Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Access Rehab Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Sjöstaden hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är alltid effektiva och moderna, och vi följer all forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, vackert belägen intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 819 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

• 2019-09-13

Lisa E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag besökte en naprapat. Det var en bra och givande upplevelse. Fick övningar skickade till mig som jag fått stor användning av. Läs mer
  • 2019-09-09

Lisa S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    fick en tid snabbt men behandlingen hjälpte inte så mycket tyvärr. 30 minuter ger inte så mycket utrymme för att lyssna på patient. Läs mer

Åke M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    It-systemen hos Access Rehab är under all kritik, inget fungerar. Mina frågor till terapeuten går fram men hens svar kommer aldrig till mig. Faktura/kvitto skall skickas med automatik, inget har kommit..
    Det är genant för ett företag att ha så usel it support i dag.
    Det är extra trist då min terpeut gör ett mycket bra arbete. Läs mer

Sofie B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt fint och välkomnande bemötande och en bra anpassad gravid-behandling som hjälpte min trötta rygg. Fräscha och trevliga lokaler i Sjöstaden, kommer definitivt att gå dit fler gånger. Läs mer

Helena H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sjukgymnastik för träningsskada.
    Bemöttes på ett trevligt och proffessionellt sätt. Läs mer

inger m skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    -Behandling för ont i benet/knäet av en naprapat

-Utmärkt, fick tid omg, öppet till sent på kvällen

-Hoppades på en förbättring, men svårt att få en behandling som hjälper på ett ben/knä

-Kan tänka att ev återkomma Läs mer
  • 2019-09-07

Kristina S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Ett vänligt och öppet bemötande! Läs mer
  • 2019-09-07

Johanna B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionell och trevlig hjälp. Lite dyrare än genomsnittsnaprapaten därav 4/5. Läs mer

Svetlana F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    professionell och kunnig personal hjälper dig att lösa ditt kroppsproblem och övervaka din återhämtning med all hjälp du behöver. Det är därför jag varmt rekommenderar dem till alla. Läs mer

Karin Å skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Vänligt, förtroendeingivande och mycket professionellt. Skarp analys och klockren behandling av Malin Tapper. Har gått i behandling hos naprapat vid ett flertal tillfällen genom åren, bland annat för en upplevd snedhet från höften och upp till axlarna. Nu fick jag för första gången i mitt liv en behandling som omedelbart gav effekt. Och en mkt enkel men precis övning som också hade omedelbar effekt. Gick två gånger och båda behandlingarna var lika bra. Andra gången fick jag med mig övningar som är genomförbara hemma och eftersom jag känner 100 procent tillit till naprapaten Malin Tapper så har jag börjat göra övningarna och litar på att de har effekt. Och eftersom jag gör dem så har de ju effekt! När man inte känner att man tror på en behandling så är det däremot väldigt svårt - omöjligt - att tro på eventuella övningar som man får och då gör man dem inte, i alla fall funkar det så för mig.
    Kunde inte ha varit nöjdare. Kan rekommendera Malin Tapper till ALLA!!! Om Access Rehab i stort vet jag däremot väldigt lite. Men om alla är så kompetenta som Malin så är de bara att gratulera! Läs mer

Tina S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag vände mig till Access Rehab pga ont i vaderna. Det var enkelt att beställa tid via webben och jag fick en tid ganska omgående. Jag bemöttes trevligt och fick bra hjälp, utan att känna att jag blev påtvingad flera tider än jag behövde. Superbra ställe! Läs mer

Susanna R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag sökte pga en sträckning. Fick snabbt tid, mycket vänligt bemötande och bra hjälp med rehab. Läs mer

Renee L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Massage. Mycket trevligt bemötande. Trevliga lokaler, kunnig personal. Läs mer

Caroline G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Superproffsig bemötande av tobias! Läs mer

Carl-Johan D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Akuttid, hos naprapat för ryggskott. Snabb och effektiv bokning, tillgång på tider. Bra bemötande och skadan omhändertogs som förväntat. Effekt inom 24 timmar och därefter snabb återhämtning. Läs mer

Willem W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat
    Proffsigt och trevligt
    Inga förväntningar
    Positiv Läs mer

Anders D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt och adekvat bemötande. Lyssnade på mig och mina problem. Försökte ge råd och behandling. Läs mer

Magnus Å skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat
    Mycket bra bemötande
    Bättre än förväntat

Lugnt och metodiskt Läs mer

Ann-Katrin F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra, jag blev behandlad av ett proffs och bra efter två dagar. Läs mer
  • 2019-08-19

Katarina C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Toppen på alla sätt och vis. Snabbt o enkelt fick jag tid hos en naprapat. Proffsig o vänlig. Tog sig tid att sätta sig in i mina ryggproblem o gav konkreta råd och även tips på övningar,som varit till stor hjälp.Kontaktat naprapaten igen via mejl...Han svarade snabbt..vilket jag uppskattar mycket. Läs mer
  • 2019-08-19

Sofia B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Tid hos naprapat, första besök. Blev verkligen tagen på allvar och fick ett schysst bemötande och första behandling. Så himla nöjd. Läs mer
  • 2019-08-17

Annette F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Omtänksamt bemött
    Professionellt
    Respektfullt Läs mer

Henrik F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra och professionell behandling och uppföljning Läs mer

Jorge N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt bemötande och fick snabb tid och hjälp för det akuta värken jag fick i nacken. Läs mer
  • Carina O

2019-08-15

Carina O skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Grymt trevligt bemötande och snabb hjälp. Rekommenderas varmt! Läs mer

Josefin A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Det var okej men inte revolutionerande. Jag har inte uppnått önskad förbättring. Läs mer

Hans K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    idrottsmassage
    Mycket bra bemött som alltid Läs mer

Andreas P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hög kunskap och bra utförd behandling. Läs mer

Lena Josefin S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag träffade en naprapat som var väldigt bra och hjälpsam. Det räckte med en gång sen kunde jag träna på själv för att bli bra. Jag upplevde att hon visste vad hon pratade om och gav mig rätt behandling. Läs mer

marika l skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bokade tid pga av smärta i rygg och sätesmuskel. Proffsigt och engagerat bemötande samt lösnings fokus på träning istället vila för att bli av med smärtan. Läs mer

Malin G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick tid omgående och väldigt trevligt bemötande i fina lokaler! Läs mer

Anna C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande med noggrann undersökning och rekommendation om hut jag skulle söka vidare hjälp av läkare
    Jag hade en blodpropp men visste det inte Läs mer

Martina Ö skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt och trevligt bemötande. Blev förstådd och fick den hjälp jag behövde! Läs mer

Annelie E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Råd och tips för arm som domnat.
    Kunnig och noggrann naprapat.
    Trevlig och pedagogisk.
    Toppklass Läs mer

Helen M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sjukgymnastik. Trevligt bemötande av kunnig sjukgymnast. Acces rehab levde upp till förväntningarna. Jag fick mycket bra information inklusive övningar att jobba med hemma. Sjukgymnasten kändes engagerad och duktig. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Elisabeth E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fräscht trevlig noggrann personal Läs mer

Gabriel S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bokade en kiropraktorbehqndling som i samråd ändrades till en idrottsmassage. Hade inga referenser eller några speciella förväntningar innan besöket. Upplevde Malin Rickman bra och trevlig och hon försökte hjälpa mig. Nöjd med besöket i stort. Läs mer

Jonas M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket lätt att komma i kontakt med och lätt att boka. Snabb och bra behandling. Läs mer

Peter C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt bemötande, lyssnade noga på det jag sa. Bra behandling, följde upp med mig efteråt. Jag är nöjd. Läs mer

Casper S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hade ont i ryggen och istället för att manipulera ryggraden så fick jag en övning att göra i 4dagar. Smärtlindring direkt!
    En kiropraktor och en annan naprapat kunde inte lösa det. Läs mer

Tomas O skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Nackbesvär som är under behandling, proffsigt och kompetent mottagande. Känns lovande. Läs mer

Jonny N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande och kunning personal Läs mer
  • Wilda J

2019-08-13

Wilda J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Dottern på 11 år bemöttes på hennes nivå och togs seriöst. Efter 2 år med "det kommer gå över..." kände hon sig lite osäker på vad som skulle ske.
    Dottern kom därifrån och sa i bilen" Det där kändes jättebra". Det har tagit hårt på psyket att inte få något konkret att göra för att försöka bli bättre och redan efter första träffen kändes hon mycket mer positiv.
    Kan varmt rekommendera Access Rehab! Läs mer

Jörgen L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    trevlig kunnig personal samt bra öppettider Läs mer
  • 2019-08-07

Eva H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Massage/naprapat för ryggskott

Snabb bra service Läs mer
  • 2019-08-05

Michael (Per) S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag fick bra tips på hur jag kunde påverka min situation, som jag sedan har haft stor hjälp av. Läs mer
  • 2019-07-30

Robin F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hade smärta i ljumsken som var pga fotbollen, fick massa bra tips på hur jag kunde mjuka upp. Bra mottagande och en person som verkligen lyssnar innan man ger diagnos. Att det bra blev en gång ligger hos mig som patient och inte mottagandet. Professionellt mottagande!.... Läs mer
  • 2019-07-19

Joachim M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande och bra uppföljning Läs mer
  • 2019-07-17

Floyd F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för 12-åriga sonens akuta smärta i höften och önskade behandling inför fotbolls cup... Fick enbart sjukgymnast-övningarna som vi ändå kör hemma och sen en nota på 695kr.
    Dagen efter fick han topphjälp på ett annat ställe som verkligen hjälpte. Läs mer
  • 2019-07-17

Erika Ö skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionell, trevlig och lyhörd. Jättebra massage där vi fokuserade på mina problemområden. Läs mer

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm