Alla kategorier Naprapat Stockholms län Sollentuna Naprapathälsan i Sollentuna

Naprapathälsan i Sollentuna

Turebergsleden 107, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Efter att ha arbetat på flera olika kliniker startade vi 2011 Naprapathälsan i Sollentuna. Här har vi skapat en lugn och välkomnande mottagning där du riktigt kan känna att du kommer bli väl omhändertagen.

Vi har ett stort intresse för idrott och behandlar ofta idrottsskador, men tack vare vår breda kompetens och långa erfarenhet inom naprapati, kost och massage hjälper vi dig bli av med akuta och långvariga besvär i muskler och leder.

Med hjälp av träning i kombination med manuell behandling av muskler och leder hjälper vi dig till minskad smärta och ökad rörlighet.

Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Naprapathälsan i Sollentuna

• Anders L
    Anders L skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Det har varit helt fantastisk personal. De kan verkligen sin sak.
  • Frank L
    Frank L skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mycket trevligt bemötande, pedagogiskt och informativt. Och ryggen mår mycket bättre. :)
  • Anna S
    Anna S skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mycket proffsig och vänlig personal. Lätt att boka tid, antingen på nätet eller via telefon. Aldrig långa väntetider, rekommenderar varmt Naprapathälsan i Sollentuna.
  • Peter W
    Peter W skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Josefine på Naprapathälsan i Sollentuna är helt fantastisk!
    När jag kom till henne kunde jag knappt röra mig p.g.a. kraftigt ryggont efter att ha gjort ett felaktigt lyft. Efter tre behandlingar är jag återigen rörlig och kan återgå till mitt liv... Tummen upp!
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Lyssnar och behandlar bra, supertrevliga!
  • Solveig S
    Solveig S skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Går gärna dit igen om behov uppstår!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Jag har varit kund i snart 4 år hos Naprapathälsan. De är otroligt skickliga och de lyssnar på mig som kund. Jag är supernöjd! Väldigt bra bokningssystem, lätt och smidigt. 5 tummar från mig 😀
  • Helene E
    Helene E skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Ett mycket bra,trevligt och professionellt bemötande från start.

En välkomnande atmosfär och bra behandling.

Naprapathälsan i Sollentuna har gott och väl levt upp till mina förväntningar.

Bra med SMS påminnelse inför behandling.
  • Ida R
    Ida R skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Jag besökte Naprapathälsan främst i förebyggande syfte och stelhet i bröstryggen i och med att jag jobbar på kontor. Jag fick vänta några minuter över min bokade tid, men det gjorde inget. Naprapaten jag träffade kändes professionell och väldigt duktig. Jag fick tips på hur jag kan träna och jobba på rörligheten, samt blev återkallad efter två veckor. Jag är mycket nöjd.
  • Eva F
    Eva F skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Proffsigt bemötande , lyhörda och flexibla.
  • Birgitta G
    Birgitta G skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Gått hos Mikaela drygt ett år. Bästa naprapat jag mött på länge. Mycket bra!
  • Åse A
    Åse A skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Bra mottagande och väl omhändertagande, redan efter två behandlingar så känns det redan bättre.
  • Triffa A
    Triffa A skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Otroligt kompetenta och bra! Rekommenderas starkt!
  • Anna E
    Anna E skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Blev så väl omhändertagen här, fick en fantastisk behandling och goda rdå som ledde till en klar förbättring. Rekommenderas!!!!
  • Olle T
    Olle T skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Bra kund upplevelse, bra service och bra kunnande
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Utan Naprapathälsan i Sollentuna så skulle jag inte kunna leva det aktiva liv jag lever.
  • Sabine L
    Sabine L skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Ovanligt serviceinriktade och en gemytlig stämning hos er! Kompetenta naprapater som också kan ge goda träningsråd för att undvika skador.
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mkt bra. Trivs och komma gärna tillbaka.
  • Joakim R
    Joakim R skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Riktigt proffsig service och mycket utbildade naprapater, jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå någon annan stans!
  • Marina H
    Marina H skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Jag har fått hjälp med rygg, axlar och även när jag hade problem med en arm. Naprapati, värme-kyla, massage. Fick hjälp snabbt och med väldigt bra resultat.
    Rekommenderar dem till min familj, mina vänner och arbetskamrater. Går gärna hos dem även med "bara" massage i förebyggande syfte.
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Trevligt bemötande, kunnig personal som förstår de besvär man har!
  • Kerstina H
    Kerstina H skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Det bästa bemötande man kan få.
    Har fått hjälp med ryggbesvär, nackbesvär m.m.
    Personalen lever alltid upp till min förväntan.

Naprapathälsan i Sollentuna är bara bäst!

Turebergsleden 107, 191 48 Sollentuna