Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Access Rehab Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Sjöstaden hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är alltid effektiva och moderna, och vi följer all forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, vackert belägen intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 531 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

• Ulrika S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt och trevlig bemötande! Läs mer
  • Lars E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket seriöst bemötande med ett genuint intresse för kunden. Läs mer
  • Anna L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag var hos naprapat. Bemötandet var mycket proffesionellt och jag är nöjd med besöken. Läs mer
  • Johanna W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag sökte mig till access rehab för att jag hade ont i ena sidan av ländryggen/rumpan. Jag tyckte behandlingen var toppen men tyvärr är smärtan kvar och har blivit värre, trots stretch som ordination. Läs mer
  • Nina H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande och engagemang! Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket snabb hantering och snabb bokning
    Trevlig personal och fina lokaler Läs mer
  • Lilie K
    Lilie K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Heltimmes idrottsmassage. Alltid väl bemött, proffsig behandling med tips och råd. Läs mer
  • Jenny J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har problem med sätesmusklerna och får en fantastisk hjälp. Är inte klar ännu men känner att det blir resultat.
    Proffsigt! Läs mer
  • Anne S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väl bemött, tar sig tid att lyssna och ger alltid förklaringar på problemet samt ger möjlighet till frågor och reflektion. Professionell genomgång och upplägg med övningar som är anpassat. Känns först nu som att någon förstår min problematik, bakgrunden till det och därefter har lösningar som hittills verkar funka. Läs mer
  • mattias R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag träffade Malin Tapper som var väldigt proffsig och väldigt duktig. Går gärna tillbaks om mina problem kommer åter.
    Med vänlig hälsning
    Mattias Råsmark Läs mer
  • Esther R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande.
    Behandling blev effektiv från början och min skada förbättrades. Läs mer
  • Jeanette B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande och hjälp med mitt onda knä Läs mer
  • Rita B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Glatt och vänligt mottagande. Professionella naprapater som ger sin energi för att hjälpa patienter med allt stöd för rehabilitering. Helt nöjd! Läs mer
  • Helena K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har fått ett mycket bra bemötande av Tobias båda de omgångar som jag har varit i kontakt med Access Rehab.
    Han är lyhörd, trevlig och har bra förmåga att anpassa övningarna utifrån mina förutsättningar. Läs mer
  • Pontus N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Akutbesök för smärta och stelhet i nacken, fick utmärkt hjälp av Malin Rickman, en mycket skicklig naprapat
    Proffsigt och personligt bemötande.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Emelie W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Lätt att boka tid och proffsigt bemötande! Läs mer
  • Monica H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick snabb hjälp och det är proffsig personal! Läs mer
  • Ingvar G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Behandling för ryggproblem.
    Bemötandet var som vanligt, alltså utmärkt.
    Mina förväntningar infriades.

Jag kommer att göra fler besök vid Access Rehab! Läs mer
  • Annika A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffisionellt bemötande. Kunnig och påläst. Behandlingen hade effekt på min skada som har blivit ännu bättre med det träningsprogram jag fick. Läs mer
  • Ulrik R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag hade fått akuta problem och fick hjälp med dessa. Bokade tid online, det var en lördag. Fantastiskt! Läs mer
  • Maria L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt proffsigt bemötande!
    Bländande kompetens!
    Mycket peppande! Läs mer
  • Per K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Napraprat massage för en ond rygg. Bra bemötande och proffsig behandling. Mycket nöjd. Läs mer
  • Maud R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat. Lugnt och avslappnande miljö Läs mer
  • Mia S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat vid akut värk i axel och nacke. Jag fick som vanligt förstklassig, trevlig, kompetent hjälp och blev av med den akuta smärtan. Bra uppföljande besök och fortsatt behandling har tagit hand om problemet.
    Jag är trogen och lojala stammis och det beror på den personliga, kompetenta och snabba hjälp jag alltid får. Ni hjälper mig att må bra :). Läs mer
  • Linus E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Snabb och professionell hjälp. Fick en akuttid samma dag. Grundlig genomgång av problem och professionellt bemötande med tips om fortsatt upplägg. Mycket bra rakt igenom! Läs mer
  • Martina H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sjukgymnasten jag träffade visade ett genuint intresse och vilja att hjälpa mig. Han lyssnade på vad jag ville berätta och var gerenrös med övningar. Läs mer
  • William H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket erfaren och duktig naprapat jag träffade!

Jag är jättenöjd med den behandling och information jag fick! Läs mer
  • Jennie W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag köpte en akuttid på Acces rehab Sjöstaden. Väldigt bra att jag på kort varsel kunde få behandling. Jag blev bra bemött av seriös, lugn personal som visade genuint intresse vilket jag tycker är viktigt som kund. Jag fick akupunkturbehandling och upplevde mig i goda händer. Jag fick även med mig hem några rehabövnikgar att jobba på hemma. Stort plus är även mailet jag fick av personalen som uppföljning på mötet för att se förbättringsvägen. Mycket god upplevelse, återkommer gärna. Läs mer
  • Anna K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fantastiska! Finns variation av kunskap! Läs mer
  • Marta H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket trevlig bemötandet. Behandlingen som var rekommenderat hjälpte inte. Ingen återkoppling tyvärr , trots att vi kom överens om det . Läs mer
    2018-10-16 Access Rehab svarar Marta H
    Hej Marta
    Tack för att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme. Det var inte bra att du inte fått den återkoppling som ni kommit överens om. Jag tar det med de som arbetar i Sjöstaden så det blir av.
    Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • Emma B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket trevliga lokaler och personal! Läs mer
  • Dominique V skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt bemött och fick hjälp mot ischias i form av både behandling samt förebyggande övningar! Tack 💚 Läs mer
  • Malin Z skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Min sjukgymnast Jonas Leandersson har visat ett engagemang långt utöver det vanliga. När jag efter mer än ett halvårs besvärliga ryggproblem kom till er var jag rejält uppgiven efter att ha provat behandling hos flera sjukgymnaster utan någon förbättring. Efter bara två behandlingar har Jonas redan fått mig att känna hopp igen. Trots att han är ung ger han ett otroligt kunnigt och kompetent intryck och engagerar sig till det yttersta för att hitta rätt metoder. Ett sånt engagemang har jag inte mött någon annanstans förut och jag märker att det ger resultat när någon anstränger sig för att hitta vad som är fel hos mig, istället för att ordinera standardövningar för ryggont. Att Jonas är mycket noggrann med att jag utför övningarna på precis rätt sätt och med en frekvens anpassad till mina förutsättningar bidrar säkert också till resultatet. Jag ångrar inte en minut att jag vände mig till er! Läs mer
  • Andreas D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra behandling och bra träningstips + bra uppföljning. Läs mer
  • Conny A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Lätt att få tid, professionellt bemötande. Behandling pågår så vi får se utgång.. jag är så här långt mycket nöjd.

Med vänlig hälsning,
    Conny Läs mer
  • Maria I skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fysioterapi hos Jonas Leandersson, bra bemötande. Jag blev bemött av en kunnig terapeut som tog mitt bekymmer, krånglande hälsena på allvar. Terapeuten gjorde en noggrann bedömning och jag fick ändamålsenliga övningar att ta med hem och uppföljning kommer ske. Läs mer
  • Anna-Lena L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt och vänligt bemötande, jag blev "sedd". Mycket bra genomgång, tydliga instruktioner på plats och via mail. Hade ganska låga förväntningar att få hjälp med mitt knä och gång, men kände med att mitt problem togs på allvar och jag fick också hopp att kunna bli bra- bättre.
    Återbesöket var mycket värdefullt, fick feedback och hjälp med övningarna och genomgång av nya utmaningar. Känns faktiskt 2roligt" - positivt att räna till nästa besök. Läs mer
  • Göran R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kunniga medarbetare. Håller tider. Bra uppföljning Läs mer
  • Erik H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Avsåg att köpa svar på varför jag hade ont i ryggen/stelhet samt råd om hur jag kunde gå vidare. Efter utmärkt och proffsigt bemötande fick jag svar och råd, dvs företaget levde upp till mina förväntningar. Tack för det! Läs mer
  • Mathias Ö skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väl utför idrottsmassage som vanligt! Läs mer
  • Anne S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag blev hänvisad hit via min sjukvårdsförsäkring för mina rygg besvär. Har fått god hjälp både på plats och även fått hem övningar som jag kan göra. Bra och trevligt bemötande. Läs mer
  • Anna S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat. Kunnig proffsig nnnnnnnnnnnnnnnnnn nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Läs mer
  • Charlotte G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fint bemötande och bra resultat. Läs mer
  • Åsa N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat.
    Det är alltid bra när jag besöker Malin Tapper, hon är toppen.
    Hon uppfyller alltid mina förväntningar på besöket. Rekommenderar alltid Access Rehab Hammarby Sjöstad till mina vänner. Läs mer
  • Erik F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffesionell och effektiv behandling. Läs mer
  • Karin L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt fick jätte bra hjälp med min Nacke
    Fick lära mig hur jag ska göra för att förhindra uppkomst
    av verken
    hade inga förväntningar allt blev ett plus . Läs mer
  • Ken D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt och vänligt mottagande. Idrottsmassagen var behjälplig. Läs mer
  • Pia G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har varit hos naprapat.
    Bemötande fantastiskt bra.
    Hört att ni var bra och det stämde.
    Kommer tillbaka. Läs mer
  • Emma M
    Emma M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Besökte fysioterapeut med värkande knän, bra bemött och bra åtgärdsprogram! Läs mer
  • Lena N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Idrottsmassage professionellt utförd. Läs mer