Läs vad 131 kunder tycker om Kinesiska Murens Akupunkturklinik 2

• 2020-11-04
    Mycket fint bemötande, lugn och trevlig.
  • 2020-10-30
    Jag kan starkt rekommendera Dr Wang! Han är väldigt professionell, sympatisk, duktig, noggrann och vänlig. Han ser sina patienter och man känner sig otroligt trygg när man är där. En fantastisk akupunktör, läkare och person.
  • 2020-09-04
    Har ett flertal gånger behandlats hos Dr Wang för olika besvär. Bland annat har klimakteriebesvär såsom hjärtklappning och muntorrhet klingat av efter en serie behandlingar. Dr Wang är varm och  lyhörd och man känner sig väl omhändertagen under hans behandlingar. Han får mina varmaste rekommendationer!

Sandra W.
    SANDRA W
  • 2020-08-28
    Den bästa kinesiska Doctor samt medicin man.
    Danny V
  • 2020-08-13
    Jag började besöka Dr Wang som en del av min rehabilitering efter utmattningssyndrom. Ihärdig trötthet, kronisk huvudverk och kropp och ledvärk var de värsta symptomen, men sedan jag började min behandling har symptomen mildrats och klingat av en efter en. Nu behöver jag aldrig sova på dagen längre och har nästan aldrig huvudvärk, men jag tänker fortsätta behandlingen i några veckor till för att komma åt de sista kvarvarande krämporna. Jag hade inga förutfattade meningar om akupunktur men är extremt förvånad över hur bra det tycks ha funkat på mina besvär. Efter 4 månader av knapp eller ingen förändring alls så har jag svårt att tro att min plötsliga förbättring inte har med denna behandling att göra, och jag är mycket glad av att ha fått hjälp. Dr Wang är mycket trevlig i sitt bemötande och väldigt skicklig med nålarna.
    Alexander J
  • 2020-07-24
    Jag har anlitat Dr Wang för akupunkturbehandlingar pga av benskörhet, högt kollestrol, högt blodtryck mm. Jag försöker att lösa mina problem utan mediciner. Jag upplever Dr Wang kompetent och lyhörd och känner mig förhoppningsfull och att mina problem ska bli bättre. Är livrädd för nålar men går två ggr i veckan, bör vara ett bra betyg.
  • 2020-07-16
    Akupunktur. Mycket trevlig, lugn och professionell doktor Wang. Jag sökte för långvarig yrsel, stel nacke och oro. Efter 4 gånger akupunktur känner jag mig nu mycket bättre.
    Åsa F
  • 2020-07-12
    Jag sökte hjälp för mina klimakteriebesvär som jag hoppades få lindring för.

Fick en mycket professionell hjälp och nästan omedelbar lindring av mina besvär.

Efter bara några besök så försvann besvären.
    Rekommenderar Kinesiska Murens Akupunkturklinik till alla som behöver hjälp!

Är mycket tacksam för den fantastiska hjälpen jag fått
  • 2020-06-06
    Efter 1,5 år med konstant ont i axeln bestämde jag mig att testa akupunktur. Det va det bästa jag kunde göra! Ångrar bara att jag inte har hittat dr.Wang tidigare. Bästa bemötande, tid,tålamod och riktig proffs. Man känner sig verkligen välkommen. Bästa rekommendationer!!!
  • 2020-04-17
    Jag har varit på akupunktur hos dr. Wang och han är väldigt trevlig och gav mig ett mycket bra bemötande. Jag kan verkligen rekommendera dr. Wang.
  • 2020-02-12
    Sökte hjälp för nattliga kramper i benen och värk/stelhet i höger axel. Sover numera gott om natten då kramperna inte längre besvärar och har full rörlighet i höger arm. Tack för professionellt och vänligt bemötande, - rekommenderas varmt. Birgitta F
  • 2019-12-13
    Trevligt, lugnt och professionellt bemötande. Min hosta försvann direkt, klådan på armarna är borta, jag känner mig mindre stressad och även sömnen är förbättrad. Dr Wang får mina varmaste rekommendationer.
  • 2019-12-13
    Sökte hjälp för graviditeteillamående och ont i nacke, axlar och huvudvärk.

Illamåendet och huvudvärken släppte samma dag och smärta i axlar och nacke blir bättre för varje besök!

Mycket nöjd!
  • 2019-12-06
    Trevligt bemötande och skickligheten gör att jag rekommenderar varmt! Jag var i goda händer och det känns verkligen som att Dr Wang vet vad han gör, fick fin effekt på mig
  • 2019-11-20
    Jag har länge använt kinesisk medicin för olika krämpor, problem och obalanser i kroppen och det har förändrat mitt liv. Jag har mest gått i london tidigare men tycker att Kinesiska muren är minst lika bra om inte bättre. Rekommenderar alla att testa kinesisk medicin istället för västerländsk.
  • 2019-11-09
    Proffsigt bemötande. Gott resultat.
  • 2019-10-19
    Jag har varit på akupunktur här 3 ggr och har redan sett så fina resultat. Jag har problem med ganglion på händerna. De har i stort sett försvunnit. Jag hade även ont i en knä som är helt borta. Jag kan verkligen rekommendera Kinesiska Muren till alla.
  • 2019-10-11
    Jätte bra konstellation av mina problem huvudvärk och klimakteriebesvär och jätte bra svar efter behandling .Det är över förväntan en bra upplevelse av och under behandling .Bra bemötande .En unik känsla att bli behandlad med rätta medel .Kanske en mer beskrivning på vad som händer ikroppen efter akupunktur hur nålarna svarar på behandlingen .Hur akupunkturen funkar .Jag är jättenöjd mvh Karin Bergström
    Karin B
  • 2019-09-02
    Trevligt bemötande
    Kunnig läkare
    Jag sökte för en gammal muskelskada i låret och efter en behandling blev jag mycket bättre och efter fyra behandlingar kan jag gå mycket bättre . Jag kan gå utan stöd av käpp kortare sträckor.
    Jag kan varmt rekommendera kliniken och Wang Xinjun.
  • 2019-08-21
    Mycket nöjd med bemötande,kunning, ha tid att lyssna ok svara på frågor.
  • 2019-08-17
    Enastående akupunktur som tillsammans med det kinesiska medicintéet enligt min uppfattning väsentligt bidrog till att minska mina Parkinsonliknande symptom.
  • 2019-06-27
    Golfarmbågen borta!!!!
    Tack tack!
    Fale N
  • 2019-06-14
    Dr Wang är jätteduktig, vänlig och ger proffsigt intryck och bemötande. Jag har fått jättebra hjälp.
  • 2019-06-10
    Jag sökte för ryggsmärtor och spända muskler. Fick akupunkturbehandling som har hjälpt väsentligt. Sover bättre och kan sitta en längre stund utan att få ont.
    Är överraskad av resultatet. Blivit vänligt bemött. Har själv fått fråga om diagnos.
  • 2019-06-08
    Efter 9 månaders försök att bli med barn så uppsökte jag Dr Wang och påbörjade en behandling med örter och akupunktur. 6 veckor senare blev jag med barn. Jag är oerhört tacksam och imponerad över Dr Wangs kompetens och professionella bemötande. Jag kan varmt rekommendera honom!
  • 2019-05-28
    Är så tacksam för all hjälp (ackupunktur) jag får från dr Wang för min ischias.
    Redan efter 4 ggr känns det mycket bättre.
    Britt
  • 2019-05-22
    Dr Wang är mycket skicklig, professionell och sympatisk. Denna gång hjälpte han mig med min akut onda rygg. För var behandling blev jag mer och mer rörlig och smärtfri. Det är lätt att få tid och Dr Wang är generös med längden på behandlingen.
    En helt igenom positiv upplevelse. Rekommenderas varmt!
  • 2019-05-21
    Akupunkturen som jag fick hjälpte jättemycket. Är mycket tacksam. Tack!
    Michelle C
  • 2019-05-10
    Jag tog fler behandlingar av akupunktur mot mina pollenbekymmer. Men det har inte hjälpt nånting. Upplever min värsta pollensäsong på många år.
  • 2019-05-08
    Akupunktur för inflammation i axeln.
    Omhändertagen på ett helt annat sätt än hos en av de mer namnkunniga. Ingen känsla av löpande band här. Dessutom försvann smärtan redan efter första behandlingen. Känns att de vet vad de gör. Dessutom mer avslappnad och bättre sömn än på länge.
  • 2019-05-03
    Sökte hjälp pga ångest och depression. Efter 3 behandlingar kände jag hur det vände och jag började må bättre.
    Dr. Wang är förtroendeingivande och ödmjuk.
    KL
    Katarina L
  • 2019-05-03
    Mycket trevligt bemötande utav Dr. Wang. Mina symptom var yrsel, spänningshuvudvärk och tryck i huvudet. Kändes redan bättre från första besök. Rekommenderas starkt.
  • 2019-04-12
    Jag sökte för problem med nacken/nackspärr och fick ett fint bemötande från start. Jag hade aldrig provat akupunktur tidigare, men kände mig i trygga och kompetenta händer under alla behandlingar. Efter tre behandlingar var nacken bra igen. För mig var det här en fantastisk lösning på ett jobbigt problem!
  • 2019-04-10
    Behandling var effektivt och lyckades från första gång minfre ont just nu, tänkte fortsätta några gånger till.
  • 2019-04-05
    Sökte för hälsmärtor. Har blivit hjälpt.
  • 2019-04-03
    Jag sökte hjälp mot stress, oro, ångest, ryggont och kände redan efter första behandlingen en stor förbättring. Är nu inne på mitt 6e besök och mår bättre och bättre för varje gång. Dr Wang är vänlig och väldigt proffesionellt. Jag kan verkligen rekommendera Dr Wang!! Han har hittills överträffad mina förväntningar!
  • 2019-03-28
    Jag hade inga förväntningar alls utan har tidigare varit lite skeptisk, men det har verkligen ändrat sig. Jag blir mycket bra bemött och blivit mycket hjälpt med efterverkningar efter att haft Bältros.

Jag kan verkligen rekommendera andra att ta hjälp av akupuktur.
  • 2019-03-27
    Jag går hit pga av intensiva spänningar i musklerna och ångest, för varje gång har det blivit bättre. Jag är väldigt nöjd. Tack!
  • 2019-03-22
    Får fantastisk hjälp mot min frozen shoulder. Kommer absolut att fortsätta gå dit och Jag har rekommenderat många av mina vänner att gå till Dr. Wang
  • 2019-03-17
    Acupuncture and herbs to help with gout. The treatment works for me and Dr Wang is a skilful practitioner.
  • 2019-03-06
    Hade urinvägsinfektion konstant i 3 års tid och åt antibiotika kontinuerligt under denna tid. Detta var 15 år sedan. Dr Wang behandlade mig då och jag har sedan dess inte drabbats av urinvägsinfektion en endaste gång.
    Rekommenderar Dr Wang varmt!
  • 2019-02-16
    Kunnig och bra akupunkturbehandling.
    Alltid lätt att få tid, Wang prioriterar en alltid ifall man bara kan vissa tider.
  • 2019-02-15
    Efter ett intensivt Rosascea tillstånd var jag tvungen att uppsöka sjukvården och fick recept på Tetralysal, men min mage reagerade väldigt illa/dåligt på Tetralysal.... Läkaren berättade att jag skulle ställa in mig på att behandlad med Tetralysal i 9 månader.

Från oväntat håll fick jag tips att kontakta Dr. Wang och med hjälp av akupunktur och TCM kostråd mm kunde jag efter 1/2 månad ta beslut att sluta med Tetralysal då behandlingen gav (oväntat) bra resultat.

1 månad senare är jag verkligen på bättringsvägen och nästan utan besvär

Jag kan verkligen rekommendera Dr. Wang gällande Rosasceabesvär!

Utan tvekan kan jag ställa upp som referens om du har någon fråga

Jag avslutar med ett ödmjukt Tack
    Joakim
  • 2019-02-06
    Mycket bra ställe om man är stel i axlarna och har det lätt att få migrän eller spänningshuvudvärk. Dr. Wang är mycket proffsig och jag känner mig väldigt trygg med hans behandlingar och metoder. Är så tacksam för all hjälp jag har fått och märker en stor skillnad i stelhet och antal huvudvärk jag har fått sedan jag började hos honom. Rekommenderas värmt!
  • 2019-01-31
    Jag kom till Dr Wang med sömnlöshet, nedstämdhet, ångest och trötthet. Redan efter första besök blev min sömn mer regelbunden. Efter två besök till började jag somna snabbare och sova lite mer samt må bättre i andra områden. Nu har jag haft 4 behandlingar. Jag kan defenitivt säga att jag fortsätter må bättre och bättre. Väldigt tacksam att jag hittade den här kliniken. Dr Wang är väldigt trevlig och uåppmärksam.
  • 2019-01-31
    Jag har fått hjälp med nervskador, Dr Wang är väldigt duktig på det han gör. jag är jätte nöjd. Tips renovera stället för bättre miljö!
  • 2019-01-21
    Jag har mer eller mindre blivit av med min hundallergi tack vare akupunktur hos kinesiska muren. Mycket trevligt bemötande också.
  • 2018-12-20
    Jag tycker att jag fick bättre första sjukvård. Jag kunde inte sova. Jag kände en långsam brinn smärta under dygn runt.
    Efter en första procedur kände jag bättre mig. Efter 4 procedurer kunde jag leva igen )
    Om det priset har blivit lite lägre då kunde jag göra i ordning min ryggraden helt.
    Jag är nöjd av hjälp. Tackar.
    Irina S
  • 2018-12-18
    Akupunktur. Bra med nålarna. Vänligt bemötande.
  • 2018-12-17
    Akupunktur mot nedstämdhet och ångest. Dr Wang har hjälpt mig med bra resultat även tidigare.

/Rasmus
    skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte