Topp 25 kiropraktorer

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Vi har även medicinsk fotvård och tillverkning av medicinska skoinlägg. Våra experter har koll p...

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.

Liljeholmens Kiropraktor klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!

Access Rehab - Falun

Åsgatan 41, Falun
    Välkommen till Access Rehab Falun! Vi diagnosticerar, behandlar och rehabiliterar de flesta problem med muskler och leder. Kontakta oss.

Joylife Stockholm City

Kungsgatan 80, Stockholm
    Välkommen till Joylife Stockholm City! Om du behöver en naprapat eller kiropraktor är det hit du ska vända dig. Vi har bred kompetens och lång erfarenhet.

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.

Anderssons Kiropraktorklinik

Optimusvägen 12 C (Optimuskliniken), Upplands väsby
    Välkommen till Andersson Kiropraktorklinik! Jag är specialiserad inom kiropraktik och hjälper dig att bli fri från dina problem så du får en bättre vardag.

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!