Kiropraktor i Stockholm

69 rekommenderade kiropraktorer i Stockholm

Stel nacke, ihärdig huvudvärk eller strålande smärta i ländryggen? Dagens teknik har gett oss mycket positivt men ledproblem från stillasittande arbete har aldrig varit på utbrett som nu. Hos en kiropraktor får du hjälp att få ordning på nerver och leder samt råd och tips på hur du kan minska fortsatta problem!

Kiropraktik kan nyttjas i förebyggande, behandlande och rehabiliterande syfte. Förebyggande handlar det främst om ergonomi och att sitta, stå eller lyfta på ett sätt som inte är påfrestande för din rygg och andra leder. Behandlingen sker genom att kiropraktorn återställer ledens normala funktion och löser upp spänningar som skapats. Och rehabiliteringsfasen fokuserar på övningar du kan använda för att hålla dig frisk!

Läs mer »

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Ulf E
    Ulf E: Jag tycker att det var bra att gå till Adolf Fredriks fysiocenter.

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Kerstin V
    Kerstin V: Höftbesvär, stötvågsbehandling i två omgångar. Hoppades på hjälp med smärta o fortsatt träning. Kjell var väldigt hjälps...

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Sigurd B
    Sigurd B: Trevligt bemötande, bra kiropraktor.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Ylva N
    Ylva N: Bra bemötande! Kunnig och förtroendeingivande personal.

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg!
    Olle T
    Olle T: Jag har fått behandlig för värk i rygg och nacke. Är mucket nöjd med bemötande och resultat

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Johannes O
    Johannes O: Peder har en stor passion för klättring och sitt arbete och det märks i hans utförande. Väldigt trevligt bemötande och b...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkomna till Idrottsskadeexperten!
    Mats E
    Mats E: Nöjd i alla avseenden. Fick en snabb återbudstid och fick relevanta råd och tips.

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Vill du ha snabbt resultat och snabbt kunna träna igen? Vi hjälper dig omedelbart då vi vet att det är extra viktigt att behandla en idrottsskada så snabbt som möjligt för att undvika bestående men.
    Anna L
    Anna L: Proffsigt bemötande och kunnig personal. Bra support även via mail/telefon vid sidan av mina behandlingstillfällen. Reko...

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    Ewa S
    Ewa S: Vi och min man har gått på Gamla Stans Kiropraktik i mång år och är väldigt nöjda. Vi har båda lite knackiga ryggar och ...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Sofie J
    Sofie J: Bra bemötande som grav ett förtroendeingivande intryck. Fräscha lokaler och bra läge.

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Kiropraktik när resultaten räknas!
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Gonsteadkliniken

Hantverkargatan 2D, Stockholm
    Gonsteadkliniken - Effektiv, snabb och varaktiga behandlingsmetoder!
    Lars-olof P
    Lars-olof P: Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Svenska Kiropraktorkliniken

Hagagatan 1, Stockholm
    Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg!
    Erik N
    Erik N: Har hjälpt mig med min onda fot.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Ava M
    Ava M: Jätte bra o duktig kiropraktor

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Välkomna till Kiropraktorbolaget - vi tar hand om dig!
    Göran B
    Göran B: Korrekt och professionellt. 2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel.

KiropraktorKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Bo D
    Bo D: Bra service från bokning till behandling. Man blir sedd som kund. Gör det som behövs

MassageKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Sofia U
    Sofia U: Kanonbra! Mycket bra massage hade velat vara kvar i timmar.

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Charlotta
    Charlotta: Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendatio...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Kungsgatan 5, Stockholm
    Magdalena K
    Magdalena K: Fantastiskt bemötande och behandling 🙏🏼

Farsta Kiropraktorklinik

Munkforsplan 37, Farsta
    Leg. kiropraktor i Farsta Centrum. Kronisk eller långvarig smärta kan behandlas med kiropraktik. Välkommen!
    Lisa F
    Lisa F: Ryggskott. Får hjälp snabbt. Går i förebyggande syfte och det fungerar utmärkt.

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Kroppscompagniet

Upplandsgatan 61, Stockholm
    Björn S
    Björn S: Mycket bra!! Mycket kompentent.

Kungsholmskotan

Lyckselevägen 75, Vällingby
    Elisabeth S
    Elisabeth S: Vänligt och proffsigt bemötande. Sökte denna gången för stela axlar och nacke efter en stressig höst. Har varit hos ...

Hultmarks Fotvård

Oxenstiernsgatan 37, Stockholm
    Ulla A
    Ulla A: Fotvård, helt tillfredsställande på alla sätt, trevligt bemötande och professionellt utförd vård som jag är tacksam för.
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Farsta  (1 st)
Rinkeby-Kista  (1 st)
Skärholmen  (1 st)

Kiropraktor i Stockholm

Här på Reco.se har vi listat de mest aktuella och bäst rekommenderade kiropraktorklinikerna i Stockholm. Det är viktigt att kontrollera att din kiropraktor är legitimerad och har all den utbildning som krävs för att hen ska göra ett bra jobb. Du kan ta reda på om den kiropraktor du fastnar för här på Reco är legitimerad via Socialstyrelsens eller Legitimerade Kiropraktorers Riksförbunds hemsidor.