Alla kategorier Hälsa Massage Stockholms län Stockholm

Massage i Stockholm

18 rekommenderade massörer i Stockholm

Söker du efter en duktig massageterapeut i Stockholm? Här på Reco.se kan du se tidigare kunders och patienters omdömen och rekommendationer för att du ska kunna hitta en massageteknik och terapeut som passar just dig och dina behov!

Massage har använts som en medicinsk teknik i flera tusen år. Både i 200-talets Kina, Romarriket och antikens Grekland användes massage som botemedel för bl.a. huvudvärk, hjärtproblem och som avslappning för musklerna. Tidiga olympiska idrottare både började och avslutade träningen med massage, som även kunde ses som en konst i sig själv.

Läs mer »

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Regina A
    Regina A: Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Maud R
    Maud R: Lösningsorienterade och flexibla

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Astrid D
    Astrid D: Naprapatbehandling Trevligt Professionellt Seriöst Punktligt

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Karin L
    Karin L: Trevlig, generös, gott bemötande!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar för både kropp och själ
    Charlotte A
    Charlotte A: Professionellt, snyggt och bra service!

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Ninas Massage & Fotvård

Bergsunds Strand 47, Stockholm
    Lena B
    Lena B: Väldigt bra! God service och trevligt!

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid!
    Kristine P
    Kristine P: Allt var jätte bra, har gått gravid pilates och gravid yoga.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Rosa Maria's Massage & Friskvård

Linnégatan 50-52, Stockholm
    Calle D
    Calle D: Suberbra och proffsig massage!

Kroppslyftet

Malmövägen 48, Johanneshov
    Annika I
    Annika I: Har fått massage och träning. Sofia är bäst; på alla plan!

Självklar Ljuspunkt

Rusthållarvägen 73, Bagarmossen
    Ulrika L
    Ulrika L: Mina varmaste rekommendationer!

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Lena A
    Lena A: Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen och skäm bort dig själv!
    Lotten J
    Lotten J: Fint bemötande och väldigt skönt

Balance Training - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Den som trivs mår bra och stannar. Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år. Därför har vi ansträngt oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Välkommen att trivas...
    Stefan J
    Stefan J: Enormt bra bemötande på alla sätt och vis och enormt fräsht i träningslokalen och dushar. Kan varmt rekommenderas. Sedan...
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (9 st)
Södermalm  (4 st)
Östermalm  (2 st)
Skarpnäck  (2 st)
Skärholmen  (1 st)

Massage i Stockholm

Eftersom teknikerna funnits så länge finns det oändligt många metoder som alla har mycket gemensamt, men också är väldigt olika. Det är viktigt att du vet varför du vill ha massage innan du väljer vart du ska gå. Vill du slappna av och ha en lugn stund kan en klassisk massage på ett spa vara något för dig. Är det snarare ömmande muskler eller leder som gör att du söker något som kan lätta smärtorna kan en naprapat eller sjukgymnast hjälpa dig med idrottsmassage. Energimassage, yogamassage...ja, det finns som sagt många tekniker att välja bland.

Vi på Reco.se önskar dig lycka till och hoppas att du ska hitta en bra massage i Stockholm!