Alla kategorier Hälsa Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm

Massage på Norrmalm

10 rekommenderade massörer i Norrmalm, Stockholm

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Peter W
    Peter W: Har fått från start i receptionen till personen som behandlar min skada otroligt bemötande

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Annelie
    Annelie: Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Josefin E
    Josefin E: Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Marie S
    Marie S: Jag har bara gått hos kiropraktor Patrik Ström och är mycket nöjd med hans behandlingar. Det är också bra att man lä...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Den som trivs mår bra och stannar. Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år. Därför har vi ansträngt oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Välkommen att trivas...
    Niklas N
    Niklas N: Jag saknar hantalar över 40kg, 42,5 45, 47,5 50kg Tack

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid! Vi erbjuder gravidyoga, mammayoga och pilates på flera håll i Stockholm.
    Amanda M
    Amanda M: Köpt tjänst. Bra upplevelse. Bra och snabb återkoppling.

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Katarina R
    Katarina R: Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg.

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm