Alla kategorier Naprapat Stockholms län Stockholm Norrmalm Agilokliniken Agilokliniken - City
Rekommenderat företag 2016 - Agilokliniken - City
Rekommenderat företag 2015 - Agilokliniken - City

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, 111 64 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Agilokliniken City!

Här arbetar välutbildade och erfarna naprapater och sjukgymnaster för att hjälpa dig med dina led- och ryggbesvär. Vi tror starkt på att utreda roten till problemet innan vi rekommenderar behandling och ber dig vid ett besök beskriva dina besvär noggrant. När vi identifierat orsaken kan vi börja fundera på lösningar!

Vi jobbar i 40min pass och behandlingsplanen kan bestå av ren behandling eller kombineras med träning och rehabilitering. Olika tekniker som t.ex. manipulation, akupunktur, massage och stretching används beroende på dina behov och besvär.

Boka en tid redan idag!

Läs vad 245 kunder tycker om Agilokliniken - City

• Per A
    Per A skrev om Agilokliniken - City
    Bra bemötande och kunnig personal. Jag har fått hjälp med något som jag trodde var hälsporre, men visade sig vara ett problem med hälsenefästet. Behandlingen var stötvågsbehandling vilken gjorde ganska ont och kostade en del (fem behandlingstillfällen) men det hjälpte mot besvären vilket jag är mycket tacksam för. Hade gått med problemet över ett år... Besökte tidigare Sophiahemmet som tyckte att det inte var något de kunde göra någonting åt (typ operation) och tipsade om att jag borde byta skor så skulle problemet försvinna vilket det inte gjorde...
  • Helen P
    Helen P skrev om Agilokliniken - City
    Bemötandet på kliniken har varit jättebra! Har gått på behandling för ont i ryggen, axlar och nacke och den personen som jag träffat är verkligen så duktig! Upplevs som otroligt kunnig, lyhörd och väldigt mån av att hjälpa..!
  • Barbro K
    Barbro K skrev om Agilokliniken - City
    Jag är mycket nöjd snabbt bemötande fantastisk behandling av min stela nacke släppte mig inte förrän jag var ok,hjälp med att utprova en kudde som passade mig jätte bra.Tid ordnades genom Skandia,alltså enbart positiv upplevelse!
  • Bessam S
    Bessam S skrev om Agilokliniken - City
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Fick behandling för hälsporre och efter fem behandlingar var smärtan borta. Kompetent personal som förklarar alla steg i behandlingen och är måna om sina kunder/patienter.
  • Jane S
    Jane S skrev om Agilokliniken - City
    Jag känner mig hörd och tagen seriöst. Får relevant feedback och träningsprogram. Proffsigt
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Agilokliniken - City
    Alltid proffsigt bemötande från kunnig personal.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Agilokliniken - City
    Mkt kompetent personal, bra bemötande o enkelt att få tid för behandling
  • Linda H
    Linda H skrev om Agilokliniken - City
    Snabba och effektiva med tider. Du känner dig tagen på allvar och bekväm med den vänliga personalen.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Agilokliniken - City
    Trevligt bemötande, bra behandling och helhetssyn. Även trevlig miljö.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Agilokliniken - City
    Bra mottagande och uppföljning.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Agilokliniken - City
    Löste mitt problem med värk i hälen som inte funkade speciellt bra för mig i vardagen. Riktigt bra (kunniga) och rolig personal.
  • Jan B
    Jan B skrev om Agilokliniken - City
    kliniken har alltid varit mkt tillmötesgående och jag har fått god service vid varje kontakt. förväntningarna var höga och de har infriats. Kan därför varmt rekommendera agilokliniken för andra behövande.
  • Christian J
    Christian J skrev om Agilokliniken - City
    Kan varmt rekommendera Agilokliniken, de är otroligt kunniga och kundfokuserade.
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Agilokliniken - City
    Problem med ländryggen (ryggskott). Snabb service och kunskap. Jag fick tid snabbt.
  • Karin C
    Karin C skrev om Agilokliniken - City
    Jag tyckte Agilokliniken var professionella. Jag fick stort förtroende för min naprapat (Patrik).
    Placeringen vid Centralstationen fungerade bra ur logistisk synvinkel, men lite tråkig.
  • Lars G
    Lars G skrev om Agilokliniken - City
    Bra bemötande och snabb respons på behandlingstider
  • Helena F
    Helena F skrev om Agilokliniken - City
    Mycket trevligt bemötande och kunnig naprapat (Bosse).
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Agilokliniken - City
    Ùuuuuuuuujjjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuyytrrruureetyy
  • Christofer C
    Christofer C skrev om Agilokliniken - City
    Mycket bra och trevligt bemötande
  • Anette A
    Anette A skrev om Agilokliniken - City
    Fick hjälp med stötvågsbehandling i armbågen.
    Effektivt och vänligt omhändertagande.
    Kändes proffsigt!
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Agilokliniken - City
    Fantastisk bra service! Snabbt svar och tid då jag skadat mig akut. Bra uppföljning, bra urval av tider att välja på och mycket kunnig naprapat. Nydanande behandlingssätt med gott resultat.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Agilokliniken - City
    Trevligt bemötande och mycket duktiga personer.
  • Jonas T
    Jonas T skrev om Agilokliniken - City
    Bra hjälp vid problem och stort kunnande i att ställa diagnoser.
  • Christina G
    Christina G skrev om Agilokliniken - City
    Sökte hjälp för ryggont samt höft, fick ett mycket professionellt bemötande. Efter ett antal behandlingar var problemen avhjälpta. Kan varmt rekommendera Agilokliniken.
  • Enrique R
    Enrique R skrev om Agilokliniken - City
    Utomordentligt mottagande och behandling . Tack
  • S
    S skrev om Agilokliniken - City
    Jag har genomgått två rehabiliteringsprogram med såväl en naprapat som en sjukgymnast och är mycket nöjd över den behandling jag fått. Rekommenderas starkt, och jag har rekommenderar Agilokliniken till vänner och familj som även dessa varit väldigt nöjda!
  • Henrik E
    Henrik E skrev om Agilokliniken - City
    Engagerat och proffsigt, mycket nöjd!
  • Anne-grete H
    Anne-grete H skrev om Agilokliniken - City
    så nöjd med Agilokliniken City. Trevligt o proffsigt bemötande. Har från första början när jag kom med en ond och stel höft fått toppenbra hjälp. Känner att Marcus som jag gått hos är genuint intresserad av att hitta grundproblemet och lösa det. Kommer jag I prat med personer som är I behov av hjälp rekommenderar jag alltid Agilokliniken!!
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Agilokliniken - City
    Fått behandling för besvär baksida lår / säte. Vänligt bemötande men jag upplever hen som tämligen oerfaren och inte riktigt kompentent för mina besvär. Hen missade återkoppling med mig gällnade ny tid så jag fick ta ny kontakt (efter första besöket).
  • Valerijs P
    Valerijs P skrev om Agilokliniken - City
    Healing my back and neck.
    Everything is clean and looking good.
    Staff is very professional.
  • Carina L
    Carina L skrev om Agilokliniken - City
    Vänligt och proffsigt bemötande och även ombokning vid sjuk terapeut gick väldigt smidigt- fick samma tid fast hos annan person.
  • Eva S
    Eva S skrev om Agilokliniken - City
    Proffsiga och mycket duktiga. Stötvågsbehandling för axlarna och jag även fått annan hjälp med besvär i rygg och nacke.
  • Louise P
    Louise P skrev om Agilokliniken - City
    Hej, trevlig bemötande, lätt att boka tid, bra intervaller på behandlingarna så att skadan blev återställd :-)
  • Anna O
    Anna O skrev om Agilokliniken - City
    Mycket bra bemötande och behandling av kunnig och lyhörd sjukgymnast
  • Annelie R
    Annelie R skrev om Agilokliniken - City
    Ligger bra till , trevlig lokal kunnig och trevlig personal
  • Fredrika A
    Fredrika A skrev om Agilokliniken - City
    Fick snabbt en tid för mitt ryggproblem. Har blivit väl bemött vid varje besök. Kunnig och trevlig personal. Allt har varit över förväntan, väldigt bra!
  • Christina S
    Christina S skrev om Agilokliniken - City
    Grymt! Supernöjd.
    Kunniga behandlare!
  • Philippa H
    Philippa H skrev om Agilokliniken - City
    duktiga, seviceminded. Fick hjälpa att identifiera en löparhöft och kunning personal därtill
  • Ted N
    Ted N skrev om Agilokliniken - City
    Jag har en väldigt positiv upplevelse av Agilo. Det har inte varit ett spikrakt förfarande men det känns som vi jobbat i en dialog och slutligen kommit åt rotproblement och kunnat ta till lämpliga åtgärder. Jag har haft problem med ett dåligt knä en lång tid och det har visat sig vara ryggen som är problemet. Odysseues har varit väldigt bra och jag rekommenderar honom och Agilo.
  • Erik H
    Erik H skrev om Agilokliniken - City
    Professionell mottagning och behandling. Mycket nöjd!
  • Eva C
    Eva C skrev om Agilokliniken - City
    De jag varit i kontakt med har varit oerhört trevliga och proffisiga. Jag känner mig väl omhändertagen. Jag har mest varit hos Klell på Söder och Susanne i City, men de två övriga (jag och namn,,,) har varit toppen de med.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Agilokliniken - City
    Otroligt duktiga. Jag har varit kund hos dom i ett par års tid.
    Väldigt professionella
  • Jill C
    Jill C skrev om Agilokliniken - City
    Jag har problem med nacke och rygg, därför går jag på behandlingar hos en av naprapaterna på Agilokliniken City. Redan efter tre behandlingar minskade smärtorna. Därefter går jag ung var tredje/fjärde/femte vecka för att förebygga besvären.
    Jag uppskattar enkelheten att kunna boka tider via hemsidan. Mycket nöjd!
  • Carl L
    Carl L skrev om Agilokliniken - City
    ..............................................................................................................................................
  • Marie S
    Marie S skrev om Agilokliniken - City
    Hade/har ont i knät. Blev mycket väl bemött hela vägen.
  • Emilie N
    Emilie N skrev om Agilokliniken - City
    I am very satisfied with Agilokliniken. I am being helped by Marcus. I came to him for a second opinion as I had problems with a pinched nerve in my back which I was not able to solve with another naprapat. Marcus takes time to explain what seems to be going on with my body and does good treatments. Agilokliniken is very professional and I like that you get your invoices in the email box, can book online and pay with swish if needed. It would be a plus if you can also change or cancel appointments online if needed.
  • Eva S
    Eva S skrev om Agilokliniken - City
    väldigt snabba trevliga och duktiga. Hjälpte mig med stötvågsbehandling för min hälsporre.
  • Eva M
    Eva M skrev om Agilokliniken - City
    Mycket bra och positivt bemötande. Jag går där för besvär med nacka/axlar.
  • Erik P
    Erik P skrev om Agilokliniken - City
    Trevligt och professionellt bemötande!
  • Christian K
    Christian K skrev om Agilokliniken - City
    Har haft en väldigt positiv upplevelse av Agilokliniken, från trevligt bemötande till proffsig hjälp. För mig rör det sig om besvär med en axel, kom till Agilo tämligen förutsättningslöst men har med den hjälp jag fått redan nått väldigt bra resultat i min rehabilitering.

Västra järnvägsgatan 13, 111 64 Stockholm