Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Nacka Victoriakliniken

Victoriakliniken

Rösundavägen 4, 133 36 Saltsjöbaden stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Victoriakliniken är en specialistklinik för estetisk och rekonstruktiv plastikkirurgi, vackert belägen nära vattnet i Saltsjöbaden, strax utanför Stockholm.

Våra tre kirurger är alla specialister i plastikkirurgi, och har tillsammans över 45 års erfarenhet. Grundare och klinikchef är Charles Randquist, som även driver kliniken som en utbildningsklinik och genom samarbeten med de största implantattillverkarna har tusentals plastikkirurger från hela världen genom åren besökt Victoriakliniken för att skaffa sig spetkompetens inom bröstkirurgi.

Vår vision är att genom etiska bedömningar, estetiska val, god planering, hög kompetens, och långvariga relationer skapa en harmonisk, naturlig skönhet som motsvarar dina önskemål och minimerar risken för komplikationer.
Vi utför alla former av plastikkirurgiska ingrepp såväl som injektionsbehandlingar, svettbehandlingar och hudvårdsbehandlingar.

På Victoriakliniken finns inga dolda kostnader, allt ingår alltid i priset, och du får garanti på resultatet.
Vår känsla för estetik, höga ambitioner för kundvård och nollvision avseende komplikationer gör oss till ett tryggt val av klinik.

Varmt välkommen till Victoriakliniken!

Läs vad 1 kund tycker om Victoriakliniken

• Hanna B
    Hanna B skrev om Victoriakliniken
    Alltid blivit så bra bemött på victoriakliniken, efter några konsultationer på andra kliniker där man son kund blir helt överkörd i vad man tycker och vill ha så lyssnar Charles så otroligt bra. En skickligare kirurg får man leta efter. Kommer aldrig gå någon annanstans i framtiden! Läs mer

Rösundavägen 4, 133 36 Saltsjöbaden stockholm