AhClinic

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på AhClinic.

Oss hittar du på Magnus Ladulåsgatan 9 på Södermalm i Stockholm. Vi erbjuder skönhetsbehandlingar bland annat med botox och fillers. Du kan till oss om du är intresserad av en läppförstoring, kindbehandling eller behandla rynkor med botox. Näskorrigeringar, behandlingar mot överdrivna svettningar och migränbehandlingar tillhör också en del av de behandlingar vi erbjuder.

Vi är ett team som gör allt för att du ska trivas hos oss samt få den optimala behandlingen och de som utför behandlingarna är legitimerade och certifierade. Hos oss är din trygghet och säkerhet en prioritering.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

info@ahclinic.se
08-775 00 83

Läs vad 225 kunder tycker om AhClinic

• SEYEDEH SOHEYLA M

2019-07-31

SEYEDEH SOHEYLA M skrev om AhClinic
    Jag är jätte nöjd med mitt resultat och kan varmt rekommendera henne till Alla jag känner. Trevligare bemötande hittar man inte någon annanstans 😊🌹 Läs mer
  • 2019-07-18

lovisa c skrev om AhClinic
    Känner mig jättetrygg hos Ahclinic och vet att jag alltid får den bästa upplevelsen och resultatet! Läs mer
  • 2019-07-08

AMANDA N skrev om AhClinic
    Personalens bemötande var trevligt och förtroendeingivande. Jag är högst imponerad av den perfekta balansen mellan avslappnade samt professionella stämningen jag mötts av båda gångerna jag varit där. Och vad nöjd jag är med mitt resultat av läppar och vilka fina resultat jag sett irl. Kan varmt rekommendera denna klinik för alla!! Läs mer
  • Alex W

2019-07-07

Alex W skrev om AhClinic
    AhClinic är sveriges bästa. Den klinik jag rekommenderar alla jag känner att gå till. Proffsigt, säkert, tryggt och supertrevligt bemötande. Skulle aldrig vilja gå till någon annan klinik ❤️ Läs mer
  • Oriana M

2019-07-05

Oriana M skrev om AhClinic
    Köpte 2 områden botox och 0.5 ml fillers.
    Blev bemöt som en familjemedlem, va jätte nervös innan,är lite rädd för sprutor men med Aieh lugn och försiktighet så släpptes all rädsla.
    Kan vart rekommenderar AhClinic och den underbara personalen
    Vi ses snart igen❤️🔥 Läs mer
  • Stina Ö

2019-07-05

Stina Ö skrev om AhClinic
    Jag gjorde Filler i läpparna och botox. Så trevligt och omhändertagande bemötande. Familjärt men professionellt. Jag har varit där för 2 år sedan och känner andra som går dit. Bara hört bra saker och de lever verkligen upp till sitt goda rykte. Aieh får en att känna sig så trygg och är så uppmuntrande. Läs mer
  • 2019-07-05

hanna b skrev om AhClinic
    Jag gjorde en läppförstoring för första gången i mitt liv och var lite orolig innan över resultatet. Jag har alltid varit lite emot den här typen av behandlingar och var rädd att jag skulle se ut som ett sk duck face efteråt. Tack och lov visade det sig inte alls behöva va/bli så, utan resultatet blev naturligt, precis som jag ville ha det. Hela behandlingen gick nästan helt smärtfritt och bemötandet va professionellt och vänskapligt på samma gång, mao toppen! Läs mer
  • 2019-06-29

LIA W skrev om AhClinic
    Superfina lokaler och lugnt, ödmjukt och professionellt bemötande, tack! Läs mer
  • 2019-06-27

madeleine h skrev om AhClinic
    Botoxbehandling. Jättefint resultat, proffsigt och underbart bemötande. Rekommenderar AhClinic varmt!
    Tack till Aieh och personal! Läs mer
  • 2019-06-23

zara z skrev om AhClinic
    Gjorde botox och kindben blev väldigt nöjd trevligt bemötande, har fått som en sårskårpa på ena kindbenet, antar det är rätt vanligt med så ingenting jag lägger större vikt på det läker, gjort ont i några dagar (ömt) men annars känns det fint och bra. Läs mer
  • 2019-06-21

• emma t

2019-06-21

emma t skrev om AhClinic
    Lip fillers.
    Bra genomgång av eventuella bieffekter och vad man ska tänka på efter. Kände mig trygg under ingreppet. Var väldigt nervös och rädd att inte få det resultat jag önskade. Bra och trevligt bemötande men kort konsultation, hade velat ha mer tid att förklara mina exakta önskemål. Resultatet blev bra, verkligen snyggt gjort, men inte 100% så som jag ville eftersom jag inte fick så mycket tid att förklara exakt hur jag ville ha slutresultatet. Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar emma t
    Hej Emma, tack för din feedback. Du går gärna höra av dig till oss och berätta hur du skulle vilja ha det för att du ska vara 100% nöjd. Skulle det vara något som skulle kunna gå att göra så bokar vi gärna in ett återbesök och ordnar det. Det är alltid kostnadsfritt med återbesök och vi gör allt för att ni ska bli så nöjda som möjligt. Så maila gärna oss på info@ahclinic.se. Glad midsommar.
  • 2019-06-20

ebba n skrev om AhClinic
    Botox 3 områden.
    Trevlig bemötande och super fräscha lokaler :-) Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar ebba n
    Tack snälla rara Ebba❤️ Tack för att du tog dig tiden. Välkommen åter
  • 2019-06-19

denize l skrev om AhClinic
    Super trevlig personal som ger jätte bra service, jag kände verkligen att jag var i trygga händer👍🏽 Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar denize l
    Tack fina Denize. Hoppas vi ses snart igen❤️
  • Jannice Jannice

2019-06-18

Jannice Jannice skrev om AhClinic
    Bäst! Om ni går till Aieh kommer ni bli supernöjd! Har gått till många ställen tidigare men nu har jag äntligen hittat ”mitt” ställe. Kommer aldrig låta någon annan göra filler och botox på mig. På Ahclinic kommer ni känna er så omhändertagen, trygg och supernöjd över resultatet. Rekommendera starkt! Gjort filler kindben och läppar och även botox. Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar Jannice Jannice
    Tack snälla Jannice. Alltid lika trevligt att ha dig på besök. ❤️
  • 2019-06-18

estelle m skrev om AhClinic
    Botox i pannan.

Tillmötesgående personal. Proffsiga. Kommer gärna tillbaka. Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar estelle m
    Tack fina för din rekommendation och för att du tog dig tiden. Du är så välkommen tillbaka❤️

riham A skrev om AhClinic
    Jätte trevligt bemötande och trevlig personal! Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar riham A
    Tack fina Riham❤️ Hoppas vi ses snart igen❤️

inas y skrev om AhClinic
    2019-06-23 Ahclinic svarar inas y
    Tack fina Inas❤️❤️❤️ Tack för den fina vasen och blommorna❤️

johanna h skrev om AhClinic
    Så professionella, härliga och duktiga! Alltid lika nöjd! Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar johanna h
    Tack fina Johanna❤️ hoppas vi ses snart igen❤️

elin j skrev om AhClinic
    En klinik med professionellt bemötande. Aieh fick mig att känna mig trygg och jag är supernöjd med mina läppar. Även om jag bor ca 40 mil från Stockholm kommer jag absolut komma tillbaka när det är dags att fylla på igen! Läs mer
    2019-06-25 Ahclinic svarar elin j
    Tusen tack, Elin! Vi är superglada över att du tog dig hela vägen hit. Du är varmt välkommen tillbaka när som helst. <3
  • isabella s

2019-06-16

isabella s skrev om AhClinic
    Besökte Ahclinic för första gången för någon vecka sedan för att försöka trolla bort mina bekymmersrynkor och förhoppningsvis inte längre se ut som en arg mamma. Trodde själv att det skulle bli svårt då argrynkan etsat sig fast rejält under dom senaste åren och nu mer eller mindre var djup som ett ärr. Jag hade aldrig gjort botox tidigare så var bra nervös. Nervositeten försvann dock snabbt med Aieh's professionella och trygga händer. Hon är extremt lyhörd, lugn och tillmötesgående å får en snabbt att skratta & känna sig som hemma. Ett stort plus är att dom följer upp behandlingen efter två veckor. Kom precis ut från återbesöket nu och är så fantastiskt nöjd. Det enda jag ångrar är att jag inte gick dit tidigare! Rekommenderar varmt Aieh och Ahclinic. 👍🏻 Läs mer
    2019-06-25 Ahclinic svarar isabella s
    Hej Isabella! Jätteroligt att du är nöjd och så kul att ha dig här! Du är hjärtligt välkommen tillbaka när som helst. <3
  • 2019-06-16

Denise O skrev om AhClinic
    Gjorde fillers och mina besök på AhClinic har bara varit positiva. Aieh är väldigt lyhörd vilket gör att man känner sig trygg med att man får det resultat man önskar. Läs mer
    2019-06-16 Ahclinic svarar Denise O
    Hej fina Denise!
    Tack snälla över dina varma och stärkande ord. Vi på AhClinic är glada att du känner så! Varmt välkommen tillbaka <3
  • 2019-06-15

thina h skrev om AhClinic
    Top notch klinik där perfektion, noggrannhet samt lyhördhet är i fokus och detta väldigt tydligt 🙌💕 Läs mer
    2019-06-16 Ahclinic svarar thina h
    Hej fina Thina!
    Tack snälla för dina fina ord, vi på AhClinic är glada över att du är nöjd med oss! Varmt välkommen tillbaka <3
  • Caroline S

2019-06-15

Caroline S skrev om AhClinic
    Gjorde en Botox behandling för argarynkan och mot migrän.
    Otrolig proffsig och som första gången kände jag mig avslappnad och i trygga händer. Kommer absolut gå tillbaka samt rekommendera till alla jag känner. Läs mer
    2019-06-16 Ahclinic svarar Caroline S
    Hej fina Caroline!
    Vi på AhClinic är otroligt glada över att du är nöjd, tack för din fina rekommendation. Varmt välkommen tillbaka <3
  • 2019-06-15

Anna Caroline B skrev om AhClinic
    Så professionell klinik och trevlig personal!
    Under mitt besök blev jag väldigt bra bemött av både service och personal. Rekommenderar starkt denna klinik! Läs mer
    2019-06-15 Ahclinic svarar Anna Caroline B
    Hej fina Anna!
    Tack snälla för dina fina ord, värmer verkligen! <3

linda ö skrev om AhClinic
    Helt fantastiskt bemötande och resultat!
    Skulle rekommendera alla att gå till världens finaste Aieh! Läs mer
    2019-06-15 Ahclinic svarar linda ö
    Tack så hjärtligt Linda. Dina ord värmer❤️

erica s skrev om AhClinic
    Alltid så trevligt och personligt bemötande Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar erica s
    Tack desamma till dig Erica. <3

Cecilia g skrev om AhClinic
    Underbart bemötande, trevlig och Professionell . Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar Cecilia g
    Tack snälla Cecilia. Uppskattar verkligen dina ord <3
  • 2019-06-13

Victoria k skrev om AhClinic
    Helt klart bland dem bästa i Sverige! Utmärkt service! Resultatet är högt öber förväntan! Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar Victoria k
    Tack snälla Victoria. <3 Glädjer oss att du är nöjd. <3
  • 2019-06-13

rebecca c skrev om AhClinic
    Alltid världens finaste bemötande❤ Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar rebecca c

2019-06-14 Ahclinic svarar mariana b
    Tack snälla rara Mariana. Du är så välkommen tillbaka
  • 2019-06-12

lena n skrev om AhClinic
    Bra bemötande. Blev nöjd med mina behandlingar. Mysig miljö. Kände trygghet hos personal Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar lena n
    Tack snälla Lena. Dina ord värmer.
  • 2019-06-11

alexander e skrev om AhClinic
    Blev väldigt bra bemött och behandlad under hela besöket av Aieh & Co. Så professionella och trevliga, hit kommer jag återvända! Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar alexander e
    Tack snälla Alexander. Du är så välkommen tillbaka
  • 2019-06-11

maya s skrev om AhClinic
    Gjorde botox i pannan + arg-rynkan för första gången, nöjd med resultatet och fick ett trevligt bemötande av personalen. Det var lite stojigt på kliniken när just jag var där, vilket gjorde att första intrycket inte blev så seriöst (det är antagligen inget vanligt, när jag var på återbesök var det superlungt). Men Aieh är superduktig och resultatet blev jättebra, rekomenderar verkligen att göra botox här. Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar maya s
    Tack snälla Maya. Tack för din feedback. Vi ska ta till oss detta. Du är välkommen åter
  • MARIANA A

2019-06-11

MARIANA A skrev om AhClinic
    Nöjd and beyond!
    Aieh är oerhört duktig och professionell. Noggrann med detalj känsla. Tveka inte på att gå hit, väl bemött och även om en behandling bara tar ca 15 min så är det så mysigt och trevligt att gå dit. Läs mer
    2019-06-11 Ahclinic svarar MARIANA A
    Tack snälla fina Mariana. Blir så glad av att höra att du trivs hos oss. <3
  • Matilda Q

2019-03-10

Matilda Q skrev om AhClinic
    Världens finaste Aieh! Man blir så väl omhändertagen och känner sig verkligen som hemma. Så generös och alltid proffsigt resultat. Rekommenderar Aieh till alla. 😘 Läs mer
    2019-06-11 Ahclinic svarar Matilda Q
    Tack snälla rara Matilda <3 Tack tack tack <3
  • Jessica L

2019-03-10

Jessica L skrev om AhClinic
    Världens bästa Aieh! Så duktig och man känner sig alltid så välkommen ❤️ Rekommenderar alla dar i veckan! Läs mer
    2019-06-11 Ahclinic svarar Jessica L
    Tack fina Jessica. Glädjer mig oerhört <3
  • Jennifer R

2019-02-17

Jennifer R skrev om AhClinic
    När man kommer till AhClinic så får man alltid ett sånt snällt välkomnande.
    Men det får man alltid när man kommer dit. Man får känslan av att man känt dom som jobbar där länge, det är sån avslappnad stämning.
    Jag har gjort fillers där tre gånger och botox en gång
    Jag har alltid blivit super nöjd när jag har varit på AhClinic. För det som är så bra är att dom alltid lyssnar på vad man som kund vill göra och gör efter ens egna önskemål. Jag vet att jag alltid är i trygga händer när jag är hos dom.
    Om man vill fixa nått så tycker jag alla ska till AhClinic. Läs mer
    2019-02-22 Ahclinic svarar Jennifer R
    Tack snälla rara Jennifer. Blir så himla glad att du känner så. Och stort tack för din fina rekommendation ❤️
  • 2019-02-15

Anna F skrev om AhClinic
    Världens bästa Aieh! ❤️ Man känner sig alltid så välkommen! Proffsig och oerhört duktig på det hon gör! Läs mer
    2019-02-15 Ahclinic svarar Anna F
    Fina Anna, tack för dina underbara ord!
  • 2019-02-15

Agnes H skrev om AhClinic
    Proffsiga, trevliga. Tar sin tid och får en att känna sig trygg. Otroligt fint resultat på både läppar och Botox i pannan. Minimal smärta. Så nöjd, kommer bara gå hit framöver. Läs mer
    2019-02-15 Ahclinic svarar Agnes H
    Hej Agnes!
    Vad glada vi blir av att höra dina fina ord! Du är så varmt välkommen tillbaka.
  • 2019-02-14

Paulina L skrev om AhClinic
    Aieh är världens bästa fillers behandlare!! Gjort mina läppar och även botox i pannan och jag kunde inte vara nöjdare!!! Kommer aldrig gå till någon annan ❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Paulina L
    Hej fina Paulina!
    Va glada vi blir av att höra att du är nöjd. Du är så varmt välkommen tillbaka.
  • emelie l

2019-02-13

emelie l skrev om AhClinic
    Tömning av fillers
    Mycket bra, super trevlig personal.
    Hört mycket bra om dom, och tyckte allt var super. Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar emelie l
    Hej Emelie!
    Tack för dina fina ord!
  • 2019-02-12

Esra G skrev om AhClinic
    Helt underbar klinik med grym service! När man både träffar aieh och nor så känner
    Man att man är i trygga händer! REKOMMENDERAR AHCLINIC STARKT Läs mer
    2019-02-22 Ahclinic svarar Esra G
    Tack fina Esra för dina fina ord. <3
  • 2019-02-03

Desire S skrev om AhClinic
    Supernöjd! Rekommenderar starkt Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Desire S
    Hej Desire!
    Va bra att du är nöjd och tack för du rekommenderar oss!
  • 2019-02-02

Nicole skrev om AhClinic
    Så fin och mysig lokal! Man får verkligen världens finaste bemötande av dem! Rekommenderar verkligen till alla! Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Nicole
    Hej Nicole!
    Tack så mycket för dina fina ord det värmer oss verkligen och tack för att du rekommenderar oss!
  • Bella E

2019-02-02

Bella E skrev om AhClinic
    Bästa kundbemötande, fin och classy klinik
    Jätte proffesionellt och är jätte nöjd med resultat
    Grymt jobbat Aieh ❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Bella E
    Hej Bella!
    Vad bra att du är nöjd med resultatet! Vi vill kundernas bästa så super tack för dina fina ord.
  • 2019-02-01

isabell R skrev om AhClinic
    Bästa stället jag har någonsin varit på ! Aieh är så duktig och så snäll :) Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar isabell R
    Hej Isabell!
    Vad kul att höra att det är det bästa stället du varit på, det är det vi vill uppnå! Tack så mycket för dina fina ord.
  • 2019-01-31

Nathalie T skrev om AhClinic
    Aieh utförde läppforsting med fillers på mig. Jag har varit kund hos aieh sen flera år tillbaka. Hon är alltid professionell när det kommer till sitt arbete. Desuttom är hon en jätte härlig människa med alltid ett leende på läpparna. Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Nathalie T
    Hej Nathalie!
    Vad glad jag blir av att höra dina fina ord! Du är alltid välkommen hit!
  • norah r

2019-01-30

norah r skrev om AhClinic
    Stylage M läpparna
    Finaste formen o supergulliga tjejer som jobbar där Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar norah r
    Hej Norah!
    Vi blir så glada över dina ord! Tack så mycket.
  • 2019-01-30

Jaqline M skrev om AhClinic
    Med gott samvete kan jag säga att jag litar på Aieh och hennes omdömde fullt ut. Alltid nöjd med alla olika behandlingar! Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Jaqline M
    Hej Jaqline!
    Gud så kul att du alltid är nöjd, tack så mycket!

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm