AhClinic

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på AhClinic.

Oss hittar du på Magnus Ladulåsgatan 9 på Södermalm i Stockholm. Vi erbjuder skönhetsbehandlingar bland annat med botox och fillers. Du kan till oss om du är intresserad av en läppförstoring, kindbehandling eller behandla rynkor med botox. Näskorrigeringar, behandlingar mot överdrivna svettningar och migränbehandlingar tillhör också en del av de behandlingar vi erbjuder.

Vi är ett team som gör allt för att du ska trivas hos oss samt få den optimala behandlingen och de som utför behandlingarna är legitimerade och certifierade. Hos oss är din trygghet och säkerhet en prioritering.

Ansvarig läkare på plats är Dr Mona Fazzi. Mona behandlar i huvudsak er som är intresserad av Botox. Aieh som är certifierad injektionsbehandlare träffar ni om ni vill ha fillerbehandlingar.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

info@ahclinic.se
08-775 00 83

Läs vad 158 kunder tycker om AhClinic

• Mouna S
    Mouna S skrev om AhClinic
    Efter att ha vart livrädd för injektionsbehandlare efter att det blivit fel vid min första behandling så tvekade jag mycket & länge. Sen träffade jag Aieh på AhClinc! Hon är en Gudinna på det hon gör! Efter mitt första besök, så tvekar jag inte ens sekund på att lägga all min tillit i hennes händer. Det är aldrig smärtsamt & man blir ALLTID nöjd. För hon nöjer sig inte med att en enda kund går därifrån och inte är nöjd!

💕🌟💕🌟💕🌟💕🌟💕🌟💕🌟💕 HELT KLART BÄST I GAMET! Läs mer
  • Isabel D skrev om AhClinic
    Fixa mina läppar hos henne blev jätte nöjd då jag tidigare hade gjort hos en annan o fått massa bucklor :) Läs mer
  • Olivia E skrev om AhClinic
    Först och främst finns det en anledning till art jag valde denna klinik. Har följt och sett deras arbete en lång tid och aldrig sett något annat än perfektion. Blev väldigt bra bemött inne på kliniken och fick svar på alla mina frågor. Var nervös men efter 10 min visste jag att jag var i goda händer och kände mig då väldigt trygg. Fyllde mina läppar med 1 ML Stylage, behandlingen var smärt fri och jag är otroligt nöjd med resultatet! Helt underbara Läs mer
  • Linnéa W skrev om AhClinic
    Fyllde min läppar och allt var verkligen superbra! Läs mer
  • Tuwa S skrev om AhClinic
    Det finns ingen bättre en Aieh! Läs mer
  • Elin K skrev om AhClinic
    Jag gick dit för att fylla mina läppar med stylage, vilket jag aldrig gjort förut så jag var ganska nervös. När jag klev in så blev jag direkt bemött med 3 super glada och trevliga tjejer som direkt fick mig att bli super bekväm. Kändes som att jag varit där förut och att vi träffades igen. Tjejerna där är helt underbara! Läs mer
  • Julia J skrev om AhClinic
    Väldigt bra bemötande och blev jättenöjd med mina läppar! Läs mer
  • Amanda  N skrev om AhClinic
    Super bra bemötande och kände stor trygghet hos behandlaren! Läs mer
  • Zhima A skrev om AhClinic
    Jag har fyllt mina läppar (4 gånger) på Ahclinic och blir lika nöjd varje gång! Underbar personal som är otroligt trevliga och en behandlare som lyssnar på kundernas önskemål. Läs mer
  • Linnea L skrev om AhClinic
    1ml stylage till läpparna.
    Personalen var underbar och lugnande ner mig väldigt snabbt eftersom jag var så nervös.
    Jag förväntade mig trevlig personal och mötes av världens bästa , dom var så lungan och gav tydlig information på vad som kommer att hända.
    Jag kände mig så trygg så det är ända stället jag kommer gå till. Är så nöjd med mina läppar och upplevelsen. Läs mer
  • Ronja  L
    Ronja  L skrev om AhClinic
    Har gjort mina läppar vid flera tillfällen och alltid blivit mer än nöjd och fått bästa tänkbara bemötande varje gång. Kommer aldrig byta klinik och rekommenderar Aieh till alla💕 Läs mer
  • Linn S skrev om AhClinic
    Har nu gjort fillers 3 gånger i läpparna.
    sköna tjejer som jobbar på ah clinic och de har bra bedövning.
    Kan varmt rekommendera!! Läs mer
  • Elin N skrev om AhClinic
    Har varit hos Aieh och gjort både botox och fillers i läpparna flera gånger. Känner mig som hemma varje gång jag kommer dit och skulle aldrig kunna tänka mig att gå till någon annan. Hon är den mest professionella jag någonsin stött på och hon och hennes underbara team gör att man känner sig trygg från dag 1. Rekommenderar AhClinic till alla! Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om AhClinic
    Jag har varit på kliniken hos aieh flera gånger och jag kommer aldrig gå någon annanstans för att fylla mina läppar! Många är rädda för smärtan men dom har sån grym bedövning! Jag med sprutfobi blev så lugnad av personalen och kände ingenting! Världens trevligaste personal och så mysig klinik :) Läs mer
  • Lina L
    Lina L skrev om AhClinic
    Otroligt duktig personal. Löser problem så gott dem kan och håller kontakten tills kunden är nöjd. Otroligt bra med kunder, prataglada och super trevliga. Känner sig väl omhändetagen. Läs mer
  • Hanna L skrev om AhClinic
    Jag fyllde läpparna men 1ml stylage. Personalen var väldigt professionella och lugnande. Jag kände mig väldigt trygg och blev supernöjd med resultatet. Läs mer
  • Nor S
    Nor S skrev om AhClinic
    Världens bästa klinik och världens bästa Aieh. Ingen gör läppar som henne. Det är så otroligt smärtfritt. Känner knappt ett litet stick. Hon är lugn, ej aggressiv som vissa andra kan vara. Man sitter och tar de lugnt där, ingen stress. ÄLSKAR AHCLINIC!!!!!!<3 <3 <3 <3 Läs mer
  • Gillary A skrev om AhClinic
    Jag hade tidigare varit hos en annan tjej o fixat mina läppar. Av en slump bokade jag in en konsultation på AH clinc och de visade sig att mina läppar var kaos. En timme senare kom jag ut då hon utan betalning tömde mina läppar och hjälpte mig flera gånger att försöka fixa kaoset Den tidigare tjejen hade gjort. Sedan började vi fylla på dom igen och jag kan inte bli nöjdare. Gjorde inte ens ont!

Riktigt grym service! Världens trevligaste och proffesionella! Så nöjd! Kommer aldrig låta någon annan röra mitt yttre! 😍😍🙏🏽🙏🏽 Läs mer
  • Ingalill E
    Ingalill E skrev om AhClinic
    Jag har behandlat mina läppar och kan bara säga att den här kliniken är helt fantastisk! Personalen är helt underbara!
    De är såå professionella! Skulle aldrig gå till någon annan klinik för här vet de verkligen vad de gör!
    Jag är så tacksam idag för att jag kom i kontakt med den här kliniken! De har förändrat mycket i mitt liv! Läs mer
  • Stina D skrev om AhClinic
    Bra och seriös klinik, mycket nöjd med våren bemötandet och behandlingen! Kommer definitivt gå tillbaka igen! Rekommenderar! Läs mer
  • Hélin W skrev om AhClinic
    Åkte i 5 (!!!) timmar för att fixa fillers hos Aieh, hennes kollega mailar kl 13.22 att hon är sjuk och att dom försökt att ringa mig (hade inga missade samtal). Min tid var kl 17, dvs dom avbokade 3,5 timma innan. Enligt hemsidan debiteras vi som kunder för den fulla summan vid avbokningar senare än 24 timmar innan bokad tid. Men som kund blev jag inte ens erbjuden någon kompensation vilket är extremt oproffsigt. De erbjöd sig bara att hitta någon annan klinik på kort varsel (valde dock Ah klinik hela vägen i Stockholm av en anledning...).
    Kändes som att de inte spelade någon roll för dom ifall dom förlorade en potentiell kund, man är bara en i mängden. Rekommenderas definitivt inte om du har tänkt att åka en bit. Läs mer
  • Elham S skrev om AhClinic
    Ahclinic är helt grym! Grym personal, full av kunskap och kompetens, service minded, lyhörda, bra priser...listan kan bli lång. Helt enkelt grymma! Jag har gjort läpparna några gånger samt tear through + botox. Och är super nöjd. Testat på andra kliniker innan men kommer inte lägga min fot någon annanstans from nu! Rekommenderar dem STARKT! Läs mer
  • Jasmine T skrev om AhClinic
    Bra bemötande och proffesionell personal! Super nöjd med min läppbehandling med 1ml Stylage! Läs mer
  • Therese T skrev om AhClinic
    Jag har gjort fillers hos Ayieh på AH clinic två ggr och är hittills väldigt nöjd och planerar att gå tillbaka inom en snar framtid. Fräsch härlig lokala som känns väldigt mysig och hemtrevlig. Skulle absolut rekommendera andra att gå dit om de vill lägga i fillers i läpparna som jag har gjort då jag är så pass nöjd.

Jättetrevliga, både behandlaren och tjejen i kassan. Läs mer
  • Patricia S skrev om AhClinic
    Väldigt trevlig personal. Och blev supernöjd! Läs mer
  • Linnea C skrev om AhClinic
    Personalen var jätte trevliga, salongen hade en väldigt fin och avslappnade miljö. Jag gjorde 0,5 ml stylage injektion i läpparna och bedövningssalvan var hur bra som helst. Kände ingenting under ingreppet och blev väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
  • Ida L skrev om AhClinic
    Super bra kundservice, går alltid där ifrån nöjd! Läs mer
  • Berna S
    Berna S skrev om AhClinic
    Har alltid fått väldigt bra bemötande på ahclinic! Känner mig som hemma där :) alla som jobbar där är väldigt professionella och har mycket kunskap vilket ger trygghet. Har gjort både botox och fillers, supernöjd båda gångerna! En toppen klinik helt enkelt! Rekomenderar starkt denna klinik :) Läs mer
  • Ariadna A skrev om AhClinic
    Bästa filersbehandlare i Stockholm! Så professionell , trevlig och underbar salong att koppla av på! Alla som är nål rädda behöver inte vara det för Aieh jobbar så smidigt att det känns knappt! En trogen kund. Läs mer
  • Ronya F skrev om AhClinic
    Utan tvekan den bästa upplevelse man kan önska sig på en skönhetsklinik. Bemötandet och bendligen är utav topp kvalité. Rekomenderar denna klinik till alla jag känner! Läs mer
  • Linda H skrev om AhClinic
    Jag har gjort läppbehandling två ggr på AhClinic och älskade resultatet båda tillfällena. Bemötandet från personalen levde definitivt upp till mina förväntningar. Shotout till Sofi som håller i min hand när jag blir nervös av sprutan under behandlingen. Läs mer
  • Josefine P skrev om AhClinic
    Jag rekommenderar denna klinik då dom är duktiga på det dom gör och har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Diana A skrev om AhClinic
    Aieh och resten av personalen är hur underbara som helst. Har besökt andra kliniker som har varit helt okej, men så fort jag jag till A.h clinic så kändes det hur bra som helst pga bemötandet man fick. Kommer definitivt fortsätta gå dit! Läs mer
  • Selma O skrev om AhClinic
    Jättebra bemötande! Positiv energi, roliga! Fyllde i mina läppar med 1 ML och kunde inte blivit mer nöjd! Läs mer
  • Nil0 A skrev om AhClinic
    Bra kundbemötande och verkligen jättefräsch klinik. Guldstjärna från mig Läs mer
  • Susanna Y skrev om AhClinic
    Fin klinik, trevlig och glad personal. Jobbar efter önskemål men samtidigt efter det egna estetiska ögat . Läs mer
  • Jinan N skrev om AhClinic
    Har gjort filers i mina läppar 5 gånger världens bästa ställe kunde inte vara mer än nöjd . Läs mer
  • Maria G skrev om AhClinic
    Har gjort mina läppar hos Aieh på Ahclinic flera gånger och har alltid blivit bemött med toppservice och blir alltid så bra omhändertagen! De som jobbar där är så duktiga på det dem gör så jag går alltid därifrån supernöjd! Dessutom är deras bedövning helt otrolig då jag knappt känt av sticken i läppen under behandlingen, vilket är superviktigt för mig som är så känslig. Läs mer
  • Daniella J skrev om AhClinic
    Så himla bra, trevligt bemötande och snyggt resultat!

Återkommande kund Läs mer
  • Julia E skrev om AhClinic
    Jag träffade Aieh för första gången för ett halvår sen och är idag så oroligt glad att jag kom i kontakt med AhClinic! Har aldrig känt mig så omhändertagen och trygg på någon annan klinik, vi har alltid så kul tillsammans! För att inte tala om hennes hantverk? Wow, jag har aldrig varit så nöjd i mitt liv. Känner mig så självsäker och vacker och det är tack vare Aieh’s kunskap.

Jag ÄLSKAR AhClinic ❤️❤️❤️❤️❤️ Läs mer
  • Natalie M skrev om AhClinic
    Hon är grym! Bästa tjejen, jag kommer aldrig gå till någon annan Läs mer
  • Linda W skrev om AhClinic
    Superbra bemötande och proffsiga i sina yrken. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Emilia P skrev om AhClinic
    bra service och ett superfint resultat! man blir mottagen på det finaste sätt. Läs mer
  • Clara L skrev om AhClinic
    Jag har gått till flera olika kliniker men efter mitt första besök på Ahclinic visste jag att jag aldrig kommer att vilja gå till någon annan. När jag var klar med mitt första besök på Ahclinic var jag så glad och varm efteråt. Aieh är en fantastik människa, glädjespridare och bäst på det hon gör. Ahclinic har verkligen allt. Jag känner mig så avslappnad och säker när jag väl sätter mig i stolen. Jag har gjort fillers hos Aieh och jag har även tömt mina läppar och börjat om från början och resultatet är enastående. Fantastisk personal, fin och fräsch klinik. Kan verkligen rekommendera denna klinik till alla!
    Mvh, Clara Läs mer
  • Nina N skrev om AhClinic
    Fyllde i läpparna och blev inte riktigt nöjd med storleken första gången, kom tillbaka och det var inga problem att korrigera utan extra kostnad. Väldigt bra bemötande och man känner sig omhändertagen. Även mycket professionella. Läs mer
  • Sandra V skrev om AhClinic
    Tycker att jag fick utmärkt hjälp från början till slut. Det jag gjorde var att fylla mina läppar med stylage M och jag är jätte nöjd. De var väldigt snälla och jag fick ett trevligt bemötande av alla. Läs mer
  • Moa-lo M
    Moa-lo M skrev om AhClinic
    Underbara! Bra service, underbart bemötande och jag är en garanterad fortsatt stammis Läs mer
  • Sara G skrev om AhClinic
    Jag tycker bemötandet var jätte bra, personen i receptionen var väldigt trevlig o social. Och kvinnan berättade även hur saker går tillväga eftersom jag har aldrig gjort en läppfillers tidigare.
    Jag blev jätte nöjd med resultatet, det blev verkligen ett naturligt resultat bara lite fylligare. Kan inte bli nöjdare än så här! Och kvinnan som gjorde mina läppar var också väldigt trevlig o social. Men dock tyckte jag att det var lite dåligt att man inte fick se när kvinnan skulle ta fram själva, utan hon bad sin kollega att förbereda fillern. Jag tycker det är bra att man tar fram materialet o visar för klienten vilken typ av fillers det är framför klientens ögon. Det är bra att klienten ser själva materialet på fillers så att i framtiden vet man vilken typ av fillers man hade innan. Men resultatet blev jätte bra så ett stort tack ännu än gång! Kommer säkert snart igen! Läs mer
  • Nora R
    Nora R skrev om AhClinic
    Helt klart bästa servicen, man blir alltid lika nöjd och glad! Rekommenderar starkt att göra läpp behandlingar och har även på börjat en behandling mot migrän, där botox av bästa Olof! Så bra på de han gör och knappt haft ett anfall sedan jag gjorde första behandlingen!
    Aieh är så bra på de hon gör, så proffsig på sitt yrke och skulle aldrig någonsin gå till någon annan en henne! För den kvinnan gör magi ❤️Så alla fina, vill ni komma till ett proffsigt ställe med service till 100% så boka din tid och bästa Sofi kommer att ta hand om er innan behandlingen ska utföras 😍😍😍😍😍❤️ Läs mer
  • Anja D skrev om AhClinic
    Professionella på det de gör och har ett väldigt professionellt bemötande. Jag är väldigt nöjd och kommer besöka kliniken igen. Läs mer

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm