Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Södermalm Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm — Visa karta

Med 5 års utbildning i traditionell kinesisk medicin, och 20 års praktisk erfarenhet diagnostiserar och behandlar Dr. Wang med hjälp av akupunktur, Tui-Na-massage och kinesisk örtmedicin.

Depression, sömnlöshet, hudsjukdomar, allergier, barnlöshet och olika smärtor är några exempel på besvär som kan behandlas. Förutom behandling med akupunktur, akupressur och massage finns även en mängd olika sorters naturliga örter, örtte och andra produkter till försäljning.

Välkommen till Kinesiska Murens Akupunktur!

Läs vad 109 kunder tycker om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

• 2019-06-14

Annika L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är jätteduktig, vänlig och ger proffsigt intryck och bemötande. Jag har fått jättebra hjälp. Läs mer
  • 2019-06-10

Eva P skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag sökte för ryggsmärtor och spända muskler. Fick akupunkturbehandling som har hjälpt väsentligt. Sover bättre och kan sitta en längre stund utan att få ont.
    Är överraskad av resultatet. Blivit vänligt bemött. Har själv fått fråga om diagnos. Läs mer
  • 2019-06-08

Ajla H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Efter 9 månaders försök att bli med barn så uppsökte jag Dr Wang och påbörjade en behandling med örter och akupunktur. 6 veckor senare blev jag med barn. Jag är oerhört tacksam och imponerad över Dr Wangs kompetens och professionella bemötande. Jag kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2019-05-28

Britt H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Är så tacksam för all hjälp (ackupunktur) jag får från dr Wang för min ischias.
    Redan efter 4 ggr känns det mycket bättre.
    Britt Läs mer
  • 2019-05-22

Victoria P skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är mycket skicklig, professionell och sympatisk. Denna gång hjälpte han mig med min akut onda rygg. För var behandling blev jag mer och mer rörlig och smärtfri. Det är lätt att få tid och Dr Wang är generös med längden på behandlingen.
    En helt igenom positiv upplevelse. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Michelle C

2019-05-21

Michelle C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Akupunkturen som jag fick hjälpte jättemycket. Är mycket tacksam. Tack! Läs mer
  • 2019-05-10

David S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag tog fler behandlingar av akupunktur mot mina pollenbekymmer. Men det har inte hjälpt nånting. Upplever min värsta pollensäsong på många år. Läs mer
  • 2019-05-08

Rolf C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Akupunktur för inflammation i axeln.
    Omhändertagen på ett helt annat sätt än hos en av de mer namnkunniga. Ingen känsla av löpande band här. Dessutom försvann smärtan redan efter första behandlingen. Känns att de vet vad de gör. Dessutom mer avslappnad och bättre sömn än på länge. Läs mer
  • Katarina L

2019-05-03

Katarina L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Sökte hjälp pga ångest och depression. Efter 3 behandlingar kände jag hur det vände och jag började må bättre.
    Dr. Wang är förtroendeingivande och ödmjuk.
    KL Läs mer
  • 2019-05-03

Sindre M skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Mycket trevligt bemötande utav Dr. Wang. Mina symptom var yrsel, spänningshuvudvärk och tryck i huvudet. Kändes redan bättre från första besök. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-04-12

Johanna S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag sökte för problem med nacken/nackspärr och fick ett fint bemötande från start. Jag hade aldrig provat akupunktur tidigare, men kände mig i trygga och kompetenta händer under alla behandlingar. Efter tre behandlingar var nacken bra igen. För mig var det här en fantastisk lösning på ett jobbigt problem! Läs mer
  • 2019-04-10

Julieta M skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Behandling var effektivt och lyckades från första gång minfre ont just nu, tänkte fortsätta några gånger till. Läs mer
  • 2019-04-05

Christer J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Sökte för hälsmärtor. Har blivit hjälpt. Läs mer
  • 2019-04-03

Eder M skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag sökte hjälp mot stress, oro, ångest, ryggont och kände redan efter första behandlingen en stor förbättring. Är nu inne på mitt 6e besök och mår bättre och bättre för varje gång. Dr Wang är vänlig och väldigt proffesionellt. Jag kan verkligen rekommendera Dr Wang!! Han har hittills överträffad mina förväntningar! Läs mer
  • 2019-03-28

Helena B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag hade inga förväntningar alls utan har tidigare varit lite skeptisk, men det har verkligen ändrat sig. Jag blir mycket bra bemött och blivit mycket hjälpt med efterverkningar efter att haft Bältros.

Jag kan verkligen rekommendera andra att ta hjälp av akupuktur. Läs mer
  • 2019-03-27

Zoi A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag går hit pga av intensiva spänningar i musklerna och ångest, för varje gång har det blivit bättre. Jag är väldigt nöjd. Tack! Läs mer
  • 2019-03-22

Lena E skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Får fantastisk hjälp mot min frozen shoulder. Kommer absolut att fortsätta gå dit och Jag har rekommenderat många av mina vänner att gå till Dr. Wang Läs mer
  • 2019-03-17

Dan S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Acupuncture and herbs to help with gout. The treatment works for me and Dr Wang is a skilful practitioner. Läs mer
  • 2019-03-06

Anna C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Hade urinvägsinfektion konstant i 3 års tid och åt antibiotika kontinuerligt under denna tid. Detta var 15 år sedan. Dr Wang behandlade mig då och jag har sedan dess inte drabbats av urinvägsinfektion en endaste gång.
    Rekommenderar Dr Wang varmt! Läs mer
  • 2019-02-16

Malin K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Kunnig och bra akupunkturbehandling.
    Alltid lätt att få tid, Wang prioriterar en alltid ifall man bara kan vissa tider. Läs mer
  • 2019-02-15

Joakim L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Efter ett intensivt Rosascea tillstånd var jag tvungen att uppsöka sjukvården och fick recept på Tetralysal, men min mage reagerade väldigt illa/dåligt på Tetralysal.... Läkaren berättade att jag skulle ställa in mig på att behandlad med Tetralysal i 9 månader.

Från oväntat håll fick jag tips att kontakta Dr. Wang och med hjälp av akupunktur och TCM kostråd mm kunde jag efter 1/2 månad ta beslut att sluta med Tetralysal då behandlingen gav (oväntat) bra resultat.

1 månad senare är jag verkligen på bättringsvägen och nästan utan besvär

Jag kan verkligen rekommendera Dr. Wang gällande Rosasceabesvär!

Utan tvekan kan jag ställa upp som referens om du har någon fråga

Jag avslutar med ett ödmjukt Tack
    Joakim Läs mer
  • 2019-02-06

Rebekah P skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Mycket bra ställe om man är stel i axlarna och har det lätt att få migrän eller spänningshuvudvärk. Dr. Wang är mycket proffsig och jag känner mig väldigt trygg med hans behandlingar och metoder. Är så tacksam för all hjälp jag har fått och märker en stor skillnad i stelhet och antal huvudvärk jag har fått sedan jag började hos honom. Rekommenderas värmt! Läs mer
  • 2019-01-31

Liliya V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag kom till Dr Wang med sömnlöshet, nedstämdhet, ångest och trötthet. Redan efter första besök blev min sömn mer regelbunden. Efter två besök till började jag somna snabbare och sova lite mer samt må bättre i andra områden. Nu har jag haft 4 behandlingar. Jag kan defenitivt säga att jag fortsätter må bättre och bättre. Väldigt tacksam att jag hittade den här kliniken. Dr Wang är väldigt trevlig och uåppmärksam. Läs mer
  • 2019-01-31

Deler S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har fått hjälp med nervskador, Dr Wang är väldigt duktig på det han gör. jag är jätte nöjd. Tips renovera stället för bättre miljö! Läs mer
  • 2019-01-21

Henrik P skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har mer eller mindre blivit av med min hundallergi tack vare akupunktur hos kinesiska muren. Mycket trevligt bemötande också. Läs mer
  • Irina S

2018-12-20

Irina S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag tycker att jag fick bättre första sjukvård. Jag kunde inte sova. Jag kände en långsam brinn smärta under dygn runt.
    Efter en första procedur kände jag bättre mig. Efter 4 procedurer kunde jag leva igen )
    Om det priset har blivit lite lägre då kunde jag göra i ordning min ryggraden helt.
    Jag är nöjd av hjälp. Tackar. Läs mer
  • 2018-12-18

Peter B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Akupunktur. Bra med nålarna. Vänligt bemötande. Läs mer
  • 2018-12-17

Rasmus O skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Akupunktur mot nedstämdhet och ångest. Dr Wang har hjälpt mig med bra resultat även tidigare.

/Rasmus Läs mer
  • 2018-12-09

Therese N skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är vänlig, lugn och jag har fått mycket god hjälp. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-07

Elvira S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag fick jättebra hljälp med mina hälsoproblem. Rekommenderas starkt till alla. Läs mer
  • 2018-12-05

Maria N skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Går för endometrios och mina smärtor har blivit mycket bättre. Läs mer
  • 2018-12-01

Anna A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag får akupunkturbehandling. Den har gett positiva resultat och jag blir mycket väl bemött av dr Wang. Läs mer
  • 2018-11-30

Lovisa K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Fantastisk hjälp med hela min kropp och hjälp under min IVF behandling.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-11-28

Jan K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Varsamt omhändertagande.
    Snabb service. Läs mer
  • 2018-11-25

Tatiana B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Den mejlen kom snab ock behandlingen har inte önskande effekten,men hoppet finns
    Tack. Läs mer
  • Maritta P

2018-11-23

Maritta P skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Mysig avkopplande miljö förtroende behandling 👍 Läs mer
  • 2018-11-11

Tina S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Sökte för bla sömnproblem, efter några behandlingar sover jag bra. Läs mer
  • 2018-11-09

Karl-johan E skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är mycket empatisk och lugn och inger stort förtroende. Jag behandlades tre gånger och upplevde ett stort lugn och förnyad energi redan efter andra behandlingen-jag behandlades mot hjärtklappning och oregelbundna hjärtslag. Dock avslutade jag den rekommenderade behandlingen på tio gånger tidigare än planerat av ekonomiska skäl. Upprätta en behandlings- och kostnadsplan med alla patienter innan behandlingen påbörjas så blir det helt perfekt. Jag som patient kanske borde ha frågat innan behandlingen påbörjades hur mycket det hela skulle gå på men var desperat då varken akut eller husläkare tagit sig an mig. Nu är hjärtat betydligt lugnare. Läs mer
  • 2018-10-03

Manolescu F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Fick behandling för min ångest, oro och sov svårigheter och efter fyra behandlingar känns det redan bättre! Mycket trevlig och kunnig läkare. han vet vad han gör. Läs mer
  • 2018-10-01

Dmytro F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Den bästa Karma är Dr Wang!!!! Utmärkt på allt! Jag önskar - hälsa, lycka till den Dr Wang!!!! Läs mer
  • 2018-09-28

Camilla B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Trevligt bemötande.
    Lugnt och väldigt proffesionellt. Läs mer
  • 2018-09-27

Agneta R skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag sökte akupunktur för magproblem och även smärta i knän. Jag blev mycket vänligt bemött. Jag märkte också en tydlig förbättring. Jag hade önskat dock mer dialog och att få förklaringar och beskrivning av min diagnos och behandlingen under processens gång. Men jag kände mig säker på att doktorn visste vad han gjorde och hade kunskaper. Läs mer
  • 2018-09-10

Mirsad B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Blev bättre direkt efter fösta besök. Läs mer
  • 2018-09-07

Erdal A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Sedan 26 år tillbaka lever jag med allvarlig diskbråck problem som får mig i sängen minst en elller två veckor varje år. Det sista året blev det mycket värre. Innan jag gick till Dr Wang var jag så sjuk att jag låg 3 veckor i sängen.
    Jag fick tyvärr inga hjälp av traditionella läkarna. De skrev bara läkarintyg och recept till smärtstillande som inte ens hjälpte
    Mina förväntningar var inte särskild höga för akupunktur behandling men jag ville ge det en chans.
    Att gå till Dr Wang var absolut en av de klokaste beslut jag någonsin tagit i hela mitt liv. Jag hoppades på en förbättring men en sådan förändring hade jag faktiskt inte förväntat mig. Jag gjorde totalt 14 besök och mådde bättre och bättre varje dag.
    Jag rekommenderar Dr Wang utan tvekan till alla Läs mer
  • 2018-09-04

Anita S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har fått akupunkturbehandling mot magproblem och låg energi. Magproblemen blev bättre omgående och jag mår överlag mycket bättre efter bara ett fåtal behandlingar vilket jag är väldigt tacksam över. Läs mer
  • 2018-08-27

Rumeysa A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Lugnt ställe där man kan slappna av, bra bemötande samt att man får resultat för tjänsten! Läs mer
  • Helena T

2018-08-23

Helena T skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Trevligt bemötande och jag mår mycket bättre!! Läs mer
  • 2018-08-18

Caroline L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr wang behandlingar är superbra, han hjälper till med allt från ångest till förkylningar. Jag har gått hos honom från och till under många år när jag har problem och är alltid lika nöjd! Läs mer
  • 2018-07-10

Viana M skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag bokade tid för akupunktur mot mina besvär. Har varit spänd och haft värk länge i kroppen, Dr Wang hjälpte mig bli av med mycket av mina besvär. Rekommenderas!! Trevlig miljö och proffsig. Läs mer
  • 2018-05-26

MARIELLE C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Akupunktur, vänligt och professionellt bemötande Läs mer

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm