Alla kategorier Skönhet Botox Stockholms län Stockholm

Botox i Stockholm

17 rekommenderade rynkborttagare i Stockholm

Har år av sol, skratt och bekymmer gett dig ålderstecken du inte helt önskade? Genom att låta musklerna i pannan, kring ögonen och i mungiporna slappna av kan du få ett slätare och gladare uttryck i hela ansiktet!

Botox är ett av de namn på muskelavslappnande läkemedel som består av en väldigt försvagad form av botulinumtoxin, ett preparat som bryter kontakten mellan nerv- och muskelceller. Botox används vanligtvis som skönhetsmedel för att släta ut rynkor eller strama upp huden, men kan också användas i än mer medicinskt syfte för att förlama svettkörtlar vid överdriven svettning eller för att få andra muskler att slappna av t.ex. vid migrän eller tandgnissling.

Läs mer »

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Osman H
    Osman H: Har blivit väl bemötande av personalen ; Och fått super behandling som man kunde få 👍.

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Välkomna till oss på Skin Agency, vi erbjuder allt från avancerad hudvård till estetiska behandlingar i form av exempelvis injektionsbehandlingar eller permanent fransförlängning.
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Välkomna till Irradia Kliniken!
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Elisabeth A
    Elisabeth A: Fått utomordentlig service och intressant samtal med utövaren. Skulle vilja gå oftare men ekonomin tillåter ej det dess...

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Samira S
    Samira S: Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Karin L
    Karin L: Trevlig, generös, gott bemötande!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar för både kropp och själ
    Rebecka W
    Rebecka W: Är jättenöjd med mitt besök och kommer helt klart komma tillbaka många gånger!!

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

iClinic Stockholm

Grevgatan 35, Stockholm
    Välkommen in till iClinic, vi är specialiserade på skönhet och estetiska injektionsbehandlingar med Botulinum och Fillers. Vi finns precis vid Östermalmstorgs T-bana!
    Sissela N
    Sissela N: Jag är återkommande kund här och kan verkligen rekommendera Kilian och IClinic! Fin och diskret liten salong. Kilian lys...

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Dzintra F
    Dzintra F: Ett fantastiskt team som jag varmt rekommenderar! Proffsiga, omtänksamma och skickliga. Mina Bio fiberhårstrån har anpas...

Laser & Estetik Stockholm

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Angelika F
    Angelika F: Riktigt trevligt bemötande och även fast jag vart försenad så kände jag mig väl omhändertagen. Super bra service och god...

Klinik Storgatan

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Välkomna!
    Kristina W
    Kristina W: Very friendly and professional service

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, Stockholm
    Kom in få en riktigt proffsig behandling hos oss på Brantingsgatan!
    Susan H
    Susan H: Professionellt, omhändertagande och trevlig upplevelse

Axelsbergstandläkarna

Selmedalsvägen 38, Hägersten
    Varmt välkomna till Axelsbergstandläkarna!
    Pia H
    Pia H: Jag är mycket nöjd med den behandling och det bemötande jag fått hos Axelsbergstandläkarna.

Fillersweden / 2perfect

Nybrogatan 72, Stockholm
    Låt en legitimerad sjuksköterska och certifierad hudterapeut hjälpa dig till ett vackrare du!
    Susanne H
    Susanne H: Så duktig och underbart resultat både på mina läppar och tear trough 🙏😘🌟

Experia Dental

Birger Jarlsgatan 8, Stockholm
    Varmt välkommen till Experia Dental, oavsett vad ditt besök gäller brinner vi för att ge dig en upplevelse där du känner dig trygg och går härifrån efter en positiv upplevelse. Vi har även stor kompet...
    Viveka F
    Viveka F: Vänliga, mycket ansvarstagande och bra människor.

NaturalBeauty Söderkliniken

Ölandsgatan 42, Stockholm
    NaturalBeauty Söderkliniken erbjuder alltid 20% rabatt på första behandlingen. Välkommen att boka en tid!
    Mikaela M
    Mikaela M: Super nöjd med resultatet! Tack Said för mindre rynkor och ett gott bemötande 👍
Sida:   1
Områden i Stockholm
Östermalm  (7 st)
Norrmalm  (6 st)
Kungsholmen  (2 st)
Södermalm  (1 st)

Botox i Stockholm

Ska du göra ett ingrepp som detta är det smart att kolla upp personen du går till lite grann. Vad hen har för utbildning och vilka produkter som används vid injektionen kan indikera för dig hur resultatet kan komma att bli.

Många som jobbar med botox och liknande preparat är utbildade plastikkirurger och har lång utbildning och erfarenhet, men det finns idag ingen konkret lagstiftning kring detta i Sverige så ett tips är att vara lite uppmärksam.