Alla kategorier Skönhetssalong Hudvård

Topp 25 hudvårdsalonger

Grooming.se

1,403 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Simon T
    Simon T: Webbsidan var lätt att använda, snabb leverans. Paketeringen av varorna var bra. Inga egentliga problem, allt skedde smi...

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Johanna S
    Johanna S: Felicia var jättetrevlig och lyssnade verkligen på vad jag önskade. Jag kände stort förtroende för henne och behandlinge...

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Christer T
    Christer T: mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Alexandra J
    Alexandra J: Isabella är jätteduktig och fransarna håller mycket längre än hos de salonger jag besökt tidigare :)

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Nathalie W
    Nathalie W: Fin och trevlig salong. Min härliga frisör Jennifer är grym! Alltid jättenöjd med både klipp och färg.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Liala B
    Liala B: Superbra service vid bokning och information av behandlingen. Vi behandlingen upplystes jag hela tiden om vad som gjorde...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Josefin E
    Josefin E: Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong.

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Välkommen till Emelie hudterapeut!
    Elin A
    Elin A: Jag kan bara ge Emelie mina absolut varmaste rekommendationer! Hon är oerhört professionell och lyhörd.

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Anders E
    Anders E: Fick hjälp för mina gamla acneärr av Sheri, som är väldigt pedagogisk och erfaren. Är väldigt nöjd och rekommenderar and...

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Anette E
    Anette E: Jag rekommenderar Elin , alltid nöjd med mina naglar.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Kristina S
    Kristina S: Trevlig kunnig personal. Vänligt bemötande och lätt att få tid .

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Elin S
    Elin S: Väldigt bra massage (är kräsen), trevligt bemötande

Anna SkinCare & Beauty

Huvudstagatan 6, Solna
    LPG-behandling är vetenskapligt bevisad att förbättra hudens kvalitet - Boka tid hos oss på AnnaSkinCare & Beauty direkt.
    Caroline J
    Caroline J: Trevligt bemötande av alla som jobbar där. Går på LPG-behandling för mitt lipödem och de är alla väldigt stöttande.

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Riita W
    Riita W: Trevligt bemötande och proffsigt utfört Ögonlocksoperation. Är mycket nöjd med resultatet.

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa.
    Thomas D
    Thomas D: Lätt att boka och ett mycket trevligt bemötande när jag kom till Pipersg.

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Linn B
    Linn B: Mycket professionell och man blir alltid lika nöjd!

Nova Laserklinik

Folkungagatan 14, Göteborg
    Varmt välkommen till Nova Laserklinik. Vi kan erbjuda dig det mesta inom skönhetsbehandlingar. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och jobbar alltid för att erbjuda skräddarsydda lösningar till så h...
    Birdy B
    Birdy B: Nova och Savå är grymma. Bra och professionella.

Sköna Helenas Klinik

Kungsvägen 26, Sollentuna
    Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Massage, manikyr, ansiktsbehandling, vaxning...och mycket mer!
    Meta l
    Meta l: Blev mycket väl bemött Jätte nöjd

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Nathalie E
    Nathalie E: Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!