Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, 118 65 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Ah Clinic i Sollentuna!

Vi erbjuder en rad plastikkirurgiska behandlingar. Däribland hittar du botox, näskorrigering, åtgärder av dubbelhaka, ärr och behandling av kärl.

Dr. Nybacka är mycket professionell och specialiserad inom kirurgi och estetiska behandlingar. Han har undervisat både läkare, sjuksköterskor och tandläkare och hans erfarenhet sträcker sig även till ögonlockskirurgi och bröstplastik.

Kontakta oss via mejl eller telefon för att boka en tid, vi ser fram emot ditt besök!

Läs vad 47 kunder tycker om Ah Clinic

• Jennifer E
    Jennifer E skrev om Ah Clinic
    Fin lokal och trevligt bemötande, samt kunnig personal.
  • Jenni V
    Jenni V skrev om Ah Clinic
    Bästa kliniken 👌 Duktig personal..fin klinik. Proffsigt bemötande. Rekommenderas starkt!
  • Mey S
    Mey S skrev om Ah Clinic
    Bemötandet var genuint, varmt och mycket glad personal. Jag har upplevt bara positivt bemötande! Lyhörda och uppfyllde mina önskningar men fick även råd.

Jag blekte mina tänder och la fillers på båda läppar och annat område runt munnen.
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Ah Clinic
    Utmärkt bemötande. Pålitlig clinic.
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Ah Clinic
    Grymt! Duktig och kunnig personal. Men känner sig trygg och omhändertagen där.
  • Ishtar T
    Ishtar T skrev om Ah Clinic
    Professionellt bemötande, pedagogiskt genom varje steg och följde även upp för att se att jag var nöjd och mådde bra efter behandlingen.
  • Marina N
    Marina N skrev om Ah Clinic
    Otroligt bra service hos bästa tjejen! Man känner sig varmt välkommen direkt och man vill absolut komma tillbaka!
    Bästa stället jag varit på, rekommenderar detta ställe till alla! Kunde jag ge 10 stjärnor skulle dom få det.
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Ah Clinic
    Jag tyckte de var kunniga och duktiga. De hade skapat en image via sociala medier att de såg/hade tid för varje kund osv vilket jag tyvärr inte upplevde och därför blev lite besviken på. De var mer fokuserade på kunden före och hälsade knappt. Var i och för sig där sent på dagen så de var förmodligen trötta. Resultatet är jag nöjd med!
  • Narmin R
    Narmin R skrev om Ah Clinic
    Världens bästa klinik och personal, rekommenderar den starkt till ALLA som vill göra fillers och/eller botox
  • Ruya A
    Ruya A skrev om Ah Clinic
    Väldigt trevlig personal utmärkt jobb. Super nöjd!
  • Hulya S
    Hulya S skrev om Ah Clinic
    Glad trevlig snäll personal . Bästa service
  • Beatrice J
    Beatrice J skrev om Ah Clinic
    Absolut bästa kliniken i Sverige inom skönhetsingrepp. Kunnig personal, och strålande bemötande. Mycket nöjd stamkund!
  • Victoria S
    Victoria S skrev om Ah Clinic
    Fantastiskt trevlig och kompetent tjej som utför filler behandlingar. Väldigt noggrann, hjälpsam och proffesionell! Rekommenderas starkt!
  • Louise S
    Louise S skrev om Ah Clinic
    Gjorde lipfillers! Supernöjd med servicen och bemötandet, riktigt härlig personal! Aieh vet precis vad hon håller på med!
  • Maria T
    Maria T skrev om Ah Clinic
    Underbar personal och så duktig behandlare
  • Giulia W
    Giulia W skrev om Ah Clinic
    Professionella, lyhörda, trevliga, fräscht och super bra service.
  • Amanda W
    Amanda W skrev om Ah Clinic
    Jag fyllde mina läppar hos bästa Ah Clinic! Jätte trevlig personal som ger all information man behöver så att man känner sig trygg! Jätte nöjd med resultatet kommer definitivt tillbaka. // Amanda
  • Izabelle N
    Izabelle N skrev om Ah Clinic
    Proffs proffs proffs! Man känner sig trygg och väl omhändertagen. Sen blir det ju dödssnyggt också!
  • Katherine M
    Katherine M skrev om Ah Clinic
    Redan från första början kändes det rätt. Aieh är en person som vet exakt vad hon gör, man känner sig säker. Jag gjorde Fillers i mina läppar, allra första gången hos henne. Jag kan inte tänka mig gå till ngn annan. Även vänner som jag rekommenderat till henne säger samma sak.
    Aieh är inte bara proffsig, hon känns som en vän man har haft i evigheter.
  • Maryam S
    Maryam S skrev om Ah Clinic
    väldigt bra. trevligt, kunnigt.
  • Eva A
    Eva A skrev om Ah Clinic
    Amazing service ! Lovely atmosphere
  • Shadi A
    Shadi A skrev om Ah Clinic
    En seriös klink med en kunnig och professionell behandlare och ett jätte bra bemötande. Man känner sig trygg och att de lyhörda. Jag blir alltid jätte nöjd varje gång jag har varit hos Aieh och det har aldrig varit några komplikationer efter en behandling, jag rekommenderar starkt!
  • Karina O
    Karina O skrev om Ah Clinic
    Jätte fin personal, blir omhändertagen väl. Smärtfri behandling, får bra information och bästa resultat! Jätte nöjd!
  • Natalie F
    Natalie F skrev om Ah Clinic
    är jätte nöjd med företaget varit på besök 4 gånger gjort fillers. jätte trevliga varje gång.
    rekomenderar
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Ah Clinic
    Både proffesionellt välmottagande då jag kände mig "som hemma" redan vid första tillfället! Kände att jag var i trygga händer då hon förstod hur jag ville ha det och arbetade noggrant utan stress. Har varit på Ah Clinic flera tillfällen och alltid lika nöjd med resultatet!
  • Mina S
    Mina S skrev om Ah Clinic
    Proffsig, ärlig & duktig! Varit till flera andra tidigare, men nu byter jag inte.
  • Felicia L
    Felicia L skrev om Ah Clinic
    Super bra! Aisha välkomnade en och tog emot en väldigt bra. Kommer garanterat komma tillbaka igen.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Ah Clinic
    Hej! Väldigt dåligt bemötande från denna företag. Fick vid min andra filler behandling hos Aieh en infektion i läppen,där min läpp blev hård, blodig, och såg riktigt hemskt ut. Blev besök på akuten 3 ggr, fick mediciner utskrivna, samt sjukskrivning. Led av smärta där jag varken sov eller kunde borsta tänderna/äta bra under 2 veckors tid. Fick noll hjälp ifrån denna behandlare, slösade tusentals kronor på på att få bort fillern (hos annan behandlare, annat företag) vilket Aieh lovade stå för, Men aldrig gjorde det. Blev dåligt och oproffsigt bemött efter min skada hos denna behandlare. Dom tusentals kronorna jag fick slösa har jag än idag efter flera månader ej fått tillbaks, och hon vägrar ge dessa tillbaka till mig. Blev hjälplös då jag aldrig fick någon hjälp på grund av detta någonstans alls, försökte med allt. Kan sammanfatta det som, dålig behandlare i denna företag, hjärtlös och oproffsig. Ångrar helt och hållet att jag besökte denna person från första början.
  • Elin O
    Elin O skrev om Ah Clinic
    Superbra! Väldigt lyhörd och trevlig tjej som utför behandlingarna.
  • Lalash H
    Lalash H skrev om Ah Clinic
    Fantastiskt bemötande och riktigt omhändertagande personal!
  • Angela G
    Angela G skrev om Ah Clinic
    Toppen bemötande! Super trevliga tjejer och bra behandlare
  • Therese J
    Therese J skrev om Ah Clinic
    Supertrevligt bemötande! Professionella och jättefint resultat. Är såå nöjd, rekommenderar ah clinic varmt!
  • Martina E
    Martina E skrev om Ah Clinic
    Så kunnig och trevligt bemötande.
  • Amanda B
    Amanda B skrev om Ah Clinic
    Fantastiskt bra bemötande och härlig personal på plats. Har vart på många olika kliniker tidigare men aldrig varit så nöjd med slutresultatet som på Ah Clinic.

Proffesionellt bemötande och mottagande av kunder. Rekommenderar er alla att gå till Aieh om ni vill ha fantastiskt fina läppar.
  • Denise A
    Denise A skrev om Ah Clinic
    Noggran, service inriktade, trevliga.
  • Mahana L
    Mahana L skrev om Ah Clinic
    Fick ett jätte bra bemötande redan från första sekund jag klev in i deras klinik av Michelle! Super trevlig och proffesionell personal som tog hand om mig på alla sätt. Jag gjorde en läppbehandling med Stylage M, första gången jag Inte fick ont av varken sticket eller medlet, samt när Aieh masserade läpparna, inte ens minsta lilla smärta, det kallar jag bra händer! Fick all info man behöver inför och efter en behandling, även under behandlingen förklarade hon mycket.
    Kommer till 100% att gå tillbaka till dom framöver och även rekomendera till alla jag känner.
  • Malin E
    Malin E skrev om Ah Clinic
    Bästa servicen och bästa hjälp på alla sätt. Finns inget att klaga på. Aieh gör ett grymt arbete och utför det på absolut bästa sätt.
  • Madeleine S
    Madeleine S skrev om Ah Clinic
    Jättenöjd! Proffsigt bemötande!
  • Ida N
    Ida N skrev om Ah Clinic
    HELT FANTASTISKT!!!
    Världens finaste personal och även behandlingar, varje gång jag går därifrån är jag nöjdast.
  • Annie E
    Annie E skrev om Ah Clinic
    Alltid bästa bemötande och resultat, Aieh ser till att man är nöjd när man går därifrån och man blir så varmt bemött. Hon är dessutom otroligt duktig och professionell i sitt arbete 😊 Rekommenderar starkt!
  • Kashan T
    Kashan T skrev om Ah Clinic
    Hej! Jag utförde fillers behandling (läppar) hos Ah Clinic. Jag kunde inte vara mer än nöjd. Underbar bemötande, resultat samt personal. Jag rekommenderar och uppskattar de stort. Heja Ah Clinic
  • Amelia H
    Amelia H skrev om Ah Clinic
    Älska!! Fantastiska tjejer och läpparna är 10/10. Inte haft några problem med mina läppar och fortfarande väldigt fina
  • Nicole A
    Nicole A skrev om Ah Clinic
    Jag tycker att denna klinik gör sitt jobb utmärkt, både i att se kunden och att utföra behandlingen proffsigt samt att jag kände mig i väldigt trygga händer under hela behandlingen och besökets gång, vilket jag tycker är viktigt. Man känner ett förtroende som går att lita på. Kan heller inte glömma att poängtera den härliga kemin som personalen utger, väldigt mycket positivitet & glädje! Superbra! Jag kommer komma tillbaka.
  • Rima R
    Rima R skrev om Ah Clinic
    Snyggt jobb, önskades bara att få en hel spruta inte en halv 👌
  • Lena M
    Lena M skrev om Ah Clinic
    Tog kontakt med kliniken för att förstora läpparna. Resultatet överträffade mina förväntningar! Går gärna dit igen och rekommenderat kliniken varmt.
  • Rebecca R
    Rebecca R skrev om Ah Clinic
    Trevligt bemötande och mycket proffsigt utförd behandling.
  • Ariadna N
    Ariadna N skrev om Ah Clinic
    Väldigt bra bemötande , bästa kundservice och lätt kontakt. Aieh gör ett fantastiskt bra jobb. I Love it! Lätt stans bästa klinik! Rekommenderar starkt till alla som vill ha snygga läppar , kinder m.m

Magnus Ladulåsgatan 25, 118 65 Stockholm