Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Agilokliniken Agilokliniken - City

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, 111 64 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken City!

Här arbetar välutbildade och erfarna naprapater och sjukgymnaster för att hjälpa dig med dina led- och ryggbesvär. Vi tror starkt på att utreda roten till problemet innan vi rekommenderar behandling och ber dig vid ett besök beskriva dina besvär noggrant. När vi identifierat orsaken kan vi börja fundera på lösningar!

Vi jobbar i 40min pass och behandlingsplanen kan bestå av ren behandling eller kombineras med träning och rehabilitering. Olika tekniker som t.ex. manipulation, akupunktur, massage och stretching används beroende på dina behov och besvär.

Boka en tid redan idag!

Läs vad 295 kunder tycker om Agilokliniken - City

• Tommy S
    Tommy S skrev om Agilokliniken - City
    Det är alltid proffsigt bemötande! de som jobbar på Agilo besitter stor kompetens
    och erfarenhet rekommenderar jag ofta dem till släkt och vänner.
    Det gör oftast skillnad om man har ont eller är sned i nacke eller rygg då man besökt kliniken.
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Agilokliniken - City
    Bra bemötande, behandling och rekommendation för att förhindra framtida problem.
  • Ninni T
    Ninni T skrev om Agilokliniken - City
    Besök hos naprapat. Bra bemötande och gick snabbt att få en tid
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Agilokliniken - City
    Trevlig och kunnig personal. Fick hjälp snabbt genom arbetsgivarens sjukvårdsförsäkring
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Agilokliniken - City
    Jag har fått behandling för en skadad axel. Det har krävts en hel del tillfällen men jag är betydligt bättre nu än vid starten. Alla är engagerade, trevliga och kunniga. Jag har fått ett väldigt bra bemötande.
  • Claudia M
    Claudia M skrev om Agilokliniken - City
    Jättebra bemötande, proffsig och trevlig personal (Patrik Otterberg) är jättenöjd med mina behandlingar.
  • Inga J
    Inga J skrev om Agilokliniken - City
    Professionellt ut i fingerspetsarna.
    Söker för smärta i ländryggen som strålar ut i benet. Enkel tidsbokning och kunnig personal. Ingen onödig behandling utan diagnostisering, behandling, eget träningsprogram och uppföljning. Kan inte bli bättre.
  • Masoud A
    Masoud A skrev om Agilokliniken - City
    Jag är nöjd med min behandling process. Det ett tag till som jag känner mig ok,
  • Lottis B
    Lottis B skrev om Agilokliniken - City
    Det går att få tid snabbt. Bra läge för mig på 5 minuters cykeltur. Vänligt bemötande
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om Agilokliniken - City
    Mycket trevligt och bra bemötande. Tydlig beskrivning av problem bild och åtgärder.
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Agilokliniken - City
    Har aldrig varit på kliniken i city, bara på den i Tumba!
  • Emil W
    Emil W skrev om Agilokliniken - City
    Super trevliga och proffsiga. Världsklass
  • Mattias G
    Mattias G skrev om Agilokliniken - City
    Professionella, omhändertagande och kunniga.
  • Bengt Theodor O
    Bengt Theodor O skrev om Agilokliniken - City
    hej
    Förväntningarna var att få hjälp med min sträckning i baklåret.
    Jag fick tid snappt och blev bra bemött och problemet försvann fort.
    Jag vart nöjd och kände att jag fick riktigt proffsig hjälp och träningsalternativ att tänka på framåt.
  • David E
    David E skrev om Agilokliniken - City
    Spänningar i axlarna
    Korrekt
    Professionellt
  • Roger J
    Roger J skrev om Agilokliniken - City
    Jag får alltid bra hjälp av Erik i Tumba.
  • Joakim H
    Joakim H skrev om Agilokliniken - City
    Alltid proffsigt och trevligt bemötande. Underbara människor i personalen!
  • Joakim P
    Joakim P skrev om Agilokliniken - City
    Gick att snabbt hitta en akuttid, och jag fick bra hjälp på plats. Svårt att säga exakt verkansgrad, men problemen lättade och jag fick med mig ett åar tips om hur jag kunde stretcha muskulaturen själv.
  • Ola N
    Ola N skrev om Agilokliniken - City
    Behandling via försäkring; Stötvåg och akupunktur.
    Har fungerat bra, kunnig och trevlig sig.
  • Päivi J
    Päivi J skrev om Agilokliniken - City
    Bra på alla sätt - väntar ivrigt när Markus kommer tillbaka från föräldraledigheten!
  • Annicka W
    Annicka W skrev om Agilokliniken - City
    Naprapat och sjukgymnast. Jättebra stöd och hjälp. 10/10 stjärnor från mig
  • Maud F
    Maud F skrev om Agilokliniken - City
    Fick helt fantastisk hjälp med att bli av med smärtan i min höft.
  • Wille J
    Wille J skrev om Agilokliniken - City
    Jag har fått hjälp med akupunktur och sjukgymnastik inklusive tips om egenträning. Professionellt och vänligt bemötande samt flexibilitet vid mina behov av ombokningar.
  • Susanne S
    Susanne S skrev om Agilokliniken - City
    Alltid en befrielse att komma till Agilio på Grödingevägen i Tumba. Professionell naprapat med stor yrkesskicklighet, närvaro och inkännande.När jag är klar går jag därifrån på lätta ben med fri syretillförsel i de delar han behandlat.
  • Margareta W
    Margareta W skrev om Agilokliniken - City
    jag har alltid fått ett positivt och vänligt bemötande
    jag har fått/får hjälp med mina nackproblem och jag upplever att "min" naprapat är kunnig
  • Björn L
    Björn L skrev om Agilokliniken - City
    En mycket positiv upplevelse när det gäller bemötandet men framför allt resultatet av behandlingen.
  • Marie L
    Marie L skrev om Agilokliniken - City
    Jag uppfattar Agilokliniken som mycket professionella. De Naprapater jag fått hjälp av har rätt kompetens, är nogranna och har ett trevligt bemötande.
  • Timo E
    Timo E skrev om Agilokliniken - City
    Väldigt kunnig, hjälpsam, och vänlig personal. Anpassar behandlingen efter dig som individ och lyssnar på vad du gärna undviker.
    Ger råd om egen fortsatt egenvård hemma med övningar och hjälpmedel för att du ska "slippa komma tillbaka".
  • Jani K
    Jani K skrev om Agilokliniken - City
    Bra trevligt bemötande och bra hjälp med mina besvär.
    Jag fick hjälp med muskulär stelhet i ländryggen.
    Manipulation, tense och stretch.
    Några varor har jag inte köpt.
  • Lars P
    Lars P skrev om Agilokliniken - City
    Mycket bra bemötande o kunnig personal, gjorde det dom är utbildade för o förklarade bra. bra övningar
  • Erik Å
    Erik Å skrev om Agilokliniken - City
    Fantastiskt bemötande på alla plan och mycket proffsigt. Med lätthet högsta betyg
  • Maria S
    Maria S skrev om Agilokliniken - City
    Jag tycker att alla jag har har mött på kliniken har varit väldigt bemötande och man känner att de har ett genuint intresse att man ska bli bra. Jag har köpt en Tempurkudde och en liten träningsboll.
  • Camilla B
    Camilla B skrev om Agilokliniken - City
    Utmärkt service och trevlig personal. Bra läge nära Centralstationen.
  • Bertil N
    Bertil N skrev om Agilokliniken - City
    Proffesionellt och omhändertagande bemötande.
  • Robert I
    Robert I skrev om Agilokliniken - City
    Mycket bra bemötande och behandling.
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Agilokliniken - City
    Bra och professionellt, och jag kan rekommendera Agilokliniken.
  • Birgitta J
    Birgitta J skrev om Agilokliniken - City
    Proffsigt, och trevligt bemötande. Ingen stress, utan en avslappnande miljö.
  • Mattias Ö
    Mattias Ö skrev om Agilokliniken - City
    Jag fick ett snabbt svar på mina initiala frågor, tidsbokningen var smidig. Jag fick en första besökstid inom några dagar efter den första kontakten. Behandlingen av fysioterapeuten var effektiv. Behandlingen utfördes proffessionellt av utbildad personal.
  • Ritva M
    Ritva M skrev om Agilokliniken - City
    Varit mkt professionell bemötande och bra behandling. Besvären med kroppen har lindrats och det går framåt.
  • Charlotta D
    Charlotta D skrev om Agilokliniken - City
    Besök hos naprapat. Mycket bra.
  • Kent L
    Kent L skrev om Agilokliniken - City
    Jag fick redan från början ett bra bemötande och så fortsatte det även på återbesöken.
    Jag sökte för ett ryggskott som spökat några månader och känner mig idag klart bättre.
  • Mikael  Nils G
    Mikael Nils G skrev om Agilokliniken - City
    Kunniga, men trist lokal och dålig tidspassning, skulle behöva en admin
  • Pär S
    Pär S skrev om Agilokliniken - City
    Fått hjälp med hälsporre på höger fot. Superbra mottagande och behandling.
  • Stefan C
    Stefan C skrev om Agilokliniken - City
    Allt bra som vanligt. Direkt resultat.
  • Joakim E
    Joakim E skrev om Agilokliniken - City
    Ett ryggskott som jag har fått föredömlig hjälp med. Har hunnit med 3 besök och har nytt besök inbokat inom kort och jag har bara gott att säga, fortsätt så!
  • Astrid D

Seriöst
    Punktligt
  • Åke S
    Åke S skrev om Agilokliniken - City
    Jag hade problem med mitt knä och fick stötvågsbehandling samt el av Patrik Otteberg. Han var mycket professionell och väldigt trevlig och bra att ha att göra med. Förklarade och lyssnade, jag är mycket nöjd med kliniken och Patrik.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Agilokliniken - City
    Behandlingarna kändes inte individuella och naprapaten hade dålig koll på vem patienten var.
  • Malin B
    Malin B skrev om Agilokliniken - City
    Professionellt, vänligt och tillmötesgående bemötande.
  • Hasse H
    Hasse H skrev om Agilokliniken - City
    Vänligt bemötande vid alla kontakter med företaget. hjälpen bestod i en krånglande armbåge (golfarmbåge). Väldigt ont i början. Tog en lång tid att bota men är åter aktiv med mina dagliga sysslor.

Västra järnvägsgatan 13, 111 64 Stockholm