Alla kategorier Naprapat Blekinge Karlskrona Access Rehab Access Rehab - Karlskrona

Access Rehab - Karlskrona

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona — Visa karta

Välkommen till Access Rehab i Karlskrona!

Är du i behov av att behandla smärtande muskler och leder? Här på Access Rehab i Karlskrona arbetar specialister inom naprapati, kiropraktik, sjukgymnastik, idrottsmassage och träning. Vi erbjuder våra kunder modern och effektiv vård och självklart är vi väl uppdaterade när det kommer till behandlingsmetoder och forskning.

Vår mottagning i Karlskrona hittar du på Blekinge Health Arena. Många av alla idrottare där väljer att komma till oss om de får problem eftersom vi ger snabb hjälp utan köer eller behov av remisser.
Mån-Tor: 07:45-20:00
Fre: 07:45-15:00
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 350 kunder tycker om Access Rehab - Karlskrona

• 2019-06-13

Leif N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Problem med rygg och nacke
    Mycket bra mottagande av Catarina!
    Ryggen helt bra nacken på bättringsvägen
    Fick övningar med mig som jag känner hjälper!
    Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-06-12

Christian C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Vid mitt första besök hos naprapat vågade jag inte ha några förhoppningar, men smärtan i ryggen blev kraftigt reducerad. Jag hoppas på fortsatt bra hjälp. Läs mer
  • 2019-06-10

Nilsson T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Snabbt att få tid och bra bemötande. Bra träningstips. Läs mer
  • 2019-05-24

Hokkanen T skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag blev positivt bemött när jag kom och behövde inte heller vänta för länge, fint och fräscht!
    Jag hade rätt kraftiga smärtor när jag kom första gången och fick bra behandling och tips..smärtorna avtagit lite på vissa ställen men benet tyvärr fortfarande jobbigt vid ansträngning!

Mvh Tanja Hokkanen Läs mer
  • Wallenberg M

2019-05-23

Wallenberg M skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag sökte kiropraktor Nina som va ledig men blev väl omhändertagen av Christian Bure istället inom några dagar.
    Väl nöjd med hjälpen och rikare på kunskap som jag fick av honom. /Marielle Läs mer
  • 2019-05-23

Filip H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra bemötande och behandling som gör skillnad Läs mer
  • 2019-05-23

Thomsen A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Har köpt en Naprapat-behandling. Jag blev väl omhändertagen som kund och Access Rehab lyssnade på mitt behov samt informerade om viktiga träningsmoment för mig. Leverans enligt mina förväntningar. Således en bra kundupplevelse vilket gör att jag återkommer. Läs mer

svensson k skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Köpte en tid akut.
    Mycket väl bemött.

Hade rätt stora förväntningar, inte klar än så det är svårt att betygsätta. Ska på återbesök.

Positiv. Läs mer

Nilsson P skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktor. Proffsig och ser till just mina problem. Hade höga förväntningar som uppfylldes! Läs mer

Lennartsson S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Besvär av ländrygg. Jättebra men för dyrt. Läs mer

Thörnberg R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trygga och ger bra tips på övningar över hur msn kan bygga upp sin kropp. Läs mer

Kjell D skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Trevligt o mycket bra bemötande.
    Fick bra hjälp. Läs mer

Andersson N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Stötvågsbehandling. Trevligt bemötande
    Är ej färdigbehandlad Läs mer

Georgsson R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    väl bemött jag fick goda råd att arbeta med Läs mer

Andersson L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    jag sökte hjälp för en skada i knäet som jag fick
    när jag trampade snett på en orienteringstävling.
    blev undersökt och fick behandling som gjorde att jag kunde träna alternativ träning tills jag kunde springa igen.
    blev positivt överraskad och fick proffsig beandling
    och bra bemötande, kan rekommendera företaget Läs mer

Persson C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag köpte Naprapattjänst. Jag blev mycket väl bemött med respekt och engagemang. Mina förväntningar var att bli behandlad och få goda råd och övningar, och det fick jag på ett mycket bra sätt. Jag skall på återbesök och jag känner mig redan mycket bättre, samt att det känns tryggt med en efterkoll. Läs mer

Svensson E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag sökte för smärta i underben. Snabbt att få tid. Kändes bra när jag var där. Bra bemötande och kändes tillförlitligt. Visade övningar som jag skulle få per mejl. Efter några dagar hörde jag av mig och frågade om mejlet. Fick snabbt svar. Det kom någon sorts app som innehöll övningar. Dock inte de som visades när jag var där. Sådant imponerar inte på mig. Tyvärr. Läs mer

Marianne L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Ryggskott, jag fick mycket bra behandling. Läs mer

Apelgårdens Hvb I Blekinge Ab A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Lite dåligt skyltat enligt min åsikt.
    Väl mottagen och trevligt bemötande.
    Besöket blev lyckat då mitt onda blev åtgärdat. Muskel kramp och lite sned i hållningen lättade. Läs mer
  • Lars E

2019-05-21

Lars E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Var hos naprapat. Blev väldigt väl bemött av kunnig personal på plats och av företaget.
    Är under behandling fortfarande men är väldigt nöjd.

Ni skulle haft att ni åkte ut till kontoren på företagen och erbjöd antal platser/behandlingar tex en gång i månaden att de anställda får sätta upp sig på en lista. Det hade varit mkt uppskattat för kroppen att underhålla den löpande under året.

Önskar er en bra dag
    Med vänlig hälsning, Lars Eklund Läs mer

Gullin A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kunniga, professionella.
    Gav tips och råd om träning mm, vilket verkligen uppskattas! Läs mer

Schönbeck D skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kunnig, hjälpsam och trevlig personal. Läs mer

Höglin V skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag blev väldigt trevligtrevligt bemött och fick hjälp med mitt besvär. Läs mer
  • 2019-05-01

Maria J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick en snabb tid för min ryggvärk. Jag blev inte helt smärtfri efter behandlingen men klart bättre. Med de enkla ryggövningarna jag ska göra tre gånger per dag är jag trots att jag slarvat helt smärtfri och känner mig starkare i ryggen än på länge. Läs mer
  • 2019-04-29

Clara J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick hjälp med ryggproblem, och jag fick ett väldigt bra bemötande, trevligt och lättsamt. Jag hade inte direkt några förväntningar men jag tyckte att de var väldigt bra, Catarina (som jag fick hjälp av) kändes väldigt kunnig och jag tycker att jag fick hjälp på ett väldigt bra sätt, med övningar samt råd. Läs mer
  • 2019-04-27

torbjörn a skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag är nöjd med behandlingen. Ska man vara något kritisk så är det skyltningen om vart man ska ta vägen i byggnaden Läs mer
  • 2019-04-27

Daniel O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick en akuttid på grund av nackspärr och enbefterföljande behandling. Känner mig betydligt bättre och kan rekommendera naprapaterna jag fick hjälp av. Läs mer
  • 2019-04-26

Maria S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Besök hos naprapat. Bra bemötande och behandling. Mkt nöjd. Läs mer
  • 2019-04-25

Jonas R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra o enkelt mottagande som kändes tryggt och förtroendeingivande för mig som patient. Läs mer
  • 2019-04-25

Lisbeth K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra med akuttider hos naprapat. Väl mottagen. Däremot tycker jag att tiden borde vara åtminstone 45 minuter då priset är ganska högt. Har blivit lovad att få mailat schema för egenträning som tyvärr inte kommit.
    Positivt bemötande i övrigt. Läs mer
  • 2019-04-05

Andreas A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Tyckte det va jätte bra bemötande och helt ok behandling! Kan tycka att det är dyrt för så pass kort tid man är där. Läs mer
  • 2019-04-04

David A skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Bra service, kunniga behandlare, fint helhetsintryck. Läs mer
  • 2019-04-03

Angelica I skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Hittade en akut tid en lördag och hittade en ledig tid hos en naprapat. Han lindrade min värk och gav mig många bra tips. Läs mer
  • 2019-03-20

Annika E skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag hade fått ryggskott och fick snabbt hjälp av kiropraktor. Mkt trevligt bemötande och det kändes som att de är måna om att man blir bra för jag fick återbesök efter en vecka. Ska dit igen om två veckor och har fått tips på övningar som jag kan göra för att stärka min rygg och överkropp. Tack vare snabb hjälp så kunde jag återgå till arbetet snabbare än jag trodde. Jag jobbar på småbarnsavdelning på förskola. Läs mer
  • 2019-03-18

Lars Olof O skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat,då jag hade kraftig värk i nedre delen av ryggen som strålade ner i höger skinka och lårmuskel vidare ner I vadmuskel och fot.Jag talade om att det var ishias ,då jag hade haft Sammy problem tidigare.Kollade inte de punkter I ryggen där ishias nerven går.kollade bukmuskler.Dagen efter ännu värre värk.Ringde och frågade varför det inte blivit bättre.Svaret avvakta lite och se vad som händer.Fick komma till min ordinarie naprapat som konstaterade ishias nerven I kläm.Behandlades med pulserande elström.Blev där efter mycket bättre.
    Jag Blev bra bemött men fel diagnos ställdes trots att jag beskrev att jag haft detta tidigare.Mina förväntningar uppfylldes inte.. Läs mer

Malin K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Servicen är oklanderlig, kunnig och kompetent personal som inte trycker på behandlingar för sakens skull utan som fokuserar på mitt välbefinnande Läs mer

Matilda L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Blev bemött väldigt bra! Kände mig nöjd efter alla besök. Läs mer

Ann-Helen G skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktor som hjälpte mig lösa problem med ryggen Läs mer

Henrik L skrev om Access Rehab - Karlskrona

Bengt Göran K skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Fick snabbt hjälp,är jätte nöjd Läs mer

Nancy L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktor.
    Trevligt och proffsigt bemötande! Läs mer

Inga-lill L skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Sökte pga värk och mycket begränsad rörelseförmåga i vänster axel/arm under lång tid. Fick en väldigt bra behandling, trevligt bemötande och bra råd på övningar. Har redan mindre värk och mycket bättre rörelseförmåga så jag är jättenöjd och tror att jag kan bli helt återställd. Läs mer

Ann-Christin R skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Sökte för min onda rygg och fick snabbt akuttid och blev väldigt trevligt bemött.Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • 2019-02-27

Siv S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Proffsigt och trevlugt bemötande. Fick förklaringar till mina problem och lösningar för att det ska bli bra i framtiden. Läs mer
  • 2019-02-25

Pär-Ola H skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Massage. Väl mött. Terapeuthen var kunnig men jag kände inte att behandlingen hjälpte mig särskilt mycket. Läs mer
  • 2019-02-23

Carina N skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Kiropraktisk uppföljning av tidigare ryggproblem. Lätt att boka tid som passar med ert system. Bra bemötande och behandling. Läs mer
  • Björn J

2019-02-22

Björn J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag fick en överbelastningsskada och sökte vård hos den kommunala vårdcentralen och fick gå med kruckor i fyra månader. Inga förbättringar skedde och jag undersöktes för en mängd olika saker.

Jag gick sedan till AccessRehab och bemöttes av Ninni. Hon identifierade en möjlig lösning direkt och påbörjade stötvågsbehandling. Kunde gå utan kryckor efter första passet och nästan utan att halta inför tredjepasset. Jag är på bra väg till en komplett rehabilitering inom endast en månad efter att inte sett någon framgång efter flera månader hos den kommunala vården.

Mina förväntningar var att få en behandling och ett träningsschema sedan bli av med kryckorna kanske efter en vecka men dessa förväntningar överträffades och har gjort mig överlycklig. Ninni har en sån skön personlighet och gott bemöttande samtidigt som hon är väldigt kunnig och kompetent.

Rekommenderar AccessRehab starkt för alla som drabbats av en idrottskada, eller inte kommit någon vart med en skada som undersökts av den kommunala vården. Läs mer

Livia C skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Jag har haft ont i min rygg och köpte en kiropraktortid för genomgång av min rygg. Jag blev bemött på ett proffsigt och vänligt sätt. Jag var lite rädd för att det skulle göra ont men det bemötte hon jättebra och fick mig att genomgå en behandling, något jag nästan trodde att jag inte skulle våga.
    Jag hade inte så höga förväntningar, mest på grund av mig själv. Men det blev jättebra.
    SAmmanfattningsvis en väldigt bra uppelvelse. Jag går gärna dit igen och skulle absolut rekommendera dem till vänner och bekanta. Läs mer

Kent J skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Var hos Kiropraktorn vid ett förstagångs besök.Fick snabbt en tid och blev bra bemött hade hopp om snabb hjälp märkte att hon kunde sin grej. Lätt att boka Läs mer

Ann-Sofi S skrev om Access Rehab - Karlskrona
    Naprapat
    Vänligt och kunnigt
    Hade inga förväntningar, vill bara bli av med det som gör ont men det har jag inte blivit. Läs mer

Arenavägen 3, Plan 2, 371 55 Karlskrona