Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Karlskrona!

Är du i behov av att behandla smärtande muskler och leder? Här på Access Rehab i Karlskrona arbetar specialister inom naprapati, kiropraktik, sjukgymnastik, idrottsmassage och träning. Vi erbjuder våra kunder modern och effektiv vård och självklart är vi väl uppdaterade när det kommer till behandlingsmetoder och forskning.

Vår mottagning i Karlskrona hittar du på Blekinge Health Arena. Många av alla idrottare där väljer att komma till oss om de får problem eftersom vi ger snabb hjälp utan köer eller behov av remisser.
Öppet just nu

Sharon K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    -web
    -bra
    -ja
    -man blir lugnt att vara där Läs mer

Krister A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag har besökt chiropraktor för ryggsmärta. Den har minskat en del. Jag har fått ett proffessionellt bemötande. Läs mer

Lotta H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Besök hos kiropraktor. Bra behandling o trevligt bemötande. Rekommenderar detta vid besvär. Läs mer

Martin B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hej! Jag träffade Maria Sjöberg för hjälp med skadat knä. Blev väldigt trevligt bemött. Maria kollade på knät och visste direkt vad som var problemet och gjorde ett rehabschema. Hon har varit duktig på att återkoppla också och rågat hur det går och hur det känns. 5/5 :D! Läs mer
  • 2020-10-21

Jennifer F skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Sjukgymnastisk träning
    Behandling
    Träningsband
    Trevlig personal
    Lätt att få tid/kontakt Läs mer
  • 2020-10-21

Tomislav B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Problem emd ländryggen. Man gjorde en analys innan man satte in behandling, vilket inte alla gör, utan man kör efter ett på förhand uppgjort schema.
    Valde företaget eftersom man behandlar idrottsmän, vilket troligen ger en bättre kunsjap hur man får tillbaka folk till "stridbar skick" igen. Läs mer
  • 2020-10-20

Maria L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Återbesök för ont i ryggen, blev fint bemött och hjälpt som vanligt. Läs mer
  • Ann Maud Therese P

2020-10-20

Ann Maud Therese P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trevlig, kunnig och pushande hjälp.
    Nu ska jag bli frisk! Läs mer
  • 2020-10-20

Isa M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Väldigt dyrt för det lilla man fick. Jag bokade idrottsmassage i hopp om att komma därifrån ordentligt ”ut-knådad” men det var mer som att gå på spa, avslappnande och lite ”mesigt”. Jag förväntade mig mer ordentlig massage.
    I övrigt trevligt bemötande och kiropraktor behandling var enligt förväntningar. Läs mer
  • 2020-09-23

Anna T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket trevligt & positivt bemötande. Fått behandling både i bröstrygg och fot och är mycket nöjd hittills. Läs mer
  • 2020-09-19

Cecilia C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat pga både akut och långvarig ryggsmärta.
    Bra behandling och hon verkar kunnig. Vet dock inte hur det kommer hjälpa den långvariga smärtan än.
    Väldigt svårt att komma fram på telefon eller chat dock. Läs mer
  • 2020-09-18

Kristian C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Blev avbokad pga sjukdom. Fick sms att tiden skulle ombokas. Hörde aldrig av er... Läs mer
    2020-10-01 Access Rehab svarar Kristian C
    Hej Kristian

Jag ber om ursäkt för att vi inte har hört av som som vi lovat. Jag ska prata med teamet i Karlskrona så de inte missar detta igen.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD, Access Rehab
  • 2020-09-17

Robin E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Robin är mycket nöjd med övningarna han fick. Läs mer

Emma M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag hade bokat en akuttid hos en naprapat. Väldigt kunnig personal och blev proffsigt bemött. Man kunde känna sig trygg under hela besöket. Jag kommer rekommendera alla runt om mig att besöka Access Rehab om de behöver hjälp. Besöket hjälpte mig! Tack! Läs mer

Mikael O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Rehabärende. Bra bemötande, dock så sas det vid besök att det var bara att återkomma vid frågor. Ställde fråga via mailen men svar har uteblivit. Annars bra Läs mer

Stefan P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcxxcxxcccggggggcxxxxxxcc Läs mer

Christina K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    jag känner mig trygg i att få bästa vården vid mina besök och i behandling av skada. har blivit väldigt väl bemött och behandlad. Läs mer
  • 2020-08-26

Karolina T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat och PT-tjänst. Trevligt bemötande och det kändes som att djup kunskap finna inom området. Läs mer
  • 2020-08-20

Eva B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Schysst o okomplicerat bemötande. Kunnig. Läs mer

Marie J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag kan bara tacka er för mycket trevligt bemötande och att jag fick komma så fort då jag hade riktigt dåligt i min rygg ner till foten. Patricia och jag diskuterade oss fram till hur jag skulle gå vidare för att kunna börja träna. Så jag kommer att fortsätta hos er ett tag med personlig tränare. Har rekommenderat er till mina arbetskamrater då vi alla har tunga jobb.
    Mvh Marie Läs mer

Christina A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktor för en taskig rygg. De har lyssnat, kontrollerat och fixat så att jag mår såååå mycket bättre efter 4 behandlingar. Läs mer

Carina J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Stötvågsbehandling av hälsporre. Trots att jag inte idrottar , är 60+ och överviktig togs jag mycket väl emot. Jag fick rekommendationen av min hårt idrottande syster men trodde aldrig det skulle vara nåt för mig. Lätt att få tider som passade mig samt att behandlingen hjälper!! Bland det bästa av rehabupplevelser jag haft under mina 30 år som kronisk sjuk Läs mer
  • Fredrik B

2020-08-18

Fredrik B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Oerhört proffsigt mottagande och en känsla av att få den bästa hjälpen. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Roger S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    NAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Läs mer
  • 2020-07-15

Mattias M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Blev trevligt bemött, för mitt onda knä. Mina förväntningar är att mitt knä ska bli bra igen. Läs mer
  • 2020-07-13

Birgit G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hej!
    Jag sökte för min onda rygg. Lyfte tungt och gick baklänges upp för en trapp, det knakade till längst ner i ryggen. Efter en vecka ringde jag och beställde tid hos Ninni Norberg( har varit hos henne förra året). Hon är jätteduktig, efter 1:a gången kunde jag sätta mig upp själv i sängen utan hjälp och skrik. Efter 2:a och 3:e besöket så blev det bättre och bättre.
    Ninni är en mycket duktig och fin person. Ska tillbaka i september och kolla hur det är med ryggen.
    Hade inga förväntningar, men hon fixade min rygg så jag kan sitta,stå,gå eller ligga utan att att det gör ont.
    Jag rekommenderar henne varmt.
    MVH Birgit Gullberg Läs mer
  • 2020-07-10

Marianne T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapatbesök. Jag är mycket nöjd både med bemötande och utförd behandling. Proffesionellt. Jag uppfattade henne som mycket kunnig. Läs mer
  • 2020-06-27

Ingela N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande, bra behandling, blev mycket bättre, mindre smärta, bra egna övningar rehab att fortsätta med. Läs mer
  • 2020-06-17

Magnus R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra service m tiderna. Fick hjälp m mina problem Läs mer
  • Anders P

2020-06-17

Anders P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jättebra mottagande och behandlingar. Axlar och baksida lår. Läs mer

Lena Kristina N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Varit hos en naprapat som är duktig och har ett mycket bra bemötande. Är nöjd med mina besök. Läs mer

Göte O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag sökte till Access Rehab för att hade fått problem med rygger eller nerver.
    Jag tyckte att mina förväntningar levde upp till det jag hade ställt in mig på. Läs mer
  • Kerstin B

2020-06-15

Kerstin B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag sökte för värk i nacke o rygg. Fick hjälp inom en vecka av kiropraktor.Blev behandlad 2 ggr och är symptomfri.
    Blev mycket trevligt bemött av Ninnie Norberg.
    Skall fortsätta hemma med träning och ny kontakt efter några månader.

Mycket nöjd kund.
    Mvh Kerstin Brorson Läs mer

Dan H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    kom direkt på kärnan i mina problem, helnöjd. Läs mer

Elisabeth O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag haltade in med ett ont knä och dansade ut! Kiropraktor Nina(?) var proffsig och vänlig och gav mig bra övningar att göra. Läs mer

Johanna L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jättebra! Fick tid omgående och väldigt bra bemött av kunnig personal. Läs mer
  • 2020-05-17

Charlotta K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Problem med en höft pga överträning
    Bra bemötande Läs mer
  • 2020-05-17

Malin B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick en grundlig genomgång av mitt problem och anpassade övningar. Catarina är mycket uppmärksam på kroppens rörelser och ser detaljer i ens rörelsemönster som behöver justeras för att lösa problemet. Professionellt bemötande och mycket bra hjälp! Rekommenderar gärna till alla som behöver naprapathjälp. Läs mer
  • 2020-05-15

Sussi S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra hjälp av kiropraktor att lösgöra spänningar i leder och rygg. Bra tips och bra övningar. Blev av med mycket av min smärta från diskbråcket redan efter första besöket. Läs mer
  • 2020-05-15

Thomas K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande. Säkert jättebra behandling. Då jag i skrivande stund forfarande har smärta från ischias nerven är det svårt att värdera behandlingen Läs mer
  • 2020-04-26

Tina A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra bemötande. Fick mycket hjälp med vad jag hade ont o hur jag skulle göra. Läs mer
  • 2020-04-23

Christian N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande. Fick tid snabbt Läs mer
  • 2020-04-14

Magnus A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bokade behandling för nackspärr och blev professionellt bemött och är nöjd med resultatet av behandling så här långt. Läs mer

Agneta P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra behandling av kiropraktor, mycket bra bemötande, hjälp med rörelser tips och råd för att underlätta min värk.
    Känner mig trygg, mycket bra bemötande, bra behandling. Läs mer

Hjalmar O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat. Vänligt bemötande och proffsigt genomförande. Har rekommenderat vidare. Läs mer

Christer I skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket trevligt och bra bemötande Läs mer
  • 2020-03-15

Betti A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket trevligt och proffsig bemötandet! Läs mer
  • 2020-03-13

Thomas Andersson T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick hjälp med tryckvågsbehandling för hälsporre. Vänligt bemötande och suveränt resultat! Läs mer
  • 2020-03-13

Linda P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Besvär med baksida lår. Blev väl bemött, fick behandling med stötvåg och övningar att göra.
    Återbesök efter 1 v, dock endast en tid att välja på och hos en annan terapeut, vilket kanske inte är optimalt. Men jag är glad och tacksam att komma dit. Ska på ytterligare behandlingar.

Är mycket nöjd! Läs mer

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona