Alla kategorier Rehabilitering Kiropraktor Stockholms län

Kiropraktor i Stockholms län

Har du fått ont i nacken eller ryggen på sistone? Kanske sitter du lite konstigt vid datorn på jobbet eller har burit tungt? En kiropraktor kan vara lösningen du söker!

Kiropraktiken anses sedan 1970-talet vara en erkänd behandlingsform för bl.a. rygg- och nacksmärtor. Har du haft ont i ländryggen under en tid är kiropraktik ett klart alternativ. Även vissa sorters huvudvärk, t.ex. migrän, och värk i händer och fötter kan hjälpas av kiropraktik.

Tekniken går helt enkelt ut på att kiropraktorn med händerna trycker och rör ryggraden eller andra leder för att lösa upp spänningar, flytta klämda nerver eller återge normal funktion till en led. Hur ofta eller hur många gånger man behöver behandling beror på hur länge problemen funnits och hur allvarliga de är. Kiropraktik kan användas både som behandling, i förebyggande syfte och som rehabilitering.

Kiropraktor
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 kiropraktorer i Stockholms län

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Gun L
    Gun L: Professionellt kunnigt bemötande i trevliga lokaler

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Stina B
    Stina B: Otroligt proffsiga och kunniga, man får förtroende direkt.

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Elianne O
    Elianne O: Proffsigt bemötande utan krav på att komma igen ( om det inte behövs förstås) Lyhörda och skickliga på det de gör.

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Naima R
    Naima R: Hej det är jättebra men tiden är kort. Mvh/ Naima

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Sofia L
    Sofia L: Proffsigt bemötande och vård. Har verkligen blivit hjälpt! Lite trista lokaler och svårt att hitta dit första gången.

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Heide L
    Heide L: Trevligt bemötande. Fått hjälp med min rygg. Har under behandlingen fått information om vad som görs och varför.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Robert J
    Robert J: Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva aku...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Gunnar J
    Gunnar J: Har fått ett mycket bra intresserat och kunnigt bemötande för mina ryggproblem.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Anders T
    Anders T: Aloma naprapati har ett proffesionellt bemötande och vilja att hjälpa kunden direkt utan att "påtvinga" massor av återbe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Österåkers Kiropraktik

Stationsgränd 16, Åkersberga
    Varmt välkommen till Joakim Lång på österåkers Kiropraktik, här får du tillgång till nyckeln som leder till smärtfria rörelser!
    Pernilla S
    Pernilla S: Jag besökte kiropraktor Joakim Lång. Professionellt bemötande och omhändertagande från början till slut.

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Lars-olof S
    Lars-olof S: Professionellt och tydlig information.

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Susanne D
    Susanne D: Jag har fått hjälp med att få bort låsningar i ryggraden och smärtan är borta. Har gått hos Madelene och är supernöjd!...

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    Anna R
    Anna R: Trevlig receptionist. Kiropraktorn är nyutbildad så han har en massa ny teknik som inte verkar så avancerat när man får ...

Öhrns Naprapatmottagning

Tingsvägen 17, Sollentuna
    Siv L
    Siv L: Bra bemötande. Kunnig och intresserad.7

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Marie A
    Marie A: Som återkommande kund upplevde jag från första stund ett mycket bra bemötande. Är mycket nöjd med proffessionell behandl...

Svenska Kiropraktorkliniken

Hagagatan 1, Stockholm
    Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg!
    Cecilia S
    Cecilia S: Proffsig, mycket kunnig kiropraktor som jag varmt kan rekommendera.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Gonsteadkliniken

Hantverkargatan 2D, Stockholm
    Lars-olof P
    Lars-olof P: Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Sofie J
    Sofie J: Bra bemötande som grav ett förtroendeingivande intryck. Fräscha lokaler och bra läge.

Sunnanbo Kiropraktik

St Eriksgatan 50, Stockholm
    Ava M
    Ava M: Jätte bra o duktig kiropraktor

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!
    Göran B
    Göran B: Korrekt och professionellt. 2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel.

KiropraktorKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Bo D
    Bo D: Bra service från bokning till behandling. Man blir sedd som kund. Gör det som behövs
Sida:   1 2 3 4 5   Nästa