Akupunktur i Stockholm

9 rekommenderade akupunktörer i Stockholm

Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, Stockholm
    Välkommen till oss på Kina-Terapi! Vi är specialister på att lindra smärta, stress och allergier. Här får du kvalitetssäkra behandlingar.
    Jan D
    Jan D: Kompetenta och trevligt bemötande, Lite "svårt" ibland med språket. Men inget hinder, Det viktiga är behandlingen.

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Niklas H
    Niklas H: Proffs, snygga massörer, billigt, fresh

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Maria G
    Maria G: Bra. Intresserad personal. Fräscha lokaler med bra läge.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Folkungagatan 97, Stockholm
    Wangs goda resultat bygger bl.a. på patienternas förtroende för honom! Behandla depression, värk, barnlöshet, allergier m.m. med kinesisk medicin.
    Michael  F
    Michael F: Den bästa läkaren i sverige. En riktig människa och ett föredömme för resten av folket. Bästa karma .

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Gunilla G
    Gunilla G: Jag har behandlats med nålar mot smärta och extrem trötthet med gott resultat. Jag är mycket nöjd med både bemötande och...

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm

Barnhusgatan 6, Stockholm
    Vi erbjuder akupunktur och kinesisk medicin och är specialister på att behandla oförklarlig barnlöshet, men även andra krämpor behandlas med akupunktur!
    Veronica S
    Veronica S: Mycket bra!! Bra stöd i försök att bli gravid.
Sida:   1
Områden i Stockholm