Alla kategorier Akupunktur Stockholms län Stockholm Södermalm Kinesiska Murens Akupunkturklinik
Rekommenderat företag 2015 - Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm — Visa karta

Dr Wang Xinjun har 5-årig TKM-utbildning (traditionell kinesisk medicin) från Kina och c:a 20 års yrkeserfarenhet från Kina och Sverige. Innan Wang startade kliniken i Sverige, arbetade han på ett TKM-sjukhus i Peking.

Wangs kunskap och skicklighet i att diagnostisera genom puls och tunga samt att använda akupunktur och kinesisk örtmedicin, har bidragit till att bota ett flertal medicinska sjukdomar hos patienterna.

Läs vad 37 kunder tycker om Kinesiska Murens Akupunkturklinik

• Kerstin A
    Kerstin A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Kan varmt rekommendera dr Wang
  • Max L
    Max L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Bra ställe, trevlig personal och metoden funkar utmärkt mot min utmattning. Har hjälpt mkt.
  • Giovanna B
    Giovanna B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Rekommenderar varmt Doktor Wang då hans behandling har hjälp mig fullt ut! Otroligt tacksam.
  • Wiveka S
    Wiveka S skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Kom till Wang för en hälsoundersökning men som bonus av akupunktur behandligen hände något fantastiskt med min vänstra hand som varit stendöd i sju år Har varit på handkirurgen på sös i två års tid smärtis fem år
    Plötsligt under en behandling börjar det surra i långfinger toppen På natten vaknar jag av att det dunkar på sidan av fingret Han har gjort det omöjliga och vet att med hans hjälp så kommer jag att ha mycket att vara tacksam för
    Wiky Solpalm
  • Karin B
    Karin B skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en hjälte! Han är fantastisk, vänlig, kunnig och oerhört hjälpsam. Han har räddat mig!
  • Danissa L
    Danissa L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jätte proffsig. Behandlade musarm och behandlingen på tio sessioner gjorde susen!
  • Sara A
    Sara A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Min kropp var i total obalans/stressläge efter två missfall och jag ville så himla gärna bli gravid igen. Gravid blev jag och graviditeten gick jättebra. Nu sitter jag här med världens bästa bebis. Tack Dr Wang, du är både medicinskt professionell och genuint intresserade av att hjälpa människor.
  • Katja T
    Katja T skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    The best doktor i have ever met
    He saved My life
    Five star
    I Am so happy that he is here
    He Will Always comeback for treatment
    When i need it
  • Alexandra V
    Alexandra V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag är mycket glad att jag tog beslutet att gå till Dr. Wang. Hans kunnande ger min kropp och själ kraften tillbaka. Stor tack! Alexandra
  • Inga-britt G
    Inga-britt G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr. Wang är oerhört kunnig, lyssnar bra och är empatisk. Behandlingarna är mycket givande och jag har blivit bättre bitvis efter akupunkturen. Rekommenderar starkt Kinesiska Murens Akupunkturklinik.
  • Eva W
    Eva W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr. Wang är mycket skicklig på akupunktur. Kan varmt rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik. Mvh Eva
  • Eva C
    Eva C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Varmt och vänligt bemötande. Man blir proffesionellt och personligt behandlad med de olika former som Kinesisk medicin erbjuder.
  • Carina E
    Carina E skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Läkarna säger att de inte vet vad de ska göra och skriver endast ut symptomriktade tabletter som förstör magen. Men efter 10 behandlingar vid Kinesiska Muren syns ändå ljuset i tunneln. Nålsticken från den synnerligen skicklige akupunktören har givit en avsevärd förbättring och jag vill varmt rekommendera denna hälsimottagning.
  • Stina A
    Stina A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag får akupunktur för min migrän som jag har väldigt ofta. Jag har absolut märkt skillnad redan efter 3 gånger o är supernöjd! ♡
  • Viorica M
    Viorica M skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag kom med smärta, men nu känner jag mycket bra och avslanad.
  • Sevim C
    Sevim C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag hade spänningshuvudvärk varje dag i mer än 1månad, var väldigt trött och stressad. Efter redan 3 akupunturbehandlingar blev det en stor skillnad!Huvudvärken försvann i princip och känner mig mycket piggare idag. Jag kommer gå en kur på 10ggn och skulle önska fler samma goda resultat som jag fick.
  • Pascale L
    Pascale L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Det var mitt första erfarenhet av akupunktur. När man går in trött, ångestfylld och med värk i magen och kommer ut med ett leende på läpparna känner man en stor tacksamhet och beundran.
  • Jan J
    Jan J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    I have bought an ebike from el hoj. They have nice collection and I am happy with this el hoj product
  • Julia K
    Julia K skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag lider av en extremt smärtsam migrän som sträcker sig från nacken upp i halva huvudet, tiningen och ögonen. Jag har haft detta besvär sedan jag är 18 år gammal. Idag är jag 36 år gammal och har tills nu bara fått hjälp med väldigt starka mediciner alla dessa år. Efter att jag gjorde mitt första besök hos dr Wang har jag fortsatt gå på regelbundna besök för att minimera min smärta och eventuellt minska alla anfall jag får ofta. Dr Wang har verkligen bevisat att hans teknik för att göra mig bättre fungerar. Han har även förutom behandling visat väldigt stort engagemang och varit väldigt omtänksam när det gäller att va hans patient. Pga Dr Wang mår jag idag mycket bättre och slipper alla starka mediciner som varit till stor börda för mig och jag kan spendera mer tid med min familj och barn. Ett stort tack till Dr Wang!
  • Anne F
    Anne F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Är super nöjd. Kan varmt rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik.
    Anne
  • Kevin N
    Kevin N skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr wang är väldigt skicklig och försiktig med nålarna. Han är uppmärksam när man pratar med honom och hängiven till att lösa ens problem. Blev av med min pollen allergi efter fem behandlingar, som jag har ätit receptbelagda mediciner sen barnsben för. Har gått för andra saker också som jag också varit nöjd med resultatet av.
  • Helena F
    Helena F skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är extremt duktig. Rekommenderar starkt akupunktur hos honom.
  • Monthira C
    Monthira C skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är underbar! Extremt Skicklig men även omtänksam och snäll! rekommenderas verkligen!!
    /Ice
  • Eva Z
    Eva Z skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag gått regelbundet till Kinesiska muren och dr Wang snart 2 år ! Jag är jätte nöjd med behandlingen och dr Wangs sätt att ta hand om patienter ! Han är alltid glad och trevlig ! Jag har också fått hjälp.med olika åkommor och mår mycket bättre !
    Mvh Eva Zakrzewski
  • Marcelle L
    Marcelle L skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en superb läkare. Han är professionell, snäll, ödmjuk, empatisk och lyhörd. Han bryr sig av sina patienter. Så ska läkarna vara tycker jag, inte som andra som bara har ögonpeng!
  • Gustaf
    Gustaf skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Dr Wang är en mycket vänlig och kunnig akupunktör och har hjälpt mig mycket.
    Jag har bara gott att säga om Wang.
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Omgående hjälp!
    Alltid trevligt bemötande!
  • Rosa G
    Rosa G skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Doktor Wang är mycket kompetent läkare, professionellt, har tid och tålamod till patienten. Han hjälper och ger bra råd. Jag rekommenderar att testa akupunktur, man är i bra händer.
  • Jennie J
    Jennie J skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Stort engagemang för patienten
  • Maria A
    Maria A skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har gått grundbehandlingen på 10 gånger intensivt två gånger i veckan. Under denna behandlingsperiod så har värk och smärta som jag haft i tjugo år försvunnit (kronisk inflammatoriskt smärta i armbågen samt ischias smärtan). Jag är betydligt bättre i ryggen efter min whiplash skada.Mitt höga blodtryck behandlas effektivt och känner en direkt påverkan efter varje behandling. Jag har haft diverse problem p g a ålder, tidigare utbrändhet och övervikt. Efter behandlingen är jag inte längre extremt trött; jag har fått mer energi och känner mig inte lika deprimerad. Tvärtom har jag blivit lugnare och mer balanserad trots min struma och övergångsbesvär. Jag behandlas med akupunktur och kinesiska örter och bönor. Magen mår mycket bättre. Jag upplever Dr Wang som mycket seriös, noggrann, omtänksam, engagerad och mycket kompetent. Man känner sig varmt omhändertagen.
  • Anita D
    Anita D skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag har fått ett seriöst, lågmält och respektfullt bemötande. Akupunktören har givit mig lindring i vänster ben och fot - så nu kan jag sova på vänster sida igen, efter 2 behandlingar! Lindringen har kvarstått med upprepad behandling, nu i 2 veckor. Läkarbehandlingar av neurolog, sjukgymnast och medicinsk rehab i 1,5 år har inte hjälpt. Akupunktur gör ont men hjälper!
  • Fatima D
    Fatima D skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    mkt bra Akupunkturklinik . Dr är mkt
  • Anna-maj V
    Anna-maj V skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Fantastiskt skicklig akupunktör med lång erfarenhet och en ödmjuk attityd. Dr Wang gör alltid allt för att hjälpa sina patienter. Jag har varit hans patient i 20 år och har alltid varit mycket nöjd. Massagen på Kinesiska muren är också fantastiskt bra.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Ett bemötande av hög klass, punktlighet och ett mycket bra bemötande. Behandling som fungerat. Tack!
  • Karin P
    Karin P skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Jag hade fruktansvärt ont i min armbåge och blev diagnostiserad tennisarmbåge. Jag vaknade på natten med värk i armbågen och kunde inte ens lyft en telefon utan att det gjorde ont. Jag hittade Dr Wang på nätet och efter ett antal behandlingar är min armbåge bra! Jag kan verkligen rekommendera Kinesiska Murens Akupunkturklinik!
  • Eeva T
    Eeva T skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    - bemötandet har varit varmt och vänlig
    - foretaget har redan till och med överträffat mina förväntningar
    - stämningen har varit lugnt, miljön balancerad och service-nivån kompetent
    - uppfattar det har varit pris- och lovvärd
    - det finns bra att kunna lita på att man är i skickliga händer
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Kinesiska Murens Akupunkturklinik
    Positiva erfarenheter! Professionellt bemötande.

Folkungagatan 97, 118 58 Stockholm