Kiropraktor i Stockholm

76 rekommenderade kiropraktorer i Stockholm

Stel nacke, ihärdig huvudvärk eller strålande smärta i ländryggen? Dagens teknik har gett oss mycket positivt men ledproblem från stillasittande arbete har aldrig varit på utbrett som nu. Hos en kiropraktor får du hjälp att få ordning på nerver och leder samt råd och tips på hur du kan minska fortsatta problem!

Kiropraktik kan nyttjas i förebyggande, behandlande och rehabiliterande syfte. Förebyggande handlar det främst om ergonomi och att sitta, stå eller lyfta på ett sätt som inte är påfrestande för din rygg och andra leder. Behandlingen sker genom att kiropraktorn återställer ledens normala funktion och löser upp spänningar som skapats. Och rehabiliteringsfasen fokuserar på övningar du kan använda för att hålla dig frisk!

Läs mer »

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Els-Marie C
    Els-Marie C: mycket bra omhändertagande, proffsiga.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Linda H
    Linda H: Superbra och känner mig mycket bättre i ryggen nu. Rekommenderas!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Iffat R
    Iffat R: Jag tycker att jag har fått ett bra bemötande. Sjukgymnasten har visat stort engagemang och försökt förstå orsaken till ...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Sara F
    Sara F: Sökte för muskelproblem, bra första möte, därefter korta möten parallellt med fler patienter samtidigt och hade önskat m...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Pernilla F
    Pernilla F: Fantastiskt bemötande redan vid första telefonsamtal . Fick snabbt en tid. Proffesionellt bemötande vid ankomst. Trygg o...

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Christina E
    Christina E: De är väldigt snabba på att svara på mail och ger alltid ett bra bemötande.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Sara R
    Sara R: Bra "utredning" av trolig skada/överbelatsning! Mycket bra rehab och tips som hjälpt mig att förbättra och styrka mitt s...

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.
    Carin D
    Carin D: Proffsigt och varmt bemötande. Fick massage av överkropp och ansikte. Kanske bästa någonsin. Väldigt nöjd.

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    Fredemo R
    Fredemo R: Bra behandling.God information problemen.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    gunilla S
    gunilla S: Mycket trevligt bemötande Har länge haft problem med ryggen och får alltid bra behandling och hjälp med mina besvär.

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Sofie O
    Sofie O: Bra bemötande, proffsiga och behandlingar som verkligen hjälper!

Svenska Kiropraktorkliniken

Hagagatan 1, Stockholm
    Kontakta oss och boka en tid för att göra något åt din onda rygg!
    Görgen L
    Görgen L: Fredrik är en skicklig kiropraktor och tar sig också tid att förklara varför man får problem och hur dessa kan förebygga...

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Emil S
    Emil S: Massörerna är lyhörda och serviceminded. De vet vilka punkter de ska trycka på!

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!
    Göran B
    Göran B: Korrekt och professionellt. 2 behandlingar av komplexa låsningar i höger resp vänster axel.

Sunnanbo Kiropraktik

St Eriksgatan 50, Stockholm
    Göran S
    Göran S: Bra erfarenhet, extremt duktig, har fått hjälp i samband med både idrottsskador och översyn av träningsupplägg samt låsn...

KiropraktorKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Bo D
    Bo D: Bra service från bokning till behandling. Man blir sedd som kund. Gör det som behövs

Gonsteadkliniken

Hantverkargatan 2D, Stockholm
    Lars-olof P
    Lars-olof P: Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

MassageKompaniet

Birger Jarlsgatan 34, Stockholm
    Sofia U
    Sofia U: Kanonbra! Mycket bra massage hade velat vara kvar i timmar.

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Erika H
    Erika H: Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han ä...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Farsta  (1 st)
Rinkeby-Kista  (1 st)
Skärholmen  (1 st)

Kiropraktor i Stockholm

Här på Reco.se har vi listat de mest aktuella och bäst rekommenderade kiropraktorklinikerna i Stockholm. Det är viktigt att kontrollera att din kiropraktor är legitimerad och har all den utbildning som krävs för att hen ska göra ett bra jobb. Du kan ta reda på om den kiropraktor du fastnar för här på Reco är legitimerad via Socialstyrelsens eller Legitimerade Kiropraktorers Riksförbunds hemsidor.