Alla kategorier Skönhet Botox Stockholms län Stockholm

Botox i Stockholm

24 rekommenderade rynkborttagare i Stockholm

Har år av sol, skratt och bekymmer gett dig ålderstecken du inte helt önskade? Genom att låta musklerna i pannan, kring ögonen och i mungiporna slappna av kan du få ett slätare och gladare uttryck i hela ansiktet!

Botox är ett av de namn på muskelavslappnande läkemedel som består av en väldigt försvagad form av botulinumtoxin, ett preparat som bryter kontakten mellan nerv- och muskelceller. Botox används vanligtvis som skönhetsmedel för att släta ut rynkor eller strama upp huden, men kan också användas i än mer medicinskt syfte för att förlama svettkörtlar vid överdriven svettning eller för att få andra muskler att slappna av t.ex. vid migrän eller tandgnissling.

Läs mer »

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Märta R
    Märta R: Mkt bra trevlig och kunnig personal samt fantastiskt bra och effektiva produkter!!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Katarzyna G
    Katarzyna G: Jätte trevliga tjejen som jobba dar. Jätte misikt och lugn. Jag skulle få rekommendera till alla,bra pris redan från ...

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Sara P
    Sara P: Trevligt bemötande, tar sig tid för sina kunder.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Erdal
    Erdal: Mycket vänlig personal och jag blev mycket nöjd över behandlingen jag valde.

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Mejsa J
    Mejsa J: Väldigt professionell och trevlig, ger bra o h värdefull information. Fick jätte fin resultat och ska snart boka en.ny t...

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Jennifer E
    Jennifer E: Fin lokal och trevligt bemötande, samt kunnig personal.

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Jelena L
    Jelena L: Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekom...

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Sofia N
    Sofia N: Took my first fillers here, really lovely staff and the guy doing the treatment made me feel really comfortable and rela...

iClinic Stockholm

Grevgatan 35, Stockholm
    eva h
    eva h: Killian är då duktig!! Råkade hamna på en annan salong och vilken skillnad!!

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Raija Z
    Raija Z: Bra kundvård. God service . Stor variation av behandlingar

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Maddalena M
    Maddalena M: It was fine but these annoying and too frequent questionnaires with rules on how much I should write or not write are EX...

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, Stockholm
    Kom in få en riktigt proffsig behandling hos oss på Brantingsgatan!
    Lina G
    Lina G: Känner stort förtroende för Esthetic Clinic, kunniga och levererar en fin service

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Fillers Institute

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Drygt 20års erfarenhet av kirurgi och intensivvård och 10års specialisering på estetisk medicin. Välkommen till oss när du vill se yngre ut utan risk!
    Cecilia G
    Cecilia G: Trevligt och mycket professionellt

Experia Dental

Birger Jarlsgatan 8, Stockholm
    Varmt välkommen till Experia Dental, oavsett vad ditt besök gäller brinner vi för att ge dig en upplevelse där du känner dig trygg och går härifrån efter en positiv upplevelse. Vi har även stor kompet...
    Agneta A
    Agneta A: Trevligt bemötande, proffesionellt utfört arbete. Förtroende ingivande.

Axelsbergstandläkarna

Kristina W
    Kristina W: Very friendly and professional service

Devita AB

Birger Jarlsgatan 112, Stockholm
    Hos oss står du alltid i centrum! Vi är experter på icke-kirurgiska skönhetsingrepp såsom IPL, botox och fillers. Välkommen!
    Linda L
    Linda L: Har blivit väldigt bra bemött. Från mötet med konsultation & under ingreppet. Har fettsugit armarba då jag har lipödem

Mini Spa, Kista Galleria

Kista Galleria, Kista
    Generösa öppettider och ett brett utbud av skönhetsbehandlingar - det är vi på Mini Spa! Här finns alla typer av behandlingar, för dig som är på språng eller vill slappna av. Välkommen!
    Speranta P
    Speranta P: Bra bemötande. Bra service. Trevlig och kunnig personal. Mycket nöjd med allt!

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    Välkommen till oss på NaturalBeauty Söderkliniken om du funderar på en skönhetsbehandling! 20 procents rabatt på första behandlingen!
    Viberg E
    Viberg E: Said var superduktig. Otroligt nöjd med mina läppar!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

Estelle Medical

Danderydsgatan 8, Stockholm
    Här arbetar leg. läkare och sjuksköterska som vill hjälpa dig nå ditt vackraste jag. Vi erbjuder effektiv hudvård, botox och fillers. Välkommen till vår avslappnande och diskreta klinik vid Humlegårde...
    Magnus S
    Magnus S: Fint bemötande. det kändes tryggt och säkert.
Sida:   1
Områden i Stockholm
Norrmalm  (10 st)
Östermalm  (8 st)
Kungsholmen  (2 st)
Södermalm  (2 st)

Botox i Stockholm

Ska du göra ett ingrepp som detta är det smart att kolla upp personen du går till lite grann. Vad hen har för utbildning och vilka produkter som används vid injektionen kan indikera för dig hur resultatet kan komma att bli.

Många som jobbar med botox och liknande preparat är utbildade plastikkirurger och har lång utbildning och erfarenhet, men det finns idag ingen konkret lagstiftning kring detta i Sverige så ett tips är att vara lite uppmärksam.