Alla kategorier Plastikkirurgi Stockholms län Nacka Victoriakliniken

Rösundavägen 4, 133 36 Saltsjöbaden stockholm — Visa karta

Victoriakliniken är en specialistklinik för estetisk och rekonstruktiv plastikkirurgi, vackert belägen nära vattnet i Saltsjöbaden, strax utanför Stockholm.

Våra tre kirurger är alla specialister i plastikkirurgi, och har tillsammans över 45 års erfarenhet. Grundare och klinikchef är Charles Randquist, som även driver kliniken som en utbildningsklinik och genom samarbeten med de största implantattillverkarna har tusentals plastikkirurger från hela världen genom åren besökt Victoriakliniken för att skaffa sig spetkompetens inom bröstkirurgi.

Vår vision är att genom etiska bedömningar, estetiska val, god planering, hög kompetens, och långvariga relationer skapa en harmonisk, naturlig skönhet som motsvarar dina önskemål och minimerar risken för komplikationer.
Vi utför alla former av plastikkirurgiska ingrepp såväl som injektionsbehandlingar, svettbehandlingar och hudvårdsbehandlingar.

På Victoriakliniken finns inga dolda kostnader, allt ingår alltid i priset, och du får garanti på resultatet.
Vår känsla för estetik, höga ambitioner för kundvård och nollvision avseende komplikationer gör oss till ett tryggt val av klinik.

Varmt välkommen till Victoriakliniken!

Läs vad 11 kunder tycker om Victoriakliniken

• 2019-01-04

Barbro S skrev om Victoriakliniken
    Jag hade undre ögonplastik.

Jag blev ytterst väl bemött.

Jag blev rekommenderad kliniken som den bästa i sitt slag och förväntningarna infriades.

Tänker mycket positivt om kliniken och rekommenderar den gärna till dem som vill ha det bästa resultat man kan få. Läs mer
    2019-01-07 Henrik B svarar Barbro S
    Tack Barbro, för ditt fina omdöme!

• 2019-01-02

Elinor Y skrev om Victoriakliniken
    Mycket professionellt bemötande. Vänlig personal och mycket kompetens. Man kände sig trygg i deras händer och särskilt i läkaren Charles Randquists händer! Har varmt rekommenderat till vänner. Läs mer
    2019-01-07 Henrik B svarar Elinor Y
    Tack för fina ord!
    Då professionalism/kompetens och trygghet är två av våra grundbultar, är vi extra glada att Du lyfter fram just detta som positivt.
    Vi vill också tacka Dig för att Du rekommenderar oss till andra!

• 2018-12-30

Josephine S skrev om Victoriakliniken
    Jag opererade buken och bysten och varit super nöjd med allt jag har gjort hos er.
    Bemötandet har vari väldigt bra. Upplevde
    Victoria kliniken som förväntningarna.
    Har rekommenderad er till flera personer. Läs mer
    2019-01-07 Henrik B svarar Josephine S
    Hej, och tack för Ditt omdöme om oss!
    Vi är naturligtvis väldigt glada över att vi infriade Dina förväntningar, och tacksamma för att Du rekommenderar oss till Dina vänner!

• 2018-12-30

Mona A skrev om Victoriakliniken
    Positivt: Trevlig miljö, nöjd med resultatet, underbar personal.
    Mindre positivt: nattpersonal hade inte koll på allergi, dessutom fick morfin i tablettform när jag bara kan ta det intavinöst (kräktes och blev jättedålig med fruktansvärd huvudvärk).
    Konsultation och återbesök: tid är pengar för oss kunder. Det är alltid en irritation hos de som väntar i väntrummet, då det alltid är förseningar. Att få vänta en halvtimme, som första patient, är inte ok.
    Sammanfattningsvis: nöjd och kan tänka mig att komma tillbaka Läs mer
    2019-01-07 Henrik B svarar Mona A
    Tack för Ditt omdöme!
    Framförallt glädjande att Du är nöjd med resultatet och vår personal!
    De synpunkter Du framför som är mindre positiva, kommer att förmedlas till berörd personal,
    Tack för att Du tog Dig tid att skriva!

• 2018-12-28

Magnus G skrev om Victoriakliniken
    Utmärkt service från början till slut. Professionell personal skapade trygghetskänsla. Läs mer
    2019-01-07 Henrik B svarar Magnus G
    Tack!
    Mycket glädjande att Du upplevt det så, och mycket uppskattat att Du säger det!

• 2018-12-28

Karen V skrev om Victoriakliniken
    Kan varmt rekommendera Victoriakliniken, fantastisk service från första besök till senaste återbesök. Charles är outstanding som kirurg och tillsammans med sin underbara personal levererar dem magi som levde upp till mina höga förväntningar.

/Från en oerhört nöjd kund Läs mer
    2019-01-07 Henrik B svarar Karen V
    Tack!
    Vilka fina ord!
    Det värmer och glädjer alla de som arbetar hårt för att leverera det bästa som går.

• 2018-12-22

Mikael A skrev om Victoriakliniken
    Första mötet
    Efter att under en tid, ha varit i kontakt med ett antal plastikkirurger runt om i Sverige, både per brev och personliga konsultationer, kom jag i kontakt med Victoriakliniken i Saltsjöbaden. Det var mer än ett plastikkirurgiskt ingrepp som var önskemålet - varav det största ingreppet var en full bukplastik.

I jämförelse med andra möten var min – mycket starka upplevelse under detta första möte – att jag inte tidigare mött en lika kompetent och professionell person som jag då upplevde Dr. Charles Randquist vara! Ej någon gång fått så välstrukturerad och god information. Bemötandet vid konsultationen, respekten, de konkreta förslagen, villigheten att samtala både bejakande men även ifrågasättande, var exakt vad varje potentiell kund bör få.

Jag är själv relativt välutbildad (dock inte medicinskt utbildad) och jag hade inför det stora beslut som det ju faktiskt är, att genomföra plastikkirurgiska ingrepp, noga tänkt igenom det hela, samtalat med min familj, läst på och skaffat bakgrundskunskaper, både om kliniken, om Dr. Randquist, om operationerna, risker och möjligheter. Jämfört med de andra kontakterna jag haft så föll jämförelsen utan tvekan ut till Victoriaklinikens och Dr. Charles Randquists fördel. Det jag personligen kanske mest uppskattar är att jag upplever att Dr. Randquist vet vad han vill och står för det och säger till kunden vad som är korrekt, både det positiva men även om det skulle råka vara ifrågasättanden eller nekande synpunkter.

Kort och gott: Det var av allra högsta kvalitet. Informativt, sakligt, proffsigt, korrekt, noggrant, intressant och respektfullt.

Operation(en/erna)
    Operationerna och den stora bukplastiken har givit ett utmärkt resultat! De har gått bra och utan några efterföljande oväntade komplikationer. Bemötandet från personalen innan och efter operationerna är absolut ”top-noch” Personalen är alltid vänlig, alltifrån mottagandet i första receptionen till operations- och narkossköterskorna. De har lätt till ett leende, svarar öppet och ärligt på de frågor eller önskemål man har och tar hand om en på bästa sätt. Det känns tryggt. Det är rakt igenom lika hög klass på övrig personal som hos kirurg och narkosläkare är min bestämda uppfattning. Ringde jag, eller sms:ade eller mejlade någon fråga efteråt, kommer svaret så snabbt som man kan kräva. Även på tid utanför dagtid har kontakt omgående skett.

Miljö och lokaler
    De är också av superb kvalitet. Vackra lokaler, lugn miljö med genomtänkt inredning. Stillsamt är den tanke som kommer för en.

Sammanfattning
    Mina superlativ om Dr. Charles Randquist med sin fantastiska personal kan inte vara större. Jag har försökt hitta någon invändning, någonting kritiskt att säga men kan uppriktigt inte finna det. Priset kanske? Victoriakliniken är inte det billigaste alternativet men å andra sidan, vill man ha det bästa som står att finna i de aspekter jag nämnt här ovan, så har det varit - för mig och min familj - värt varenda krona. Kan inte finnas bättre i Sverige! Kanske rent av står de sig lika högt i en internationell jämförelse? Victoriakliniken rekommenderas starkt !!! Läs mer
    2019-01-07 Henrik B svarar Mikael A
    Med så många superlativer och fina ord, är det nästan svårt att veta vad man ska säga.
    Stort tack!
    Vi är naturligtvis oerhört glada för att Din upplevelse varit så positiv, och tacksamma över att Du velat dela med Dig av erfarenheten.
    Dessa rader kommer att komma alla medarbetare till del, som beröm och uppmuntran.

• 2018-09-25

Nora H skrev om Victoriakliniken
    Konsultation bröstförstoring. Väldigt fint bemötande, efter konsultationen kändes det väldigt tryggt! Läs mer
    2018-09-26 Henrik B svarar Nora H
    Hej!
    Tack för Ditt fina omdöme!
    Bra bemötande och en känsla av trygghet är något vi jobbar hårt för att för ge våra patienter. Därför extra kul att Du upplevde just detta som positivt!
  • 2018-05-04

Rebecca L skrev om Victoriakliniken
    Professionellt bemötande i en lugn och trygg miljö. Personalen var fantastisk och man kände sig omhändertagen från första stund. Läs mer
    2018-05-05 Henrik B svarar Rebecca L
    Tack för fina ord!
    Vet att vår personal arbetar väldigt hårt för att få alla våra patienter att känna sig trygga, sedda och väl omhändertagna, så det uppskattas särskilt, och kommer att framföras!

Med vänlig hälsning,
  • Rebecca E

2018-03-29

Rebecca E skrev om Victoriakliniken
    Jag upplevde ett bra bemötande från början.
    De va en bra service före,under och efter min bröstoperation. De enda negativa var en ganska lång väntetid på sista läkarbedömningen innan jag fick åka hem efter operation. I det stora hela är jag väldigt nöjd över hela upplevelsen och bemötandet jag mottagit. Läs mer
    2018-03-30 Henrik B svarar Rebecca E
    Tack för din fina rekommendation!
    Vi beklagar att du upplevde väntan som lång. Man får komma ihåg att vår tid i stort styrs av våra enskilda patienters behov, vilket innebär att det aldrig går att sätta en exakt tid på det vi gör. Därför kan det ibland bli en del väntan.
  • 2017-12-08

Hanna B skrev om Victoriakliniken
    Alltid blivit så bra bemött på victoriakliniken, efter några konsultationer på andra kliniker där man son kund blir helt överkörd i vad man tycker och vill ha så lyssnar Charles så otroligt bra. En skickligare kirurg får man leta efter. Kommer aldrig gå någon annanstans i framtiden! Läs mer
    2018-03-30 Henrik B svarar Hanna B
    Tack för dina fina ord! Det uppskattas mycket.

Rösundavägen 4, 133 36 Saltsjöbaden stockholm