Alla kategorier Rehabilitering Kiropraktor Stockholms län

Kiropraktor i Stockholms län

Har du fått ont i nacken eller ryggen på sistone? Kanske sitter du lite konstigt vid datorn på jobbet eller har burit tungt? En kiropraktor kan vara lösningen du söker!

Kiropraktiken anses sedan 1970-talet vara en erkänd behandlingsform för bl.a. rygg- och nacksmärtor. Har du haft ont i ländryggen under en tid är kiropraktik ett klart alternativ. Även vissa sorters huvudvärk, t.ex. migrän, och värk i händer och fötter kan hjälpas av kiropraktik.

Tekniken går helt enkelt ut på att kiropraktorn med händerna trycker och rör ryggraden eller andra leder för att lösa upp spänningar, flytta klämda nerver eller återge normal funktion till en led. Hur ofta eller hur många gånger man behöver behandling beror på hur länge problemen funnits och hur allvarliga de är. Kiropraktik kan användas både som behandling, i förebyggande syfte och som rehabilitering.

Kiropraktor
Vallentuna  (1 st)

Topp 25 kiropraktorer i Stockholms län

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Kerstin V
    Kerstin V: Höftbesvär, stötvågsbehandling i två omgångar. Hoppades på hjälp med smärta o fortsatt träning. Kjell var väldigt hjälps...

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Maria W
    Maria W: fick snabbt en tid för sjukgymnastik. Proffsiga.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Catrin M
    Catrin M: Positiv och professionell. kunnig personal som vet vad det talar om och har erfarenhet från området (problem med foten i...

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Joakim    W
    Joakim    W: Väldigt trevlig och kompetent personal. Ger bra råd med förebyggande av att problem ej ska upprepas samt egen övnings ti...

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Stefano Wiv N
    Stefano Wiv N: löst ett problem med min rygg började för 20 år sedan ... Tack så MYCKET

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Tanja S
    Tanja S: Jag fick mycket hjälp med rygg och leder. Bemötandet var topp.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Frida A
    Frida A: Behandling av benhinnor med stötvåg

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Ann Elisabeth H
    Ann Elisabeth H: Hej! Jag ringde på fm, fick tid nästan direkt. Besvär med.huvudvärk, knaster i nacken. Efter tre besök mår jag mycket b...

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Anders T
    Anders T: Aloma naprapati har ett proffesionellt bemötande och vilja att hjälpa kunden direkt utan att "påtvinga" massor av återbe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Anna N
    Anna N: Trevlig och professionellt mottagande.

Österåkers Kiropraktik

Stationsgränd 16, Åkersberga
    Varmt välkommen till Joakim Lång på österåkers Kiropraktik, här får du tillgång till nyckeln som leder till smärtfria rörelser!
    Pernilla S
    Pernilla S: Jag besökte kiropraktor Joakim Lång. Professionellt bemötande och omhändertagande från början till slut.

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    Peter K
    Peter K: Kompetent och vänligt. Har rekommenderat G S K till familj och vänner. Går ingen annanstans.

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Camilla H
    Camilla H: Mycket bra och proffsigt bemötande. Fick tid snabbt

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Göran C
    Göran C: Jag kan varmt rekommendera Nacka Värmdö Kiropraktik (Bo Skjernberg) som har gett mig ett vanligt liv efter att i många å...

Öhrns Naprapatmottagning

Tingsvägen 17, Sollentuna
    Siv L
    Siv L: Bra bemötande. Kunnig och intresserad.7

Gonsteadkliniken

Hantverkargatan 2D, Stockholm
    Gonsteadkliniken - Effektiv, snabb och varaktiga behandlingsmetoder!
    Lars-olof P
    Lars-olof P: Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Svenska Kiropraktorkliniken

Hagagatan 1, Stockholm
    Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg!
    Erik N
    Erik N: Har hjälpt mig med min onda fot.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Sofie J
    Sofie J: Bra bemötande som grav ett förtroendeingivande intryck. Fräscha lokaler och bra läge.

Sunnanbo Kiropraktik

St Eriksgatan 50, Stockholm
    Ava M
    Ava M: Jätte bra o duktig kiropraktor

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!
    Göran B
    Göran B: Korrekt och professionellt. 2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel.

KiropraktorKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Bo D
    Bo D: Bra service från bokning till behandling. Man blir sedd som kund. Gör det som behövs

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

MassageKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Sofia U
    Sofia U: Kanonbra! Mycket bra massage hade velat vara kvar i timmar.

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Charlotta
    Charlotta: Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendatio...
Sida:   1 2 3 4 5   Nästa