Hudvård i Stockholm

44 rekommenderade hudvårdsalonger i Stockholm

Ta hand om din hud! Med alla påfrestningar som vår hud får utstå varje dag är det inte konstigt att man kan känna att huden behöver lite hjälp på traven ibland för att den ska kännas sådär fräsch och vacker som du vill ha det. Här kan du läsa mer om den hudvård som erbjuds i Stockholm och se vad tidigare kunder tycker om olika företags produkter och tjänster.

Huden är våra kroppars största organ och att återfukta och ta hand om huden är något du tjänar på i långa loppet. Med hjälp av olika hudvårdsprodukter och tekniker kan du behålla hudens spänst och lyster för att känna dig ung och vacker även när din hud har några år på nacken.

Läs mer »

Grooming.se

1,316 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Robert A
    Robert A: Utmärkt kundservice. Leveransen tog ett par dagar längre än förväntat, men kundservice svarade snabbt vad orsaken var (f...

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Lisa H
    Lisa H: Professionell. Kunnig. Noggrann.

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Petra L
    Petra L: Proffsig hudterapeut och mysig salong. Rekommenderar verkligen!

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Karin P
    Karin P: Utmärkt service och bemötande

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Olivia T
    Olivia T: Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick sna...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Louise R
    Louise R: Jättebra!! Rekommenderas varmt!!

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Jelena L
    Jelena L: Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekom...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Välkommen till Emelie hudterapeut!
    Antonia J
    Antonia J: Jättenöjd med både behandling och bemötande.

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Eila K
    Eila K: Fick bra info om behandlingen och produkten, som jag inte har använt tidigare. Kan varmt rekommendera salongen till mina...

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Malin B
    Malin B: Jag kunde inte ha varit mer nöjd med Nordiska Kliniken! Ett stort tack till all personal för ett varmt och proffesionell...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

La Clinique

Riddargatan 14, Stockholm
    På La Clinique arbetar specialiserade läkare, hudterapeuter och sjuksköterskor, alla med gedigen erfarenhet.
    Charlotte M
    Charlotte M: Jag kan varmt rekommendera La Clinique! Varmt och trevligt bemötande med lyckat resultat-"nya" fina ögon efter ögonlocks...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Marie B
    Marie B: Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund ho...

Studio Hud & Spa

Fleminggatan 59, Stockholm
    Stina H
    Stina H: Snabb, effektiv, vänlig och trevligt!

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    Josefin G
    Josefin G: Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Eva Å
Östermalm  (10 st)
Södermalm  (3 st)
Bromma  (1 st)

Hudvård i Stockholm

En vanlig behandling för huden är peeling. Det används för att rensa bort döda hudceller och låta yngre hud komma fram. Efter en peeling är det viktigt att skydda huden med krämer eller oljor. En hudvårdsbehandling på salong innefattar ofta flera steg och du går därifrån med en härligt mjuk känsla.

Vi på Reco.se vill att du ska hitta den hudvård som passar just dig och vi har gjort det enkelt att hitta duktiga hudvårdsterapeuter genom att lista den bäst rekommenderade och mest aktuella hudvården i Stockholm här!