Alla kategorier Massage Stockholms län Stockholm Norrmalm Skin Care By Louise Labero

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Skin Care by Louise Labero. Jag är auktoriserad hud-/spaterapeut och Cidesco certifierad. Vi jobbar med resultatinriktade behandlingar. Med fokus på dig, dina önskemål och behov.
Vi befinner oss i mysiga lokaler diskret på Östermalm/City. Hjärtligt välkomna!
Grödingevägen 13, 14730, TUMBA
Agilokliniken - Tumba
Jeanette B:
Jag har gått både i Tumba och city och fått hjälp med olika problem. Har mötts av professionella naprapater. Har köpt en foamroler som har v...

Massörer nära Skin Care By Louise Labero:

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM
Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar f... Läs mer ›
Corazon W:
Maria är underbar och super duktig tjej :-)

Drottninggatan 114, STOCKHOLM
ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här ... Läs mer ›
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Arsenalsgatan 3, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Face Up Hudvård på Arsenalgatan! Läs mer ›
Roland F:
man blir mycket bra mottagen när man kommer till henne, man kan verkligen koppla av när man sitter i stolen och får sina fötter behandlade.

Västra järnvägsgatan 13, STOCKHOLM
Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besv... Läs mer ›
Christian J:
Kan varmt rekommendera Agilokliniken, de är otroligt kunniga och kundfokuserade.

Läs vad 103 kunder tycker om Skin Care By Louise Labero

• Susanne B
    Susanne B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket gott bemötande, varmt och trevligt. Kändes seriöst och proffsigt!
  • Karin L
    Karin L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevlig, generös, gott bemötande!
  • Isabella O
    Isabella O skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Jag fick bra svar på eventuella frågor. Man känner sig väldigt välkommen och omhändertagen!
  • Suzanne H
    Suzanne H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Louise är mycket duktig och förtroendeingivande. Väldigt kul att få behandling och sedan köpa med kräm hem. Jag kommer absolut att gå till Louise igen snart mvh Suzanne Hanell
  • Suzana C
    Suzana C skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bra bemötande, mycket proffsigt! Underbar resultat
  • Draghund V
    Draghund V skrev om Skin Care By Louise Labero
    Toppen! Underbart! Avslappnat och superfin hudterapeut! Varma rekomendationer!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Ett proffesionellt och supertrevligt bemötande
  • Nikita A
    Nikita A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevlig och proffsig! Gjorde en aha syra behandling med mycket bra resultat.
  • Marie E
    Marie E skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket bra!! Avslappnande atmosfär och Utmärkt service! Man känner sig verkligen omhändertagen!!
  • Marie I
    Marie I skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastiskt bemötande redan första gången. Man kände sig riktigt välkommen och viktig. Fantastisk behandling , avslappnade miljö. Gott för kropp och själ .
  • Pia S
    Pia S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt bemötande och mycket bra behandling. Är mycket nöjd.
  • Anna K
    Anna K skrev om Skin Care By Louise Labero
    Toppen! Mysiga lokaler, trevligt bemötande och bra behandling.
  • Linda H
    Linda H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise var fantastisk! Salongen vacker och mysig, man kände sig direkt hemma. Louise är otroligt kunnig och som artist kändes det extra skönt att komma till någon som själv har erfarenhet av branschen och att stå på scen och hur det påverkar en och ens hud. Så fort jag är tillbaka i Sverige ska jag boka in en ny tid hos Louise.
  • Maria F
    Maria F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Behandlingen var inte så skön, men det skulle nog vara så. Jag fick komma in för sent men hon var klar med mig i tid, dvs jag fick kortare tid än vad jag skulle ha. Dessutom så avbröt hon mitt i och gick ut och hjälpte sin kollega när hon ropade på henne och jag fick ligga och vänta ganska länge innan hon kom tillbaka och hon bad inte ens om ursäkt, det är mest pga detta väldigt oproffessionella beteendet som jag inte kan tänka mig att gå dit igen. Det har aldrig hänt hos någon annan jag varit på ansiktsbehandling hos att de gått ut mitt i, i så fall skulle det vara något väldigt akut om det skulle kunna vara ok). Det var också lite jobbigt att hon försökte sälja på mig massa produkter. Jag märkte inte heller någon effekt av behandlingen.
  • Tove F
    Tove F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Professionellt utförd behandling med trevligt bemötande, ger ett kunnigt intryck. Kul att prova på men dyrt och känns onödigt.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Proffessionalitet och mycket trevligt bemötande.
  • Annelie T
    Annelie T skrev om Skin Care By Louise Labero
    Helt fantastiskt underbart :) så bra bemötande och proffsigt !
    Lugn , harmonisk miljö som gör att man blir lugn och avslappnad . Fantastisk behandling och resultatet är perfekt ,är så så nöjd .
    Kommer att fortsätta med detta 👍🏽✨😊
  • Jill H
    Jill H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Wonderful experience - calm and well done treatment
  • Leyla B
    Leyla B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Känner mig trygg och omhändertagen av Louisa. Jag litar på hennes kunskap.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevligt bemötande och en väldigt professionell behandling som jag verkligen kan rekommendera!
  • Sahar A
    Sahar A skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket bra service. Hon är trevlig och kunnig person
  • Eva H
    Eva H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastiskt behandling,lämpligt för mognare kvinnor- 40 plus..
    Proffesionell bemötande.
    Tack Louise.
    Eva Haglund
  • Emma L
    Emma L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Blev väl omhändertagen med bästa service av Louise med AHA behandling. Rekommenderar starkt till andra!
  • Markus E
    Markus E skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket nöjd med min behandling och de goda råd jag fick. Louise är även väldigt trevlig och kunnig i sitt område. Rekommenderas varmt!!
  • Anna P
    Anna P skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevligt bemötande och bra behandl
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastiskt bemötande hos Louise får man alltid, underbar behandling som fungerar och det blir verkligen kanonresultat! Rekommenderar verkligen finns bara ett ord fantastiskt!!
  • Maria H
    Maria H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Underbart bemötande. Genuint trevlig person. Proffsig i sitt yrke och förmåga att ta väl hand om både kund o hy. Bra och effektiva produkter. Rekommendera henne till alla mina vänner och kollegor.
  • Ann-sophie W
    Ann-sophie W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Underbart duktig Louise. Kan göra riktig magi för din skönhet och välbefinnande :)
  • Ulla V
    Ulla V skrev om Skin Care By Louise Labero
    Tack för att Ni stödjer Barncancer Fonden.
    Jag har bara rosor att strö över Louise Labero, med varm o fast hand utför hon
    sin behandling, har härliga produkter.
    Hon har även ett behagligt sätt att konversera på, vilket har stor betydelse. jag är helt nöjd med mina behandlingar, kommer att göra återbesök.
    Är nöjd med mina produkter jag införskaffade. Hälsningar Ulla
  • Kristina S
    Kristina S skrev om Skin Care By Louise Labero
    blev bra omhändertagen och fina behandlingar
  • Monica J
    Monica J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Otroligt trevlig och hjälpsam. En skicklig yrkesutövare!
  • Angelica D
    Angelica D skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fick ett otroligt proffsigt bemötande. Louise är väldigt kunnig och gav ett förtroendeingivande intryck. Resultatet av behandlingen överensstämde med vad som utlovats.
  • Linda D
    Linda D skrev om Skin Care By Louise Labero
    Underbar behandling .Man känner sig superfräsch efteråt.Väldigt profsig personal.*****
  • Hala M
    Hala M skrev om Skin Care By Louise Labero
    Hej
    Väldigt nöjd med behandlingen NBE1000 och deep skin hos Louise L på Östermalm ,fick se resultat omedelbart finare hy och lister
    Varmt rekommenderat
  • Carina L
    Carina L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Super nöjd med behandlingen, vill gärna gå tillbaks. Louise är mycket trevlig och jag kände mig mycket välkommen. / Carina
  • Heléne L
    Heléne L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Kunnigt och mycket trevligt bemötande.
  • Mimoza B
    Mimoza B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Super bra bemötande, rekommenderas starkt
  • Mari C
    Mari C skrev om Skin Care By Louise Labero
    Efter en tradig vinter och vår, kliver jag in hos underbara Louise och får fantastiskt bemötande och proffsigt utförda behandlingar. Hänförd kliver man ut därifrån och känner sig som en ny människa. Boka in er nu finns ingen bättre.
  • Anna L
    Anna L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Gulligt mottagande, bra behandling.
    Louise har gedigen kunskap om välmående & en härlig personlighet - vad finns det att inte gilla?
  • Viktoria G
    Viktoria G skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag var väl och professionellt behandlad av en professionell terapeut som förklarade allt i detaljer. Synliga resultat uppkom redan efter en behandling och jag är mycket nöjd med resultatet.
  • Erik B
    Erik B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevlig personal och lugnande behandling
  • Ellinor T
    Ellinor T skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise är supertrevlig och kompetent. Alltid flexibel och hennes behandlingar är underbara och ger fantastiska resultat.
  • Anna N
    Anna N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise är kunnig och trevlig. Jag gjorde ett par nbe-behandlingar och hon förklarade tydligt behandlingen och förväntat resultat. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera Louise!
  • Liisa K
    Liisa K skrev om Skin Care By Louise Labero
    Proffsig och bra behandlare. Kände mig så fin efter behandlingen.
  • Sara S
    Sara S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise är helt fantastisk och underbar. Behandligen som jag fick av henne fick mig och minska 32cm totalt från hela kroppen. Rekommenderas varmt.
  • Viveca W
    Viveca W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Provade en dubbelbehsndling som kändes skön o var verksam. Resultatet syntes först dagen efter. Och då syntes det som ett minilyft.
  • Anna W
    Anna W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mysiga lokaler och väldigt trevlig och proffesionell personal
  • Ping C
    Ping C skrev om Skin Care By Louise Labero
    Kompetenta och väl utfört ansiktesbehandling
  • Pernilla E
    Pernilla E skrev om Skin Care By Louise Labero
    En mysig klinik och en mycket engagerad hudterapeut som verkligen brinner för sitt jobb o vill uppnå bästa resultat. NBE 1000 o Deep skin gav verkligen synbara förbättringar i mitt ansikte med slätare hud bla. Kan varmt rekommendera denna terapeut och behandling. Man blir varmt omhändertagen!! Tack!! Pernilla
  • Anna C
    Anna C skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt bemötande och stort kunnande.

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm