AhClinic

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på AhClinic.

Oss hittar du på Magnus Ladulåsgatan 9 på Södermalm i Stockholm. Vi erbjuder skönhetsbehandlingar bland annat med botox och fillers. Du kan till oss om du är intresserad av en läppförstoring, kindbehandling eller behandla rynkor med botox. Näskorrigeringar, behandlingar mot överdrivna svettningar och migränbehandlingar tillhör också en del av de behandlingar vi erbjuder.

Vi är ett team som gör allt för att du ska trivas hos oss samt få den optimala behandlingen och de som utför behandlingarna är legitimerade och certifierade. Hos oss är din trygghet och säkerhet en prioritering.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

info@ahclinic.se
08-775 00 83

Läs vad 190 kunder tycker om AhClinic

• Matilda Q

2019-03-10

Matilda Q skrev om AhClinic
    Världens finaste Aieh! Man blir så väl omhändertagen och känner sig verkligen som hemma. Så generös och alltid proffsigt resultat. Rekommenderar Aieh till alla. 😘 Läs mer
  • Jessica L

2019-03-10

Jessica L skrev om AhClinic
    Världens bästa Aieh! Så duktig och man känner sig alltid så välkommen ❤️ Rekommenderar alla dar i veckan! Läs mer
  • Jennifer R

2019-02-17

Jennifer R skrev om AhClinic
    När man kommer till AhClinic så får man alltid ett sånt snällt välkomnande.
    Men det får man alltid när man kommer dit. Man får känslan av att man känt dom som jobbar där länge, det är sån avslappnad stämning.
    Jag har gjort fillers där tre gånger och botox en gång
    Jag har alltid blivit super nöjd när jag har varit på AhClinic. För det som är så bra är att dom alltid lyssnar på vad man som kund vill göra och gör efter ens egna önskemål. Jag vet att jag alltid är i trygga händer när jag är hos dom.
    Om man vill fixa nått så tycker jag alla ska till AhClinic. Läs mer
    2019-02-22 Ah C svarar Jennifer R
    Tack snälla rara Jennifer. Blir så himla glad att du känner så. Och stort tack för din fina rekommendation ❤️
  • 2019-02-15

Anna F skrev om AhClinic
    Världens bästa Aieh! ❤️ Man känner sig alltid så välkommen! Proffsig och oerhört duktig på det hon gör! Läs mer
    2019-02-15 Ah C svarar Anna F
    Fina Anna, tack för dina underbara ord!
  • 2019-02-15

Agnes H skrev om AhClinic
    Proffsiga, trevliga. Tar sin tid och får en att känna sig trygg. Otroligt fint resultat på både läppar och Botox i pannan. Minimal smärta. Så nöjd, kommer bara gå hit framöver. Läs mer
    2019-02-15 Ah C svarar Agnes H
    Hej Agnes!
    Vad glada vi blir av att höra dina fina ord! Du är så varmt välkommen tillbaka.
  • 2019-02-14

Paulina L skrev om AhClinic
    Aieh är världens bästa fillers behandlare!! Gjort mina läppar och även botox i pannan och jag kunde inte vara nöjdare!!! Kommer aldrig gå till någon annan ❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Paulina L
    Hej fina Paulina!
    Va glada vi blir av att höra att du är nöjd. Du är så varmt välkommen tillbaka.
  • emelie l

2019-02-13

emelie l skrev om AhClinic
    Tömning av fillers
    Mycket bra, super trevlig personal.
    Hört mycket bra om dom, och tyckte allt var super. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar emelie l
    Hej Emelie!
    Tack för dina fina ord!
  • 2019-02-12

Esra G skrev om AhClinic
    Helt underbar klinik med grym service! När man både träffar aieh och nor så känner
    Man att man är i trygga händer! REKOMMENDERAR AHCLINIC STARKT Läs mer
    2019-02-22 Ah C svarar Esra G
    Tack fina Esra för dina fina ord. <3
  • 2019-02-03

Desire S skrev om AhClinic
    Supernöjd! Rekommenderar starkt Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Desire S
    Hej Desire!
    Va bra att du är nöjd och tack för du rekommenderar oss!
  • 2019-02-02

Nicole skrev om AhClinic
    Så fin och mysig lokal! Man får verkligen världens finaste bemötande av dem! Rekommenderar verkligen till alla! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Nicole
    Hej Nicole!
    Tack så mycket för dina fina ord det värmer oss verkligen och tack för att du rekommenderar oss!
  • Bella E

2019-02-02

Bella E skrev om AhClinic
    Bästa kundbemötande, fin och classy klinik
    Jätte proffesionellt och är jätte nöjd med resultat
    Grymt jobbat Aieh ❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Bella E
    Hej Bella!
    Vad bra att du är nöjd med resultatet! Vi vill kundernas bästa så super tack för dina fina ord.
  • 2019-02-01

isabell R skrev om AhClinic
    Bästa stället jag har någonsin varit på ! Aieh är så duktig och så snäll :) Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar isabell R
    Hej Isabell!
    Vad kul att höra att det är det bästa stället du varit på, det är det vi vill uppnå! Tack så mycket för dina fina ord.
  • 2019-01-31

Nathalie T skrev om AhClinic
    Aieh utförde läppforsting med fillers på mig. Jag har varit kund hos aieh sen flera år tillbaka. Hon är alltid professionell när det kommer till sitt arbete. Desuttom är hon en jätte härlig människa med alltid ett leende på läpparna. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Nathalie T
    Hej Nathalie!
    Vad glad jag blir av att höra dina fina ord! Du är alltid välkommen hit!
  • norah r

2019-01-30

norah r skrev om AhClinic
    Stylage M läpparna
    Finaste formen o supergulliga tjejer som jobbar där Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar norah r
    Hej Norah!
    Vi blir så glada över dina ord! Tack så mycket.
  • 2019-01-30

Jaqline M skrev om AhClinic
    Med gott samvete kan jag säga att jag litar på Aieh och hennes omdömde fullt ut. Alltid nöjd med alla olika behandlingar! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Jaqline M
    Hej Jaqline!
    Gud så kul att du alltid är nöjd, tack så mycket!
  • Issa C

2019-01-26

Issa C skrev om AhClinic
    Är super nöjd hos er, blir lika bra varje gång jag besöker dig aieh ❤️❤️ Och är så glad att Nor börjat med naglar då är man där en gång i månaden och besöker er ❤️❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Issa C
    Hej Issa!
    Tack så mycket för dina underbara ord! Vi längtar redan efter nästa besök!
  • 2019-01-26

Mathilda W skrev om AhClinic
    Gjort fillers i läpparna hos Aieh, blivit super nöjd varje gång & skulle aldrig kunna gå till någon annan. Kan verkligen rekommendera att gå till Aieh, man känner sig alltid i trygga händer! ❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Mathilda W
    Hej Mathilda!
    Vad glad jag blir av att höra dina fina ord, tack så mycket!
  • Linnea H

2019-01-26

Linnea H skrev om AhClinic
    Känner mig alltid trygg i Aieh’s händer och litar alltid på henne! Hon får mig känna mig trygg och det känns som att träffa en kompis när man kommer dit! Kommer aldrig låta någon annan röra mitt ansikte 😅 Ni alla gör ett toppenjobb på salongen! ❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Linnea H
    Hej Linnea!
    Tack Linnea vad glada vi blir av att höra dina ord! Du är alltid varmt välkommen.
  • 2019-01-26

My B skrev om AhClinic
    Behöver inte ens titta efter hon är klar, vet att man alltid går därifrån flawless 😍 Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar My B
    Hej My!
    Underbara du, tack så mycket!
  • 2019-01-24

anna S skrev om AhClinic
    Jag är så glad att jag inte slutade leta efter en ny tjej för mina läppar, för aldrig har jag varit så nöjd. Kundens önskemål är i hundraprocentigt fokus,och Aieh är så lugn och hjälpsam och pedagogisk att det är omöjligt att inte slappna av. Resultatet blev perfekt, naturligt och lagom - precis så som jag ville ha det, men alltid är rädd att inte få då jag upplever att många behandlare ser förbi kundens önskemål, och fokuserar bara på hur de själva gillar det. En bra behandlare måste kunna blanda kundens önskan och sin egen professionella preferens. Dessutom är båda tjejerna jag träffade så roliga och välkomnande att det verkligen känns som man kommer till vänner istället för en steril klinik. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar anna S
    Hej Anna!
    Så skönt att höra att du tycker om både oss och kliniken, det värmer verkligen våra hjärtan! Du är så välkommen och tack för dina fina ord!
  • annie h

2019-01-24

annie h skrev om AhClinic
    Köpte flera gånger skönhets behandlingar. Bra clinik i Stockholm med mkt snabb återkoppling till kunden.
    Aieh behandlaren släpper inte sin kund är nöjd med utförande arbete, följer upp kunden efter behandling. Noor receptionist mkt varm välmotagande när man kommer till cliniken. Fräscha nya lokaler ♥️♥️♥️ starkt rekommendera stället till nära o kära. En mkt professionell clinik i högsta grad 👌 Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar annie h
    Hej Annie!
    Vi vill kundens bästa och blir så glada när vi uppfyller era önskningar! Tack så mycket för dina ord.
  • 2019-01-23

Ida E skrev om AhClinic
    Jag är så sjukt nöjd med mina läppar & kinder, du är utan tvekan den bästa jag har gått till och du gör exakt det jag vill ha! Du är så himla fin & trevlig med, kommer aldrig byta ställe ♡ // hon med piercingarna ;) Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Ida E
    Hej Ida!
    Tack så mycket! Du är så välkommen tillbaka.
  • 2019-01-23

Ida V skrev om AhClinic
    Var länge tveksam om jag skulle fylla läpparna eller inte pågrund av rädsla. Tillslut gjorde jag det hos AhClinic och ångrar det inte en sekund. Aieh var så himla omhändertagande, trevlig och gav ett SÅ fint resultat. Trodde inte det stämde när recensionerna skrev att det inte ens gjorde ont, men det stämmer! Har nu fyllt två gånger och kommer aldrig gå någon annanstans. Längtar tills nästa gång. Dem är helt klart bäst i Stockholm. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Ida V
    Hej Ida!
    Vad kul att jag kunde hjälpa dig komma över din rädsla! Tack för dina ord.
  • Diana A

2019-01-22

Diana A skrev om AhClinic
    Var först mycket tveksam kring om jag skulle fylla mina läppar då jag aldrig gjort det tidigare och var rädd för att bli missnöjd men, hörde gott om Aieh och bestämde mig för att prova. Jag kan säga att allt gick t.o.m. över min förväntan! Aieh är super duktig, hon lyssnar och uppfyller ens önskemål och vet exakt vad/hur hon ska göra. I dag har jag ett par naturliga och super snygga läppar, man skulle inte ens märka att jag gjort något med dem och det är jag så sjukt tacksam för! Ingen rör mitt ansikte förutom tjejerna på AhClinic.🙏🏼😍❤ Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Diana A
    Hej Diana!
    Dina ord går verkligen rakt in i hjärtat, tack så mycket!
  • 2019-01-21

vanessa c skrev om AhClinic
    Min första gång!
    Aieh du är grym !
    så nöjd med bemötande och utförande av filler i läppar och botox. Vid arga rynkan och kråkspakar
    Var så nervös men hos er fick jag en trygg känsla kommer definitivt tillbaka. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar vanessa c
    Hej Vanessa!
    Tack så mycket och så kul att du känner dig trygg här. Det är ett av våra mål att få kunden känna sig trygg så, så kul att du gör det!
  • 2019-01-19

Cornelia O skrev om AhClinic
    Trevligt bemötande och bra jobb! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Cornelia O
    Hej Cornelia!
    Tack så mycket för dina ord.
  • sabina J

2019-01-17

sabina J skrev om AhClinic
    Supertrevlig personal ✨ Jättenöjd! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar sabina J
    Hej Sabina!
    Tack så mycket för dina ord!
  • Evelina F

2019-01-17

Evelina F skrev om AhClinic
    Jag har gjort mina läppar hos Aieh i ca två år, alltid blivit supernöjd! Rekommenderar henne till alla och skulle själv aldrig gå till någon annan!
    Har även gjort botox och naglar på AhClinic och blivit nöjd.
    Tjejerna på salongen är professionella och jättegulliga! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Evelina F
    Hej Evelina!
    Tack så mycket för att du rekommenderar oss och kul att du är nöjd!
  • 2019-01-16

Emma E skrev om AhClinic
    Super trevlig personal och man känner sig välbemött och i trygga händer Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Emma E
    Hej Emma!
    Så kul att du känner dig trygg, det är verkligen viktigt för oss att kunden känner sig trygg! Tack så hemskt mycket!
  • 2019-01-14

Heléne T skrev om AhClinic
    Varit o fyllt mina läppar två gånger nu. Man känner sig alltid så välkommen på salongen. Även mina döttrar som varit med mig bemöts på ett så fint sätt. Så otroligt varma, fina och proffsiga tjejer på AhClinic. Och resultatet har jag alltid varit 200% nöjd med! Läs mer
    2019-01-14 Ah C svarar Heléne T
    Tack snälla rara Helene för din fina rekommendation. Ni är minst lika fina och alltid välkomna tillbaka. Blir så himla glad för dina fina ord. TACK
  • Yen T

2019-01-11

Yen T skrev om AhClinic
    Hon är grym på det hon gör, blir alltid lika nöjd! Rekommenderar denna klinik starkt. Läs mer
    2019-01-11 Ah C svarar Yen T
    Tack snälla rara Yen. Du är fantastisk <3
  • 2019-01-03

Alexandra R skrev om AhClinic
    Har alltid haft en otrolig nålfobi, och gjorde för första gången en fillersbehandling hos just Ahclinic. Och Aieh var så lyhörd och tog verkligen det i åtanke! Kände mig supertrygg och nervositeten försvann nästan helt, kan rekommendera varmt :) Läs mer
    2019-01-11 Ah C svarar Alexandra R
    Tack fina Alexandra för din otroligt fina rekommendation. Det glädjer verkligen oss att du trivs och att du har kommit över din fobi.
  • Mouna S

2018-09-15

Mouna S skrev om AhClinic
    Efter att ha vart livrädd för injektionsbehandlare efter att det blivit fel vid min första behandling så tvekade jag mycket & länge. Sen träffade jag Aieh på AhClinc! Hon är en Gudinna på det hon gör! Efter mitt första besök, så tvekar jag inte ens sekund på att lägga all min tillit i hennes händer. Det är aldrig smärtsamt & man blir ALLTID nöjd. För hon nöjer sig inte med att en enda kund går därifrån och inte är nöjd!

💕🌟💕🌟💕🌟💕🌟💕🌟💕🌟💕 HELT KLART BÄST I GAMET! Läs mer
    2019-01-12 Ah C svarar Mouna S
    Bästa Mouna <3 Alltid lika underbart att ha dig hos oss. Tack snälla för din rekommendation. <3
    Ah C, Mouna S gillar detta
  • 2018-09-14

Isabel D skrev om AhClinic
    Fixa mina läppar hos henne blev jätte nöjd då jag tidigare hade gjort hos en annan o fått massa bucklor :) Läs mer
    2019-01-12 Ah C svarar Isabel D
    Tack fina Isabel för din rekommendation. Vi är så glada att du är nöjd <3
  • 2018-09-13

Olivia E skrev om AhClinic
    Först och främst finns det en anledning till art jag valde denna klinik. Har följt och sett deras arbete en lång tid och aldrig sett något annat än perfektion. Blev väldigt bra bemött inne på kliniken och fick svar på alla mina frågor. Var nervös men efter 10 min visste jag att jag var i goda händer och kände mig då väldigt trygg. Fyllde mina läppar med 1 ML Stylage, behandlingen var smärt fri och jag är otroligt nöjd med resultatet! Helt underbara Läs mer
    2019-01-12 Ah C svarar Olivia E
    Tack underbara Olivia för dina ord. Välkommen tillbaka fina du <3
  • 2018-09-12

Linnéa W skrev om AhClinic
    Fyllde min läppar och allt var verkligen superbra! Läs mer
    2019-01-12 Ah C svarar Linnéa W
    Tack underbara Linnea för din rekommendation. Vi är så glada att du är nöjd <3 Välkommen åter <3
  • 2018-09-12

Tuwa S skrev om AhClinic
    Det finns ingen bättre en Aieh! Läs mer
    2019-01-12 Ah C svarar Tuwa S
    Tack underbara Tuwa. Du är fantastisk <3
  • 2018-05-20

Elin K skrev om AhClinic
    Jag gick dit för att fylla mina läppar med stylage, vilket jag aldrig gjort förut så jag var ganska nervös. När jag klev in så blev jag direkt bemött med 3 super glada och trevliga tjejer som direkt fick mig att bli super bekväm. Kändes som att jag varit där förut och att vi träffades igen. Tjejerna där är helt underbara! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Elin K
    Hej Elin!
    Tack så mycket Elin för dina ord! Skönt att vi fick dig känna dig bekväm!
  • 2018-05-20

Julia J skrev om AhClinic
    Väldigt bra bemötande och blev jättenöjd med mina läppar! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Julia J
    Hej Julia,
    Tack för dina ord och kul att du blev nöjd!

Amanda  N skrev om AhClinic
    Super bra bemötande och kände stor trygghet hos behandlaren! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Amanda  N
    Tack Amanda och vad bra att du kände dig trygg. Det är det viktigaste för oss att kunden är nöjd och känner sig trygg!

Zhima A skrev om AhClinic
    Jag har fyllt mina läppar (4 gånger) på Ahclinic och blir lika nöjd varje gång! Underbar personal som är otroligt trevliga och en behandlare som lyssnar på kundernas önskemål. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Zhima A
    Hej Zhima!
    Vi blir så glada över att höra dina fina ord till oss, tack så hemskt mycket!

Linnea L skrev om AhClinic
    1ml stylage till läpparna.
    Personalen var underbar och lugnande ner mig väldigt snabbt eftersom jag var så nervös.
    Jag förväntade mig trevlig personal och mötes av världens bästa , dom var så lungan och gav tydlig information på vad som kommer att hända.
    Jag kände mig så trygg så det är ända stället jag kommer gå till. Är så nöjd med mina läppar och upplevelsen. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Linnea L
    Tack så mycket Linnea! Det värmer verkligen i våra personalhjärtan när kunden känner sig trygg hos oss!
  • Ronja  L

2018-05-18

Ronja  L skrev om AhClinic
    Har gjort mina läppar vid flera tillfällen och alltid blivit mer än nöjd och fått bästa tänkbara bemötande varje gång. Kommer aldrig byta klinik och rekommenderar Aieh till alla💕 Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Ronja  L
    Tack finaste Ronja! Tack för att du rekommenderar oss!

Linn S skrev om AhClinic
    Har nu gjort fillers 3 gånger i läpparna.
    sköna tjejer som jobbar på ah clinic och de har bra bedövning.
    Kan varmt rekommendera!! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Linn S
    Tack så mycket Linn för dina ord!
  • 2018-05-16

Elin N skrev om AhClinic
    Har varit hos Aieh och gjort både botox och fillers i läpparna flera gånger. Känner mig som hemma varje gång jag kommer dit och skulle aldrig kunna tänka mig att gå till någon annan. Hon är den mest professionella jag någonsin stött på och hon och hennes underbara team gör att man känner sig trygg från dag 1. Rekommenderar AhClinic till alla! Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Elin N
    Åh Elin gud vad glada vi blir över att höra dina ord! Tack så hemskt mycket!
  • Sandra S

2018-05-16

Sandra S skrev om AhClinic
    Jag har varit på kliniken hos aieh flera gånger och jag kommer aldrig gå någon annanstans för att fylla mina läppar! Många är rädda för smärtan men dom har sån grym bedövning! Jag med sprutfobi blev så lugnad av personalen och kände ingenting! Världens trevligaste personal och så mysig klinik :) Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Sandra S
    Starkt av dig Sandra att du vågade trotts sprutfobi, vi vill kundens bästa och blir så glada när vi lyckas! Tack Sandra!
  • Lina L

2018-05-16

Lina L skrev om AhClinic
    Otroligt duktig personal. Löser problem så gott dem kan och håller kontakten tills kunden är nöjd. Otroligt bra med kunder, prataglada och super trevliga. Känner sig väl omhändetagen. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Lina L
    Hej Lina,
    tack för dina fina ord!
  • 2018-05-16

Hanna L skrev om AhClinic
    Jag fyllde läpparna men 1ml stylage. Personalen var väldigt professionella och lugnande. Jag kände mig väldigt trygg och blev supernöjd med resultatet. Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Hanna L
    Så kul att höra Hanna, tack så jätte mycket!
  • Nor S

2018-05-15

Nor S skrev om AhClinic
    Världens bästa klinik och världens bästa Aieh. Ingen gör läppar som henne. Det är så otroligt smärtfritt. Känner knappt ett litet stick. Hon är lugn, ej aggressiv som vissa andra kan vara. Man sitter och tar de lugnt där, ingen stress. ÄLSKAR AHCLINIC!!!!!!<3 <3 <3 <3 Läs mer
  • 2018-05-14

Gillary A skrev om AhClinic
    Jag hade tidigare varit hos en annan tjej o fixat mina läppar. Av en slump bokade jag in en konsultation på AH clinc och de visade sig att mina läppar var kaos. En timme senare kom jag ut då hon utan betalning tömde mina läppar och hjälpte mig flera gånger att försöka fixa kaoset Den tidigare tjejen hade gjort. Sedan började vi fylla på dom igen och jag kan inte bli nöjdare. Gjorde inte ens ont!

Riktigt grym service! Världens trevligaste och proffesionella! Så nöjd! Kommer aldrig låta någon annan röra mitt yttre! 😍😍🙏🏽🙏🏽 Läs mer
    2019-02-14 Ah C svarar Gillary A
    Så glad att vi kunde hjälpa dig Gillary och fixa dina läppar! Tack för dina fina ord!

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm