Formedico Estetik

Ljusslingan 30 B, 120 64 Stockholm — Visa karta

Skönhetsklinik i Hammarby sjöstad. Vi utför injektionsbehandlingar med botox och fillers, sklerosering av ådernät och ett flertal andra behandlingar enligt beprövade metoder. Våra behandlare är certifierade och legitimerade.

Läs vad 13 kunder tycker om Formedico Estetik

• 2019-05-20

Sarah Å skrev om Formedico Estetik
    proffesionell och noggrann i sitt arbete och väldigt god service. Läs mer
    2019-05-21 Johan F svarar Sarah Å
    Vad roligt Sarah! Tack för din rekommendation! Välkommen åter till oss,

Med vänlig hälsning, Anna och Johan
  • Aleksandra S

2019-05-14

Aleksandra S skrev om Formedico Estetik
    Alltid ett proffesionellt bemötande och man känner sig väldigt trygg under behandlingarna. Läs mer
    2019-05-14 Johan F svarar Aleksandra S
    Tack för ditt uppriktiga och fina omdöme Alexandra! Att du kände dig trygg är oerhört viktigt för oss. Hoppas få se dig igen!
  • Mastaneh J

2019-05-11

Mastaneh J skrev om Formedico Estetik
    Anna and Johan are both highly professional plus extremely friendly. The considerations and questions that I had get thoroughly answered and disucssed. The treatments are described in a good details and the procedures are carried out extremely well.
    The results are very close to what is expected.
    I am a standing customer and will not change to anywhere else.
    A place to go back to all the time. Läs mer
    2019-05-11 Johan F svarar Mastaneh J
    Thank you Mastaneh for your kind words! I hope your last treatment was a success! If not and if there is anything you want to change, please don't hesitate to contact us!

Anna and Johan
  • Ilona M

2019-05-10

Ilona M skrev om Formedico Estetik
    Har gjort flera olika behandlingar och är supernöjd varje gång! Både Anna ochJohan är noggranna och ser till kundens bästa. Jag har bokat en tid igen 😁 Läs mer
    2019-05-10 Johan F svarar Ilona M
    Toppen Ilona och tack för omdömet! Det värmer!

• 2019-05-09

Jane M skrev om Formedico Estetik
    Jag har klot både tjänster och produkter.
    Mycket nöjd med både och.
    Jag har blivit mycket proffesionellt bemött av alla på företaget, och känt mig trygg i svar på mina frågor samt utförande av både tjänster och produkter.
    Jag kommer att fortsätta vara kund hos företaget då jag känner mig väl bemött på alla plan av Formedico Estetik och varmt kan rekommendera företaget till andra. Läs mer
    2019-05-09 Johan F svarar Jane M
    Stort tack för ditt fina omdöme Jane! Roligt att du är nöjd med dina behandlingar.
    Välkommen tillbaka,

• 2019-05-09

Linda H skrev om Formedico Estetik
    Botox och fillers i kindbenen även ansiktsbehandling. Utmärkt service och proffesionellt. Läs mer
    2019-05-09 Johan F svarar Linda H
    Tack Linda!
    Din rekommendation och feedback är viktig för oss. Välkommen åter!
    Med vänlig hälsning,
  • 2019-04-15

Barbara B skrev om Formedico Estetik
    Jag känner mig alltid trygg vilket är den absolut viktigaste känslan för mig. Därtill är jag alltid nöjd och upplever att kompetensen är hög.

Jag är en återkommande kund just för att kvalitén är hög trots att mina förväntningar också är höga. Jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-04-15 Johan F svarar Barbara B
    Hej Barbara,
    vilket fint omdöme! Tack så hjärtligt och välkommen åter,
    Med vänlig hälsning,

• 2019-04-10

Yvonne P skrev om Formedico Estetik
    Bra bemötande kunnig personal Läs mer
    2019-04-11 Johan F svarar Yvonne P
    Tack Yvonne för ditt omdöme. Det är alltid roligt med återkoppling. Välkommen åter,
    Med vänlig hälsning, Johan och Anna
  • 2019-03-28

Anna W skrev om Formedico Estetik
    Jätte nöjd med resultatet av både fillers och botox!
    Man känner sig välkommen och blir alltid trevligt bemött!!
    Rekomenderas starkt 🌟🌟🌟 Läs mer
    2019-04-02 Anna J svarar Anna W
    Hej, vad roligt att du är så nöjd.
    Välkommen åter!

Johan och Anna
  • 2019-03-24

Marie T skrev om Formedico Estetik
    Botox behandling ... utmärkt bemötande och profetionellt utförande av behandling. Läs mer
    2019-03-25 Johan F svarar Marie T
    Tack Marie, både Anna och jag blev så glada over att du blev nöjd med behandlingen. Välkommen åter:-)
  • 2018-12-14

Nicole J skrev om Formedico Estetik
    Jag köpte en ansiktsbehandling, tandblekning och fillers, bättre kombo finns inte! Läs mer
    2019-04-02 Anna J svarar Nicole J
    Hej
    Vad kul att du tyckte om alla behandlingarna, håller med att det är en bra kombo!

Anna
  • Katrin A

2018-12-14

Katrin A skrev om Formedico Estetik
    Har fått ett fantastiskt professionellt bemötande och kunnande. Min behandling utfördes i en fin lokal med hög trivselkänsla. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av min ansiktsbehandling.
    Vill varmt rekommendera denna salong för alla som vill utföra ”up to date” behandlingar utav kunnig personal! Läs mer
    2018-12-15 Johan F svarar Katrin A
    Tack Katrin, roligt att du blev nöjd. Välkommen åter!
  • Vanessa E

2018-10-24

Vanessa E skrev om Formedico Estetik
    Alltid nöjd. Har gjort filler under ögonen, filler läppar, botox o nu plasma penn under olika tillfällen hos Anna och Johan på formedico. Proffsigt bemötande, duktiga på det dom gör och mycket noggranna. Alltid naturligt o säkert. Trevliga och varma människor. Kommer aldrig byta behandlare. Läs mer
    2018-10-24 Johan F svarar Vanessa E
    Tack snälla Vanessa för ditt fina omdöme! Välkommen åter,