Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Södermalm Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Med 5 års utbildning i traditionell kinesisk medicin, och 20 års praktisk erfarenhet diagnostiserar och behandlar Dr. Wang med hjälp av akupunktur, Tui-Na-massage och kinesisk örtmedicin.

Depression, sömnlöshet, hudsjukdomar, allergier, barnlöshet och olika smärtor är några exempel på besvär som kan behandlas. Förutom behandling med akupunktur, akupressur och massage finns även en mängd olika sorters naturliga örter, örtte och andra produkter till försäljning.

Välkommen till Kinesiska Murens Akupunktur!

Läs vad 73 kunder tycker om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

• Tina S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Sökte för bla sömnproblem, efter några behandlingar sover jag bra. Läs mer
  • Karl-johan E skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är mycket empatisk och lugn och inger stort förtroende. Jag behandlades tre gånger och upplevde ett stort lugn och förnyad energi redan efter andra behandlingen-jag behandlades mot hjärtklappning och oregelbundna hjärtslag. Dock avslutade jag den rekommenderade behandlingen på tio gånger tidigare än planerat av ekonomiska skäl. Upprätta en behandlings- och kostnadsplan med alla patienter innan behandlingen påbörjas så blir det helt perfekt. Jag som patient kanske borde ha frågat innan behandlingen påbörjades hur mycket det hela skulle gå på men var desperat då varken akut eller husläkare tagit sig an mig. Nu är hjärtat betydligt lugnare. Läs mer
  • Manolescu F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Fick behandling för min ångest, oro och sov svårigheter och efter fyra behandlingar känns det redan bättre! Mycket trevlig och kunnig läkare. han vet vad han gör. Läs mer
  • Dmytro F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Den bästa Karma är Dr Wang!!!! Utmärkt på allt! Jag önskar - hälsa, lycka till den Dr Wang!!!! Läs mer
  • Camilla B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Trevligt bemötande.
    Lugnt och väldigt proffesionellt. Läs mer
  • Agneta R skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag sökte akupunktur för magproblem och även smärta i knän. Jag blev mycket vänligt bemött. Jag märkte också en tydlig förbättring. Jag hade önskat dock mer dialog och att få förklaringar och beskrivning av min diagnos och behandlingen under processens gång. Men jag kände mig säker på att doktorn visste vad han gjorde och hade kunskaper. Läs mer
  • Mirsad B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Blev bättre direkt efter fösta besök. Läs mer
  • Erdal A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Sedan 26 år tillbaka lever jag med allvarlig diskbråck problem som får mig i sängen minst en elller två veckor varje år. Det sista året blev det mycket värre. Innan jag gick till Dr Wang var jag så sjuk att jag låg 3 veckor i sängen.
    Jag fick tyvärr inga hjälp av traditionella läkarna. De skrev bara läkarintyg och recept till smärtstillande som inte ens hjälpte
    Mina förväntningar var inte särskild höga för akupunktur behandling men jag ville ge det en chans.
    Att gå till Dr Wang var absolut en av de klokaste beslut jag någonsin tagit i hela mitt liv. Jag hoppades på en förbättring men en sådan förändring hade jag faktiskt inte förväntat mig. Jag gjorde totalt 14 besök och mådde bättre och bättre varje dag.
    Jag rekommenderar Dr Wang utan tvekan till alla Läs mer
  • Anita S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har fått akupunkturbehandling mot magproblem och låg energi. Magproblemen blev bättre omgående och jag mår överlag mycket bättre efter bara ett fåtal behandlingar vilket jag är väldigt tacksam över. Läs mer
  • Rumeysa A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Lugnt ställe där man kan slappna av, bra bemötande samt att man får resultat för tjänsten! Läs mer
  • Helena T skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Trevligt bemötande och jag mår mycket bättre!! Läs mer
  • Caroline L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr wang behandlingar är superbra, han hjälper till med allt från ångest till förkylningar. Jag har gått hos honom från och till under många år när jag har problem och är alltid lika nöjd! Läs mer
  • Viana M skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag bokade tid för akupunktur mot mina besvär. Har varit spänd och haft värk länge i kroppen, Dr Wang hjälpte mig bli av med mycket av mina besvär. Rekommenderas!! Trevlig miljö och proffsig. Läs mer
  • Marielle C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Akupunktur, vänligt och professionellt bemötande Läs mer
  • Emmie F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag sökte hjälp mot stress, oro, ångest, nedstämdhet och trötthet hos kinesiska murens akupunkturklinik. Efter en behandling på 11 tillfällen känner jag mig nu helt frisk! Jag har fått mycket mer energi, känner mig mer positiv och ångesten har försvunnit helt. Jag ska gå på en sista avslutande behandling så att symptomen inte kommer tillbaks, men jag rekommenderar verkligen att vända er dit om ni behöver hjälp. Läs mer
  • Amanda L
    Amanda L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag sökte hjälp mot depression, ångest, hjärtklappning, sömnbesvär och magbesvär. Har gått runt 10 gånger hos Wang och idag mår jag på alla områden så otroligt mycket bättre. Rekommenderar honom till alla! Läs mer
  • Lisa L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bra ställe och mycket kunnig personal. Lätt att få tid snabbt även om det är ett populärt ställe med mycket kunder. Läs mer
  • Michael  F
    Michael F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Den bästa läkaren i sverige.
    En riktig människa och ett föredömme för resten av folket.
    Bästa karma . Läs mer
    Kinesiska Murens Akupunkturklinik, Michael F gillar detta
  • Nadja K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Mycket bra, kunnigt och professionellt bemötande! Tack vare Dr Wang blev jag bättre snabbt! Är mycket tacksam! Läs mer
  • Helen F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är vänlig & lyhörd. Han vet precis var
    han ska sticka akupunktur nålarna.Känner alltid någon verkan efter varje gång.
    Han har ett kinesiskt grönt te för trög mage
    som är helt fantastiskt & de bästa gojibär som
    jag smakat. Jag rekommenderar honom verkligen. Med vänlig hälsning,
    Helen Fallesen Läs mer
  • Monika B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Mycket fint och seriöst bemötande. Dr Wang lyssnar på min egen upplevelse av min smärtproblematik och ger mig en känsla av att han kan hjälpa mig.Jag har långvariga och diffusa smärtor som lätt a färdas i sjuk ården så jag är glad att jag hittat kliniken jag tror att behandlingen och bemötandet hjälper mig framåt. Läs mer
  • Maria K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bra, inkännande bemötande från första besöket. Efter en behandling försvann mina ledsmärtor helt i ett par dagar. Sedan återkom de, mycket svagt. Nu efter andra behandlingen är de helt borta igen. Jag har cirka fem behandlingar (akupunktur) kvar och tror att jag kommer att bli helt besvärsfri. Läs mer
  • Svetlana H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Hej, Jag är väldigt nöjd med bemötnadet, doktorn är en mycket vänlig och kunnig person. Det är för tidigt att bedömma resultatet, jag är inte klar med behandlingen. Men mitt tillstånd har blivit bättre efter 3 behandlignar, vilket jag är mkt nöjd med.

Vänligen,
    Svetlana Hedsröm Läs mer
  • Charlotta H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag fick hjälp över förväntan. Hade haft alltmer ont i ryggen under några månaders tid. Efter några behandlingar var smärtan helt borta. Trodde faktiskt inte på akupunktur innan men är glad att ha fel. Läs mer
  • Nomi V
    Nomi V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bästa akupunkturkliniken i stan. Xinjun är empatisk, professionell och vet precis vad han gör. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Eva B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Har haft långvariga besvär med en hälseneinflammation som trots besök hos sjukgymnast mm inte vielat läka . Blev rek av en god vän att prova akupunktur och kontaktade därför dr Wang på Kinesiska Murens akupunktur. Började i okt/nov -16, till en början varje vecka sedan glesare. I maj -17 var jag symtomfri!
    Kan därför av hela mitt hjärta rek akupunktur och dr Wang! Läs mer
  • Håkan L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är kunnig inom akupunktur och har bra bemötande! Jag kan varmt rekommendera honom! Han överträffade mina förväntningar! Läs mer
  • Susana J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Värken i ryggen försvann ! Kommer rekommendera andra! Läs mer
  • Katarina H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Utmärkt bemötande, mycket nöjd. Ischiasproblemen nästan helt borta efter 6 behandlingar. Läs mer
  • Barbara W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är fantastiskt duktig! Hade väldigt ont i axel/skuldra muskel och var mycket stel i nacken. Redan efter första besöket försvann smärtan. Har nu gått flera gånger och det blir bättre och bättre. Läs mer
  • Nadia J
    Nadia J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag är både imponerad och tacksam. Läs mer
  • Ellenor G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Den otroliga kunskap och passion för att hjälpa andra Dr Wang besitter är inte lätt att hitta, jag är evigt tacksam över att fått komma hit. Jag känner hur jag börjar hamna allt mer i balans och är bara i början av behandlingen. Rekommenderar innerligt du som undrar att söka dig hit. Läs mer
  • Renée S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang har hjälpt mig med min stela ,onda nacke och värkande axel. Rörligheten har ökat och smärtan har minskat i styrka. Migränen som ofta kom i samband med detta har dessutom försvunnit. Är förvånad över den snanbba förbättringen och hoppas nu att den håller i sig. Kan verkligen rekommendera personer med nack-och huvudvärk att prova Dr Wangs akupunktur. Läs mer
  • Christina L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Blivit respektfullt och engagerat bemött.
    Fått den hjälp som jag behövt. Läs mer
  • Maria B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är fantastiskt bra på att lindra och hjälpa med sin akupunktur och kännedom om hur kroppen fungerar! Läs mer
  • Barbara W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    jag ar nojd efter den behandling jag har fott.Var vall omhandertagen av dr.Wang. Läs mer
  • Kerstin A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Kan varmt rekommendera dr Wang Läs mer
  • Max L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bra ställe, trevlig personal och metoden funkar utmärkt mot min utmattning. Har hjälpt mkt. Läs mer
  • Giovanna B
    Giovanna B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Rekommenderar varmt Doktor Wang då hans behandling har hjälp mig fullt ut! Otroligt tacksam. Läs mer
  • Wiveka S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Kom till Wang för en hälsoundersökning men som bonus av akupunktur behandligen hände något fantastiskt med min vänstra hand som varit stendöd i sju år Har varit på handkirurgen på sös i två års tid smärtis fem år
    Plötsligt under en behandling börjar det surra i långfinger toppen På natten vaknar jag av att det dunkar på sidan av fingret Han har gjort det omöjliga och vet att med hans hjälp så kommer jag att ha mycket att vara tacksam för
    Wiky Solpalm Läs mer
  • Karin B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en hjälte! Han är fantastisk, vänlig, kunnig och oerhört hjälpsam. Han har räddat mig! Läs mer
  • Danissa L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jätte proffsig. Behandlade musarm och behandlingen på tio sessioner gjorde susen! Läs mer
  • Sara A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Min kropp var i total obalans/stressläge efter två missfall och jag ville så himla gärna bli gravid igen. Gravid blev jag och graviditeten gick jättebra. Nu sitter jag här med världens bästa bebis. Tack Dr Wang, du är både medicinskt professionell och genuint intresserade av att hjälpa människor. Läs mer
  • Katja T skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    The best doktor i have ever met
    He saved My life
    Five star
    I Am so happy that he is here
    He Will Always comeback for treatment
    When i need it Läs mer
  • Alexandra V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag är mycket glad att jag tog beslutet att gå till Dr. Wang. Hans kunnande ger min kropp och själ kraften tillbaka. Stor tack! Alexandra Läs mer
  • Inga-britt G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr. Wang är oerhört kunnig, lyssnar bra och är empatisk. Behandlingarna är mycket givande och jag har blivit bättre bitvis efter akupunkturen. Rekommenderar starkt Kinesiska Murens Akupunkturklinik. Läs mer
  • Eva W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr. Wang är mycket skicklig på akupunktur. Kan varmt rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik. Mvh Eva Läs mer
  • Eva C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Varmt och vänligt bemötande. Man blir proffesionellt och personligt behandlad med de olika former som Kinesisk medicin erbjuder. Läs mer
  • Carina E skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Läkarna säger att de inte vet vad de ska göra och skriver endast ut symptomriktade tabletter som förstör magen. Men efter 10 behandlingar vid Kinesiska Muren syns ändå ljuset i tunneln. Nålsticken från den synnerligen skicklige akupunktören har givit en avsevärd förbättring och jag vill varmt rekommendera denna hälsimottagning. Läs mer
  • Stina A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag får akupunktur för min migrän som jag har väldigt ofta. Jag har absolut märkt skillnad redan efter 3 gånger o är supernöjd! ♡ Läs mer

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm