Alla kategorier Hälsa Massage Stockholms län Stockholm

Massage i Stockholm

25 rekommenderade massörer i Stockholm

Söker du efter en duktig massageterapeut i Stockholm? Här på Reco.se kan du se tidigare kunders och patienters omdömen och rekommendationer för att du ska kunna hitta en massageteknik och terapeut som passar just dig och dina behov!

Massage har använts som en medicinsk teknik i flera tusen år. Både i 200-talets Kina, Romarriket och antikens Grekland användes massage som botemedel för bl.a. huvudvärk, hjärtproblem och som avslappning för musklerna. Tidiga olympiska idrottare både började och avslutade träningen med massage, som även kunde ses som en konst i sig själv.

Läs mer »

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Henrik N
    Henrik N: Har fått mycket professionell hjälp av Gabbi på Rosenlundsgatan. Är 100% nöjd.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Christian G
    Christian G: Trevliga och bra behandlare inom naprapati

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Företagsmassagen

Drottningholmsvägen 17, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Åsa P
    Åsa P: Vill tacka för en bra massage och mysig lokal! Kommer boka igen - tack

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Michelle J
    Michelle J: Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var ...

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Mattias O
    Mattias O: Toppservice! Jättetrevligt bemötande!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Caroline B
    Caroline B: Jag vill varmt rekommendera Sabbatsbergs ryggcentrum och framförallt Mahr Yousefy. Jag har haft rygg och nackproblem län...

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Välkommen till Balance City! Vi anstränger oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Här kommer du att trivas.
    Niklas N
    Niklas N: Jag saknar hantalar över 40kg, 42,5 45, 47,5 50kg Tack

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid! Vi erbjuder gravidyoga, mammayoga och pilates på flera håll i Stockholm.
    Darinka M
    Darinka M: Givande kurs med varierande innehåll, kan verkligen rekommendera!

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på Södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Navid R
    Navid R: Bra service Fräsh lokal Mycket nöjd med behandlingen

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Lena A
    Lena A: Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Ninas Massage & Fotvård

Bergsunds Strand 47, Stockholm
    Lena B
    Lena B: Väldigt bra! God service och trevligt!

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Nicole S
    Nicole S: Salong Tid har från dag 1 haft ett oerhört professionellt bemötande . Jag har klippt mig här de senaste åren (började et...

Rosa Maria's Massage & Friskvård

Linnégatan 50-52, Stockholm
    Calle D
    Calle D: Suberbra och proffsig massage!

Kroppslyftet

Malmövägen 48, Johanneshov
    Annika I
    Annika I: Har fått massage och träning. Sofia är bäst; på alla plan!

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Katarina R
    Katarina R: Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg.

Självklar Ljuspunkt

Rusthållarvägen 73, Bagarmossen
    Ulrika L
    Ulrika L: Mina varmaste rekommendationer!

Adolf Fredriks Fysiocenter - Kungsgatan

Kungsgatan 24, Stockholm
    Mikael B
    Mikael B: Mycket professionell, kunnig och trevlig naprapat.

Uggla Massage & Wellness Kungsholmen

Rålambsvägen 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Wellness & Massage på Kungsholmen! Här kan du få allt från avslappnande och klassisk massage till naprapati, friskvård och ergonomi.
    Mikael L
    Mikael L: Kanon bra massage. skulle varmt rekomendera någon att gå hit.

Massageterapeut Stefan Neldrén

Sturegatan 32, Stockholm
    Emil L
    Emil L: Riktigt bra massör i fina lokaler. Värd att besöka för både behandling av problem eller för en stunds avkoppling. Rekomm...

Spasaloon by Malin

Hantverkargatan 88, Stockholm
    christina malin i
    christina malin i: Skön idrottsmassage och migränmassagen var bland det bästa att rekommendera i förebyggande syfte! avslappnande och proff...

Slussen Thaimassage

Guldgränd 1, Stockholm
    Vaya P
    Vaya P: Seriös verksamhet där man får en grundlig, djupgående och respektfull massage av mycket trevlig personal. Rekommenderas ...
Sida:   1
Östermalm  (3 st)
Skarpnäck  (2 st)
Skärholmen  (1 st)

Massage i Stockholm

Eftersom teknikerna funnits så länge finns det oändligt många metoder som alla har mycket gemensamt, men också är väldigt olika. Det är viktigt att du vet varför du vill ha massage innan du väljer vart du ska gå. Vill du slappna av och ha en lugn stund kan en klassisk massage på ett spa vara något för dig. Är det snarare ömmande muskler eller leder som gör att du söker något som kan lätta smärtorna kan en naprapat eller sjukgymnast hjälpa dig med idrottsmassage. Energimassage, yogamassage...ja, det finns som sagt många tekniker att välja bland.

Vi på Reco.se önskar dig lycka till och hoppas att du ska hitta en bra massage i Stockholm!