Alla kategorier Hårborttagning Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan SkincarebySofie

SkincarebySofie

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm — Visa karta

Välkommen till SkincarebySofie!
SkincarebySofie startades 2018 och är en modern skönhetssalong. Sofie som även är ägare av SkincarebySofie har studerat i Köpenhamn på CIDESCO kosmetologskole och tog examen i februari 2017.

Hos oss på SkincarebySofie kan du få hjälp med både klassisk och avancerad hudvård, såsom microneedling, fotvård, massage, laserbehandlingar, hårborttagning och kemiska peelingar. Vi säljer och behandlar med märket Dermalogica och våra behandlingar är alltid anpassade för dig som kund och dina specifika önskemål.

Ta gärna en titt på vår instagram “skincarebysofie” för att få lite tips och råd samt se före och efterbilder från våra olika behandlingar. Varmt välkommen!

Läs vad 20 kunder tycker om SkincarebySofie

• 2019-05-27

Angelica B skrev om SkincarebySofie
    Jag gjorde en ansiktsbehandling och färgade mina fransar och bryn.
    Jag blev väl omhändertagen och det kändes professionellt och tryggt. Läs mer
  • Arzu K

Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Emelie D

2019-05-23

Emelie D skrev om SkincarebySofie
    En helt underbar tjej som vet exakt vad hon gör och tar sina kunder på största allvar. Känner mig alltid trygg hos henne och har redan fått en finare hy! Läs mer
  • Elizabeth E

2019-05-23

Elizabeth E skrev om SkincarebySofie
    Fina fräscha lokaler med mycket trevlig o kompetent personal Läs mer
  • 2019-05-22

Maria K skrev om SkincarebySofie
    Sofie är jättesöt och kunnig på det hon gör och även till ett fantastiskt bra pris!! Läs mer

Anna L skrev om SkincarebySofie
    Super mysig tjej! Förstår vad man menar och bryr sig verkligen om en långsiktigt 🌸 Läs mer

Filippa E skrev om SkincarebySofie
    Ansiktsbehandling med bra råd och tips. Kände mig väldigt ompysslad och väl omhändertagen. Läs mer

Felicia E skrev om SkincarebySofie
    Super nöjd , gjort laser hos Sofie och har fått super bra resultat. Läs mer

Rebecka R skrev om SkincarebySofie
    hon är alltid glad
    blir alltid trevligt bemött
    ger en professionell känsla Läs mer

Terese W skrev om SkincarebySofie
    Gjorde klassisk ansiktsbehandling och microneedling vid flera tillfällen. Sofie är professionell och trevlig! Rekommenderas! Läs mer

E l skrev om SkincarebySofie
    Supernöjd med min ansiktsbehandling. Återkommer när det är dags igen! :) Läs mer

Evelina H skrev om SkincarebySofie
    Jag köpte någon behandling. Sedan köpte jag en produkt som skulle vara att förhindra akne. Den funkade inte men behandlingen var jätte bra.
    Sofie var jätte duktig och snäll. Läs mer

Anna F skrev om SkincarebySofie
    Bästa hudvårdsstället i Stockholm! Läs mer
  • Åsa Z

2019-05-21

Åsa Z skrev om SkincarebySofie
    Min upplevelse hos Sofie var helt underbar!💆🏼‍♀️✨
    Jag fick en ansikstbehandling av mina vänner som födelsedagspresent till en början, vilket jag valde att göra om till en helkroppsmassage pga diverse träningsvärk..
    Jag var lite orolig att massage upplevelsen inte skulle vara lika bra då jag upplevde att Sofies instagram mest fokusera på ansiktsvård, och delvis för att mina vänner bokat in just en ansiktsbehandling..

Men min oro var helt i onödan!!!
    Hon masserad väldigt skönt och professionellt, kollade även med mig vad som var för hårt eller löst vilket är extra viktigt att kolla inom denna bransch, om personen tex har ont någonstans - att vara finkänslig till en viss mån.
    Fick även lite ansiktsmassage upp till tinningarna och ner längst halsen och ovanför brösten vilket var magiskt skönt.

Kände mig välkommen och trygg i hennes närvaro, väldigt härlig, rolig och sansad tjej som visste vad hon sysslade med.

Jag tvekar absolut inte på att boka en tid hos henne igen👌🏻
    Nästa gång blir det kanske ’The glow treatment’ inför sommaren ✨

// Åsa Läs mer
  • Ellinor D

2019-05-09

Ellinor D skrev om SkincarebySofie
    Fantastiskt lyster efter en ansiktsbehandling hos Sofie! Proffsigt och bra bemötande. Kommer absolut tillbaka:) Läs mer

Emelie F skrev om SkincarebySofie
    Hon är inte bara underbar som person utan otroligt professionell. Man känner sig alltid i trygga händer och jag har aldrig haft så bra hud som nu.
    Kan varmt rekommendera henne till alla.
    Plus är även att salongen är otroligt mysigt och fin! Läs mer

Miran D skrev om SkincarebySofie
    Sofie är professionell och samtidigt personlig vilket gör att man trivs att när man gör ansiktsbehandling hos henne. Hon brinner för det hon gör.
    Jag rekommenderar henne starkt till alla som vill ha en vacker och välskött hy. Läs mer

Denise F skrev om SkincarebySofie
    Låter ingen annan ta hand om mitt ansikte :) Läs mer

Sirpa H skrev om SkincarebySofie
    Har gjort flertal ansiktsbehandlingar och laserbehandlingar hos Sofie som är fantastiskt kunnig! Köper även alla mina ansiktsprodukter hos Sofie som hon rekommenderat och gjort min torra hud mycket bättre! Läs mer
  • Minna P

2019-05-08

Minna P skrev om SkincarebySofie
    Köpt underbara hudvårdsprodukter av den bästa hudterapeuten!! Läs mer

Rörstrandsgatan 32, 113 40 Stockholm