Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Dr Ma Akupunktur

Dr Ma Akupunktur

Olof O:

Läs vad 1 kund tycker om Dr Ma Akupunktur

• Monica S
    Monica S skrev om Dr Ma Akupunktur
    Var på akupunkturbehandling (10 besök) hos Dr Ma. Dr. Ma är läkare från Kina och hon har en mer holistisk syn på människan och varifrån sjukdomssymptom kommer än de västerländska läkare jag mött. Personligt och omtänksamt bemötande.

Akupunkturen har hjälpt mig att klara av hemska smärtor i mina armar, och jag föredrar det framför smärtstillande Tramadol Hexal. Dessutom sov jag som ett barn i flera månader efter behandlingstiden.

Har vid hälsoundersökningar fått intressanta tips beträffande min helhetshälsa.
    Smidiga och mjuka händer har mångårig erfarenhet av att "sticka med nålar" så behandlingarna var i stort sett helt smärtfria. Dr. Ma är mycket kunnig. Jag har fullständig tillit till henne.

Tulegatan 28 NB, 113 53 Stockholm