Topp 25 kiropraktorer

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Välkommen till Fixaryggen.nu - din kiropraktor i Åkersberga! Att hjälpa dig med dina besvär är vår passion. Kontakta oss!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Vi har även medicinsk fotvård och tillverkning av medicinska skoinlägg. Våra experter har koll p...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!

Liljeholmens Kiropraktor klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.

Access Rehab - Falun

Åsgatan 41, Falun
    Välkommen till Access Rehab Falun! Vi diagnosticerar, behandlar och rehabiliterar de flesta problem med muskler och leder. Kontakta oss.

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!