Agilokliniken - City

Välkommen till oss på Agilokliniken City!

Vi som jobbar här är utbildade sjukgymnaster, naprapater och kiropraktor som brinner för att minska dina muskel och ledbesvär. Ett mål vi har är att alltid hålla oss uppdaterade och ha koll på den senaste forskningen och tekniken. Vi använder dessutom traditionella metoder som massage och akupunktur i vårt arbete. Samt senaste inom teknik med metoder som stötvågsbehandling för smärta i muskelfästen och senor. Samt interferensström för spända muskler.

En tid hos oss är vanligtvis 40 min och under ditt första besök gör vi en noggrann utredning av dina besvär för att finna roten till problemen. Därifrån kan vi sedan skapa en behandlingsplan som passar just dig.

Hör av dig och boka en tid för att slippa värk i rygg och leder.
INGEN SKA HA ONT I ONÖDAN!

Läs vad 538 kunder tycker om Agilokliniken - City 2

2022-07-20 Verifierad kund
    Jag upplever att behandlingen varit undermålig. Fick ingen behandling utan endast övningar, vilket inte givit önskat resultat. Har fått uppsöka en annan klinik för att få ordning på mina problem.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande. Kompetent och individuellt anpassad behandling. Högsta betyg från mig!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Som vanligt blir jag väl mottagen och får en effektiv och proffsig behandling av Bosse Widman.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Naprapatbesök hos Markus Odenhammar. Professionell och trevlig.
    2022-06-22 Verifierad kund
    Känner mig omhändertagen och att Agilo är inlyssnande gällande anledning till att jag har sökt upp dom, utmärkt service på alla plan.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Bra bemötande och proffsigt bemötande
    2022-06-19 Verifierad kund
    Värt vartenda öre - de fixade min onda rygg utan vidare. Dessutom gick det flexibelt att boka om tiderna när jag med kort varsel fick problem att hinna dit. Rekommenderas varmt.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Proffsiga, hjälpsamma. Snabb förbättring.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Så proffsigt att man undrar varför man har gått till andra naprapater tidigare! Oavsett åkomma är det löst dagarna efter bokat besök!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Madeleine vet vad hon gör känns så tryggt
    2022-06-15 Verifierad kund
    Intensivt trädgårdsarbete medförde fruktansvärt ont i ryggen. Den jag träffade på Agilokliniken kunde snabbt förstå vad som hänt. Han gav mig tre övningar att göra varannan timme under alla dygnets vakna timmar. Smärtan försvann snabbare än vad någon kunde tro.
    Bra bemötande och bra att få träffa någon som direkt kunde ställa rätt diagnos.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Smidig bokning, kanonbra bemötande och behandling. Bara positivt att säga.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Allt fungerar precis som det skall göra.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bra tillgänglighet, trevligt bemötande och proffsigt och kunnigt utförd behandling
    2022-06-14 Verifierad kund
    Riktigt bra bemötande och kunniga medarbetare som kan sina områden!
    2022-06-14 Verifierad kund
    Mycket ta bemötande. Upplever t mina förväntningar vad gäller att kunna svara på mina olika frågor. Köpt en kudde, handledsstöd, t elastiskt träningsband.
    2022-05-15 Verifierad kund
    Fint bemötande av personalen. Den jag fått komma till är inlyssnande, förklarar och mån om mig som patient/kund.
    2022-05-13 Verifierad kund
    Trevligt och väldigt proffsigt bemötande samt behandling.
    2022-05-09 Verifierad kund
    Toppen service och engagemang från personalen och speciellt Kristoffer som var Kapten för Ultraljuds undersökningen
    2022-05-07 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande på alla sätt! Upplevdes som mkt kunnig, lyssnande mm.
    Hade förväntat mig att man skulle ha proaktivt erbjudit att skicka journalen till mig som jag kunde visa upp för vårdcentralen. Det kan säkert ha varit ett missförstånd. Jag fick den snabbt efter påstötning, så allt är i sin ordning
    2022-05-06 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande . Proffsig behandling .
    2022-05-06 Verifierad kund
    Fantastiskt bra! Jag fick verkligen bra hjälp
    2022-05-05 Verifierad kund
    Trevligt och proffesionellt samt mänskligt bemötande.

Uppfyllde mina förväntningar och dämpade mina farhågor (aldrig varit hos en naprapat förut)

//Johan
    Kul att höra Johan att du fick ett bra bemötande och första upplevelse hos naprapat. Agilokliniken - City
    2022-05-05 Verifierad kund
    Mycket kompetenta och seriöst bemötande.
    Texten måste vara åtminstone 30 tecken
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jag kände mig väldigt välkommen från första mötet. Allt var i sin ordning för min första session. Personalen är mycket trevliga och professionella. Min terapeut har lyssnat på mina problem och anpassat metoderna efter det. Han är väldigt hjälpsam och kan sitt yrke. Jag känner mig trygg och jag vet att med den profesionella hjälpen jag får samt mina insatser kommer jag att tillfriskna. Stort tack till Andreas som är så duktig och kunnig.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Fantastiskt duktiga, kunniga och engagerade terapeuter.
    Enda minuset är att behandlingstiden är för kort, 30 min, stressigt både för mig som patient och för terapeuter. Och dyrt tyvärr.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Agilo utstrålar proffsighet i alla avseenden.
    Jag går hos naprapat.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig personal! Kände att naprapaten lyssnade och förstod, samt gav mig en behandling som hjälpte.
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande har känt en väldig skillnad efter behandlingarna
    Har problem med artros som nu har blivit mycket bättre
    Ruskigt nöjd
    Mvh Håkan
    2022-05-02 Verifierad kund
    Bra bemötande och grundlig och professionell undersökning
    2022-05-01 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med både bemötande och behandling. Kan varmt rekommendera Agilokliniken.
    2022-05-01 Verifierad kund
    Jag är en regelbunden kund som besöker kliniken var 6e månad, mycket bra bemötande och proffsig behandling som alltid hjälper mig att hålla mig smärtfri och rörlig.
    Bra uppföljning av besöken och trevlig personal
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket mycket trevlig klinik att komma till.
    Central belägen dessutom.
    Väldigt trevlig och välkomnade personal.
    Jag är supernöjd och kommer fortsätta på kliniken som patient.
    2022-04-24 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande
    2022-04-23 Verifierad kund
    Lyssnade inte på mig och ställde diagnoser som inte stämde med det jag beskrev
    Hej Hanna, vad tråkigt att du inte är nöjd med ditt möte hos oss. Om du vill får du gärna höra av dig till mig så ska jag se om vi kan göra något för att förändra på det.
    Vänliga hälsningar
    Jonas Wirström
    Klinikchef Agilokliniken City - jonas.wirstrom@agilokliniken.se
    2022-04-22 Verifierad kund
    Professionellt, effektivt och lärorikt för att förebygga framtida skador! Rekommenderas varmt!
    Snabba korrekta och professionella
    2022-04-22 Verifierad kund
    Mycket kompetenta och välgörande behandlingar av trevlig och närvarande Naprapat (Josefin).
  • Sven-åke A
    skrev om Agilokliniken - City
    2022-04-15 Verifierad kund
    Jag har anlitat Agilokliniken tidigare och betyget är även denna gång det högsta. Mina ländryggsbekymmer åtgärdades av en kunnig o mycket trevlig terapeut.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Utmärkt service och kvalitet

Tack så mycket
    2022-04-13 Verifierad kund
    Jag får mycket bra behandling, blir väl bemött och mina ”krämpor” tas på allvar.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Stor kunskap om mitt problem, bra utrustning och noggrann information. Vänligt bemötande.
    2022-04-13 Verifierad kund
    Mycket positivt bemötande, kunnig personal och smidigt att boka tid
    2022-04-13 Verifierad kund
    Varit hos Agilokliniken för olika besvär. Erbjudits tider snabbt, fått bästa bemötande och utifrån mina problem fått varierande och hjälpande utredning och behandling! Alltid varit jättenöjd!
    2022-04-12 Verifierad kund
    I had severe back pain from a gym workout. I needed care staright away and as often as possible to enable me to function normally.
    Agilokliniken has diagnosed my problem and accomodated a few sessions by the end of which my back was significanlty improved.
    2022-04-12 Verifierad kund
    Jag går på sjukgymnastbehandling för min axel och tycker att kliniken fungerar alldeles utmärkt. Professionell personal med stort kunnande som är väldigt hjälpsam och lätt att få kontakt med.
    2022-04-11 Verifierad kund
    I was treated with good care and understanding.
    2022-04-11 Verifierad kund
    Bra bemötande, flexibilitet och mycket bra behandlingar
    2022-04-11 Verifierad kund
    Agilo personalen är alltid professionella och man få en toppen bemötande.
    Man får bra hjälp med besvär och bra rådgivning för tt inte behöva komma tillbaka :-)
    Jag har fått, naprapat, kiropraktor och massage tjänst och alltid varit väldigt nöjd.