Alla kategorier Naprapat Stockholms län Sollentuna Naprapathälsan i Sollentuna

Naprapathälsan i Sollentuna

Turebergsleden 107, 191 48 Sollentuna — Visa karta

Efter att ha arbetat på flera olika kliniker startade vi 2011 Naprapathälsan i Sollentuna. Här har vi skapat en lugn och välkomnande mottagning där du riktigt kan känna att du kommer bli väl omhändertagen.

Vi har ett stort intresse för idrott och behandlar ofta idrottsskador, men tack vare vår breda kompetens och långa erfarenhet inom naprapati, kost och massage hjälper vi dig bli av med akuta och långvariga besvär i muskler och leder.

Med hjälp av träning i kombination med manuell behandling av muskler och leder hjälper vi dig till minskad smärta och ökad rörlighet.

Välkommen!
Mån: 08:00-17:00
Tis-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 40 kunder tycker om Naprapathälsan i Sollentuna

• Helene G skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Gick hit efter att ha läst alla fantastiska omdömen om detta företag. INTE ångrat. Sån kompetens som finns här! Jag går till Mikaela som är magiskt bra. Men vet att alla är grymma. Skickade maken till Linn & hans axel är på väg att bli bättre. De ser till helheten & jobbar för långvarig förbättring. Varma rekommendationer! Läs mer
  • Maria W skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    -Naprapatbehandling
    -Fick snabbt tid och professionellt och vänligt bemötande
    -De lever absolut upp till mina förväntningar Läs mer
  • Anna T skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Naprapattjänst.
    Proffsiga och vänliga. Läs mer
  • Ann-Louise A skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mycket trevligt och bra bemötande, hade ont i axlar och nacke och har blivit mycket mycket bättre Läs mer
  • Ian B
    Ian B skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Fantastiskt bemötande och service. Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Jag behövde hjälp med att få igång min rörlighet ihöfterna. Emma har gjort ett enastående bea jobb och gett mig bra övningar att göra hemma så nu när jag gjort min första höftoperation så går rehaben mycket bra tack vare Emmas jobb före operationen stort tack för det.👍Jag har hört gott om företaget och därför föll valet på ert företag . Läs mer
  • Cecilia G skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Napraprathälsan är proffsiga och kompetenta. Läs mer
  • Christer L skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Fick akut hjälp med nerv i kläm, bokade även uppföljningsbesök, det löste sig tack vare bra behandling/råd

Jag kommer återkomma med förebyggande behandling framöver

Nöjd och belåten Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Anna Gunnarsson har tagit hand om min kropp i ur och skur. Hon är bäst! Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mycket bra och professionell hjälp av naprapat vid stelhet kopplat till återkommande migrän. Läs mer
  • Marleny N skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Jag faktiskt kommer regelbundet till Naprapathälsan i Sollentuna, det är såå skönt efteråt, trevliga och så himla duktiga och proffsiga personal. Jag fortsätter själv klart komma dit varje gång jag behöver :) Läs mer
  • Christina N
    Christina N skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mkt bra bemötande!
    De jag träffat verkar mkt kunniga och vet vad de gör.
    Sökte för ont i axlarna. Har dock inte blivit bättre nen jag slarvar ned att göra övningar jag fått Läs mer
  • Jan S skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Behandling av tennisarm. Mycket trevligt bemötande. Har varit här tidigare för ryggproblem och ville gärna fortsätta här. Är säker på att denna behandlling kommer att ge positivt resultat. Läs mer
  • Elisabet S skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Trevligt bemötande och kunnig personal. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Edin C skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Väldigt nöjd, professionellt bemötande. Läs mer
  • Henrik P skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Bra och snabb behandling, trevligt bemötande Läs mer
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Massage,naprapat.
    Ja.
    Ja.
    Mycket kompetent Läs mer
  • Charlotte G skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Bra bemötande, smidigt bokningsförfarande, bra resultat på behandlingarna. Läs mer
  • Anders L skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Det har varit helt fantastisk personal. De kan verkligen sin sak. Läs mer
  • Frank L skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mycket trevligt bemötande, pedagogiskt och informativt. Och ryggen mår mycket bättre. :) Läs mer
  • Anna S skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mycket proffsig och vänlig personal. Lätt att boka tid, antingen på nätet eller via telefon. Aldrig långa väntetider, rekommenderar varmt Naprapathälsan i Sollentuna. Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Josefine på Naprapathälsan i Sollentuna är helt fantastisk!
    När jag kom till henne kunde jag knappt röra mig p.g.a. kraftigt ryggont efter att ha gjort ett felaktigt lyft. Efter tre behandlingar är jag återigen rörlig och kan återgå till mitt liv... Tummen upp! Läs mer
  • Jessica A skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Lyssnar och behandlar bra, supertrevliga! Läs mer
  • Solveig S skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Trevligt och proffsigt bemötande.
    Går gärna dit igen om behov uppstår! Läs mer
  • Sofia S skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Jag har varit kund i snart 4 år hos Naprapathälsan. De är otroligt skickliga och de lyssnar på mig som kund. Jag är supernöjd! Väldigt bra bokningssystem, lätt och smidigt. 5 tummar från mig 😀 Läs mer
  • Helene E skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Ett mycket bra,trevligt och professionellt bemötande från start.

En välkomnande atmosfär och bra behandling.

Naprapathälsan i Sollentuna har gott och väl levt upp till mina förväntningar.

Bra med SMS påminnelse inför behandling. Läs mer
  • Ida R skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Jag besökte Naprapathälsan främst i förebyggande syfte och stelhet i bröstryggen i och med att jag jobbar på kontor. Jag fick vänta några minuter över min bokade tid, men det gjorde inget. Naprapaten jag träffade kändes professionell och väldigt duktig. Jag fick tips på hur jag kan träna och jobba på rörligheten, samt blev återkallad efter två veckor. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Eva F skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Proffsigt bemötande , lyhörda och flexibla. Läs mer
  • Birgitta G skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Gått hos Mikaela drygt ett år. Bästa naprapat jag mött på länge. Mycket bra! Läs mer
  • Åse A
    Åse A skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Bra mottagande och väl omhändertagande, redan efter två behandlingar så känns det redan bättre. Läs mer
  • Triffa A skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Otroligt kompetenta och bra! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Anna E
    Anna E skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Blev så väl omhändertagen här, fick en fantastisk behandling och goda rdå som ledde till en klar förbättring. Rekommenderas!!!! Läs mer
  • Olle T
    Olle T skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Bra kund upplevelse, bra service och bra kunnande Läs mer
  • Annelie G skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Utan Naprapathälsan i Sollentuna så skulle jag inte kunna leva det aktiva liv jag lever. Läs mer
  • Sabine L skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Ovanligt serviceinriktade och en gemytlig stämning hos er! Kompetenta naprapater som också kan ge goda träningsråd för att undvika skador. Läs mer
  • Pierre K skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Mkt bra. Trivs och komma gärna tillbaka. Läs mer
  • Joakim R skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Riktigt proffsig service och mycket utbildade naprapater, jag skulle aldrig kunna tänka mig att gå någon annan stans! Läs mer
  • Marina H
    Marina H skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Jag har fått hjälp med rygg, axlar och även när jag hade problem med en arm. Naprapati, värme-kyla, massage. Fick hjälp snabbt och med väldigt bra resultat.
    Rekommenderar dem till min familj, mina vänner och arbetskamrater. Går gärna hos dem även med "bara" massage i förebyggande syfte. Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Trevligt bemötande, kunnig personal som förstår de besvär man har! Läs mer
  • Kerstina H skrev om Naprapathälsan i Sollentuna
    Det bästa bemötande man kan få.
    Har fått hjälp med ryggbesvär, nackbesvär m.m.
    Personalen lever alltid upp till min förväntan.

Naprapathälsan i Sollentuna är bara bäst! Läs mer

Turebergsleden 107, 191 48 Sollentuna