AhClinic

AhClinic

Välkommen till oss på AhClinic.

Oss hittar du på Magnus Ladulåsgatan 9 på Södermalm i Stockholm. Vi erbjuder skönhetsbehandlingar bland annat med botox och fillers. Du kan till oss om du är intresserad av en läppförstoring, kindbehandling eller behandla rynkor med botox. Näskorrigeringar, behandlingar mot överdrivna svettningar och migränbehandlingar tillhör också en del av de behandlingar vi erbjuder.

Vi är ett team som gör allt för att du ska trivas hos oss samt få den optimala behandlingen och de som utför behandlingarna är legitimerade och certifierade. Hos oss är din trygghet och säkerhet en prioritering.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

info@ahclinic.se
08-775 00 83

Läs vad 289 kunder tycker om AhClinic 2

• 2021-04-04
    Botox vid argrynkor.
    Har haft botox nån annanstans tidigare. Ingen stor utbukning/svullnad, ingen blåmärke (tidigare). Här på AH clinic var det ok på vå sidan. På hö sidan var det stor utbukning (för mycket botox sprutat in?) fortfarande blåmärke 1 vecka + 2 dagar senare. Meljade till AH - mejladress på websidan ej aktuell. Ser fram emot att diskuterar detta vid 2 veckors uppföljning.
  • 2020-09-20
    Man är trygg hos Aieh! Rekomenderar varmt!
  • 2020-09-15
    Proffesionellt bemötande där man som kund känner sig trygg utan fokus på merförsäljning och dömande blickar. Fräscha lokaler, kunnig och trevlig personal samt lättåtkomligt.
    Mycket nöjd!
  • 2020-07-08
    Fantastikt bemötande och supernöjd med resultatet!
  • 2020-06-10
    Botox 2 områden i pannan & 0,5 ml fillers i läpparna.
    Blev så bra bemött och fick en hand att hålla i när jag var nervös. Önskade ett naturligt resultat vilket jag också fick:)
  • 2020-06-10
    Den här kliniken är garanterat en utav de bästa i Stockholm!

Aieh är professionell, lyhörd och hennes främsta prioritering är att kunden ska bli nöjd.

Jag har gjort flera behandlingar här bland annat botox och fillers. Alla behandlingar jag gjort har jag blivit väldigt nöjd med!

Under tidens gång fick jag även en gratis behandling för att Aieh ville att resultatet skulle bli perfekt. Inte många som hade erbjudit det! Hon är verkligen genuin och vill verkligen att kunden blir nöjd. ❤️
  • 2020-06-10
    Bästa kliniken i Stockholm! Blir jättebra bemött/omhändertagen varje gång jag går dit! Känner mig trygg! Kommer aldrig byta :)
  • 2020-06-10
    Bästa kliniken, bästa rådgivningen och ALLT!!
  • 2020-06-09
    Jag har gjort både botox och tear through hos Aieh och jag är SÅ nöjd!! Så otroligt varmt bemötande (med mycket skratt!) och en superfräsch salong. Känner mig så avslappnad i Aiehs trygga händer trots att jag varit nålrädd större delen av livet. Ett stort tack och vi ses snart igen!
  • 2020-06-09
    Jag gjorde en läppfiller! Mycket nöjd med resultatet! Man känner att man är i säkra händer på AhClinic! Jag kommer def komma tillbaka igen! Supertrevligt bemötande!
    Bästa kliniken någonsin!
    Tack för behandlingen och professionellt bemötande .
  • 2020-05-21
    Aieh är ett riktigt proffs på det hon gör, supernöjd varje gång.
    Tack snälla du för de värmande orden. Glada är vi på Ahclinic att du är nöjd <3 AhClinic
  • 2020-05-21
    En otroligt professionell klinik som förstår precis vad man vill ha för resultat. Kan starkt rekommendera Aieh! <3
    Tack fina du för rekommendationen, du är varmt välkommen tillbaka <3 AhClinic
  • 2020-05-20
    Köpte Botox för att ta bort rynkor i pannan och kan inte tänka mig att gå till någon annan klinik då jag känner mig trygg samt har AH klinik en ren fräsch lokal. Jag blir bemött med respekt för hur jag vill ha det och personlig service och alltid glad. Detta är mitt andra besök hos AH klinik
  • 2020-05-08
    Mycket bra bemötande och så himla duktig duktig. Supernöjd!!
    Tack snälla du för de värmande orden! Va bra att du är nöjd. Du är varmt välkommen tillbaka <3 AhClinic
  • 2020-05-05
    Bra bemötande samt servis. Otroligt trevlig personal , kunnig.
    Och man känner sig verkligen trygg, kan inte bli nånting annat än nöjd
    Tack snälla du! De värmer verkligen. Du är varmt välkommen tillbaka <3 AhClinic
  • 2020-05-05
    Proffsigt bemötande, positiv energi och bästa resultatet! Du är bäst Aieh
    Tack fina du för de fina orden, du är varmt välkommen tillbaka <3 AhClinic
  • 2020-03-14
    Allt bra service och väl bemött! Alltid trevlig och lyssnar på önskemål
    Tack snälla för de fina orden Linda! Du är varmt välkommen tillbaka <3 AhClinic
  • 2020-03-14
    Mycket trevligt o proffsigt bemötande. Dessutom är jag nöjd över resultatet 😀
    Tack snälla Jenny, Det glädjer mig att du är nöjd <3 AhClinic
  • 2020-02-20
    Perfekt bemötande och lyssnar på kundens behov. Hit kommer jag igen!
    Tack snälla fina Joan <3 Du är så välkommen tillbaka AhClinic
  • 2020-02-20
    Mycket professionell, sätter verkligen kunden I första hand. Väldigt kunnig.
    Tack snälla Katarina för din rekommendation <3 AhClinic
  • 2020-02-19
    Gick på ett återbesök. Blir alltid så fint bemött och väl omhändertagen av de som jobbar där! De lever alltid upp till ens förväntningar och får en att känna sig som man är i trygga händer. ❤️
    Tack snälla rara Moa. <3 Du ä'r så hjärtligt välkommen <3 AhClinic
  • 2020-02-14
    Fantastiskt,trevlig och vill komma tillbaka
    Du är så välkommen tillbaka fina du <3 AhClinic
  • 2020-02-12
    Toppen bemötande och proffsigt utfört. Blev väldigt nöjd med resultatet!
    Tack snälla Sanna <3 tack för att du tog dig tid och skrev här <3 AhClinic
  • 2020-02-10
    Super duktig och kommer komma tillbaka igen! Rekommenderar stark!
    Tack snälla Claudia för din fina rekommendation. <3 AhClinic
  • 2020-01-19
    Super duktig! Trevlig bemötande. Älskar mina läppar :)
    Tack fina Zerrin. Hoppas vi ses snart igen AhClinic
  • 2020-01-18
    Bästa kliniken🌟 är alltid såå nöjd❤️
    Tack bästa Linda. Hoppas vi ses snart igen AhClinic
  • 2020-01-16
    Varit hos Aieh 4 gånger totalt för läppar och botox. Vid varje tillfälle som jag har varit där så har jag blivit så otroligt bra bemött och lämnar alltid AhClinic glad och nöjd. Aieh är så duktig, vänlig och professionell. Skulle aldrig välja att gå någon annanstans och rekommenderar alltid alla att vända sig till AhClinic för fillers eller liknande. Jag kan garantera alla att de är i goda händer och att man kommer att gå därifrån super nöjd, Aieh skulle aldrig tillåta något annat!
    Tack fina Matilda. Du är så välkommen åter. AhClinic
  • 2019-12-22
    Naturligt och fint resultat utan smärta.
    Tack så otroligt mycket för dina fina ord. AhClinic
  • 2019-12-22
    Så himla bra bemötande och expertis.
    Tack fina Jamila. Hoppas vi ses snart igen AhClinic
  • 2019-12-22
    Super fint resultat, trevligt bemötande & smärtfri behandling!
    Hjärtligt tack för din recension. AhClinic
  • 2019-12-13
    Lätt i handen när hon utför behandlingen, trevlig och man känner sig välkommen
    Tack fina Riam, hoppas vi ses snart igen. AhClinic
  • 2019-12-10
    Jätteduktig och genuin människa, hon är noggrann och lyssnar riktigt noga på ens önskemål, man märker att Aieh är utbildad och har hög kompetens inom det hon gör, är väldigt nöjd med mitt resultat och rekommenderar henne till alla, stylage L 0,8 ml första besöket och sen återbesök fyllde hon i mina läppar mer. Hon förtjänar allt bra i livet för det hon gör
    Tack snälla rara Rojbi. Välkommen åter AhClinic
  • 2019-11-27
    Best beauty clinic EVER. Have done lips fillers and Botox there for 2 years now and illl keep going there the rest of my life. Best service feels like home 💖 Aieh is the best 💖
    Thank you Karly for your kind words. hope that we'll see each other soon. <3 AhClinic
  • 2019-11-27
    Varit hos ahclinic 3gånger för att fylla mina läppar, alltid supernöjd med resultatet. Alla är alltid trevliga och frågar om man vill ha någonting. De gör allt för att ha kunden i fokus!
    Tack bästa Linus. Värmer så otroligt mycket. AhClinic
  • 2019-11-27
    Kunde inte vara mer nöjd med min tearthrough behandling. Man blir så trevligt bemöt på kliniken och Aieh är ett proffs!
    ❤️
    Tack snälla du. Blir så himla glad att läsa detta. <3 AhClinic
  • 2019-11-27
    Har gått till olika företag och gjort läppar och botox men aldrig riktigt känt mig nöjd! Då såg jag att vissa influenser gick hit och jag tänkte varför inte testa! Jag har blivit otroligt bra mött på Ah Clinic och jag kommer verkligen komma hit igen! På mitt återbesök blev jag försenad men ringde dit och var inga problem att jag blev lite sen! Allt känns proffsigt och en underbart fin clinic!! Rekommenderas!!
    Tack snälla rara Agnes, värmer så mycket att läsa detta. Så glad att du är nöjd och att du trivdes här. AhClinic
  • 2019-11-27
    AhClinic vart jag rekommenderad att gå till och det var det bästa beslutet. Kommer absolut fortsätta hos dem och rekommendera vidare. Underbar och proffsig personal. Ett fantastiskt omhändertagande innan, under och efter behandling. Aieh kan verkligen arbeta med patienter av olika åldrar och förstår sig verkligen på symmetri och estetik, ögat för detalj i all mening.
    Tack fina Susan. Det glädjer mig så otroligt mycket. Hoppas vi ses snart igen AhClinic
  • 2019-11-27
    Helt klart det bästa bemötandet bland dem kliniker jag varit på. Personalen här ställer upp och har stor förståelse för dina behov som patient. De besitter stor kunskap och expertis inom sitt område. AhClinic har hjälpt många migränpatienter att vinna tillbaka sin vardag och många andra patienter har genom botox och fillers fått se och känna sin sanna skönhet.
    Tack snälla du för dessa fina ord. Uppskattar det så mycket AhClinic
  • 2019-10-27
    Bemötandet var över mina förväntningar. Riktigt proffitionelt bemötande med super trevlig personal lyhörd till ens önskemål. Super lyxig känsla och omhändertagande. Jag fick en Botox behandling utförd.
    Så glad att ni är nöjda! Hoppas vi ses snart igen! AhClinic
  • 2019-10-27
    Hon är grym! Den bästa! Skulle inte byta till någon annan.
    Vilken fin kommentar! Tack för de orden! AhClinic
    Bästa Aieh! Alltid 100% nöjd💕
    Tack Angelica! Vi är 100% nöjd med dig också :) AhClinic
  • 2019-10-27
    Alltid underbart bemötande, alltid professionella och alltid nöjd med resultatet efter en behandling!
    Vad glad vi blir att du är nöjd över dina resultat Veronica! Hoppas vi ses snart igen! AhClinic
  • 2019-10-27
    Super trevlig personal och jätte mysigt ställe
    Hej Mikaela! Vad kul att du gillar oss! Du är varmt välkommen tillbaka, kram! AhClinic
  • 2019-10-26
    Alltid jättetrevlig service och mysig miljö
    Tack fina Louise! Du är alltid välkommen AhClinic
  • 2019-10-16
    Rekommenderar Aieh starkt! Bästa bemötandet när man för första gången ska behandlas. Min nervositet släppte direkt när jag var på plats. Så proffsig och fint resultat.
    Tack Sofia för dom fina orden! Hoppas vi ses snart igen! AhClinic
  • 2019-10-13
    Finns ingen som Aieh, så himla duktig och proffessionell! Varje gång jag går dit är jag aldrig orolig för resultatet, man känner sig SÅ trygg i hennes händer!
    Tack för dom fina orden Ulrika! Du är varmt välkommen tillbaka! AhClinic
  • 2019-10-13
    Riktigt duktig på det hon gör, Aieh gör dina tankar och önskemål till verklighet. Jag var rädd för riskerna med fillers och om det skulle gå fel, men är så himla glad att jag hittade hit. Rekommenderar starkt till er som vill gå till en bra klinik med en pålitlig behandlare.
    Tack för förtroendet Maria! Hoppas vi ses snart igen! AhClinic
  • 2019-10-07
    Alltid oerhört bra service! Älskart stället!
    Så kul att höra Jesper! Vi gillar dig också! AhClinic
  • 2019-10-05
    Trevligt bemötande och lyhörd personal.
    Tack fina du! Du är varmt välkommen tillbaka till oss! AhClinic