Alla kategorier Skönhetssalong Hudvård Stockholms län

Hudvård i Stockholms län

Skönhet- och hudvårdstrender fluktuerar nästan lika snabbt och mycket som dagens mode. På våren ska du ta hand om dig själv och din hud si, på hösten så och på vintern, ja då är det så mörkt och trist att vi gör nästan vad som helst för att ge huden lite somrig lyster!

Som tur är finns det människor som jobbar med att hålla koll på hur vi bäst tar hand om vår hud och de hjälper gärna till. Är det multi-masking eller skönhetsroller jag ska hålla på med? Låt din favoritsalong eller hudterapeut guida dig genom hudvårdsdjungeln till din vackraste hud!

Oavsett om du längtar efter att slappna av på ett spa som erbjuder massage och enkla ansiktsmasker eller om du söker något lite mer resultatinriktat - en laserbehandling eller injektionsbehandling - så har vi samlat salonger som erbjuder all slags hudvård i Stockholms län här på Reco.se.

Leta lokalt, kolla vad tidigare kunder tyckt och hitta en hudvårdsbehandling och en salong som passar dig och dina behov!

Hudvård

Topp 25 hudvårdsalonger i Stockholms län

Grooming.se

1,281 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Jesper P
    Jesper P: Är väldigt nöjd med butiken och det enda som var tråkigt var att leveransen blev väldigt fördröjd pga felsortering hos S...

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Marie G
    Marie G: Har endast besökt kroppskliniken 1 gång på en yoga och gongavslappning. Bra bemötande bra avslappning,

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Selina P
    Selina P: Proffsigt bemötande. Kunnig salong. Bra läge. Prisvärt.

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Helén L
    Helén L: Proffsigt o fräscht, bra bemötande. Negativt att inte ha specialerbjudanden o extrapriser på behandlingar mm

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Carola P
    Carola P: Professionella behandlingar, bra info och återkoppling. Kan rekommenderas

Wärns Salonger

Drottning Kristinas Esplanad 55, Solna
    Oscar H
    Oscar H: Supertrevligt, varm och harmonisk stämning

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Olivia T
    Olivia T: Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick sna...

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Sabrina D
    Sabrina D: Caroline är den jag har gått till och hon är verkligen superbra! Trevlig och lyhörd! Kan verkligen rekommendera Salong T...

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Jelena L
    Jelena L: Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekom...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Hacer K
    Hacer K: Proffsig bemötande, trevlig och kunnig personal... Jag rekomenderar starkt till alla.

Anna SkinCare & Beauty

Huvudstagatan 6, Solna
    LPG-behandling är vetenskapligt bevisad att förbättra hudens kvalitet - Boka tid hos oss på AnnaSkinCare & Beauty direkt.
    Jenny B
    Jenny B: Toppenbemötande med stor kunskap om lipödem som verkligen hjälper till en bättre hälsa.

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling!
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Sofia L
    Sofia L: Bra upplevelse. Fräscha lokaler.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Martin D
    Martin D: Härlig fotbehandling, i mycket avkopplande och välkomnande atmosfär.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Robert L
    Robert L: Ett gott bemötande med massage som gör fortsatt gott. Spänningar släpper och det känns skönt att gå stunden efter.

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Kom in och ta en paus från vardagen.
    Eila K
    Eila K: Fick bra info om behandlingen och produkten, som jag inte har använt tidigare. Kan varmt rekommendera salongen till mina...

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Annika G
    Annika G: Personligt och med ett gott resultat.

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Stephanie E
    Stephanie E: Mycket bra bemötande och jag är nöjd med resultatet,

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Eva K
    Eva K: Så himla nöjd med resultatet av min bukplastik, toppen service verkligen. Man kände sig väldigt omhändertagen hela dagen...

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Marie B
    Marie B: Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund ho...

Studio Hud & Spa

Fleminggatan 59, Stockholm
    Stina H
    Stina H: Snabb, effektiv, vänlig och trevligt!

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...
Sida:   1 2 3   Nästa