Hudvård i Stockholm

47 rekommenderade hudvårdsalonger i Stockholm

Ta hand om din hud! Med alla påfrestningar som vår hud får utstå varje dag är det inte konstigt att man kan känna att huden behöver lite hjälp på traven ibland för att den ska kännas sådär fräsch och vacker som du vill ha det. Här kan du läsa mer om den hudvård som erbjuds i Stockholm och se vad tidigare kunder tycker om olika företags produkter och tjänster.

Huden är våra kroppars största organ och att återfukta och ta hand om huden är något du tjänar på i långa loppet. Med hjälp av olika hudvårdsprodukter och tekniker kan du behålla hudens spänst och lyster för att känna dig ung och vacker även när din hud har några år på nacken.

Läs mer »

Grooming.se

1,404 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Oscar H
    Oscar H: Bra produkter och väldigt snabb leverans!

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Johanna S
    Johanna S: Felicia var jättetrevlig och lyssnade verkligen på vad jag önskade. Jag kände stort förtroende för henne och behandlinge...

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Gunilla K
    Gunilla K: Anna är superproffsig. Gör absolut de bästa naglarna i Stockholm. Har gått hos Anna i tio år snart. 👍

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Liala B
    Liala B: Superbra service vid bokning och information av behandlingen. Vi behandlingen upplystes jag hela tiden om vad som gjorde...

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Antonia L
    Antonia L: Alltid glad och service minded Professionell

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Josefin E
    Josefin E: Personligt och proffsigt bemötande. Kände mig i trygga händer och skulle varmt rekommendera denna salong.

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Välkommen till Emelie hudterapeut!
    Elin A
    Elin A: Jag kan bara ge Emelie mina absolut varmaste rekommendationer! Hon är oerhört professionell och lyhörd.

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Anders E
    Anders E: Fick hjälp för mina gamla acneärr av Sheri, som är väldigt pedagogisk och erfaren. Är väldigt nöjd och rekommenderar and...

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Åsa P
    Åsa P: Enkelt att boka. Fick snabbt en tid. Trevligt bemötande

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Riita W
    Riita W: Trevligt bemötande och proffsigt utfört Ögonlocksoperation. Är mycket nöjd med resultatet.

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa.
    Eva M
    Eva M: Trevligt o omsorgsfullt bemötande Bra produkttips

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

Acape laserklinik

Kungsgatan 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Acape, din laserklinik på Kungsgatan i Stockholm. Vi har välutbildad personal och den bästa utrustningen på marknaden.
    Fanny H
    Fanny H: Mycket nöjd med allt! Jag tog bort en ful leverfläck och resultatet blev utmärkt! Det var även fin och bra lokal och per...

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Maddalena M
    Maddalena M: It was fine but these annoying and too frequent questionnaires with rules on how much I should write or not write are EX...

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Michelle E
    Michelle E: Jag rekommenderar Klinik Divage, här blir du vänligt bemött och får mycket noggrann och professionell hjälp med besväran...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Renlive.se

David Bagares Gata 20 BV, Stockholm
    Naturlig, allergitestad och effektiv hud- och kroppsvård från Renlive. Kontakta oss för att få hjälp att hitta den produkt som passar just dig!
    Frank E
    Frank E: Jättenöjd med produkterna, och snabb leverans.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Nicole S
    Nicole S: Salong Tid har från dag 1 haft ett oerhört professionellt bemötande . Jag har klippt mig här de senaste åren (började et...

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Camelia R
    Camelia R: Utan tvekan den bästa jag varit hos!

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!
Sida:   1 2   Nästa ›
Områden i Stockholm
Norrmalm  (22 st)
Kungsholmen  (10 st)
Östermalm  (10 st)
Södermalm  (3 st)
Bromma  (1 st)

Hudvård i Stockholm

En vanlig behandling för huden är peeling. Det används för att rensa bort döda hudceller och låta yngre hud komma fram. Efter en peeling är det viktigt att skydda huden med krämer eller oljor. En hudvårdsbehandling på salong innefattar ofta flera steg och du går därifrån med en härligt mjuk känsla.

Vi på Reco.se vill att du ska hitta den hudvård som passar just dig och vi har gjort det enkelt att hitta duktiga hudvårdsterapeuter genom att lista den bäst rekommenderade och mest aktuella hudvården i Stockholm här!