Alla kategorier Hälsa Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm

Massage på Norrmalm

10 rekommenderade massörer i Norrmalm, Stockholm

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Iffat R
    Iffat R: Jag tycker att jag har fått ett bra bemötande. Sjukgymnasten har visat stort engagemang och försökt förstå orsaken till ...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Johanna G
    Johanna G: Fantastisk bemött från början till slut. Kan starkt rekommendera skincare by Louise!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Mattias O
    Mattias O: Toppservice! Jättetrevligt bemötande!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Caroline B
    Caroline B: Jag vill varmt rekommendera Sabbatsbergs ryggcentrum och framförallt Mahr Yousefy. Jag har haft rygg och nackproblem län...

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Välkommen till Balance City! Vi anstränger oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Här kommer du att trivas.
    Niklas N
    Niklas N: Jag saknar hantalar över 40kg, 42,5 45, 47,5 50kg Tack

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid! Vi erbjuder gravidyoga, mammayoga och pilates på flera håll i Stockholm.
    Darinka M
    Darinka M: Givande kurs med varierande innehåll, kan verkligen rekommendera!

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Katarina R
    Katarina R: Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg.

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.
Sida:   1
Stadsdelar i Norrmalm