Alla kategorier Rehabilitering Sjukgymnast Stockholms län

Sjukgymnast i Stockholms län

Känner du dig stel eller har leder som ömmar? Spänningar i axlarna, värk i nacken eller överbelastning på t.ex. knä- eller fotleder kan ofta släppa med hjälp av sjukgymnastik. Hitta en sjukgymnast i Stockholms län och få ett individuellt träningsschema med övningar som är specifikt anpassade för dig och dina besvär.

Utövandet av sjukgymnastik, eller fysioterapi som det heter sedan 2014, kräver en legitimation och att en särskild utbildning genomgåtts. Tekniken innebär främst träning med olika typer av riktade övningar, men också manuell behandling, som t.ex. massage och stretching, och behandlar viss smärta och stelhet i muskler och leder. Sjukgymnastik är också en vanlig form av rehabilitering efter skada, sjukdom eller operation. Behandlingen bidrar till musklernas återuppbyggande och stärker lederna.

Här på Reco.se kan du läsa om sjukgymnaster i Stockholms län, eller i ditt närområde, och se vad tidigare klienter tyckt om behandlingen och mottagandet de fått. Vi har listat de mest aktuella och bäst rekommenderade sjukgymnasterna först, för att göra det lätt för dig när du ska hitta en sjukgymnast i Stockholms län som kan hjälpa just dig.

Sjukgymnast
Botkyrka  (1 st)

Topp 25 sjukgymnaster i Stockholms län

Access Rehab - Sjöstaden

Hammarby Allé 150, Stockholm
    Ta kontakt med oss på Access Rehab i Sjöstaden om du har problem med muskler och leder! Vi är specialister och ger snabb hjälp.
    Carin K
    Carin K: Toppklass! Malin Tapper är bäst!

Access Rehab - Vasastan

Sveavägen 159, Stockholm
    Access Rehab i Vasastan är din specialist på muskel- och ledbesvär. Här får du hjälp av Sveriges bästa terapeuter. Välkommen!
    Leo S
    Leo S: Mkt proffsigt bemötande. Fick snabbt en tid. Bra behandling och hjälp med rehabövningar.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Sara H
    Sara H: Trevligt bemötande av alla när jag kom dit och tog kontakt per telefon. Lite knepigt att jag fick ett sms en lördag om ...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Idrottsskadeexperten

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till oss på Idrottsskadespecialisten! Vi är legitimerade naprapater och kiropraktorer som har koll på alla former av behandling.
    André I
    André I: Bra och professionellt bemötande. Fick hjälp med träningsövningar och rådet att vila vaderna minst en månad till efter d...

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Aloma Naprapati

Sandelsgatan 31, Stockholm
    Aloma Naprapatis legitimerade naprapater erbjuder sina patienter personlig och engagerad service med hög kompetens. Varmt välkomna!
    Jonathan S
    Jonathan S: Jag fick rehabövningar som verkligen hjälpte mig med mitt strulande finger. Jättebra bemötande och uppföljning efter mit...

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Anita P
    Anita P: Sabbatsbergs ryggcentrum har alltid gett mig den vård jag behöver. Mina problem med nacke och rygg har blivit mycket bä...

Idrottsskadespecialisterna City

Tegnérgatan 37, Stockholm
    Har du drabbats av en idrottsskada? Här hos Idrottsspecialisterna i city hjälper vi dig på vägen mot tillfrisknandet!
    Cecilia C
    Cecilia C: Idrottsskadespecialisterna kan verkligen sitt jobb, rekommenderar stort för er som har idrottsskador.

Odenplans Ryggklinik

ODENGATAN 71, Stockholm
    Ytterdörren är alltid öppen hos Odenplans ryggklinik. Välkommen till oss!
    Fadi S
    Fadi S: väldigt bra bemötande, mycket skicklig naprapat😊

Atlasbalans

Klarabergsviadukten 63, Stockholm
    Atlasbalans | Högkvalitativ utrustning, utbildningar och tjänster inom friskvård för såväl människor som hästar
    Sandra S
    Sandra S: Vi i Stall Sjöberg kan verkligen rekommendera djupvågsbehandling på häst. Sen vi började behandla våra travhästar har vi...

Idrottsskadespecialisterna Kungsholmen

Södra Agnegatan 29, Stockholm
    Har du problem med idrottsskador? Kom förbi hos Idrottsspecialisterna på Kungsholmen. Vi är experter.
    Gabriel C
    Gabriel C: Jag blev bemött bra och fick direkt övningar för mina ben. Övningarna har varit till en bra hjälp då jag känner att de f...

Tverin Health

Drottninggatan 101, Stockholm
    Erik H
    Erik H: Har gått till Mats regelbundet och jag kan verkligen rekommendera Kroppskonsulten. Proffsigt och alltid trevligt bemötan...

Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, Stockholm
    Erika H
    Erika H: Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han ä...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Sveavägen

Sveavägen 76, Stockholm
    Pär B
    Pär B: Professionellt och välkomnande

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsholmen

Fleminggatan 58, Stockholm
    Stefan W
    Stefan W: Bra bemötande. Troligtvis på god väg att räta upp kotor som orsakat diskbråck och diskutbuktningar några gånger.

UFIT - GYM SPORT REHAB

Fräsarvägen 6, Skogås
    Jonas N
    Jonas N: Magnus har hjälpt mig flera gånger med diverse smärtor. Han är supertrevlig, proffsig och noggrann i allt han gör. Rekom...

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Barkarby

Herrestavägen 30, Järfälla
    Leila O
    Leila O: Trots att jag behövde hjälp mitt under semestertiden har jag fått snabbt och proffsigt bemötande. Jag är mycket nöjd med...

Wallberghälsan

Stensätravägen 4, Skärholmen
    Välkommen!
    Lars E
    Lars E: Man kunde få lite mer information av läkaren. Gick bara igenom svaren så fort.

Kiropraktorkedjan Matton Jernberg Kungsgatan

Athanasios K: Seriös och tydlig, bra genomgång av kroppen

Barkarby Wellness Kiropraktik

RÖNNVÄGEN 12, Järfälla
    Elisabeth K
    Elisabeth K: Mycket bra bemötande och yrkeskunnig behandlare. Jag rekomenderar starkt Barkarby Wellness

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.
Sida:   1 2   Nästa