Kiropraktor i Stockholm

66 rekommenderade kiropraktorer i Stockholm

Stel nacke, ihärdig huvudvärk eller strålande smärta i ländryggen? Dagens teknik har gett oss mycket positivt men ledproblem från stillasittande arbete har aldrig varit på utbrett som nu. Hos en kiropraktor får du hjälp att få ordning på nerver och leder samt råd och tips på hur du kan minska fortsatta problem!

Kiropraktik kan nyttjas i förebyggande, behandlande och rehabiliterande syfte. Förebyggande handlar det främst om ergonomi och att sitta, stå eller lyfta på ett sätt som inte är påfrestande för din rygg och andra leder. Behandlingen sker genom att kiropraktorn återställer ledens normala funktion och löser upp spänningar som skapats. Och rehabiliteringsfasen fokuserar på övningar du kan använda för att hålla dig frisk!

Läs mer »

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Regina A
    Regina A: Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Alan M
    Alan M: Riktigt professionella och trevlig bemötande.

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Maud R
    Maud R: Lösningsorienterade och flexibla

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Andreas S
    Andreas S: Peder va en sjukt kunnig naprapat! Visade mig många bra övningar som jag kunde ta med mig hem som förhoppningsvis ska hj...

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg!
    Johan B
    Johan B: Besöket blev trevligt och förtroendeingivande. Uppskattade den noggranna introduktionen. Märktes att han var modernt u...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Astrid D
    Astrid D: Naprapatbehandling Trevligt Professionellt Seriöst Punktligt

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkomna till Idrottsskadeexperten!
    Margot C
    Margot C: Bra mycket nöjd tack för allt

KiropraktorKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Vi hjälper dig tillbaka till en aktiv och smärtfri vardag. Välkomna till KiropraktorKompaniet!
    Bo D
    Bo D: Bra service från bokning till behandling. Man blir sedd som kund. Gör det som behövs

Sunnanbo Kiropraktik

St Eriksgatan 50, Stockholm
    Göran S
    Göran S: Bra erfarenhet, extremt duktig, har fått hjälp i samband med både idrottsskador och översyn av träningsupplägg samt låsn...

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbart då vi vet att det är extra viktigt att behandla en idrottsskada så snabbt som möjligt för att undvika bestående men.
    Leif L
    Leif L: Bra bemötande, hög kompetens hos personalen för att snabbt art-bestämma skadan och ge lindring och rehabtips.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!
    Annika E
    Annika E: Mycket bra bemötande och jag får alltid den hjälp jag behöver, även akut ibland. Dessutom många bra tips och råd angåend...

MassageKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Sofia U
    Sofia U: Kanonbra! Mycket bra massage hade velat vara kvar i timmar.

Gonsteadkliniken

Hantverkargatan 2D, Stockholm
    Gonsteadkliniken - Effektiv, snabb och varaktiga behandlingsmetoder!
    Lars-olof P
    Lars-olof P: Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Svenska Kiropraktorkliniken

Hagagatan 1, Stockholm
    Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg!
    David B
    David B: Mycket bra och trygg kiropraktor. Lugn, effektiv och med bra händer. Gav flera bra tips för egna övningar etc. Trots ...

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Charlotta
    Charlotta: Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendatio...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm
    Magdalena K
    Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Välkomna till Kiropraktorbolaget - vi tar hand om dig!
    Fotini P
    Fotini P: Alltid när jag har behov av professionell kiropraktor , kontaktar jag Patrick

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Kroppscompagniet

Upplandsgatan 61, Stockholm
    Björn S
    Björn S: Mycket bra!! Mycket kompentent.

Farsta Kiropraktorklinik

Munkforsplan 37, Farsta
    Leg. kiropraktor i Farsta Centrum. Kronisk eller långvarig smärta kan behandlas med kiropraktik. Välkommen!
    Lasse M
    Lasse M: Snabbt och smidigt ingenväntetid trevlig och kunnig personal

Kungsholmskotan

Lyckselevägen 75, Vällingby
    Elisabeth S
    Elisabeth S: Vänligt och proffsigt bemötande. Sökte denna gången för stela axlar och nacke efter en stressig höst. Har varit hos ...

Hultmarks Fotvård

Oxenstiernsgatan 37, Stockholm
    Ulla A
    Ulla A: Fotvård, helt tillfredsställande på alla sätt, trevligt bemötande och professionellt utförd vård som jag är tacksam för.

Västermalms Kiropraktik AB

Fleminggatan 15, Stockholm
    Mattias E
    Mattias E: Har varit hos 2 kiropraktorer vid denna praktik (Martin och Maria). Båda är mycket kompetenta och lyckats hjälpa mig med...
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Bromma  (3 st)
Farsta  (1 st)
Rinkeby-Kista  (1 st)

Kiropraktor i Stockholm

Här på Reco.se har vi listat de mest aktuella och bäst rekommenderade kiropraktorklinikerna i Stockholm. Det är viktigt att kontrollera att din kiropraktor är legitimerad och har all den utbildning som krävs för att hen ska göra ett bra jobb. Du kan ta reda på om den kiropraktor du fastnar för här på Reco är legitimerad via Socialstyrelsens eller Legitimerade Kiropraktorers Riksförbunds hemsidor.