Hudvård i Stockholm

52 rekommenderade hudvårdsalonger i Stockholm

Ta hand om din hud! Med alla påfrestningar som vår hud får utstå varje dag är det inte konstigt att man kan känna att huden behöver lite hjälp på traven ibland för att den ska kännas sådär fräsch och vacker som du vill ha det. Här kan du läsa mer om den hudvård som erbjuds i Stockholm och se vad tidigare kunder tycker om olika företags produkter och tjänster.

Huden är våra kroppars största organ och att återfukta och ta hand om huden är något du tjänar på i långa loppet. Med hjälp av olika hudvårdsprodukter och tekniker kan du behålla hudens spänst och lyster för att känna dig ung och vacker även när din hud har några år på nacken.

Läs mer »

Grooming.se

1,463 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Steven H
    Steven H: Snabb leverans, inget krångel.

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Josefine W
    Josefine W: Fantastiskt! Har gått dit flertal gånger för olika typer av behandlingar (t.ex idag) och det är så bra service, från ALL...

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Viktoria Ö
    Viktoria Ö: Alltid trevlig och snabb service!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Michelle J
    Michelle J: Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var ...

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Sandra D
    Sandra D: Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt .

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Claudia N
    Claudia N: Fantastisk! Jag älskar resultatet!

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Lina L
    Lina L: Jättetrevliga och tillmötesgående:-)

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Varmt välkommen till hudvård anpassad efter dina önskemål och din huds behov. Resultatinriktade behandlingar med lyxig spakänsla.
    Madeleine
    Madeleine: Jättenöjd! Väldigt bra behandling, bra tips och supertrevlig. Jag kommer gärna igen.

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Maja K
    Maja K: Fick hjälp med en ögonlocksplastik. Jättenöjd med resultatet och fick riktigt bra bemötande från kompetent och trevlig p...

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa.
    Riikka R
    Riikka R: Mycket bra bemötande och utmärkt ansiktsbehandling med bra produkter. Rekommenderar varmt!

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Sara A
    Sara A: jag vill ta bort min förra kommentar då jag blandande ihop ställena. Men hur gör man det? Jag tycker renew skin var su...

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Alexandra C
    Alexandra C: Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättr...

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Nordiska Kliniken är ledande inom plastikkirurgi, estetiska behandlingar och medicinsk hudvård. Här kan du känna dig trygg. Välkommen!
    Regina H
    Regina H: Vill ge det allra högsta betyg som finns till Nordiska Kliniken och fick jag ge dem 1000 stjärnor i betyg så skulle jag ...

Renlive.se

David Bagares Gata 20 BV, Stockholm
    Naturlig, allergitestad och effektiv hud- och kroppsvård från Renlive. Kontakta oss för att få hjälp att hitta den produkt som passar just dig!
    Synve S
    Synve S: Fantastiska produkter, min hy har aldrig mått så bra!!

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Acape laserklinik

Kungsgatan 17, Stockholm
    Välkommen till oss på Acape, din laserklinik på Kungsgatan i Stockholm. Vi har välutbildad personal och den bästa utrustningen på marknaden.
    Sofia S
    Sofia S: Jättetrevligt bemötande och jag kände mig väl omhändertagen. Jag är jättenöjd! 😃

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Carl W
    Carl W: Klinik Divage har en hemtrevlig miljö. Antonia är glad, pratsam och en duktig hudterapeut som jag skulle rekommendera ti...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Alessandro & Co

Lugnets Allé 69, Stockholm
    Eva L
    Eva L: Allt är väldigt proffsigt. Snygg och hygienisk lokal, väldigt bra bemötande, bra produkter och till sist proffesionell b...

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!
Sida:   1 2 3   Nästa ›
Områden i Stockholm
Norrmalm  (23 st)
Östermalm  (12 st)
Kungsholmen  (10 st)
Södermalm  (4 st)
Bromma  (2 st)

Hudvård i Stockholm

En vanlig behandling för huden är peeling. Det används för att rensa bort döda hudceller och låta yngre hud komma fram. Efter en peeling är det viktigt att skydda huden med krämer eller oljor. En hudvårdsbehandling på salong innefattar ofta flera steg och du går därifrån med en härligt mjuk känsla.

Vi på Reco.se vill att du ska hitta den hudvård som passar just dig och vi har gjort det enkelt att hitta duktiga hudvårdsterapeuter genom att lista den bäst rekommenderade och mest aktuella hudvården i Stockholm här!