Alla kategorier Skönhet Botox Stockholms län Stockholm

Botox i Stockholm

22 rekommenderade rynkborttagare i Stockholm

Har år av sol, skratt och bekymmer gett dig ålderstecken du inte helt önskade? Genom att låta musklerna i pannan, kring ögonen och i mungiporna slappna av kan du få ett slätare och gladare uttryck i hela ansiktet!

Botox är ett av de namn på muskelavslappnande läkemedel som består av en väldigt försvagad form av botulinumtoxin, ett preparat som bryter kontakten mellan nerv- och muskelceller. Botox används vanligtvis som skönhetsmedel för att släta ut rynkor eller strama upp huden, men kan också användas i än mer medicinskt syfte för att förlama svettkörtlar vid överdriven svettning eller för att få andra muskler att slappna av t.ex. vid migrän eller tandgnissling.

Läs mer »

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Josefine L
    Josefine L: Snabb och smidig vaxning utförd av erfaren personal. Tyvärr fick jag lite lätta brännskador av vaxet på ett ställe men d...

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Ulla S
    Ulla S: Mycket proffsigt och tryggt bemötande! Kan verkligen rekommendera Ung för Evigt!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Välkomna till Irradia Kliniken!
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Maria Å
    Maria Å: Jag kan varmt rekommendera Maria som är både professionell och trevlig.

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Jelena L
    Jelena L: Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekom...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Sofia L
    Sofia L: Bra upplevelse. Fräscha lokaler.

iClinic Stockholm

Grevgatan 35, Stockholm
    Emily K
    Emily K: Väldigt nöjd med iclinic. Kilian fick mig att känna mig lugn fast jag var jättenervös egentligen! Och nu ser jaf 10 år...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Emilia S
    Emilia S: Mycket nöjd med mitt ingrepp, läkaren var otroligt duktig och supertrevlig. Blev så väl omhändertagen och resultatet ble...

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Eva K
    Eva K: Så himla nöjd med resultatet av min bukplastik, toppen service verkligen. Man kände sig väldigt omhändertagen hela dagen...

Fillersweden / 2perfect

Nybrogatan 72, Stockholm
    Låt en legitimerad sjuksköterska och certifierad hudterapeut hjälpa dig till ett vackrare du!
    natalie g
    natalie g: Mycket bra produkter! Alltid lika nöjd! Så bra personal!

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, Stockholm
    Susan H
    Susan H: Professionellt, omhändertagande och trevlig upplevelse

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Eva Å
    Eva Å: Allt trevligt bemötande och bra service

Axelsbergstandläkarna

Selmedalsvägen 38, Hägersten
    Varmt välkomna till Axelsbergstandläkarna!
    Pia H
    Pia H: Jag är mycket nöjd med den behandling och det bemötande jag fått hos Axelsbergstandläkarna.

Klinik Storgatan

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Kristina W
    Kristina W: Very friendly and professional service

Experia Dental

Birger Jarlsgatan 8, Stockholm
    Varmt välkommen till Experia Dental, oavsett vad ditt besök gäller brinner vi för att ge dig en upplevelse där du känner dig trygg och går härifrån efter en positiv upplevelse. Vi har även stor kompet...
    Viveka F
    Viveka F: Vänliga, mycket ansvarstagande och bra människor.

Mini Spa, Kista Galleria

Kista Galleria, Kista
    Generösa öppettider och ett brett utbud av skönhetsbehandlingar - det är vi på Mini Spa! Här finns alla typer av behandlingar, för dig som är på språng eller vill slappna av. Välkommen!
    Speranta P
    Speranta P: Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    NaturalBeauty Söderkliniken erbjuder alltid 20% rabatt på första behandlingen. Välkommen att boka en tid!
    Viberg E
    Viberg E: Said var superduktig. Otroligt nöjd med mina läppar!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

Estelle Medical

Danderydsgatan 8, Stockholm
    Här arbetar leg. läkare och sjuksköterska som vill hjälpa dig nå ditt vackraste jag. Vi erbjuder effektiv hudvård, botox och fillers. Välkommen till vår avslappnande och diskreta klinik vid Humlegårde...
    Rudolf C
    Rudolf C: Bra service och genomgående bra information.
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (9 st)
Östermalm  (8 st)
Kungsholmen  (2 st)
Rinkeby-Kista  (1 st)
Södermalm  (1 st)

Botox i Stockholm

Ska du göra ett ingrepp som detta är det smart att kolla upp personen du går till lite grann. Vad hen har för utbildning och vilka produkter som används vid injektionen kan indikera för dig hur resultatet kan komma att bli.

Många som jobbar med botox och liknande preparat är utbildade plastikkirurger och har lång utbildning och erfarenhet, men det finns idag ingen konkret lagstiftning kring detta i Sverige så ett tips är att vara lite uppmärksam.