Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Access Rehab Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Sjöstaden hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är alltid effektiva och moderna, och vi följer all forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, vackert belägen intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 389 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

• Per-Olof M
    Per-Olof M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bättre bemötande får man leta efter. Trevligt från första början från bokning till behandling. Jag har fått hjälp med behandling av hälsena och hälar som jag har ont av. Inte riktigt färdigbehandlad ännu men det är mycket bättre. Läs mer
  • Cecilia B
    Cecilia B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick hjälp med akut behandling av ryggskott, nöjd med behandling och resultat. Läs mer
  • Rauno J
    Rauno J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande och hjälp, har tidigare varit där och kan rekommendera stället. Läs mer
  • roger ö
    roger ö skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Ryggproblem som blev bättre efter behandling Läs mer
  • Claes M
    Claes M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat. Vill inte skriva mer. Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Min värkande rygg fick en uppmjukning och jag har fått mycket goda råd! Nu hoppas jag att all värk kommer att försvinna. Säkert kommer jag att behöva mer goda råd och mer massage och vet då var jag ska vända mig! Läs mer
  • Per-Arne P
    Per-Arne P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Allt var väldigt bra!
    Bra bemötande, proffsigt! Läs mer
  • Kajsa B
    Kajsa B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt professionellt och nogrannhet. Kändes verkligen som min problem togs på allvar. Läs mer
  • Nahid H
    Nahid H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra bemötande
    Bra råd
    bra övningar
    Otroligt duktig sjukgymnast Läs mer
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte hjälp för ryggproblem och är mycket nöjd med att det fanns akuttider även på helgen
    Mitt intryck av mitt första möte är mycket positivt och proffesionellt
    Har redan rekommenderat Access Rehab till flera personer
    Kommer defenetivt att komma hit igen 👍😃 Läs mer
  • Conny S
    Conny S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Snabbt att få en ledig tid för behandling och mycket trevligt bemötande. Läs mer
  • Joakim T
    Joakim T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt bemötande, fina lokaler och professionellt uppträdande. Behandlingen mötte väl upp de förväntningar som fanns. Kan varmt rekommendera Access Rehab Sjöstaden Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Besök hos naprapat för ryggvärk.

Rekommenderad av andra som besökt Access och som fått mycket bra hjälp.

Vänligt bemötande, bra behandlingar.

Har bara positiva erfarenheter av Access Rehab Läs mer
  • Rafal T
    Rafal T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fint bemötande och väldigt duktig massör! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naparapatbehandling av ond kroppsdel.
    Fick snabbt tid, utmärkt bemötande. Professionell behandling. Intresserad, trevlig. Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Simon R
    Simon R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Väldigt proffsigt och fräscha lokaler.
    Återkommer absolut, tack för det Jonas! Läs mer
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra och professionellt bemötande från start till mål. Guldstjärna! Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag hade kraftig värk och stelhet i nacken och kunde inte ens röra huvudet. Jag beslöt mig för att kontakta access rehab i sjöstaden och kom till Martin. Han var fantastisk och både knådade, knäckte och gav mig akupunktur för att lösa problemet. När jag gick därifrån kunde jag för första gången på månader röra huvudet och som han förutsåg var jag helt ok efter en vecka. Nu efter en månad är jag helt symptomfri och använder hans tipps regelbundet för att det ska fortsätta så.
    Allt detta efter bara ett besök så det är 5+.
    Tack Martin! Läs mer
  • Ylva W
    Ylva W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Malin gjorde så att jag kände att jag var i trygga händer från första sekund. Jag rekommenderar Malin och Access Rehab varmt! Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Seriös, nogrann och effektiv behandling av min smärtande höft (vid löpning). Känslan är att de verkligen vill åtgärda problemet till smärtan. Tänker långsiktigt. Inte bara kortsiktiga lösningar på symtom. Läs mer
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har haft problem länge med min rygg efter ett besök hos en annan kiropraktor

blev rekomenderad att besöka Access rehab i sjöstaden när jag fick ryggskott och de har på kort tid gjort underverk !

super trevlig och mkt kunnig personal som genuint bryr sig :) Läs mer
  • Jeanette H
    Jeanette H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Behöver hjälp med en muskelledsinflamation och har fått jätte bra hjälp.
    Får bra hjälp, enkelt och snabbt att få tider. Blir bra bemött av den naprapat jag går till.
    Sammanfattning så är jag väldigt nöjd. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra. Sökte naprapat för muskelproblem i rygg. Läs mer
  • Theresa V
    Theresa V skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jätte bra bemötande, kunnig personal , trevliga, lätt att få tider Läs mer
  • Ola B
    Ola B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat-behandling, professionellt bemötande och goda råd. Läs mer
  • Christian H
    Christian H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapatbehandling mot höftbesvär, supernöjd! Läs mer
  • Rick J
    Rick J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt bemötande av engagerad personal.
    Goda kontakter och samarbeten med andra kliniker för att få tid hos tex ultra ljud snabbt. Läs mer
  • Fanny V
    Fanny V skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Det enda negativa med hela besöket var att jag råkade ta fel hiss. Annars var allt toppen Läs mer
  • Stina B
    Stina B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hade akut ont i höften med svårigheter att gå.
    Fick tid inom 2 timmar från att jag ringde.
    Mycket nöjd med den utmärkta behandlingen jag fick av naprapaten. Behandlades med akupunktur o triggerpunktstryckningar. Efter endast 1 gång blev det nästan helt bra. Efter 2:a gången avslutade vid behandlingen. Naprapaten följde upp mej o kollade av med mejl hur jag mådde en vecka senare. Läs mer
  • Nive A
    Nive A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Hej
    Jag var väl bemöt. Efter behandling mår jag mycket bättre
    Stor tack! Läs mer
  • Camilla G
    Camilla G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Absolut ingenting att klaga på. Upplever att jag fick den hjälp jag behövde, att jag blev lyssnad på och att jag även fick tips och råd om hur jag kan göra framöver. Läs mer
  • Azin B
    Azin B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bemötandet är jättebra. Anläggningen är välkomnade. Duktig naprapat, mycket kunning. Allt är tipp topp men 30 min känns som kort tid för behandling. 45 min vore bättre. Läs mer
  • Sven Å
    Sven Å skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket trevlig och kompetent personal, har haft långvariga problem med ryggen men efter en duktig töjning av Malin Tapper och sedan ett par träningspass med piskan Tobias Ydén så är man äntligen på väg åt rätt håll:)

Kan starkt rekommendera att ta sig hit om man går och har ont, jag är fett nöjd!

/Småfet småbarnspappa Läs mer
  • Johan V
    Johan V skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt bemötande
    Ej i tid
    700 kr för 15 minuters arbete Läs mer
    2018-03-08 Access Rehab svarar Johan V
    Hej Johan och tack för att du tar dig tid att lämna ett omdöme!
    Vi gör vårt yttersta för att vara i tid till varje besök men då vi arbetar med människor så kan vissa saker komma upp som gör att vi blir lite sena. Vi har dock sagt att vi alltid ska informera om en ev. försening. Jag ber om ursäkt för det och att det inte skedde.
    Om du har något annat du vill delge mig är du varmt välkommen att höra av dig till mig på andreas@accessrehab.se

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • Erika M
    Erika M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt och individanpassat. De har hjälpt mig mycket Läs mer
  • Isabelle S
    Isabelle S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevliga lokaler, känns väldigt välkomnande att komma in i väntrummet. Trevligt första bemöttande. Kan ännu inte avgöra kommpetensen eftersom jag bara varit där en gång. Jag var där för att få en första konsultation med en fysioterapeuth. Läs mer
  • Patina L
    Patina L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Malin hjälpte mig på bästa möjliga sett. Känns som att hon verkligen tog sig tid att ge igenom kroppen och att förklara hur det låg till samt lämplig rehab. Läs mer
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Rekommenderas starkt! Söker du hjälp, leta inte längre! Läs mer
  • Ann-Sofie B
    Ann-Sofie B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    De är proffesionella och duktiga. Jag gick från att ha akut smärta i nacken till nästan helt kurerad på tre gånger. Läs mer
  • Anja H
    Anja H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har fått ett mycket snabbt, professionellt och trevligt bemötande längs hela vägen. Jag bokade naprapat tid för första gången i mitt liv och vi kunde identifiera problemområden och genomföra behandling, inklusive råd jag fick med mig hem. Vi har även bokat ett uppföljningsmöte. Läs mer
  • Alice A
    Alice A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Oerhört professionellt och trevligt bemötande. Dem får snabbt bukt med ens krämpor. Helt klart något jag skulle rekommendera till andra och ifall jag skulle vara i behov av vård så är det hit jag skulle vända mig. Läs mer
  • Leif W
    Leif W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag fick ett bra bemötande och förståelse. Tyvärr gav dock inte behandlingen resultat vilket inte var oväntat men ett bra försök gjordes i alla fall. Läs mer
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Naprapat, akut behandling ryggskott Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kunnigt bemötande som fokuserade på orsak till problemet mer än bara behandling, och fick med mig rehabövningar som matchar min motivationsnivå. Läs mer
  • Ulf
    Ulf skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Kunnig personal som ger bra behandling. Läs mer
  • Javier G
    Javier G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionella naprapater med ett trevligt bemötande och kunnig personal! Läs mer
  • Hans A
    Hans A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra personligt bemötande där min naprapat tar sig tid att förstå och hjälpa mig med min ryggproblem. Läs mer
  • Karen H
    Karen H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt bemötande och skön massage. Bra träningsgråd. Märker en viss förbättring efter två gånger. Läs mer
  • Carin K
    Carin K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Toppklass! Malin Tapper är bäst! Läs mer
  • Axana B
    Axana B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har fått Stötvågsbehandlingen av Er.
    Är väldigt nöjd med behandling och framförallt ett proffesionell hjälp och trevligt bemötande. Läs mer

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm