Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Agilokliniken Agilokliniken - City

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, 111 64 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Agilokliniken City!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete. Samt senaste inom teknik med metoder som stötvågsbehandling för smärta i muskelfästen och senor. Samt interferensström för spända muskler.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.
INGEN SKA HA ONT I ONÖDAN!
Öppet just nu
Mån-Tor: 08:00-18:00
Fre: 08:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 337 kunder tycker om Agilokliniken - City

• Joachim L
    Joachim L skrev om Agilokliniken - City
    Problem med hälsena, som efter ca en vecka in i behandlingen blev komplicerad då jag stukade samma fot..... Hanterades snyggt av Kliniken. Lite byten av personer (men det var semesterperiod i början) så ok. Bra bemötande, bra personer. Är långt ifrån ok i foten än dock - men det har nog mer med foten än behandlingen att göra.
  • Catrin M
    Catrin M skrev om Agilokliniken - City
    Positiv och professionell. kunnig personal som vet vad det talar om och har erfarenhet från området (problem med foten i mitt fall)
  • Helena B
    Helena B skrev om Agilokliniken - City
    Jag går regelbundet hos Patrik Otteberg och är väldigt nöjd.
    Jag har haft problem med ryggen sedan många år. Det är mycket bättre nu.
    Jag har också fått hjälp med skador i en axel och i ett knä. Jättebra!
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Agilokliniken - City
    Professionellt bemötande med otrolig kompetens inom alla områden jag har behövt hjälp med. Allt från stötvågsbehandling i knä till att behandla en förskjutning i ländkota!
  • Elisabeth E
    Elisabeth E skrev om Agilokliniken - City
    Bemötandet har varit helt OK. Behandlingarna har gjort att jag har blivit av med mina smärtor. Jag brukar rekommendera Agilokliniken när jag hör folk i min omgivning klaga på att de har ont nånstans.
  • Galina N
    Galina N skrev om Agilokliniken - City
    Det var väldigt trevligt bemötande och bra akut behandling .
    jag är nöjd. // vh Galina Nordlund
  • Sussi
    Sussi skrev om Agilokliniken - City
    Fräscha lokaler, mycket trevlig personal och bra vård!
  • Elvira G
    Elvira G skrev om Agilokliniken - City
    Väldigt bra service. Kunnig och trevlig personal.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om Agilokliniken - City
    Jag har sökt för flera diagnoser och fått bra bemötande,råd och behandlingar varje gång. Vid första besöket var jag långtidssjukskriven för ryggen. Idag jobbar jag heltid, helt frisk och full av energi. Jag har gjort mycket själv för att må så här bra men utan hjälp av Patrik Otteberg hade jag förmodligen inte klarat av det. Jag rekommenderar alla mina trasiga vänner att söka hjälp på Agilokliniken.
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Agilokliniken - City
    Agilokliniken har över åren hjälp mig med många olika skador och tillstånd. Kronisk inflammation i axl, ryggskott, nackskott, hälsporre samt muskelbristning i vaden. Samtliga behandlande Naprapater har genomgående varit mycket bra på att ställa diagnos, ge en klar och realistisk bild över vilken typ av behandling samt hur många behandlingar för att bli symtomfri. Det här gänget har alltid överlevererat och jag tycker de är mycket kompetenta, proffsiga och fixar alltid en tid fort om det är akut.
  • Jan L
    Jan L skrev om Agilokliniken - City
    Bra bemötande och tillgänglighet. Fick snabbt tid när mitt behov uppstod.
  • Anne T
    Anne T skrev om Agilokliniken - City
    Jag har alltid fått professionellt bemötande och hjälp hos Agiliokliniken.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Agilokliniken - City
    Jag har fått väldigt bra hjälp från Patrik Otteberg som inte bara behandlade den hälsporre som jag sökt hjälp för utan även alla mina problem med mina fötter och mitt rörelsemönster där jag fastnat i ett haltande.

Just att se helheten kring problemtet har jag uppskattat mycket.
  • Marcela C
    Marcela C skrev om Agilokliniken - City
    Jag blev välmottagen och fick en mycket bra behandling av utomordentligt trevlig och professionell naprapat.
  • Therese F
    Therese F skrev om Agilokliniken - City
    Alltid lika vänligt och bra bemötande samt att jag fått den hjälp jag behöver.
  • Martin E
    Martin E skrev om Agilokliniken - City
    Olika behandlare vid varje, avbokat en gång utan att jag fick besked om detta, annars helt ok.
  • Johanna Z
    Johanna Z skrev om Agilokliniken - City
    Sökte för misstänkt dikbrock, fick snabb hjälp. Trevligt bemötande och bra uppföljning,
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Agilokliniken - City
    Trevligt bemötande. Kändes proffsiga.
  • Anna K
    Anna K skrev om Agilokliniken - City
    Hjälp med nacke. Bra och vänligt bemötande, Bra behandling.
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Agilokliniken - City
    Typ ryggskottsbehandling.

Mycket bra, trevligt och proffsigt. Omsorgsfullt, vänligt och inkännande. Helt ok bokningsfunktion på webben. Bra med kalenderutskick.
  • Mats W
    Mats W skrev om Agilokliniken - City
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Rehab av plantar fasciit mha bla stötvåg.
  • Pia S
    Pia S skrev om Agilokliniken - City
    Mycket bra och professionellt bemötande. Jag får hjälp med en kotförskjutning´i ryggen med smärtor i benet som följd. Ischiasnerven är klämd och inflammerad.
  • Katarina D
    Katarina D skrev om Agilokliniken - City
    Fick tid inom två dagar. Sökte för ryggskott. Fick en professionell bedömning och behandling av mina besvär. Fick hjälp m manipulering, TNS och akupunktur av min rygg. Fick svar på frågor, känner mig inte överbehandlad. Patric ringde tillbaka samma dag då jag sökte honom då smärtan i ryggen hade kommit tillbaka för råd. Kan varm rekommendera Agilokliniken.
  • Sabine J
    Sabine J skrev om Agilokliniken - City
    Väldigt bra, trevlig personal och kunniga
  • Irina W
    Irina W skrev om Agilokliniken - City
    Jag har blivit undersökt för ryggproblem och jag fick en snabb och mycket profissionell hjälp av kiropraktoen på agilokliniken efter en nogrann undersökning. Jag vill varmt rekommendera den kliniken till alla!
  • Lennart W
    Lennart W skrev om Agilokliniken - City
    Hjälp med irriterade hälsenor, huvudsakligen stötvågsbehandling.
    Om det beror på läkarremissen eller klinikens sätt att behandla ska jag låta vara osagt men min upplevelse är att analysen av bakomliggande orsakssamband grund samt inriktningen på behandlingen är smal. Som komplement till behandlingen på Agilo har jag på eget initiativ sökt upp naprapat som konstaterar problem med stela vader och brist på rörlighet i fotleden. En timmes behandling hos naprapat gav större förbättring än fem behandlingar på Agilo. Egentligen säger det sig själv, att bara "hamra" på hälsenan utan att se till var hälsenan fortsätter uppåt och hur den interagerar med andra senor och muskler är för avgränsat och missar sitt större sammanhang. Orsak och verkan behöver kopplas samman och här är det uppenbart att Agilo skulle kunna göra mycket mer.
    Att kompetensen finns hos de enskilda sjukgymnasterna är jag ganska säker på.
  • Wille J
    Wille J skrev om Agilokliniken - City
    Bemötandet har varit omtänksamt, effektivt och snabbt.
    Jag har fått hjälp med att utreda en muskelskada, fått en bra plan och blivit behandlad.
    Snabb och bra dialog vid bokning och ombokning av tider.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Agilokliniken - City
    Jättebra och professionellt bemötande. Toppenhjälp för mina problem.
  • Charlotta K
    Charlotta K skrev om Agilokliniken - City
    Fick snabbt en tid vilket jag behövde.
    Behandlingen var mycket bra.
  • Mia C
    Mia C skrev om Agilokliniken - City
    Hjälp med överbelastad muskel i knät. Snabb hjälp, kunnig personal, känns proffsigt.
  • Eva S
    Eva S skrev om Agilokliniken - City
    Enkelt att boka tid via websidan.
    Trevligt välkomnande och visat intresse för kunden.
    Mottagande på utsatt tid.
    Har fått interferensström och akupunktur massage under 3 behandlingar.
    Tips och råd på fortsatta övningar för att stärka muskulaturen.
    Är idag smärtfri.
  • Philip F
    Philip F skrev om Agilokliniken - City
    Jag är mycket nöjd med behandlingen jag fått. Känns bättre i ryggen.
  • Carl B
    Carl B skrev om Agilokliniken - City
    Mycket bra, trevlig personal och bemötande.
  • Jesper K
    Jesper K skrev om Agilokliniken - City
    Har alltid blivit proffsigt bemött på Agilokliniken! De har behanldlat ett flertal olika skador på mig genom åren och har faktiskt aldrig misslyckats, bla benhinneproblem som jag drogs med i 25 år. Kan varmt rekommendera Patrik Otteberg på Citykliniken som blivit min "egen" naprapat.
  • Ylva N
    Ylva N skrev om Agilokliniken - City
    Bra bemötande! Kunnig och förtroendeingivande personal.
  • Christina K
    Christina K skrev om Agilokliniken - City
    Har fått bra hjälp för min rygg med behandling och övningar jag kan göra hemma. Trevlig o duktig personal!!
  • Madeleine T
    Madeleine T skrev om Agilokliniken - City
    Jag får behandling av min vänstra häl med shock wave samt sjukgymnastikövningar. Kristoffer är den som behandlar mig. Mycket nöjd såhär långt även om hälen ej blivit mycket bättre som dock mer beror på mig än på Agilokliniken.
  • Paulina T
    Paulina T skrev om Agilokliniken - City
    Jag upplever Agilokliniken som en bra, professionell klinik med kompetenta naprapater. Jag har sökt jobb för olika problem med bröstrygg och nacke, som resulterat i flertalet tillfällen av nackspärr. Jag har alltid blivit väl bemött, omhändertagen och lyssnad på - något jag tycker är viktigt då man söker vård.
  • Peder N
    Peder N skrev om Agilokliniken - City
    Väldigt trevligt mottagande. Lyhörd personal som lyssnade på de problem jag hade med rygg och nack smärtor samt stelhet. Fick bra behandling med tips på vad man kan göra själv. Väldigt professionell och trevlig personal och jkag skulle absolut gå dit igen.
  • Eva J
    Eva J skrev om Agilokliniken - City
    Stötvåg mot musarm. Personligt och trevligt bemötande.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Agilokliniken - City
    Det är alltid proffsigt bemötande! de som jobbar på Agilo besitter stor kompetens
    och erfarenhet rekommenderar jag ofta dem till släkt och vänner.
    Det gör oftast skillnad om man har ont eller är sned i nacke eller rygg då man besökt kliniken.
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Agilokliniken - City
    Bra bemötande, behandling och rekommendation för att förhindra framtida problem.
  • Ninni T
    Ninni T skrev om Agilokliniken - City
    Besök hos naprapat. Bra bemötande och gick snabbt att få en tid
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Agilokliniken - City
    Trevlig och kunnig personal. Fick hjälp snabbt genom arbetsgivarens sjukvårdsförsäkring
  • Henrik A
    Henrik A skrev om Agilokliniken - City
    Jag har fått behandling för en skadad axel. Det har krävts en hel del tillfällen men jag är betydligt bättre nu än vid starten. Alla är engagerade, trevliga och kunniga. Jag har fått ett väldigt bra bemötande.
  • Sara H
    Sara H skrev om Agilokliniken - City
    Följde med Kristoffer Eriksson när han började hos er. Han är proffsig som alltid. Den gången jag ringde för att meddela att jag satt fast i trafik svarade någon i receptionen snabbt. Även bokningen via hemsidan har funkat. Även ett plus att kliniken ligger centralt.
  • Claudia M
    Claudia M skrev om Agilokliniken - City
    Jättebra bemötande, proffsig och trevlig personal (Patrik Otterberg) är jättenöjd med mina behandlingar.
  • Inga J
    Inga J skrev om Agilokliniken - City
    Professionellt ut i fingerspetsarna.
    Söker för smärta i ländryggen som strålar ut i benet. Enkel tidsbokning och kunnig personal. Ingen onödig behandling utan diagnostisering, behandling, eget träningsprogram och uppföljning. Kan inte bli bättre.
  • Masoud A
    Masoud A skrev om Agilokliniken - City
    Jag är nöjd med min behandling process. Det ett tag till som jag känner mig ok,
  • Agneta N
    Agneta N skrev om Agilokliniken - City
    Proffesionellt och trevligt bemötande. Ofta går det bra att då tid.

Västra järnvägsgatan 13, 111 64 Stockholm