Alla kategorier Naprapat Blekinge Karlskrona Access Rehab Access Rehab - Karlskrona

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Karlskrona!

Är du i behov av att behandla smärtande muskler och leder? Här på Access Rehab i Karlskrona arbetar specialister inom naprapati, kiropraktik, sjukgymnastik, idrottsmassage och träning. Vi erbjuder våra kunder modern och effektiv vård och självklart är vi väl uppdaterade när det kommer till behandlingsmetoder och forskning.

Vår mottagning i Karlskrona hittar du på Blekinge Health Arena. Många av alla idrottare där väljer att komma till oss om de får problem eftersom vi ger snabb hjälp utan köer eller behov av remisser.
Mån-Tor: 07:45-20:00
Fre: 07:45-15:00
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 151 kunder tycker om Access Rehab - Karlskrona

• Sandra P
    Sandra P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket nöjd! Varit här tidigare och var även mycket nöjd då med! Rekommenderar alltid till andra att gå hit!
    Jag känner mig trygg och jag känner att jag får den hjälp jag behöver! Läs mer
  • Catrin K
    Catrin K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Nackproblem
    Bra bemötande tycker jag att det var. Läs mer
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Ett bra mottagande och ett ok hjälpprogram Läs mer
  • Karin Sofia Viktoria F
    Karin Sofia Viktoria F skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trevligt och proffsigt bemötande. Har fått bra hjälp med min höft och övningar att jobba vidare med. Läs mer
  • Nina S
    Nina S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trevligt & professionellt bemötande! Rekommenderas Läs mer
  • Elias H
    Elias H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag gick till access rehab på grund av axel samt rygg problem. Bemötande har varit toppen och jag har fått hjälp med det som behövs. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Väldigt trevligt och proffsigt bemötande Läs mer
  • Elisabeth F
    Elisabeth F skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag sökte via nätet en Naprapat eftersom mina smärtor inte gav med sej. Enligt röntgen fanns ingen artros. Jag fick tid samma dag jag kontaktade Access. Personen jag träffade lyssnade på min redogörelse av problemen. Han gjorde en undersökning och konstaterade mitt problem. Smärtorna var intensiva efter behandlingen. Jag fick en ny tid en vecka senare. Någon dag efter kände jag att smärtan lättat något och jag hade lättare att röra mej. Vid återbesöket gick vi igenom ett ganska tufft program, som jag nu genomför v.a.dag. Det är bättre redan. Jag kände mej trygg och väl omhändertagen. Har nu en ny tid i Januari -18 för kontroll. Läs mer
  • Helen A
    Helen A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Läs mer
  • Ingegerd H
    Ingegerd H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hej!
    Jag upplevde besöket som mycket bra. Fint bemötande
    och bra på alla sätt. Läs mer
  • Sebastian H
    Sebastian H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Skicklig behandlare som gav mig lite tips och övningar för att hjälpa mig långsiktigt istället för att bara knäcka till för stunden! Läs mer
  • Elias C
    Elias C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag blev mycket väl bemött när jag gick till deras naprapat för ryggbesvär. Jag blev undersökt och fick övningar som skulle hjälpa mig, och vi bokade in återbesök.

Dock så visade det sig under veckan att jag led av en annan skada än den som de sa på access rehab och fick tvärt sluta med all fysisk ansträngning, inkluderande övningarna jag fick. Läs mer
  • Lina S
    Lina S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kanon hela vägen.
    Bokade tid via nätet, fick ett vänligt bemötande och proffsig analys och behandling. Läs mer
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag upplever bemötandet fr Access Rehab - Karlskrona som mycket gott.

Jag har fått hjälp av en naprapat och är hittills mycket nöjd med detta. Läs mer
  • lASSE s
    lASSE s skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket trevligt bemötande. Vi har inlett en behandling, som första gången ledde till en del frågetecken med en del värk. Efter andra behandlingen känns det bättre, så det bli spännande nästa gång. Min upplevelse som kund får jag sammanfatta när vi är färdiga. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Har varit i Karlskrona för några olika skador och alltid fått bra hjälp. Senast en sträckning baksida lår. Har gått bra och är igång igen. Fick inte tid hos min ordinarie naprapat men det löste ju sig ändå. Läs mer
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bemötandet var bra.Köpte behandling för "ont i benet", ischias kanske? Blev kanske lite bättre, men inte bra, 2 behandlingar är väl inte tillräckligt. Läs mer
  • Marie J
    Marie J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Har ont i en ljumske och ville ha hjälp med detta. Kändes bra när jag gick därifrån men tyvärr kom det tillbaka dagen efter. Läs mer
  • Emil S
    Emil S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande, trevlig och vänlig till tons. Lyssnade på mitt problem och tog det fullt seriöst. Fick hjälp med ryggen, inte känt nått resultat än men det har jag blivit informerad om att det skulle ta ett tag!
    Är mycket nöjd och kommer återvända fler gånger! Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Utmärkt bemötande!, bra vägledning och klara framsteg i min Rehab träning Läs mer
  • Johnny Å
    Johnny Å skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Blev först felbokad med tid i Stockholm o inte i Karlskrona. Fick stiga upp tidigt o köra hem igen. Ny tid på eftermiddagen så gick hela dagen. Hade gärna sett någon kompensation för detta.
    Sedan hjälpen med min trasiga /inflammerade skuldra samt bemötandet o hjälpen jag fått kan jag bara rekomendra. Bästa möjliga försålde o stöd! Läs mer
  • Anton E
    Anton E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Alldeles för dyrt för den hjälp man får! Att sänka priset en aning är nog en bra ide Läs mer
  • Nils Erik N
    Nils Erik N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Allt var possetivt,vänligt bemötande och profsigt utfört Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Osäker. Blev felbedömd av kiropraktorn och därav eventuellt också felbehandlad. Kan inte riktigt rekommenderas trots att man kunde komma till fort på en akuttid.. Läs mer
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra första kontakt. Trevligt bemötande. Ypperlig behandling med bra efterkontroll och fortsättning. Leg naprapat Christian Bure var behandlare och jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hej var hos kiropraktor hon var jätteduktig men tyvär så hjälte de inte mig.
    Mycket bra med kvällstider de var ett plus.
    Kommer att komma tillbaka 👍
    Peter Läs mer
  • Richard E
    Richard E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mkt nöjd med tanke på att min axel blivit mkt bättre! 👍 Läs mer
  • Markus P
    Markus P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jättebra bemötande. Professionell och kunnig och hjälpte mig med min rygglåsning. Läs mer
  • Anna-Carin G
    Anna-Carin G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Tryggt, personligt och professionellt 🌹 Läs mer
  • Sanna L
    Sanna L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Ngnting jag tycker är negativt vid denna typ av besök är när personen man ska träffa är ett par-5 min sen. Om man tar 700 Kr för ett besök känns alla minuterna viktiga, och som kund vill man ha ut det mesta.
    Jag var där för knäproblem. Bra bemötande i övrigt. Har varit hos åtskilliga sjukgymnaster så tyvärr kunde inte ni komma med ngt nytt. Tänk på det här med tiden! Tror det är många som känner så :) Läs mer
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Sökte för nackspärr. Fick tid samma dag och blev väldigt bra bemött.
    Efter mitt andra besök var jag nästan helt återställd. Återstående kunde jag själv göra med övningar som jag fick av Christian Bure, naprapaten som jag fick behandling av.
    Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Eva N
    Eva N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra hjälp med mina besvär i fötter och axlar (Y) :-) Läs mer
  • Tommy M
    Tommy M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra mottagande och kunnig personal. Läs mer
  • Oskar S
    Oskar S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hade inga förväntningar då mitt problem har varit med mig ett antal år, men efter första besöket känns det redan bättre. Har massa träningsvärk bara av att stå medan ryggen ställer om sig. Kunnig personal och fräscha lokaler Läs mer
  • Öje A
    Öje A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra/Öje Läs mer
  • Elias N
    Elias N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bemötandet är riktigt bra, iallafall när jag har varit där och fått massage och det har varit riktig bra Läs mer
  • Anette H
    Anette H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Väldigt trevlig å kunnig personal. Trevligt bemötande å fräscha lokaler. Lätt att boka tider och att ändra tider om man behöver på nätet. Hur smidigt som hellst. Nu hoppas jag bara att ryggen blir bra snart! Läs mer
  • Lars erik p
    Lars erik p skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag tycker som pensionär att det är på tok för dyrt. Läs mer
  • Diana E
    Diana E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Proffesionell & välbemötande personal. Läs mer
  • Monica L
    Monica L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick en akut-tid samma morgon till naprapat, då jag fått ett ryggskott dagen innan. Det kändes fantastiskt att kunna få en tid så snabbt! Läs mer
  • Pär Q
    Pär Q skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick hjälp med mina ryggproblem och ska också på återbesök för att se om det blivit bättre. Vänligt och trevligt bemötande av naprapat. Läs mer
  • Ann-Sofie S
    Ann-Sofie S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bemötande gott, både vid tidsbokning till fysiskt möte. Träffade fysioterapeut och sim gjorde ett vederhäftigt intryck. Läs mer
  • Mats J
    Mats J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Proffsigt, tillgängligt och trevligt. Snabb service som hjälpte mig med mina problem. Läs mer
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Professionella i behandling och bemötande Läs mer
  • Evan L
    Evan L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag har Parkinson och en hel del problem som följer med denna sjukdom. Har ofta ont i ryggen vilket jag har haft i många år, kommer troligtvis ifrån jobbet som snickare. Varit hos Ninni tre gånger och ska dit igen nästa vecka. Är otroligt nöjd med både behandlingen och bemötandet. Problemet med ryggen har blivit betydligt bättre och jag har även blivit rörligare i min Parkinson tack vare rörelse som Ninni visade mig. Vi har en del maskiner hemma som jag tränar med nästan varje dag, utom när jag varit ute i trädgården och jobbat vilket också har fungerat mycket bra efter behandlingarna. Läs mer
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket trevligt bemötande och mycke bra hjälp med mina problem Läs mer
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick akut hjälp med låsningar i rygg, nacke. Även rekommendationer av övningar för att på sikt slippa problem. Läs mer
  • Jens C
    Jens C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra bemötande och snabb återkoppling fräscht kunnig personal Läs mer
  • Therese K
    Therese K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Sökte hjälp för ryggbesvär som blev akuta och fick hjälp inom 1 dag vilket är toppenbra. Har nu efter 2 besök blivit mycket bättre, blivit väldigt väl omhändertagen och fått goda råd o tips för egen bättring. Ska på nytt åb om ett par veckor. God service och väldigt trevligt bemötande Läs mer
  • Fate M
    Fate M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hej jag har varit bara en gång och det var bra .Bemätande var väldig bra ,kunskap på hög nivå,trevliga osv .... Läs mer

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona