Alla kategorier Skönhet Botox Stockholms län Stockholm

Botox i Stockholm

25 rekommenderade rynkborttagare i Stockholm

Har år av sol, skratt och bekymmer gett dig ålderstecken du inte helt önskade? Genom att låta musklerna i pannan, kring ögonen och i mungiporna slappna av kan du få ett slätare och gladare uttryck i hela ansiktet!

Botox är ett av de namn på muskelavslappnande läkemedel som består av en väldigt försvagad form av botulinumtoxin, ett preparat som bryter kontakten mellan nerv- och muskelceller. Botox används vanligtvis som skönhetsmedel för att släta ut rynkor eller strama upp huden, men kan också användas i än mer medicinskt syfte för att förlama svettkörtlar vid överdriven svettning eller för att få andra muskler att slappna av t.ex. vid migrän eller tandgnissling.

Läs mer »

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Nadja K
    Nadja K: Väldigt trevlig personal! Jag har testat ansiktsbehandling och diatermi och båda är jag mycket nöjd med.

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Jasmine T
    Jasmine T: Bra bemötande och proffesionell personal! Super nöjd med min läppbehandling med 1ml Stylage!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Mattias O
    Mattias O: Toppservice! Jättetrevligt bemötande!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Lina L
    Lina L: Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Ann-charlotte D
    Ann-charlotte D: Trevligt och proffsigt bemötande. Behandlingen kändes bra och jag fick en bra bild av de olika momenten som ingick.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Malin V
    Malin V: Trevligt och proffsigt bemötande hos Ung för Evigt. Kände mig trygg.

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Lars W
    Lars W: En ögonlocksoperation som blev mycket lyckad tack vare duktig personal och bra bemötande. Resultatet är över förväntan. ...

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Sara A
    Sara A: jag vill ta bort min förra kommentar då jag blandande ihop ställena. Men hur gör man det? Jag tycker renew skin var su...

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

iClinic Stockholm

Grevgatan 35, Stockholm
    Emily K
    Emily K: Väldigt nöjd med iclinic. Kilian fick mig att känna mig lugn fast jag var jättenervös egentligen! Och nu ser jaf 10 år...

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, Stockholm
    Kom in få en riktigt proffsig behandling hos oss på Brantingsgatan!
    Frida B
    Frida B: Kan varmt rekommenderas! Professionella, kunniga och ett gediget bemötande!

Klinik Storgatan

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Kristina W
    Kristina W: Very friendly and professional service

Fillers Institute

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Drygt 20års erfarenhet av kirurgi och intensivvård och 10års specialisering på estetisk medicin. Välkommen till oss när du vill se yngre ut utan risk!
    Gabriella  E
    Gabriella  E: Trevligt bemötande Professionell attityd

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Experia Dental

Birger Jarlsgatan 8, Stockholm
    Varmt välkommen till Experia Dental, oavsett vad ditt besök gäller brinner vi för att ge dig en upplevelse där du känner dig trygg och går härifrån efter en positiv upplevelse. Vi har även stor kompet...
    Agneta A
    Agneta A: Trevligt bemötande, proffesionellt utfört arbete. Förtroende ingivande.

Axelsbergstandläkarna

Selmedalsvägen 38, Hägersten
    Pia H
    Pia H: Jag är mycket nöjd med den behandling och det bemötande jag fått hos Axelsbergstandläkarna.

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Välkommen till oss på NaturalBeauty Söderkliniken om du funderar på en skönhetsbehandling! 20 procents rabatt på första behandlingen!
    Moa F
    Moa F: Jag upplevde besöket mycket bra, Said var verkligen välkomnande och gjorde verkligen så att jag kände mig trygg. Blev su...

Devita AB

Birger Jarlsgatan 112, Stockholm
    Hos oss står du alltid i centrum! Vi är experter på icke-kirurgiska skönhetsingrepp såsom IPL, botox och fillers. Välkommen!
    Linda L
    Linda L: Har blivit väldigt bra bemött. Från mötet med konsultation & under ingreppet. Har fettsugit armarba då jag har lipödem

Estelle Medical

Danderydsgatan 8, Stockholm
    Här arbetar leg. läkare och sjuksköterska som vill hjälpa dig nå ditt vackraste jag. Vi erbjuder effektiv hudvård, botox och fillers. Välkommen till vår avslappnande och diskreta klinik vid Humlegårde...
    Anna T
    Anna T: Seriös kedja med legitimerad och kompetent personal! Behaglig och avstressande miljö med ett naturligt resultat. De lyss...

Mini Spa, Kista Galleria

Kista Galleria, Kista
    Generösa öppettider och ett brett utbud av skönhetsbehandlingar - det är vi på Mini Spa! Här finns alla typer av behandlingar, för dig som är på språng eller vill slappna av. Välkommen!
    Speranta P
    Speranta P: Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!

Beauty Kliniken

Dalagatan 60, Stockholm
    Välkommen till Beauty Kliniken! Vi är specialister på plastikkirurgi och estetiska behandlingar. Du hittar oss både i Vasastan och i Sollentuna.
    Catrin H
    Catrin H: Alltid proffesionellt och trevligt bemötande. Mycket nöjd med resultaten av behandlingarna.
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (11 st)
Östermalm  (8 st)
Kungsholmen  (2 st)
Södermalm  (2 st)

Botox i Stockholm

Ska du göra ett ingrepp som detta är det smart att kolla upp personen du går till lite grann. Vad hen har för utbildning och vilka produkter som används vid injektionen kan indikera för dig hur resultatet kan komma att bli.

Många som jobbar med botox och liknande preparat är utbildade plastikkirurger och har lång utbildning och erfarenhet, men det finns idag ingen konkret lagstiftning kring detta i Sverige så ett tips är att vara lite uppmärksam.