Agilokliniken - City

Snittbetyg
4.7
Ring 08-509 220 21 Dela

Om företaget

Välkommen till oss på Agilokliniken City! Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage...

920 omdömen om Agilokliniken - City

Sedan starten hos Reco 2015

Visar 920 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Matthew S
Skrev om Agilokliniken - City

professionell, empatisk, effektiv, välutbildad och utrustad

Jonas F
Skrev om Agilokliniken - City

Enkelt och smidigt att boka tid, som alltid mycket bra bemötande och kunnig personal. Återkommer regelbundet och känner mig som en ny människa efter varje besök :-)

Åsa L

Allt fungerar jättebra. Har inget att klaga på 😊

Ulf Å
Skrev om Agilokliniken - City

Väldigt trevlig personal med otrolig kompetens.

Judith Catherine B
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket god tillgänglighet och professionellt bemötande

Kristine W
Skrev om Agilokliniken - City

Missnöjd med bemötandet. Bytte klinik. Oengagerad Fysio.

Kristine W
Skrev om Agilokliniken - City

Efter två behandlingar vänder jag mig någon annanstans. Fortfarande inte ordentligt undersökt. Ointresserad Fysio.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan S
Skrev om Agilokliniken - City

Som alltid ett bra bemötande och mycket bra behandling!

Stefan O
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket trevligt bemötande o kunnig

Max L
Skrev om Agilokliniken - City

Fantastiskt, grymt bra. Jonas Wirström är en stjärna.

Lola G
Skrev om Agilokliniken - City

Väldigt professionellt och kunnigt. Fick svar på alla frågor och väg framåt.

Anna A
Skrev om Agilokliniken - City

Trevligt, engagerat och proffsigt bemötande.

Cairistiona Elizabeth S
Skrev om Agilokliniken - City

The physiotherapists I have seen have been very knowledgeable and helpful, they have provided laser treatment in clinic and recommended an exercise programme to work on at home to help get me back on my feet as quickly as possible. I have noticed a quick improvement in my mobility and flexibility, and believe this is down to the service provided at Agilo Clinic. I have removed -1 rating as I have had a consistent problem with the booking system online. When trying to sign up for repeat sessions online there does not appear...

Erik N
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har gått till Agilo för olika besvär under många år och har bara positiva saker att säga. Det finns nästan alltid tider, behandlingarna är bra och bemötandet ännu bättre.

Agneta Christina W
Skrev om Agilokliniken - City

Fint bemötande, bra behandling och uppföljning. Väldigt nöjd med gott omhändertagande för mina axelproblem

Gunnar Å

Xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxcccc

Rick Peter L
Skrev om Agilokliniken - City

Alltid ett vänligt bemötande. Aldrig sena till min avtalade tid.

Johanna H
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande och inlyssnande av mina symptom. Snabb hjälp.

Mimmi B
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har träffat flera på Agilokliniken City och är mycket nöjd med deras bemötande och kunnighet.

Pia W
Skrev om Agilokliniken - City

Blir mycket väl behandlad. Professionellt bemötande och mycket god behandling.

Mona B
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande! Tidigare massage har varit fantastiskt men denna gång kändes massagen mer som en uppvärmning av huden. Inte värt nästan 1000kr. Allt beror väl på vem man får som massör.

Erik S
Skrev om Agilokliniken - City

Proffsigt bemötande och kunnig naprapat

Patrick T
Skrev om Agilokliniken - City

Kristoffer är en riktig stjärna. Han är inte bara bra på sitt jobb utan en fantastisk trevlig och inhörande person. Jag kan verkligen rekomendera Kristoffer till alla som söker en utmärkt naprapat. MVH Patrick

Per R
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket proffsigt bemötande och behandling!

Jonas E
Skrev om Agilokliniken - City

Bosse var superbra, förklarade mitt problem tydligt och visade mig bra övningar.

Michael
Skrev om Agilokliniken - City

Så bra personal... alltid enklare att boka och få hjälp!

Charlotta N
Skrev om Agilokliniken - City

Superlätt och snabbt att få tid. Väldigt professionellt omhändertagande med grundlig undersökning och tydlig plan för rehabilitering.

Robert B
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket kunnig och trevlig personal.

Lina S
Skrev om Agilokliniken - City

Skickliga, kunniga och tillgängliga behandlare, fina lokaler med modern utrustning. Bättre läge kan man inte tänka sig. Jag har haft olika behandlare och alltid blivit engagerat och proffsigt bemött.

Sebastian B
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande, behandling och övningar

Anna L
Skrev om Agilokliniken - City

Högt engagemang och kompetens!

Mikaela N
Skrev om Agilokliniken - City

Toppenbra och proffsigt bemötande! Bra genomgång och pedagogiskt förklarande av Kristoffer.

Niclas N
Skrev om Agilokliniken - City

Jag har fått mycket proffsig hjälp med de problem jag haft och dessutom av väldigt trevliga fysioterapeuter. När någon blev sjuk pusslade de febrilt för att jag skulle få en ny tid med så kort varsel som möjligt o.s.v.. Bara gott att säga med andra ord!

Katarina Susanne Brigitte A
Skrev om Agilokliniken - City

Fick en jättetrevlig upplevelse vid mitt första besök hos kliniken. Kristoffer var väldigt professionell och kunde på ett besök berätta anledningen till varför mina knän smärtar. Stort plus är att dom har ultraljudsundersökning som visar tydliga bilder. Stort tack Kristoffer för att du dämpat min oro jag hade innan besöket. Rekommenderar denna klinik varmt och jag kommer garanterat besöka den igen om jag är behov av hjälp.

Max William G
Skrev om Agilokliniken - City

Proffisionellt och trevligt bemötande som var måna över att mina problem skulle åtgärdas.

Lena Ann-Sofi P

Vänligt bemötande. Tydligt och pedagogisk förklaring Förtroendeingivande

Leif L
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket bra hjälp, tusen tack till Kristoffer som hjälpte mig diagnostisera mitt knä!

Torbjörn D
Skrev om Agilokliniken - City

Professionell personal. Lyhörda och kunniga.

Marcus A
Skrev om Agilokliniken - City

Riktigt bra kundbemötande och oerhört bra hjälp.

Cecilia F
Skrev om Agilokliniken - City

Serviceinriktade och lösningsorienterade naprapater med mitt bästa i åtanke. De har varit väldigt lyhörda för mina behov och problem. Jag besökte dem med problem med en axel.

Kim Mikael S
Skrev om Agilokliniken - City

Sjukgymnasten letade metodiskt fram övningar som över tid löste mina besvär.

Helena d
Skrev om Agilokliniken - City

Jonas som jag går till är alltid i tid och supertrevlig och duktig på sitt arbete. Har inget att klaga på!

Magnus D
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande och kunnig personal.

Adiba M
Skrev om Agilokliniken - City

Jätte njöt med hela behandling, bemötande,service kvalitet. Rekommenderar varmt.

Carita O
Skrev om Agilokliniken - City

Har nackbesvär. Fick lite övningar som jag även kunde hitta på nätet. Ändå bra att komma igång och har blivit rörligare av övningarna, men smärtorna är kvar och jag hade nog förväntat mig att få hjälp även med dem.

Emma U
Skrev om Agilokliniken - City

Bra bemötande och behandling.

Öystein E
Skrev om Agilokliniken - City

Jag är super nöjd med mitt besök på Agilo City. Bra humör, duktiga experter, flinka till att förklara samt snabb service. Kanon bra.

Björn Erik B
Skrev om Agilokliniken - City

Väldig trevlig och kunnig personal

Bengt Jörgen E
Skrev om Agilokliniken - City

Litet och personligt. Trevligt och hjälpsamt. Fick den hjälp jag behövde och aktiv uppföljning.

Hans Thomas Peder Ö
Skrev om Agilokliniken - City

Mycket bra mottagande och behandling.

Filtrera omdömen