AhClinic

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på AhClinic.

Oss hittar du på Magnus Ladulåsgatan 9 på Södermalm i Stockholm. Vi erbjuder skönhetsbehandlingar bland annat med botox och fillers. Du kan till oss om du är intresserad av en läppförstoring, kindbehandling eller behandla rynkor med botox. Näskorrigeringar, behandlingar mot överdrivna svettningar och migränbehandlingar tillhör också en del av de behandlingar vi erbjuder.

Vi är ett team som gör allt för att du ska trivas hos oss samt få den optimala behandlingen och de som utför behandlingarna är legitimerade och certifierade. Hos oss är din trygghet och säkerhet en prioritering.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

info@ahclinic.se
08-775 00 83

Läs vad 258 kunder tycker om AhClinic

• 2019-12-13

Riam D skrev om AhClinic
    Lätt i handen när hon utför behandlingen, trevlig och man känner sig välkommen Läs mer
  • ROJBÎ A

2019-12-10

ROJBÎ A skrev om AhClinic
    Jätteduktig och genuin människa, hon är noggrann och lyssnar riktigt noga på ens önskemål, man märker att Aieh är utbildad och har hög kompetens inom det hon gör, är väldigt nöjd med mitt resultat och rekommenderar henne till alla, stylage L 0,8 ml första besöket och sen återbesök fyllde hon i mina läppar mer. Hon förtjänar allt bra i livet för det hon gör Läs mer
  • Karly K

Karly K skrev om AhClinic
    Best beauty clinic EVER. Have done lips fillers and Botox there for 2 years now and illl keep going there the rest of my life. Best service feels like home 💖 Aieh is the best 💖 Läs mer
  • 2019-11-27

Linus J skrev om AhClinic
    Varit hos ahclinic 3gånger för att fylla mina läppar, alltid supernöjd med resultatet. Alla är alltid trevliga och frågar om man vill ha någonting. De gör allt för att ha kunden i fokus! Läs mer
  • Jessica A

Jessica A skrev om AhClinic
    Kunde inte vara mer nöjd med min tearthrough behandling. Man blir så trevligt bemöt på kliniken och Aieh är ett proffs!
    ❤️ Läs mer
  • 2019-11-27

Agnes S skrev om AhClinic
    Har gått till olika företag och gjort läppar och botox men aldrig riktigt känt mig nöjd! Då såg jag att vissa influenser gick hit och jag tänkte varför inte testa! Jag har blivit otroligt bra mött på Ah Clinic och jag kommer verkligen komma hit igen! På mitt återbesök blev jag försenad men ringde dit och var inga problem att jag blev lite sen! Allt känns proffsigt och en underbart fin clinic!! Rekommenderas!! Läs mer
  • Susan M

Susan M skrev om AhClinic
    AhClinic vart jag rekommenderad att gå till och det var det bästa beslutet. Kommer absolut fortsätta hos dem och rekommendera vidare. Underbar och proffsig personal. Ett fantastiskt omhändertagande innan, under och efter behandling. Aieh kan verkligen arbeta med patienter av olika åldrar och förstår sig verkligen på symmetri och estetik, ögat för detalj i all mening. Läs mer
  • Isabell M

Isabell M skrev om AhClinic
    Helt klart det bästa bemötandet bland dem kliniker jag varit på. Personalen här ställer upp och har stor förståelse för dina behov som patient. De besitter stor kunskap och expertis inom sitt område. AhClinic har hjälpt många migränpatienter att vinna tillbaka sin vardag och många andra patienter har genom botox och fillers fått se och känna sin sanna skönhet. Läs mer
  • angelika d

2019-10-27

angelika d skrev om AhClinic
    Bemötandet var över mina förväntningar. Riktigt proffitionelt bemötande med super trevlig personal lyhörd till ens önskemål. Super lyxig känsla och omhändertagande. Jag fick en Botox behandling utförd. Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar angelika d
    Så glad att ni är nöjda! Hoppas vi ses snart igen!

Hamid P skrev om AhClinic
    Hon är grym! Den bästa! Skulle inte byta till någon annan. Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar Hamid P
    Vilken fin kommentar! Tack för de orden!

angelica p skrev om AhClinic
    Bästa Aieh! Alltid 100% nöjd💕 Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar angelica p
    Tack Angelica! Vi är 100% nöjd med dig också :)

veronica m skrev om AhClinic
    Alltid underbart bemötande, alltid professionella och alltid nöjd med resultatet efter en behandling! Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar veronica m
    Vad glad vi blir att du är nöjd över dina resultat Veronica! Hoppas vi ses snart igen!

mikaela w skrev om AhClinic
    Super trevlig personal och jätte mysigt ställe Läs mer
    2019-11-13 Ahclinic svarar mikaela w
    Hej Mikaela! Vad kul att du gillar oss! Du är varmt välkommen tillbaka, kram!
  • 2019-10-26

louise s skrev om AhClinic
    Alltid jättetrevlig service och mysig miljö Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar louise s
    Tack fina Louise! Du är alltid välkommen
  • 2019-10-16

sofia p skrev om AhClinic
    Rekommenderar Aieh starkt! Bästa bemötandet när man för första gången ska behandlas. Min nervositet släppte direkt när jag var på plats. Så proffsig och fint resultat. Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar sofia p
    Tack Sofia för dom fina orden! Hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-13

ulrika b skrev om AhClinic
    Finns ingen som Aieh, så himla duktig och proffessionell! Varje gång jag går dit är jag aldrig orolig för resultatet, man känner sig SÅ trygg i hennes händer! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar ulrika b
    Tack för dom fina orden Ulrika! Du är varmt välkommen tillbaka!
  • 2019-10-13

Maria D skrev om AhClinic
    Riktigt duktig på det hon gör, Aieh gör dina tankar och önskemål till verklighet. Jag var rädd för riskerna med fillers och om det skulle gå fel, men är så himla glad att jag hittade hit. Rekommenderar starkt till er som vill gå till en bra klinik med en pålitlig behandlare. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar Maria D
    Tack för förtroendet Maria! Hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-07

jesper b skrev om AhClinic
    Alltid oerhört bra service! Älskart stället! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar jesper b
    Så kul att höra Jesper! Vi gillar dig också!
  • 2019-10-05

anna b skrev om AhClinic
    Trevligt bemötande och lyhörd personal. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar anna b
    Tack fina du! Du är varmt välkommen tillbaka till oss!
  • 2019-09-30

elinor j skrev om AhClinic
    Världens bästa klinik! Rekommenderar alla varmt. Aieh är proffsig, noggrann och dessutom världens gulligaste person.
    Speciellt om man är nervös eller rädd, jag jobbar själv med service o ser ofta hur hon behandlar sina andra kunder då jag är där. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar elinor j
    Tack snälla Ellinor för den rekommendationen! Det värmer här hos oss på AH Clinic att läsa dina fina ord!
  • 2019-09-27

malin i skrev om AhClinic
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!!! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar malin i
    Tack snälla Malin för din rekommendation!
  • 2019-09-25

lilja l skrev om AhClinic
    Är otroligt nöjd med både resultat och hur jag blev bemött! Underbar upplevelse. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar lilja l
    Vi är glada att du är nöjd med oss! Kram till dig och tack för rekommendationen!
  • 2019-09-25

carolina u skrev om AhClinic
    Aieh är alltid lika omhändertagande och professionell. Skulle aldrig gå till någon annan! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar carolina u
    Värmer att läsa detta Carolina! Tack för dom orden.
  • 2019-09-22

yazmin i skrev om AhClinic
    Som nålrädd är Ahclinic bästa stället att gå till. Vart hos er nu 3 gånger och blir alltid såååå väl omhändertagen. Aieh är bäst och kommer aldrig gå till någon annan! ❤️ Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar yazmin i
    Vad fin du är Yasmin! Du är varmt välkommen tillbaka till oss. Tack för din rekommendation!
  • 2019-09-22

Magda Ö skrev om AhClinic
    Mkt kunnig personal. Fin service, lyhörd. Bästa stället jag varit på i Stockholm på mina 11 år i stan. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar Magda Ö
    Vi blir så glada att du är nöjd Magda! Kram till dig och tack för din rekommendation.
  • 2019-09-21

linnea h skrev om AhClinic
    Blir alltid trevligt bemött och det känns som att komma hem till en kompis varje gång! Superfräscha lokaler och personalen är mycket kunnig och professionell! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar linnea h
    Vad skönt att du känner så hos oss! Vi blir så glada av att läsa det. Ha det fint tills vi ses nästa gång! Kram och tack för din rekommendation.
  • therese s

2019-09-13

therese s skrev om AhClinic
    Jag blev jätte bra bemött och man kände sig verkligen välkommen.
    Jag ska absolut komma tillbaka Läs mer
  • 2019-09-13

hanna F skrev om AhClinic
    Kommer aldrig gå till någon annan, världens bästa! 😍 Läs mer
  • 2019-09-05

Müge C skrev om AhClinic
    Utförde en botoxbehandling. Supernjöd med både bemötande och behandling! Läs mer
  • 2019-09-04

ina C skrev om AhClinic
    Gjort filler för läpparna, stylage M hos AhClinic.Första gångerna 0,5 ml och den andra gången 2 månader senare 0,5 ml för ett längre hållbart resultat och för att kunna bygga upp läpparna så dom skulle se naturligt fylliga.Jag tycker att resultatet är vad jag förväntat mig och bad om att få, behålla min form så dom skulle bli naturligt fylliga läppar.
    Aldrig gjort någon typ av filler förut, är väldigt nöjd med kundbemötandet och resultat. Läs mer
  • 2019-09-03

Camila Å skrev om AhClinic
    Har gjort botox, fyra områden, och läppfiller. Här får du en fantastisk upplevelse. Aieh har en enormt hög kompetens inom området, ger det lilla extra och får dig att känna dig helt trygg. Hon överträffade mina förväntningar med råge! Läs mer
  • 2019-09-03

cassandra s skrev om AhClinic
    Extremt bra bemötande och jätte trevlig personal kommer garanterat komma tillbaka Läs mer
    2019-09-16 Ahclinic svarar cassandra s
    Tack snälla rara. Du är så välkommen tillbaka. Tack för din tid och rekommendation.
  • 2019-08-27

jennie j skrev om AhClinic
    Läppar fillers

Proffsigt allting: bemötande, utförandet, informativt och man känner sig hörd angående önskemål vad behandlingen ska uppnå samt rolig stämning som får en att slappna av.

Kan VERKLIGEN rekommendera denna klinik!!! A++++++++++ Läs mer
    2019-09-16 Ahclinic svarar jennie j
    Tack snälla Jennie, glädjer mig så mycket att du är nöjd och tack för att du tog dig tiden och skrev på reco. Hoppas vi ses snart igen.
  • SEYEDEH SOHEYLA M

2019-07-31

SEYEDEH SOHEYLA M skrev om AhClinic
    Jag är jätte nöjd med mitt resultat och kan varmt rekommendera henne till Alla jag känner. Trevligare bemötande hittar man inte någon annanstans 😊🌹 Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar SEYEDEH SOHEYLA M
    Hej fina Seyedeh!
    Vi på AhClinic är super glada att du är nöjd. Tack för din fina rekommendation <3
  • 2019-07-18

lovisa c skrev om AhClinic
    Känner mig jättetrygg hos Ahclinic och vet att jag alltid får den bästa upplevelsen och resultatet! Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar lovisa c
    Hej fina du!
    Tack snälla för din rekommendation! <3
  • 2019-07-08

Amanda N skrev om AhClinic
    Personalens bemötande var trevligt och förtroendeingivande. Jag är högst imponerad av den perfekta balansen mellan avslappnade samt professionella stämningen jag mötts av båda gångerna jag varit där. Och vad nöjd jag är med mitt resultat av läppar och vilka fina resultat jag sett irl. Kan varmt rekommendera denna klinik för alla!! Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar Amanda N
    Hej fina du!
    Glada är vi på AhClinic att du haft denna upplevelse hos oss! välkommen tillbaka <3
  • Alex W

2019-07-07

Alex W skrev om AhClinic
    AhClinic är sveriges bästa. Den klinik jag rekommenderar alla jag känner att gå till. Proffsigt, säkert, tryggt och supertrevligt bemötande. Skulle aldrig vilja gå till någon annan klinik ❤️ Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar Alex W
    Tack snälla du för dina fina ord!
    Välkommen tillbaka <3
  • Oriana M

2019-07-05

Oriana M skrev om AhClinic
    Köpte 2 områden botox och 0.5 ml fillers.
    Blev bemöt som en familjemedlem, va jätte nervös innan,är lite rädd för sprutor men med Aieh lugn och försiktighet så släpptes all rädsla.
    Kan vart rekommenderar AhClinic och den underbara personalen
    Vi ses snart igen❤️🔥 Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar Oriana M
    Tack fina du för de fina orden!
    Vi på Ahclinic är super glada att du känner dig trygg hos oss <3
  • Stina Ö

2019-07-05

Stina Ö skrev om AhClinic
    Jag gjorde Filler i läpparna och botox. Så trevligt och omhändertagande bemötande. Familjärt men professionellt. Jag har varit där för 2 år sedan och känner andra som går dit. Bara hört bra saker och de lever verkligen upp till sitt goda rykte. Aieh får en att känna sig så trygg och är så uppmuntrande. Läs mer
  • 2019-07-05

hanna b skrev om AhClinic
    Jag gjorde en läppförstoring för första gången i mitt liv och var lite orolig innan över resultatet. Jag har alltid varit lite emot den här typen av behandlingar och var rädd att jag skulle se ut som ett sk duck face efteråt. Tack och lov visade det sig inte alls behöva va/bli så, utan resultatet blev naturligt, precis som jag ville ha det. Hela behandlingen gick nästan helt smärtfritt och bemötandet va professionellt och vänskapligt på samma gång, mao toppen! Läs mer
  • 2019-06-29

Lia W skrev om AhClinic
    Superfina lokaler och lugnt, ödmjukt och professionellt bemötande, tack! Läs mer
  • 2019-06-27

madeleine h skrev om AhClinic
    Botoxbehandling. Jättefint resultat, proffsigt och underbart bemötande. Rekommenderar AhClinic varmt!
    Tack till Aieh och personal! Läs mer
  • 2019-06-23

zara z skrev om AhClinic
    Gjorde botox och kindben blev väldigt nöjd trevligt bemötande, har fått som en sårskårpa på ena kindbenet, antar det är rätt vanligt med så ingenting jag lägger större vikt på det läker, gjort ont i några dagar (ömt) men annars känns det fint och bra. Läs mer
  • 2019-06-21

• emma t

2019-06-21

emma t skrev om AhClinic
    Lip fillers.
    Bra genomgång av eventuella bieffekter och vad man ska tänka på efter. Kände mig trygg under ingreppet. Var väldigt nervös och rädd att inte få det resultat jag önskade. Bra och trevligt bemötande men kort konsultation, hade velat ha mer tid att förklara mina exakta önskemål. Resultatet blev bra, verkligen snyggt gjort, men inte 100% så som jag ville eftersom jag inte fick så mycket tid att förklara exakt hur jag ville ha slutresultatet. Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar emma t
    Hej Emma, tack för din feedback. Du går gärna höra av dig till oss och berätta hur du skulle vilja ha det för att du ska vara 100% nöjd. Skulle det vara något som skulle kunna gå att göra så bokar vi gärna in ett återbesök och ordnar det. Det är alltid kostnadsfritt med återbesök och vi gör allt för att ni ska bli så nöjda som möjligt. Så maila gärna oss på info@ahclinic.se. Glad midsommar.
  • 2019-06-20

ebba n skrev om AhClinic
    Botox 3 områden.
    Trevlig bemötande och super fräscha lokaler :-) Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar ebba n
    Tack snälla rara Ebba❤️ Tack för att du tog dig tiden. Välkommen åter
  • 2019-06-19

denize l skrev om AhClinic
    Super trevlig personal som ger jätte bra service, jag kände verkligen att jag var i trygga händer👍🏽 Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar denize l
    Tack fina Denize. Hoppas vi ses snart igen❤️
  • Jannice Jannice

2019-06-18

Jannice Jannice skrev om AhClinic
    Bäst! Om ni går till Aieh kommer ni bli supernöjd! Har gått till många ställen tidigare men nu har jag äntligen hittat ”mitt” ställe. Kommer aldrig låta någon annan göra filler och botox på mig. På Ahclinic kommer ni känna er så omhändertagen, trygg och supernöjd över resultatet. Rekommendera starkt! Gjort filler kindben och läppar och även botox. Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar Jannice Jannice
    Tack snälla Jannice. Alltid lika trevligt att ha dig på besök. ❤️
  • 2019-06-18

estelle m skrev om AhClinic
    Botox i pannan.

Tillmötesgående personal. Proffsiga. Kommer gärna tillbaka. Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar estelle m
    Tack fina för din rekommendation och för att du tog dig tiden. Du är så välkommen tillbaka❤️
  • 2019-06-17

riham A skrev om AhClinic
    Jätte trevligt bemötande och trevlig personal! Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar riham A
    Tack fina Riham❤️ Hoppas vi ses snart igen❤️