Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Hammarby Sjöstad hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, fysioterapeuter, kiropraktorer, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är effektiva och moderna, och vi uppdaterar oss ständigt på forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 921 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

• 2020-03-18

Torbjorn W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Ett förstagångsbesök som både gav mersmak och hjälp. Hoppas på samma vid återbesök! Läs mer
  • 2020-03-16

Anneli K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för öm skuldra och ”låsning” i rygg. Enkelt att boka, proffsigt bemötande och kunnig naprapat. Bra övningar att göra själv. Läs mer
  • 2020-03-16

Reidar A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag sökte massage och akupunktur.Och blev bra bemött. En trevlig miljö och fina lokaler och en bra naprapat. Så fick jag det jag sökte. Läs mer

Caroline M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för ont i ryggen. Fick ett mycket proffsigt bemötande, genomgång av kroppen på ett sätt jag inte upplevt när jag besökt andra kliniker och behandlingen svarade jag bra på. Blev positivt överraskad av Acces och kommer absolut att kontakta dom igen vid behov. Läs mer
  • Bert D

2020-03-15

Bert D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har blivit behandlad av Malin Rickman 2 gånger .
    Hon har botat mitt ryggskott samt varit tydlig med att jag kan spela golf redan denna vecka
    Jag har också fått ett eget träningsprogram och skall få ett utökat program nu till veckan
    Besöket har varit mycket värdefullt för mig !
    Bert Läs mer

Anna W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mkt trevligt och proffsigt bemötande.
    Mkt hög nivå/skicklighet på behandling.
    Naprapaten fick snabbt koll på vad problemet satt och var mkt proffsig i att behandla och manipulera/knäcka loss det som satt fast. Läs mer

Simon A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Travligt och professionellt bemötande. Läs mer

Fabian J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt och proffsigt bemötande Läs mer

Marie E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Empatiskt och proffsigt bemötande som översteg min förväntan. Läs mer

Isa L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande, fick en strukturerad plan för rehaben samt en bra förklaring till varför skadan uppkommit. Rekommenderas varmt! Läs mer

Fredrik W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Idrottsmassage - behandlingen var som vanligt bra och vi fick loss en hel del. Läs mer
  • 2020-03-05

Sven Ulf Stefan H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra och trevligt bemötande lever upp till mina förväntningar Läs mer
  • Nick G

2020-02-24

Nick G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Akutbesök

Bertil was very accommodating and straight to the point. Läs mer

Hanna B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Smidig bokning, trevlig & duktig naprapat som hjälpte mig med rygg och bra tips på övningar för att slippa vidare problem! Läs mer

Britten M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Inflammation i axel som jag fick övningar för men det brev värre och jag fick uppsöka läkare för att få cortison och starkare antiinflammatoriska läkemedel.
    Nu har jag fått nya övningar och får se om det hjälper.
    Vagt besked om vad problemet egentligen är och hade önskat tydligare medicinsk beskrivning. Läs mer

Marina H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Gravid i 9:e månaden med mitt första barn och fick mycket tips och råd om efterbehandling efter förlossning trots att jag var där för ryggbesvär.
    Ett besök räckte och har inga kvarstående komplikationer om jag följer de råd jag fick. Läs mer

Marie S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt och vänligt bemötande.
    Engagerad behandlare som tog sig tid att lyssna och som sedan följde upp via mejl. Läs mer

Maria (ingrid Nelly) P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Känslan av att den man möter faktiskt tar sig tid och lyssnar på vad man säger är väldigt bra. Läs mer

Inger G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag hade en liten överbelastning i ena axeln. Det gjorde ont att ta på kläder t.ex. Fick Tobias till hjälp och två övningar att göra. Efter 4 dagar kändes det riktigt bra men fortsatte med övningarna i 10 dagar. Är nu helt bra och behövde inte återbesök. Jag är helnöjd med besöket och bemötandet av Tobias.
    M.v.h. Inger Läs mer

Christian D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Vi behövde hjälp med min sons knä som har slatter.
    Fantastiskt bemötande. Fick stort förtroende för personen jag nu glömt namnet på. Bra instruktioner om vilka övningar vi behöver göra. Allmänt bra tips.
    Vi fick stort förtroende. Väldigt nöjda. Läs mer

Yvonne Catrine A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket nöjd med behandlingen och bemötande. Fick behandling för inflammation i sätesmuskeln. Känner mig redan bättre. Läs mer

Kristina W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick väldigt bra hjälp av en naprapat. Mycket bra och trevligt bemötande.
    Kommer att söka hos er igen om jag behöver. Läs mer

Anna L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kunnigt och proffsigt och mycket bra pepp! Läs mer

Helena L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat pga problem med rygg och värk i arm. Jättetrevligt bemötande och trevlig och kunnig personal! Läs mer

Jenni B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag bokade tid för behandling av ryggproblem. Det var lätt att få tid snabbt, och jag tycker att jag fick god hjälp. Naprapaten jag var hos var otroligt duktig, proffsig och trevlig. Läs mer

Marina T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    5 st 1 timmers massage
    Bra bemötande
    Erfaren massör Läs mer

Sara A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag gick till naprapat för huvudvärk som försvann nästan helt efter 1 behandling hos Malin i Hammarby Sjöstad. Efter en andra bahandling i princip helt ok. Väldigt bra bemötande och hnatering långt över förväntan då min naprapat undersökte och hittade direkt vad det kunde vara. Naprapat/kiropraktor-branschen upplever jag lite som en djungel så väldigt nöjd. Hitatde rekommendationen via Sjöstadens Facebookgrupp som lovordade Malin. Fick också tid väldigt snabbt, inom 2 dagar och toppen med akuttider. Läs mer
  • Micke S

2020-02-20

Micke S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för en smärtande Axel. Har fått ett professionellt och trevligt bemötande. Har stora förhoppningar att de kommer att lösa mitt problemm Läs mer

Niklas A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fina lokaler och mycket kompetent personal. Läs mer

Per Johan C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fått massage några gånger då min arbetsplats erbjuder det som friskvård. Mycket fina lokaler, lätt att boka, trevlig och kompetent personal. Motsvarar mycket väl mina förväntningar. Läs mer

Morgan K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapaten Malin gjorde underverk på min rygg.

Mkt bra bemötande

Mina förväntningar uppfylldes Läs mer
  • 2020-01-28

Amanda M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Malin Tapper hjälpte mig att släppa på låsningar. Hon är alltid lugn och proffsig. Läs mer
  • 2020-01-26

Gertrud B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    - Hjälp med ichias.
    - Blev mycket bra bemött.
    - Hade fått rekommendationer att gå till er och förväntningarna
    blev så bra som jag hoppades på.
    - Mycket nöjd med den hjälp jag fick. Läs mer
  • 2020-01-25

Stefan L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hade under en tid gått med ont/smärta i ryggen och fick bra hjälp med detta . Läs mer

Madelen W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick bort min långvariga och hemska huvudvärk på 30 minuter. Helt fantastisk! Läs mer

Kempe A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt, kompetent bemötande. Fick hjälp med det jag efterfrågade. Tack! Läs mer

Charlott J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra möte med naprapaten Daniel! Läs mer

Xerxes M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fantastiskt bra mottagande och kompetent personal. Läs mer
  • Linus D

2020-01-23

Linus D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Vid första och andra besöket (av 4 totalt på under ca 7dagar) frågade jag om jag bör uppsöka en kiropraktor istället. Jag fick då svaret nej.
    Efter 4 behandlingar blev det sämre än innan jag kommit till access rehab.

Dagen efter mitt sista besök fick jag tid hos en kiropraktor som behandlade mig under ca 30 minuter.
    Jag gick själv ifrån kliniken upprätt och näst intill obehindrat. Endast lite smärta i benet. Från att ha haltat framåtlutad.
    Jag kommer inte att ansluta mitt företag till access rehab för löpande underhåll av mina anställda. Läs mer
    2020-02-13 Access Rehab svarar Linus D
    Hej
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme om din upplevelse av dina besök hos oss.
    Jag har prata med terapeuten i fråga angående det du skiver.
    Av vad jag har förstått vidtogs försiktighet då smärtproblematiken upplevdes som mer komplex och kunde ha flera olika bakomliggande faktorer. Innan detta var tillräckligt utrett ville terapeuten vara mer återhållsam i behandlingen då vi prioriterar patientens hälsa och säkerhet högst. Vi är glada över att du har blivit hjälpt med dina besvär och hoppas att du kan få tillbaka förtroendet för oss framöver.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab

Jenny P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Det var ett väldigt flexibelt och personligt mottagande på Acces Rehab, då jag kunde ta med min 6 månaders bebis som fick ligga på en matta på golvet bredvid medan jag fick min behandling. Läs mer

Madeleine S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsig hjälp och superfint bemötande. Läs mer

linda e skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande varje gång av mycket lyhörda och kunniga naprapater på Access rehab.
    Jag har behandlat nacke samt fotled här. Det fanns möjlighet till ultraljud vilket hjälpe min diagnos.
    Det enda dåliga är om man liksom jag är låginkomsttagare då priset är 720kr/ gång. Läs mer
  • 2020-01-09

Andreas B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Blev väldigt bra bemött och fick den hjälp jag eftersökte. Läs mer

Gittan H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    En snabb och professionell bedömning. Läs mer

Anna P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Företaget med sin personal jag besökte var oerhört proffessionellt, chiropraktorbesök. Jag hade höga förväntningar på företaget då jag blivit rek.att besöka dem, mina förväntningar infriades.

Det enda negativa har inte med företaget i sig att göra men;
    1. svårt att hitta numret till företaget, gatuadressen. Stora siffror på dörr eller glas vid entrén hade varit bra.
    2. parkering - om man kommer utifrån Stockholm och inte är van vid olika appar så förstår man inte hur/var man ska betala då inga skyltar fanns i närheten av parkeringen..... Läs mer

Ellinor F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Var på naprapatbesök för höftproblem. Fick bra bemötande och väldigt pedagogiskt förklarat vad som var problemet och vad jag behövde göra för att åtgärda det. Läs mer

Jenny B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    ................................... Läs mer
  • 2019-12-26

Madeleine O skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Malin var kunnig i sitt utlåtande, för det jag sökte. Men det kosta för mycket för mig. Läs mer
  • 2019-12-22

Berit U skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Vänligt bemötande, engagemang. Bättre förståelse av vad jag hade för besvär. Läs mer
  • 2019-12-22

Zack W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jättefint bemötande! Jag hade ont i ryggen och fick behandling och tips på övningar för att stärka min core. Jag har aldrig varit hos en naprapat så jag visste inte riktigt vad som skulle hända men naprapaten var jättesnäll och duktig. Min mamma var med hela tiden och det var bra för hon har hjälpt mig med övningarna. Läs mer

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm