Lasercenter

Solna Torg 19, 171 45 Solna — Visa karta

Sedan starten 2004 har Lasercenter arbetat mycket noggrant och målinriktat för att erbjuda högkvalitativa och effektiva behandlingar med marknadens bästa produkter och mest moderna utrustning.

Vi vill att du ska känna dig trygg och ha förtroende för oss, varför vi tidigt införde både behandlings- och kvalitetsgaranti samt kostnadsfri uppföljning efter behandlingen. Vi skräddarsyr behandlingen efter dig och tar själva fullt ansvar från första konsultation till genomförd behandling.

Lasercenter i Solna är idag en ledande aktör inom hårborttagning med laser och injektionsbehandlingar av olika slag. Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 145 kunder tycker om Lasercenter

• 2019-10-07

Anna skrev om Lasercenter
    Jag har gått hos Birgitta för att ta bort mina pigmentförändringar med IPL. Dom har försvunnit nästan helt. Jag är så nöjd!!! Jag kan varmt rekommendera henne, hon lyssnar, är kunnig och håller det hon lovar. Fin klinik med trevlig personal Läs mer
  • 2019-09-08

Malvina E skrev om Lasercenter
    Dr Jean lyssande på det jag ville ha, har haft erfarenheten innan av annan läkare att hon gjorde som hon själv ville fastän jag inte blev nöjd men Dr Jean tar verkligen till sig och försöker få det så som du vill ha. Han gjorde fillers under ögonen och i läpparna på mig. Båda blev bra, speciellt läppformen blev jättebra, jag är supernöjd. Kvinnan i receptionen är också trevlig. Läs mer
  • 2019-09-05

Mona D skrev om Lasercenter
    Hittade kliniken genom att googla mig fram och läsa recensioner. Efter att ha läst mycket positivt om Solna Lasercenter så bokadejag tid för botox i panna, samt fillers i läppar.

Från att jag bokade till behandlingen har jag blivit vänligt bemött och väldigt nöjd med resultatet.

Hit kommer jag igen! Läs mer
  • 2019-08-26

Victoria S skrev om Lasercenter
    Alltid lika tryggt och professionellt! Har gått till Dr Jean i många år och har alltid varit mer än nöjd Läs mer
  • 2019-08-19

Emelie K skrev om Lasercenter
    Trevligt och vänligt bemötande av all personal. Dr Jean vet vad han gör och är skicklig med nålen. Har gått där i två år och är lika nöjd varje gång. Läs mer
    2019-08-19 Lasercenter svarar Emelie K
    Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva så vänligt om oss! Vi ses igen :) Varma hälsningar från Lasercenter
  • 2019-08-14

Madeleine skrev om Lasercenter
    Alltid trevligt bemötande. Dr Jean är inlyssnande och förklarar bra vad man kan göra och vad som passar just dig. Alltid fina resultat! Läs mer
    2019-08-19 Lasercenter svarar Madeleine
    Tack Madeleine, vi är glada att du känner dig nöjd och väl bemött. Varma hälsningar från Lasercenter
  • 2019-08-13

David skrev om Lasercenter
    In regards to the company, the Laser Center staff are all very polite, friendly and create a nice relaxed atmosphere.
    I have had a great experience having filler done by Dr Jean Hadad. This included filler for scar/s on my face I have had since a young age. Dr Jean Hadad is a very calm, patient and understanding person and the results of the filler have been exceptional, beyond my expectations and also keep me looking natural, which is very important for me. I can tell Dr Jean Hadad is a true artist with a brilliant aesthetic eye and I am very happy. Läs mer
    2019-08-14 Lasercenter svarar David
    Thank you so much for your kind words David! We really do appreciate you taking the time to write about us. See you again! Best regards from us all /Lasercenter
  • 2019-08-05

skrev om Lasercenter
    Jag har gått på Dermapen-behandling på lite olika ställen men kände verkligen att det här var den bästa jag varit på! Hon som behandlade mig var så himla kunnig och vi pratade mycket om hud och fick massa bra råd med mig. Är jättenöjd! Läs mer
    2019-08-14 Lasercenter svarar
    Vad kul att höra, tack snälla du! Vänlig hälsning Lasercenter
  • 2019-05-21

Simona R skrev om Lasercenter
    En ny kund i Lasercenter, jag blev väldigt vänligt bemött av alla som jobbar där. Fin fräsch lokal. Jag är jättenöjd med behandlingen med fillers jag ser minst 5 år yngre och resultaten ser så naturlig ut, inga biverkningar. DR Jean som utförde behandlingen är oerhört proffsig och kunnig lyssnar och diskuterar och ger mycket tid till kunden, har varit i olika kliniker men lasercenter är verkligen bäst! Jag rekommenderar starkt!
    Simona Läs mer
    2019-05-29 Lasercenter svarar Simona R
    Tack snälla du för dina fina ord och för blommorna vi fick! Varma hälsningar från oss på Lasercenter
  • 2019-05-19

Elina L skrev om Lasercenter
    Jag gjorde botox för min argrynkan för första gången och är väldigt nöjd. Dr. Hadad förklarade allt jag ville veta. Varmt rekommenderar de. Läs mer
    2019-05-29 Lasercenter svarar Elina L
    Tack snälla Elina för att du tog dig tid att skriva om oss. Varmt välkommen åter!
    Varma hälsningar från Lasercenter
  • 2019-03-18

Josefine K skrev om Lasercenter
    Gulligt bemötande av tjejerna som jobbar där, Birgitta i synnerhet.

Var där för hårborttagning av bikinilinjen. Något obekväm situation för många, men Birgitta var otroligt professionell och fick mig och känna mig bekväm. Fräscha lokaler dessutom. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-03-17

Sandra A skrev om Lasercenter
    Har varit hos Lasercenter sedan 2004 och har alltid varit mycket nöjd!
    Proffsig läkare och trevlig personal som bemött mig på bästa sätt. Läs mer
    2019-03-17 Lasercenter svarar Sandra A
    Stort tack fina Sandra.
    Mvh LC
  • 2019-01-21

Marianne A skrev om Lasercenter
    Alltid vänliga och tillmötesgående! dr Haddad är kunnig, pålitlig och mycket pedagogisk. Jag blev stamkund direkt! Jag ser inte ”fixad” ut, jag ser bara ut som en snyggare version av mig själv. (botox i argrynkanoch fillers i nasolabiala linjerna) Läs mer
    2019-01-21 Lasercenter svarar Marianne A
    Stort tack snälla Marianne ! Gör alltid vårt bästa?
  • Olga A

2019-01-09

Olga A skrev om Lasercenter
    Tusen tack Dr.Jean för perfekt och underbar botox behandling, också är reception jätte trevlig. Läs mer
    2019-01-09 Lasercenter svarar Olga A
    Tack Olga för de fina orden. Det var angenämt att behandla dig.
  • 2019-01-08

Eva S skrev om Lasercenter
    Tog bort påsar under ögonen. Supernöjd med både bemötande och resultat. Läs mer
    2019-01-08 Lasercenter svarar Eva S
    Stort tack Eva för din feedback.
  • 2018-11-29

Anders T skrev om Lasercenter
    Jag har under de senaste åren fått botoxbehandlingar på Lasercenter och alltid blivit nöd med resultatet. Har undantagsvis någon liten korrigering behövts har detta alltid gått att göra snabbt och enkelt. Med andra ord är jag mycket nöjd med resultaten men även bemötandet av personalen i receptionen upplever jag varje gång som mycket positivt då de är väldigt trevliga och välkomnande. Läs mer
  • 2018-11-26

Maria J skrev om Lasercenter
    Dr. Jean är otroligt duktig i det han gör! Jätte noggran och tar god hänsyn till det du vill åstadkomma. Blir nöjd varje gång jag gör en behandling hos honom! Rekommenderar Dr. Jean starkt! Läs mer
  • 2018-11-16

Andrea S skrev om Lasercenter
    Lpg massage
    Blev vänligt bemött av professionella Maria. Överträffade mina förväntningar, fick en individuellt anpassad behandlingsplan med rimliga förväntade resultat. Kan verkligen rekommendera de! Läs mer
  • 2018-11-01

Marie G skrev om Lasercenter
    Tar sedan några år tillbaka Botox i pannan för min huvudvärk. Helt fantastiskt att slippa ständig värk. Supernöjd Läs mer
  • 2018-10-24

Isabella H skrev om Lasercenter
    Jag köpte inj. behandling botox i pannan.
    argrynkorna.
    Blev bemött av vänlighet och bra information i kassan som alltid och som alltid en professionell behandling av läkaren Jean som gav mig injektion botox

Mina förväntningar är uppnådda. nämligen fint professionellt bemötande, professionell behandling och resultat utmärkt Mindre spänningar och huvudvärk samt kosmetiskt fint.
    Solna Lazer kan jag rekommendera då ni alltid är vänliga och professionella. Prisvärda behandlingar
    Tack för att ni finns:) Läs mer
  • 2018-10-06

Tina K skrev om Lasercenter
    Otroligt professionella som utan diskussion vet kundens behov. Har gjort fillers på andra ställen och aldrig blivit riktigt nöjd, men till förvåning var jag mer än nöjd på lasercenter. Laserbehandling har jag gjort i mer än 10 år på olika ställen med flera sessioner, det har ALDRIG blivit bra. Efter bara 1:a sessionen märkte jag en stoooor skillnad här. Helt otroligt, så nöjd! Läs mer
    2018-10-06 Lasercenter svarar Tina K
    Tack Tina för de vänliga orden! Välkommen tillbaka. ♥️
  • 2018-09-27

Emelie S skrev om Lasercenter
    Alltid vänliga och proffesionella. Läs mer
  • 2018-09-14

Liselotte M skrev om Lasercenter
    Har varit stamkund i 10 år och så nöjd med behandlingarna av Dr Jean och all personal så trevlig! Proffsiga och väldigt duktiga, rekommenderas varmt! Med vänlig hälsning, Lisel Läs mer
  • 2018-09-10

Mia J skrev om Lasercenter
    Har gått hit för botox i över 2 år och är super nöjd! Bästa! Läs mer
  • 2018-08-29

Zara S skrev om Lasercenter
    Dr Jean Är ett geni. Det finns ingen läkare som slår hans estiska prestation. Han gör en vackrare utan att det ser behandlat ut. Är så tacksam att jag har hittat honom. Läs mer
  • 2018-08-22

Torill H skrev om Lasercenter
    Toppenresultat direkt.
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Ny tid redan bokat. Läs mer
  • Johan B

2018-08-07

Johan B skrev om Lasercenter
    Jag har fått ca 15 laser behandlingar på kindbenet och resultatet har varit helt magiskt! Väldigt trevlig och proffesionell personal dessutom är lokalerna väldigt fräscha. Lasercenter har varit över mina förväntningar och jag rekomenderar dem väldigt starkt! Läs mer
  • 2018-07-26

Moa L skrev om Lasercenter
    Ett väldigt professionellt bemötande från första stund. Både receptionisterna, teraputen och läkaren var professionella genom att de informativt och sakligt berättade om behandlingarna och allt runt omkring. Jag fick botox i pannan och genomförde hårborttagning. Båda behandlingarna har gett mycket goda resultat. Pga av att samtliga på kliniken är så oerhört trevliga och resultaten blir så bra så kommer jag definitivt att fortsätta hos dem, trots min långa resa ända från Göteborg! Läs mer
  • 2018-07-22

Miranda A skrev om Lasercenter
    Jättenöjd över fillers och botox behandlingar jag gjort! Kunnig personal och i goda händer av en läkare. De Lyssnar på vad och var man önskar behandla och vilken effekt som man vill uppnå, därefter förklarade läkaren ärligt vilka alternativ som fanns för upp de resultaten. Möjlighet för återbesök om man vill korrigera eller behandla ytterligare fanns också. Läs mer
  • 2018-07-19

Negin B skrev om Lasercenter
    Jag köpte hårborttagning i ansikte. Man blev bemött av företaget verkligen på trevlig sätt från börja(reception). Man får alltid behandlingen på sin tid utan att väntar. Min behandlare,Maria har varit jätte trevlig och duktig ,men fortfarande jag har inte fått resultat som jag förväntade mig. Läs mer
  • 2018-07-11

Linda L skrev om Lasercenter
    Blir alltid välkomnad med stora leenden vid ankomst. Hjälpsamma och omhändertagande!
    Brukar göra min botox hos Jean, aldrig blivit missnöjd. Läs mer

Liine C skrev om Lasercenter
    Har fått fillers både under ögonen, samt i läpparna. Är såååååå nöjd!!! Båda behandlingarna har överstigit alla mina förväntningar, allt ser väldigt naturligt ut och inte det minsta överdrivet. Även väldigt trevligt bemötande av all personal, och jag känner mig hundra procent trygg i läkarens händer, han är proffsig, lugn och trevlig! Tack snälla Lasercenter! Vi ses!;) Läs mer

Diana F skrev om Lasercenter
    Har gått i flera år för laserbehandling avseende hårborttagning. Supernöjd. Får alltid bästa konsultation av erfarna arbetare samt bästa servicen. Tack! Läs mer

Mattias S skrev om Lasercenter
    Super trevlig personal och toppen bemötande. Gjort hårborttagning på kropp och ansikte med mycket bra resultat. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-06-15

Pernilla D skrev om Lasercenter
    Jag tar bort oönskad hårväxt med laser hos Maria. Hon är absolut bäst och jag rekommenderar henne varmt. Jag blir alltid bra bemött och omhändertagen. Mina förväntningar har uppfyllts vid varje besök och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2018-05-12

Jasmine E skrev om Lasercenter
    Den absolut BÄSTA kliniken jag varit på härliga receptionister otroligt service minded och bra bemötande från både DR Jean samt tjejerna som tog emot en med ett glatt leende när man kom in.

DR Jean är nu min favorit fillers läkare.

Absolut topp betyg!❤️

/Jasmin E. ;-) Läs mer
  • 2018-05-11

Monika S skrev om Lasercenter
    Jag gjorde Tear through, botox i pannan och filler för en bättre näs-form.
    Doktorn tog sig tid, förklarade tydligt och gav råd. Redan nu samma dag ser jag en tydlig förbättring, jag ser piggare ut och känner mig väldigt nöjd. Vill verkligen rekommendera Lasercenter och doktorn! Läs mer
  • 2018-05-04

Sinead E skrev om Lasercenter
    I had IPL treatment done on my acne marks. The treatment was well explained and the ladies were very nice and knowledgeable. Läs mer
  • 2018-05-02

Anna N skrev om Lasercenter
    Jag gör mim botox behandling mot migrän hos lasercenter och blir alltid trevligt bemött och nöjd med resultatet ! Jag har gått hit i snart 3 år och rekommenderar dem verkligen ! Läs mer
  • 2018-04-26

Roya S skrev om Lasercenter
    Bra bemötande är grundpelare för ett företag , Emelie på receptionen föregår ett gott exempel är ansiktet utåt och har avgörande PR funktion .
    Tack för bra bemötande ! Läs mer
  • 2018-04-24

Viktoria S skrev om Lasercenter
    Jag har gjort fillers och trådlyft på Lasercenter med önskan att släta ut nasolabialveck och förbättra ansiktskontur och har vid alla tillfällen varit supernöjd med resultatet. Har alltid varit väl bemött av personalen och av Dr.Hadad som är väldigt professionell och lyssnar på mina önskemål samtidigt som han ger tips om vilka tekniker som ger bäst resultat. Jag är en perfektionist och vänder mig enbart till kliniker jag känner att jag har förtoende för och skulle varmt rekommendera Lasercenter. Läs mer
  • 2018-04-09

Maria A skrev om Lasercenter
    Trevliga snabba o väldigt duktiga Läs mer
  • 2018-03-29

Maria K skrev om Lasercenter
    Har tidigare gjort fillers på läpparna och kan säga att jag har vart jätte nöjd med både volym och konstrukturen. Håller väldigt länge och ser så naturligt ut :) Nu testade jag Botox på panna på grund av all stress o huvudvärk så märkte jag att jag fick sådana fula rynkor på pannan som jag störde mig på varje gång jag hade på mig foundation. Men vips så trollade dr jean bort den och jag känner mig så nöjd😊 kan varmt rekommendera lasercenter /Maria Läs mer
  • 2018-03-20

Vian S skrev om Lasercenter
    Fick väldigt bra bemötande. Har redan rekommenderat vänner och bekanta.
    Fick Botox behandling. Väldigt nöjd med resultatet.
    Har även frågat efter laser behandling och fått väldigt bra info. Läs mer
  • 2018-03-18

Linda B skrev om Lasercenter
    Har gjort filler i läppar under flera års tid med perfekt resultat varje gång. Proffsigt bemötande och noga genomförd behandling. Rekommenderar verkligen Lasercenter. Läs mer
  • 2018-03-18

Camilla L skrev om Lasercenter
    Man är i trygga händer på lasecenter! Kunnig personal som på en kvart gör att man ser 10 år yngre ut! Lika nöjd varje gång Läs mer
  • 2018-03-15

Tatiana B skrev om Lasercenter
    Trevligt bemötande! Pålitlig personal med lång erfarenhet, då jag är återkommande kund. Lever upp till förväntningar, absolut! Läs mer
  • Mehri K

2018-03-13

Mehri K skrev om Lasercenter
    Trevliga personal o bra service . Läs mer
  • 2018-02-02

Karin W skrev om Lasercenter
    Hårborttagning hela ben, brasilianskt med Laser.
    3 för 2. Läs mer
  • Aya K

2018-01-26

Aya K skrev om Lasercenter
    Dr Jean va väldigt proffsig, man kände sig väldigt trygg och ett fint resultat. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer

Solna Torg 19, 171 45 Solna