Resultat Naprapat

Segelbåtsvägen 7, 112 64 Stockholm — Visa karta

Många människor har ont i kroppen, går omkring med spänningar, lider av stela nackar, har ont i knän, rygg eller har en gammal skada som ligger kvar och irriterar. Vi har med lång erfarenhet inom branschen stött på det mesta, haft egna skador och vet hur det känns.
Drottninggatan 101, 11360, STOCKHOLM
Niklas B:
Lyssnar alltid till helheten innan behandling, känns alltid tryggt.Tack Cheyne!att du tog dig tid, när jag var helt ur balans. /Niklas

Kiropraktorer nära Resultat Naprapat:

Liljeholmstorget 7, STOCKHOLM
Vårt mål är att hjälpa dig och din familj uppnå optimal hälsa och välbefinnande ... Läs mer ›
Amanda E:
Härlig respektfull fridfull kiropraktor plats i liljeholmen 👌🏽

Hantverkargatan 2D, STOCKHOLM
Gonsteadkliniken - Effektiv, snabb och varaktiga behandlingsmetoder! Läs mer ›
Lars-olof P:
Mkt kompetent, varsamt men bestämt.

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Andreas S:
Alltid proffsigt bemötande från kunnig personal.

Drottninggatan 101, STOCKHOLM
Kiropraktik när resultaten räknas! Läs mer ›
Niklas B:

Läs vad 72 kunder tycker om Resultat Naprapat

• Erika H
    Erika H skrev om Resultat Naprapat
    Jag kan göra dips igen!!! Efter bara två besök hos Robin började min bröstmuskel att kännas bättre. Inte bara det, han är lugn, professionell, rolig och när problemet är löst säger han det (du går alltså inte dit i onödan). Rekommenderar Robin starkt!
  • Charlotta
    Charlotta skrev om Resultat Naprapat
    Det går inte att var annat än nöjd. Robin är proffesionell, lugn och otroligt duktig på det han gör. Varma rekommendationer!
  • Viktoria A
    Viktoria A skrev om Resultat Naprapat
    Hade problem med huvudvärk, spänningar i nacke, strålningar i ben och armar. Efter en del (måste säga) smärtsamma men otroligt bra behandlingar med nålar av Robin mår jag i dag bra! Jag har innan provat alla medel jag kan men inget har hjälpt. Robin och hans nålar gör underverk, värd varje krona!
  • Sussi S
    Sussi S skrev om Resultat Naprapat
    Har alltid fått ett professionellt och engagerat bemötande, Robin kan verkligen sin sak.
    Är helnöjd varje gång.
  • Thomas O
    Thomas O skrev om Resultat Naprapat
    Jag besökte Resultat Naprapat pga en krånglande axelskada från brottningsträning
    Jag fick ett mkt professionellt bemötande och mkt kunnig rådgivning för att komma vidare med mitt problem och sköta min egen rehab.
    Behandlingarna var bra och gav avsedd effekt. Ett mkt bra helhetsintryck och rekommenderas starkt. 5-stjärnor!
  • Tony E
    Tony E skrev om Resultat Naprapat
    Grymt bra och trevlig inga problem efter behandlingen kommer att rekommendera för andra att ta en likadan behandling vid behov
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Resultat Naprapat
    jag var nöjd det var en aning dyrt då man går dit som privatperson
    men jag hadde ont i nacken/ryggen och det har jag inte längre
  • Younes L
    Younes L skrev om Resultat Naprapat
    De är väldigt proffsiga! Jag får faktiskt resultat efter bara en behandling!
  • Victor S
    Victor S skrev om Resultat Naprapat
    Robin var kanon och hjälpte till att få bort min värk samt gav mig "lätta" hemma övningar så att man kan stärka kroppen för att slippa framtida problem!
    Tack!!
  • Victor N
    Victor N skrev om Resultat Naprapat
    utmärkt service och mycket duktig personal
  • Richard B
    Richard B skrev om Resultat Naprapat
    Toppen! Lyssnar på en och ger bra behandling samt värdefulla tips
  • Sara W
    Sara W skrev om Resultat Naprapat
    Jag fick en massage i kombination med nålar av Resultat Naprapat. Anledningen var en muskel i rumpan som låg och krampade vilket orsakade smärta när jag tränade löpning. Det bemötandet jag fick var otroligt bra och efter endast 2 gånger så var smärtan borta! Rekommenderar starkt alla jag känner att ta kontakt om de upplever problem :-)
  • Roman P
    Roman P skrev om Resultat Naprapat
    Jag tycker att Resultat Naprapat är lätt det bästa och det enda som har funkat för mig och min kropp.
    Nu är man frisk som en gurka, äntligen kan man panga på tunga vikter igen!
  • DM Tak AB
    DM Tak AB skrev om Resultat Naprapat
    Jag kan varmt rekommendera resultat naprapat till alla jag känner. Otroligt service minded, måm om att sina kunder skall bli bättre. Det kan göra ont under behandligen men man får riktig bra resultat.
    Man känner sig trygg i Robin händer!
  • Maria N
    Maria N skrev om Resultat Naprapat
    Proffsigt och trevligt bemötande.
  • Marie B
    Marie B skrev om Resultat Naprapat
    Mycket trevliga!
    Över förväntan ...
  • Martin C
    Martin C skrev om Resultat Naprapat
    Resultatorienterad behandling av naprapat med bred kompetens.
  • Linus S
    Linus S skrev om Resultat Naprapat
    Mycket bra och trevlig naprapat!
    Fick snabb tid och hjälp
  • Paul S
    Paul S skrev om Resultat Naprapat
    Utmärkt behandling och bra tips för att hålla sig i form.
  • Niki B
    Niki B skrev om Resultat Naprapat
    Väldigt bra! Besökt Resultat Naprapat en gång, mycket nöjd med det besöket. Tryggt & proffsigt bemötande. Nackdelen är att det ligger långt från där jag bor. Annars så hade jag gått där regelbundet.
  • Mats W
    Mats W skrev om Resultat Naprapat
    Naprapatibehov p g a långvarig huvudvärk. Även problem med nacke och skuldror/axlar. Ett fantastiskt bemötande, proffsigt, kompetent och trevligt. Rekommenderar alla som är i behov av naprapati att boka tid med Resultat Naprapati.
  • Mailn E
    Mailn E skrev om Resultat Naprapat
    Professionellt bemötande men framför allt en grym kunskap och erfarenhet. Har rekommenderat dom för alla vänner och kommer aldrig gå någon annanstans. Fick behandling för fler problem än jag sökte för, allt jag tog upp behandlades utan problem .
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Resultat Naprapat
    Var hos Robin Anzengruber idag på Resultat Naprapat. Jag kom dit med diffusa besvär som jag inte ens riktigt själv kunde sätta fingret på. Robin bröt ned mina besvär snabbt och enkelt och gav mig sedan en väldigt genomgående behandling och (vad som kändes som) effektiva övningar för att lösa mina problem. Robin vet verkligen vad han pratar om och det var extremt kul att komma till en person som kan så mycket och brinner för det han gör.

Jag skulle rekomendera Resultat Naprapat för alla som känner att de behöver kompetent hjälp med sina besvär.
  • Markus G
    Markus G skrev om Resultat Naprapat
    Inget hokus pokus, jobb väl utfört samt bra bemötande och proffsigt. Rekommenderas!!
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Resultat Naprapat
    Jag hade hälsporre. Natrapaten Ebba var verkligen genuint intresserad av mina problem och berättade tydligt vad hon trodde mina skador berodde på.
  • Mattias S
    Mattias S skrev om Resultat Naprapat
    Kunde inte vara mer nöjd. Extremt bra och professionellt bemötande samt att jag kände mig trygg och i kunniga händer. Blev bättre efter bara 1 behandling och kan verkligen rekommendera Resultat Naprapat.
  • Liisa A
    Liisa A skrev om Resultat Naprapat
    En mycket proffsig behandling som ger vad namnet lovar. Rekommenderas varmt.
  • Olga D
    Olga D skrev om Resultat Naprapat
    jag har några problem med ryggen och nacken. naprapatbehandlingen hjälpte mycket.
  • Linda B
    Linda B skrev om Resultat Naprapat
    Proffsigt bemötande och kunnig naprapat. Jag fick snabbt tid och hjälp. Naprapaten kunde snabbt se vad mitt problem berodde på och hur jag kan bli bra. Mådde bättre redan efter första besöket.
  • Göran F
    Göran F skrev om Resultat Naprapat
    Kom med ont i korsryggen till Resultat Naprapat och fick ett mycket bra resultat - det onda försvann!
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Resultat Naprapat
    Bra bemötande och lyssnad på.Mjukare behandling och resultatet bättre.
  • Lena J
    Lena J skrev om Resultat Naprapat
    Jag fick akupunktur för värk i axlar och det hjälpte. Men jag gick bara 2 gånger. Jag fick väldigt gott bemötande.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Resultat Naprapat
    Det var väldigt braaaaaaaa skänk pengar till barnen nu
  • Jennie D
    Jennie D skrev om Resultat Naprapat
    Robin på Resultat Naprapat är alltid väldigt noggrann och framförallt envis när det gäller att hitta vad som är fel! Han är väldigt kunnig och kan förklara på ett mycket bra sätt.
    Jag har en hel del problem med min kropp, och jag anser att Robin är den rätta personen att få hjälp ifrån när du vill må bättre och framförallt få bestående resultat! :-)
  • Kim S
    Kim S skrev om Resultat Naprapat
    Mycket kunnig och peppig. Har en gedigen kunnighet från grunden som märks även indet praktiska handlaget. Rekommenderas!
  • Kjell F
    Kjell F skrev om Resultat Naprapat
    Jag fick ett bra bemötande och behandling
  • Jenny J
    Jenny J skrev om Resultat Naprapat
    Robin är oerhört duktig och professionell. Han har hjälpt mig med ett flertal problem, bl a en knäskada som enl försvarsmaktens sjukgymnast skulle följa mig hela livet. Robin fixade mitt knä på 2 behandlingar...
  • Erik L
    Erik L skrev om Resultat Naprapat
    Min bemötande var utmärkt och jag har fått behandling för min armbågar, Knä och rygg
  • Jens D
    Jens D skrev om Resultat Naprapat
    Mycket bra bemötande. Trevligt, välkomnade och varmt. Lyssnar intresserat och ger ett proffsigt intryck.

Svårt att säga. Är lite skeptisk till naprapater i största allmänhet. Har en känsla av att problemen har en tendens att gå över i vilket fall oavsett behandling. Men denna gången tror jag att behandlingen gav önskad effekt. Behanldingen gör lite onödigt ont tycker jag men om det var den som gjorde att problemn gick över så kan man inte vara annat än nöjd.
  • Kjell H
    Kjell H skrev om Resultat Naprapat
    Utmärkt bemötande av kunnig, erfaren och lyhörd naprapat. Känner stort förtroende och uppnådde gott resultat.
  • Jon M
    Jon M skrev om Resultat Naprapat
    Helt suverän. Fick hjälp med smärta i rygg och bröstrygg.
  • Karin B
    Karin B skrev om Resultat Naprapat
    Robin är fantastiskt kunnig! Jag rekommenderar denna naprapat.
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Resultat Naprapat
    Engagerad i att lösa de problem jag hade, ingen slentrianbehandling utan såg till mina behov. Bra resultat av behandlingen.
  • Jenny O
    Jenny O skrev om Resultat Naprapat
    Jag går inte till någon annan efter att ha gått till Resultat Naprapat! Jag kan röra mig igen och min smärta är borta. När vänner klagar på ont i kroppen ger jag de Resultat Naprapats nummer direkt!
  • Filip B
    Filip B skrev om Resultat Naprapat
    Grymt bra och kunnig naprapat, har varit där 4-5 ggr och har fått hjälp med mina besvär. Rekommenderar varmt!
  • Jon H
    Jon H skrev om Resultat Naprapat
    Mkt professionell och Resultatet märktes direkt
  • Jane H
    Jane H skrev om Resultat Naprapat
    Trevligt och professionellt bemötande. Kunnig personal med goda erfarenheter.
  • Casper S
    Casper S skrev om Resultat Naprapat
    Extremt trevlig upplevelse överlag. Proffsigt och engagerat! Fick tydligt förklarat för mig vad min skadeproblematik berodde på, samt även hjälp och tips på övningar för att förebygga framtida återfall. Kan starkt rekommendera Resultat Naprapat!
  • Katja L
    Katja L skrev om Resultat Naprapat
    Proffsigt bemötande, stort kunnande, fräscha lokaler och han fick ordning på min stela kropp! Namnet är mkt passande då resultaten märks redan efter första behandlingen , vilket jag inte varit med om tidigare. Således även vänligt mot plånboken. Kan varmt rekommenderas!
    2015-01-28 Robin A svarar Katja L
    Tack så mycket Katja för ditt fina öndömme. Jag tänkte mig för innan jag valde mitt företagsnamn och för mig är resultat ett nyckelord för verksamheten. Hoppas du kryar på dig.
    Robin A gillar detta
  • Mikaela K
    Mikaela K skrev om Resultat Naprapat
    Efter 10 års olika behandlingsmetoder och åtskilliga besök hos minst 20 utövare var jag beredd att ge upp och acceptera att leva med mina smärtor och problem. Började även fundera på att lägga ned min hobby då kroppen helt enkelt inte höll ihop. Som passionerad dansare var det väldigt svårt att acceptera. Det var innan jag besökte Resultat Naprapat. Efter endast ETT besök fick jag resultat och smärtlindring! Hoppet tändes åter. Idag är jag i gång igen i dansstudion, jag har inga smärtor kvar och jag är starkare än någonsin. Resultat Naprapat ger dig inte bara behandling och smärtlindring för stunden utan långvariga resultat. Du får även råd om rehabiliterande träning för att förebygga återfall, kostrådgivning samt att personalen verkligen lyssnar på dig och stöttar. Det gör att behandlingen blir individanpassad och ger en bra helhet helt enkelt. Rekommenderar kliniken varmt och hade inte kunnat komma tillbaka utan den hjälp som getts mig.
    2015-01-28 Robin A svarar Mikaela K
    Mikaela,det är din vilja och envishet med mina kunskaper som komplett givit ett gott resultat. Viktigt att komma ihåg är att du som patient måste samarbeta till gott resultat, jag gör grovjobbet och vägleder dig medan du ansvarar för att fullfölja övningar på egen hand så som du gjort = mycket bra resultat. Fortsätt kämpa, du är duktig.
    Robin A gillar detta

Segelbåtsvägen 7, 112 64 Stockholm