Gonsteadkliniken

Gonsteadkliniken

Ring 08-653 33 19 www.gonsteadkliniken.se

Gonsteadkliniken och Kiropraktor Claes Bengtsson hittar du på Kungsholmen i centrala Stockholm. Claes har eminent kunskap och erfarenhet inom idrottsvärlden och erbjuder en snabb, effektiv och varaktig behandlingsmetod för sina patienter. Claes är utbildad vid Skandinaviska Kiropraktorhögskolans femåriga legitimationsgrundande...

30 omdömen om Gonsteadkliniken

Lars-olof P
Skrev om Gonsteadkliniken

Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 861 omdömen 4.7 av 861 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Anna C
Skrev om Gonsteadkliniken

En mycket noggrann kiropraktor som inte gör onödiga justeringar och samarbetar med sjukgymnaster. Har dessutom en mycket god kunskap om muskler och deras funktion i kroppen.

Lars J
Skrev om Gonsteadkliniken

Jag har varit kund hos Gonsteadkliniken under tio år. Gonsteadkliniken har alltid upprätthållit en hög servicenivå och uppvisat stor professionalism. Anledningen till att jag är kund hos Gonsteadkliniken är att jag drabbats av ett flertal diskbråck. Gonsteadkliniken har rehabiliterat dessa och hjälpt mig att återvända till ett aktivt liv. Gonsteakliniken har vida överträffat mina förväntningar.

Agilokliniken - Södermalm
4.7/5 i betyg av 1021 omdömen 4.7 av 1021 omdömen

Bra förståelse för mina problem och snabb hjälp.

Pär Tomas S Pär Tomas S
Maria G
Skrev om Gonsteadkliniken

Från ont till bra på kort tid!

Jörgen H
Skrev om Gonsteadkliniken

Mycket seriös och kunnig kiropraktor. Har haft en del sämre erfarenheter av andra där de känns mer fokuserade på betalningen än behandlingen. Här har jag upplevt snabba resultat varje gång.

Access Rehab - Vasastan
4.7/5 i betyg av 988 omdömen 4.7 av 988 omdömen

Riktigt bra. En idrottsmassage som är värd namnet!!!

Fredrik O Fredrik O
Mats N
Skrev om Gonsteadkliniken

Kunnig, seriös och noggrann! Jag har fått avgörande bra hjälp.

Kian K
Skrev om Gonsteadkliniken

Gonsteadkliniken har en mycket kunnig chiropraktor, där jag alltid fått mina problem åtgärdade på ett ytterst tillfredsställande sätt och ett mycket vänligt bemötande. Jag lämnar kliniken mina varmaste rekommendationer.

Access Rehab - Sjöstaden
4.7/5 i betyg av 2586 omdömen 4.7 av 2586 omdömen

Snabb, smidig och proffsig hjälp.

Helena V
Skrev om Gonsteadkliniken

Proffsig, vänlig, punktlig. Och duktig, jag har fått rörligheten tillbaka och slipper smärtan!

Ulrika J
Skrev om Gonsteadkliniken

Claes är mycket professionell och seriös i både bemötande och i sin behandling. Jag har behandlats för min rygg och nacke och ombads då att ha röntgenbilder av min nacke med mig till min första behandling vilket kändes mycket tryggt och seriöst som patient. Resultat efter behandlingen levde mer än upp till mina förväntningar och jag har idag en smärtfri rygg och nacke med full rörelseförmåga.

Agilokliniken - City
4.7/5 i betyg av 879 omdömen 4.7 av 879 omdömen

Väldigt trevligt och vänligt bemötande av kunnig personal som hjälpt mig att bli bättre i ryggen.

Gunilla A
Skrev om Gonsteadkliniken

Kiropraktorbehandling. Har gått väldigt länge med låsning i rygg. Har tyvärr inte hjälpt med behandlingen. Men utmärkt bemötande från kiropraktorn. Upplever honom som lugn, seriös och kunnig.

Jenny H
Skrev om Gonsteadkliniken

Kan varmt rekommendera Gonsteadkliniken och Claes Bengtsson, mycket professionell och trevlig. Kände direkt ett förtroende för honom när jag gick dit för min ländryggssmärta. Han gjorde en grundlig undersökning och skickade iväg mig på röntgen. Utifrån det svaret så har han jobbat med mitt diskbråck så att jag idag känner mig bättre en någonsin. Har varit till många olika kliniker innan jag hittade Gonsteadkliniken men kommer aldrig att gå till ngn annan klinik igen. Med vänlig hälsning Jenny Hansen

Agilokliniken - City (Norrlandsgatan)
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen

Det har fungerat väldigt bra. Jag blev väl bemött och fick den hjälp jag behövde.

Joakim Karl Mikael S Joakim Karl Mikael S
Andreas J
Skrev om Gonsteadkliniken

Han fixar mig varje gång. No fuzz. Kom ihåg att träna rygg och mage bara så behöver du inte springa där varje månad.

Johanna N
Skrev om Gonsteadkliniken

Gonsteadkliniken har hjälpt mig då jag haft problem med nacke och rygg. Har alltid blivit bra bemött och fått tid ganska omgående.

Agilokliniken - Tumba
4.7/5 i betyg av 607 omdömen 4.7 av 607 omdömen

Otroligt duktiga, bra bemötande med trevlig personal. Proffsiga

Marie B
Skrev om Gonsteadkliniken

När jag först kom till Gonsteadklinken hade jag ständig värk i ryggen. Nu är jag så gott som besvärsfri med återbesök varannan månad. Gonsteadklinken tar hand om sina patienter på ett mycket proffsigt och förtroendeingivande sätt. Jag är mycket nöjd och kan starkt rekommendera Gonsteadklinken till andra.

Martina J
Skrev om Gonsteadkliniken

Jag får alltid ett mycket seriöst och trevligt bemötande av Claes. Han tittar på hela kroppen och hittar ofta det verkliga problemet på andra ställen än där jag haft ont. Jag åker Vasaloppet och springer och med hans hjälp har jag kunnat genomföra dessa långdistanslopp.

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 428 omdömen 4.7 av 428 omdömen

Jenny W
Skrev om Gonsteadkliniken

Jag är mycket glad över att jag gick till Gonsteadkliniken eller Claes, inlyssnande och nyfiken person som vill att du ska må ditt bästa, han har hjälpt mig väldigt mycket med allt från låsta bröstkotor, snedställda tår till att få bukt med mina envisa Baker cystor! Rekommenderar honom varmt!

Karin H
Skrev om Gonsteadkliniken

Anpassar tider. Proffesionellt bedömd och bemötande. Behandlingen ger effektiv hjälp.

Michael V
Skrev om Gonsteadkliniken

Snabb hjälp och professionellt bemötande Grundlig utförd utredning innan behandling Rekommenderas

Michael V
Skrev om Gonsteadkliniken

P.g.a. överbelastning vid tunga knäböj, fick jag ont i hö knä. Kontakt med Ortoped och MR gav diagnosen "Hopparknä", d.v.s. inflammation i knäskåls-senan. 20 ggr hos idrottsskadesjukgymnast. Blev bättre, men inte bra. Gick med detta i 2 år. Gick till Claes på Gonsteadkliniken. Gjorde analys/undersökning av "hela" mig. Resultat: Höften var sned, mer belastning på höger ben, överbenet felvridet/fel position i förhållande till underbenet, stor belastning p.g.a. felpositionen på knäskåls senan. Rättade till höft, under/överben,...

Jessica V
Skrev om Gonsteadkliniken

Får i princip alltid hjälp med mina låsningar i kroppen vare sig det sitter i fot, hand eller bäcken. Alltid gott bemötande av kunnig och duktig kiropraktor.

Torbjörn J
Skrev om Gonsteadkliniken

Lätt att få kontakt och tider som passar mig. Jag har fått en mycket professionell hjälp med mina ryggbesvär som jag haft i decennier. På några månader har jag blivit väldigt mycket bättre avseende hållning, rörlighet och min tidigare ständiga värk har ersatts av lite träningsvärk efter behandlingen. Trodde inte att detta resultat skulle vara möjligt så det överträffar mina förväntningar med råge.

Lars S
Skrev om Gonsteadkliniken

Claes Bengtsson är den bästa kiropraktorn jag träffat.

Erik F
Skrev om Gonsteadkliniken

Mycket seriös och duktig! Kan varmt rekommendera denna kiropraktor och har hjälpt mig mycket.

Carin G
Skrev om Gonsteadkliniken

Professionellt. Verksam behandling vid flera olika problem, bl a diskbråck. När ortopeder gått bet har Gonsteadkliniken hjälpt mej att bli besvärsfri.

Ulrika T
Skrev om Gonsteadkliniken

Stans absolut bästa kiropraktor!

Angelic B
Skrev om Gonsteadkliniken

Ett proffessionellt bemötande med värme och omtanke. Effektiv diagnos av problemet och en märkbar förbättring efter utförd behandling.

Anton Erik Joel F
Skrev om Gonsteadkliniken

Kiropraktorbehandlingen gjorde susen, både identifierade och löste mina ryggproblem som bland annat orsakat smärta (vid skuldrorna) samt hanterade en inflammation i nedre rygg som förvärrade min restless legs (Willis-Ekboms sjukdom) Professionellt bemötande och också pedagogisk. Rekommenderas varmt

Magnus R
Skrev om Gonsteadkliniken

Claes Bengtsson är ett proffs som med hjälp av röntgen och undersökningsmetodik identifierar var behandling ska ske. Det är ovanligt inom kiropraktiken. Rekommenderar honom varmt.

Marianne K
Skrev om Gonsteadkliniken

Har varit trogen kund sedan 1998 och sedan dess alltid fått hjälp med stort och smått

Yvonne R
Skrev om Gonsteadkliniken

Trevlig och skickligare kiropraktor får man leta efter .Kan varmt rekomenderas Har varit hos Claes många gånger med olika problem och det har alltid varit lika bra efteråt .