Läs vad 215 kunder tycker om Skin Care By Louise Labero 2

• 2020-11-25
    Supertrevlig och skicklig gällande omvårdnad av huden utan kirurgiska ingrepp, uppskattas.
  • 2020-11-24
    Ansiktslyft utan kirurgi
    Mkt välkomnande inbjudande lokal
    Proffsigt och härligt bemötande
    Inte påstridig i merförsäljning bara raka förslag
    Viket ledde till en ny stamkund
  • 2020-11-24
    En ansiktsbehandling. Så proffesionellt kundbemötande och verkligt en varm person, man kände direkt att man hamnat i trygga händer.
  • 2020-11-13
    Skön behandling och hon är duktig.
  • 2020-11-12
    Så proffsig, varm & fint bemötande! Glow på flera nivåer efter besök hos Louise i vackra lokaler på Birger Jarlsgatan
  • 2020-10-23
    Jag sökte hjälp för ytliga blodkärl och fick en jättebra rekommendation på behandling jag inte själv tänkt på. Louise är proffsig, trevlig och jag känner mig väldigt trygg i hennes händer. Min hud är tack vare Louise på en härlig förbättringsresa jag inte hade tagit utan henne. Kan varmt rekommendera Louise!
  • 2020-10-19
    Professionellt och supertrevligt!
  • 2020-10-15
    För mig som inte gjort behandlingar tidigare var det verkligen positivt. Så fint resultat och underbart bemötande av Louise. Man känner att man är i trygga händer.
  • 2020-10-02
    Mycket trevlig bemötande.
    Louise är väldigt trevligt och uppför sitt arbete väldigt profetionellt.
    Behandling som hon rekommenderade passar mig perfekt.
    Har bara gott att säga om eran företag.
  • 2020-10-01
    Louise var kunnig o trevlig. Lite stökigt med musik och högtalare som krånglade. Gjorde ett Icke kirurgiskt ansiktslyft. Lets deal.
    Jätte trevligt bemötande . Proffesionell och super skön behandling . Bara +
  • 2020-09-29
    Väldigt trevligt, tillmötesgående, proffsigt.
  • 2020-09-29
    Professionell hudvård med kunden i fokus. Kan varmt rekommendera Louise.
  • 2020-06-05
    Louise är mycket proffsig, trevlig och kunnig. Jag kan bara rekommendera!
    LINNÉA S
  • 2020-02-02
    trevlig miljö svårt se in på adresstavlan
  • 2020-02-02
    Testar NBE1000 och och det känns jättebra hittills, en bit in i kuren, Louise känns kunnig, genuint intresserad av att behandlingen ska ge resultat och glad och varm
    som person. Så varje behandling blir en trevlig stund både för ansiktet och för härligt samtal.
    Kristina S
  • 2020-01-31
    Otroligt proffisig och kunnig inom sitt område. Kommer definitvt tt boka in en ny tid hos henne
  • 2020-01-17
    Fantastiskt trevligt bemötande!
  • 2020-01-15
    Jag upplever att Louise är mycket kunnig och man känner sig väl omhändertagen :)
  • 2020-01-11
    Jättenöjd med behandlingen! Kan verkligen rekommendera Louise!
    LINNÉA H
  • 2020-01-05
    Fantastiskt bra! Rekommenderas verkligen. 👌
    MARIE-LOUISE O
  • 2020-01-03
    Toppentjej som har det lilla extra, mycket prisvärd, lyssnar in och tar till sig av dina funderingar och gör även intima behandlingar väldigt behagliga. Resultatet är över förväntan. Jag kan verkligen ge Louise mina varmaste rekommendationer!
    Anna Karin Elisabeth G
  • 2019-12-29
    Jag köpte en icke kirurgisk ansiktslyft. Bemötande var från början till slut det bästa jag varit med om. Hon kändes ärlig i all kommunikation och andra situationer under behandlingen. Hon levde verkligen upp till förväntningarna. Jag gick därifrån med ett stort leende och kände / såg ut som min 5 år yngre syster.
    Toppen behandling som jag rekommenderar!!!
  • 2019-12-14
    Fantastiskt bemötade och superbra behandling. Louise är ett proffs.
  • 2019-12-04
    Köpte serum som jag blev rekommenderad Hon försökte inte få mig köpa köpa....
    Blev väl mottagen o njöt av behandlingen.
    Kommer säkert gå dit igen.
    En stor kram
  • 2019-12-04
    Jag har gjort microneeling 3 ggr, blev supernöjd! Har även gjort denna behandling på flera olika ställen men hos Louise har jag absolut fått det lilla extra! Jag har även gjort Duo deluxe, blev supernöjd! Har även gjort en glow behandling, perfekt om man vill känna sig extra fräsch! ÄR så nöjd och rekommendera absolut att besöka Skin Care By Louise Labero!
  • 2019-11-30
    Superproffsig och kunnig! Väldigt gullig person som gjorde att stunden hos henne kändes alldeles för kort. Bokar gärna in en ny tid hos Louise!
  • 2019-11-21
    Mina förväntningar innan besöket va reserverade men hoppfulla, har besökt många angående min hy utan resultat, så försökte att ta det som det skulle komma pga mina tidigare erfarenheter. Men jag blev positivt överraskad, av både service, behandling och känsla om behandlingen jag fick.

Jag hade bokat ett ”icke kirurgiskt ingrepp” men pga mina problem med porer rekommenderade Louise en porrengöring för att få bukt på problemen. Men eftersom jag gärna ville ha behandling av radiofrekvens på ett specifikt område i ansiktet så var Louise så snäll att hon kombinerade min bokade behandling med porrengöring till bra pris.

Med en härlig utstrålning och bra service fick jag en mycket trevlig stund hos Louise. Hon ger verkligen känslan av att bry sig om just mig, och vill hjälpa mig med min hy. Gav information och förslag utan att pressa till ny bokning. Någon jag helt klart vill rekommendera, jag kommer inte gå till någon annan än Louise i framtiden.

Tack ❤️
  • 2019-11-08
    Jag gjorde en ansiktsbehandling och blev bemött väldigt bra. Fint på salongen, trevligt personal och både rent och hemmakänsla.
  • 2019-11-01
    Jag gjorde en glow behandling. Jag blev bemött utmärkt, jag hade inte några direkt förväntningar men jag tyckte behandlingen var avslappnade. Det var exakt det jag behövde.
  • 2019-10-24
    Köpte Dup Delux via Lets Deal och blev glatt överraskad.
    Trevlig, proffsigt och över förväntan.
    Har bokat 5 behandlingar till.
  • 2019-10-22
    Köpte en Glow behandling på lets deal.
    Blev jättetrevligt bemött av Louise. Mysiga lokaler. Blev rekommenderad behandling för ytliga blodkärl i ansiktet som jag påbörjade där.
    Min man sa "Du lyser, vad har du gjort!"
    Utan att han visste att jag varit där.
    Återkommer definitivt för fler behandlingar.
  • 2019-10-21
    Väldigt fint bemötande. Kunnig, trevlig och fin människa
  • 2019-10-19
    Jag hade en ansiktsbehandling som jag var väldigt nöjd med. Jag kan varmt rekommendera Louise och jag kommer definitivt att gå tillbaka :)
  • 2019-10-18
    Provade på ansiktsbehandling Glow och den gav verkligen ett synligt resultat! Grundlig rengöring med diverse produkter och redskap.
    Louise är lyhörd och kunnig och kom med bra förslag på vad jag kan göra för att hålla min åldrande hud i skick.
  • 2019-10-18
    Jag köpte en Duo behandling och är väldigt nöjd med resultatet. Bemötande var trevlig och välkomnande. Hjärtligt rekommenderas!
  • 2019-10-13
    Gjorde en glow ansiktsbehandling med portömning och återfuktande mask etc, så underbart skönt och jag fick otroligt fint resultat!
    Louise är väldigt kunnig och trevlig och jag är väldigt nöjd
  • 2019-09-12
    Har gjort både Micro needling och Duo deLux hos Louise under en längre period och är alltid lika nöjd. Louise är mycket kompetent, erfaren, effektiv och man känner sig alltid trygg i att hon väljer det bästa för mig och min hudtyp. Kan varmt rekommendera Louise!
  • 2019-09-12
    Louise anpassar behandling efter ens egen hudtyp samt är väldigt ärlig, trygg och mycket professionell. Är alltid väldigt nöjd efter att ha varit hos Louise.
  • 2019-09-10
    Underbar ansiktsbehandling! Louise är en väldigt varm och underbar person :) Rekommenderas starkt!!
    Linda L
  • 2019-02-25
    Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen!
  • 2019-02-22
    Kändes som att hon bara ville sälja på mig en massa behandlingar
  • 2019-02-18
    Louise är mycket trevlig och kunnig. Huden känns och ser fräschare ut efter behandlingen.
  • 2019-02-15
    Jag om till Louise för att t abort milier som, visade det sig, inte ens var milier. Fick ett otroligt proffsigt bemötande och behandling. Det var så skönt och det kändes så tryggt att kunna lägga sitt ansikte i Louises händer och jag ska tillbaks redan nästa vecka för att råda bot på mina besvärande hudåkommor och jag kan varmt rekommendera henne.
  • 2019-01-29
    Jag har gjort kurer av microneedling i ansiktet och NBE på mina ben här och fått otroligt fina resultat. Jag rekommenderar Louise varmt till mina vänner.
  • 2019-01-29
    En härlig och lyxig ansiktsbehandling av en mycket kompetent terapeut!
  • 2019-01-24
    Så fint bemötande, världsklass!
  • 2019-01-22
    Så trevligt bemötande och kompetent utförande.
    Bra resultat/ Kristin
  • 2019-01-13
    Bra bemötande och bra service. Kanonställe.
  • 2019-01-06
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Hela upplevelsen från att man gick in till att behandlingen var klar upplevdes klockren.
    5/5