Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Södermalm Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Med 5 års utbildning i traditionell kinesisk medicin, och 20 års praktisk erfarenhet diagnostiserar och behandlar Dr. Wang med hjälp av akupunktur, Tui-Na-massage och kinesisk örtmedicin.

Depression, sömnlöshet, hudsjukdomar, allergier, barnlöshet och olika smärtor är några exempel på besvär som kan behandlas. Förutom behandling med akupunktur, akupressur och massage finns även en mängd olika sorters naturliga örter, örtte och andra produkter till försäljning.

Välkommen till Kinesiska Murens Akupunktur!

Läs vad 58 kunder tycker om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

• Amanda L
    Amanda L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag sökte hjälp mot depression, ångest, hjärtklappning, sömnbesvär och magbesvär. Har gått runt 10 gånger hos Wang och idag mår jag på alla områden så otroligt mycket bättre. Rekommenderar honom till alla! Läs mer
  • Lisa L
    Lisa L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bra ställe och mycket kunnig personal. Lätt att få tid snabbt även om det är ett populärt ställe med mycket kunder. Läs mer
  • Michael  F
    Michael F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Den bästa läkaren i sverige.
    En riktig människa och ett föredömme för resten av folket.
    Bästa karma . Läs mer
    Kinesiska Murens Akupunkturklinik, Michael F gillar detta
  • Nadja K
    Nadja K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Mycket bra, kunnigt och professionellt bemötande! Tack vare Dr Wang blev jag bättre snabbt! Är mycket tacksam! Läs mer
  • Helen F
    Helen F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är vänlig & lyhörd. Han vet precis var
    han ska sticka akupunktur nålarna.Känner alltid någon verkan efter varje gång.
    Han har ett kinesiskt grönt te för trög mage
    som är helt fantastiskt & de bästa gojibär som
    jag smakat. Jag rekommenderar honom verkligen. Med vänlig hälsning,
    Helen Fallesen Läs mer
  • Monika B
    Monika B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Mycket fint och seriöst bemötande. Dr Wang lyssnar på min egen upplevelse av min smärtproblematik och ger mig en känsla av att han kan hjälpa mig.Jag har långvariga och diffusa smärtor som lätt a färdas i sjuk ården så jag är glad att jag hittat kliniken jag tror att behandlingen och bemötandet hjälper mig framåt. Läs mer
  • Maria K
    Maria K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bra, inkännande bemötande från första besöket. Efter en behandling försvann mina ledsmärtor helt i ett par dagar. Sedan återkom de, mycket svagt. Nu efter andra behandlingen är de helt borta igen. Jag har cirka fem behandlingar (akupunktur) kvar och tror att jag kommer att bli helt besvärsfri. Läs mer
  • Svetlana H
    Svetlana H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Hej, Jag är väldigt nöjd med bemötnadet, doktorn är en mycket vänlig och kunnig person. Det är för tidigt att bedömma resultatet, jag är inte klar med behandlingen. Men mitt tillstånd har blivit bättre efter 3 behandlignar, vilket jag är mkt nöjd med.

Vänligen,
    Svetlana Hedsröm Läs mer
  • Charlotta H
    Charlotta H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag fick hjälp över förväntan. Hade haft alltmer ont i ryggen under några månaders tid. Efter några behandlingar var smärtan helt borta. Trodde faktiskt inte på akupunktur innan men är glad att ha fel. Läs mer
  • Nomi V
    Nomi V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bästa akupunkturkliniken i stan. Xinjun är empatisk, professionell och vet precis vad han gör. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Har haft långvariga besvär med en hälseneinflammation som trots besök hos sjukgymnast mm inte vielat läka . Blev rek av en god vän att prova akupunktur och kontaktade därför dr Wang på Kinesiska Murens akupunktur. Började i okt/nov -16, till en början varje vecka sedan glesare. I maj -17 var jag symtomfri!
    Kan därför av hela mitt hjärta rek akupunktur och dr Wang! Läs mer
  • Håkan L
    Håkan L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är kunnig inom akupunktur och har bra bemötande! Jag kan varmt rekommendera honom! Han överträffade mina förväntningar! Läs mer
  • Susana J
    Susana J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Värken i ryggen försvann ! Kommer rekommendera andra! Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Utmärkt bemötande, mycket nöjd. Ischiasproblemen nästan helt borta efter 6 behandlingar. Läs mer
  • Barbara W
    Barbara W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är fantastiskt duktig! Hade väldigt ont i axel/skuldra muskel och var mycket stel i nacken. Redan efter första besöket försvann smärtan. Har nu gått flera gånger och det blir bättre och bättre. Läs mer
  • Nadia J
    Nadia J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag är både imponerad och tacksam. Läs mer
  • Ellenor G
    Ellenor G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Den otroliga kunskap och passion för att hjälpa andra Dr Wang besitter är inte lätt att hitta, jag är evigt tacksam över att fått komma hit. Jag känner hur jag börjar hamna allt mer i balans och är bara i början av behandlingen. Rekommenderar innerligt du som undrar att söka dig hit. Läs mer
  • Renée S
    Renée S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang har hjälpt mig med min stela ,onda nacke och värkande axel. Rörligheten har ökat och smärtan har minskat i styrka. Migränen som ofta kom i samband med detta har dessutom försvunnit. Är förvånad över den snanbba förbättringen och hoppas nu att den håller i sig. Kan verkligen rekommendera personer med nack-och huvudvärk att prova Dr Wangs akupunktur. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Blivit respektfullt och engagerat bemött.
    Fått den hjälp som jag behövt. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är fantastiskt bra på att lindra och hjälpa med sin akupunktur och kännedom om hur kroppen fungerar! Läs mer
  • Barbara W
    Barbara W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    jag ar nojd efter den behandling jag har fott.Var vall omhandertagen av dr.Wang. Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Kan varmt rekommendera dr Wang Läs mer
  • Max L
    Max L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bra ställe, trevlig personal och metoden funkar utmärkt mot min utmattning. Har hjälpt mkt. Läs mer
  • Giovanna B
    Giovanna B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Rekommenderar varmt Doktor Wang då hans behandling har hjälp mig fullt ut! Otroligt tacksam. Läs mer
  • Wiveka S
    Wiveka S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Kom till Wang för en hälsoundersökning men som bonus av akupunktur behandligen hände något fantastiskt med min vänstra hand som varit stendöd i sju år Har varit på handkirurgen på sös i två års tid smärtis fem år
    Plötsligt under en behandling börjar det surra i långfinger toppen På natten vaknar jag av att det dunkar på sidan av fingret Han har gjort det omöjliga och vet att med hans hjälp så kommer jag att ha mycket att vara tacksam för
    Wiky Solpalm Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en hjälte! Han är fantastisk, vänlig, kunnig och oerhört hjälpsam. Han har räddat mig! Läs mer
  • Danissa L
    Danissa L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jätte proffsig. Behandlade musarm och behandlingen på tio sessioner gjorde susen! Läs mer
  • Sara A
    Sara A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Min kropp var i total obalans/stressläge efter två missfall och jag ville så himla gärna bli gravid igen. Gravid blev jag och graviditeten gick jättebra. Nu sitter jag här med världens bästa bebis. Tack Dr Wang, du är både medicinskt professionell och genuint intresserade av att hjälpa människor. Läs mer
  • Katja T
    Katja T skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    The best doktor i have ever met
    He saved My life
    Five star
    I Am so happy that he is here
    He Will Always comeback for treatment
    When i need it Läs mer
  • Alexandra V
    Alexandra V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag är mycket glad att jag tog beslutet att gå till Dr. Wang. Hans kunnande ger min kropp och själ kraften tillbaka. Stor tack! Alexandra Läs mer
  • Inga-britt G
    Inga-britt G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr. Wang är oerhört kunnig, lyssnar bra och är empatisk. Behandlingarna är mycket givande och jag har blivit bättre bitvis efter akupunkturen. Rekommenderar starkt Kinesiska Murens Akupunkturklinik. Läs mer
  • Eva W
    Eva W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr. Wang är mycket skicklig på akupunktur. Kan varmt rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik. Mvh Eva Läs mer
  • Eva C
    Eva C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Varmt och vänligt bemötande. Man blir proffesionellt och personligt behandlad med de olika former som Kinesisk medicin erbjuder. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Läkarna säger att de inte vet vad de ska göra och skriver endast ut symptomriktade tabletter som förstör magen. Men efter 10 behandlingar vid Kinesiska Muren syns ändå ljuset i tunneln. Nålsticken från den synnerligen skicklige akupunktören har givit en avsevärd förbättring och jag vill varmt rekommendera denna hälsimottagning. Läs mer
  • Stina A
    Stina A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag får akupunktur för min migrän som jag har väldigt ofta. Jag har absolut märkt skillnad redan efter 3 gånger o är supernöjd! ♡ Läs mer
  • Viorica M
    Viorica M skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag kom med smärta, men nu känner jag mycket bra och avslanad. Läs mer
  • Sevim C
    Sevim C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag hade spänningshuvudvärk varje dag i mer än 1månad, var väldigt trött och stressad. Efter redan 3 akupunturbehandlingar blev det en stor skillnad!Huvudvärken försvann i princip och känner mig mycket piggare idag. Jag kommer gå en kur på 10ggn och skulle önska fler samma goda resultat som jag fick. Läs mer
  • Pascale L
    Pascale L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Det var mitt första erfarenhet av akupunktur. När man går in trött, ångestfylld och med värk i magen och kommer ut med ett leende på läpparna känner man en stor tacksamhet och beundran. Läs mer
  • Jan J
    Jan J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    I have bought an ebike from el hoj. They have nice collection and I am happy with this el hoj product Läs mer
  • Julia K
    Julia K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag lider av en extremt smärtsam migrän som sträcker sig från nacken upp i halva huvudet, tiningen och ögonen. Jag har haft detta besvär sedan jag är 18 år gammal. Idag är jag 36 år gammal och har tills nu bara fått hjälp med väldigt starka mediciner alla dessa år. Efter att jag gjorde mitt första besök hos dr Wang har jag fortsatt gå på regelbundna besök för att minimera min smärta och eventuellt minska alla anfall jag får ofta. Dr Wang har verkligen bevisat att hans teknik för att göra mig bättre fungerar. Han har även förutom behandling visat väldigt stort engagemang och varit väldigt omtänksam när det gäller att va hans patient. Pga Dr Wang mår jag idag mycket bättre och slipper alla starka mediciner som varit till stor börda för mig och jag kan spendera mer tid med min familj och barn. Ett stort tack till Dr Wang! Läs mer
  • Anne F
    Anne F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Är super nöjd. Kan varmt rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik.
    Anne Läs mer
  • Kevin N
    Kevin N skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr wang är väldigt skicklig och försiktig med nålarna. Han är uppmärksam när man pratar med honom och hängiven till att lösa ens problem. Blev av med min pollen allergi efter fem behandlingar, som jag har ätit receptbelagda mediciner sen barnsben för. Har gått för andra saker också som jag också varit nöjd med resultatet av. Läs mer
  • Helena F
    Helena F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är extremt duktig. Rekommenderar starkt akupunktur hos honom. Läs mer
  • Monthira C
    Monthira C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är underbar! Extremt Skicklig men även omtänksam och snäll! rekommenderas verkligen!!
    /Ice Läs mer
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag gått regelbundet till Kinesiska muren och dr Wang snart 2 år ! Jag är jätte nöjd med behandlingen och dr Wangs sätt att ta hand om patienter ! Han är alltid glad och trevlig ! Jag har också fått hjälp.med olika åkommor och mår mycket bättre !
    Mvh Eva Zakrzewski Läs mer
  • Marcelle L
    Marcelle L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en superb läkare. Han är professionell, snäll, ödmjuk, empatisk och lyhörd. Han bryr sig av sina patienter. Så ska läkarna vara tycker jag, inte som andra som bara har ögonpeng! Läs mer
  • Gustaf
    Gustaf skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en mycket vänlig och kunnig akupunktör och har hjälpt mig mycket.
    Jag har bara gott att säga om Wang. Läs mer
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Omgående hjälp!
    Alltid trevligt bemötande! Läs mer
  • Rosa G
    Rosa G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Doktor Wang är mycket kompetent läkare, professionellt, har tid och tålamod till patienten. Han hjälper och ger bra råd. Jag rekommenderar att testa akupunktur, man är i bra händer. Läs mer
  • Jennie J
    Jennie J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Stort engagemang för patienten Läs mer

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm