Alla kategorier Rehabilitering Akupunktur Stockholms län

Topp 12 akupunktörer i Stockholms län

Kina-Terapi

Gullmarsplan 13, plan 3, Stockholm
    Eva H
    Eva H: Jag kände mig väl omhändertagande även efter kinaterapin med akupunktur och massage och varmt te

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Regina A
    Regina A: Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Maud R
    Maud R: Lösningsorienterade och flexibla

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Astrid D
    Astrid D: Naprapatbehandling Trevligt Professionellt Seriöst Punktligt

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Carola C
    Carola C: Hej! Jag hade problem med en låsning i bröstryggen som ordnades till.. Å ja, jag har rekommenderat Er vidare.. T...

Kinesiska Murens Akupunkturklinik

Folkungagatan 97, Stockholm
    Wangs goda resultat bygger bl.a. på patienternas förtroende för honom! Behandla depression, värk, barnlöshet, allergier m.m. med kinesisk medicin.
    Katarina H
    Katarina H: Utmärkt bemötande, mycket nöjd. Ischiasproblemen nästan helt borta efter 6 behandlingar.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Anna I
    Anna I: Fantastiskt bemötande, snabb hjälp, bra förklaring hela vägen och jättebra övningar.

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Kinesisk Medicinsk Mottagning

S:t Eriksgatan 33, Stockholm
    Vi jobbar med en holistisk syn och för er hälsa!
    Ingela S
    Ingela S: Bokade massage och det var bra.

Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Johan Enbergsväg 20, Solna
    Göran Jakobsson är utbildad inom QiGong och kinesisk medicin i Sverige, USA och Kina. Välkommen!
    Christina R
    Christina R: Göran är en jätteduktig akupunktör. Och har ett fantastiskt bemötande. Han ger också goda råd, som jag har tagit till mi...

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Akupunktur & Barnmorskecenter i Stockholm

Barnhusgatan 6, Stockholm
    Vi erbjuder akupunktur och kinesisk medicin och är specialister på att behandla oförklarlig barnlöshet, men även andra krämpor behandlas med akupunktur!
    Veronica S
    Veronica S: Mycket bra!! Bra stöd i försök att bli gravid.
Sida:   1