Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Skin Care By Louise Labero

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen hit till min fräscha, diskreta salong på Östermalm. Här erbjuds du effektiva hudvårdsbehandlingar av en SHR-ansluten och CIDESCO-certifierad hudterapeut med specialistkunskaper inom åldrande hud.

Min målsättning är att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen här hos mig. Utifrån dina behov och en genomgående hudanalys hittar vi tillsammans en behandlingsplan för dig!

Du kan välja bland allt från avslappnande massage eller manikyr, till föryngrande behandlingar som minskar rynkor eller andra ålderstecken.

På min hemsida kan du läsa mer om de olika behandlingar jag erbjuder samt boka tid.

Läs vad 131 kunder tycker om Skin Care By Louise Labero

• Anette S
    Anette S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Väldigt trevligt bemötande från Louise hela vägen. Har testat ansiktsbehandlingen HIFU och tycker mig redan se skillnad. Ansiktet är spänstigare. Behandlingen är behaglig och ger inga biverkningar. Bara att gå rakt ut på gatan utan att man ser konstig eller svullen ut. Kommer göra om behandlingen ytterligare en gång..
  • Mejsa J
    Mejsa J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Väldigt professionell och trevlig, ger bra o h värdefull information. Fick jätte fin resultat och ska snart boka en.ny tid.
  • Linda S
    Linda S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag testade Hifu Finesse hos Louise och kan varmt rekommendera både behandlingen och Louise. Känner mig så fräsch och bonusen kom när jag (41 år) fick visa legitimation på Systembolaget häromdagen...:)
  • Lou Å
    Lou Å skrev om Skin Care By Louise Labero
    Det var en härlig upplevelse att möta Louise . En härlig och effektiv behandling och mysig miljö !
  • Samira M
    Samira M skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bästa resultat! Huden ör len och återfuktad! Varm rekomenderar!
  • Anneli J
    Anneli J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Vänligt engagerat kunnigt bemötande och behandling
  • My R
    My R skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt bemötande. Ser mycket fräschare. Fullständigt resultatet av behandlingen kommer först om några månader så svårt att uttala sig nu.
  • Karin J
    Karin J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag är mycket nöjd med bemötandet och en den ansiktsbehandling med lite extra som hon bjöd på. Jätte trevlig och förklarade utförligt vad hon gjorde och vad det gjorde med ansiktet.
    Kan varmt rekommendera Louise !
  • Linda A
    Linda A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise Labero tog emot i fina lokaler och jag fick ett varmt välkomnande. Behandlingen var till belåtenhet och jag är väldigt nöjd med resultatet. Kan verkligen rekommendera Skin Care och det personliga bemötandet vilket betyder mycket.
  • Therese A
    Therese A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Gjorde en deep skin och nbe 1000, blev jättenöjd över resultatet redan efter en gång. Behandlingen var dessutom underbart skön och avslappnande. På toppen av det var Louise verkligen supergo!
  • Gun B
    Gun B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Ett fantastiskt bemötande av mig som kund! Behandling Ansikte-dekolletage som jag verkligen kan rekommendera till dig som kund!
  • Louise R
    Louise R skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jättebra!! Rekommenderas varmt!!
  • Mia v
    Mia v skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastisk effektiv och behaglig behandling av Louise som är väldig skicklig och kunnig.
  • Catharina H
    Catharina H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Det var en väldigt bra behandling. Louise var väldigt kompetent och lyhörd.
  • Maria W
    Maria W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Högsta betyg! Proffsigt bemötande och superhärli behandling! Tusen tack!
  • Alicja S
    Alicja S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Det bästa som har händ mig.Tack Louise💐
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mysig lokal där man känner sig väl omhändertagen så fort man kliver innanför dörren. Jätte bra behandlingar!
  • Paula L
    Paula L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Håller alltid tiden, man känner sig alltid välkommen.
  • Paula S
    Paula S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Här känner man sig alltid väl mottagen och omhändertagen. Mysig och lugn salong värd en omväg!
  • Nadia T
    Nadia T skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jättebra! Kände mig som ny efter behandlingen
  • Martina R
    Martina R skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jättebra ställe och trevlig hudterapeut.
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bra upplevelse. Fräscha lokaler.
  • Catrin J
    Catrin J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Skön och behaglig upplevelse som jag gärna rekommenderar till alla.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt mottagning och professionell hudvårdsterapeut. Återkommer gärna till Louise Labero!
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jätteduktig och kunnig inom hudvård, nöjd!
  • Nathalie N
    Nathalie N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jätte trevligt bemötande och förståelse !
  • Malin H
    Malin H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jättebra upplevelse! Återkommer gärna!
  • Vappu A
    Vappu A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Proffsig, trevligt bemötande, förtroende givande
  • Susanne B
    Susanne B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket gott bemötande, varmt och trevligt. Kändes seriöst och proffsigt!
  • Karin L
    Karin L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevlig, generös, gott bemötande!
  • Isabella O
    Isabella O skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Jag fick bra svar på eventuella frågor. Man känner sig väldigt välkommen och omhändertagen!
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Louise är mycket duktig och förtroendeingivande. Väldigt kul att få behandling och sedan köpa med kräm hem. Jag kommer absolut att gå till Louise igen snart mvh Suzanne Hanell
  • Suzana C
    Suzana C skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bra bemötande, mycket proffsigt! Underbar resultat
  • Draghund V
    Draghund V skrev om Skin Care By Louise Labero
    Toppen! Underbart! Avslappnat och superfin hudterapeut! Varma rekomendationer!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Ett proffesionellt och supertrevligt bemötande
  • Nikita A
    Nikita A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevlig och proffsig! Gjorde en aha syra behandling med mycket bra resultat.
  • Marie E
    Marie E skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket bra!! Avslappnande atmosfär och Utmärkt service! Man känner sig verkligen omhändertagen!!
  • Marie I
    Marie I skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastiskt bemötande redan första gången. Man kände sig riktigt välkommen och viktig. Fantastisk behandling , avslappnade miljö. Gott för kropp och själ .
  • Pia S
    Pia S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra behandling. Är mycket nöjd.
  • Anna K
    Anna K skrev om Skin Care By Louise Labero
    Toppen! Mysiga lokaler, trevligt bemötande och bra behandling.
  • Linda H
    Linda H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise var fantastisk! Salongen vacker och mysig, man kände sig direkt hemma. Louise är otroligt kunnig och som artist kändes det extra skönt att komma till någon som själv har erfarenhet av branschen och att stå på scen och hur det påverkar en och ens hud. Så fort jag är tillbaka i Sverige ska jag boka in en ny tid hos Louise.
  • Maria F
    Maria F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Behandlingen var inte så skön, men det skulle nog vara så. Jag fick komma in för sent men hon var klar med mig i tid, dvs jag fick kortare tid än vad jag skulle ha. Dessutom så avbröt hon mitt i och gick ut och hjälpte sin kollega när hon ropade på henne och jag fick ligga och vänta ganska länge innan hon kom tillbaka och hon bad inte ens om ursäkt, det är mest pga detta väldigt oproffessionella beteendet som jag inte kan tänka mig att gå dit igen. Det har aldrig hänt hos någon annan jag varit på ansiktsbehandling hos att de gått ut mitt i, i så fall skulle det vara något väldigt akut om det skulle kunna vara ok). Det var också lite jobbigt att hon försökte sälja på mig massa produkter. Jag märkte inte heller någon effekt av behandlingen.
  • Tove F
    Tove F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Professionellt utförd behandling med trevligt bemötande, ger ett kunnigt intryck. Kul att prova på men dyrt och känns onödigt.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Proffessionalitet och mycket trevligt bemötande.
  • Annelie T
    Annelie T skrev om Skin Care By Louise Labero
    Helt fantastiskt underbart :) så bra bemötande och proffsigt !
    Lugn , harmonisk miljö som gör att man blir lugn och avslappnad . Fantastisk behandling och resultatet är perfekt ,är så så nöjd .
    Kommer att fortsätta med detta 👍🏽✨😊
  • Jill H
    Jill H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Wonderful experience - calm and well done treatment
  • Leyla B
    Leyla B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Känner mig trygg och omhändertagen av Louisa. Jag litar på hennes kunskap.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevligt bemötande och en väldigt professionell behandling som jag verkligen kan rekommendera!
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket bra service. Hon är trevlig och kunnig person
  • Eva H
    Eva H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastiskt behandling,lämpligt för mognare kvinnor- 40 plus..
    Proffesionell bemötande.
    Tack Louise.