Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Skin Care By Louise Labero

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen hit till min fräscha, diskreta salong på Östermalm. Här erbjuds du effektiva hudvårdsbehandlingar av en SHR-ansluten och CIDESCO-certifierad hudterapeut med specialistkunskaper inom åldrande hud.

Min målsättning är att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen här hos mig. Utifrån dina behov och en genomgående hudanalys hittar vi tillsammans en behandlingsplan för dig!

Du kan välja bland allt från avslappnande massage eller manikyr, till föryngrande behandlingar som minskar rynkor eller andra ålderstecken.

På min hemsida kan du läsa mer om de olika behandlingar jag erbjuder samt boka tid.

Läs vad 162 kunder tycker om Skin Care By Louise Labero

• Jenny O skrev om Skin Care By Louise Labero
    Vänlig och proffsig. Fick fina resultat och blev jättenöjd. Det märktes att hon har erfarenhet. Kan varmt rekommendera henne till alla som vill se lite bättre ut och få hjälp och rådgivning för framtiden. Läs mer
  • Ulrika L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Proffsig och trevligt bemötande med gott resultat! Läs mer
  • Sara S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Otroligt trevlig och tillmötesgående kvinna! Berättade ingående om behandlingen Deepskin och NB 1000, som var otroligt härlig och med snabbt resultat. Bjöd på en snabb portömning. Kommer gå tillbaks! Läs mer
  • Annica N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Köpte en Lets deal och fick tid snabbt och en bra behandling.
    Trevligt ställe som kändes seriöst. Kommer att gå tillbaka. Läs mer
  • Karin F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Ansiktslyft utan "kniv". Fått mycket personligt och fint bemötande. Kan verkligen rekomendera andra. Läs mer
  • Kicki
    Kicki skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket proffsig och dessutom supertrevlig! Läs mer
  • Jenny L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastiskt bra bemötande och behandling. Kan varmt rekommendera Louise! Läs mer
  • Jenny U skrev om Skin Care By Louise Labero
    Sååå nöjd. Otroligt trevlig, serviceminded, positiv. jag kände mig välkommen, det är trevligt. Louise, en väldigt inspirerande person. En sån jag skulle vilja bara prata mer med.
    Fräscha lokaler. Jag gjorde en ansiktsbehandling, väldigt nöjd. Önskar jag hade ekonomi att fortsätta.
    Sammanfattning: ++++++++++ / av 10 :-)
    Vänlig hälsning / jenny Läs mer
  • Monica P skrev om Skin Care By Louise Labero
    Professionellt och trevligt bemötande i en trevlig miljö. Läs mer
  • Anna Å skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag är nöjd med bemötandet. Tack för behandlingen. Läs mer
  • Katarina B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bra och skön behandling som gav fräschhet i huden och jämnade ut rynkor tillfälligt. Man bör gå kur för hållbart resultat.
    Louise är en bra och trevlig hudterapeut.
    Kan varmt rekommendera behandlingen. Läs mer
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fick ett proffsigt och fantastiskt bemötande av Louise. Jättekunnig och duktig, förutom en superskön NBE Skin deep-behandling jag fick även med mig ett serum från Renlive och mycket råd och tips.

Jag ger Louise Labero toppbetyg! Läs mer
  • Maria F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bra bemötande. Professionell och flexibel. Läs mer
  • Camilla W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Har mötts av trevligt bemötande i samband med Duo Deluxe behandling i fina lokaler. Läs mer
  • Erik S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fick en ansiktsbehandling NBE 1000 och Skin deep.
    Behandlingen var fantastisk och jag kände mig helt underbar efteråt.
    Louise var mycket trevlig och professionell samtidigt som hon utstrålade värme och glädje över att få behandla ”just mig”.

Jag rekommenderar en behandling av Louise för alla. Läs mer
  • Michelle J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var över förväntan. Läs mer
  • Johanna G skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastisk bemött från början till slut. Kan starkt rekommendera skincare by Louise! Läs mer
  • Britt B skrev om Skin Care By Louise Labero
    superproffsig väldigt trevlig och varm .
    Återkommer gärna till henne Läs mer
  • Mai W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Proffsigt och trevligt omhändertagande!
    Återkommer! Läs mer
  • Andrea W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise är helt underbar. Hon är väldigt kunnig och ger en en stund av lycka när hon behandlar. Svårt att gradera resultatet då det antagligen varierar från person till person men jag var väldigt nöjd. Läs mer
  • Ann-charlotte D skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevligt och proffsigt bemötande. Behandlingen kändes bra och jag fick en bra bild av de olika momenten som ingick. Läs mer
  • Inga-lill W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Gott bemötande och bra resultat. God miljö och en härlig personlighet. Läs mer
  • Nina H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise tog emot mig med ett leende på läpparna och visade in mig till behandlingsrummet som såg rent och propert ut. Själva behandlingen utfördes på ett väldigt professionellt sätt. Det var NBE 1000. Det var en väldigt skön och avslappnande behandling som gav resultat. Läs mer
  • Ann-christin A skrev om Skin Care By Louise Labero
    En helt underbar behandling och bemötande.jag blev vacker och fin i hyn utfört av ett proffs Rekomenderas starkt Läs mer
  • Åsa B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Härligt och personligt bemötande! Underbar behandling med väl synligt resultat och fräschör! Att se så fräsch ut gör att man känner sig fräsch och taggad! Tack hela vägen. Läs mer
  • Dragana M skrev om Skin Care By Louise Labero
    Åter kommer gärna. Till Louise som är så kunnig i det hon gör.Louise är så trävig och bry sig om sina kunder. Avslapnadd mysig miljö.Synliga rezultat. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Annette B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt bemötande och underbar skön behandling! Läs mer
  • Majeed M skrev om Skin Care By Louise Labero
    Det var härligt 👍 jag tänkte om det jätte mycket det känns som en äventyr Läs mer
  • Magdalena M skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande av Louise! Har gjort DuoDelux behandlingar som är fantastiska och gett väldigt fina resultat! Jag är en mycket nöjd kund som rekommenderar kliniken varmt😊 Läs mer
  • Carolina O skrev om Skin Care By Louise Labero
    Beh NBE 1000. Mkt bra bemötande och nöjd med behandlingen. Fick ordentlig information av kunnig hudterapeut som tog sig tid och gav ett professionellt intryck. Rekommenderas. Läs mer
  • Josefin E skrev om Skin Care By Louise Labero
    Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Väldigt trevligt bemötande från Louise hela vägen. Har testat ansiktsbehandlingen HIFU och tycker mig redan se skillnad. Ansiktet är spänstigare. Behandlingen är behaglig och ger inga biverkningar. Bara att gå rakt ut på gatan utan att man ser konstig eller svullen ut. Kommer göra om behandlingen ytterligare en gång.. Läs mer
  • Mejsa J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Väldigt professionell och trevlig, ger bra o h värdefull information. Fick jätte fin resultat och ska snart boka en.ny tid. Läs mer
  • Linda S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag testade Hifu Finesse hos Louise och kan varmt rekommendera både behandlingen och Louise. Känner mig så fräsch och bonusen kom när jag (41 år) fick visa legitimation på Systembolaget häromdagen...:) Läs mer
  • Lou Å skrev om Skin Care By Louise Labero
    Det var en härlig upplevelse att möta Louise . En härlig och effektiv behandling och mysig miljö ! Läs mer
  • Samira M skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bästa resultat! Huden ör len och återfuktad! Varm rekomenderar! Läs mer
  • Anneli J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Vänligt engagerat kunnigt bemötande och behandling Läs mer
  • My R skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt bemötande. Ser mycket fräschare. Fullständigt resultatet av behandlingen kommer först om några månader så svårt att uttala sig nu. Läs mer
  • Karin J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och en den ansiktsbehandling med lite extra som hon bjöd på. Jätte trevlig och förklarade utförligt vad hon gjorde och vad det gjorde med ansiktet.
    Kan varmt rekommendera Louise ! Läs mer
  • Linda A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise Labero tog emot i fina lokaler och jag fick ett varmt välkomnande. Behandlingen var till belåtenhet och jag är väldigt nöjd med resultatet. Kan verkligen rekommendera Skin Care och det personliga bemötandet vilket betyder mycket. Läs mer
  • Therese A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Gjorde en deep skin och nbe 1000, blev jättenöjd över resultatet redan efter en gång. Behandlingen var dessutom underbart skön och avslappnande. På toppen av det var Louise verkligen supergo! Läs mer
  • Gun B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Ett fantastiskt bemötande av mig som kund! Behandling Ansikte-dekolletage som jag verkligen kan rekommendera till dig som kund! Läs mer
  • Louise R
    Louise R skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jättebra!! Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Mia v
    Mia v skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastisk effektiv och behaglig behandling av Louise som är väldig skicklig och kunnig. Läs mer
  • Catharina H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Det var en väldigt bra behandling. Louise var väldigt kompetent och lyhörd. Läs mer
  • Maria W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Högsta betyg! Proffsigt bemötande och superhärli behandling! Tusen tack! Läs mer
  • Alicja S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Det bästa som har händ mig.Tack Louise💐 Läs mer
  • Gabriella H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mysig lokal där man känner sig väl omhändertagen så fort man kliver innanför dörren. Jätte bra behandlingar! Läs mer
  • Paula L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Håller alltid tiden, man känner sig alltid välkommen. Läs mer
  • Paula S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Här känner man sig alltid väl mottagen och omhändertagen. Mysig och lugn salong värd en omväg! Läs mer

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm