AhClinic

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på AhClinic.

Oss hittar du på Magnus Ladulåsgatan 9 på Södermalm i Stockholm. Vi erbjuder skönhetsbehandlingar bland annat med botox och fillers. Du kan till oss om du är intresserad av en läppförstoring, kindbehandling eller behandla rynkor med botox. Näskorrigeringar, behandlingar mot överdrivna svettningar och migränbehandlingar tillhör också en del av de behandlingar vi erbjuder.

Vi är ett team som gör allt för att du ska trivas hos oss samt få den optimala behandlingen och de som utför behandlingarna är legitimerade och certifierade. Hos oss är din trygghet och säkerhet en prioritering.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

info@ahclinic.se
08-775 00 83

Läs vad 270 kunder tycker om AhClinic

• Joan S

2020-02-20

Joan S skrev om AhClinic
    Perfekt bemötande och lyssnar på kundens behov. Hit kommer jag igen! Läs mer
  • 2020-02-20

Katarina N skrev om AhClinic
    Mycket professionell, sätter verkligen kunden I första hand. Väldigt kunnig. Läs mer
  • 2020-02-19

Moa G skrev om AhClinic
    Gick på ett återbesök. Blir alltid så fint bemött och väl omhändertagen av de som jobbar där! De lever alltid upp till ens förväntningar och får en att känna sig som man är i trygga händer. ❤️ Läs mer
  • 2020-02-14

Jovana V skrev om AhClinic
    Fantastiskt,trevlig och vill komma tillbaka Läs mer
  • 2020-02-12

Sanna M skrev om AhClinic
    Toppen bemötande och proffsigt utfört. Blev väldigt nöjd med resultatet! Läs mer
  • 2020-02-10

Claudia C skrev om AhClinic
    Super duktig och kommer komma tillbaka igen! Rekommenderar stark! Läs mer
    2020-02-12 Ahclinic svarar Claudia C

2020-01-20 Ahclinic svarar Zerrin K
    Tack fina Zerrin. Hoppas vi ses snart igen
  • 2020-01-18

Linda T skrev om AhClinic
    Bästa kliniken🌟 är alltid såå nöjd❤️ Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Linda T
    Tack bästa Linda. Hoppas vi ses snart igen
  • 2020-01-16

Matilda F skrev om AhClinic
    Varit hos Aieh 4 gånger totalt för läppar och botox. Vid varje tillfälle som jag har varit där så har jag blivit så otroligt bra bemött och lämnar alltid AhClinic glad och nöjd. Aieh är så duktig, vänlig och professionell. Skulle aldrig välja att gå någon annanstans och rekommenderar alltid alla att vända sig till AhClinic för fillers eller liknande. Jag kan garantera alla att de är i goda händer och att man kommer att gå därifrån super nöjd, Aieh skulle aldrig tillåta något annat! Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Matilda F
    Tack fina Matilda. Du är så välkommen åter.

Johanna N skrev om AhClinic
    Naturligt och fint resultat utan smärta. Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Johanna N
    Tack så otroligt mycket för dina fina ord.

Jamila B skrev om AhClinic
    Så himla bra bemötande och expertis. Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Jamila B
    Tack fina Jamila. Hoppas vi ses snart igen

Angelica N skrev om AhClinic
    Super fint resultat, trevligt bemötande & smärtfri behandling! Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Angelica N
    Hjärtligt tack för din recension.
  • 2019-12-13

Riam D skrev om AhClinic
    Lätt i handen när hon utför behandlingen, trevlig och man känner sig välkommen Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Riam D
    Tack fina Riam, hoppas vi ses snart igen.
  • ROJBÎ A

2019-12-10

ROJBÎ A skrev om AhClinic
    Jätteduktig och genuin människa, hon är noggrann och lyssnar riktigt noga på ens önskemål, man märker att Aieh är utbildad och har hög kompetens inom det hon gör, är väldigt nöjd med mitt resultat och rekommenderar henne till alla, stylage L 0,8 ml första besöket och sen återbesök fyllde hon i mina läppar mer. Hon förtjänar allt bra i livet för det hon gör Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar ROJBÎ A
    Tack snälla rara Rojbi. Välkommen åter
  • Karly K

Karly K skrev om AhClinic
    Best beauty clinic EVER. Have done lips fillers and Botox there for 2 years now and illl keep going there the rest of my life. Best service feels like home 💖 Aieh is the best 💖 Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Karly K
    Thank you Karly for your kind words. hope that we'll see each other soon. <3
  • 2019-11-27

Linus J skrev om AhClinic
    Varit hos ahclinic 3gånger för att fylla mina läppar, alltid supernöjd med resultatet. Alla är alltid trevliga och frågar om man vill ha någonting. De gör allt för att ha kunden i fokus! Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Linus J
    Tack bästa Linus. Värmer så otroligt mycket.
  • Jessica A

Jessica A skrev om AhClinic
    Kunde inte vara mer nöjd med min tearthrough behandling. Man blir så trevligt bemöt på kliniken och Aieh är ett proffs!
    ❤️ Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Jessica A
    Tack snälla du. Blir så himla glad att läsa detta. <3
  • 2019-11-27

Agnes S skrev om AhClinic
    Har gått till olika företag och gjort läppar och botox men aldrig riktigt känt mig nöjd! Då såg jag att vissa influenser gick hit och jag tänkte varför inte testa! Jag har blivit otroligt bra mött på Ah Clinic och jag kommer verkligen komma hit igen! På mitt återbesök blev jag försenad men ringde dit och var inga problem att jag blev lite sen! Allt känns proffsigt och en underbart fin clinic!! Rekommenderas!! Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Agnes S
    Tack snälla rara Agnes, värmer så mycket att läsa detta. Så glad att du är nöjd och att du trivdes här.
  • Susan M

Susan M skrev om AhClinic
    AhClinic vart jag rekommenderad att gå till och det var det bästa beslutet. Kommer absolut fortsätta hos dem och rekommendera vidare. Underbar och proffsig personal. Ett fantastiskt omhändertagande innan, under och efter behandling. Aieh kan verkligen arbeta med patienter av olika åldrar och förstår sig verkligen på symmetri och estetik, ögat för detalj i all mening. Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Susan M
    Tack fina Susan. Det glädjer mig så otroligt mycket. Hoppas vi ses snart igen
  • Isabell M

Isabell M skrev om AhClinic
    Helt klart det bästa bemötandet bland dem kliniker jag varit på. Personalen här ställer upp och har stor förståelse för dina behov som patient. De besitter stor kunskap och expertis inom sitt område. AhClinic har hjälpt många migränpatienter att vinna tillbaka sin vardag och många andra patienter har genom botox och fillers fått se och känna sin sanna skönhet. Läs mer
    2020-01-20 Ahclinic svarar Isabell M
    Tack snälla du för dessa fina ord. Uppskattar det så mycket
  • angelika d

2019-10-27

angelika d skrev om AhClinic
    Bemötandet var över mina förväntningar. Riktigt proffitionelt bemötande med super trevlig personal lyhörd till ens önskemål. Super lyxig känsla och omhändertagande. Jag fick en Botox behandling utförd. Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar angelika d
    Så glad att ni är nöjda! Hoppas vi ses snart igen!

Hamid P skrev om AhClinic
    Hon är grym! Den bästa! Skulle inte byta till någon annan. Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar Hamid P
    Vilken fin kommentar! Tack för de orden!

angelica p skrev om AhClinic
    Bästa Aieh! Alltid 100% nöjd💕 Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar angelica p
    Tack Angelica! Vi är 100% nöjd med dig också :)

veronica m skrev om AhClinic
    Alltid underbart bemötande, alltid professionella och alltid nöjd med resultatet efter en behandling! Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar veronica m
    Vad glad vi blir att du är nöjd över dina resultat Veronica! Hoppas vi ses snart igen!

mikaela w skrev om AhClinic
    Super trevlig personal och jätte mysigt ställe Läs mer
    2019-11-13 Ahclinic svarar mikaela w
    Hej Mikaela! Vad kul att du gillar oss! Du är varmt välkommen tillbaka, kram!
  • 2019-10-26

louise s skrev om AhClinic
    Alltid jättetrevlig service och mysig miljö Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar louise s
    Tack fina Louise! Du är alltid välkommen
  • 2019-10-16

sofia p skrev om AhClinic
    Rekommenderar Aieh starkt! Bästa bemötandet när man för första gången ska behandlas. Min nervositet släppte direkt när jag var på plats. Så proffsig och fint resultat. Läs mer
    2019-11-08 Ahclinic svarar sofia p
    Tack Sofia för dom fina orden! Hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-13

ulrika b skrev om AhClinic
    Finns ingen som Aieh, så himla duktig och proffessionell! Varje gång jag går dit är jag aldrig orolig för resultatet, man känner sig SÅ trygg i hennes händer! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar ulrika b
    Tack för dom fina orden Ulrika! Du är varmt välkommen tillbaka!
  • 2019-10-13

Maria D skrev om AhClinic
    Riktigt duktig på det hon gör, Aieh gör dina tankar och önskemål till verklighet. Jag var rädd för riskerna med fillers och om det skulle gå fel, men är så himla glad att jag hittade hit. Rekommenderar starkt till er som vill gå till en bra klinik med en pålitlig behandlare. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar Maria D
    Tack för förtroendet Maria! Hoppas vi ses snart igen!
  • 2019-10-07

jesper b skrev om AhClinic
    Alltid oerhört bra service! Älskart stället! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar jesper b
    Så kul att höra Jesper! Vi gillar dig också!
  • 2019-10-05

anna b skrev om AhClinic
    Trevligt bemötande och lyhörd personal. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar anna b
    Tack fina du! Du är varmt välkommen tillbaka till oss!
  • 2019-09-30

elinor j skrev om AhClinic
    Världens bästa klinik! Rekommenderar alla varmt. Aieh är proffsig, noggrann och dessutom världens gulligaste person.
    Speciellt om man är nervös eller rädd, jag jobbar själv med service o ser ofta hur hon behandlar sina andra kunder då jag är där. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar elinor j
    Tack snälla Ellinor för den rekommendationen! Det värmer här hos oss på AH Clinic att läsa dina fina ord!
  • 2019-09-27

malin i skrev om AhClinic
    Mycket trevligt och professionellt bemötande!!! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar malin i
    Tack snälla Malin för din rekommendation!
  • 2019-09-25

lilja l skrev om AhClinic
    Är otroligt nöjd med både resultat och hur jag blev bemött! Underbar upplevelse. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar lilja l
    Vi är glada att du är nöjd med oss! Kram till dig och tack för rekommendationen!
  • 2019-09-25

carolina u skrev om AhClinic
    Aieh är alltid lika omhändertagande och professionell. Skulle aldrig gå till någon annan! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar carolina u
    Värmer att läsa detta Carolina! Tack för dom orden.
  • 2019-09-22

yazmin i skrev om AhClinic
    Som nålrädd är Ahclinic bästa stället att gå till. Vart hos er nu 3 gånger och blir alltid såååå väl omhändertagen. Aieh är bäst och kommer aldrig gå till någon annan! ❤️ Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar yazmin i
    Vad fin du är Yasmin! Du är varmt välkommen tillbaka till oss. Tack för din rekommendation!
  • 2019-09-22

Magda Ö skrev om AhClinic
    Mkt kunnig personal. Fin service, lyhörd. Bästa stället jag varit på i Stockholm på mina 11 år i stan. Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar Magda Ö
    Vi blir så glada att du är nöjd Magda! Kram till dig och tack för din rekommendation.
  • 2019-09-21

linnea h skrev om AhClinic
    Blir alltid trevligt bemött och det känns som att komma hem till en kompis varje gång! Superfräscha lokaler och personalen är mycket kunnig och professionell! Läs mer
    2019-10-14 Ahclinic svarar linnea h
    Vad skönt att du känner så hos oss! Vi blir så glada av att läsa det. Ha det fint tills vi ses nästa gång! Kram och tack för din rekommendation.
  • therese s

2019-09-13

therese s skrev om AhClinic
    Jag blev jätte bra bemött och man kände sig verkligen välkommen.
    Jag ska absolut komma tillbaka Läs mer
  • 2019-09-13

hanna F skrev om AhClinic
    Kommer aldrig gå till någon annan, världens bästa! 😍 Läs mer
  • 2019-09-05

Müge C skrev om AhClinic
    Utförde en botoxbehandling. Supernjöd med både bemötande och behandling! Läs mer
  • 2019-09-04

ina C skrev om AhClinic
    Gjort filler för läpparna, stylage M hos AhClinic.Första gångerna 0,5 ml och den andra gången 2 månader senare 0,5 ml för ett längre hållbart resultat och för att kunna bygga upp läpparna så dom skulle se naturligt fylliga.Jag tycker att resultatet är vad jag förväntat mig och bad om att få, behålla min form så dom skulle bli naturligt fylliga läppar.
    Aldrig gjort någon typ av filler förut, är väldigt nöjd med kundbemötandet och resultat. Läs mer
  • 2019-09-03

Camila Å skrev om AhClinic
    Har gjort botox, fyra områden, och läppfiller. Här får du en fantastisk upplevelse. Aieh har en enormt hög kompetens inom området, ger det lilla extra och får dig att känna dig helt trygg. Hon överträffade mina förväntningar med råge! Läs mer
  • 2019-09-03

cassandra s skrev om AhClinic
    Extremt bra bemötande och jätte trevlig personal kommer garanterat komma tillbaka Läs mer
    2019-09-16 Ahclinic svarar cassandra s
    Tack snälla rara. Du är så välkommen tillbaka. Tack för din tid och rekommendation.
  • 2019-08-27

jennie j skrev om AhClinic
    Läppar fillers

Proffsigt allting: bemötande, utförandet, informativt och man känner sig hörd angående önskemål vad behandlingen ska uppnå samt rolig stämning som får en att slappna av.

Kan VERKLIGEN rekommendera denna klinik!!! A++++++++++ Läs mer
    2019-09-16 Ahclinic svarar jennie j
    Tack snälla Jennie, glädjer mig så mycket att du är nöjd och tack för att du tog dig tiden och skrev på reco. Hoppas vi ses snart igen.
  • SEYEDEH SOHEYLA M

2019-07-31

SEYEDEH SOHEYLA M skrev om AhClinic
    Jag är jätte nöjd med mitt resultat och kan varmt rekommendera henne till Alla jag känner. Trevligare bemötande hittar man inte någon annanstans 😊🌹 Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar SEYEDEH SOHEYLA M
    Hej fina Seyedeh!
    Vi på AhClinic är super glada att du är nöjd. Tack för din fina rekommendation <3
  • 2019-07-18

lovisa c skrev om AhClinic
    Känner mig jättetrygg hos Ahclinic och vet att jag alltid får den bästa upplevelsen och resultatet! Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar lovisa c
    Hej fina du!
    Tack snälla för din rekommendation! <3
  • 2019-07-08

Amanda N skrev om AhClinic
    Personalens bemötande var trevligt och förtroendeingivande. Jag är högst imponerad av den perfekta balansen mellan avslappnade samt professionella stämningen jag mötts av båda gångerna jag varit där. Och vad nöjd jag är med mitt resultat av läppar och vilka fina resultat jag sett irl. Kan varmt rekommendera denna klinik för alla!! Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar Amanda N
    Hej fina du!
    Glada är vi på AhClinic att du haft denna upplevelse hos oss! välkommen tillbaka <3
  • Alex W

2019-07-07

Alex W skrev om AhClinic
    AhClinic är sveriges bästa. Den klinik jag rekommenderar alla jag känner att gå till. Proffsigt, säkert, tryggt och supertrevligt bemötande. Skulle aldrig vilja gå till någon annan klinik ❤️ Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar Alex W
    Tack snälla du för dina fina ord!
    Välkommen tillbaka <3
  • Oriana M

2019-07-05

Oriana M skrev om AhClinic
    Köpte 2 områden botox och 0.5 ml fillers.
    Blev bemöt som en familjemedlem, va jätte nervös innan,är lite rädd för sprutor men med Aieh lugn och försiktighet så släpptes all rädsla.
    Kan vart rekommenderar AhClinic och den underbara personalen
    Vi ses snart igen❤️🔥 Läs mer
    2019-08-27 Ahclinic svarar Oriana M
    Tack fina du för de fina orden!
    Vi på Ahclinic är super glada att du känner dig trygg hos oss <3

Magnus Ladulåsgatan 9, 118 65 Stockholm