Läs vad 175 kunder tycker om Lasercenter 2

• 2021-01-20
    Glad personal som mötte upp, kunnig läkare som gjorde läppfillers på mig. Endast lite ont, så han var bra med nålen. Jag var rädd jag skulle få för mkt (gillar inte duckface), litade på att han förstod vad jag ville och gav fria händer. Läpparna blev jättebra. Men det som förvånade mest var att han lyckades få mina sura mungipor att bli glada! Så fick vi bort skuggorna också, sa han. Vilka skuggor...? Japp, när man ser före och efter, förstår jag inte hur jag kunnat missa åldersskuggorna från näsan ner.
    Rekommenderar!
    Tack snälla Charlotte för att du tagit dig tid att skriva om oss! Vad bra att du både känner dig och ser glad ut :) Varma hälsningar från oss

• 2021-01-04
    Rekommenderar verkligen!
    Har gjort fillers och trådlyft med mycket bra resultat.
    Jag är så nöjd!
    Man känner sig alltid trygg och omhändertagen. Fantastiskt bemötande av dem alla.
    Tack snälla Jessica, så glädjande att höra att du är så nöjd! Vi ses igen :) Varma hälsningar

• 2021-01-01
    Ett välkomnade och vänligt bemötande med ett fantastiskt resultat, efter genomförda behandlingar.
    Tack Kristina, det glädjer oss, det du skriver!

• 2020-12-30
    Supertrevlig personal! Alltid ett varmt mottagande... Proffsig hjälp.. från receptionen till Jean ...till Birgitta! Duktiga och kunniga!! Rekomenderar varmt !
    Tack snälla Anneli för dina varma ord!

• 2020-12-30
    En underbar service med utmärkta resultat för min rosacea. Efter två tjänster var min rosacea borta.

Efter år av försök med olika behandlingsmetoder blev jag förvånad över ILP: s effektivitet.

Tack så mycket för all din hjälp (a happy free smiling Paul).
    Så roligt att du är så nöjd med resultatet av IPL-behandlingen, det är verkligen en effektiv behandling :) Tack för att du tagit dig tid att skriva om oss! Varm hälsning från oss på Lasercenter

• 2020-12-30
    Jag vill verkligen rekommendera Lasercenter, först för deras trevliga och hjälpsamma personal men mest för att dom är så duktiga.
    Tack snälla Ann för dina ord, det värmer!

• 2020-12-30
    Jag har bla gjort flera IPL/hårborttagnings behandlingar hos Lasercenter och alltid varit supernöjd med både bemötandet och behandlingarna. Fina fräscha lokaler och bra läge! Tack!
    Tack Felicia, vad glada vi blir av dina ord :) Varma hälsningar från oss

• 2020-12-30
    Lyhört och personligt bemötande .
    Rak och tydlig kommunikation .
    Man känner sig trygg med de behandlingar man gör .
    Proffesionellt och personligt i ett.
    Rekommenderar starkt
    Tack snälla Anna! Det värmer! Varma hälsningar

• 2020-12-30
    Proffsiga, snabba och vänliga! Det känns seriöst och tryggt.
    Tack Maria för dina ord :) Varm hälsning från oss på Lasercenter

• 2020-12-09
    Jag har varit hos Lasercenter på hårborttagningslaser behandlingar och har enbart gott att säga. Kombinationen av noggrannheten och den sociala kompetensen gör detta till ett guldställe. Man märker verkligen att dem genuint vill att man blir nöjd och behandlingarna upplevs inte som mekaniska. Sedan gör det bara saken bättre att priset på deras hårborttagningsbehandlingar ligger väldigt bra i pris.
    Rekommenderas starkt!
  • 2020-11-30
    Jag har blivit så bra bemött av alla på kliniken, allt ifrån DR Jean till resterande gänget! Jag är så otrolig nöjd med er, ni återkopplar snabbt och erbjuder mig alltid det bästa utifrån min behov.
    Ni är dessutom så duktiga på det ni gör.
    Stort tack för att jag känner mig hörd och sedd.
    Tack snälla du för dina fina ord! Vi uppskattar att du tagit dig tid att skriva om oss :) Varma hälsningar från oss alla på LacerCenter

• 2020-11-25
    Professionellt bemötande, diskreta, välkomnande, korta bokningstider, mycket trevlig personal.
    Och givetvis, mycket skicklig läkare på plats.
  • 2020-11-11
    Duktiga och man får alltid ett trevligt bemötande hos Lasercenter :)
  • 2020-10-08
    Köpt paket för hårborttagning med laser. Endast blivit bemött professionellt och sympatisk, av alla i personalen.
  • 2020-09-25
    Fillers och botox. Mycket bra bemötande och resultat
  • 2020-03-05
    Jag har lasrat bort hår på benen och bikinilinjen. Har alltid blivit proffsigt och vänligt bemött. Är oxå extremt nöjd med resultatet! Har inga hårstrån kvar alls i bikinilinjen och knappt något på benen efter 8 behandlingar.
  • 2020-02-07
    Jag behandlade min ”argrynka” för andra ggn. Jag blev väldigt nöjd efter första behandlingen. Trevligt bemötande när man kommer.
  • 2020-02-05
    Botox behandling hos dom bästa! Receptions personalen lyckas alltid trolla fram en tid. Har testat andra kliniker men här kan dom göra underverk. Är alltid väldigt nöjd med både deras expertis, bemötande och resultatet av behandling!
    Tack snälla Maria för dina fina ord! Jag vet inte om det blev lite fel med betyg 1 av 5 när du är så nöjd som du beskriver haha, men vi är så tacksamma och glada att du berättar så positivt om din upplevelse hos oss :) Varma hälsningar Lasercenter

• 2020-02-04
    Jag har varit hos Lasercenter och gjort botoxbehandling flera gånger. Jag har varit och är extremt skeptisk till skönhetsbranschen eftersom det finns så många oseriösa mottagningar. På Lasercenter har jag alltid blivit bra bemött och fått en seriös konsultation innan behandling. Jag har blivit mycket nöjd med de resultat jag fått. Jag blev rekommenderad Lasercenter och nu rekommenderar jag andra att gå dit!
    Tack rara Veronica! I dagsläget bör man tyvärr vara ifrågasättande och väldigt noggrann när man väljer behandlare för estetiska behandlingar, då det finns många oseriösa aktörer på marknaden. Vi är glada att ni är många som har insett det och vi är glada att du hittat till oss och känner dig så nöjd :) Varm hälsning!

• 2020-01-20
    Jag har varit kund hos Lasercenter i 11 år och alltid blivit bemött med stor vänlighet och professionell behandling. Varje gång jag kommer ditt känns det nästan som att komma hem. Det är att helt fantastiskt team av professionella som jag gärna rekommenderar till andra.
    Tack snälla Ksenija, så fint du skrivit om oss! Jag vet att jag tackade dig i telefon, men ville skriva det här också :) Vi ses snart igen! Varma hälsningar från oss

• 2020-01-16
    Kan varmt rekommendera Lasercenter. Behandling, bemötande i toppklass.
  • 2020-01-14
    Hårborttagning-laser.
    Otroligt bra bemötande av personal, proffsiga med bred kunskap.
    Företaget lever upp till förväntningar och även mer. Trevlig personal, kunnig och alltid välkomnande.
  • 2019-12-12
    Har varit kund hos de sedan 12 år tillbaka. Alltid nöjd.
  • 2019-12-11
    Fantastisk duktig läkare och underbar personal! Är så nöjd med min behandling!
  • 2019-12-11
    Jag har under många år varit kund och blir alltid vänligt bemött och känner mig helt trygg, då de har en lång och gedigen erfarenhet. De är väl insatta i det senaste inom hudvård och använder bara marknadens bästa och säkraste produkter.
  • 2019-11-27
    Vänlig och förstående personal som alltid gör ett proffisionellt intryck.
  • 2019-11-18
    Dr Jean är väldigt kunnig och effektiv när det kommer till fillers. Fick en realistisk och informativ konsultation med en tydlig plan för vad som passar bäst för min ansiktsform. Är fortfarande några etapper från slutresultatet men än så länge supernöjd med nuvarande formen på käke och haka.
  • 2019-11-12
    Mycket lyhörda och professionella. Super nöjd!
    Vad glada vi blir, tack! Mvh Lasercenter

• 2019-11-12
    Superfint resultat och vänligt varmt bemötande, mkt nöjd
    Tack snälla Susanna! Mvh Lasercenter

• 2019-11-05
    Dr Jean är jätteseriös och superproffsig och ger alltid ett förtroendeingivande intryck. Har gjort fillerbehandlingar och trådlyft hos honom och alltid varit såå nöjd med resultatet. Dr Jean har ett extremt estetiskt öga, jag är en mycket nöjd kund!
    Tack Sandra, det värmer och gör oss glada :) Vi ses igen! Vänliga hälsningar från oss på Lasercenter

• 2019-10-28
    Jag gjorde botox i pannan mot spänningshuvudvärk och hittills har det känts väldigt bra och ser bra ut. Jag blev väldigt trevligt bemött och det var vänligt fint och kändes välkomnande där. Jag hade höga förväntningar och företaget levde upp till dem. Jag är väldigt nöjd och kommer gå tillbaka dit!
    Tack Jennifer för att du skrivit så fint, vi är glada att du är nöjd! Varmt välkommen tillbaka :) Mvh Lasercenter

• 2019-10-07
    Jag har gått hos Birgitta för att ta bort mina pigmentförändringar med IPL. Dom har försvunnit nästan helt. Jag är så nöjd!!! Jag kan varmt rekommendera henne, hon lyssnar, är kunnig och håller det hon lovar. Fin klinik med trevlig personal
  • 2019-09-08
    Dr Jean lyssande på det jag ville ha, har haft erfarenheten innan av annan läkare att hon gjorde som hon själv ville fastän jag inte blev nöjd men Dr Jean tar verkligen till sig och försöker få det så som du vill ha. Han gjorde fillers under ögonen och i läpparna på mig. Båda blev bra, speciellt läppformen blev jättebra, jag är supernöjd. Kvinnan i receptionen är också trevlig.
  • 2019-09-05
    Hittade kliniken genom att googla mig fram och läsa recensioner. Efter att ha läst mycket positivt om Solna Lasercenter så bokadejag tid för botox i panna, samt fillers i läppar.

Från att jag bokade till behandlingen har jag blivit vänligt bemött och väldigt nöjd med resultatet.

Hit kommer jag igen!
  • 2019-08-26
    Alltid lika tryggt och professionellt! Har gått till Dr Jean i många år och har alltid varit mer än nöjd
  • 2019-08-19
    Trevligt och vänligt bemötande av all personal. Dr Jean vet vad han gör och är skicklig med nålen. Har gått där i två år och är lika nöjd varje gång.
    Tack snälla för att du tagit dig tid att skriva så vänligt om oss! Vi ses igen :) Varma hälsningar från Lasercenter

• 2019-08-14
    Alltid trevligt bemötande. Dr Jean är inlyssnande och förklarar bra vad man kan göra och vad som passar just dig. Alltid fina resultat!
    Tack Madeleine, vi är glada att du känner dig nöjd och väl bemött. Varma hälsningar från Lasercenter

• 2019-08-13
    In regards to the company, the Laser Center staff are all very polite, friendly and create a nice relaxed atmosphere.
    I have had a great experience having filler done by Dr Jean Hadad. This included filler for scar/s on my face I have had since a young age. Dr Jean Hadad is a very calm, patient and understanding person and the results of the filler have been exceptional, beyond my expectations and also keep me looking natural, which is very important for me. I can tell Dr Jean Hadad is a true artist with a brilliant aesthetic eye and I am very happy.
    Thank you so much for your kind words David! We really do appreciate you taking the time to write about us. See you again! Best regards from us all /Lasercenter

• 2019-08-05
    Jag har gått på Dermapen-behandling på lite olika ställen men kände verkligen att det här var den bästa jag varit på! Hon som behandlade mig var så himla kunnig och vi pratade mycket om hud och fick massa bra råd med mig. Är jättenöjd!
    skrev om Lasercenter
    Vad kul att höra, tack snälla du! Vänlig hälsning Lasercenter

• 2019-05-21
    En ny kund i Lasercenter, jag blev väldigt vänligt bemött av alla som jobbar där. Fin fräsch lokal. Jag är jättenöjd med behandlingen med fillers jag ser minst 5 år yngre och resultaten ser så naturlig ut, inga biverkningar. DR Jean som utförde behandlingen är oerhört proffsig och kunnig lyssnar och diskuterar och ger mycket tid till kunden, har varit i olika kliniker men lasercenter är verkligen bäst! Jag rekommenderar starkt!
    Simona
    Tack snälla du för dina fina ord och för blommorna vi fick! Varma hälsningar från oss på Lasercenter

• 2019-05-19
    Jag gjorde botox för min argrynkan för första gången och är väldigt nöjd. Dr. Hadad förklarade allt jag ville veta. Varmt rekommenderar de.
    Tack snälla Elina för att du tog dig tid att skriva om oss. Varmt välkommen åter! Varma hälsningar från Lasercenter

• 2019-03-18
    Gulligt bemötande av tjejerna som jobbar där, Birgitta i synnerhet.

Var där för hårborttagning av bikinilinjen. Något obekväm situation för många, men Birgitta var otroligt professionell och fick mig och känna mig bekväm. Fräscha lokaler dessutom. Rekommenderar!
  • 2019-03-17
    Har varit hos Lasercenter sedan 2004 och har alltid varit mycket nöjd!
    Proffsig läkare och trevlig personal som bemött mig på bästa sätt.
    Stort tack fina Sandra. Mvh LC

• 2019-01-21
    Alltid vänliga och tillmötesgående! dr Haddad är kunnig, pålitlig och mycket pedagogisk. Jag blev stamkund direkt! Jag ser inte ”fixad” ut, jag ser bara ut som en snyggare version av mig själv. (botox i argrynkanoch fillers i nasolabiala linjerna)
    Stort tack snälla Marianne ! Gör alltid vårt bästa?

• 2019-01-09
    Tusen tack Dr.Jean för perfekt och underbar botox behandling, också är reception jätte trevlig.
    Tack Olga för de fina orden. Det var angenämt att behandla dig.

• 2019-01-08
    Tog bort påsar under ögonen. Supernöjd med både bemötande och resultat.
    Stort tack Eva för din feedback.

• 2018-11-29
    Jag har under de senaste åren fått botoxbehandlingar på Lasercenter och alltid blivit nöd med resultatet. Har undantagsvis någon liten korrigering behövts har detta alltid gått att göra snabbt och enkelt. Med andra ord är jag mycket nöjd med resultaten men även bemötandet av personalen i receptionen upplever jag varje gång som mycket positivt då de är väldigt trevliga och välkomnande.
  • 2018-11-26
    Dr. Jean är otroligt duktig i det han gör! Jätte noggran och tar god hänsyn till det du vill åstadkomma. Blir nöjd varje gång jag gör en behandling hos honom! Rekommenderar Dr. Jean starkt!
  • 2018-11-16
    Lpg massage
    Blev vänligt bemött av professionella Maria. Överträffade mina förväntningar, fick en individuellt anpassad behandlingsplan med rimliga förväntade resultat. Kan verkligen rekommendera de!
  • 2018-11-01
    Tar sedan några år tillbaka Botox i pannan för min huvudvärk. Helt fantastiskt att slippa ständig värk. Supernöjd

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte