Topp 25 kiropraktorer

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Boel E
    Boel E: Blev vänligt och trevligt bemött .Proffsig Naprapat och bra på alla sätt.Blev väldigt positivt överraskad

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Agneta S
    Agneta S: Bra bemötande å service varje gång.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Välkommen till Fixaryggen.nu - din kiropraktor i Åkersberga! Att hjälpa dig med dina besvär är vår passion. Kontakta oss!
    David W
    David W: Kiropraktorhjälp i samband med ryggbsvär.Bra bemötande och behandling,

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Simon D
    Simon D: Behandling av överbelast häl Proffsigt, snabbt o vänligt Lever väl upp till sitt goda rykte Fick träningsprogram

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Cay-anders J
    Cay-anders J: Bra naprapat med vettiga åsikter väldigt kunnig

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    veronica w
    veronica w: Jag blir alltid proffessionelt mött av Mahr när jag kommer till centret för mina problem som har växt under åren, stelhe...

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Jonas E
    Jonas E: Mycket bra upplevelse av både bemötande, behandling och tips till träning efter behandling.

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Johan B
    Johan B: Besöket blev trevligt och förtroendeingivande. Uppskattade den noggranna introduktionen. Märktes att han var modernt u...

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Yonas H
    Yonas H: Bra bemötande och duktiga att behandla

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.
    Alice C
    Alice C: Jag hade fått ett underbart bemöttande. Nu mår jag definetift betre

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Rasmus B
    Rasmus B: Tycker Kalle var grymt pedagogisk i sin rådgivning & gav mig info som jag kommer kunna använda mig av hela tiden framöve...

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    Joakim A
    Joakim A: Väldigt trevligt och professionellt bemötande! Mycket bra!

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Said M
    Said M: Väldigt bra, personalen är rolig och behandlingar är bra.

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Sara S
    Sara S: Superbra service och snabb hjälp!

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Roland S
    Roland S: Mycket bra bemötande av både kundtjänst och behandlade naprapat! Jag är nöjd!

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Maria L
    Maria L: Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!
    Pekka H
    Pekka H: Behandling för ryggskott. Vänligt, proffsigt och förtroendeingivande bemötande. Kunde inte blivit bättre omhändertagen...

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Annette J
    Annette J: Mycket professionellt bemötande av de två kiropraktorer jag fått träffa hittills (Bo och Patricia). Känner mig mycket vä...

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.
    Erika N
    Erika N: Mycket nöjd med mina 3 besök och jag kommer säkert tillbaka 2018!

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Majda S
    Majda S: Behandling av hälsporre. Professionellt och trevligt bemötande.