Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Access Rehab Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Sjöstaden hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är alltid effektiva och moderna, och vi följer all forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, vackert belägen intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 771 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

Floyd F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för 12-åriga sonens akuta smärta i höften och önskade behandling inför fotbolls cup... Fick enbart sjukgymnast-övningarna som vi ändå kör hemma och sen en nota på 695kr.
    Dagen efter fick han topphjälp på ett annat ställe som verkligen hjälpte. Läs mer

Erika Ö skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionell, trevlig och lyhörd. Jättebra massage där vi fokuserade på mina problemområden. Läs mer

Paula F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat i cirka 4 gånger. Otroligt bra behandling och bästa råd hittills.
    Tycker att många som träna borde komma till den här kliniken i hammarby Sjöstad.

Jag hade Mattias, som naprapat, mycket bra! Läs mer

Annika L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket professionellt bemötande, man känner sig trygg och väl omhändertagen av er. Läs mer

Nadja N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag fick professionell och gedigen hjälp skräddarsydd utifrån just mina förutsättningar. Guld värt! Läs mer

Richard S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Åsgghhhhhgfgggfgfggguhjfkfkdjdjdjdjdjdjjddjjdjdjjdu6363637272727277272 Läs mer

Johan S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra rådgivning och behandling. Läs mer

Roland P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick hjälp väldigt fort av kunnig och förstående behandlare. De övningar jag fick kunde jag börja jobba med på egenhand och det började ge resultat redan efter en knapp vecka. Läs mer

Christian J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat behandling av stel rygg, blev lite bättre och hittade punkterna som felade men behandlingen varade inte mer än 25 min, kändes lite för kort. Läs mer

Carina S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Nackspärr & ond axel
    Väldigt bra
    Fick bra behandling och rehabövningar att göra hemma

Mycket nöjd! Läs mer

Caroline B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag var där på ett akutbesök för ont i axeln. Jag blev bra bemött och han löste upp det värsta i axeln och gav mig några övningar som jag kunde göra. Läs mer

Petter R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt proffesionellt, fick tider väldigt snabbt. Läs mer
  • 2019-07-16

Anne-Catrin S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Gick till fysioterapeut. Mycket bra bemötande. Läs mer

Christer B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Snabb och professionell hjälp. Inga problem att få tider trots att jag var ute i sista minuten Läs mer

Anna G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har träffat Malin Tapper två ggr. Båda gångerna har jag blivit oerhört proffsigt bemött. Rak, ärlig, enkel, trevlig och framför allt väldigt kunnig. Känner mig i väldigt trygga händer när jag besöker Malin och kan absolut rekommendera henne som naprapat - hon är grym! Läs mer

Gerd M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat behandling, hjälper och goda råd. Läs mer

Karin M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    En snabb och enkel bokning på en behandling av naprapat som dessutom var mycket verkningsfull Läs mer

Bo F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte fysioterapeut för knäsmärtor. Fick utmärkt bemötande vilket motsvarade mina högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Per-Mattias N

2019-07-15

Per-Mattias N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har besökt Access Rehab vid flera olika typer av idrottsskador. Har fått bäst hjälp vid löpning. Löparknä, spänningar i ryggen, behandling av överandsträngd vad. Har även besökt vid späningar kopplat till simmning och fått bra hjälp men de är inte lika kunniga på just det området. Läs mer

Britt S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kom till mottagningen med kristallsjuka och har fått väldigt bra hjälp och uppföljning på att jag gjort min del och att de övningar jag fått gett effekt.

Jag har även få information om vad det är som händer när jag gör mina övningar, vilket för mig är jättevärdefullt. Läs mer

Sofie L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Behövde behandling efter min förlossning och efter en sängliggande graviditet. Blev bemött proffesionellt och mycket trevligt. Mina förväntningar blev uppfyllda. Läs mer

Patrik Z skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra service. Professionell och kunnig naprapat. Kan verkligen rekommendera. Läs mer

Ulrika M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kontaktade access rehab pga långvarigt problem med gammal forbollsskada i höger fot.
    Fick gott bemötande och ett program att följa.
    Känner mig förhoppningsfull att kunna hantera smärta i fotleden efter besöket Läs mer

Amanda L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick tips att gå till access rehab när jag fick diskbråck. Slapp vara sjukskriven efter att jag gått till dem. Fantastiska naprapater! Går dit varje gång min rygg krånglar och går alltid därifrån som en ny person. Bra personal, bra lokaler. Finns inget dålig att säga. Läs mer
  • 2019-06-14

Pontus L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fantastisk bra hjälp med rehab efter benbrott. Läs mer
  • 2019-06-14

Sven R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Blev mycket bra bemött och hjälpt Läs mer

Fredrik K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    trevlig kille, oklar behandling. Läs mer
  • Hanna F

Hanna F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Behandling mot ryggskott.
    Bra bemött
    Hade förväntat mig mer smärtlindring och inte bara övningar.
    Men jag återhämtade mig på några dagar. Bra personal. Läs mer

Conny N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat. Blev mycket bra bemött. Mina förväntningar var att jag ska bli frisk, vilket jag blev. Läs mer

Adam M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra service och personal vid Sjöstaden Läs mer
  • Maria E

Maria E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Man känner sig väl omhändertagen, man får berätta sin historia och någon lyssnar! Kan inte ge full pott (ännu) då jag bara varit på ett besök, men det känns otroligt bra hittills. Sökte hjälp för hälsporre, men har även stora problem med höfterna efter två mindre lyckade FAI operationer, och det togs också med i behandlingsplanen 👍🏼 Läs mer

Agnes W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte hjälp efter långvarig smärta för att får hjälp att ta reda på om det var någon skada som orsakade smärtan. Fick snabbt tid och fint bemötande. Läs mer

Johanna B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra direktbehandling. Kompetent & förstående personal som genast såg problemet.
    Som förbättring skulle jag önska mer uppföljning / hjälp med övningar. Läs mer
  • Kajsa H

Kajsa H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra mottagande, fina lokaler. Har bara gått två gånger och det har varit bra. Inflammation i hälsenorna. Läs mer

Karin H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Access Rehab Sjöstaden ger ett trevligt och professionellt bemötande, råd och behandlingar. Läs mer

Funda D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande och vård. Dock väldigt dyrt då de inte är knutna till allmänna vårdsystemet. Läs mer

Mattias U skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Extremt kompetent och professionell klinik. Rekommenderas varmt! Läs mer

Ann-marie G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Besök hos sjukgymnast uppfyllde mina förväntningar. Bra och trevligt bemötande och förståelse visades för min problematik. Läs mer
  • Åsa P

2019-06-11

Åsa P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande, kunnig fysioterapeut, mina förväntningar infriades och jag är positivt inställd till företaget och kommer att anlita dom igen om problem uppstår Läs mer

Axel H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Gick på 25min idrottsmassage. Jättebra bemötande, trevligt med snack och bra utförd massage också! Läs mer

margareta h skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Akut Naprapatbehandling för ryggskott. Blev bemött vänligt och med kunskap. Ryggskottet gav med sig. Läs mer

Maja S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande och kunning naprapat! Läs mer

Therese K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat, proffsigt bemötande och man kände sig omhändertagen, strukturerad rehabplan och bra uppföljning hittills Läs mer

Thomas E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande och mycket kunnigt. Läs mer

Cornelia V skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Vi fick hjälp med en fot och flera övningar som funkat perfekt😊 Läs mer
  • 2019-05-28

Sofie O skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag blev undersökt men fick ingen hjälp. Fick höra sådant jag redan vet och problemen kvarstår. Läs mer
  • 2019-05-27

Mathilda S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    - Naprapat

- Blev jättebra bemött

- jag har varit på så många olika ställen & försökt att fixa min nacke & rygg men har aldrig fått riktig hjälp förns jag hittade Malin hos er! idag mår jag mycket bättre & är inte lika stel.

- Superbra också att jag har nära hem! Läs mer
  • 2019-05-25

Per L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Snabbt med jourtider, enkel hantering med Swish, ingen ”repa” o trevlig personal. Sist men absolut viktigast kunniga naprapater.
    /Per L Läs mer
  • 2019-05-24

Johanna F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra och professionellt mottagande, konstruktiva åtgärder och bra uppföljning. Läs mer
  • carlo s

2019-05-23

carlo s skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick snabbt hjälp med akuta ryggsmärtor. Blev trevligt bemött och fick rätt behandling. Mycket nöjd. Läs mer

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm