Lasercenter

Sedan starten 2004 har Lasercenter arbetat mycket noggrant och målinriktat för att erbjuda högkvalitativa och effektiva behandlingar med marknadens bästa produkter och mest moderna utrustning.

Vi vill att du ska känna dig trygg och ha förtroende för oss, varför vi tidigt införde både behandlings- och kvalitetsgaranti samt kostnadsfri uppföljning efter behandlingen. Vi skräddarsyr behandlingen efter dig och tar själva fullt ansvar från första konsultation till genomförd behandling.

Lasercenter i Solna är idag en ledande aktör inom hårborttagning med laser och injektionsbehandlingar av olika slag. Välkommen!

Läs vad 190 kunder tycker om Lasercenter 2

• 2021-09-18
    Mycket proffsigt bemötande och jag är mycket nöjd med resultatet
  • 2021-09-09
    Väldigt trevlig personal och ett bra bemötande. Fick väldigt bra resultat och skulle gärna använda Lasercenter igen!
  • 2021-09-01
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Jag har verkligen sett en stor förbättring i min rosacea efter IPL-behandling!
  • 2021-08-31
    Jag blev positivt bemött och hade inte höga förväntningar över hur snabbt det skulle gå med resultat men det blev bra väldigt snabbt.
  • 2021-08-30
    Riktigt proffsigt bemötande! Man känner sig väl omhändertagen och trygg.
  • 2021-08-28
    I have been doing laser hair removal with Maria at Solna Laser Center.
    The treatments are very effective and Maria is very professional, service oriented and kind.
    I will continue using their services and I highly recommend Solna Laser Center!
    Sandra
  • 2021-08-25
    Great results even after the first procedure of rosacea treatment. Very much recommend.
  • 2021-08-23
    Trevligaste personalen. Har varit kund hos dem sen 2015 och jag blir alltid lika nöjd! Skulle aldrig kunna tänka mig byta klinik.
    Dr Jean vet exakt vad han gör och han är alltid ärlig med vad han tycker o rekommenderar.
  • 2021-06-30
    Gjort laser hårborttagning och kan verkligen rekommendera! Jättetrevlig och kompetent personal, är nöjd med både behandling och resultat. Värt att ta sig dit även om man inte bor i närheten!
  • 2021-06-07
    Jag är en jätte nöjd kund i 2 år hos Lasercenter Alltid fint bemötande. Inga konstiga resultat av behandlingar. Man kan alltid konsultera med Läkaren och få professionellt svar. Kommer att fortsätta vara kund här. Rekommenderar till alla vänner.
  • 2021-06-05
    Jag gjorde en fettfrysning på ridbyxlåren hos Maria som blev helt perfekt!
    Jag hade tänkt att göra 2 behandlingar, men det räcker med en behandling!
    För ett par år sedan gjorde jag fettfrysning hos en annan klinik och det blev ojämnt med ”bullar”.
    Skillnad nu hos Lasercenter var att Maria tog sig ordentlig tid och tittade noggrant när jag stod upp i ljuset i olika vinklar. Vi diskuterade också dom 2 olika munstyckena och Maria föreslog att vi skulle ta det mindre för att inte frysa fett runt omkring området för att undvika ojämnhet.
    Tack Maria! Trevlig sommar!
  • skrev om Lasercenter
    2021-05-10
    Hej.
    Jag har gjort en fibroblast behandling under ögonen. Och ska snart även göra en ultherapi behandling under haka och käkparti.
    Jag är jättenöjd! Dom är jätterara, man känner sig omhändertagen. Och resultatet av behandlingen blev jättefint!
    Ser fram emot min nästa behandling!
    Anna.
  • 2021-03-10
    TACK, är så nöjd!!!
    Nu har det snart gått 3 månader sedan jag vågade mig på ett trådlyft. Själva ingreppet var relativt smärtfritt & såg helt ok. ut redan dagen efter.. Hela ansiktet känns mer spänstigt & jag ser piggare ut, utan att andra ser en markant förändring, precis vad jag hoppades på 😊👍🏻
    Tack, Tack, Tack från en 50-åring
  • 2021-02-18
    Jag blev väl bemött och kände mig väldigt nöjd med hela upplevelsen.
  • 2021-02-18
    Fräsch lokal ! trevliga personal ! Proffsigaste läkaren ! allt är tipp topp 😍
    Jag provade andra kända kliniker för filler och botox men Dr. Jean var den enda som kunde ge mig resultaten jag var ute efter så jag kommer aldrig byta klinik ! Har varit kund hos dom sedan 2017 🥰
  • 2021-01-20
    Glad personal som mötte upp, kunnig läkare som gjorde läppfillers på mig. Endast lite ont, så han var bra med nålen. Jag var rädd jag skulle få för mkt (gillar inte duckface), litade på att han förstod vad jag ville och gav fria händer. Läpparna blev jättebra. Men det som förvånade mest var att han lyckades få mina sura mungipor att bli glada! Så fick vi bort skuggorna också, sa han. Vilka skuggor...? Japp, när man ser före och efter, förstår jag inte hur jag kunnat missa åldersskuggorna från näsan ner.
    Rekommenderar!
    Tack snälla Charlotte för att du tagit dig tid att skriva om oss! Vad bra att du både känner dig och ser glad ut :)
    Varma hälsningar från oss
  • 2021-01-04
    Rekommenderar verkligen!
    Har gjort fillers och trådlyft med mycket bra resultat.
    Jag är så nöjd!
    Man känner sig alltid trygg och omhändertagen. Fantastiskt bemötande av dem alla.
    Tack snälla Jessica, så glädjande att höra att du är så nöjd! Vi ses igen :)
    Varma hälsningar
  • 2021-01-01
    Ett välkomnade och vänligt bemötande med ett fantastiskt resultat, efter genomförda behandlingar.
    Tack Kristina, det glädjer oss, det du skriver! Lasercenter
  • 2020-12-30
    Supertrevlig personal! Alltid ett varmt mottagande... Proffsig hjälp.. från receptionen till Jean ...till Birgitta! Duktiga och kunniga!! Rekomenderar varmt !
    Tack snälla Anneli för dina varma ord! Lasercenter
  • 2020-12-30
    En underbar service med utmärkta resultat för min rosacea. Efter två tjänster var min rosacea borta.

Efter år av försök med olika behandlingsmetoder blev jag förvånad över ILP: s effektivitet.

Tack så mycket för all din hjälp (a happy free smiling Paul).
    Så roligt att du är så nöjd med resultatet av IPL-behandlingen, det är verkligen en effektiv behandling :) Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss!
    Varm hälsning från oss på Lasercenter
  • 2020-12-30
    Jag vill verkligen rekommendera Lasercenter, först för deras trevliga och hjälpsamma personal men mest för att dom är så duktiga.
    Tack snälla Ann för dina ord, det värmer! Lasercenter
  • 2020-12-30
    Jag har bla gjort flera IPL/hårborttagnings behandlingar hos Lasercenter och alltid varit supernöjd med både bemötandet och behandlingarna. Fina fräscha lokaler och bra läge! Tack!
    Tack Felicia, vad glada vi blir av dina ord :)
    Varma hälsningar från oss
  • 2020-12-30
    Lyhört och personligt bemötande .
    Rak och tydlig kommunikation .
    Man känner sig trygg med de behandlingar man gör .
    Proffesionellt och personligt i ett.
    Rekommenderar starkt
    Tack snälla Anna! Det värmer!
    Varma hälsningar
  • 2020-12-30
    Proffsiga, snabba och vänliga! Det känns seriöst och tryggt.
    Tack Maria för dina ord :)
    Varm hälsning från oss på Lasercenter
  • 2020-12-09
    Jag har varit hos Lasercenter på hårborttagningslaser behandlingar och har enbart gott att säga. Kombinationen av noggrannheten och den sociala kompetensen gör detta till ett guldställe. Man märker verkligen att dem genuint vill att man blir nöjd och behandlingarna upplevs inte som mekaniska. Sedan gör det bara saken bättre att priset på deras hårborttagningsbehandlingar ligger väldigt bra i pris.
    Rekommenderas starkt!
  • 2020-11-30
    Jag har blivit så bra bemött av alla på kliniken, allt ifrån DR Jean till resterande gänget! Jag är så otrolig nöjd med er, ni återkopplar snabbt och erbjuder mig alltid det bästa utifrån min behov.
    Ni är dessutom så duktiga på det ni gör.
    Stort tack för att jag känner mig hörd och sedd.
    Tack snälla du för dina fina ord! Vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva om oss :) Varma hälsningar från oss alla på LacerCenter Lasercenter
  • 2020-11-25
    Professionellt bemötande, diskreta, välkomnande, korta bokningstider, mycket trevlig personal.
    Och givetvis, mycket skicklig läkare på plats.
  • 2020-11-11
    Duktiga och man får alltid ett trevligt bemötande hos Lasercenter :)
  • 2020-10-08
    Köpt paket för hårborttagning med laser. Endast blivit bemött professionellt och sympatisk, av alla i personalen.
  • 2020-09-25
    Fillers och botox. Mycket bra bemötande och resultat
  • 2020-03-05
    Jag har lasrat bort hår på benen och bikinilinjen. Har alltid blivit proffsigt och vänligt bemött. Är oxå extremt nöjd med resultatet! Har inga hårstrån kvar alls i bikinilinjen och knappt något på benen efter 8 behandlingar.
  • 2020-02-07
    Jag behandlade min ”argrynka” för andra ggn. Jag blev väldigt nöjd efter första behandlingen. Trevligt bemötande när man kommer.
  • 2020-02-05
    Botox behandling hos dom bästa! Receptions personalen lyckas alltid trolla fram en tid. Har testat andra kliniker men här kan dom göra underverk. Är alltid väldigt nöjd med både deras expertis, bemötande och resultatet av behandling!
    Tack snälla Maria för dina fina ord! Jag vet inte om det blev lite fel med betyg 1 av 5 när du är så nöjd som du beskriver haha, men vi är så tacksamma och glada att du berättar så positivt om din upplevelse hos oss :) Varma hälsningar Lasercenter Lasercenter
  • 2020-02-04
    Jag har varit hos Lasercenter och gjort botoxbehandling flera gånger. Jag har varit och är extremt skeptisk till skönhetsbranschen eftersom det finns så många oseriösa mottagningar. På Lasercenter har jag alltid blivit bra bemött och fått en seriös konsultation innan behandling. Jag har blivit mycket nöjd med de resultat jag fått. Jag blev rekommenderad Lasercenter och nu rekommenderar jag andra att gå dit!
    Tack rara Veronica!
    I dagsläget bör man tyvärr vara ifrågasättande och väldigt noggrann när man väljer behandlare för estetiska behandlingar, då det finns många oseriösa aktörer på marknaden. Vi är glada att ni är många som har insett det och vi är glada att du hittat till oss och känner dig så nöjd :) Varm hälsning!
  • 2020-01-20
    Jag har varit kund hos Lasercenter i 11 år och alltid blivit bemött med stor vänlighet och professionell behandling. Varje gång jag kommer ditt känns det nästan som att komma hem. Det är att helt fantastiskt team av professionella som jag gärna rekommenderar till andra.
    Tack snälla Ksenija, så fint du skrivit om oss! Jag vet att jag tackade dig i telefon, men ville skriva det här också :) Vi ses snart igen! Varma hälsningar från oss Lasercenter
  • 2020-01-16
    Kan varmt rekommendera Lasercenter. Behandling, bemötande i toppklass.
  • 2020-01-14
    Hårborttagning-laser.
    Otroligt bra bemötande av personal, proffsiga med bred kunskap.
    Företaget lever upp till förväntningar och även mer. Trevlig personal, kunnig och alltid välkomnande.
  • 2019-12-12
    Har varit kund hos de sedan 12 år tillbaka. Alltid nöjd.
  • 2019-12-11
    Fantastisk duktig läkare och underbar personal! Är så nöjd med min behandling!
  • 2019-12-11
    Jag har under många år varit kund och blir alltid vänligt bemött och känner mig helt trygg, då de har en lång och gedigen erfarenhet. De är väl insatta i det senaste inom hudvård och använder bara marknadens bästa och säkraste produkter.
  • 2019-11-27
    Vänlig och förstående personal som alltid gör ett proffisionellt intryck.
  • 2019-11-18
    Dr Jean är väldigt kunnig och effektiv när det kommer till fillers. Fick en realistisk och informativ konsultation med en tydlig plan för vad som passar bäst för min ansiktsform. Är fortfarande några etapper från slutresultatet men än så länge supernöjd med nuvarande formen på käke och haka.
  • 2019-11-12
    Mycket lyhörda och professionella. Super nöjd!
    Vad glada vi blir, tack! Mvh Lasercenter Lasercenter
  • 2019-11-12
    Superfint resultat och vänligt varmt bemötande, mkt nöjd
    Tack snälla Susanna! Mvh Lasercenter Lasercenter
  • 2019-11-05
    Dr Jean är jätteseriös och superproffsig och ger alltid ett förtroendeingivande intryck. Har gjort fillerbehandlingar och trådlyft hos honom och alltid varit såå nöjd med resultatet. Dr Jean har ett extremt estetiskt öga, jag är en mycket nöjd kund!
    Tack Sandra, det värmer och gör oss glada :) Vi ses igen! Vänliga hälsningar från oss på Lasercenter Lasercenter
  • 2019-10-28
    Jag gjorde botox i pannan mot spänningshuvudvärk och hittills har det känts väldigt bra och ser bra ut. Jag blev väldigt trevligt bemött och det var vänligt fint och kändes välkomnande där. Jag hade höga förväntningar och företaget levde upp till dem. Jag är väldigt nöjd och kommer gå tillbaka dit!
    Tack Jennifer för att du skrivit så fint, vi är glada att du är nöjd! Varmt välkommen tillbaka :) Mvh Lasercenter Lasercenter
  • skrev om Lasercenter
    2019-10-07
    Jag har gått hos Birgitta för att ta bort mina pigmentförändringar med IPL. Dom har försvunnit nästan helt. Jag är så nöjd!!! Jag kan varmt rekommendera henne, hon lyssnar, är kunnig och håller det hon lovar. Fin klinik med trevlig personal
  • 2019-09-08
    Dr Jean lyssande på det jag ville ha, har haft erfarenheten innan av annan läkare att hon gjorde som hon själv ville fastän jag inte blev nöjd men Dr Jean tar verkligen till sig och försöker få det så som du vill ha. Han gjorde fillers under ögonen och i läpparna på mig. Båda blev bra, speciellt läppformen blev jättebra, jag är supernöjd. Kvinnan i receptionen är också trevlig.
  • 2019-09-05
    Hittade kliniken genom att googla mig fram och läsa recensioner. Efter att ha läst mycket positivt om Solna Lasercenter så bokadejag tid för botox i panna, samt fillers i läppar.

Från att jag bokade till behandlingen har jag blivit vänligt bemött och väldigt nöjd med resultatet.

Hit kommer jag igen!
  • 2019-08-26
    Alltid lika tryggt och professionellt! Har gått till Dr Jean i många år och har alltid varit mer än nöjd