Formedico Estetik

Trivsam skönhetsklinik i Hammarby sjöstad som varit verksam i nuvarande lokaler sedan 2017. Vi har ett stort utbud av hudbehandlingar och injektionsbehandlingar som utförs enligt beprövade metoder. Våra behandlare är legitimerade och certifierade. Johan Formgren är legitimerad läkare och ägare och driver verksamheten tillsammans med Anna Josephson som är legitimerad röntgensjuksköterska. Vi arbetar efter mottot ”less is more” och vi strävar hela tiden efter naturliga resultat. På kliniken arbetar även vår fransstylist Emma Josephson och Charlotte Isaksson, legitimerad sjuksköterska. För att se vårt utbud av behandlingar gå in på www.formedico.se eller på Boka direkt.

Välkomna!

Läs vad 59 kunder tycker om Formedico Estetik 2

• SOFIE H
    2022-05-10 Spontant omdöme
    Super bra bemötande, träffat både Johan och Charlotte för behandling och båda var super duktiga och jag fick väldigt bra information.

Undrade/behövde man något extra så var dem väldigt hjälpsamma och gjorde mig väldigt nöjd.
    Rekommenderar starkt!
    Hej Sofie,
    tack så jättemycket för din rekommendation. Och speciellt tack för att du tog dig tid att skriva den. Välkommen åter.

Stort tack från hela Formedico teamet
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Trevlig och professionell personal.
    2022-02-13 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande av kompetent personal. Är mycket nöjd med de behandlingar jag fått!
    Tack Lisa,
    det är toppen med fina vitsord. Roligt att du är nöjd och tack för din rekommendation.

• Jessica P
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Bra hjälp och fint resultat som ser naturligt ut. Mycket nöjd!
    2022-01-10 Insamlad av företaget
    Alltid lika nöjd hos er ✨
    Trevligt bemötande och alltid så professionella.
    2021-12-28 Insamlad av företaget
    Kunnig och professionell personal. Bra bemötande!
    2021-12-26 Insamlad av företaget
    Mkt seriös salong. Väldigt nöjd.
  • Satu P
    2021-12-20 Insamlad av företaget
    Jag köpte prx behandlingen och jag är mycket imponerad över hur bra resultatet blev . Professionell personal och trevligt. Rekommenderar Formedico.
    Tack Satu,
    Toppen att du blev nöjd med din ansiktsbehandling. tack för att du rekommenderar oss! God jul önskar vi på Formedico estetik.
    2021-12-19 Insamlad av företaget
    Ett personligt och proffsigt bemötande. Upplever att de hela tiden strävar efter god kvalitet och att deras arbete ska se mjukt och naturligt ut.
    Hej Annika,
    finare omdöme är svårt få. Tack för att du rekommenderade oss:-) God jul från oss på formedico
    2021-12-19 Insamlad av företaget
    Alltid lika nöjd och fin när jag går därifrån efter att Charlotte utfört sitt arbete på absolut topp nivå.
    Vad roligt att du är nöjd och känner dig fin efter behandlingen hos oss. Vi på Formedico önskar dig en God jul och stort tack för att du rekommenderar oss.

Charlotte, Anna, Johan och Emma
    2021-12-05 Insamlad av företaget
    Lotta är noggrann och proffesionell och dessutom väldigt trevlig. Jag är en trogen kund.
    Va roligt Jessica! Stort tack för att du tog dig tid att rekommendera oss och ffa Lotta. Jag skall framföra detta till Lotta,

Mvh Johan, Anna, Lotta och Emma
    2021-12-05 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsigt och trevligt bemötande. Känner mig väl omhändertagen varje gång och är alltid nöjd med resultatet! Första stället där jag inte känner att personalen bara vill sälja saker till mig utan verkligen lyssnar och rekommenderar utifrån det. Har rekommenderat detta ställe till alla jag känner!
    Tack Ewa, dels för att du rekommenderar oss till dina vänner och din familj och för att du rekommenderar oss här på Reco. Roligt och viktigt för oss med feedback!

Mvh, Johan och team formedico
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Jag har blivit professionellt bemött de gånger jag varit på behandling hos Formedico Estetik. Både Anna och Johan som jag varit hos är kompetenta och noggranna med utförande, information och resultaten blir superbra. Jag har gjort läppar och amorbågar på överläpp. Även arg-rynka i pannan och sedan även en PRX T33 peeling i ansiktet. Jag kan varmt rekommendera denna klinik då man känner sig trygg med deras behandlingar.
    Hej Malin,
    Vad roligt att du är nöjd med dina behandlingar och stort tack för rekommendationen.

2021-10-05 Insamlad av företaget
    Fin och fräsch lokal
    Trevlig och professionell personal duktiga på det de gör.
    Mej Maria,

Stort tack för ditt omdöme och för stt du tog dig tid att skriva.

Välkommen åter,

Emma, Anna, Lotta och Johan
    2021-09-30 Insamlad av företaget
    Gjorde fransförlängning och blev mycket nöjd. Bra mottagande och handlag.
    Vad roligt att du blev nöjd. Emma är verkligen superduktig. Välkommen åter!

Emma, Johan, Anna och Lotta
    2021-09-26 Insamlad av företaget
    Jättefin service och vänligt bemötande i fräscha, lugna lokaler.
    Tack Hillevi,
    roligt att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme. Vi är jätteglada över att du rekommenderade oss.

Emma, Anna, Johan och Lotta
    2021-09-22 Insamlad av företaget
    Över förväntan!
    Mycket bra, proffsigt och trevligt. Resultatet blev riktigt snyggt!
    Tack Anja för att du tog dig tid att skriva ditt fina omdöme! Det värmer. Jag skall hälsa Emma att du är nöjd.

2021-09-22 Insamlad av företaget
    Trevligt & proffesionellt bemötande + bra resultat!
    Hej Anna,
    vad roligt att du är nöjd med mottagandet och behandlingen. Vi är tacksamma för att du tog dig tid att rekommendera oss. Välkommen åter,

Emma och övriga på Formedico
    2021-09-19 Insamlad av företaget
    Jag gör yumi lashes hos Emma ca var 3e månad och blir alltid lika nöjd! Fräsch salong, trevligt bemötande och bra utfört arbete.
    Hej Micaela, vad roligt att du är nöjd och återkommande kund hos Emma. Jag skall framföra ditt omdöme till henne.

Vänliga hälsningar,

2021-09-19 Insamlad av företaget
    Fint och proffsigt bemötande, och ändå familjärt och personligt
    Tack Ulrika för ditt fina omdöme och tack för att du tog dig tid att lämna det.
    Välkommen åter,

• CARITA B
    2021-09-15 Insamlad av företaget
    Superbra och seriösa
    Gjort flera behandlingar och varit nöjd med alla
    Glad att jag hittade denna salong
    Tack Carita för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Du anar inte hur mycket det betyder för oss.
    Vänliga hälsningar och välkommen åter,
    Anna, Johan, Emma och Lotta
    2021-09-15 Insamlad av företaget
    Ett proffsigt team där man känner full trygghet. Jag har gjort olika behandlingar där som trådlyft, botox & ansiktsbehandling. Alltid nöjd!
    Tack Carina,
    Väldigt roligt att du är nöjd. Vi sträcker lite extra på oss när vi får så fina omdömen. Välkommen åter,
    2021-09-14 Insamlad av företaget
    Superproffsigt! Och resultatet blev över förväntan!
    Hej Stephanie,
    jättekul att du blev nöjd med din behandling och stort tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Det är väldigt viktigt med feedback från våra kunder så att vi kan bli ännu bättre och ta lärdom om nåt inte blev så bra. Tack igen och välkommen åter, Johan
    2020-12-26 Insamlad av företaget
    Professionellt och trevligt bemötande av kvinnor i min ålder som ser snygga och fräscha ut och som förstått att injektioner ska användas för att försköna, inte förställa.
    Tack Charlotte, toppenfint omdöme. Jag vidarebefordrar den till Anna och Lotta så klart,

2020-12-23 Insamlad av företaget
    Mycket proffesionell och välutbildad personal som verkligen kan sin sak och vet vad de pratar om! Till skillnad mot många andra ställen. Trevliga lokaler, rent och fräscht. Rekommenderas varmt!
    Vilket fint omdöme Birgit. Härligt att det vi står för uppskattas. Gott nytt år,
    Anna, Johan, Lotta och Emma
    2020-12-23 Insamlad av företaget
    Härligt personal och härligt ställe.
    Tack Sandra för din rekommendation! Den är mkt värdefull för oss.

2020-12-23 Insamlad av företaget
    Professionella med hög standard och noggrannhet
    Hej Jessica, stort tack för att du rekommenderade oss. God jul och gott nytt år.

Johan,
  • 2020-12-21 Insamlad av företaget
    Kemisk peeling, Prx t33.
    Vänligt och professionellt bemötande. Varm atmosfär. Bra resultat av behandlingen och jag kommer troligtvis att göra en liknande behandling i vår. Som kund känner man sig välkommen och det är som om dagens stress rinner av när man kommer in i lokalen.
    /Caroline
    Tack så väldigt mycket för din fina rekommendation och roligt att du är nöjd med behandlingen.
    2020-12-21 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och proffsiga råd i mysig miljö!
    Hej Jessica,
    Stort tack för din rekommendation och välkommen åter.

• 2020-12-21 Insamlad av företaget
    Gjorde en PRX kur och blev professionellt omhändertagen av både Anna och Charlotte. Känner mig väldigt trygg i deras händer 😊
    Tack Ann-christine,
    Rekommendationer som din är ovärderlig för oss på Formedico.
    Välkommen åter!
    2020-12-21 Insamlad av företaget
    Mycket proffsig och kunnig (Anna) personal, känner att man är i trygga händer. Estetiskt duktiga - kommer aldrig gå till någon annan efter denna kontakt.
    Hej Louise,
    Ber om ursäkt för att vi ej reagerat på din rekommendation tidigare. Det betyder otroligt mkt för oss med ärliga rekommendationer. Jag skall framföra ditt omdöme till Anna,

Mvh Johan
    2020-12-21 Insamlad av företaget
    Gjorde fillers i nadolabialveck. Blev svinbra och Lotta är bara bäst
    Tack, vi och speciellt Lotta blev väldigt glada över ditt omdöme.

2020-12-21 Insamlad av företaget
    Proffesionellt bemötande, man känner sig trygg i deras händer.
    Hej Hanna,

Härligt att du kände dig trygg hos oss. Tack för att du rekommenderat oss! God jul och gott nytt år!

2020-11-03 Insamlad av företaget
    Proffsiga inom sitt område som skapar trygghet. Duktig på att lyssna in kunden och föreslå en lämplig behandling samt trevlig bemötande. Mycket nöjd kund både med resultatet och bemötandet!
    Tack Gunilla, det var ett mkt fint omdöme! Vi uppskattar din återkoppling. Det är roligt att det vi gör och står för uppskattas.

Med vänlig hälsning,

Anna, Johan, Lotta och Emma
    2020-10-01 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Bra information om olika alternativ. Kommer alltid tillbaka!
    Tack Anna för din rekommendation! Det betyder mycket för oss.
    Med vänlig hälsning,
    2020-09-30 Insamlad av företaget
    Trevligt och professionellt bemötande!
    Hej Richard,
    tack för ditt omdöme, det värmer. Anna, Johan, Emma och Lotta
    2020-09-30 Insamlad av företaget
    Botox -
    Trevligt bemötande och proffsigt utförande.
    Resultatet över förväntan.
    Hej Ulrika,
    Stort tack från oss. Det betyder mycket.

Vänligen
    2020-09-29 Insamlad av företaget
    Anna är verkligen en super trygg person att gå till.

Bästa,
    Saga
    Stort tack Saga för ditt förtroende för mig.
    Vänligen
    2020-09-28 Insamlad av företaget
    Trygga, trevliga, kunniga och väldigt proffsiga. Det enda stället jag går till för denna typ av behandlingar. Rekommenderas varmt!
    Vad roligt att höra! Stort tack Stina för din rekommendation. Anna, Johan och Emma Formedico Estetik
    2020-09-28 Insamlad av företaget
    Proffsigt team samt rena och fräscha lokaler. Jag är alltid jättenöjd när jag kommer härifrån!
    Hej Camilla, tack för rekommendationen. Det betyder mycket för oss, Med vänlig hälsning, Anna, Johan och Emma Formedico Estetik
    2020-09-28 Insamlad av företaget
    Jag har gjort tandblekning, botox och fillers flera gånger (läppar, haka, kindben) Jag är alltid lika nöjd! De som jobbar på kliniken är proffsiga, det är alltid rent och resultatet blir alltid jättebra!
    Kommer inte byta salong! :)
    Alla jag känner som gått till Formedico har varit jättenöjda.
    Tack Linnéa, du anar inte hur glada vi blir över ditt omdöme. Jättekul,
    Välkommen åter:-) Anna, Emma, Lotta och Johan
    2020-02-10 Insamlad av företaget
    Proffsigt mottagande och välkomnande salong. Känner mig fullt trygg och omhändertagen i era händer. Har gjort Dermapen och är mycket nöjd med både utförande och resultat.
    Tack för rekommendationen Anna:-) Härligt att du är nöjd.

Botox, Microtox, Profhilo...
    Kanonservice på alla sätt!
    Vad roligt att du tycker om de här behandlingarna:-) Stort tack för din rekommendation!
    2019-12-19 Insamlad av företaget
    Väldigt fint bemötande. Trevlig klinik. Bra resultat av behandling.
    Stort tack Teresa. Härligt att du blev nöjd! Då är vi nöjda!

Anna, Emma och Johan
    2019-12-19 Insamlad av företaget
    Jag känner mig alltid väl omhändertagen. Allt känns proffsigt och omtänksamt.
    Hej Maria,
    tack för att du tog dig tid att rekommendera oss! Det värmer och är väldigt kul att höra att det vi gör uppskattas.

Vänliga hälsningar,

2019-12-13 Spontant omdöme
    Toppen på alla sätt! Jag blir alltid lika nöjd.
    Tack Anna för din rekommendation! Roligt att du är nöjd. Välkommen åter. Anna och Johan Formedico Estetik
    2019-05-20 Insamlad av företaget
    proffesionell och noggrann i sitt arbete och väldigt god service.
    Vad roligt Sarah! Tack för din rekommendation! Välkommen åter till oss,

Med vänlig hälsning, Anna och Johan
  • Aleksandra S
    2019-05-14 Insamlad av företaget
    Alltid ett proffesionellt bemötande och man känner sig väldigt trygg under behandlingarna.
    Tack för ditt uppriktiga och fina omdöme Alexandra! Att du kände dig trygg är oerhört viktigt för oss. Hoppas få se dig igen!
  • Mastaneh G
    2019-05-11 Insamlad av företaget
    Anna and Johan are both highly professional plus extremely friendly. The considerations and questions that I had get thoroughly answered and disucssed. The treatments are described in a good details and the procedures are carried out extremely well.
    The results are very close to what is expected.
    I am a standing customer and will not change to anywhere else.
    A place to go back to all the time.
    Thank you Mastaneh for your kind words! I hope your last treatment was a success! If not and if there is anything you want to change, please don't hesitate to contact us!

Anna and Johan
  • Ilona M
    2019-05-10 Insamlad av företaget
    Har gjort flera olika behandlingar och är supernöjd varje gång! Både Anna ochJohan är noggranna och ser till kundens bästa. Jag har bokat en tid igen 😁
    Toppen Ilona och tack för omdömet! Det värmer!