Alla kategorier Rehabilitering Kiropraktor Stockholms län

Kiropraktor i Stockholms län

Har du fått ont i nacken eller ryggen på sistone? Kanske sitter du lite konstigt vid datorn på jobbet eller har burit tungt? En kiropraktor kan vara lösningen du söker!

Kiropraktiken anses sedan 1970-talet vara en erkänd behandlingsform för bl.a. rygg- och nacksmärtor. Har du haft ont i ländryggen under en tid är kiropraktik ett klart alternativ. Även vissa sorters huvudvärk, t.ex. migrän, och värk i händer och fötter kan hjälpas av kiropraktik.

Tekniken går helt enkelt ut på att kiropraktorn med händerna trycker och rör ryggraden eller andra leder för att lösa upp spänningar, flytta klämda nerver eller återge normal funktion till en led. Hur ofta eller hur många gånger man behöver behandling beror på hur länge problemen funnits och hur allvarliga de är. Kiropraktik kan användas både som behandling, i förebyggande syfte och som rehabilitering.

Kiropraktor
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 kiropraktorer i Stockholms län

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Malin H
    Malin H: Trevligt bemötande och kunnig personal!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Peter W
    Peter W: Har fått från start i receptionen till personen som behandlar min skada otroligt bemötande

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Lena K
    Lena K: Proffsiga och lösnings orienterade. Jag har inte känt mig så bra i ryggen på flera år, som efter min första behandling ...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Adil B
    Adil B: Hej Fick lite övningar som jag är nöjd med. Hjälper mer än vad jag trodde.

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Sara F
    Sara F: Sökte för muskelproblem, bra första möte, därefter korta möten parallellt med fler patienter samtidigt och hade önskat m...

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Victoria T
    Victoria T: Finns inget negativt att säga om Nicklas! Kanon bemötande och lysande i sitt utförande 😜

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Robert J
    Robert J: Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva aku...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Ingela S
    Ingela S: Jag har blivit mycket väl omhändertagen från första kontakten! Det känns tryggt o jag är väldigt nöjd med upplägget av m...

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    David L
    David L: Jag har nu av två olika anledningar använt mig av Peder på Aloma Naprapati och jag kan varmt rekommendera dem!! "Cure...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Österåkers Kiropraktik

Stationsgränd 16, Åkersberga
    Varmt välkommen till Joakim Lång på österåkers Kiropraktik, här får du tillgång till nyckeln som leder till smärtfria rörelser!
    Pernilla S
    Pernilla S: Jag besökte kiropraktor Joakim Lång. Professionellt bemötande och omhändertagande från början till slut.

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.
    Isabel B
    Isabel B: Bästa kiropraktorn i stan! Knäcker och masserar som ingen annan.

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    Lars A
    Lars A: Välskött praktik. Kom hit på rekommendation från Engelbrektspraktiken, där mitt första och enda besök ej var speciellt l...

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Marie S
    Marie S: Jag har bara gått hos kiropraktor Patrik Ström och är mycket nöjd med hans behandlingar. Det är också bra att man lä...

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Lars-olof S
    Lars-olof S: Professionellt och tydlig information.

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Stefan H
    Stefan H: Nacka har hjälpt mig otroligt bra med dom rygg problem jag haft.

Svenska Kiropraktorkliniken

Hagagatan 1, Stockholm
    Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg!
    Anna B
    Anna B: Jag har besökt Fredrik Järudd vid flertalet tillfällen. Första gången för akut ryggskott. Jag har alltid blivit professi...

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Öhrns Naprapatmottagning

Ava M
    Ava M: Jätte bra o duktig kiropraktor

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!
    Göran B
    Göran B: Korrekt och professionellt. 2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel.

Gonsteadkliniken

Hantverkargatan 2D, Stockholm
    Lars-olof P
    Lars-olof P: Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

KiropraktorKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Bo D
    Bo D: Bra service från bokning till behandling. Man blir sedd som kund. Gör det som behövs
Sida:   1 2 3 4 5   Nästa