Kiropraktor i Stockholm

75 rekommenderade kiropraktorer i Stockholm

Stel nacke, ihärdig huvudvärk eller strålande smärta i ländryggen? Dagens teknik har gett oss mycket positivt men ledproblem från stillasittande arbete har aldrig varit på utbrett som nu. Hos en kiropraktor får du hjälp att få ordning på nerver och leder samt råd och tips på hur du kan minska fortsatta problem!

Kiropraktik kan nyttjas i förebyggande, behandlande och rehabiliterande syfte. Förebyggande handlar det främst om ergonomi och att sitta, stå eller lyfta på ett sätt som inte är påfrestande för din rygg och andra leder. Behandlingen sker genom att kiropraktorn återställer ledens normala funktion och löser upp spänningar som skapats. Och rehabiliteringsfasen fokuserar på övningar du kan använda för att hålla dig frisk!

Läs mer »

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Karlberg L
    Karlberg L: Mycket trevliga o proffesionella i bemötande o utförande! Har fått idrottsmassage som var riktigt välgörande! Känner sig...

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Linda G
    Linda G: Supertrevlig och kunnig. Har blivit rekommenderad Access Rehab av familj och bekanta och det var helt enligt förväntning...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Gun L
    Gun L: Professionellt kunnigt bemötande i trevliga lokaler

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Sara F
    Sara F: Sökte för muskelproblem, bra första möte, därefter korta möten parallellt med fler patienter samtidigt och hade önskat m...

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Heide L
    Heide L: Trevligt bemötande. Fått hjälp med min rygg. Har under behandlingen fått information om vad som görs och varför.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Gunnar J
    Gunnar J: Har fått ett mycket bra intresserat och kunnigt bemötande för mina ryggproblem.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Anders T
    Anders T: Aloma naprapati har ett proffesionellt bemötande och vilja att hjälpa kunden direkt utan att "påtvinga" massor av återbe...

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.
    Isabel B
    Isabel B: Bästa kiropraktorn i stan! Knäcker och masserar som ingen annan.

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Lars-olof S
    Lars-olof S: Professionellt och tydlig information.

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    Lars A
    Lars A: Välskött praktik. Kom hit på rekommendation från Engelbrektspraktiken, där mitt första och enda besök ej var speciellt l...

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Marie A
    Marie A: Som återkommande kund upplevde jag från första stund ett mycket bra bemötande. Är mycket nöjd med proffessionell behandl...

Svenska Kiropraktorkliniken

Hagagatan 1, Stockholm
    Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg!
    Cecilia S
    Cecilia S: Proffsig, mycket kunnig kiropraktor som jag varmt kan rekommendera.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Gonsteadkliniken

Hantverkargatan 2D, Stockholm
    Lars-olof P
    Lars-olof P: Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Sofie J
    Sofie J: Bra bemötande som grav ett förtroendeingivande intryck. Fräscha lokaler och bra läge.

Sunnanbo Kiropraktik

St Eriksgatan 50, Stockholm
    Ava M
    Ava M: Jätte bra o duktig kiropraktor

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!
    Göran B
    Göran B: Korrekt och professionellt. 2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel.

KiropraktorKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Bo D
    Bo D: Bra service från bokning till behandling. Man blir sedd som kund. Gör det som behövs

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

MassageKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Sofia U
    Sofia U: Kanonbra! Mycket bra massage hade velat vara kvar i timmar.

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Erika H
    Erika H: Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han ä...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm
    Magdalena K
    Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Farsta Kiropraktorklinik

Munkforsplan 37, Farsta
    Leg. kiropraktor i Farsta Centrum. Kronisk eller långvarig smärta kan behandlas med kiropraktik. Välkommen!
    Elisabeth L
    Elisabeth L: Mycket väl omhändertagen'! Fick komma akut samma dag, det kändes mycket bra.
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Farsta  (1 st)
Rinkeby-Kista  (1 st)
Skärholmen  (1 st)

Kiropraktor i Stockholm

Här på Reco.se har vi listat de mest aktuella och bäst rekommenderade kiropraktorklinikerna i Stockholm. Det är viktigt att kontrollera att din kiropraktor är legitimerad och har all den utbildning som krävs för att hen ska göra ett bra jobb. Du kan ta reda på om den kiropraktor du fastnar för här på Reco är legitimerad via Socialstyrelsens eller Legitimerade Kiropraktorers Riksförbunds hemsidor.