Alla kategorier Naprapat Blekinge Karlskrona Access Rehab Access Rehab - Karlskrona

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Karlskrona!

Är du i behov av att behandla smärtande muskler och leder? Här på Access Rehab i Karlskrona arbetar specialister inom naprapati, kiropraktik, sjukgymnastik, idrottsmassage och träning. Vi erbjuder våra kunder modern och effektiv vård och självklart är vi väl uppdaterade när det kommer till behandlingsmetoder och forskning.

Vår mottagning i Karlskrona hittar du på Blekinge Health Arena. Många av alla idrottare där väljer att komma till oss om de får problem eftersom vi ger snabb hjälp utan köer eller behov av remisser.
Öppet just nu

Kiropraktor. Jag blev väl bemött. Läs mer
  • Stefan O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Ryggproblem. Fick akuttid. Bra bemött! Läs mer
  • Annie H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Skönt att möjligheten att få en snabb tid finns. Läs mer
  • Erik N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag bokade ett nybesök hos Ninni Norberg efter rekommendation av en vän. Jag hade haft problem med min nacke i flera veckor och hade aldrig tidigare varit hos en kiropraktor så jag visste väl inte riktigt vad jag skulle tro. Ninni var väldigt professionell och hjälpsam och efter mitt besök hos henne kände jag mig mycket mer rörlig i nacken, axlarna och ryggen. Jag var öm i kroppen flera dagar efteråt men på ett bra sätt. Jag fick med mig flera bra övningar att göra hemma för att förhindra framtida problem. Nu har det gått ytterligare ett par veckor efter mitt besök och jag har inte haft mer besvär med nacken. Jag ger Ninni Norberg och Access Rehab min varmaste rekommendation. Kommer definitivt på återbesök om jag skulle få problem i framtiden. Läs mer
  • Edo A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick hjälp med krampbesvär i en vad. Blev positivt bemött och fick behandling som hjälpte- Läs mer
  • Hans G
    Hans G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    En behandling efter fall där benet och låret fick ta emot smällen. Bemötandet jättebra, fick med mig tips på hur jag kan arbeta upp cirkulationen i benet hemma. Uppfyllde mer än väl mina förväntningar på att få hjälp och även eftervård. En på det hela taget väldigt positiv upplevelse baserad på expertkunskap om just muskelskador som öppenvården (enligt min mening) inte kan leverera i dagens samhälle. Vilket är synd men en realitet för många. Läs mer
  • Mia J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktor. Proffsigt och väl bemött. Levde upp till mina förväntningar. Läs mer
  • Karin w skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat behandling.
    Fantastiskt kunnig , trevligt bemötande och en avslappnande miljö. Att snabbt kunna få en tid för behandling är också guld värt. Läs mer
  • Magnus A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktikbehandling för ryggproblem. Bra bemötande och lätt att få tid när man behöver hjälp.
    Överlag en positiv upplevelse. Läs mer
  • Ann E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trevliga, bli av med ryggvärk, väldigt duktig och hjälpsamma Läs mer
  • Annsofie J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick hjälp med nacke och rygg som låser sig och blir stel. Läs mer
  • Mia J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag blev väldigt trevligt bemött. Behandlingen hjälpte och jag fick goda råd. Läs mer
  • Olga L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trevlig bemötande. Fick hjälp jag behövde.
    Går på behandling fortfarande . Läs mer
  • Gunilla W skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick behandling mot mitt ryggskott. Fantastiskt, blev betydligt bättre på denna behandling. Trevlig utövare.
    Tacksam för att de kunde ge mig behandling i hemmet.
    Mycket nöjd. Läs mer
  • Lluis Perez C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Besök om sjukgymnastik.

Vänlig och professionell.

Det var vad jag förväntade mig.

Bra service. Läs mer
  • Cathrine H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra och proffsigt bemötande. Tog sig tid att gå igenom kroppen och undersökte noggrant. Fick bra behandling och tips på övningar jag själv kunde göra. Läs mer
  • Therese M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapatbehandling för stel rygg.
    Bra diagnos och förslag på övning för träning av ryggmuskler och stretchövningar.
    Ska snart på återbesök och se om det blivit någon förbättring. Läs mer
  • Camilla L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Positivt o proffsigt Läs mer
  • Magnus J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag besökte dom för att jag hade problem med värk som strålade ut i armen från nacken.

Blev väldigt trevligt bemött i deras fina lokaler.

Tyärr så kunde dom inte hjälpa mig eftersom problemet förmodligen är nerver som är i kläm mot en disk men jag fick goda råd om hur jag skulle minska på smärtan och även instruktioner på övningar att göra för att förebygga problem i framtiden. Läs mer
  • eva T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande! och hjälp så att jag kunde genomföra Lidingöloppet! Guld värt! Läs mer
  • Eva-Karin H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Tycker det är toppen att Access Rehab har akuttider.
    Kunnig personal och jag har fått den hjälp jag har behövt.

Rekommenderas! Läs mer
  • Martin P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Riktigt bra massage! Har även varit hos naprapat och fått fantastisk hjälp med ömma muskler. Läs mer
  • Ella L
    Ella L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trevligt bemötande av personal. Uppfyller mina förväntningar, såsom specifika övningar för att skadan ska upphöra. De genomförda övningarna har gett resultat vilket är helt fantastiskt! Är supernöjd med Access Rehab. Läs mer
  • Matilda A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat, stel och smärtande nacke och bröstrygg. Behandlingen hjälpte med en gång.
    Proffesionellt och personligt bemötande, övningar anpassade efter min motivation och tid. Helt perfekt. Läs mer
  • Kristina N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Snabb och korrekt hantering. Bra bemötande. Fräsch och lite lyxigt! Läs mer
  • Lars A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Proffsigt och kunnigt bemötande Läs mer
  • Peter Ö skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Lite dyrt med 695kr per besök (ca. 30min). Då blir det ca. dubbelt vad andra konsulter tar (massage, tom civ.-ing. inom industrien är billigare) Läs mer
  • Beate G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag är mycket nöjd med physioterapeuten. Hon tar hand om mig varje gång.
    Hon jobbar med hela kroppen, men jätte försiktig.
    Hennes behandlingsmetoder är effektiv, men det går inte så fort som jag hoppades. Läs mer
  • Mathias H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Idrottsmassage.
    Proffsigt bemötande, ska absolut gå dit igen. Läs mer
  • Martin H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick snabb hjälp för mitt ryggont.
    Bra och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Daniel O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Har varit hos flera läkare / Kiropraktorer / Sjukgymnaster och denna gången förväntade jag mig inget bättre än vad de gjorde.
    Men vad jag fick var istället en väldigt genomgående analys om problemen. Bra bemötande och en behandling som gav resultat väldigt fort. Rekommenderar gärna till fler. Läs mer
  • Magnus A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Var hos kiropraktorn. Blev mycket väl bemött, Hade varit där för 4 år sedan med gott resultat. Väntar på min sista behandling för denna gång. Vet väl vad jag hade förväntningar på och det var ju att bli bra. Förväntningarna uppfylldes på alla sätt. Jättenöjd och jag kommer sannolikt att komma tillbaka om problemen uppstår igen. Läs mer
  • Marie G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Stötvågsbehandling, ont-skönt ger bra läkning i min hälsena Läs mer
  • Linnea G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Gick till en kiropraktor som var vänlig, men kändes inte som hen tog fullt allvar på mitt problem. Hade förväntat att spänningar och muskelvärk skulle bli bättre men kände ingen skillnad efteråt, mest smärta. Läs mer
  • KENNETH C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Snabb tillgång till "akuttid" vid ryggskott
    Lättillgängligt, bra med parkeringsplatser

Motsvarar mina förväntningar

Saknar tips på rörelseövningar i bildformat. Jämför med landstingets sjukgymnaster, som delger bilder på övningar som ska genomföras Läs mer
  • Heidi P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag var hos en kiropraktor. Super trevlig och duktigt kvinna, Rekommendera varmt henne <3 Läs mer
  • Fredrik G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Lätt att få tid. Trevlig personal. Läs mer
  • Seyed Mostafa M
    Seyed Mostafa M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick behandling av en naprapat,
    bemötandet var ok,
    Förväntade mig att få en mer detaljerade behandling,
    det var helt ok ..inte så bra och inte så dåligt Läs mer
  • Eva F skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Professionellt
    Vänligt
    Inlyssnande Läs mer
  • Ingrid v skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Problem med hälsporre sen lång tid tillbaka.
    Känns som man ser på kroppen som en helhet och inte bara på stället där man faktiskt har ont.
    Mycket trevligt bemött och hoppas att min fot snart blir bra... Läs mer
  • Katarina L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Proffsigt och kompetent undersökning och behandling, vilket gav snabbt resultat Läs mer
  • Camilla S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Behövde hjälp med en inflammerad axel ovh armbåge.
    Katarinar väldigt hjälpsam och lyssnar in mig och min kropp.
    Förväntningarna var höga och det har dom levt upp till.
    Bra upplägg till min skada. Bra fortsättning och uppföljning. Läs mer
  • Mats P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Rek från en kollega, mycket bra service, bra bemött, samt lindrade mina smärtor. Återkommer troligen Läs mer
  • Cajsa A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat. behandling
    Mycket kunnig och jättebra bemötande Läs mer
  • Bo C
    Bo C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Besök naprapat
    Mycket bra bemötande
    Fick en diagnos och behandling snabbt Läs mer
  • Thomas S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mina förväntningar var betydligt högra än det jag fick.

Nära 700 kr. för inte mycket mer än en halvtimme.
    HUTLÖST !!

Men så går jag ju ALDRIG dit
    igen !! Läs mer
  • Maria G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag sökte för ryggont och fick både diagnos, övningar och ”knak”. Mår mycket bättre och är helnöjd.
    Proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Belinda G
    Belinda G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick tid hos en naprapat.

Jag kände mig lite dum för det gick inte att hitta exakt varför jag hade ont, men jag kände att jag togs på allvar. Jag fick lite övningar för att stärka musklerna (i mina axlar) o de har faktiskt hjälpt riktigt bra.
    Det var dyrt att gå dit, men det var verkligen värt det.
    Jag är jättenöjd. Läs mer
  • Catharina L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick hjälp av en naprapat med mina ryggproblem. Jag fick snabbt hjälp och naprapaten kunde hjälpa mig på bästa sätt med mitt problem. Läs mer
  • Göran K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick ett mindre ryggskott och kunde redan samma dag få en tid för massage efter min arbetstid. Behandlingen gjorde gott för ryggen, så jag är helt nöjd med behandlingen. Läs mer

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona