AhClinic

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på AhClinic.

Oss hittar du på Magnus Ladulåsgatan 9 på Södermalm i Stockholm. Vi erbjuder skönhetsbehandlingar bland annat med botox och fillers. Du kan till oss om du är intresserad av en läppförstoring, kindbehandling eller behandla rynkor med botox. Näskorrigeringar, behandlingar mot överdrivna svettningar och migränbehandlingar tillhör också en del av de behandlingar vi erbjuder.

Vi är ett team som gör allt för att du ska trivas hos oss samt få den optimala behandlingen och de som utför behandlingarna är legitimerade och certifierade. Hos oss är din trygghet och säkerhet en prioritering.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

info@ahclinic.se
08-775 00 83

Läs vad 216 kunder tycker om AhClinic

• 2019-06-23

zara z skrev om AhClinic
    Gjorde botox och kindben blev väldigt nöjd trevligt bemötande, har fått som en sårskårpa på ena kindbenet, antar det är rätt vanligt med så ingenting jag lägger större vikt på det läker, gjort ont i några dagar (ömt) men annars känns det fint och bra. Läs mer
  • 2019-06-21

• emma t

2019-06-21

emma t skrev om AhClinic
    Lip fillers.
    Bra genomgång av eventuella bieffekter och vad man ska tänka på efter. Kände mig trygg under ingreppet. Var väldigt nervös och rädd att inte få det resultat jag önskade. Bra och trevligt bemötande men kort konsultation, hade velat ha mer tid att förklara mina exakta önskemål. Resultatet blev bra, verkligen snyggt gjort, men inte 100% så som jag ville eftersom jag inte fick så mycket tid att förklara exakt hur jag ville ha slutresultatet. Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar emma t
    Hej Emma, tack för din feedback. Du går gärna höra av dig till oss och berätta hur du skulle vilja ha det för att du ska vara 100% nöjd. Skulle det vara något som skulle kunna gå att göra så bokar vi gärna in ett återbesök och ordnar det. Det är alltid kostnadsfritt med återbesök och vi gör allt för att ni ska bli så nöjda som möjligt. Så maila gärna oss på info@ahclinic.se. Glad midsommar.
  • 2019-06-20

ebba n skrev om AhClinic
    Botox 3 områden.
    Trevlig bemötande och super fräscha lokaler :-) Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar ebba n
    Tack snälla rara Ebba❤️ Tack för att du tog dig tiden. Välkommen åter
  • 2019-06-19

denize l skrev om AhClinic
    Super trevlig personal som ger jätte bra service, jag kände verkligen att jag var i trygga händer👍🏽 Läs mer
    2019-06-21 Ahclinic svarar denize l
    Tack fina Denize. Hoppas vi ses snart igen❤️
  • Jannice Jannice

2019-06-18

Jannice Jannice skrev om AhClinic
    Bäst! Om ni går till Aieh kommer ni bli supernöjd! Har gått till många ställen tidigare men nu har jag äntligen hittat ”mitt” ställe. Kommer aldrig låta någon annan göra filler och botox på mig. På Ahclinic kommer ni känna er så omhändertagen, trygg och supernöjd över resultatet. Rekommendera starkt! Gjort filler kindben och läppar och även botox. Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar Jannice Jannice
    Tack snälla Jannice. Alltid lika trevligt att ha dig på besök. ❤️
  • 2019-06-18

estelle m skrev om AhClinic
    Botox i pannan.

Tillmötesgående personal. Proffsiga. Kommer gärna tillbaka. Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar estelle m
    Tack fina för din rekommendation och för att du tog dig tiden. Du är så välkommen tillbaka❤️

riham A skrev om AhClinic
    Jätte trevligt bemötande och trevlig personal! Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar riham A
    Tack fina Riham❤️ Hoppas vi ses snart igen❤️

inas y skrev om AhClinic
    2019-06-23 Ahclinic svarar inas y
    Tack fina Inas❤️❤️❤️ Tack för den fina vasen och blommorna❤️

johanna h skrev om AhClinic
    Så professionella, härliga och duktiga! Alltid lika nöjd! Läs mer
    2019-06-23 Ahclinic svarar johanna h
    Tack fina Johanna❤️ hoppas vi ses snart igen❤️

elin j skrev om AhClinic
    En klinik med professionellt bemötande. Aieh fick mig att känna mig trygg och jag är supernöjd med mina läppar. Även om jag bor ca 40 mil från Stockholm kommer jag absolut komma tillbaka när det är dags att fylla på igen! Läs mer
  • isabella s

2019-06-16

isabella s skrev om AhClinic
    Besökte Ahclinic för första gången för någon vecka sedan för att försöka trolla bort mina bekymmersrynkor och förhoppningsvis inte längre se ut som en arg mamma. Trodde själv att det skulle bli svårt då argrynkan etsat sig fast rejält under dom senaste åren och nu mer eller mindre var djup som ett ärr. Jag hade aldrig gjort botox tidigare så var bra nervös. Nervositeten försvann dock snabbt med Aieh's professionella och trygga händer. Hon är extremt lyhörd, lugn och tillmötesgående å får en snabbt att skratta & känna sig som hemma. Ett stort plus är att dom följer upp behandlingen efter två veckor. Kom precis ut från återbesöket nu och är så fantastiskt nöjd. Det enda jag ångrar är att jag inte gick dit tidigare! Rekommenderar varmt Aieh och Ahclinic. 👍🏻 Läs mer
  • 2019-06-16

Denise O skrev om AhClinic
    Gjorde fillers och mina besök på AhClinic har bara varit positiva. Aieh är väldigt lyhörd vilket gör att man känner sig trygg med att man får det resultat man önskar. Läs mer
    2019-06-16 Ahclinic svarar Denise O
    Hej fina Denise!
    Tack snälla över dina varma och stärkande ord. Vi på AhClinic är glada att du känner så! Varmt välkommen tillbaka <3
  • 2019-06-15

thina h skrev om AhClinic
    Top notch klinik där perfektion, noggrannhet samt lyhördhet är i fokus och detta väldigt tydligt 🙌💕 Läs mer
    2019-06-16 Ahclinic svarar thina h
    Hej fina Thina!
    Tack snälla för dina fina ord, vi på AhClinic är glada över att du är nöjd med oss! Varmt välkommen tillbaka <3
  • Caroline S

2019-06-15

Caroline S skrev om AhClinic
    Gjorde en Botox behandling för argarynkan och mot migrän.
    Otrolig proffsig och som första gången kände jag mig avslappnad och i trygga händer. Kommer absolut gå tillbaka samt rekommendera till alla jag känner. Läs mer
    2019-06-16 Ahclinic svarar Caroline S
    Hej fina Caroline!
    Vi på AhClinic är otroligt glada över att du är nöjd, tack för din fina rekommendation. Varmt välkommen tillbaka <3
  • 2019-06-15

Anna Caroline B skrev om AhClinic
    Så professionell klinik och trevlig personal!
    Under mitt besök blev jag väldigt bra bemött av både service och personal. Rekommenderar starkt denna klinik! Läs mer
    2019-06-15 Ahclinic svarar Anna Caroline B
    Hej fina Anna!
    Tack snälla för dina fina ord, värmer verkligen! <3

linda ö skrev om AhClinic
    Helt fantastiskt bemötande och resultat!
    Skulle rekommendera alla att gå till världens finaste Aieh! Läs mer
    2019-06-15 Ahclinic svarar linda ö
    Tack så hjärtligt Linda. Dina ord värmer❤️

erica s skrev om AhClinic
    Alltid så trevligt och personligt bemötande Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar erica s
    Tack desamma till dig Erica. <3

Cecilia g skrev om AhClinic
    Underbart bemötande, trevlig och Professionell . Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar Cecilia g
    Tack snälla Cecilia. Uppskattar verkligen dina ord <3
  • 2019-06-13

Victoria k skrev om AhClinic
    Helt klart bland dem bästa i Sverige! Utmärkt service! Resultatet är högt öber förväntan! Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar Victoria k
    Tack snälla Victoria. <3 Glädjer oss att du är nöjd. <3
  • 2019-06-13

rebecca c skrev om AhClinic
    Alltid världens finaste bemötande❤ Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar rebecca c

2019-06-14 Ahclinic svarar mariana b
    Tack snälla rara Mariana. Du är så välkommen tillbaka
  • 2019-06-12

lena n skrev om AhClinic
    Bra bemötande. Blev nöjd med mina behandlingar. Mysig miljö. Kände trygghet hos personal Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar lena n
    Tack snälla Lena. Dina ord värmer.
  • 2019-06-11

alexander e skrev om AhClinic
    Blev väldigt bra bemött och behandlad under hela besöket av Aieh & Co. Så professionella och trevliga, hit kommer jag återvända! Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar alexander e
    Tack snälla Alexander. Du är så välkommen tillbaka
  • 2019-06-11

maya s skrev om AhClinic
    Gjorde botox i pannan + arg-rynkan för första gången, nöjd med resultatet och fick ett trevligt bemötande av personalen. Det var lite stojigt på kliniken när just jag var där, vilket gjorde att första intrycket inte blev så seriöst (det är antagligen inget vanligt, när jag var på återbesök var det superlungt). Men Aieh är superduktig och resultatet blev jättebra, rekomenderar verkligen att göra botox här. Läs mer
    2019-06-14 Ahclinic svarar maya s
    Tack snälla Maya. Tack för din feedback. Vi ska ta till oss detta. Du är välkommen åter
  • MARIANA A

2019-06-11

MARIANA A skrev om AhClinic
    Nöjd and beyond!
    Aieh är oerhört duktig och professionell. Noggrann med detalj känsla. Tveka inte på att gå hit, väl bemött och även om en behandling bara tar ca 15 min så är det så mysigt och trevligt att gå dit. Läs mer
    2019-06-11 Ahclinic svarar MARIANA A
    Tack snälla fina Mariana. Blir så glad av att höra att du trivs hos oss. <3
  • Matilda Q

2019-03-10

Matilda Q skrev om AhClinic
    Världens finaste Aieh! Man blir så väl omhändertagen och känner sig verkligen som hemma. Så generös och alltid proffsigt resultat. Rekommenderar Aieh till alla. 😘 Läs mer
    2019-06-11 Ahclinic svarar Matilda Q
    Tack snälla rara Matilda <3 Tack tack tack <3
  • Jessica L

2019-03-10

Jessica L skrev om AhClinic
    Världens bästa Aieh! Så duktig och man känner sig alltid så välkommen ❤️ Rekommenderar alla dar i veckan! Läs mer
    2019-06-11 Ahclinic svarar Jessica L
    Tack fina Jessica. Glädjer mig oerhört <3
  • Jennifer R

2019-02-17

Jennifer R skrev om AhClinic
    När man kommer till AhClinic så får man alltid ett sånt snällt välkomnande.
    Men det får man alltid när man kommer dit. Man får känslan av att man känt dom som jobbar där länge, det är sån avslappnad stämning.
    Jag har gjort fillers där tre gånger och botox en gång
    Jag har alltid blivit super nöjd när jag har varit på AhClinic. För det som är så bra är att dom alltid lyssnar på vad man som kund vill göra och gör efter ens egna önskemål. Jag vet att jag alltid är i trygga händer när jag är hos dom.
    Om man vill fixa nått så tycker jag alla ska till AhClinic. Läs mer
    2019-02-22 Ahclinic svarar Jennifer R
    Tack snälla rara Jennifer. Blir så himla glad att du känner så. Och stort tack för din fina rekommendation ❤️
  • 2019-02-15

Anna F skrev om AhClinic
    Världens bästa Aieh! ❤️ Man känner sig alltid så välkommen! Proffsig och oerhört duktig på det hon gör! Läs mer
    2019-02-15 Ahclinic svarar Anna F
    Fina Anna, tack för dina underbara ord!
  • 2019-02-15

Agnes H skrev om AhClinic
    Proffsiga, trevliga. Tar sin tid och får en att känna sig trygg. Otroligt fint resultat på både läppar och Botox i pannan. Minimal smärta. Så nöjd, kommer bara gå hit framöver. Läs mer
    2019-02-15 Ahclinic svarar Agnes H
    Hej Agnes!
    Vad glada vi blir av att höra dina fina ord! Du är så varmt välkommen tillbaka.
  • 2019-02-14

Paulina L skrev om AhClinic
    Aieh är världens bästa fillers behandlare!! Gjort mina läppar och även botox i pannan och jag kunde inte vara nöjdare!!! Kommer aldrig gå till någon annan ❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Paulina L
    Hej fina Paulina!
    Va glada vi blir av att höra att du är nöjd. Du är så varmt välkommen tillbaka.
  • emelie l

2019-02-13

emelie l skrev om AhClinic
    Tömning av fillers
    Mycket bra, super trevlig personal.
    Hört mycket bra om dom, och tyckte allt var super. Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar emelie l
    Hej Emelie!
    Tack för dina fina ord!
  • 2019-02-12

Esra G skrev om AhClinic
    Helt underbar klinik med grym service! När man både träffar aieh och nor så känner
    Man att man är i trygga händer! REKOMMENDERAR AHCLINIC STARKT Läs mer
    2019-02-22 Ahclinic svarar Esra G
    Tack fina Esra för dina fina ord. <3
  • 2019-02-03

Desire S skrev om AhClinic
    Supernöjd! Rekommenderar starkt Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Desire S
    Hej Desire!
    Va bra att du är nöjd och tack för du rekommenderar oss!
  • 2019-02-02

Nicole skrev om AhClinic
    Så fin och mysig lokal! Man får verkligen världens finaste bemötande av dem! Rekommenderar verkligen till alla! Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Nicole
    Hej Nicole!
    Tack så mycket för dina fina ord det värmer oss verkligen och tack för att du rekommenderar oss!
  • Bella E

2019-02-02

Bella E skrev om AhClinic
    Bästa kundbemötande, fin och classy klinik
    Jätte proffesionellt och är jätte nöjd med resultat
    Grymt jobbat Aieh ❤️❤️❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Bella E
    Hej Bella!
    Vad bra att du är nöjd med resultatet! Vi vill kundernas bästa så super tack för dina fina ord.
  • 2019-02-01

isabell R skrev om AhClinic
    Bästa stället jag har någonsin varit på ! Aieh är så duktig och så snäll :) Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar isabell R
    Hej Isabell!
    Vad kul att höra att det är det bästa stället du varit på, det är det vi vill uppnå! Tack så mycket för dina fina ord.
  • 2019-01-31

Nathalie T skrev om AhClinic
    Aieh utförde läppforsting med fillers på mig. Jag har varit kund hos aieh sen flera år tillbaka. Hon är alltid professionell när det kommer till sitt arbete. Desuttom är hon en jätte härlig människa med alltid ett leende på läpparna. Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Nathalie T
    Hej Nathalie!
    Vad glad jag blir av att höra dina fina ord! Du är alltid välkommen hit!
  • norah r

2019-01-30

norah r skrev om AhClinic
    Stylage M läpparna
    Finaste formen o supergulliga tjejer som jobbar där Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar norah r
    Hej Norah!
    Vi blir så glada över dina ord! Tack så mycket.
  • 2019-01-30

Jaqline M skrev om AhClinic
    Med gott samvete kan jag säga att jag litar på Aieh och hennes omdömde fullt ut. Alltid nöjd med alla olika behandlingar! Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Jaqline M
    Hej Jaqline!
    Gud så kul att du alltid är nöjd, tack så mycket!
  • Issa C

2019-01-26

Issa C skrev om AhClinic
    Är super nöjd hos er, blir lika bra varje gång jag besöker dig aieh ❤️❤️ Och är så glad att Nor börjat med naglar då är man där en gång i månaden och besöker er ❤️❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Issa C
    Hej Issa!
    Tack så mycket för dina underbara ord! Vi längtar redan efter nästa besök!
  • 2019-01-26

Mathilda W skrev om AhClinic
    Gjort fillers i läpparna hos Aieh, blivit super nöjd varje gång & skulle aldrig kunna gå till någon annan. Kan verkligen rekommendera att gå till Aieh, man känner sig alltid i trygga händer! ❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Mathilda W
    Hej Mathilda!
    Vad glad jag blir av att höra dina fina ord, tack så mycket!
  • Linnea H

2019-01-26

Linnea H skrev om AhClinic
    Känner mig alltid trygg i Aieh’s händer och litar alltid på henne! Hon får mig känna mig trygg och det känns som att träffa en kompis när man kommer dit! Kommer aldrig låta någon annan röra mitt ansikte 😅 Ni alla gör ett toppenjobb på salongen! ❤️ Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Linnea H
    Hej Linnea!
    Tack Linnea vad glada vi blir av att höra dina ord! Du är alltid varmt välkommen.
  • 2019-01-26

My B skrev om AhClinic
    Behöver inte ens titta efter hon är klar, vet att man alltid går därifrån flawless 😍 Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar My B
    Hej My!
    Underbara du, tack så mycket!
  • 2019-01-24

anna S skrev om AhClinic
    Jag är så glad att jag inte slutade leta efter en ny tjej för mina läppar, för aldrig har jag varit så nöjd. Kundens önskemål är i hundraprocentigt fokus,och Aieh är så lugn och hjälpsam och pedagogisk att det är omöjligt att inte slappna av. Resultatet blev perfekt, naturligt och lagom - precis så som jag ville ha det, men alltid är rädd att inte få då jag upplever att många behandlare ser förbi kundens önskemål, och fokuserar bara på hur de själva gillar det. En bra behandlare måste kunna blanda kundens önskan och sin egen professionella preferens. Dessutom är båda tjejerna jag träffade så roliga och välkomnande att det verkligen känns som man kommer till vänner istället för en steril klinik. Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar anna S
    Hej Anna!
    Så skönt att höra att du tycker om både oss och kliniken, det värmer verkligen våra hjärtan! Du är så välkommen och tack för dina fina ord!
  • annie h

2019-01-24

annie h skrev om AhClinic
    Köpte flera gånger skönhets behandlingar. Bra clinik i Stockholm med mkt snabb återkoppling till kunden.
    Aieh behandlaren släpper inte sin kund är nöjd med utförande arbete, följer upp kunden efter behandling. Noor receptionist mkt varm välmotagande när man kommer till cliniken. Fräscha nya lokaler ♥️♥️♥️ starkt rekommendera stället till nära o kära. En mkt professionell clinik i högsta grad 👌 Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar annie h
    Hej Annie!
    Vi vill kundens bästa och blir så glada när vi uppfyller era önskningar! Tack så mycket för dina ord.
  • 2019-01-23

Ida E skrev om AhClinic
    Jag är så sjukt nöjd med mina läppar & kinder, du är utan tvekan den bästa jag har gått till och du gör exakt det jag vill ha! Du är så himla fin & trevlig med, kommer aldrig byta ställe ♡ // hon med piercingarna ;) Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Ida E
    Hej Ida!
    Tack så mycket! Du är så välkommen tillbaka.
  • 2019-01-23

Ida V skrev om AhClinic
    Var länge tveksam om jag skulle fylla läpparna eller inte pågrund av rädsla. Tillslut gjorde jag det hos AhClinic och ångrar det inte en sekund. Aieh var så himla omhändertagande, trevlig och gav ett SÅ fint resultat. Trodde inte det stämde när recensionerna skrev att det inte ens gjorde ont, men det stämmer! Har nu fyllt två gånger och kommer aldrig gå någon annanstans. Längtar tills nästa gång. Dem är helt klart bäst i Stockholm. Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Ida V
    Hej Ida!
    Vad kul att jag kunde hjälpa dig komma över din rädsla! Tack för dina ord.
  • Diana A

2019-01-22

Diana A skrev om AhClinic
    Var först mycket tveksam kring om jag skulle fylla mina läppar då jag aldrig gjort det tidigare och var rädd för att bli missnöjd men, hörde gott om Aieh och bestämde mig för att prova. Jag kan säga att allt gick t.o.m. över min förväntan! Aieh är super duktig, hon lyssnar och uppfyller ens önskemål och vet exakt vad/hur hon ska göra. I dag har jag ett par naturliga och super snygga läppar, man skulle inte ens märka att jag gjort något med dem och det är jag så sjukt tacksam för! Ingen rör mitt ansikte förutom tjejerna på AhClinic.🙏🏼😍❤ Läs mer
    2019-02-14 Ahclinic svarar Diana A
    Hej Diana!
    Dina ord går verkligen rakt in i hjärtat, tack så mycket!

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm