Alla kategorier Hälsa Massage Stockholms län Stockholm

Massage i Stockholm

22 rekommenderade massörer i Stockholm

Söker du efter en duktig massageterapeut i Stockholm? Här på Reco.se kan du se tidigare kunders och patienters omdömen och rekommendationer för att du ska kunna hitta en massageteknik och terapeut som passar just dig och dina behov!

Massage har använts som en medicinsk teknik i flera tusen år. Både i 200-talets Kina, Romarriket och antikens Grekland användes massage som botemedel för bl.a. huvudvärk, hjärtproblem och som avslappning för musklerna. Tidiga olympiska idrottare både började och avslutade träningen med massage, som även kunde ses som en konst i sig själv.

Läs mer »

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Peter W
    Peter W: Har fått från start i receptionen till personen som behandlar min skada otroligt bemötande

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Cecilia G
    Cecilia G: Jag blir alltid positivt bemött på kliniken. De som jobbar där är lösningsorienterade vad gäller att få en tid så snart ...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Företagsmassagen

Drottningholmsvägen 17, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Mats D
    Mats D: Bra massör. Lite trångt utrymme i nagelfixlokal.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Annelie
    Annelie: Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Josefin E
    Josefin E: Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Marie S
    Marie S: Jag har bara gått hos kiropraktor Patrik Ström och är mycket nöjd med hans behandlingar. Det är också bra att man lä...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Den som trivs mår bra och stannar. Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år. Därför har vi ansträngt oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Välkommen att trivas...
    Niklas N
    Niklas N: Jag saknar hantalar över 40kg, 42,5 45, 47,5 50kg Tack

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid! Vi erbjuder gravidyoga, mammayoga och pilates på flera håll i Stockholm.
    Amanda M
    Amanda M: Köpt tjänst. Bra upplevelse. Bra och snabb återkoppling.

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Tina A
    Tina A: Jag har gått hos många massageterapeuter men Liza Grapes händer, behandling slår allt. Hon hittar alla mina knutor i ryg...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Maddalena M
    Maddalena M: It was fine but these annoying and too frequent questionnaires with rules on how much I should write or not write are EX...

Ninas Massage & Fotvård

Bergsunds Strand 47, Stockholm
    Lena B
    Lena B: Väldigt bra! God service och trevligt!

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Nicole S
    Nicole S: Salong Tid har från dag 1 haft ett oerhört professionellt bemötande . Jag har klippt mig här de senaste åren (började et...

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Martina H
    Martina H: Otroligt proffsiga terapeuter!

Rosa Maria's Massage & Friskvård

Linnégatan 50-52, Stockholm
    Calle D
    Calle D: Suberbra och proffsig massage!

Kroppslyftet

Malmövägen 48, Johanneshov
    Annika I
    Annika I: Har fått massage och träning. Sofia är bäst; på alla plan!

Självklar Ljuspunkt

Rusthållarvägen 73, Bagarmossen
    Ulrika L
    Ulrika L: Mina varmaste rekommendationer!

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen och skäm bort dig själv!
    Katarina R
    Katarina R: Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg.

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Lena A
    Lena A: Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Wellness & Massage på Kungsholmen! Här kan du få allt från avslappnande och klassisk massage till naprapati, friskvård och ergonomi.
    Moa T
    Moa T: Massage tidningshuset, Kungsholmen. Helkropp. Förtroendeingivande, kompetent. Superskön massage! Var som återkop...
Sida:   1
Östermalm  (2 st)
Skarpnäck  (2 st)
Skärholmen  (1 st)

Massage i Stockholm

Eftersom teknikerna funnits så länge finns det oändligt många metoder som alla har mycket gemensamt, men också är väldigt olika. Det är viktigt att du vet varför du vill ha massage innan du väljer vart du ska gå. Vill du slappna av och ha en lugn stund kan en klassisk massage på ett spa vara något för dig. Är det snarare ömmande muskler eller leder som gör att du söker något som kan lätta smärtorna kan en naprapat eller sjukgymnast hjälpa dig med idrottsmassage. Energimassage, yogamassage...ja, det finns som sagt många tekniker att välja bland.

Vi på Reco.se önskar dig lycka till och hoppas att du ska hitta en bra massage i Stockholm!