Agilokliniken - Södermalm

Agilokliniken - Södermalm

Välkommen till oss på Agilokliniken Södermalm!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete. Samt senaste inom teknik med metoder som stötvågsbehandling för smärta i muskelfästen och senor. Samt interferensström för spända muskler.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.
INGEN SKA HA ONT I ONÖDAN!

Läs vad 517 kunder tycker om Agilokliniken - Södermalm 2

2021-12-04
    Träffade naprapat! Fick tid dagen efter. Trevligt bemötande och en inledande behandling som kändes bra. Fick spela in olika övningar som jag skulle träna på hemma. Alltså nöjd med detta. Hade dock uppskattar några ord om de tankar hon hade om diagnosen/orsaken till problemen eftersom de styr den behandling hon väljer.. Tyvärr är behandlingen väldigt dyr för en pensionär. De jag kollat med tidigare har rabatter för pensionärer. Det hindrar mig att fortsätta behandlingen. // Monika L
    2021-11-29
    Vänligt och proffesionellt bemötande.
    Besöket gällde smärta i ländryggen och efter 2 behandlingar är det redan bättre.
    2021-11-14
    Jättebra service och inriktade svar. Fick hjälp med det jag behövde och bra övningar för framtiden.
    2021-10-27
    Behandling av rygg, leder och axlar.
    2021-10-26
    Positivt, tillmötesgående och förklarande på ett professionellt sätt.
    2021-10-05
    very good , very welcoming and professional
    2021-05-10
    Bra bemötande från både Emilia och Isabelle! De är inkännande, tar mig på allvar och kommer med en stegvis ökad svårighetsgrad vad gäller övningar. Enkelt, och framförallt så hjälpte det. Jag mår mycket bättre idag :-) Tack!

Fantastiskt bra klinik! Vet precis vart jag vänder mig i framtiden om nya besvär kommer.
    2021-05-07
    Fysioterapeuten var inte så engagerad.
    2021-01-30
    Behandling av nacke - spänningshuvudärk.
    Super bra bemötande - proffsigt!
    JÄTTEBRA!
    2021-01-29
    Naprapat
    Bokade på websidan
    Förväntade mig kvalificerad personal.
    Och det har uppfyllts.

Mycket bra lokaler, hjälpmedel och bra personal,
    2021-01-29
    Bra första kontakt med vxl och inbokning av terapeut.
    Bra och proffsigt bemötande på de två behandlingar jag fått.
    Har rekommenderat er till min fru.
    2021-01-11
    Professionellt och mänskligt bemötande!
    2021-01-11
    Jag har problem med en höft och har blivit bra och proffesionellt bemött.
    2021-01-11
    Återbesök p g a ryggproblem. Lysande omhändertaget!
    2021-01-07
    Mycket kompetenta sjukgymnaster, blev äntligen av med en seg tennisarmbåge.
    2020-11-23
    Alltid toppen, får lika bra hjälp varje gång!
    2020-11-20
    Trevlig personal, rena fina lokaler. Jag behövde hjälp med mitt hälsporre. Jag fick elvågor som hjälpte lite.
    2020-11-19
    Proffesionellt bemötande och bra hjälp.
    2020-11-18
    Knäskada som sjukgymnast undersökte, ställde diagnos och gav mig behandling samt instruktion för egenvård. Hon var jättebra!
    2020-11-18
    Fick väldigt fint bemötande av mkt kunnig fysioterapeut som misstänkte blodpropp,tack vare henne gick jag vidare för undersökning av mitt ben o det konstaterades att så var fallet.Så stort Tack!
    Riktigt bra personal
    Tack för allt och hoppas jag slipper gå dit något mer tack
    2020-09-21
    Jag skrev mycket och plötsligt försvann all text...
    I korthet;
    Mina bästa rekommendationer till Isabelle Jansson som hjälper mig ”på fötter” efter två höftplastiker i samma höft hösten 2018.
    2020-09-21
    Axelbehandling. Bra läge. Proffsigt och vänligt bemötande
    2020-03-24
    Jag sökte för en överansträngning, sträckning eller bristning som jag inte visste exakt vad det var eller hur jag skulle bli av med. Blev väldigt väl bemött och vi utredde tillsammans, bollade idéer och testade olika saker för att se vad som hjälpte. Nu är det bra, tack vare att ingen gav upp utan på ett professionellt sätt tog hjälp av kollegor och bokade nya tider med mig tills det verkligen visade sig vara på väg att bli helt bra.
    2020-03-19
    Blivit mycket bra bemött av naprapaten.
    Hade inga förväntningar när jag kom dit mer än att det kanske bli lite bättre i min trasiga axel.
    Tycker absolut att företaget levde upp till mina förväntningar.
    2020-03-18
    Alltid trevlig och professionella medarbetare.
    2019-11-12
    Vänligt, trevligt och professionellt
    2019-11-11
    I have been working with Dr. Ola Klackenberg and he is such a great professional. He put lots of efforts to help me with my knee injury. He is also very friendly and funny and pushes me hard. Excellent experience!
  • Anna S
    2019-11-11
    Jag har tinnitus och låsningar i käken, och Natalie Medjordshagen på Aglio har lyckats otroligt bra med att hjälpa mig låsa upp låsningarna. Även tinnitusen börjar släppa, även om den verkar sitta djupare. Hon har en unik kompetens och förmåga för just käkproblematik.
    2019-08-19
    Jag besöker Agilokliniken regelbundet för olika besvär, främst olika idrottsskador, och upplever jag har fått och får bra hjälp. Jag har mest varit hos Natalie M., och tycker att hon haft bra koll på allt jag haft problem med. Jag har fått bra hjälp med både akut och förebyggande behandling, råd om vad jag kan ändra i vardagen och träningsprogram och övningar.
    Jag får alltid toppenbra bemötande, och upplever att hon verkligen är intresserad av att lösa problemen.
    2019-07-02
    Blev bra bemött, väldigt trevlig personal, Natalie meljordshagen vill jag ge lite extra credd. Hjälpt mig och min sekunda kropp mycket
    2019-06-28
    Naprapat behandling. Natalie är alldeles utmärkt på sitt arbete. Jag är, trots att jag är ett mkt svårt fall, otroligt nöjd med hjälpen och stödet samt behandlingarna.
    Bemötandet var över förväntan samt trevligt. Jag blev på gott humör och fick styrka samt livsglädjen åter. Mycket nöjd. Rekommenderar er gärna till andra.
    2019-05-15
    Jag hade haft problem med min nacke under en tid och sökt hjälp hos både fysioterapeut och naprapat. När jag fick hjälp av Agiloklinikens fantastiska kiropraktor löste sig problemen direkt.
    2019-05-15
    Jag har varit i kontakt med två personer hos er och båda har gjort ett bra arbete och varit lyhörda för mig och mina önskemål där jag kunnat påverka vårdinsatsen.
    2019-05-15
    Enkel och tillgänglig bokning.
    Gott bemötande och kompetent personal.
    Upplevs seriöst
    2019-05-15
    Bra bemötande och trevlig personal. Tar behovet och lägger upp en bra plan för att komma fram till resultat. Väldigt nöjd och förbättring kändes rejält.
    2019-05-14
    Kunnig och serviceinriktad personal. Sökte pga problem med ländryggen och fick bra hjälp med både behandling samt förebyggande åtgärder.
    2019-05-09
    Mycket trevlig och kompetent terapeut, Ola K. Med hans specialsäng och den teknik han använder så har jag fått de bästa resultaten någonsin, både direkt och att förbättringen varit långsiktig. Jag har gått hos många traditionella kiropraktorer/naprapater men detta är verkligen så mycket bättre.
  • Simon K
    2019-04-29
    Kommer tyvärr inte ihåg namnet på min naprapat där men bemötandet är utmärkt och vänligt vänskapligt, enkelt att känna sig välkommen och "öppna upp sig". MVG
    2019-04-27
    Mycket bra och kunnig personal. Behandlingar som ger resultat. Utmärkt bemötande. Kan varmt rekommenderas!
  • Rebecka M
    2019-04-23
    Jag sökte för nackspärr och ganska långdragna besvär med nacken. Jag fick tid snabbt, ett fantastiskt kompetent och bra bemötande. Och framförallt så har jag fått helt ovärderlig hjälp. Både för den omedelbara smärtan men också för att mer långsiktigt komma till rätta med orsakerna. Det här är ett ställa jag varmt kan rekommendera. Mitt intryck är att Agilo är en mycket seriös klinik.
    2019-04-16
    Jag blev mycket bra bemött. Bokade tid hos naprapat efter känningar i axel. Fick första behandling samt tips på rehabiliteringsövningar att göra på egen hand.
    2019-04-16
    Fantastiskt bemötande och service.
    2019-04-16
    Jag sökte för en låsning i ryggen. Redan efter första behandlingen började det bli bättre. Mycket snabb respons och enkelt att få tid. Personalen är mycket trevlig och professionell i bemötandet.
    2019-04-15
    1 Naprapat tjänst
    2 Mycket bra
    3 Mina förväntningar var att få hjälp med mina besvär. Blev mycket bra bemött och fick en behandlingsplan direkt.
    4 Har efter fyra besök blivit så mycket bättre. Känns också bra att jag blir uppföljd längre fram.
    Så hittills bara positivt.
    2019-04-14
    Jag har gått regelbundet hos naprapat Natalie Meljordshagen sedan i november 2018 pga besvär med en axel som så småningom utvecklades till frozen shoulder. Jag har fått bästa möjliga stöd och hjälp till rehabilitering och Natalie är en ytterst professionell, inkännande och lyhörd behandlare, alltid med patientens bästa för ögonen. Jag känner mig hundra procent nöjd och har fått bästa möjliga bemötande också av övriga på kliniken.
    2019-04-14
    Hade en längre tid gått med ont i nacken som fixades på ett par gångers proffsig naprapat behandling.
    2019-04-14
    Jag går hos naprapat Natalie, och jag är så nöjd. Så tryggt bemötande och möts av lyhördhet.
    Bra dialog och mycket kompetens!
    Allt är toppen
    2019-04-13
    Mycket kompetent och trevlig personal. Rekommenderas varmt!
  • Christina B
    2018-01-29
    Trevligt bemötande i allt från telefon till när man kommer till receptionen. Fått förtroende för min naprapat, professionell och bryr sig. Har rekommendedrat Agilokliniken till min man som har problem med en axel, han är också mycket nöjd med sin naprapat.