Topp 25 rynkborttagare

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Lena B
    Lena B: bra och snabbt bemötande. informativt. Gjort en cooltech behandling som jag är nöjd med. Har bokat ytterligare en.

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Erica B
    Erica B: Helt fantastisk! Kändes så tryggt och resultatet blev AMAZING!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Alexandra J
    Alexandra J: Isabella är jätteduktig och fransarna håller mycket längre än hos de salonger jag besökt tidigare :)

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Annelie
    Annelie: Trevliga och proffesionellt bemötande, jag är nöjd!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Oss Hår och Skönhetssalong

Västra Hamngatan 13A, Göteborg
    Vi hjälper din skönhet på traven, inifrån och ut! Välkommen till Oss!
    Nathalie W
    Nathalie W: Fin och trevlig salong. Min härliga frisör Jennifer är grym! Alltid jättenöjd med både klipp och färg.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Liala B
    Liala B: Superbra service vid bokning och information av behandlingen. Vi behandlingen upplystes jag hela tiden om vad som gjorde...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Josefin E
    Josefin E: Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Kristina S
    Kristina S: Trevlig kunnig personal. Vänligt bemötande och lätt att få tid .

Lasercenter

Solna Torg 19, Solna
    Vi erbjuder exklusiva behandlingar med marknadens mest avancerade och dokumenterade utrustning till humana, rimliga priser. Våra mål har alltid varit säkra, effektiva och högkvalitativa behandlingar m...
    Therese S
    Therese S: Vänligt positivt proffesionellt !!!

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Patrik S
    Patrik S: Operation övre ögonlocken. Mycket trevlig och omtänksam personal. Väldigt nöjd😊

Citylaser

NORRA HAMNGATAN 18, Göteborg
    Välkommen in till vår fina salong på Norra hamngatan 18!
    Malin D
    Malin D: Väldigt nöjd! Trevlig professionell personal och bra resultat på behandlingen! Rekommenderar!

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Linn B
    Linn B: Mycket professionell och man blir alltid lika nöjd!

Nova Laserklinik

Folkungagatan 14, Göteborg
    Varmt välkommen till Nova Laserklinik. Vi kan erbjuda dig det mesta inom skönhetsbehandlingar. Vi sätter alltid dig som kund i fokus och jobbar alltid för att erbjuda skräddarsydda lösningar till så h...
    Birdy B
    Birdy B: Nova och Savå är grymma. Bra och professionella.

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Nathalie E
    Nathalie E: Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Raija Z
    Raija Z: Bra kundvård. God service . Stor variation av behandlingar

iClinic Stockholm

Grevgatan 35, Stockholm
    eva h
    eva h: Killian är då duktig!! Råkade hamna på en annan salong och vilken skillnad!!

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Maddalena M
    Maddalena M: It was fine but these annoying and too frequent questionnaires with rules on how much I should write or not write are EX...

Advanced Skin Care

Fjärde Långgatan 25, Göteborg
    Josefin R
    Josefin R: Mycket bra och proffsig personal

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, Stockholm
    Kom in få en riktigt proffsig behandling hos oss på Brantingsgatan!
    Frida B
    Frida B: Kan varmt rekommenderas! Professionella, kunniga och ett gediget bemötande!

A-Kliniken

Vretenvägen 13B, Solna
    Leg. sjuksköterska med många års erfarenhet. Behandlingar som fillers, botox, IPL hårborttagning, behandling mot håravfall m.m. Välkommen!
    Emelie S
    Emelie S: Bästa stället att göra fillers på. Trevlig och proffsig personal och grymt resultat! Tummen upp!

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Julias Fillers

Köpmangatan 12, Södertälje
    Välkommen till oss på Julias Fillers! Vi erbjuder fillers, botox och dermapen och har lång erfarenhet av hudvård och skönhetsbehandlingar.
    Sanna H
    Sanna H: Har bara positivt och säga om Julia. Kommer såklart fortsätta gå till Julia. Blev fint bemött och utförandet och resulta...

Fillers Institute

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Drygt 20års erfarenhet av kirurgi och intensivvård och 10års specialisering på estetisk medicin. Välkommen till oss när du vill se yngre ut utan risk!
    Cecilia G
    Cecilia G: Trevligt och mycket professionellt