Alla kategorier Skönhetssalong Hudvård Stockholms län

Hudvård i Stockholms län

Skönhet- och hudvårdstrender fluktuerar nästan lika snabbt och mycket som dagens mode. På våren ska du ta hand om dig själv och din hud si, på hösten så och på vintern, ja då är det så mörkt och trist att vi gör nästan vad som helst för att ge huden lite somrig lyster!

Som tur är finns det människor som jobbar med att hålla koll på hur vi bäst tar hand om vår hud och de hjälper gärna till. Är det multi-masking eller skönhetsroller jag ska hålla på med? Låt din favoritsalong eller hudterapeut guida dig genom hudvårdsdjungeln till din vackraste hud!

Oavsett om du längtar efter att slappna av på ett spa som erbjuder massage och enkla ansiktsmasker eller om du söker något lite mer resultatinriktat - en laserbehandling eller injektionsbehandling - så har vi samlat salonger som erbjuder all slags hudvård i Stockholms län här på Reco.se.

Leta lokalt, kolla vad tidigare kunder tyckt och hitta en hudvårdsbehandling och en salong som passar dig och dina behov!

Hudvård

Topp 25 hudvårdsalonger i Stockholms län

Grooming.se

1,462 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Patrik M
    Patrik M: Fick precis de varor jag beställt och det var snabb leverans så jag är nöjd 😊

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Josefine W
    Josefine W: Fantastiskt! Har gått dit flertal gånger för olika typer av behandlingar (t.ex idag) och det är så bra service, från ALL...

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Michelle J
    Michelle J: Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var ...

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Christer T
    Christer T: mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Claudia N
    Claudia N: Fantastisk! Jag älskar resultatet!

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Sandra D
    Sandra D: Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt .

Hudcompagniet Sollentuna

Hertig Karls väg 13, Sollentuna
    Välkommen till Hudcompagniet Sollentuna! Vår ägare Febronia Behnam är hudterapeut och arbetar alltid med omtanke, trygghet och service i fokus.
    Tamar V
    Tamar V: Mycket kunnig. Trevligt bemötande. Rogivande salong.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Lina L
    Lina L: Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Varmt välkommen till hudvård anpassad efter dina önskemål och din huds behov. Resultatinriktade behandlingar med lyxig spakänsla.
    Emilie H
    Emilie H: Första gången hos en hudterapeut och jag är nöjd med hur besöket var. Hon tog verkligen hand om en och verkade väldigt s...

Sköna Helenas Klinik

Kungsvägen 26, Sollentuna
    Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Massage, manikyr, ansiktsbehandling, vaxning...och mycket mer!
    Carolina K
    Carolina K: Jag blev supernöjd med ögonbrynen. Hon gjorde verkligen sitt yttersta för tillmötesgå mig som kund.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Yvonne P
    Yvonne P: Professionellt, ödmjukt och trevligt bemötande.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Shirin F
    Shirin F: Jag hade ögonlock operation som jag hade velat att göra under många år fast vågade inte göra det. Jag fick jätte bra bem...

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa.
    Riikka R
    Riikka R: Mycket bra bemötande och utmärkt ansiktsbehandling med bra produkter. Rekommenderar varmt!

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Sara A
    Sara A: jag vill ta bort min förra kommentar då jag blandande ihop ställena. Men hur gör man det? Jag tycker renew skin var su...

Anna SkinCare & Beauty

Huvudstagatan 6, Solna
    LPG-behandling är vetenskapligt bevisad att förbättra hudens kvalitet - Boka tid hos oss på AnnaSkinCare & Beauty direkt.
    Jenny B
    Jenny B: Toppenbemötande med stor kunskap om lipödem som verkligen hjälper till en bättre hälsa.

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Alexandra C
    Alexandra C: Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättr...

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Nathalie E
    Nathalie E: Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Regina H
    Regina H: Vill ge det allra högsta betyg som finns till Nordiska Kliniken och fick jag ge dem 1000 stjärnor i betyg så skulle jag ...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Acape laserklinik

Kungsgatan 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Acape, din laserklinik på Kungsgatan i Stockholm. Vi har välutbildad personal och den bästa utrustningen på marknaden.
    Sofia S
    Sofia S: Jättetrevligt bemötande och jag kände mig väl omhändertagen. Jag är jättenöjd! 😃

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!
Sida:   1 2 3   Nästa