Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Access Rehab Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Sjöstaden hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är alltid effektiva och moderna, och vi följer all forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, vackert belägen intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 575 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

• Anna F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Återbesök för behandling av ond hälsena
    Mycket trevligt och professionellt bemötande
    Mina förväntningar var att få övningar som jag kan göra för att förebygga skada samt behandling för att lindra skadan. Båda dessa förväntningar införlivades. Läs mer
  • Shirley A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag är väldigt nöjd med mitt besök. Duktig och trevlig naprapat! Läs mer
  • Eva T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag fick va på Access Rehab för en idrottsmassage. Jag hittade dit via en rekommendation av en familjemedlem. Bemöttandet va både proffsigt och varmt och mina förväntingar mötes och lite där till. Jag har aldrig tidigare varit på något liknande så visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Läs mer
  • Oskar T
    Oskar T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sjukt bra service! Fick riktigt bra mottagande och vägledning vilket gett mig motivationen att jobba på en lösning för mina kroppsproblem. Läs mer
  • Lina H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har varit på massage och behandling mot huvudvärk .
    Alltid lika proffesionellt bemötande.
    Maria som vi (fler i familjen) går till får högsta betyg av oss🙏
    I år blir det julklappar till våra tonåringar hos er (massage)
    Har rekommenderat er till andra som nu också är kunder hos er i sjöstaden. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte hjälp hos naprapat pga av smärta i axel.
    väldig bra bemötande.
    Jag förväntade mig hjälp och att slippa smärtan. Allt det onda är inte kosta ännu men det kommer säkert bli bra till slut. Läs mer
  • Jakob E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Personlig träning/skapa styrkeprogram med sjukgymnast Jonas Leandersson för att stärka upp rygg och knän igen för att kunna springa mer. Grymt bemötande, grymt program, grym utveckling/skillnad/engagemang från egen sida på bara några veckor. Skönt med hjälp av duktig löpare. Förväntningar infriades het klart. Bra upplevelse och ser fram emot att fortsätta med regelbundna uppföljningar. Läs mer
  • Maria N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    behandlaren lyssnade, gjorde en bra behandling. mkt nöjd. Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Alltid proffsig & trevlig personal, som har koll på läget. Läs mer
  • Lisbeth A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsig personal, ..................................... Läs mer
  • Victoria A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hej!
    Jag har varit hos Accsess rehab Hammarby sjöstad (Malin) vid ett flertal tillfällen. Har alltid fått ett mycket trevligt och proffsigt bemötande. Har blivit av/håller på att bli av med krämpor jag haft.
    Jag är strålande nöjd 💪🏻👊🏻 Läs mer
  • Eigal A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra. Nöjd med behandlingen. Hälsningar. Läs mer
  • Klara Petronella B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt trevligt och personligt bemötande. Kunnig och proffsig personal som förstår mitt problem och hjälper mig att bli bra igen. Läs mer
  • Britt-Inger S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte får knäproblem.

Fantastiskt bemötande med kunnig, intresserad och vänlig personal som vägledde mig i fortsatt träning med adekvata övningar. Detta resulterade i att jag efter 3 veckor är smärtfri och i det närmaste återställd.

Rekommenderar företaget å det varmaste!

Tack! Läs mer
  • Malin C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har fått hjälp av både naprapat och idrottsmassör. Mycket trevliga och kunniga. Är supernöjd. Kommer rekommendera vänner. Läs mer
  • Jonny J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Ländryggvärk samt muskelspänningar högre upp i ryggen. Spänningarna blev jag av med men ej ländvärken. Bra mottagande av en duktig naprapat som hjälpt mig med andra besvär. Vet av tidigare erfarenheter för att få bort smärtan i ländryggen krävs riktigt hårda ingrepp. Läs mer
  • Ann H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte akuttid för nack- och axelbesvär. Fick tid samma eftermiddag. Bemötandet mycket bra och bra behandling. Blev lyssnad på. Läs mer
  • Arthur M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Rehabträning efter skada i menisken.
    Mycket kunnig och trevlig personal.
    Lyssnar noga på dig som patient.
    Följer upp träningsprogrammet noga.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Isabel A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick jättebra hjälp vid smärta och stelhet i nacke och axlar. Rekommenderar! Läs mer
  • Susanna E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte akut för ryggsmärta. Bokade tid kvällen innan så det var positivt att man kunde komma så pass snart.
    Fick ett mycket trevligt och positivt bemötande. Återkom en vecka senare för idrottsmassage hos kollega, blev mycket trevligt bemött även där. Fick förslag på övningar mm.
    Har bara positivt att säga! Läs mer
  • Per S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Malin Tapper var väldigt erfaren, proffesionell och entusiastisk! Jag bokar henne igen nästa gång Läs mer
  • Hans T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxccxxxcxxcc Läs mer
    2018-11-13 Access Rehab svarar Hans T
    Hej Hans
    Jag har lite svårt att bemöta det du har skrivit. Du är varmt välkommen att höra av dig direkt till mig på andreas@accessrehab.se om du önskar med din feedback.

Vänliga hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • Elisabeth S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick en akut åkomma och kunde inte stödja på mitt högra ben. Var i Sthlm och hade digert program inbokat. Snabbt fick jag en tid och Fredrik fick faktiskt igång mig, så jag kunde genomföra Sthlmsprogrammet. Mycket nöjd och tacksam Skånekvinna. Läs mer
  • Olga K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Vänligt bemötande och professionell hjälp Läs mer
  • Peter W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Behandlig av fot. Dock en väldigt oinspererad personal som skicka iväg mig till en annan och debiterade dyrt. Läs mer
  • Johan C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt mottagande och Naprapat som lyssnade till mina problem och sökte sedan orsaken för att sedan jobba vidarae därifrån. Läs mer
  • Hans W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick rådgivning samt behandling för mina akuta ryggsmärtor som redan direkt efter besöket var bättre. Läs mer
  • Gunilla J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Läkare hade ordinerat sjukgymnastik för golf/tennisarmbåge. Fysioterapeuten undersökte armbågen och satt sedan tillsammans med en kollega som var med och googlade på lösningar. Fick sedan övningar att med ca 2 kilos hantel göra två olika övningar som gick ut på att vrida arm och handled utåt/inåt. Jag tyckte det hela var konstigt och gick till en annan terapeut som ordinerade helt andra övningar, gav massage och även akupunktur. Enligt henne ska jag undvika att överhuvud taget greppa och lyfta/bära saker med min skada. Känner mig lurad av Access Rehab. Fick ingen info vid bokning heller om att det kostade 650 kronor. Läs mer
    2018-11-13 Access Rehab svarar Gunilla J
    Hej Gunilla
    Tack för att du har lämnar ett omdöme om oss.
    Jag tycker det är tråkigt at du upplever att du har blivit lurad efter de rekommendationer du har fått av den sjukgymnasten du har träffat. Att belasta och träna området, som du har blivit rekommenderad, är helt i linje med vad modern och evidensbaserad vård pekar på.
    Jag hoppas att du känner dig bättre i din armbåge.

Vänliga hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • Petra B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Snabb akuttid och proffsigt kunnigt omhändertagande. Fick ett fint träningsprogram och uppföljning via personligt mail. Rekommenderas! Läs mer
  • Anna-Maria K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffesionellt bemötande med empati. Rättade till mitt ryggproblem och lugnade min oro. Kan absolut rekommendera access Rehab till andra. Läs mer
  • Vivianne B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mina förväntningar levde företaget helt upp till. Läs mer
  • Maria R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Massage
    Mkt trevligt och lyhört Läs mer
  • Rosa B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har konstanta spänningshuvudvärk brukar lätta eller bli bättre med massage.
    Personalen är mycket trevlig och hjälpsamma!
    Får hjälp när det behövs. Läs mer
  • Åsa-Lena A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kiropraktor tid! hade en låsning i nacken och ryggen som jag sökte hjälp för men enl kiropraktorn hade jag inte det, utan han ifrågasatte vem som sa att jag hade en låsning? Jag svarade att jag säger det! känner min kropp väl. Fick boka om en ny tid hos en annan naprapat på Centralbadet som tog upp låsningarna. Vilket jag känner att jag slösade pengar att gå hit. Så nej jag kommer inte tillbaka hit. Läs mer
  • Joshua Luke P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fantastiskt bemötande, öerhört kompetent personal. Läs mer
  • Ingrid S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag sökte akut och fick snabbt tid hos en kompetent medarbetare som lyssnade på mina problem och hjälpte både akut med lindring och långsiktigt med stöttning för en hållbar förbättring! Läs mer
  • Anna H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt kunniga och professionella. Läs mer
  • Mikael W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Förstagångsbesök för ont i armen. Fick ett positivt intryck, bra och proffsigt bemötande. Om resultatet vet jag inte ännu. Försiktigt optimistisk. Läs mer
  • Håkan L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat Malin Tapper åtgärdade problem jag har
    Femstjärnigt på alla parametrar.
    Som förväntat, eftersom hon behandlat mig excellent i många år. Läs mer
  • Anja C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt betötande, lätt att få tider Läs mer
  • Göran I skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för problem i ländrygg. Fick en undersäkning, behandling och tips om egna åtgärder.
    Väl mottagen och bra behandling. Har varit där förut och vet att det är bra. Läs mer
  • Marie D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Allt var perfekt. Bemötande och behandling. Det tråkiga bara var att när jag ringde in om en akuttid inte angavs i bokningen så hon behandlaren trodde jag var där i ett annat ärende och min tid rann iväg för att förklarar dels varför jag var där och sedan förklaring om tidigare behandlingar. Läs mer
  • Anna B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt bemötande, professionell hjälp. Beklagansvärt att det ska vara så dyrt! Läs mer
  • Thomas L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    * besök hos naprapat
    * blev mycket väl mottagen
    * hade förväntningar om en nogrann undersökning och rekommendation, blev inte besviken, Daniel Larsen gjorde ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Ulrika S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt och trevlig bemötande! Läs mer
  • Lars E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket seriöst bemötande med ett genuint intresse för kunden. Läs mer
  • Anna L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag var hos naprapat. Bemötandet var mycket proffesionellt och jag är nöjd med besöken. Läs mer
  • Johanna W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag sökte mig till access rehab för att jag hade ont i ena sidan av ländryggen/rumpan. Jag tyckte behandlingen var toppen men tyvärr är smärtan kvar och har blivit värre, trots stretch som ordination. Läs mer
  • Nina H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande och engagemang! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket snabb hantering och snabb bokning
    Trevlig personal och fina lokaler Läs mer

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm