Formedico Estetik

Formedico Estetik

Trivsam skönhetsklinik i Hammarby sjöstad som varit verksam i nuvarande lokaler sedan 2017. Vi har ett stort utbud av hudbehandlingar och injektionsbehandlingar som utförs enligt beprövade metoder och certifierade, legitimerade behandlare. Johan Formgren är legitimerad läkare och ägare och driver verksamheten tillsammans med Anna Josephson som är legitimerad röntgensjuksköterska. På kliniken arbetar även vår fransstylist Emma Josephson och Charlotte Isaksson, legitimerad sjuksköterska. För att se vårt utbud av behandlingar gå in på www.formedico.se eller på Boka direkt.

Välkomna!

Team Formedico

Läs vad 36 kunder tycker om Formedico Estetik 2

2020-12-26
    Professionellt och trevligt bemötande av kvinnor i min ålder som ser snygga och fräscha ut och som förstått att injektioner ska användas för att försköna, inte förställa.
    Tack Charlotte, toppenfint omdöme. Jag vidarebefordrar den till Anna och Lotta så klart, Johan Formedico Estetik
    2020-12-23
    Mycket proffesionell och välutbildad personal som verkligen kan sin sak och vet vad de pratar om! Till skillnad mot många andra ställen. Trevliga lokaler, rent och fräscht. Rekommenderas varmt!
    Vilket fint omdöme Birgit. Härligt att det vi står för uppskattas. Gott nytt år, Anna, Johan, Lotta och Emma Formedico Estetik
    2020-12-23
    Härligt personal och härligt ställe.
    Tack Sandra för din rekommendation! Den är mkt värdefull för oss. Johan Formedico Estetik
    2020-12-23
    Professionella med hög standard och noggrannhet
    Hej Jessica, stort tack för att du rekommenderade oss. God jul och gott nytt år. Johan, Formedico Estetik
  • 2020-12-21
    Kemisk peeling, Prx t33.
    Vänligt och professionellt bemötande. Varm atmosfär. Bra resultat av behandlingen och jag kommer troligtvis att göra en liknande behandling i vår. Som kund känner man sig välkommen och det är som om dagens stress rinner av när man kommer in i lokalen.
    /Caroline
    Tack så väldigt mycket för din fina rekommendation och roligt att du är nöjd med behandlingen. Team Formedico Formedico Estetik
    2020-12-21
    Trevligt bemötande och proffsiga råd i mysig miljö!
  • 2020-12-21
    Gjorde en PRX kur och blev professionellt omhändertagen av både Anna och Charlotte. Känner mig väldigt trygg i deras händer 😊
    Tack Ann-christine, Rekommendationer som din är ovärderlig för oss på Formedico. Välkommen åter! Team Formedico Formedico Estetik
    2020-12-21
    Mycket proffsig och kunnig (Anna) personal, känner att man är i trygga händer. Estetiskt duktiga - kommer aldrig gå till någon annan efter denna kontakt.
    2020-12-21
    Gjorde fillers i nadolabialveck. Blev svinbra och Lotta är bara bäst
    Tack, vi och speciellt Lotta blev väldigt glada över ditt omdöme. Johan Formedico Estetik
    2020-12-21
    Proffesionellt bemötande, man känner sig trygg i deras händer.
    Hej Hanna, Härligt att du kände dig trygg hos oss. Tack för att du rekommenderat oss! God jul och gott nytt år! Johan och Anna Formedico Estetik
    2020-11-03
    Proffsiga inom sitt område som skapar trygghet. Duktig på att lyssna in kunden och föreslå en lämplig behandling samt trevlig bemötande. Mycket nöjd kund både med resultatet och bemötandet!
    Tack Gunilla, det var ett mkt fint omdöme! Vi uppskattar din återkoppling. Det är roligt att det vi gör och står för uppskattas. Med vänlig hälsning, Anna, Johan, Lotta och Emma Formedico Estetik
    2020-10-01
    Trevligt bemötande. Bra information om olika alternativ. Kommer alltid tillbaka!
    Tack Anna för din rekommendation! Det betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Johan Formedico Estetik
    2020-09-30
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Hej Richard, tack för ditt omdöme, det värmer. Anna, Johan, Emma och Lotta Formedico Estetik
    2020-09-30
    Botox -
    Trevligt bemötande och proffsigt utförande.
    Resultatet över förväntan.
    Hej Ulrika, Stort tack från oss. Det betyder mycket. Vänligen Anna Formedico estetik Formedico Estetik
    2020-09-29
    Anna är verkligen en super trygg person att gå till.

Bästa,
    Saga
    Stort tack Saga för ditt förtroende för mig. Vänligen Anna Formedico estetik Formedico Estetik
    2020-09-28
    Trygga, trevliga, kunniga och väldigt proffsiga. Det enda stället jag går till för denna typ av behandlingar. Rekommenderas varmt!
    Vad roligt att höra! Stort tack Stina för din rekommendation. Anna, Johan och Emma Formedico Estetik
    2020-09-28
    Proffsigt team samt rena och fräscha lokaler. Jag är alltid jättenöjd när jag kommer härifrån!
    Hej Camilla, tack för rekommendationen. Det betyder mycket för oss, Med vänlig hälsning, Anna, Johan och Emma Formedico Estetik
    2020-09-28
    Jag har gjort tandblekning, botox och fillers flera gånger (läppar, haka, kindben) Jag är alltid lika nöjd! De som jobbar på kliniken är proffsiga, det är alltid rent och resultatet blir alltid jättebra!
    Kommer inte byta salong! :)
    Alla jag känner som gått till Formedico har varit jättenöjda.
    Tack Linnéa, du anar inte hur glada vi blir över ditt omdöme. Jättekul, Välkommen åter:-) Anna, Emma, Lotta och Johan Formedico Estetik
    2020-02-10
    Proffsigt mottagande och välkomnande salong. Känner mig fullt trygg och omhändertagen i era händer. Har gjort Dermapen och är mycket nöjd med både utförande och resultat.
    Tack för rekommendationen Anna:-) Härligt att du är nöjd. Anna och Johan Formedico Estetik
    Botox, Microtox, Profhilo...
    Kanonservice på alla sätt!
    Vad roligt att du tycker om de här behandlingarna:-) Stort tack för din rekommendation! Anna Formedico estetik Formedico Estetik
    2019-12-19
    Väldigt fint bemötande. Trevlig klinik. Bra resultat av behandling.
    Stort tack Teresa. Härligt att du blev nöjd! Då är vi nöjda! Anna, Emma och Johan Formedico Estetik
    2019-12-19
    Jag känner mig alltid väl omhändertagen. Allt känns proffsigt och omtänksamt.
    Hej Maria, tack för att du tog dig tid att rekommendera oss! Det värmer och är väldigt kul att höra att det vi gör uppskattas. Vänliga hälsningar, Anna och Johan Formedico Estetik
    2019-12-13
    Toppen på alla sätt! Jag blir alltid lika nöjd.
    Tack Anna för din rekommendation! Roligt att du är nöjd. Välkommen åter. Anna och Johan Formedico Estetik
    2019-05-20
    proffesionell och noggrann i sitt arbete och väldigt god service.
    Vad roligt Sarah! Tack för din rekommendation! Välkommen åter till oss, Med vänlig hälsning, Anna och Johan Formedico Estetik
  • Aleksandra S
    2019-05-14
    Alltid ett proffesionellt bemötande och man känner sig väldigt trygg under behandlingarna.
    Tack för ditt uppriktiga och fina omdöme Alexandra! Att du kände dig trygg är oerhört viktigt för oss. Hoppas få se dig igen! Anna och Johan Formedico Estetik
  • Mastaneh G
    2019-05-11
    Anna and Johan are both highly professional plus extremely friendly. The considerations and questions that I had get thoroughly answered and disucssed. The treatments are described in a good details and the procedures are carried out extremely well.
    The results are very close to what is expected.
    I am a standing customer and will not change to anywhere else.
    A place to go back to all the time.
    Thank you Mastaneh for your kind words! I hope your last treatment was a success! If not and if there is anything you want to change, please don't hesitate to contact us! Anna and Johan Formedico Estetik
  • Ilona M
    2019-05-10
    Har gjort flera olika behandlingar och är supernöjd varje gång! Både Anna ochJohan är noggranna och ser till kundens bästa. Jag har bokat en tid igen 😁
    Toppen Ilona och tack för omdömet! Det värmer! Anna och Johan Formedico Estetik
    2019-05-09
    Jag har klot både tjänster och produkter.
    Mycket nöjd med både och.
    Jag har blivit mycket proffesionellt bemött av alla på företaget, och känt mig trygg i svar på mina frågor samt utförande av både tjänster och produkter.
    Jag kommer att fortsätta vara kund hos företaget då jag känner mig väl bemött på alla plan av Formedico Estetik och varmt kan rekommendera företaget till andra.
    Stort tack för ditt fina omdöme Jane! Roligt att du är nöjd med dina behandlingar. Välkommen tillbaka, Anna och Johan Formedico Estetik
    2019-05-09
    Botox och fillers i kindbenen även ansiktsbehandling. Utmärkt service och proffesionellt.
    Tack Linda! Din rekommendation och feedback är viktig för oss. Välkommen åter! Med vänlig hälsning, Anna och Johan Formedico Estetik
    2019-04-15
    Jag känner mig alltid trygg vilket är den absolut viktigaste känslan för mig. Därtill är jag alltid nöjd och upplever att kompetensen är hög.

Jag är en återkommande kund just för att kvalitén är hög trots att mina förväntningar också är höga. Jag är mycket nöjd.
    Hej Barbara, vilket fint omdöme! Tack så hjärtligt och välkommen åter, Med vänlig hälsning, Anna och Johan Formedico Estetik
    2019-04-10
    Bra bemötande kunnig personal
    Tack Yvonne för ditt omdöme. Det är alltid roligt med återkoppling. Välkommen åter, Med vänlig hälsning, Johan och Anna Formedico Estetik
    2019-03-28
    Jätte nöjd med resultatet av både fillers och botox!
    Man känner sig välkommen och blir alltid trevligt bemött!!
    Rekomenderas starkt 🌟🌟🌟
    Hej, vad roligt att du är så nöjd. Välkommen åter! Johan och Anna Formedico Estetik
    2019-03-24
    Botox behandling ... utmärkt bemötande och profetionellt utförande av behandling.
    Tack Marie, både Anna och jag blev så glada over att du blev nöjd med behandlingen. Välkommen åter:-) Formedico Estetik
    2018-12-14
    Jag köpte en ansiktsbehandling, tandblekning och fillers, bättre kombo finns inte!
    Hej Vad kul att du tyckte om alla behandlingarna, håller med att det är en bra kombo! Anna Formedico Estetik
  • Katrin A
    2018-12-14
    Har fått ett fantastiskt professionellt bemötande och kunnande. Min behandling utfördes i en fin lokal med hög trivselkänsla. Jag blev väldigt nöjd med resultatet av min ansiktsbehandling.
    Vill varmt rekommendera denna salong för alla som vill utföra ”up to date” behandlingar utav kunnig personal!
    Tack Katrin, roligt att du blev nöjd. Välkommen åter! Formedico Estetik
  • Vanessa E
    2018-10-24
    Alltid nöjd. Har gjort filler under ögonen, filler läppar, botox o nu plasma penn under olika tillfällen hos Anna och Johan på formedico. Proffsigt bemötande, duktiga på det dom gör och mycket noggranna. Alltid naturligt o säkert. Trevliga och varma människor. Kommer aldrig byta behandlare.
    Tack snälla Vanessa för ditt fina omdöme! Välkommen åter, Formedico Estetik