Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Access Rehab Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Sjöstaden hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är alltid effektiva och moderna, och vi följer all forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, vackert belägen intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 689 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

• 2019-05-01

Karin C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapattjämst vid två tillfällen.
    Jag upplevde att jag blev lyssnad på samt att jag fick bra behandling. Läs mer
  • A Lovisa H M L

2019-04-29

A Lovisa H M L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Idrottsmassage som höll god klass och lyhörd massör. Läs mer
  • 2019-04-28

Yvonne L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag är mycket nöjd med den naprapat behandling jag fick på Access Rehab i Sjöstaden. Läs mer
  • Clas E

2019-04-27

Clas E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffs! Duktig behandlare som vet precis vilken hjälp man behöver! Läs mer
  • 2019-04-27

Tommy A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för problem med ländryggen och fick hjälp av Malin Tapper som hjälpte mig . Läs mer
  • 2019-04-27

Johan D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hade nackspärr, sökte naprapat. Fick tid samma dag jag bokade, via nätet.
    Bra bemötande och behandling, rekommenderas. Läs mer

Johanna B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Access rehab Vasastan:
    Jag hade svåra besvär med smärtor av en inflammation i säte/lår och bokade på nätet samma dag en tid hos naprapat. Blev väldigt väl bemött och naprapaten förstod sig på hur jag behövde hjälp. Jag fick bra information om mitt tillstånd och bra hjälp. Mår mkt bättre. Är supernöjd över förväntan och kommer behålla kontakten länge. Rekommenderar helhjärtat!! Läs mer

Esben T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jättetrevlig personal med bra kompetens Läs mer

Joar P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick hjälp av Malin Tapper efter att jag åkt Nordenskiöldsloppet. Access Rehab levererar alltid på topp. Läs mer

Otto E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra och proffsiga! Känns uppdaterade på senaste rönen och åtgärderna. Läs mer

Miranda S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat. Bra bemött. Positiv upplevelse. Läs mer

Kerstin S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Snabb återkoppling.
    proffsigt bemötande och kunskap Läs mer

Mia C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Alltid lika proffsig och trevlig personal Läs mer

Niklas J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Återkommande kund mycket beroende på kompetent personal som både hjälper med akuta saker och hjälper med övningar mm för att förebygga skador på ett bra sätt Läs mer
  • Emilia L

2019-04-11

Emilia L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hjälp av fysioterapeut mot smärtor i ryggen.
    Väldigt enkelt att boka tid och väldigt trevligt bemötande.
    Förväntade mig hjälp och tycker jag fick det helt och hållet
    Mycket bra. Seriös och kunnig fysioterapeut. Nöjd med uppföljning på mail/telefon som då liksom ingick i priset. Men det måste gå att söka på telefonnumret så man ser vem ett missat samtal kommer från. Läs mer
  • Carin D

2019-04-09

Carin D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Behövde hjälp av naprapat och Access låg närmast min bostad och hade fått bra omdömen.
    Fick hjälp med idrottsmassage i stället och det var bra båda gångerna.

Trevligt bemötande men det känns lite underligt att det finns så många lediga tider och att få personer syntes till i de fina lokalerna. Läs mer
  • Annie N

2019-04-07

Annie N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Idrottsmassage hos Maria på kliniken i Sjöstaden. Finns ingen bättre massör än henne! Läs mer
  • Claes M

2019-04-05

Claes M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Toppen! Bra bemötande och jag blev bra kort efter mitt besök tack vare bra övningar jag fick. Läs mer
  • Jan P

2019-04-04

Jan P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Rådgivning från naprapat och fick ett bra samtal och bra övningar för självhjälp. Egentligen inga förväntningar annat än få prata med professionella människor.
    Bra bemötande i lugn avstressad miljö. Läs mer
  • 2019-04-04

Marie R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick hjälp med min rygg👍🏽Proffsiga naprapater. Läs mer

Justus A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jättenöjd! Förstagångsbesök hos Jonas Leandersson. För knäproblem. Fick superbra bemötande, tips, diagnos och rehabövningar. Läs mer

Unni B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Låsning i ryggen Jag använde heller sjukgymnast föredrar också någon med längre erfarenhet Alla är vi nya jobbet Läs mer
  • Martin N

2019-04-03

Martin N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick muskelinflammation i armen och ringde Access Rehab och fick tid samma dag. Bra och trevligt bemötande samt seriös och duktig personal! Läs mer

Anna S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kom på besök, först letades det ett rum att låna, hade ej brytt mig om jag inte hade haft så ont... besöket var ok men sen sa naprapaten- maila mig så jag har din mail så skickar jag över lite övningar men fick aldrig ngt svar av henne. En månad senare undrar hon hur jag mår, men hade självklart hittat ngn annan då. Läs mer
    2019-05-03 Access Rehab svarar Anna S
    Hej Anna
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om ditt besök hos oss. Så här ska det inte gå till när du besöker oss och jag kommer ta upp det med teamet i Sjöstaden för att se till att de, och den naprapten du träffade, är införstådda i det hela. Om du vill ha en vidare dialog med mig är du varmt välkommen att kontakta mig på andreas@accessrehab.se

Vänliga hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD, Access Rehab

Louise L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Toppen! Fräscht och proffsigt, känner mig i trygga händer Läs mer

Emma G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag bokade en massage, den va riktigt dålig. Väldigt basic och inte på något sätt djupgående. Tänker som så att har man inte mer utbildning i massage än den man får på naprapatskolan som inte verkar räcka för att ge en vettig djupgående massage för just det behovet man söker för kanske man inte ska erbjuda det utan hålla sig till det man är bra på, att bara erbjuda naprapatbehandlingar kanske. Annars trevligt besök :) ett annat tips när man ger massage, va inte rädd för att det är tyst, det är bara skönt när man får massage, så man kan lägga sitt medvetande på det området som man har ont. Läs mer

Elin B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick en analys av min höft som gjort ont under en längre tid. Fick svaret varför och gick därifrån med några övningar för att stärka upp. Access Rehab kändes mycket proffsiga och jag kan varmt rekommendera att besöka dem. Läs mer

Martin B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Engagerad och kunnig personal. De tar ens problem på allvar och kommer med konstruktiva lösningar. Översäljer inte onödiga timmar, utan fokuserar på kundvärde. Rekommenderar dem alla dagar i veckan. Läs mer

Joachim P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra ställe, men ofta svårt att hitta tider på kort varsel. Läs mer
  • 2019-03-23

Gunilla S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökt fysioterapeut efter operation av höftled. Trevligt bemött av trevlig och duktig fysioterapeut. Än så länge riktigt nöjd. Läs mer
  • 2019-03-18

Taj P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag är mycket nöjd om min besök för ben naprapat.Och jag rekommenderar dem 100% Läs mer
  • 2019-03-16

David Ö skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Behandling för ryggskott. Fick ett bra bemötande och ett bra utfört jobb. Läs mer

Esther ( Kinna = mamma) S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fint bemötande.Professionell och grundlig undersökning och tydliga råd och tips. Fångade in psykologiska (rädsla) och fysiska aspekter och kunde kommunicera detta på ett proffsigt sätt. Läs mer

Marcus P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapati.
    Mycket bra upplevelse! Duktig och effektiv! Läs mer

Filip M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Personal var väldigt trevlig och snabb att lista ut vad jag behövde för hjälp Läs mer

Amelie J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Tobias Ydén hjälper mig med minfibromyalgi och träning. Nöjd! Läs mer

Vivianne P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Superproffsigt bemötande och behandlingen som jag fick av naprapaten Malin Tapper överträffar alltid mina förväntningar...sååå duktig och härlig person Läs mer
  • Patrik Å

2019-03-14

Patrik Å skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Ryggont bröstrygg som avhjälptes med tryck och övningar Läs mer
  • 2019-03-13

Åsa L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Behov av snabb hjälp med Ischiasbesvär, fick snabb hjälp och vänligt bemötande. Hjälper mig för stunden och ger träningsprogram. Upplevera en tillmötesgående mottagning som gör en bedömning och vidtar åtgärder. Ger även förslag på utökade aktiviteter för bättre träffsäkerhet såsom röntgen mm. Bra bemötand. Läs mer
  • Anna L

2019-03-13

Anna L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag är mycket nöjd med mitt besök på Access Rehab Sjöstaden. Fysioterapeuten Jonas var väldigt kompetent och pedagogisk. Jag fick en helt annan förståelse för min kropp. Övningarna som jag fick med mig har på en gång minskat min smärta och hjälper min kropp att komma i balans igen. Läs mer

Marcus G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapatbehandling vid 2 tillfällen. Läs mer
  • Camilla B

Camilla B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har träffat två olika naprapater det senaste året. Båda har varit lyhörda och vi har tillsammans satt mål utifrån mina önskemål och deras bedömning av behovet. Jag har fått bra återkoppling och alltid med ett leende på läpparna. Jag har lärt mig att lyssna på kroppen och att skynda långsamt mot det mål jag satt upp. Läs mer
  • Karin T

Karin T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Ryggont ev diskbråck. Faktum att jag hade hört mycket gott om dem samt att de låg nära mitt hem gjorde att jag kontaktade dem.
    Jag fick ett vänligt och förstående bemötande. Väldigt noggranna och noga med att skriva ner allt.
    Jag var mer än nöjd! Läs mer

Katarina L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Man blir alltid lyssnad på av den mycket kunniga personalen därför förväntar jag mig att få hjälp. Varje gång jag träffat naprapat eller massör har jag fått den hjälp jag behövt. Läs mer

Armiche Bentagay Panni A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Helt nöjd med min behandling, bra bemötande under hela resan.
    Hade inga större förväntningar då jag aldrig tidigare varit hos en naprapat, det ända var väl att smärtan i ryggen skulle avta vilket den har. Läs mer

Jacob A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffesionellt.
    Uppriktighet med vilka råd som är baserade på forskning respektive egen erfarenhet som terapeut.
    Bra tips för att undvika framtida skador.
    Lyssnar och svarar seriöst på frågor. Läs mer

Karin Sofia S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt duktig och kompetent naprapat. Läs mer

Peter B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kompetent, professionell och trevlig naprapat som ser helheten! Fina fräscha lokaler! Läs mer
  • Niclas F

Niclas F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har varigt på behandling av mina fötter 2 gånger sen har ingen hört av sig om flera tidertrots att vi har mailat med varandra Läs mer
    2019-03-18 Access Rehab svarar Niclas F
    Hej Niclas
    Tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss. Jag ska ta upp detta med Teamet i Sjöstaden och se till att de följer upp så du kan få den hjälp du önskar.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD, Access Rehab
  • Helena E

Helena E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Alltid smidigt att få en akuttid. Personalen verkar trivas då de stannar länge och jag har gått till samma naprapat under flera år. Trevlig och sakligt bemötande. Snabb och proffsig behandling som hjälpte nästan direkt. Även alltid tips på självhjälp - så även denna gång.
    Pålitligt m a o. Läs mer

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm