Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Sjöstaden hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är alltid effektiva och moderna, och vi följer all forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, vackert belägen intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 848 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

• 2019-11-04

Magnus S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt och proffsigt bemötande i avslappnande miljö. Läs mer
  • 2019-11-03

Magnus L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kunnig och trevlig personal. lätt att boka tid. Läs mer

Johan L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt och trevligt bemötande👍! Läs mer

Maria N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapaten var väldigt kompetent och gav mig den hjälp jag behövde. Var även bra på att informera vad mitt problem var och hur något kunde hjälpa.

Kändes tryggt att få hjälp och information av Access Rehabs Naprapat! Läs mer

Kenneth P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt och inlyssnande bemötande. Värdefulla rekommendationer och tips. Klara förbättringar kring problemområden efter besöket. Läs mer

Ann-Sofie L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för ont i axeln och höftböjare. Blev väldigt bra bemött och fick bra hjälp! Läs mer
  • 2019-11-01

Victor V skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hade problem med domnade armar, detta resulterade i dålig sömn. Efter behandlingarna på access rehab i sjöstad har det blivit betydligt bättre (totalt tre behandlingar) . Väldigt kompetent och professionell personal!

Stor tack för hjälpen!
    Speciellt till Malin R.

/ Rörmokaren Läs mer

Kerstin S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Genomgång med naprapat. Jag har ont i höfter. Nöjd med bemötande. Jag kanske ska köra någon träning för detta? Läs mer

Lena S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Blev mycket väl mottagen på Access Rehab - Sjöstaden och fick adekvat behandling för mina problem.

Återkommer gärna, vid behov av ytterligare åtgärder. Läs mer

Anastasios Z skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Extremely Expensive... I payed over 700 kronor for less than an hour visit.
    Now i pay 200 kronor at City Akuten Rehab och sport. Läs mer
    2019-11-01 Access Rehab svarar Anastasios Z
    Hello Anastasios
    Thank you for taking the time and leaving us with a review. We are a private clinic and we are not subsidised by the government and therefor are the price higher. The price i also stated on our website.

Best regards
    Andreas Bjurman
    CEO Access Rehab

Malin R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Skicklig personal. Bra bemötande. Lätt att få tid. Läs mer

Mikael W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande. Lyssnar verkligen på ens story och teorier. Läs mer

Emma L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevlig och kunnig personal! Super nöjd Läs mer

Alexander W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    snabb och bra hjälp direkt, hade strul med löparknä som jag fick hjälp med. Läs mer

Johan J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bokade sportmassage av Maria å fick riktig service kvalité, dvs mer än vad jag förväntade mig med tanke på dels det jag betalade för men även uppföljning samt övningar för att motarbeta mitt problem. Läs mer
  • 2019-10-13

Anders L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Tobias är kunnig. Han knuffade mig åt rätt håll till läkaren för röntgen. Läs mer

Serdar O skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för smärta i axeln och det lindrades redan från första besöket. Ännu bättre efter andra och hoppas det försvinner helt efter tredje. Läs mer

Åsa S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Tack för en glad kropp som skuttade iväg efter senaste behandlingen! Läs mer

Konstantinos T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har bokats till Access Rehab via mitt försäkringsbolag. Det passade mig utmärkt lägesmässigt eftersom jag bor och arbetar på södra sidan av stan. Jag blev väldigt bra bemött av naprapaten jag skulle gå till. Även om min åkomma inte går att få bort så har det varit till stor hjälp att framförallt minska spänningarna i min ryggen Läs mer

Karin L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick hjälp med nacke och rygg. En mycket duktig och trevlig tjej hjälpte mig. Kommer definitivt ta hjälp av Access Rehab igen. Läs mer
  • 2019-10-10

Atle S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hadde bestilt time pga. akut ryggskott, og store smerter i ryggen. møtte en meget hyggelig/trevlig og blid Malin Rickmann - og hadde en meget fin gjennomgang prat om min situasjon og hva jeg behøvde. Hun laget et treningsprogram for egentrening og for GYM, som hun sendte over på mail senere samme ettermiddag.
    Jeg rekomenderer gjerne Access rehab, og spesielt Malin til andre ! Läs mer

John B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Rekommendation som levde upp till ryktet. Läs mer

Sara S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Akuttid för smärta. Professionellt bemött av duktig och kompetent naprapat som var angelägen om en helhetsbild. Tycker att bemötandet överträffade mina förväntningar. Läs mer

Camila Amoros P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    100% recommended, amazing team Läs mer

Karin G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Första besök hos naprapat.
    Jättrevlig och kompetent hjälp. Läs mer

Ewa J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket duktiga och kunniga.
    Har varit hos mängder av kiropraktorer och naprapater. Access Rehab är bäst Läs mer

Mette B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Malin Rickman är BÄST, otroligt duktig och trevlig naprapat!! Läs mer

Erika L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Akut Naprapattid.
    Behandlingen var lite knapphändig och naprapaten hävdade att det inte var behandlingen utan mina egna övningar och träning som skulle göra mig bättre, vilket i och för sig är positivt men han ville trots detta boka in en ny tid.
    Dyrt var det också. Läs mer
  • 2019-10-02

Lennart d skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har tidigare träffat Malin Tapper och fått hjälp
    Har varit mycket nöjd med med den hjälp jag fått med min onda rygg. Kan verkligen rekommendera detta företag Läs mer
  • 2019-09-13

Lisa E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag besökte en naprapat. Det var en bra och givande upplevelse. Fick övningar skickade till mig som jag fått stor användning av. Läs mer
  • 2019-09-09

Lisa S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    fick en tid snabbt men behandlingen hjälpte inte så mycket tyvärr. 30 minuter ger inte så mycket utrymme för att lyssna på patient. Läs mer

Åke M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    It-systemen hos Access Rehab är under all kritik, inget fungerar. Mina frågor till terapeuten går fram men hens svar kommer aldrig till mig. Faktura/kvitto skall skickas med automatik, inget har kommit..
    Det är genant för ett företag att ha så usel it support i dag.
    Det är extra trist då min terpeut gör ett mycket bra arbete. Läs mer

Sofie B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt fint och välkomnande bemötande och en bra anpassad gravid-behandling som hjälpte min trötta rygg. Fräscha och trevliga lokaler i Sjöstaden, kommer definitivt att gå dit fler gånger. Läs mer

Helena H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sjukgymnastik för träningsskada.
    Bemöttes på ett trevligt och proffessionellt sätt. Läs mer

inger m skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    -Behandling för ont i benet/knäet av en naprapat

-Utmärkt, fick tid omg, öppet till sent på kvällen

-Hoppades på en förbättring, men svårt att få en behandling som hjälper på ett ben/knä

-Kan tänka att ev återkomma Läs mer
  • 2019-09-07

Kristina S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Ett vänligt och öppet bemötande! Läs mer
  • 2019-09-07

Johanna B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionell och trevlig hjälp. Lite dyrare än genomsnittsnaprapaten därav 4/5. Läs mer

Svetlana F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    professionell och kunnig personal hjälper dig att lösa ditt kroppsproblem och övervaka din återhämtning med all hjälp du behöver. Det är därför jag varmt rekommenderar dem till alla. Läs mer

Karin Å skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Vänligt, förtroendeingivande och mycket professionellt. Skarp analys och klockren behandling av Malin Tapper. Har gått i behandling hos naprapat vid ett flertal tillfällen genom åren, bland annat för en upplevd snedhet från höften och upp till axlarna. Nu fick jag för första gången i mitt liv en behandling som omedelbart gav effekt. Och en mkt enkel men precis övning som också hade omedelbar effekt. Gick två gånger och båda behandlingarna var lika bra. Andra gången fick jag med mig övningar som är genomförbara hemma och eftersom jag känner 100 procent tillit till naprapaten Malin Tapper så har jag börjat göra övningarna och litar på att de har effekt. Och eftersom jag gör dem så har de ju effekt! När man inte känner att man tror på en behandling så är det däremot väldigt svårt - omöjligt - att tro på eventuella övningar som man får och då gör man dem inte, i alla fall funkar det så för mig.
    Kunde inte ha varit nöjdare. Kan rekommendera Malin Tapper till ALLA!!! Om Access Rehab i stort vet jag däremot väldigt lite. Men om alla är så kompetenta som Malin så är de bara att gratulera! Läs mer

Tina S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag vände mig till Access Rehab pga ont i vaderna. Det var enkelt att beställa tid via webben och jag fick en tid ganska omgående. Jag bemöttes trevligt och fick bra hjälp, utan att känna att jag blev påtvingad flera tider än jag behövde. Superbra ställe! Läs mer

Susanna R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag sökte pga en sträckning. Fick snabbt tid, mycket vänligt bemötande och bra hjälp med rehab. Läs mer

Renee L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Massage. Mycket trevligt bemötande. Trevliga lokaler, kunnig personal. Läs mer

Caroline G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Superproffsig bemötande av tobias! Läs mer

Carl-Johan D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Akuttid, hos naprapat för ryggskott. Snabb och effektiv bokning, tillgång på tider. Bra bemötande och skadan omhändertogs som förväntat. Effekt inom 24 timmar och därefter snabb återhämtning. Läs mer

Willem W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat
    Proffsigt och trevligt
    Inga förväntningar
    Positiv Läs mer

Anders D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt och adekvat bemötande. Lyssnade på mig och mina problem. Försökte ge råd och behandling. Läs mer

Magnus Å skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat
    Mycket bra bemötande
    Bättre än förväntat

Lugnt och metodiskt Läs mer

Ann-Katrin F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra, jag blev behandlad av ett proffs och bra efter två dagar. Läs mer
  • 2019-08-19

Katarina C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Toppen på alla sätt och vis. Snabbt o enkelt fick jag tid hos en naprapat. Proffsig o vänlig. Tog sig tid att sätta sig in i mina ryggproblem o gav konkreta råd och även tips på övningar,som varit till stor hjälp.Kontaktat naprapaten igen via mejl...Han svarade snabbt..vilket jag uppskattar mycket. Läs mer
  • 2019-08-19

Sofia B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Tid hos naprapat, första besök. Blev verkligen tagen på allvar och fick ett schysst bemötande och första behandling. Så himla nöjd. Läs mer

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm