SkincarebySofie

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm — Visa karta

Välkommen till SkincarebySofie!
SkincarebySofie startades 2018 och är en modern skönhetssalong. Sofie som även är ägare av SkincarebySofie har studerat i Köpenhamn på CIDESCO kosmetologskole och tog examen i februari 2017.

Hos oss på SkincarebySofie kan du få hjälp med både klassisk och avancerad hudvård, såsom microneedling, fotvård, massage, laserbehandlingar, hårborttagning och kemiska peelingar. Vi säljer och behandlar med märket Dermalogica och våra behandlingar är alltid anpassade för dig som kund och dina specifika önskemål.

Ta gärna en titt på vår instagram “skincarebysofie” för att få lite tips och råd samt se före och efterbilder från våra olika behandlingar. Varmt välkommen!

Läs vad 43 kunder tycker om SkincarebySofie

• 2019-09-19

Sidra M skrev om SkincarebySofie
    Jag var på en klassisk ansiktsbehandling och redan dagen efter såg jag klar skillnad. Sofie är lugn och tar sin tid och man känner sig verkligen omhändertagen (för att inte prata om den otroligt sköna ansiktsmassagen man fick!). Jag kommer definitivt gå tillbaka :) Läs mer
  • 2019-09-19

Pamela C skrev om SkincarebySofie
    Sofi är så duktig på det hon gör är super nöjd rekommenderar verkligen henne till alla jag känner Läs mer
  • 2019-08-29

Sofia T skrev om SkincarebySofie
    Jag gjorde en klassisk ansiktsbehandling. Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt, hon är väldigt trevlig och rar. Jag hade bara förväntningarna att ha en bra stund och njuta av behandlingen och det fick jag.
    Min upplevelse sammanfattningsvis var super bra. Läs mer

Michelle L skrev om SkincarebySofie
    Sofie är fantastiskt duktig! Proffesionellt och kunnig. Man vill inte gå någon annanstans efter att ha varit hos henne! Läs mer

Sabina G skrev om SkincarebySofie
    Sofie ger alltid en professionell behandling, jag har gjort ansiktsbehandling, microneedling och laser hos henne och är mycket nöjd med resultatet. Läs mer

Ayman Z skrev om SkincarebySofie
    Proffsigt bemötande och grym ansiktsbehandling som var anpassad efter min hy. Kom därifrån med massa tips kring hudvård. Garanterat återbesök. Läs mer
  • 2019-08-25

Elin N skrev om SkincarebySofie
    Jag var på en klassisk ansiktsbehandling. Sofie är alltid trevlig, proffsig och mån om sina kunder! Kände mig väl bemött och ser fram emot nästa behandling! Läs mer

DAFINA H skrev om SkincarebySofie
    Så himla nöjd, och absolut bästa jag varit hos. Trevlig tjej som vet vad hon gör. Man kommer ut med en sådan lyster. Tummen upp! Läs mer
  • Rebecca E

2019-08-24

Rebecca E skrev om SkincarebySofie
    En hudterapeut som alltid ser till ditt bästa! Sofie har räddat min hud flera gånger! En professionell person och perfektionist ut i finger spetsarna. En hudterapeut som verkligen bryr sig på riktigt och är passionerad i sitt arbete. Man känner sig alltid trygg, omhändertagen och blir alltid lika nöjd varje gång man lämnar salongen. Läs mer

Li P skrev om SkincarebySofie
    Stans bästa ansiktsbehandling hittar man här! Sofie kan sin grej och använder produkter av högsta kvalitet. Hon ger de bästa rekommendationerna och anpassar behandlingen efter behov och önskemål. Kommer aldrig gå till någon annan! Läs mer
  • Amanda O

2019-08-24

Amanda O skrev om SkincarebySofie
    Jag var på klassisk ansiktsbehandling hos Sofie och hon är helt underbar. Hade jätteproblem med torr och finnig hy och efter tre gånger har den blivit så mycket bättre. Köper även mina produkter där. Sofie är både duktig och kunnig! Rekommenderar!!! Läs mer

Marinda F skrev om SkincarebySofie
    Ansiktsbehandlingar är utav högsta klass. Här används endast de bästa produkterna för hyn, dermalogica. Sofie hjälpte mig från en torr och oren hy till en helt felfri hy! Dessutom är priserna outstanding och ger en möjlighet till förstklassig vardagslyx!! Aldrig kommer jag låta någon annan ta hand om min hy nu. Läs mer

CAJSA L skrev om SkincarebySofie
    Sofie är otroligt noggrann och duktig på det hon gör. Är väldigt nöjd med både behandling och alla produkter jag köpte till. Man märker stor skillnad med så bra produkter. Kan verkligen rekommendera Sofie till alla som vill bli lite extra ompysslade!! Läs mer
  • HANNA C

HANNA C skrev om SkincarebySofie
    Fin salong och Sofie vet vad hon gör, man känner sig ompysslad och man vet att det blir bra resultat! Rekommenderar verkligen! Läs mer

JOHANNA M skrev om SkincarebySofie
    Jag har gått hos Sofie regelbundet i ett år nu och såg FANTASTISKA resultat redan efter första besöket.
    Problemhy försvann och hon håller nu min hy återfuktad med mer lyster året om.
    Kan inte rekommendera Sofie nog, hon gör underverk! Läs mer
  • Sara Tilda P

Sara Tilda P skrev om SkincarebySofie
    Jätteduktig, trevlig och fin salong, rekommenderar verkligen! Läs mer

Kamilla P skrev om SkincarebySofie
    Köpte en ansiktsbehandling och märkte redan skillnad efter första behandlingen. Sofie är otroligt välutbildad och professionell. Rekommenderar start att gå till henne! Läs mer
    Sofie H gillar detta
  • Karolina M

Karolina M skrev om SkincarebySofie
    Super avslappnande och härligt!
    Har fått stora resultat i min hy efter att besökt henne! Bättre än förväntat 👍🏽 Läs mer
    Sofie H gillar detta
  • 2019-07-12

Rita K skrev om SkincarebySofie
    Ett vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-10

Nathalie K skrev om SkincarebySofie
    Har varit där två gånger för ansiktsbehandling och det är så trevligt! Så harmonisk aura och Sofie är så kunnig! Rekommenderat henne till alla mina vänner! Läs mer
  • 2019-07-09

Malin B skrev om SkincarebySofie
    Mysigt, litet ställe med välutbildad hudterapeut. Men det kändes lite stressigt. Snabba rörelser. Läs mer
  • 2019-07-08

Sara O skrev om SkincarebySofie
    Jag gjorde en klassisk ansiktsbehandling hos Sofie med rengöring, portömning och nackmassage som var magisk.
    Har efter behandlingen köpt de produkter hon rekommenderade mig och märker redan skillnad på min hy! Alltså wow.
    Har bokat en till behandling om 1 mån och kommer fortsätta gå regelbundet. Läs mer
  • Sandra S

2019-07-08

Sandra S skrev om SkincarebySofie
    Fantastisk service o bemötande. Beställt klassisk ansiktsbehandling o Sofie är tillmötesgående o lyssnar till vad du vill o behöver o är flexibel med att skräddarsy behandling efter behov. Toppen! Läs mer
  • 2019-05-27

Angelica B skrev om SkincarebySofie
    Jag gjorde en ansiktsbehandling och färgade mina fransar och bryn.
    Jag blev väl omhändertagen och det kändes professionellt och tryggt. Läs mer
  • Arzu K

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Emelie D

2019-05-23

Emelie D skrev om SkincarebySofie
    En helt underbar tjej som vet exakt vad hon gör och tar sina kunder på största allvar. Känner mig alltid trygg hos henne och har redan fått en finare hy! Läs mer
  • Elizabeth E

2019-05-23

Elizabeth E skrev om SkincarebySofie
    Fina fräscha lokaler med mycket trevlig o kompetent personal Läs mer
  • 2019-05-22

Maria K skrev om SkincarebySofie
    Sofie är jättesöt och kunnig på det hon gör och även till ett fantastiskt bra pris!! Läs mer

Anna L skrev om SkincarebySofie
    Super mysig tjej! Förstår vad man menar och bryr sig verkligen om en långsiktigt 🌸 Läs mer

Filippa E skrev om SkincarebySofie
    Ansiktsbehandling med bra råd och tips. Kände mig väldigt ompysslad och väl omhändertagen. Läs mer

Felicia E skrev om SkincarebySofie
    Super nöjd , gjort laser hos Sofie och har fått super bra resultat. Läs mer

Rebecka R skrev om SkincarebySofie
    hon är alltid glad
    blir alltid trevligt bemött
    ger en professionell känsla Läs mer

Terese W skrev om SkincarebySofie
    Gjorde klassisk ansiktsbehandling och microneedling vid flera tillfällen. Sofie är professionell och trevlig! Rekommenderas! Läs mer

E l skrev om SkincarebySofie
    Supernöjd med min ansiktsbehandling. Återkommer när det är dags igen! :) Läs mer

Evelina H skrev om SkincarebySofie
    Jag köpte någon behandling. Sedan köpte jag en produkt som skulle vara att förhindra akne. Den funkade inte men behandlingen var jätte bra.
    Sofie var jätte duktig och snäll. Läs mer

Anna F skrev om SkincarebySofie
    Bästa hudvårdsstället i Stockholm! Läs mer
  • Åsa Z

2019-05-21

Åsa Z skrev om SkincarebySofie
    Min upplevelse hos Sofie var helt underbar!💆🏼‍♀️✨
    Jag fick en ansikstbehandling av mina vänner som födelsedagspresent till en början, vilket jag valde att göra om till en helkroppsmassage pga diverse träningsvärk..
    Jag var lite orolig att massage upplevelsen inte skulle vara lika bra då jag upplevde att Sofies instagram mest fokusera på ansiktsvård, och delvis för att mina vänner bokat in just en ansiktsbehandling..

Men min oro var helt i onödan!!!
    Hon masserad väldigt skönt och professionellt, kollade även med mig vad som var för hårt eller löst vilket är extra viktigt att kolla inom denna bransch, om personen tex har ont någonstans - att vara finkänslig till en viss mån.
    Fick även lite ansiktsmassage upp till tinningarna och ner längst halsen och ovanför brösten vilket var magiskt skönt.

Kände mig välkommen och trygg i hennes närvaro, väldigt härlig, rolig och sansad tjej som visste vad hon sysslade med.

Jag tvekar absolut inte på att boka en tid hos henne igen👌🏻
    Nästa gång blir det kanske ’The glow treatment’ inför sommaren ✨

// Åsa Läs mer
  • Ellinor D

2019-05-09

Ellinor D skrev om SkincarebySofie
    Fantastiskt lyster efter en ansiktsbehandling hos Sofie! Proffsigt och bra bemötande. Kommer absolut tillbaka:) Läs mer

Emelie F skrev om SkincarebySofie
    Hon är inte bara underbar som person utan otroligt professionell. Man känner sig alltid i trygga händer och jag har aldrig haft så bra hud som nu.
    Kan varmt rekommendera henne till alla.
    Plus är även att salongen är otroligt mysigt och fin! Läs mer

Miran D skrev om SkincarebySofie
    Sofie är professionell och samtidigt personlig vilket gör att man trivs att när man gör ansiktsbehandling hos henne. Hon brinner för det hon gör.
    Jag rekommenderar henne starkt till alla som vill ha en vacker och välskött hy. Läs mer

Denise F skrev om SkincarebySofie
    Låter ingen annan ta hand om mitt ansikte :) Läs mer

Sirpa H skrev om SkincarebySofie
    Har gjort flertal ansiktsbehandlingar och laserbehandlingar hos Sofie som är fantastiskt kunnig! Köper även alla mina ansiktsprodukter hos Sofie som hon rekommenderat och gjort min torra hud mycket bättre! Läs mer
  • Minna P

2019-05-08

Minna P skrev om SkincarebySofie
    Köpt underbara hudvårdsprodukter av den bästa hudterapeuten!! Läs mer

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm