Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Ah Clinic i Sollentuna!

Vi erbjuder en rad plastikkirurgiska behandlingar. Däribland hittar du botox, näskorrigering, åtgärder av dubbelhaka, ärr och behandling av kärl.

Dr. Nybacka är mycket professionell och specialiserad inom kirurgi och estetiska behandlingar. Han har undervisat både läkare, sjuksköterskor och tandläkare och hans erfarenhet sträcker sig även till ögonlockskirurgi och bröstplastik.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 138 kunder tycker om Ah Clinic

• Jasmine T
    Jasmine T skrev om Ah Clinic
    Bra bemötande och proffesionell personal! Super nöjd med min läppbehandling med 1ml Stylage! Läs mer
  • Therese T
    Therese T skrev om Ah Clinic
    Jag har gjort fillers hos Ayieh på AH clinic två ggr och är hittills väldigt nöjd och planerar att gå tillbaka inom en snar framtid. Fräsch härlig lokala som känns väldigt mysig och hemtrevlig. Skulle absolut rekommendera andra att gå dit om de vill lägga i fillers i läpparna som jag har gjort då jag är så pass nöjd.

Jättetrevliga, både behandlaren och tjejen i kassan. Läs mer
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Ah Clinic
    Väldigt trevlig personal. Och blev supernöjd! Läs mer
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Ah Clinic
    Personalen var jätte trevliga, salongen hade en väldigt fin och avslappnade miljö. Jag gjorde 0,5 ml stylage injektion i läpparna och bedövningssalvan var hur bra som helst. Kände ingenting under ingreppet och blev väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
  • Ida L
    Ida L skrev om Ah Clinic
    Super bra kundservice, går alltid där ifrån nöjd! Läs mer
  • Berna S
    Berna S skrev om Ah Clinic
    Har alltid fått väldigt bra bemötande på ahclinic! Känner mig som hemma där :) alla som jobbar där är väldigt professionella och har mycket kunskap vilket ger trygghet. Har gjort både botox och fillers, supernöjd båda gångerna! En toppen klinik helt enkelt! Rekomenderar starkt denna klinik :) Läs mer
  • Ariadna A
    Ariadna A skrev om Ah Clinic
    Bästa filersbehandlare i Stockholm! Så professionell , trevlig och underbar salong att koppla av på! Alla som är nål rädda behöver inte vara det för Aieh jobbar så smidigt att det känns knappt! En trogen kund. Läs mer
  • Ronya F
    Ronya F skrev om Ah Clinic
    Utan tvekan den bästa upplevelse man kan önska sig på en skönhetsklinik. Bemötandet och bendligen är utav topp kvalité. Rekomenderar denna klinik till alla jag känner! Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Ah Clinic
    Jag har gjort läppbehandling två ggr på AhClinic och älskade resultatet båda tillfällena. Bemötandet från personalen levde definitivt upp till mina förväntningar. Shotout till Sofi som håller i min hand när jag blir nervös av sprutan under behandlingen. Läs mer
  • Josefine P
    Josefine P skrev om Ah Clinic
    Jag rekommenderar denna klinik då dom är duktiga på det dom gör och har ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Diana A
    Diana A skrev om Ah Clinic
    Aieh och resten av personalen är hur underbara som helst. Har besökt andra kliniker som har varit helt okej, men så fort jag jag till A.h clinic så kändes det hur bra som helst pga bemötandet man fick. Kommer definitivt fortsätta gå dit! Läs mer
  • Selma O
    Selma O skrev om Ah Clinic
    Jättebra bemötande! Positiv energi, roliga! Fyllde i mina läppar med 1 ML och kunde inte blivit mer nöjd! Läs mer
  • Nil0 A
    Nil0 A skrev om Ah Clinic
    Bra kundbemötande och verkligen jättefräsch klinik. Guldstjärna från mig Läs mer
  • Susanna Y
    Susanna Y skrev om Ah Clinic
    Fin klinik, trevlig och glad personal. Jobbar efter önskemål men samtidigt efter det egna estetiska ögat . Läs mer
  • Jinan N
    Jinan N skrev om Ah Clinic
    Har gjort filers i mina läppar 5 gånger världens bästa ställe kunde inte vara mer än nöjd . Läs mer
  • Maria G
    Maria G skrev om Ah Clinic
    Har gjort mina läppar hos Aieh på Ahclinic flera gånger och har alltid blivit bemött med toppservice och blir alltid så bra omhändertagen! De som jobbar där är så duktiga på det dem gör så jag går alltid därifrån supernöjd! Dessutom är deras bedövning helt otrolig då jag knappt känt av sticken i läppen under behandlingen, vilket är superviktigt för mig som är så känslig. Läs mer
  • Daniella J
    Daniella J skrev om Ah Clinic
    Så himla bra, trevligt bemötande och snyggt resultat!

Återkommande kund Läs mer
  • Julia E
    Julia E skrev om Ah Clinic
    Jag träffade Aieh för första gången för ett halvår sen och är idag så oroligt glad att jag kom i kontakt med AhClinic! Har aldrig känt mig så omhändertagen och trygg på någon annan klinik, vi har alltid så kul tillsammans! För att inte tala om hennes hantverk? Wow, jag har aldrig varit så nöjd i mitt liv. Känner mig så självsäker och vacker och det är tack vare Aieh’s kunskap.

Jag ÄLSKAR AhClinic ❤️❤️❤️❤️❤️ Läs mer
  • Natalie M
    Natalie M skrev om Ah Clinic
    Hon är grym! Bästa tjejen, jag kommer aldrig gå till någon annan Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Ah Clinic
    Superbra bemötande och proffsiga i sina yrken. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Emilia P
    Emilia P skrev om Ah Clinic
    bra service och ett superfint resultat! man blir mottagen på det finaste sätt. Läs mer
  • Clara L
    Clara L skrev om Ah Clinic
    Jag har gått till flera olika kliniker men efter mitt första besök på Ahclinic visste jag att jag aldrig kommer att vilja gå till någon annan. När jag var klar med mitt första besök på Ahclinic var jag så glad och varm efteråt. Aieh är en fantastik människa, glädjespridare och bäst på det hon gör. Ahclinic har verkligen allt. Jag känner mig så avslappnad och säker när jag väl sätter mig i stolen. Jag har gjort fillers hos Aieh och jag har även tömt mina läppar och börjat om från början och resultatet är enastående. Fantastisk personal, fin och fräsch klinik. Kan verkligen rekommendera denna klinik till alla!
    Mvh, Clara Läs mer
  • Nina N
    Nina N skrev om Ah Clinic
    Fyllde i läpparna och blev inte riktigt nöjd med storleken första gången, kom tillbaka och det var inga problem att korrigera utan extra kostnad. Väldigt bra bemötande och man känner sig omhändertagen. Även mycket professionella. Läs mer
  • Sandra V
    Sandra V skrev om Ah Clinic
    Tycker att jag fick utmärkt hjälp från början till slut. Det jag gjorde var att fylla mina läppar med stylage M och jag är jätte nöjd. De var väldigt snälla och jag fick ett trevligt bemötande av alla. Läs mer
  • Fatos B
    Fatos B skrev om Ah Clinic
    Har aldrig varit i kontakt med detta företag
    Vet inte vad jag ska tycka Läs mer
  • Moa-lo M
    Moa-lo M skrev om Ah Clinic
    Underbara! Bra service, underbart bemötande och jag är en garanterad fortsatt stammis Läs mer
  • Sara G
    Sara G skrev om Ah Clinic
    Jag tycker bemötandet var jätte bra, personen i receptionen var väldigt trevlig o social. Och kvinnan berättade även hur saker går tillväga eftersom jag har aldrig gjort en läppfillers tidigare.
    Jag blev jätte nöjd med resultatet, det blev verkligen ett naturligt resultat bara lite fylligare. Kan inte bli nöjdare än så här! Och kvinnan som gjorde mina läppar var också väldigt trevlig o social. Men dock tyckte jag att det var lite dåligt att man inte fick se när kvinnan skulle ta fram själva, utan hon bad sin kollega att förbereda fillern. Jag tycker det är bra att man tar fram materialet o visar för klienten vilken typ av fillers det är framför klientens ögon. Det är bra att klienten ser själva materialet på fillers så att i framtiden vet man vilken typ av fillers man hade innan. Men resultatet blev jätte bra så ett stort tack ännu än gång! Kommer säkert snart igen! Läs mer
  • Nora R
    Nora R skrev om Ah Clinic
    Helt klart bästa servicen, man blir alltid lika nöjd och glad! Rekommenderar starkt att göra läpp behandlingar och har även på börjat en behandling mot migrän, där botox av bästa Olof! Så bra på de han gör och knappt haft ett anfall sedan jag gjorde första behandlingen!
    Aieh är så bra på de hon gör, så proffsig på sitt yrke och skulle aldrig någonsin gå till någon annan en henne! För den kvinnan gör magi ❤️Så alla fina, vill ni komma till ett proffsigt ställe med service till 100% så boka din tid och bästa Sofi kommer att ta hand om er innan behandlingen ska utföras 😍😍😍😍😍❤️ Läs mer
  • Anja D
    Anja D skrev om Ah Clinic
    Professionella på det de gör och har ett väldigt professionellt bemötande. Jag är väldigt nöjd och kommer besöka kliniken igen. Läs mer
  • Linnea A
    Linnea A skrev om Ah Clinic
    Trevlig personal, fick bra bemötande. Fyllde mina läppar med 1 ml stylage och blev jätte nöjd. Kommer gå tillbaka! Läs mer
  • Ebba H
    Ebba H skrev om Ah Clinic
    Trevlig personal, gott bemötande & superfin lokal. Kan starkt rekommendera Ah Clinic! Läs mer
  • Denina J
    Denina J skrev om Ah Clinic
    Jag tycker att bemötanet från början till slutat av behandligen var super bra. Jag känner mig alltid trygg och nöjd på Ah clinic, med både bemötande och resultat. Läs mer
  • Laysa L
    Laysa L skrev om Ah Clinic
    Aieh clinic is very deciteful they make you feel welcomed and it all about you when Its not. They are only concerned about is money. Not the clients saftey, privacy or getting what they payed for. I would much rather spend more money and not be fooled by a company who doesn't even know what they are doing nor care.
    Aieh told me I could fill my lips again after she only filled 0.5 when I payed for 1ml filler.
    Her Dr. Nybacka filled my lips and left me with huge lumps in my mouth. Aieh told me he did a HORRIBLE job and she would fix it. And she would compensate me.
    But after that she did nothing.
    When she removed my lip filler that time it also removed all of the fillers in my face. She didn't know that was going to happen. If she was well enough educated she wouldn't have done that. Or she could've told me the consequences. But no she didn't.
    She also told me that because she had to remove my filler and put my lip filler back that it was my compensation. So something that was her fault to fix to begin with was my compensation....I never got the other .5 ml put into my lips even though I paid for 1ml. And all of this happened 1 month before my wedding. And of coarse they didn't care. All they think of is money and how many people they can squeeze into their clinic. The clinic owes me 500krs for the remaining filler but I would rather just walk away. They might give me another bad filler like they did the first time. Also DR. Nybacka filled my lips and he doesn't even do that in their clinic but because Aieh was late he filled them. Don't ever let him fill your lips. Aieh is great at filling lips but not good at trying to compensate for her clinics mistakes. She told me to come back and get my lips refilled anytime I needed too. But of coarse she didn't or I guess doesn't remember. who ever continues to go to that clinic make sure if she promises something to you have her write it down and sign it for you. She also was late to every appointment I had! Läs mer
  • Diana N
    Diana N skrev om Ah Clinic
    Grymt underbar service, älskar läpparna! 🙌🏼 Läs mer
  • Moa-märta E
    Moa-märta E skrev om Ah Clinic
    Jag är jättenöjd. Jag blev trevligt bemött och jag kände att jag var i väldigt trygga händer. Det blev ett väldigt fint resultat Läs mer
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Ah Clinic
    Toppen bemötande från början till slut!
    Trevlig tjej i reseptionen och trevlig behandlare! super nöjd med resultat! Läs mer
  • Helena L
    Helena L skrev om Ah Clinic
    Gjorde läpparna med stylage och fick ett otroligt proffsigt bemötande. Dessutom var benhandlingen helt smärtfri. Kommer aldriggå någon annanstans Läs mer
  • Rita N
    Rita N skrev om Ah Clinic
    En klinik i världsklass
    Väldigt proffsig personal med ett hjärta för deras kunder.
    Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • Selin A
    Selin A skrev om Ah Clinic
    Kan varm hjärtat rekommendera Ah clinic.
    Har gjort fillers, och mitt första möte där var hur underbart som helst! Blev varmt välkommen av Sanaz som jobbade där och självklar av Aieh Heliz som är fillers behandlare.
    Man är ju alltid nervös första gången, men Aiehs magiska röst och hennes lugn smittar av sig och man känner sig i trygga händer!
    Jag kommer inte sluta gå hos Aieh , har hittat rätt och stannar kvar som kund på Ah clinic!
    Rekommenderas varmt helt annan värld och helt mysig atmosfär i clinicen.
    Måste bara säga att clinicen är så mysigt inrett och är alltid fräscht! Läs mer
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Ah Clinic
    Alltid supernöjd för dom är otroligt skickliga och professionella på det dom gör. Läs mer
  • Elin L
    Elin L skrev om Ah Clinic
    Fantastiska tjejer! Trevliga och otroligt proffesionella! Super nöjd! Läs mer
  • Malin E
    Malin E skrev om Ah Clinic
    bästa möjliga på exakt alla sätt. Läs mer
  • Tova S
    Tova S skrev om Ah Clinic
    Jättehjälpsama med att ordna en passande tid till mig, trevligt bemötande och ett superbra resultat! Världens bästa är dom! Läs mer
  • Emma P
    Emma P skrev om Ah Clinic
    Jag åkte från Laholm till Ahclinic.
    Aieh fixade mina läppar. Jag blev så nöjd och tjejerna på Ahclinc var så underbara. Så profotionella och så trevliga.
    Fin lokal o miljö. Verkligen nöjd med upplevelsen och resultatet.
    Kommer absolut komma tillbaka.
    Aieh är verkligen bäst och så himla underbar. Läs mer
  • Isabelle H
    Isabelle H skrev om Ah Clinic
    Fyllde läpparna på Ahclinic o de är alltid bästa bemötandet, service och arbetskvalite! Skulle rekommendera aieh o kliniken till alla Läs mer
  • Fanny S
    Fanny S skrev om Ah Clinic
    Jag har gjort mina läppar . Bästa bemötandet och man går alltid därifrån nöjd och med ett leende på läpparna :) rekommenderar till alla !! Läs mer
  • Shoakan W
    Shoakan W skrev om Ah Clinic
    Jag har gjort 2 läppbehabdlingar där och vart minst lika nöjd varje gång. Det är en bra stämning på kliniken och bemötandet är professionellt. Det är ett bra välkomnande där och behandlingarna är suveräna. Läs mer
  • Nadine A
    Nadine A skrev om Ah Clinic
    Bra kundbemötande. Väldigt trevlig och social personal, både Aieh och Sofi. Är det något man är missnöjd med ser de till att fixa det på en gång. Väldigt nöjd! Läs mer
  • Elin P
    Elin P skrev om Ah Clinic
    Helt underbart bemötande och sjukt proffsiga tjejer som får en att känna sig trygg och lugn. Är så nöjd med mina läppar och kommer aldrig gå någon annanstans 😁 Läs mer
  • Vanessa H
    Vanessa H skrev om Ah Clinic
    Hej, jag har aldrig gjort läppar där men jag var där när mina tcå kompisar skulle göra fillers och det blev ett bra resultat!

Mvh V Läs mer

Bästa plastikkirurgerna i Stockholm:

Johanna S Johanna S tycker:
“Jag gjorde en ögonlocksoperati...” Läs mer

Järnvägsallén 7, 18369, Täby