Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Nacka Victoriakliniken

Rösundavägen 4, 133 36 Saltsjöbaden stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Victoriakliniken är en specialistklinik för estetisk och rekonstruktiv plastikkirurgi, vackert belägen nära vattnet i Saltsjöbaden, strax utanför Stockholm.

Våra tre kirurger är alla specialister i plastikkirurgi, och har tillsammans över 45 års erfarenhet. Grundare och klinikchef är Charles Randquist, som även driver kliniken som en utbildningsklinik och genom samarbeten med de största implantattillverkarna har tusentals plastikkirurger från hela världen genom åren besökt Victoriakliniken för att skaffa sig spetkompetens inom bröstkirurgi.

Vår vision är att genom etiska bedömningar, estetiska val, god planering, hög kompetens, och långvariga relationer skapa en harmonisk, naturlig skönhet som motsvarar dina önskemål och minimerar risken för komplikationer.
Vi utför alla former av plastikkirurgiska ingrepp såväl som injektionsbehandlingar, svettbehandlingar och hudvårdsbehandlingar.

På Victoriakliniken finns inga dolda kostnader, allt ingår alltid i priset, och du får garanti på resultatet.
Vår känsla för estetik, höga ambitioner för kundvård och nollvision avseende komplikationer gör oss till ett tryggt val av klinik.

Varmt välkommen till Victoriakliniken!

Läs vad 4 kunder tycker om Victoriakliniken

• Nora H skrev om Victoriakliniken
    Konsultation bröstförstoring. Väldigt fint bemötande, efter konsultationen kändes det väldigt tryggt! Läs mer
    2018-09-26 Henrik B svarar Nora H
    Hej!
    Tack för Ditt fina omdöme!
    Bra bemötande och en känsla av trygghet är något vi jobbar hårt för att för ge våra patienter. Därför extra kul att Du upplevde just detta som positivt!
  • Rebecca L skrev om Victoriakliniken
    Professionellt bemötande i en lugn och trygg miljö. Personalen var fantastisk och man kände sig omhändertagen från första stund. Läs mer
    2018-05-05 Henrik B svarar Rebecca L
    Tack för fina ord!
    Vet att vår personal arbetar väldigt hårt för att få alla våra patienter att känna sig trygga, sedda och väl omhändertagna, så det uppskattas särskilt, och kommer att framföras!

Med vänlig hälsning,
  • Rebecca E
    Rebecca E skrev om Victoriakliniken
    Jag upplevde ett bra bemötande från början.
    De va en bra service före,under och efter min bröstoperation. De enda negativa var en ganska lång väntetid på sista läkarbedömningen innan jag fick åka hem efter operation. I det stora hela är jag väldigt nöjd över hela upplevelsen och bemötandet jag mottagit. Läs mer
    2018-03-30 Henrik B svarar Rebecca E
    Tack för din fina rekommendation!
    Vi beklagar att du upplevde väntan som lång. Man får komma ihåg att vår tid i stort styrs av våra enskilda patienters behov, vilket innebär att det aldrig går att sätta en exakt tid på det vi gör. Därför kan det ibland bli en del väntan.
    Med vänlig hälsning
  • Hanna B skrev om Victoriakliniken
    Alltid blivit så bra bemött på victoriakliniken, efter några konsultationer på andra kliniker där man son kund blir helt överkörd i vad man tycker och vill ha så lyssnar Charles så otroligt bra. En skickligare kirurg får man leta efter. Kommer aldrig gå någon annanstans i framtiden! Läs mer
    2018-03-30 Henrik B svarar Hanna B
    Tack för dina fina ord! Det uppskattas mycket.
    Med vänlig hälsning

Rösundavägen 4, 133 36 Saltsjöbaden stockholm