Alla kategorier Naprapat Blekinge Karlskrona Access Rehab Access Rehab - Karlskrona

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Karlskrona!

Är du i behov av att behandla smärtande muskler och leder? Här på Access Rehab i Karlskrona arbetar specialister inom naprapati, kiropraktik, sjukgymnastik, idrottsmassage och träning. Vi erbjuder våra kunder modern och effektiv vård och självklart är vi väl uppdaterade när det kommer till behandlingsmetoder och forskning.

Vår mottagning i Karlskrona hittar du på Blekinge Health Arena. Många av alla idrottare där väljer att komma till oss om de får problem eftersom vi ger snabb hjälp utan köer eller behov av remisser.
Mån-Tor: 07:45-20:00
Fre: 07:45-15:00
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 107 kunder tycker om Access Rehab - Karlskrona

• Evan L
    Evan L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag har Parkinson och en hel del problem som följer med denna sjukdom. Har ofta ont i ryggen vilket jag har haft i många år, kommer troligtvis ifrån jobbet som snickare. Varit hos Ninni tre gånger och ska dit igen nästa vecka. Är otroligt nöjd med både behandlingen och bemötandet. Problemet med ryggen har blivit betydligt bättre och jag har även blivit rörligare i min Parkinson tack vare rörelse som Ninni visade mig. Vi har en del maskiner hemma som jag tränar med nästan varje dag, utom när jag varit ute i trädgården och jobbat vilket också har fungerat mycket bra efter behandlingarna.
  • Pernilla S
    Pernilla S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket trevligt bemötande och mycke bra hjälp med mina problem
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick akut hjälp med låsningar i rygg, nacke. Även rekommendationer av övningar för att på sikt slippa problem.
  • Jens C
    Jens C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra bemötande och snabb återkoppling fräscht kunnig personal
  • Therese K
    Therese K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Sökte hjälp för ryggbesvär som blev akuta och fick hjälp inom 1 dag vilket är toppenbra. Har nu efter 2 besök blivit mycket bättre, blivit väldigt väl omhändertagen och fått goda råd o tips för egen bättring. Ska på nytt åb om ett par veckor. God service och väldigt trevligt bemötande
  • Fate M
    Fate M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hej jag har varit bara en gång och det var bra .Bemätande var väldig bra ,kunskap på hög nivå,trevliga osv ....
  • Suzanne F
    Suzanne F skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Lätt att boka på nätet..1:a gången. Infon kan förbättras att man ser kostnaden när man ska boka resp behandling. Fick dock hjälp vid efterfrågan var priset syns. Behandlingen blev försenad 10-15 min. Nu hade jag ingen tid att passa efteråt denna gång men bäst för alla att man kan lita på att avtalade tider hålls. Killen efter fick också vänta.
    Själva behandlingen av Katarina kändes mkt proffsig.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande och kunnig personal.

Lite osäkert med hur personalen med olika kompetenser samverkar för en helhet.
  • Johan P
    Johan P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra! Proffsigt, lyhört, pedagogiskt.
  • Karin R
    Karin R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Det har varit enkelt hela tiden att få en tid vilket är mycket viktigt vid smärta. Mina naprapat- och kiropraktorbesök har alltid varit i tid, väl förberedda med trevligt bemötande och förklarande. Jag har verkligen blivit hjälpt och känner att det finns en stor vilja att allt ska bli bra.
  • May-Lis H
    May-Lis H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mottagandet var bra och jag fick hjälp och information med mina problem.För mig var det mest att kolla mina höfter och en skön streching och massage .Det var efter mina förväntningar och inget att klaga på.Tack!
  • Pia A
    Pia A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande, träffade naprapat. Fick hjälp med övningar som stabilisera mitt bäcken och få träna upp magmusklerna så magen blev plattare och rakare rygg. Är nöjd.
  • Eva H
    Eva H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag har varit nöjd med den behandling Bemötande och det stödet jag fått för att nå mitt mål att bli bättre,

Känner att jag blivit omhändertagen av person som kan den problematik som jag haft

Tryggt
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Lätt att boka. Trevlig personal. Framgångsrik behandling. Jag är mycket nöjd!
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra trevligt bemötande och engagerande personal
  • Anita W
    Anita W skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra bemötande. Ryggbehandlingen jag sökte för botades inte men behandlingen minskade smärtorna och ökade något min rörelseförmåga. Mina förväntningar var kanske lite för högt ställda men jag är trots allt nöjd med att mina besvär minskade.
    Med hälsningar
    Anita Gustafsson
  • Aymonn A
    Aymonn A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bemötandet gott
    Ryggvärken blev ej bättre
    En sjukgymnast på läkarstation har hjälp mig
    Tack för att jag fick komma så snabbt
  • Håkan G
    Håkan G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Efter att ha fått akut smärta i rygg och axlar fick jag omgående hjälp av naprapat/Kiropraktor. Det tog sin tid att rehabilitera men återkommande besök hjälpte mig hela tiden framåt. Jag är mycket nöjd med bemötande och behandling - och framför allt resultatet.
  • Emil G
    Emil G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra bemötande samt fick bra hjälp om hur jag skulle ta hand om min rygg.
  • Naresh D
    Naresh D skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Tyvärr,
    Jag har inte blivit bättre trots många behandlingar.
  • Cilla S
    Cilla S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kunnig och trevlig kiropraktor.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket trevligt o kompetent! Bra bemötande och professionellt.
  • Hilma H
    Hilma H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag har fått bra hjälp av Acces Rehab! Jag har varit på stötvåg, akkupunktur, hos kiropraktor och naprapat, och har nu ett sammarbete med naprapat som fungerar bra! Från början funkade det inte riktigt för mig och jag fick långa rehabprogram som inte verkade hjälpa så mycket och jag hade inte så stort förtroende för AR, men nu andra "omgången" har jag fått väldigt bra hjälp och Catarina har lagt ner stort engagemang på mig, vilket jag är tacksam för! Ackupunkturen har hjälpt mycket också!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Supernöjd, framförallt för att man erbjöd akuttider som kunde bokas på webben
  • Margaretha W
    Margaretha W skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fått mycket bra bemötande under hela min behandlingstid.
  • Bertil A
    Bertil A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra att få hjälp snabbt. Dock för dyrt för mig.
  • Mikael M
    Mikael M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra! De är kunniga och proffsiga.
  • Nicklas Å
    Nicklas Å skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Professionellt, lyhört, tillmötesgåend
  • Michael F
    Michael F skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Toppen
    Mkt trevlig o kunnig personal
  • Mats D
    Mats D skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra och snabb behandling och ett superbt bemötande. Engagerad personal
  • Ingela N
    Ingela N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Mycket bra. Trevligt och engagerat
  • Jimmy w
    Jimmy w skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande
    Bra behandling o hjälp Med mina ryggbesvär
    Kommer att återkomma när jag behöver ny
    Hjälp för mina åkommor
  • Ulla Annika K
    Ulla Annika K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande och bra hjälp.
    Besök hos kiropraktor samt för massage.
  • Patrik L
    Patrik L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Seriöst och bra bemötande. Ibland lite stressade av nästkommande bokning.
  • Jonna T
    Jonna T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bemötandet har alltid varit bra, har fått hjälp med höft, knäsmärtor och stressknutor.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Alltid lika bra bemötande av kunnig personal. Fått hjälp med både ryggbesvär och ett skadat knä. Dessutom tips på effektiva rörelser att göra hemma som verkligen gjort skillnad.
  • Per G
    Per G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Oproffsigt!
    Först höll de inte tiden, kunden innan var inte färdig när det var min tid.
    Naprapaten kom inte fram till något som jag inte redan visste.
    Han ville bara att jag skulle beställa en ny tid, för att han skulle får fortsätta. Han gav inte något förslag på rehab program övningar mm. När jag gick till sjukgymnasten på jobbet för rehab fick jag ett rehab-program med övningar, samt tidsplan hur jag skulle kunna gå vidare mm.
    Diskbråck torde ändå vara ganska vanlig åkomma så naprapaten borde veta hur det skall behandlas.
    mvh
    Per Gerdstigen
    2017-10-01 Access Rehab svarar Per G
    Hej Per
    Tack för att du har lämnat ett omdöme.
    Hos oss ska du få övningar, båda i under ditt besök och att göra hemma då vi anser att det är viktigt att du själv är delaktig i din rehab.
    Jag tar med mig dina synpunkter till teamet i Karlskrona och vi ska se till att vi arbetar för att detta inte ska ske framöver.
    Återigen tack för att du har tagit dig tid.

Varma hälsningar
    Andreas Bjurman
    VD Access Rehab
  • Anja v
    Anja v skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bemötandet har varit mycket bra, man får känslan av att de verkligen bryr sig och fått en helheltsgenomgång av kroppen. Att allt inte bara sitter där man har ont utan beror på många faktorer som arbetar tillsammans.
  • Kenneth M
    Kenneth M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Ett myckert bra bemötande och är nöjd.
  • Caroline K
    Caroline K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag sökte hjälp hos den fantastiske kiropraktorn Ninni! Hade haft besvär länge med huvudvärk som sjukvården inte kunde hjälpa mig med. Utan fick endast mycket starka tabletter för att klara min vardag. Vaknade en morgon av att jag inte kunde lyfta min ena arm utan smärta så sökte mig då akut till Ninni. Hon bokstavligen tog mig tillbaka till livet. Visade sig att låsningen i armen och min huvudvärk var min kropps sätt att tala om att sluta stressa.
    Hade i det stora hela låsningar i hela kroppen.
    Efter mitt första besök hos Ninni har jag inte haft någon huvudvärk mera, och ska då tala om att jag lidigt av huvudvärk i över ett år innan jag kom till Ninni. Tar inte ens alvedon längre😊 Så ja utan Ninni på access rehab Karlskrona vet jag inte var jag hade varit idag.!
  • Inga J
    Inga J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag har bara positiva upplevelse. Blivit snabbt behandlad.
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hej
    Bra bemötande men löste inte mina ryggproblem. Fick gå till en kiropraktor för att få hjälp.
  • Lena o
    Lena o skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Otroligt professionellt bemötande och behandling för min eländiga rygg och nacke.
  • Jimmy S
    Jimmy S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Access Rehab ger kunden ett professionellt bemötande genom hela problemlösningen.
    I mitt fall gällde det ryggproblem som uppstått efter ett felaktigt lyft.
  • Annika A
    Annika A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kort väntetid, professionellt o bra bemötande!
  • Åsa N
    Åsa N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag tycker att allt fungerade bra och är nöjd med besöket.
  • Pelle H
    Pelle H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick behandling av Access Rehab i Karlskrona för ryggproblem
    med en disk. Bemötandet var riktigt bra, kunskapen var mkt hög och jag blev helt bra i min rygg. Tipsade en god vän som hade fått liknande diskproblem och han fick samma resultat.
    Det var lätt att boka tider ich man fick påminnelse strax innan man skulle dit.Jag vill starkt rekommendera Access Rehab till alla som behöver hjälp med sin kropp på ngt sätt.
    Pelle Hånberg
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag sökte till Access Rehab i Karlskrona efter att ha blivit rekommenderad av en kollega, då jag efter graviditeter och förlossningar haft smärtor i höfterna. Access Rehab har hjälpt mig med mina problem och jag har fått övningar att träna på hemma. Jag har alltid mötts av ett trevligt bemötande, samt trevliga och välkomnande lokaler.

Jag kan varmt rekommendera Access Rehab till andra!

Med vänlig hälsning, Jenny Rydquist
  • Anicka D
    Anicka D skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag kände mig väldigt fint omhändertagen och fick utmärkt hjälp med min "artrosrygg"!
  • Majda M
    Majda M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bemötande var bra men det är för dyrt

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona