SkincarebySofie

SkincarebySofie

Ring 073-300 35 33 skincarebysofie.se

Välkommen till SkincarebySofie! SkincarebySofie startades 2018 och är en modern skönhetssalong. Sofie som även är ägare av SkincarebySofie har studerat i Köpenhamn på CIDESCO kosmetologskole och tog examen i februari 2017. Hos oss på SkincarebySofie kan du få hjälp med både klassisk och avancerad hudvård, såsom microneedling,...

44 omdömen om SkincarebySofie

Julia P
Skrev om SkincarebySofie

Gjorde en klassisk ansiktsbehandling hos Sofie som var magisk! Så himla skönt att få komma dit och bli bortskämd och ompysslad. Min hud kändes och såg så himla fräsch ut efteråt och vilket glow jag fick! Sofie är världens härligaste tjej med så kändes så himla tryggt och professionellt.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Sidra M
Skrev om SkincarebySofie

Jag var på en klassisk ansiktsbehandling och redan dagen efter såg jag klar skillnad. Sofie är lugn och tar sin tid och man känner sig verkligen omhändertagen (för att inte prata om den otroligt sköna ansiktsmassagen man fick!). Jag kommer definitivt gå tillbaka :)

Pamela C
Skrev om SkincarebySofie

Sofi är så duktig på det hon gör är super nöjd rekommenderar verkligen henne till alla jag känner

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Sofia T
Skrev om SkincarebySofie

Jag gjorde en klassisk ansiktsbehandling. Jag blev bemött på ett väldigt bra sätt, hon är väldigt trevlig och rar. Jag hade bara förväntningarna att ha en bra stund och njuta av behandlingen och det fick jag. Min upplevelse sammanfattningsvis var super bra.

Michelle L
Skrev om SkincarebySofie

Sofie är fantastiskt duktig! Proffesionellt och kunnig. Man vill inte gå någon annanstans efter att ha varit hos henne!

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

Sabina G
Skrev om SkincarebySofie

Sofie ger alltid en professionell behandling, jag har gjort ansiktsbehandling, microneedling och laser hos henne och är mycket nöjd med resultatet.

Ayman Z
Skrev om SkincarebySofie

Proffsigt bemötande och grym ansiktsbehandling som var anpassad efter min hy. Kom därifrån med massa tips kring hudvård. Garanterat återbesök.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Elin N
Skrev om SkincarebySofie

Jag var på en klassisk ansiktsbehandling. Sofie är alltid trevlig, proffsig och mån om sina kunder! Kände mig väl bemött och ser fram emot nästa behandling!

Dafina H
Skrev om SkincarebySofie

Så himla nöjd, och absolut bästa jag varit hos. Trevlig tjej som vet vad hon gör. Man kommer ut med en sådan lyster. Tummen upp!

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Rebecca E
Skrev om SkincarebySofie

En hudterapeut som alltid ser till ditt bästa! Sofie har räddat min hud flera gånger! En professionell person och perfektionist ut i finger spetsarna. En hudterapeut som verkligen bryr sig på riktigt och är passionerad i sitt arbete. Man känner sig alltid trygg, omhändertagen och blir alltid lika nöjd varje gång man lämnar salongen.

Li P
Skrev om SkincarebySofie

Stans bästa ansiktsbehandling hittar man här! Sofie kan sin grej och använder produkter av högsta kvalitet. Hon ger de bästa rekommendationerna och anpassar behandlingen efter behov och önskemål. Kommer aldrig gå till någon annan!

Amanda O
Skrev om SkincarebySofie

Jag var på klassisk ansiktsbehandling hos Sofie och hon är helt underbar. Hade jätteproblem med torr och finnig hy och efter tre gånger har den blivit så mycket bättre. Köper även mina produkter där. Sofie är både duktig och kunnig! Rekommenderar!!!

Marinda F
Skrev om SkincarebySofie

Ansiktsbehandlingar är utav högsta klass. Här används endast de bästa produkterna för hyn, dermalogica. Sofie hjälpte mig från en torr och oren hy till en helt felfri hy! Dessutom är priserna outstanding och ger en möjlighet till förstklassig vardagslyx!! Aldrig kommer jag låta någon annan ta hand om min hy nu.

Cajsa L
Skrev om SkincarebySofie

Sofie är otroligt noggrann och duktig på det hon gör. Är väldigt nöjd med både behandling och alla produkter jag köpte till. Man märker stor skillnad med så bra produkter. Kan verkligen rekommendera Sofie till alla som vill bli lite extra ompysslade!!

Hanna C
Skrev om SkincarebySofie

Fin salong och Sofie vet vad hon gör, man känner sig ompysslad och man vet att det blir bra resultat! Rekommenderar verkligen!

Johanna M
Skrev om SkincarebySofie

Jag har gått hos Sofie regelbundet i ett år nu och såg FANTASTISKA resultat redan efter första besöket. Problemhy försvann och hon håller nu min hy återfuktad med mer lyster året om. Kan inte rekommendera Sofie nog, hon gör underverk!

Sara Tilda P
Skrev om SkincarebySofie

Jätteduktig, trevlig och fin salong, rekommenderar verkligen!

Kamilla P
Skrev om SkincarebySofie

Köpte en ansiktsbehandling och märkte redan skillnad efter första behandlingen. Sofie är otroligt välutbildad och professionell. Rekommenderar start att gå till henne!

SOFIE P gillar detta
Karolina M
Skrev om SkincarebySofie

Super avslappnande och härligt! Har fått stora resultat i min hy efter att besökt henne! Bättre än förväntat 👍🏽

SOFIE P gillar detta
Rita K
Skrev om SkincarebySofie

Ett vänligt och proffsigt bemötande.

Nathalie K
Skrev om SkincarebySofie

Har varit där två gånger för ansiktsbehandling och det är så trevligt! Så harmonisk aura och Sofie är så kunnig! Rekommenderat henne till alla mina vänner!

Malin B
Skrev om SkincarebySofie

Mysigt, litet ställe med välutbildad hudterapeut. Men det kändes lite stressigt. Snabba rörelser.

Sara O
Skrev om SkincarebySofie

Jag gjorde en klassisk ansiktsbehandling hos Sofie med rengöring, portömning och nackmassage som var magisk. Har efter behandlingen köpt de produkter hon rekommenderade mig och märker redan skillnad på min hy! Alltså wow. Har bokat en till behandling om 1 mån och kommer fortsätta gå regelbundet.

Sandra S
Skrev om SkincarebySofie

Fantastisk service o bemötande. Beställt klassisk ansiktsbehandling o Sofie är tillmötesgående o lyssnar till vad du vill o behöver o är flexibel med att skräddarsy behandling efter behov. Toppen!

Angelica B
Skrev om SkincarebySofie

Jag gjorde en ansiktsbehandling och färgade mina fransar och bryn. Jag blev väl omhändertagen och det kändes professionellt och tryggt.

Arzu K
Skrev om SkincarebySofie

Fint bemötande! Utmärkt behandling! Mer än förväntat.. Rekommenderar starkt.

Emelie D
Skrev om SkincarebySofie

En helt underbar tjej som vet exakt vad hon gör och tar sina kunder på största allvar. Känner mig alltid trygg hos henne och har redan fått en finare hy!

Elizabeth E
Skrev om SkincarebySofie

Fina fräscha lokaler med mycket trevlig o kompetent personal

Maria K
Skrev om SkincarebySofie

Sofie är jättesöt och kunnig på det hon gör och även till ett fantastiskt bra pris!!

Anna L
Skrev om SkincarebySofie

Super mysig tjej! Förstår vad man menar och bryr sig verkligen om en långsiktigt 🌸

Filippa E
Skrev om SkincarebySofie

Ansiktsbehandling med bra råd och tips. Kände mig väldigt ompysslad och väl omhändertagen.

Felicia E
Skrev om SkincarebySofie

Super nöjd , gjort laser hos Sofie och har fått super bra resultat.

Rebecka R
Skrev om SkincarebySofie

hon är alltid glad blir alltid trevligt bemött ger en professionell känsla

Terese W
Skrev om SkincarebySofie

Gjorde klassisk ansiktsbehandling och microneedling vid flera tillfällen. Sofie är professionell och trevlig! Rekommenderas!

E L
Skrev om SkincarebySofie

Supernöjd med min ansiktsbehandling. Återkommer när det är dags igen! :)

Evelina H
Skrev om SkincarebySofie

Jag köpte någon behandling. Sedan köpte jag en produkt som skulle vara att förhindra akne. Den funkade inte men behandlingen var jätte bra. Sofie var jätte duktig och snäll.

Anna F
Skrev om SkincarebySofie

Bästa hudvårdsstället i Stockholm!

Åsa Z
Skrev om SkincarebySofie

Min upplevelse hos Sofie var helt underbar!💆🏼‍♀️✨ Jag fick en ansikstbehandling av mina vänner som födelsedagspresent till en början, vilket jag valde att göra om till en helkroppsmassage pga diverse träningsvärk.. Jag var lite orolig att massage upplevelsen inte skulle vara lika bra då jag upplevde att Sofies instagram mest fokusera på ansiktsvård, och delvis för att mina vänner bokat in just en ansiktsbehandling.. Men min oro var helt i onödan!!! Hon masserad väldigt skönt och professionellt, kollade även med mig...

Ellinor D
Skrev om SkincarebySofie

Fantastiskt lyster efter en ansiktsbehandling hos Sofie! Proffsigt och bra bemötande. Kommer absolut tillbaka:)

Emelie F
Skrev om SkincarebySofie

Hon är inte bara underbar som person utan otroligt professionell. Man känner sig alltid i trygga händer och jag har aldrig haft så bra hud som nu. Kan varmt rekommendera henne till alla. Plus är även att salongen är otroligt mysigt och fin!

Miran D
Skrev om SkincarebySofie

Sofie är professionell och samtidigt personlig vilket gör att man trivs att när man gör ansiktsbehandling hos henne. Hon brinner för det hon gör. Jag rekommenderar henne starkt till alla som vill ha en vacker och välskött hy.

Denise F
Skrev om SkincarebySofie

Låter ingen annan ta hand om mitt ansikte :)

Sirpa H
Skrev om SkincarebySofie

Har gjort flertal ansiktsbehandlingar och laserbehandlingar hos Sofie som är fantastiskt kunnig! Köper även alla mina ansiktsprodukter hos Sofie som hon rekommenderat och gjort min torra hud mycket bättre!

Minna P
Skrev om SkincarebySofie

Köpt underbara hudvårdsprodukter av den bästa hudterapeuten!!