Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Södermalm Södra Hammarbyhamnen Access Rehab Access Rehab - Sjöstaden

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Sjöstaden!

Om du lider av besvär med muskler eller leder är det oss du ska kontakta. Här på kliniken i Sjöstaden hittar du några av Sveriges absolut bästa naprapater, kiropraktorer, sjukgymnaster, idrottsmassörer och personliga tränare. Våra behandlingsmetoder är alltid effektiva och moderna, och vi följer all forskning som bedrivs på området.

Här i Sjöstaden hittar du vår klinik på Hammarby Allé 150, vackert belägen intill Hammarbybacken. Här får du snabb hjälp och slipper både långa köer eller krav på remisser.
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:45-21:00
Fre: 07:45-18:00
Lör: 08:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 254 kunder tycker om Access Rehab - Sjöstaden

• Desirée B
    Desirée B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket trevligt bemötande av massör Maria. Hon hjälpte mig verkligen med min onda rygg.
  • Martin B
    Martin B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Vänligt och proffsigt bemötande. Andra gången jag anlitar Martin Holt. Han är verkligen duktig och har ett genuint intresse för det han gör. Man känner sig trygg med att diskutera problem.
  • Linda G
    Linda G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Supertrevlig och kunnig. Har blivit rekommenderad Access Rehab av familj och bekanta och det var helt enligt förväntningarna.
  • Rita Å
    Rita Å skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Är mkt nöjd.God kunskap.Har delvis fått bra resultat men fortsättning följer.Fräsch o fin lokal trevligt.
  • Dino L
    Dino L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Allt var grymt! Allt var grymt! Allt var grymt! Allt var grymt!
  • Olivia Ö
    Olivia Ö skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bemötande var bra och professionell.
  • Roland G
    Roland G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Professionellt och inlyssnande bemötande, en behandling som hjälpte samt många goda råd hur jag kan undvika framtida problem.
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Gjorde en screening av kroppens muskler och leder och fick ett fantastiskt bemötande. Fick saker förklarat för mig om kroppen och skador som jag inte visste innan och Tobias var väldigt duktig och professionell 👍
  • Lennart B
    Lennart B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra bemötande. Bra lokaler.
    Mycket bra och förtroendeingivande fysioterapeut - Jonas.
  • Linda P
    Linda P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har alltid fått ett superbra bemötande på access rehab sjöstaden. De är oerhört kunniga och jag har alltid fått bra hjälp med mina problem kring ländrygg och höft.
  • Clara H
    Clara H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    mycket kompetent och bra radgivning av Tobias Yden
  • Ulla C
    Ulla C skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fick snabbt tid
    Trevligt bemötande
    Duktig naprapat som inte bedömde att hon kunde göra så mycket åt mina problem
    Bra att hon rekommenderade landstingsfinansierad sjukgymnastik
  • Mark Michael Christian B
    Mark Michael Christian B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för hälsporre. Fick snabbt en besökstid hos en väldigt duktig sjukgymnast som hjälpte mig ta fram övningar. Väldigt lätt att avboka samt omboka tider via en portal!
  • Karin H
    Karin H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket trevligt och professionellt bemötande när jag sökte naprapathjälp för min onda nacke.
  • Gunilla J
    Gunilla J skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Enkelt att boka
    Toppen trotts att kroppen inte riktigt vill läka just nu
  • Sara F
    Sara F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Sökte för muskelproblem, besöket var helt ok, fick stretchövningar att göra hemma. Ingen uppföljning föreslogs och övningarna har inte hjälpt. Bristen på vilja / intresse att följa upp gör att jag sökt vidare hjälp på annat håll istf att återkomma.
    2017-10-23 Access Rehab svarar Sara F
    Hej och tack för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme om oss.
    Att följa upp är en del i vårt arbete och jag ska ta med mig ditt omdöme till mina kollegor i Sjöstaden för att ta upp det så vi minskar risken att detta händer igen.
    Återigen, tack för ditt omdöme.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • Tobias W
    Tobias W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket proffsiga vid varje tillfälle.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket professionellt. Ont i ett knä, hjälp med att hitta orsak och behandling. Fick många bra träningstips. Framförallt en tydlighet i hur övningarna skulle kännas i min kropp, för att inte utföra dessa fel. Jag är otroligt nöjd och mina besök har hjälpt mig även i vardagen, hur jag står och går.
  • Hans L
    Hans L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag upplevde ett mycket profesdionellt och vänligt bemötande. Jag gick 4 gånger för behandling av min stela nacke som jag fått efter en vurpa med mina rullskidor. Jag upplever terapeuten som mycket kunnig i diagnostisering och kunde förklara behandlingen på ett mycket pedagogikt sätt som skapade en stor trygghet. Jag blev markant bättre efter mina 4 tillfällen och beslutade att avvaka med ytterligare behandlingar för att se om jag efter egna övningar skulle bli helt bra. En viktig del i beslutet var att det skulle bli för dyrt att fortsätta utan högkostnadsskydd.
    Sammantaget är jag mycket nöjd med min behandling och kommer med glädje att rekommendera Access rehab till andra.
  • Barbro Maria V
    Barbro Maria V skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har fått hjälp med att hitta problemet som påverkade min rygg negativt och fått rörelser för att stärka upp min rygg och hållning.
    När jag fick problem med min ena axel ett par år senare, tvekade jag inte att söka mig tillbaka till samma sjukgymnast för att få hjälp.
    Jag känner stort förtroende för sjukgymnastens kunskap då den bevisligen har hjälpt mig!
  • Elianne O
    Elianne O skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande utan krav på att komma igen ( om det inte behövs förstås) Lyhörda och skickliga på det de gör.
  • Susan Haddad K
    Susan Haddad K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag har fått den hjälp dom jag har förväntad mig, mycket bra personal kompetens , trevlig , kunnig,
  • Ylva M
    Ylva M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra! Trevlig och kunnig personal som i samarbete med patient behandlar effektivt och med goda resultat. Jag har haft både ryggskott och muskelinflammationer som jag har fått bukt med på kort tid tack vare den professionella hjälpen. Möjligheten att få alternativ behandling så som accupunktur och träningstips visar på att företaget verkligen vill att jag ska bli bra och det har hjälpt mig massvis i min återhämtning.
    Att de har tid att behandla är en stor del av det som är bra och jag känner mig alltid bemött på största allvar och med respekt gentemot mig och min skada.

Toppbetyg från mig och jag rekommenderar verkligen företaget åt andra.
  • Carina A
    Carina A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt. Lätt att avboka/ändra tid digitalt. Noggranna och lösningsinriktade. Skulle rekommendera till alla mina vänner
  • Jan T
    Jan T skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    I det senaste mötet, konsultation så blev jag väldigt väl bemött. Kom till er med väldiga stressrelaterade utmaningar och vi kom väldigt snart framåt och inom 2 dagar var mina symptom dämpade.
  • Peter M
    Peter M skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Otroligt bra bemötande från all personal jag träffat i företaget.
    Jag har fått hjälp med diverse krämpor i kroppen. Bl.a. Knä, rygg, nacke, axel, lår och ländrygg. Alla behandlingar har gett bra resultat.
    Personalen är väldigt kunnig inom sitt verksamhetsområde och väldigt professionell.
    Jag kan varmt rekommendera ett besök hos Access Rehab.
  • Lina P
    Lina P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    väldigt bra och professionell hjälp och fick snabbt tid och Malin förklarade vad jag behövde göra för egna övningar samt förklarade att jag kunde få hjälp genom min sjukförsäkring genom jobbet.
  • Nils L
    Nils L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Ett professionellt och kompetent bemötande. Stor kunnighet om besvär och behandling av problem i "rörelseapparaten" m h a naprapati, kiropraktik, akkupunktur m m.
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag hade vunnit ett presentkort på idrottsmassage och då jag är höggravid blivit rekommenderad Sjöstaden. Massagen var helt fantastisk på alla sätt och vis, fick en ordentlig genomgång av hela kroppen och kände mig verkligen omhändertagen. Bänken var anpassad så att jag kunde ligga avslappanat på magen också.
  • Marie B
    Marie B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra bemött. Trevligt o proffsigt på alla sätt
  • Li F
    Li F skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Gick snabbt att få en tid. Duktiga naprapater och trevlig lokal.
  • Johan N
    Johan N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt bemötande från start när man anlände och genom hela besöket. Kunnig personal som visste hur man gjorde ett specifik idrottsmassagebehandling inför ett långlopp i terränglöpning på ett utmärkt sätt. Kvalitén på behandlingen var suverän och levde klart upp till mina förväntningar.
  • Maria N
    Maria N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket proffessionellt bemötande. Lyssnande på symptom och gav många tips och råd kring behandling och egen träning.
  • Christina N
    Christina N skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Alltid professionella och hjälpsamma, även bra på att ge råd om förebyggande övningar. Jag har aldrig varit missnöjd efter ett besök.
  • Maria W
    Maria W skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt bemötande med fina lokaler. Professionell bedömning, rådgivning och behandling av olika problem under åren, som varit till stor hjälp och bidragit till att jag kan träna och jobba.
  • Marina P
    Marina P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag går i behandling hos Maria i form av idrottsmassage. Jag är mycket nöjd med vänligt bemötande och otroligt proffsig hjälp.
  • Bo D
    Bo D skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Får behandling av Malin Tapper 2-3 gånger årligen. Stela leder och ben som Malin är fenomenal på att få igång med en kombination av tekniker av toppklass.
  • Erik E
    Erik E skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Personligt och professionellt
  • Karin Lüders H
    Karin Lüders H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Behandling för skada i supraspinatus.
    Symtom förbättrades men försvann inte helt.
    Efter MR visade det sig vara en ruptur som resulterade i besök hos ortoped och operation.
  • Mikael A
    Mikael A skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Fin anläggning, personlig och vänlig personal med bra servicekänsla
  • maria L
    maria L skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Martin på Access Rehab är otroligt proffsig och har hjälpt mig med mina besvärande fötter. Plantar Fasciit. Han gjorde underverk och efter en jobbig sommar så lyckades han med 4 behandlingar fixa så jag kunde börja löpträna lätt igen. Proffsigt bemötande och kunnig. Kommer definitivt gå dit igen med ev kommande besvär.
  • Therese B
    Therese B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Har besökt Access Rehab ett flertal gånger och två olika behandlare - är mycket nöjd!
    Så varmt och personligt mottagande, professionella i sina yrken och jag får en stark känsla att dom verkligen vill hjälpa mig! Jag är så tacksam att jag fann Access Rehab - dessutom väldigt smidigt att boka via nätet!
    Har problem med värk i rygg och har gjort en större bukoperation och allt från behandling till stöd och råd i min träning, delt för att stärka bäckenbotten, dels för att stärka min rygg och också för att få mina muskler att kunna slappna av har varit fantastiskt bra! Kan varmt rekommendera Access Rehab!
  • Anders P
    Anders P skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Proffsigt bemötande och behandlande.
    Man lyssnar på vad som har hänt och ser vad som tidigare gjorts, även flera år tillbaka.
    Har högt förtroende för dom som behandlat mig genom åren.
  • Viktor K
    Viktor K skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra och professionellt!
  • Felicia H
    Felicia H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra service i första telefonkontakten. fick snabbt en tid. På plats, bra bemötande, proffsigt och hög kompetens. Fick hjälp med ryggbesvär.
  • Lars R
    Lars R skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Trevligt och proffsigt bemötande. Bra och mycket effektiv hjälp med nackspärr. Rekommenderar gärna!
  • Svante G
    Svante G skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Bra och trevligt bemötanda. Professionell bedömning, rådgivning och behandling av problem med rygg och löparknä som varit till stor hjälp och bidragit till att bli problemfri.
  • Marie H
    Marie H skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket hög kompetens. Mycket trevligt bemötande. Har genom åren fått mycket god hjälp med naprapatbehandling för olika problem. Har alltid fått förväntad hjälp.
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Mycket bra hjälp och bemötande med min ryggskada. Rekommenderas mycket
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Access Rehab - Sjöstaden
    Jag är nöjd med bemötandet samt med behandlingen och de praktiska övningar jag fick. De hjälpte mig mycket med min onda "kontorsaxel".

Hammarby Allé 150, 120 66 Stockholm