Naprapaterna Vasastan

Naprapaterna Vasastan

www.naprapaterna.nu
  • Badge2023

Välkommen till Naprapaterna Vasastan, din tillförlitliga naprapatkontakt i hjärtat av Stockholm. Vår mottagning, belägen på Tomtebogatan 19 i Birkastan, är en plats där vi prioriterar din hälsa. Alla våra naprapater upprätthåller en strikt standard av professionalism, de arbetar under hälso- och sjukvårdslagen och är en del...

66 omdömen om Naprapaterna Vasastan

Johanna H
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Patricia är lyhörd och otroligt kompetent och skicklig. En väldigt bra naprapat som hjälp mig med olika problem.

Diana K
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevligt bemötande, duktiga terapeuter och rimliga priser.

Åsa G
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Patricia var fantastiskt duktig. Tyvärr bor jag 20 mil från Stockholm, annars hade jag gått regelbundet till denna pärla 👌

elha n
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Erika kan varenda muskel och nerv i kroppen

Ilona R
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Fantastiskt! Vänligt, humoristiskt bemötande och välkomnande. Professionell naprapat som efter ca tre sekunder visste precis vad som behövde manipuleras. Massagen efteråt var himmelsk! Inte lös utan man kände att det gjorde verkan. Rekommenderas varmt!!! Jag köpte faktiskt ett presentkort till min man, direkt!

Mook C
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Alltid kunniga personal och bra bemötande!

Ulf M
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Utmärkt behandling som gjorde skillnad.

Katarina B
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Patricia är engagerad och lyssnar på mig som kund. Väldigt nöjd med hur hon tagit sig an låsningarna i min rygg. 5 stjärnor!

Ebba H

Trevligt och tydligt bemötande

Ann S
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Patricia är fantastisk; otroligt duktig, lyhörd och flexibel. Hela familjen går dit.

Dan M
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevligt bemötande. Bra analys. Jag upplevde att Patricia förstod var och hur jag hade ont. Behandlingen gjorde nytta direkt.

Kenneth M
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Som vanligt helnöjd. Patricia är en mycket trevlig och proffsig naprapat som jag verkligen kan rekommendera.

Maria G
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevligt bemötande. Lyhörda och proffsiga yrkesutövare.

Christer L
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevligt bemötande och stort engagemang för att verkligen hjälpa mig med mitt problem

Vuokko S
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Jag har gått hos en naprapat som heter Patricia i Vasastan och har fått mycket hjälp. Hon ger bra tips vad jag själv kan göra hemma. Dessutom är hon alltid glad, vänlig och jätteduktig i sitt yrke. Rekommenderar varmt!

Anders S
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Hade värk i ländrygg och ben, men det blev klart bättre efter behandlingen.

Maria Y
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Fint bemötande, effektiv behandling. Kontinuitet i och med att jag träffar samma behandlare varje gång.

Fredrik R
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Utmärkt service med mycket bra personal.

Mona N
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Bemötandet mycket bra. Mina förväntninga var att bli justerad och avslappad i musklerna. Det var också det som hände efter behandlingen. Jag köpte en behandling hos en kiropraktiker. Väldigt nöjd med allt.

Max W
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Proffesionellt bemötande, pedagogisk och noggrant utfört av naprapaten Patricia som jag starkt kan rekommendera. Tack!

Martin E
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevlig och mycket kompentet! Tack för hjälpen!

Ludwig P
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Erika är otroligt kompetent och löser alltid kroppens knutar! Efter att ha testat ett 30-tal olika naprapater/kiropraktorer finns det bara en jag återkommer till :)

Anneli A
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Patricia som min naprapat hette var oerhört kunnig inom sitt område och även empatisk och inlyssnande. Fick stor hjälp vid akut smärta! Kan verkligen rekommendera Patricia på Naprapaterna Vasastan.

Liza W
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Proffesionellt o glatt o hög kunskap o utredning o behandling o lyhörd o rådgivning o instruerade o som gör att man känner sig mycket trygg o man blir blir mycket bra hjälpt.. 🤩🤩🤩🤩🤩

Dennis F
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Rekommenderar Patricia till alla som behöver naprapatvård. Jag kände mig väl omhändertagen och i trygga händer under hela min behandling. Patricia är verkligen skicklig och engagerad professionell inom sitt område, och jag kommer definitivt att återvända om jag någonsin behöver ytterligare behandling.

Elisabet M
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Patricia är duktig och trevlig.

Roswitha H
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Härligt och supertrevligt bemötande! Proffesionellt utfört jobb. Jag rekommenderar varmt Naprapaterna Vasastan!

Åsa S
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Jag fick bästa bemötandet! Jag känner mig mycket bättre redan nu.

Stefan A
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevligt och professionellt bemötande.

Inger V
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Behandling av hälsporre med bl a stötvåg. Patricia inger stort förtroende och agerar med skicklighet och djup kunskap. Att hon är både naprapat och massör är en stor fördel.

Jennifer L

Erika är bäst! Så otroligt kunnig och lyhörd 🫶

Anna K
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Helt fantastiskt! Jag har gått till Patricia på Naprapaterna Vasastan i många år för att jag har återkommande problem med ryggen/axlarna och det har varit räddningen. Hon är superproffs på det hon gör. Varmt rekommenderat om du letar efter naprapat!

Helena B
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevligt bemötande Kunnig och lyhörd naprapat

Sandra D
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Har gått till Patricia flera gånger för naprapat behandling. Hon är alltid jätte trevlig och lättsam. Bra på sitt jobb och vet vad hon behöver jobba och fokucera på. Topp betyg helt enkelt!

Fredrik T
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Duktiga, kan sin sak och levererar

Staffan W
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Bra behandling, vänligt och lyhört bemötande!

Kari W
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Patricia är mycket kunnig och trevlig. Rekommenderar henne varmt.

Cilla K
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Proffsigt o utmärk behandling!

Peter M
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevligt bemötande. Positivt också att det gick att gå tid omgående. Väldigt kompetent naprapat som också följde upp med sms med förslag på övningar.

Nicklas S

Nacken och min axel mår mycket bättre nu. Tack Patricia 👍

Olivia K
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Erika är riktigt bra och kunnig, jag går inte ofta dit men när jag väl gör det så känner jag stor skillnad varje gång jag varit hos henne!

Henrik S

Bra lyssnande Blivit hjälpt Mkt trevligt ställe

Maria J
Skrev om Naprapaterna Vasastan

De har varit min möjlighet att kunna jobba och leva utan värk. Jag har gått i flera år och alla har varit lika bra. Kan varmt rekommendera dem.

Christina F
Skrev om Naprapaterna Vasastan

JAG HAR I MÅNGA ÅR VARIT KUND HOS PATRICIA! JAG HAR MYCKET STORT FÖRTROENDE FÖR HENNE! VI TRÄFFAS NORMALT VAR SJÄTTE VECKA, JAG KALLAR DET FÖR ”ALLMÄNT UNDERHÅLL”. IBLAND HAR JAG HAFT NÅGOT LITE MER AKUT, SOM ONT I HÄLSENAN, ISHIAS, NACKEN OSV. DÅ HAR VI TRÄFFATS OFTARE OCH JAG HAR FÅTT TRÄNINGSPROGRAM. HON ÄR MYCKET DUKTIG OCH TREVLIG OCH JAG HAR REKOMMENDERAT HENNE TILL FLERA VÄNNER SOM OCKSÅ VARIT SÅ NÖJDA.

Charlotte E
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Alltid tacksam att kunna få behandling hos Naprapaterna Vadastan och Patricia. Alltid lyhörd kring helheten och enormt kompetent i behandlingsmetoder. Rekommenderas starkt!

Peter K
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Mycke bra jätte nöjd med behandlingen

Thomas M
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Bra bemötande samt mycket kompetent Naprapat

Ulrika B
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Proffsigt! Naprapaten är väldigt kunnig, har fint bemötande och berättar vad hon gör. Jag är väldigt nöjd och kan verkligen rekommendera denna mottagning.

Emma H
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Alltid lika fantastisk hjälp och bemötande, Patricia är en klippa! Rekomenderas verkligen. /Trogen kund sedan snart 10 år.

Patrik C
Skrev om Naprapaterna Vasastan

Trevligt bemötande och väldigt kunnig personal. Adressen lättillgänglig i Vasastan. Professionell behandling tillsammans med rehabövnigar tog bort mina problem. Rekommenderar de starkt!