Alla kategorier Naprapat Blekinge Karlskrona Access Rehab Access Rehab - Karlskrona

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Karlskrona!

Är du i behov av att behandla smärtande muskler och leder? Här på Access Rehab i Karlskrona arbetar specialister inom naprapati, kiropraktik, sjukgymnastik, idrottsmassage och träning. Vi erbjuder våra kunder modern och effektiv vård och självklart är vi väl uppdaterade när det kommer till behandlingsmetoder och forskning.

Vår mottagning i Karlskrona hittar du på Blekinge Health Arena. Många av alla idrottare där väljer att komma till oss om de får problem eftersom vi ger snabb hjälp utan köer eller behov av remisser.
Mån-Tor: 07:45-20:00
Fre: 07:45-15:00
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 320 kunder tycker om Access Rehab - Karlskrona

• 2019-04-05

Andreas A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Tyckte det va jätte bra bemötande och helt ok behandling! Kan tycka att det är dyrt för så pass kort tid man är där. Läs mer
  • 2019-04-04

David A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra service, kunniga behandlare, fint helhetsintryck. Läs mer
  • 2019-04-03

Angelica I skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hittade en akut tid en lördag och hittade en ledig tid hos en naprapat. Han lindrade min värk och gav mig många bra tips. Läs mer
  • 2019-03-20

Annika E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag hade fått ryggskott och fick snabbt hjälp av kiropraktor. Mkt trevligt bemötande och det kändes som att de är måna om att man blir bra för jag fick återbesök efter en vecka. Ska dit igen om två veckor och har fått tips på övningar som jag kan göra för att stärka min rygg och överkropp. Tack vare snabb hjälp så kunde jag återgå till arbetet snabbare än jag trodde. Jag jobbar på småbarnsavdelning på förskola. Läs mer
  • 2019-03-18

Lars Olof O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat,då jag hade kraftig värk i nedre delen av ryggen som strålade ner i höger skinka och lårmuskel vidare ner I vadmuskel och fot.Jag talade om att det var ishias ,då jag hade haft Sammy problem tidigare.Kollade inte de punkter I ryggen där ishias nerven går.kollade bukmuskler.Dagen efter ännu värre värk.Ringde och frågade varför det inte blivit bättre.Svaret avvakta lite och se vad som händer.Fick komma till min ordinarie naprapat som konstaterade ishias nerven I kläm.Behandlades med pulserande elström.Blev där efter mycket bättre.
    Jag Blev bra bemött men fel diagnos ställdes trots att jag beskrev att jag haft detta tidigare.Mina förväntningar uppfylldes inte.. Läs mer

Malin K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Servicen är oklanderlig, kunnig och kompetent personal som inte trycker på behandlingar för sakens skull utan som fokuserar på mitt välbefinnande Läs mer

Matilda L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Blev bemött väldigt bra! Kände mig nöjd efter alla besök. Läs mer

Ann-Helen G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktor som hjälpte mig lösa problem med ryggen Läs mer

Henrik L skrev om Access Rehab - Karlskrona

Bengt Göran K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick snabbt hjälp,är jätte nöjd Läs mer

Nancy L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktor.
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer

Inga-lill L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Sökte pga värk och mycket begränsad rörelseförmåga i vänster axel/arm under lång tid. Fick en väldigt bra behandling, trevligt bemötande och bra råd på övningar. Har redan mindre värk och mycket bättre rörelseförmåga så jag är jättenöjd och tror att jag kan bli helt återställd. Läs mer

Ann-Christin R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Sökte för min onda rygg och fick snabbt akuttid och blev väldigt trevligt bemött.Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2019-02-27

Siv S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Proffsigt och trevlugt bemötande. Fick förklaringar till mina problem och lösningar för att det ska bli bra i framtiden. Läs mer
  • 2019-02-25

Pär-Ola H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Massage. Väl mött. Terapeuthen var kunnig men jag kände inte att behandlingen hjälpte mig särskilt mycket. Läs mer
  • 2019-02-23

Carina N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktisk uppföljning av tidigare ryggproblem. Lätt att boka tid som passar med ert system. Bra bemötande och behandling. Läs mer
  • Björn J

2019-02-22

Björn J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick en överbelastningsskada och sökte vård hos den kommunala vårdcentralen och fick gå med kruckor i fyra månader. Inga förbättringar skedde och jag undersöktes för en mängd olika saker.

Jag gick sedan till AccessRehab och bemöttes av Ninni. Hon identifierade en möjlig lösning direkt och påbörjade stötvågsbehandling. Kunde gå utan kryckor efter första passet och nästan utan att halta inför tredjepasset. Jag är på bra väg till en komplett rehabilitering inom endast en månad efter att inte sett någon framgång efter flera månader hos den kommunala vården.

Mina förväntningar var att få en behandling och ett träningsschema sedan bli av med kryckorna kanske efter en vecka men dessa förväntningar överträffades och har gjort mig överlycklig. Ninni har en sån skön personlighet och gott bemöttande samtidigt som hon är väldigt kunnig och kompetent.

Rekommenderar AccessRehab starkt för alla som drabbats av en idrottskada, eller inte kommit någon vart med en skada som undersökts av den kommunala vården. Läs mer

Livia C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag har haft ont i min rygg och köpte en kiropraktortid för genomgång av min rygg. Jag blev bemött på ett proffsigt och vänligt sätt. Jag var lite rädd för att det skulle göra ont men det bemötte hon jättebra och fick mig att genomgå en behandling, något jag nästan trodde att jag inte skulle våga.
    Jag hade inte så höga förväntningar, mest på grund av mig själv. Men det blev jättebra.
    SAmmanfattningsvis en väldigt bra uppelvelse. Jag går gärna dit igen och skulle absolut rekommendera dem till vänner och bekanta. Läs mer

Kent J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Var hos Kiropraktorn vid ett förstagångs besök.Fick snabbt en tid och blev bra bemött hade hopp om snabb hjälp märkte att hon kunde sin grej. Lätt att boka Läs mer

Ann-Sofi S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat
    Vänligt och kunnigt
    Hade inga förväntningar, vill bara bli av med det som gör ont men det har jag inte blivit. Läs mer

Helen M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Snabb tid till kiropraktor. Gick därifrån rörligare än när jag kom. Fick dessutom tips och råd. Positiv upplevelse överlag. Läs mer

Patrik R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kunnig , kompetent och lyhörd. Men kort session med för lite behandling i förhållande till taxan. Mera knak å brak tycker jag 💪 Läs mer

Peter L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Köpte och fick grundlig undersökning och råd pga smärta i benet.

Jättebra.

Gick dit med öppet sinne och förhoppning om att smärtan skulle försvinna. Det har den inte ännu, men det har blivit bättre. Följer träningsråd och hoppas på bättring.

Bra. Läs mer

Gösta S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Behandling av värk i nacke och arm
    Mycket väl bemött
    Jag fick mycket bra behandling
    Bokat ny tid Läs mer

Agneta G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag blev bemött väldigt proffsigt när jag besökte en kiropraktor för att få hjälp med ett skulderblad som jag hade ont i.
    Ja fick massage och annan hjälp och tips för att lösa mitt problem. Det motsvarade mina förväntningar. Läs mer

Pia K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick bra hjälp mot min åkomma men sagda återkopplingen uteblev. Läs mer

Christina S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Problem med onda axlar, nacke. Borta efter besök hos Ninni Läs mer

Michael W skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Har ischias och behövde hjälp. De är mycket duktiga och fick hjälp direkt. Läs mer

Anders H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande med kunnig personal. Fick kompensation för försening. Läs mer

Hall Roth Ingrid H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Allt var toppen, bemötande och behandling. Jag studsade nyknådad hem på lätta fötter och efter någon vecka var jag besvärsfri. Läs mer

Rune B skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra omhändertagande proffesionellt
    Bra på att lyssna Läs mer
  • 2019-01-29

Ola J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Alltid ett proffsigt bemötande. Dock gick det lite troll i sist med justerad tid med sms till pajad mobil o nyckelstrul in i rummet som gjorde 40 min försening mot bokad tid. Läs mer
  • 2019-01-29

Emma H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Besök hos kiropraktor Ninni
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2019-01-11

Mats S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Manipulation av rygg vid ryggskott (21/12).
    Bra bemötande.
    Tyvärr gav behandlingen inte önskat resultat. Det var andra besöket samma vecka (första gången 18/12) och möjligen klarade inte ryggen en behandling efter så kort tid. Ryggskottet förvärrades och jag har varit sjukskriven snart en mån. Läs mer
  • 2019-01-10

Carin H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Lättillgängligt, proffsigt och hjälpande Läs mer
  • 2019-01-10

Thea G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick jättebra hjälp och träningstips med min rygg. Tack!/Thea Läs mer
  • Håkan J

2019-01-10

Håkan J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra och kunnig och dessutom trevlig personal Läs mer

Tanja S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket trevlig och hjälpsam personal. Jobbar med hjärtat 😊.
    Kör både träning och har varit hos naprapat. Läs mer

Anna-Karin Å skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktor pga nackspärr. Bra bemötande. Läs mer

Anette A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra. Hade ryggskott, fick hjälp med det & även förebyggande tips. Läs mer
  • 2018-12-09

Simon S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Min tid blev avbokad två gånger, de skulle boka om en tredje gång men hörde aldrig av sig. Läs mer
    2018-12-14 Access Rehab svarar Simon S
    Hej Simon
    Tack för att du lämnar tt omdöme och uppmärksammar oss på att vi har brustit.
    Jag kommer att ta detta med teamet i Karlskrona och se till att du blir kontaktad.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab

Maria S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Återbesök - knäckte i ryggen och viss massage. Ett trevligt bemötande. Läs mer

Kajsa E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fantastiskt och proffsigt bemötande då jag sökte hjälp för mina ryggproblem. Läs mer

Emilia H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra bemötande. Kompetensen är stor hos personalen. Fick mycket bra hjälp! Läs mer

Boel P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick bra hjälp med ryggen och övningar att göra hemma också. Läs mer

Marianne O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Massage-behandling för ryggsmärtor. Skönt och effektivt.

Trevlig kontakt med både växel och Kiropraktorn.

Förväntas ju bli bra så snart som möjligt, det får ta sin tid.
    Jag är mycket nöjd med att ha fått snar hjälp.

Tur att ni finns!!! Läs mer

Åsa J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Ninni är fantastisk & gör underverk med min kropp! Läs mer

Leif P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Ryggproblem som bemöttes väl och snabbt på ett proffsigt sätt
    som utmynnade i ett bra träningsprogram. Läs mer
  • 2018-12-04

Mattias P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Knäckt ryggen rätt.
    Hittade dem på nätet med akuta tider.
    Hade inga förväntningar hade väldigt ont.
    Är nöjd med behandlingen. Läs mer
  • 2018-12-04

Ninni R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick hjälp med stel nacke som har lett till huvudvärk, dåsighet, yrsel mm. Mycket bra behandling!
    Mycket bra att man kan boka så snabbt!!
    Jag hade väl inte så mycket förväntningar men att jag skulle känna mig lite bättre och det gjorde jag. Väldigt trevlig och lyhörd personal! Läs mer

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona