Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Kinesiska Murens Akupunkturklinik

www.svensk-zhongyi.com
  • Badge2022
Till hemsidan Ring 08-509 230 90 Dela

Med 5 års utbildning i traditionell kinesisk medicin, och 20 års praktisk erfarenhet diagnostiserar och behandlar Dr. Wang med hjälp av akupunktur, Tui-Na-massage och kinesisk örtmedicin. Depression, sömnlöshet, hudsjukdomar, allergier, barnlöshet och olika smärtor är några exempel på besvär som kan behandlas. Förutom behandling...

163 omdömen om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Sedan starten hos Reco 2013

Catja C
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Kom till Dr.Wang med migränbesvär och nackont. Redan efter ett besök var mina besvär borta. Jättenöjd och rekommenderar varmt att gå till Dr.Wang.

Monika Marianne L
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Proffsigt, säkert och mycket bra resultat Smärtan minskade mycket effektivt

Sisi L
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Gick dit för att få hjälp med spänningshuvudvärk och besvär med muskelspänning i käke och nacke. Fått mycket god effekt av behandlingen.

Anna S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

På denna klinik får du professionell behandling av dr wang som är muycket noggrann och tar dina besvär på allvar. Det märks att han vill hjälpa dig. Jag visste inte alls vad jag skulle förvänta mig men mina vallningar avtog och nattsvettningarna försvann.

Anna T
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Dr Wang känns trygg, lugn och kunnig. Jag har fått stor hjälp av hans behandling

Andreas E
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Trevligt bemötande och professionell utvärdering av besvär. Jag känner mig bättre fysiskt men är inte helt symtomfri än. Behandlingen och akupunkturen uppfyllde mina förväntningar.

Zlatko P
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag fick ett väldigt gott bemötande av Dr.Wang först och främst. Han lyssnade lyhört och gav sin analys av min sjukdomsbild och vi bestämde tillsammans att behandla mina symptom med akupunktur och örtmedicin. Många av mina symptom minskade redan vid först behandlingen och jag kommer fortsätta uppsöka hans klinik vid behov. Gästvänliga priset för behandlingarna (i jämförelse med andra liknande kliniker i Stockholm) och Dr.Wang skräddarsyr en behandling för varje enskild individ beroende på ens sjukdomsbild/symptom.

Dimitri H
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Grymt bra! Väldigt erfaren akupunktör. Rekommenderar starkt att gå hit.

Catrin L
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Dr Wang är så kunnig och hans behandlingar hjälper. Jag rekommenderar Dr Wang till alla.

Kenneth S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Första gången jag testade akupunktur och jag blev överraskad hur effektivt det var. Hade haft punkter av smärta i ryggen efter att ha halkat 6 månader tidigare. Sjukvården kunde bara ge mig övningar för att styrka ryggen. Efter första behandlingen på Kinesiska Muren så försvann den konstanta smärtan från dessa punkter och efter andra behandlingen försvann den ömmande känsla jag hade haft i ett större område av nedre del rygg. Efter 3de behandlingen så kände jag mig färdig. Allt inom 3 veckors tid.

Tuula B
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Dr Wang tog alltid seriöst på mina problem. Tog pulsen och tittade på tungan varje gång innan akupunkturen. Jag sökte för illamående men blev även behandlad för min frusenhet. Från att tidigare under vinterhalvåret sovit med ylletröja, sockor och långkalsonger, fryser jag inte längre, jag har t o m kunnat kasta strumporna på natten! 😅 Kan rekommendera Dr Wang å det varmaste. 💖

Brittmarie S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Mycket bra bemötande. Mina förväntningar var att bli av med smärta och stelhet i ena axeln och armvecket. Jag är redan mycket bättre ( efter fyra behandlingar) och även mer rörlig men är under fortsatt behandling. Jag får akupunktur.

Beata S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag känner till stället sedan 13 år tillbaka. Alltid lätt att få en tid. Alltid trevligt och lyhört bemötande. Främst av allt uppskattar jag kompetensen. Mr. WANG är skicklig på det han gör.

Camilla L
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Blev väl emottagen. Aukpunktur bra jobbat

Jessica K
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Dr Wang är fantastisk! Har fått hjälp med hormonbalans, hudbesvär och att bli gravid! Kan inte annat än att varmt rekommendera Dr Wang.

Viveca S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Vldigt trevligt mottagande, men som hörselskadad har jag problem att höra vad dr Wang säger på grund av ansiktsmasken. Jag har blivit fri från fleta av de besvär som jag hade från början. Så jag är nöjd.

Emma F
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Har dragits med både det ena och det andra i infektionsväg samt jag och min parter har senaste året försökt bli gravida! Efter fem besök akupunktur och en omgång med örter verkar det ha gått vägen och jag plussade häromdagen på stickan! Så glad även om man ej kan ta ut all glädje i förväg då mycket fortfarande kan hända, men att få veta att min kropp fungerar och svarar på behandling gör mig så glad. Stort tack för all hjälp jag fått från doktor wang :)

Sofie H
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Dr Wang har hjälpt mig med magproblem, acne och humörsvängningar. Mår mycket bättre efter några besök och huden är så mycket finare. Rekommenderar starkt.

Nilla W
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Mycket vänligt och professionellt bemötande! Det verkar som om min behandling också gett resultat.

Isa C
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jättefint bemötande, man känner sig alltid professionellt och omtänksamt bemött. Jag hade höga förväntningar som införlivades direkt. Jag kände stor tillit till behandlingen.

Maria N
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag gick till Dr Wang på grund av svår huvudvärk dagligen. Jag har nu gått regelbundet i en månad och är nästan helt bra! Dr Wang är väldigt kunnig, empatisk och har hjälpt mig med en väldigt svår smärta. Jag kan bara rekommendera Dr Wang!

Erik F
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Varit där många gånger aldrig blivit besviken.

Tanja Y
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Mycket professionellt mottagande. Jag har fått mycket bra hjälp med diverse problem kopplade till klimakteriebesvär. Rekommenderar starkt.

Sandra B
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Dr Wang är mycket kunnig och omtänksam. Han är inlyssnande och noggrann. Mina magsmärtor försvann efter några gångers behandling med akupunktur och medicinsk örtte. Nu ska även den sura magen förhoppningsvis bli bra efter några ytterligare behandlingar. Dr Wang är en mycket skicklig akupunktör.

Charlotta S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Mycket proffsigt och trevligt bemötande. Fick direkt förtroende för Dr Wang. Och jag upplever att akupunkturbehandlingen har hjälpt mig.

Gill H
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

För två år sedan fick jag ont i vänster ben, från höft och rumpa till knä och fot. Det gjorde fruktansvärt ont, det gick inte att sova på grund av smärtan, tillslut somnade jag av utmattning och vaknade efter två timmar, så höll det på natt efter natt. Vårdcentralen skrev ut Naproxen, det hjälpte inte. Efter ett år hade jag betat av 4 kiropraktorer, en sjukgymnast och envist sökt hjälp på vårdcentralen. En hopplös kamp, ingen kunde hjälpa mig. Jag fortsatte söka och gick till än den ena experten efter den andra, utan...

Ingrid K
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Dr Wang är lugn och ger ett tryggt och professionellt intryck. Redan efter första tillfället kände jag att det hände positiva saker. Sökte för oro, yrsel. Rekommenderar varmt!

Filippa C
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Hjälpt mig få med stress och ångest i kroppen. Kan starkt rekommendera.

Wisam G
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jätte trevlig bemötande från Dr Wang. . Jag besökte Dr Wang med akne besvär. Efter första akupunktur behandlingen så hjälpte det verkligen över förväntan. Rekommenderas verkligen.

Sabine  C
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Dr Wang är otroligt professionell, kunnig, empatisk och ödmjuk! Hade aldrig provat akupunktur innan men efter tydliga symptom på utmattning som inte ville släppa var jag desperat och valde att gå till Dr Wang på rekommendation. Nu sover jag gott, kan andas ordentligt och bäst av allt hittat tillbaka till min glädje och energi på rekordkort tid.

Celie S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jättebra och tryggt bemötande! Kände mig piggare redan efter första behandlingen. Ska fortsätta gå dit!

Nina M
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag blev diagnotiserad med både depression och ångest av psykologer efter att ha levt länge med barndomstrauma. De ville sätta mig på medicinering men jag tackade nej och sade att jag ville prova alternativa vägar först. Då hittade jag Dr Wang och det ångrar jag inte en sekund. Dr Wang har fått bort i princip all min ångest, deppression och oro (att ha kvar lite är nog det som ingår i livet). Då Dr Wang ser till hela människan och frågar ut ordentligt och undersöker grundligt så fick han fram att jag även hade problem med...

Nadja B
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Mycket fint bemötande, lugn och trevlig.

JENNY MARGARETHA S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag kan starkt rekommendera Dr Wang! Han är väldigt professionell, sympatisk, duktig, noggrann och vänlig. Han ser sina patienter och man känner sig otroligt trygg när man är där. En fantastisk akupunktör, läkare och person.

SANDRA W
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Har ett flertal gånger behandlats hos Dr Wang för olika besvär. Bland annat har klimakteriebesvär såsom hjärtklappning och muntorrhet klingat av efter en serie behandlingar. Dr Wang är varm och  lyhörd och man känner sig väl omhändertagen under hans behandlingar. Han får mina varmaste rekommendationer! Sandra W.

Danny V
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Den bästa kinesiska Doctor samt medicin man.

Alexander J
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag började besöka Dr Wang som en del av min rehabilitering efter utmattningssyndrom. Ihärdig trötthet, kronisk huvudverk och kropp och ledvärk var de värsta symptomen, men sedan jag började min behandling har symptomen mildrats och klingat av en efter en. Nu behöver jag aldrig sova på dagen längre och har nästan aldrig huvudvärk, men jag tänker fortsätta behandlingen i några veckor till för att komma åt de sista kvarvarande krämporna. Jag hade inga förutfattade meningar om akupunktur men är extremt förvånad över hur bra...

Jacqueline R
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag har anlitat Dr Wang för akupunkturbehandlingar pga av benskörhet, högt kollestrol, högt blodtryck mm. Jag försöker att lösa mina problem utan mediciner. Jag upplever Dr Wang kompetent och lyhörd och känner mig förhoppningsfull och att mina problem ska bli bättre. Är livrädd för nålar men går två ggr i veckan, bör vara ett bra betyg.

Åsa F
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Akupunktur. Mycket trevlig, lugn och professionell doktor Wang. Jag sökte för långvarig yrsel, stel nacke och oro. Efter 4 gånger akupunktur känner jag mig nu mycket bättre.

Maria H
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag sökte hjälp för mina klimakteriebesvär som jag hoppades få lindring för. Fick en mycket professionell hjälp och nästan omedelbar lindring av mina besvär. Efter bara några besök så försvann besvären. Rekommenderar Kinesiska Murens Akupunkturklinik till alla som behöver hjälp! Är mycket tacksam för den fantastiska hjälpen jag fått

JOANNA D
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Efter 1,5 år med konstant ont i axeln bestämde jag mig att testa akupunktur. Det va det bästa jag kunde göra! Ångrar bara att jag inte har hittat dr.Wang tidigare. Bästa bemötande, tid,tålamod och riktig proffs. Man känner sig verkligen välkommen. Bästa rekommendationer!!!

Magnus L
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag har varit på akupunktur hos dr. Wang och han är väldigt trevlig och gav mig ett mycket bra bemötande. Jag kan verkligen rekommendera dr. Wang.

Birgitta F
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Sökte hjälp för nattliga kramper i benen och värk/stelhet i höger axel. Sover numera gott om natten då kramperna inte längre besvärar och har full rörlighet i höger arm. Tack för professionellt och vänligt bemötande, - rekommenderas varmt. Birgitta F

Elisabeth M
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Trevligt, lugnt och professionellt bemötande. Min hosta försvann direkt, klådan på armarna är borta, jag känner mig mindre stressad och även sömnen är förbättrad. Dr Wang får mina varmaste rekommendationer.

Emike S
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Sökte hjälp för graviditeteillamående och ont i nacke, axlar och huvudvärk. Illamåendet och huvudvärken släppte samma dag och smärta i axlar och nacke blir bättre för varje besök! Mycket nöjd!

Frida K
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Trevligt bemötande och skickligheten gör att jag rekommenderar varmt! Jag var i goda händer och det känns verkligen som att Dr Wang vet vad han gör, fick fin effekt på mig

Ellen J
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag har länge använt kinesisk medicin för olika krämpor, problem och obalanser i kroppen och det har förändrat mitt liv. Jag har mest gått i london tidigare men tycker att Kinesiska muren är minst lika bra om inte bättre. Rekommenderar alla att testa kinesisk medicin istället för västerländsk.

Agneta E
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Proffsigt bemötande. Gott resultat.

Marie P
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jag har varit på akupunktur här 3 ggr och har redan sett så fina resultat. Jag har problem med ganglion på händerna. De har i stort sett försvunnit. Jag hade även ont i en knä som är helt borta. Jag kan verkligen rekommendera Kinesiska Muren till alla.

Karin B
Skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Jätte bra konstellation av mina problem huvudvärk och klimakteriebesvär och jätte bra svar efter behandling .Det är över förväntan en bra upplevelse av och under behandling .Bra bemötande .En unik känsla att bli behandlad med rätta medel .Kanske en mer beskrivning på vad som händer ikroppen efter akupunktur hur nålarna svarar på behandlingen .Hur akupunkturen funkar .Jag är jättenöjd mvh Karin Bergström