Topp 25 kiropraktorer

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Carin K
    Carin K: Toppklass! Malin Tapper är bäst!

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Leo S
    Leo S: Mkt proffsigt bemötande. Fick snabbt en tid. Bra behandling och hjälp med rehabövningar.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Sara H
    Sara H: Trevligt bemötande av alla när jag kom dit och tog kontakt per telefon. Lite knepigt att jag fick ett sms en lördag om ...

FixaRyggen.nu

Stationsgränd 16, plan 5, Åkersberga
    Välkommen till Fixaryggen.nu - din kiropraktor i Åkersberga! Att hjälpa dig med dina besvär är vår passion. Kontakta oss!
    Lennart L
    Lennart L: Väldigt bra proffsig hittade problem i min höft Som jag hade ont i sen gammalt 👍🌞

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Liljeholmens Kiropraktor Klinik

Liljeholmstorget 7, Stockholm
    Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande genom kiropraktisk vård och livscoaching.
    Malin S
    Malin S: Jag har fått ett väldigt fint bemötande av både receptionist och kiropraktor. Jess är otroligt kunnig, hjälpsam och flex...

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    Petra J
    Petra J: Mkt bra bemötande på plats. Väldigt kunnig och hjälpsam! Jobbar fortfarande på rehaben jag fick. Så hoppas det hjälper!

Corpus Kiropraktik

Indalsbacken 2, Vällingby
    Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Här hittar du utbildade kiropraktorer som gör allt för att minska dina besvär.
    Monica J
    Monica J: En bra och trevlig bemötande och bra kunskaper.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, Karlskrona
    Vi på Access Rehab i Karlskrona är experter på idrottsskador! Här får du snabb och effektiv hjälp utan långa väntetider.
    Pia E
    Pia E: Alltid bra bemötande ,och mindre ont när man går därifrån.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Jonathan S
    Jonathan S: Jag fick rehabövningar som verkligen hjälpte mig med mitt strulande finger. Jättebra bemötande och uppföljning efter mit...

Joylife Solna

Dalvägen 8, Solna
    Välkommen till Joylife Solna! Hos oss kan du få hjälp med det mesta inom naprapati, kiropraktik och massage. Alltid en trygg behandling hos oss.
    Carola E
    Carola E: Sökte akut till Joylife då jag fick ett ryggskott måndagmorgon. Joylife var flexibla med tider under dagen och jag fick ...

Kiro Praktiken

Långholmsgatan 16-18, Stockholm
    Välkommen till Kiro Praktiken i Hornstull! Här får du hjälp med kiropraktik, laserterapi, massage och röstmassage.
    Eva M
    Eva M: Karin är toppen! Professionell och varm i sitt bemötande!

Joylife Uppsala

Kungsgatan 16, Uppsala
    Välkommen till Joylife Uppsala! Vi behandlar rygg, nacke, idrottsskador och mycket mer därtill. Här får du naprapater och kiropraktorer med bred kompetens.
    Linn T
    Linn T: Mycket bra! Min naprapat Luciano har varit jättebra från dag 1! Har tagit både naprapati och massage Jag har provat ...

Gamla Stans Kiropraktik

Lilla Nygatan 19, Stockholm
    Välkommen till Gamla Stans Kiropraktik! Vi är specialister på kroppens nervsystem och hjälper dig förebygga eller behandla smärta och besvär.
    Rikard A
    Rikard A: Blivit väl omhändertagen och fått hjälp!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Anita P
    Anita P: Sabbatsbergs ryggcentrum har alltid gett mig den vård jag behöver. Mina problem med nacke och rygg har blivit mycket bä...

Kiropraktorbolaget AB

Kungstensgatan 2, Stockholm
    Kiropraktorbolaget är din hjälp om du har problem med smärtor! Vi utför individuella behandlingar och följer vetenskapliga metoder. Välkommen!
    Frida J
    Frida J: Mycket bra bemötande. Patrik är en professionell, noggrann och kunnig kiropraktor.

Joylife Enköping

Kungsgatan 69E, Enköping
    Välkommen till Joylife Enköping! Här erbjuds naprapati, stötvågsbehandling och massage. Vi lovar att du är i trygga händer hos oss.
    Maria L
    Maria L: Lätt att få tid och ett bra bemötande. Varit hos Simon några gånger och blivit bra hjälpt, han är mycket kompetent!

Access Rehab - Malmö

Stora Nygatan 40, Malmö
    Välkommen till oss på Access Rehab i Malmö! Har du problem med muskler, leder eller idrottsskador är det oss du ska kontakta. Vi ger modern och snabb hjälp.
    Milena J
    Milena J: Jag är jättenöjd,Marcus hjälpte mig angående min ryggbesvär.

Nacka Värmdö Kiropraktik

Romansvägen 12 Nacka Forum Torghuset, Nacka
    Välkomna till oss på Nacka Värmdö Kiropraktik! Fokus, hälsa och välmående för hela familjen.
    Maia V
    Maia V: Jag blev rekommenderad av en kollega att gå till Nacka Värmdö Kiropraktik när jag berättade att jag hade besvär med min...

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Cecilia C
    Cecilia C: Idrottsskadespecialisterna kan verkligen sitt jobb, rekommenderar stort för er som har idrottsskador.

Access Rehab - Östersund

Kyrkgatan 60, Östersund
    Vi på Access Rehab i Östersund är din expert på idrottsskador! Vi behandlar alla problem med muskler och leder, och det går alltid snabbt att få en tid.
    Jessica S
    Jessica S: Ryggskott. Direkt hjälp samt förklarande och framåtsyftande övningar att ta med hem. Mycket bra.

Österåkers Kiropraktik

Stationsgränd 16, Åkersberga
    Varmt välkommen till Joakim Lång på Österåkers Kiropraktik, här får du tillgång till nyckeln som leder till smärtfria rörelser!
    Pernilla S
    Pernilla S: Jag besökte kiropraktor Joakim Lång. Professionellt bemötande och omhändertagande från början till slut.