Alla kategorier Skönhet Botox Stockholms län

Botox i Stockholms län

Letar du efter någon som kan utföra en botoxbehandling i Stockholms län? Här på Reco.se listar vi de mest aktuella och bäst rekommenderade klinikerna i ditt område! Bara att jämföra och hitta den klinik som passar dig och dina önskemål.

Botox har fler användningsområden än att släta ut rynkor och kan användas i medicinska syften för att bland annat motverka migrän och spänningshuvudvärk, häftig svettning och tandgnissling. Dess muskelavslappnande effekt gör att spänningar löses upp och musklerna slappnar av så att symtomen minskas eller till och med försvinner helt.

När du ska välja klinik kan det vara bra att kolla vilka certifikat och utbildningar personalen har. Var noga med att de som utför behandlingen vet vad de gör och att de har sterila verktyg och att du vet vilka preparat som används. Det finns i skrivande stund ingen laglig reglering på vem som får utföra den här typen av behandlingar, men det kan fortfarande vara bra att känna sig bekväm med den som utför behandlingen.

Botox
Södertälje  (1 st)

Topp 25 rynkborttagare i Stockholms län

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Nadja K
    Nadja K: Väldigt trevlig personal! Jag har testat ansiktsbehandling och diatermi och båda är jag mycket nöjd med.

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Jasmine T
    Jasmine T: Bra bemötande och proffesionell personal! Super nöjd med min läppbehandling med 1ml Stylage!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Mattias O
    Mattias O: Toppservice! Jättetrevligt bemötande!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Lina L
    Lina L: Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Ann-charlotte D
    Ann-charlotte D: Trevligt och proffsigt bemötande. Behandlingen kändes bra och jag fick en bra bild av de olika momenten som ingick.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Malin V
    Malin V: Trevligt och proffsigt bemötande hos Ung för Evigt. Kände mig trygg.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Stavros L
    Stavros L: Toppen Välbemöt och mycket hjälpsamma

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Lars W
    Lars W: En ögonlocksoperation som blev mycket lyckad tack vare duktig personal och bra bemötande. Resultatet är över förväntan. ...

Lasercenter

Solna Torg 19, Solna
    Vi erbjuder exklusiva behandlingar med marknadens mest avancerade och dokumenterade utrustning till humana, rimliga priser. Våra mål har alltid varit säkra, effektiva och högkvalitativa behandlingar m...
    Therese S
    Therese S: Vänligt positivt proffesionellt !!!

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Sara A
    Sara A: jag vill ta bort min förra kommentar då jag blandande ihop ställena. Men hur gör man det? Jag tycker renew skin var su...

Julias Fillers

Köpmangatan 12, Södertälje
    Välkommen till oss på Julias Fillers! Vi erbjuder fillers, botox och dermapen och har lång erfarenhet av hudvård och skönhetsbehandlingar.
    Ilona H
    Ilona H: Bästa Julia som alltid är lika glad och ger topp service. Hon ser alltid till att fylla dina behov och önskemål och man ...

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Nathalie E
    Nathalie E: Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

iClinic Stockholm

Grevgatan 35, Stockholm
    Emily K
    Emily K: Väldigt nöjd med iclinic. Kilian fick mig att känna mig lugn fast jag var jättenervös egentligen! Och nu ser jaf 10 år...

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Esthetic Clinic

Brantingsgatan 43, Stockholm
    Kom in få en riktigt proffsig behandling hos oss på Brantingsgatan!
    Frida B
    Frida B: Kan varmt rekommenderas! Professionella, kunniga och ett gediget bemötande!

Klinik Storgatan

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Kristina W
    Kristina W: Very friendly and professional service

Fillers Institute

Engelbrektsgatan 39, Stockholm
    Drygt 20års erfarenhet av kirurgi och intensivvård och 10års specialisering på estetisk medicin. Välkommen till oss när du vill se yngre ut utan risk!
    Gabriella  E
    Gabriella  E: Trevligt bemötande Professionell attityd

A-Kliniken

Vretenvägen 13B, Solna
    Leg. sjuksköterska med många års erfarenhet. Behandlingar som fillers, botox, IPL hårborttagning, behandling mot håravfall m.m. Välkommen!
    Emelie S
    Emelie S: Bästa stället att göra fillers på. Trevlig och proffsig personal och grymt resultat! Tummen upp!

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Anette N
    Anette N: Min ansiktsbehandlare, Sara är allt vad en kvinna kan önska sig.

Experia Dental

Birger Jarlsgatan 8, Stockholm
    Varmt välkommen till Experia Dental, oavsett vad ditt besök gäller brinner vi för att ge dig en upplevelse där du känner dig trygg och går härifrån efter en positiv upplevelse. Vi har även stor kompet...
    Agneta A
    Agneta A: Trevligt bemötande, proffesionellt utfört arbete. Förtroende ingivande.

Axelsbergstandläkarna

Selmedalsvägen 38, Hägersten
    Pia H
    Pia H: Jag är mycket nöjd med den behandling och det bemötande jag fått hos Axelsbergstandläkarna.
Sida:   1 2   Nästa