Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm — Visa karta

Välkommen hit till min fräscha, diskreta salong på Östermalm. Här erbjuds du effektiva hudvårdsbehandlingar av en SHR-ansluten och CIDESCO-certifierad hudterapeut med specialistkunskaper inom åldrande hud.

Min målsättning är att du ska känna dig trygg och väl omhändertagen här hos mig. Utifrån dina behov och en genomgående hudanalys hittar vi tillsammans en behandlingsplan för dig!

Du kan välja bland allt från avslappnande massage eller manikyr, till föryngrande behandlingar som minskar rynkor eller andra ålderstecken.

På min hemsida kan du läsa mer om de olika behandlingar jag erbjuder samt boka tid.

Läs vad 191 kunder tycker om Skin Care By Louise Labero

• 2019-12-04

Birgitta E skrev om Skin Care By Louise Labero
    Köpte serum som jag blev rekommenderad Hon försökte inte få mig köpa köpa....
    Blev väl mottagen o njöt av behandlingen.
    Kommer säkert gå dit igen.
    En stor kram Läs mer
  • 2019-12-04

Beatrice B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag har gjort microneeling 3 ggr, blev supernöjd! Har även gjort denna behandling på flera olika ställen men hos Louise har jag absolut fått det lilla extra! Jag har även gjort Duo deluxe, blev supernöjd! Har även gjort en glow behandling, perfekt om man vill känna sig extra fräsch! ÄR så nöjd och rekommendera absolut att besöka Skin Care By Louise Labero! Läs mer
  • 2019-11-30

Cata L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Superproffsig och kunnig! Väldigt gullig person som gjorde att stunden hos henne kändes alldeles för kort. Bokar gärna in en ny tid hos Louise! Läs mer
  • 2019-11-21

Heidi L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mina förväntningar innan besöket va reserverade men hoppfulla, har besökt många angående min hy utan resultat, så försökte att ta det som det skulle komma pga mina tidigare erfarenheter. Men jag blev positivt överraskad, av både service, behandling och känsla om behandlingen jag fick.

Jag hade bokat ett ”icke kirurgiskt ingrepp” men pga mina problem med porer rekommenderade Louise en porrengöring för att få bukt på problemen. Men eftersom jag gärna ville ha behandling av radiofrekvens på ett specifikt område i ansiktet så var Louise så snäll att hon kombinerade min bokade behandling med porrengöring till bra pris.

Med en härlig utstrålning och bra service fick jag en mycket trevlig stund hos Louise. Hon ger verkligen känslan av att bry sig om just mig, och vill hjälpa mig med min hy. Gav information och förslag utan att pressa till ny bokning. Någon jag helt klart vill rekommendera, jag kommer inte gå till någon annan än Louise i framtiden.

Tack ❤️ Läs mer
  • 2019-11-08

Hanna B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag gjorde en ansiktsbehandling och blev bemött väldigt bra. Fint på salongen, trevligt personal och både rent och hemmakänsla. Läs mer
  • 2019-11-01

Fauzia L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag gjorde en glow behandling. Jag blev bemött utmärkt, jag hade inte några direkt förväntningar men jag tyckte behandlingen var avslappnade. Det var exakt det jag behövde. Läs mer
  • 2019-10-24

Mia N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Köpte Dup Delux via Lets Deal och blev glatt överraskad.
    Trevlig, proffsigt och över förväntan.
    Har bokat 5 behandlingar till. Läs mer
  • 2019-10-22

Maria L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Köpte en Glow behandling på lets deal.
    Blev jättetrevligt bemött av Louise. Mysiga lokaler. Blev rekommenderad behandling för ytliga blodkärl i ansiktet som jag påbörjade där.
    Min man sa "Du lyser, vad har du gjort!"
    Utan att han visste att jag varit där.
    Återkommer definitivt för fler behandlingar. Läs mer
  • 2019-10-21

Ulrika H skrev om Skin Care By Louise Labero
    Väldigt fint bemötande. Kunnig, trevlig och fin människa Läs mer
  • 2019-10-19

Amanda T skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag hade en ansiktsbehandling som jag var väldigt nöjd med. Jag kan varmt rekommendera Louise och jag kommer definitivt att gå tillbaka :) Läs mer
  • 2019-10-18

Monica J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Provade på ansiktsbehandling Glow och den gav verkligen ett synligt resultat! Grundlig rengöring med diverse produkter och redskap.
    Louise är lyhörd och kunnig och kom med bra förslag på vad jag kan göra för att hålla min åldrande hud i skick. Läs mer
  • 2019-10-18

Elena N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag köpte en Duo behandling och är väldigt nöjd med resultatet. Bemötande var trevlig och välkomnande. Hjärtligt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-13

Moa Dagl B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Gjorde en glow ansiktsbehandling med portömning och återfuktande mask etc, så underbart skönt och jag fick otroligt fint resultat!
    Louise är väldigt kunnig och trevlig och jag är väldigt nöjd Läs mer
  • 2019-09-12

Elin M skrev om Skin Care By Louise Labero
    Har gjort både Micro needling och Duo deLux hos Louise under en längre period och är alltid lika nöjd. Louise är mycket kompetent, erfaren, effektiv och man känner sig alltid trygg i att hon väljer det bästa för mig och min hudtyp. Kan varmt rekommendera Louise! Läs mer
  • 2019-09-12

Caroline L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise anpassar behandling efter ens egen hudtyp samt är väldigt ärlig, trygg och mycket professionell. Är alltid väldigt nöjd efter att ha varit hos Louise. Läs mer
  • Linda L

2019-09-10

Linda L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Underbar ansiktsbehandling! Louise är en väldigt varm och underbar person :) Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2019-02-25

Maria R skrev om Skin Care By Louise Labero
    Supernöjd med ansiktsbehandlingen, jättetrevligt bemötande, allt toppen! Läs mer
  • 2019-02-22

Alexandra G skrev om Skin Care By Louise Labero
    Kändes som att hon bara ville sälja på mig en massa behandlingar Läs mer
  • 2019-02-18

annette h skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise är mycket trevlig och kunnig. Huden känns och ser fräschare ut efter behandlingen. Läs mer
  • 2019-02-15

Elin R skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag om till Louise för att t abort milier som, visade det sig, inte ens var milier. Fick ett otroligt proffsigt bemötande och behandling. Det var så skönt och det kändes så tryggt att kunna lägga sitt ansikte i Louises händer och jag ska tillbaks redan nästa vecka för att råda bot på mina besvärande hudåkommor och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-01-29

Johanna Leufvén skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag har gjort kurer av microneedling i ansiktet och NBE på mina ben här och fått otroligt fina resultat. Jag rekommenderar Louise varmt till mina vänner. Läs mer
  • 2019-01-29

Ann S skrev om Skin Care By Louise Labero
    En härlig och lyxig ansiktsbehandling av en mycket kompetent terapeut! Läs mer
  • 2019-01-24

Evelina P skrev om Skin Care By Louise Labero
    Så fint bemötande, världsklass! Läs mer
  • 2019-01-22

Kristin T skrev om Skin Care By Louise Labero
    Så trevligt bemötande och kompetent utförande.
    Bra resultat/ Kristin Läs mer
  • 2019-01-13

Gabriella S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bra bemötande och bra service. Kanonställe. Läs mer
  • 2019-01-06

Joakim F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket trevligt och professionellt bemötande.
    Hela upplevelsen från att man gick in till att behandlingen var klar upplevdes klockren.
    5/5 Läs mer
  • 2018-12-13

Sheida N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Uppfyllde alla mina förväntningar. Tusen tack Läs mer
  • 2018-12-13

Madelene F skrev om Skin Care By Louise Labero
    1a gången, rengörning via Lets deal - skapade kontakt med Louise och återkom en vecka efter för att göra DuoDelux behandling 6gr.

Väldigt nöjd, litar på Louise och hoppas på ett magiskt resultat om nu 5 veckor :) Läs mer
  • 2018-12-10

Sandra N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Kan verkligen rekommendera Louise! Trevligt bemötande och bra behandling! Kommer tillbaka! Läs mer
  • 2018-10-16

Jenny O skrev om Skin Care By Louise Labero
    Vänlig och proffsig. Fick fina resultat och blev jättenöjd. Det märktes att hon har erfarenhet. Kan varmt rekommendera henne till alla som vill se lite bättre ut och få hjälp och rådgivning för framtiden. Läs mer
  • 2018-10-12

Ulrika L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Proffsig och trevligt bemötande med gott resultat! Läs mer
  • 2018-09-29

Sara S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Otroligt trevlig och tillmötesgående kvinna! Berättade ingående om behandlingen Deepskin och NB 1000, som var otroligt härlig och med snabbt resultat. Bjöd på en snabb portömning. Kommer gå tillbaks! Läs mer
  • 2018-08-20

Annica N skrev om Skin Care By Louise Labero
    Köpte en Lets deal och fick tid snabbt och en bra behandling.
    Trevligt ställe som kändes seriöst. Kommer att gå tillbaka. Läs mer
  • Karin F

2018-06-05

Karin F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Ansiktslyft utan "kniv". Fått mycket personligt och fint bemötande. Kan verkligen rekomendera andra. Läs mer
  • Kicki

2018-06-04

Kicki skrev om Skin Care By Louise Labero
    Mycket proffsig och dessutom supertrevlig! Läs mer
  • 2018-04-19

Jenny L skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastiskt bra bemötande och behandling. Kan varmt rekommendera Louise! Läs mer

Jenny U skrev om Skin Care By Louise Labero
    Sååå nöjd. Otroligt trevlig, serviceminded, positiv. jag kände mig välkommen, det är trevligt. Louise, en väldigt inspirerande person. En sån jag skulle vilja bara prata mer med.
    Fräscha lokaler. Jag gjorde en ansiktsbehandling, väldigt nöjd. Önskar jag hade ekonomi att fortsätta.
    Sammanfattning: ++++++++++ / av 10 :-)
    Vänlig hälsning / jenny Läs mer

Monica P skrev om Skin Care By Louise Labero
    Professionellt och trevligt bemötande i en trevlig miljö. Läs mer

Anna Å skrev om Skin Care By Louise Labero
    Jag är nöjd med bemötandet. Tack för behandlingen. Läs mer
  • 2018-03-03

Katarina B skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bra och skön behandling som gav fräschhet i huden och jämnade ut rynkor tillfälligt. Man bör gå kur för hållbart resultat.
    Louise är en bra och trevlig hudterapeut.
    Kan varmt rekommendera behandlingen. Läs mer
  • Pernilla W

2018-03-02

Pernilla W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fick ett proffsigt och fantastiskt bemötande av Louise. Jättekunnig och duktig, förutom en superskön NBE Skin deep-behandling jag fick även med mig ett serum från Renlive och mycket råd och tips.

Jag ger Louise Labero toppbetyg! Läs mer
  • 2018-03-01

Maria F skrev om Skin Care By Louise Labero
    Bra bemötande. Professionell och flexibel. Läs mer
  • 2018-03-01

Camilla W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Har mötts av trevligt bemötande i samband med Duo Deluxe behandling i fina lokaler. Läs mer
  • 2018-01-18

Erik S skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fick en ansiktsbehandling NBE 1000 och Skin deep.
    Behandlingen var fantastisk och jag kände mig helt underbar efteråt.
    Louise var mycket trevlig och professionell samtidigt som hon utstrålade värme och glädje över att få behandla ”just mig”.

Jag rekommenderar en behandling av Louise för alla. Läs mer
  • 2018-01-04

Michelle J skrev om Skin Care By Louise Labero
    Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var över förväntan. Läs mer
  • 2018-01-02

Johanna G skrev om Skin Care By Louise Labero
    Fantastisk bemött från början till slut. Kan starkt rekommendera skincare by Louise! Läs mer
  • 2018-01-02

Britt B skrev om Skin Care By Louise Labero
    superproffsig väldigt trevlig och varm .
    Återkommer gärna till henne Läs mer
  • 2017-12-18

Mai W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Proffsigt och trevligt omhändertagande!
    Återkommer! Läs mer
  • 2017-12-16

Andrea W skrev om Skin Care By Louise Labero
    Louise är helt underbar. Hon är väldigt kunnig och ger en en stund av lycka när hon behandlar. Svårt att gradera resultatet då det antagligen varierar från person till person men jag var väldigt nöjd. Läs mer
  • 2017-12-15

Ann-charlotte D skrev om Skin Care By Louise Labero
    Trevligt och proffsigt bemötande. Behandlingen kändes bra och jag fick en bra bild av de olika momenten som ingick. Läs mer

David Bagares Gata 20, 111 38 Stockholm