Alla kategorier Botox Stockholms län Solna Lasercenter

Lasercenter

Solna Torg 19, 171 45 Solna — Visa karta

Sedan starten 2004 har Lasercenter arbetat mycket noggrant och målinriktat för att erbjuda högkvalitativa och effektiva behandlingar med marknadens bästa produkter och mest moderna utrustning.

Vi vill att du ska känna dig trygg och ha förtroende för oss, varför vi tidigt införde både behandlings- och kvalitetsgaranti samt kostnadsfri uppföljning efter behandlingen. Vi skräddarsyr behandlingen efter dig och tar själva fullt ansvar från första konsultation till genomförd behandling.

Lasercenter i Solna är idag en ledande aktör inom hårborttagning med laser och injektionsbehandlingar av olika slag. Välkommen!
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 91 kunder tycker om Lasercenter

• Isabel J
    Isabel J skrev om Lasercenter
    Alltid lika bra service och känner mig trygg hos läkaren med hans åsikter.
  • Therese S
    Therese S skrev om Lasercenter
    Vänligt positivt proffesionellt !!!
  • Anna-lena S
    Anna-lena S skrev om Lasercenter
    Jean är verkligen kompetent och lyssnande. Han har den rätta blicken för vad och hur det kan göras. Fint resultat även med små medel.
  • Linda
    Linda skrev om Lasercenter
    Kan varmt rekommendera Lasercenter!!!
    bemötandet och behandlingen var utomordentligt!!!
  • Lina E
    Lina E skrev om Lasercenter
    Trevlig personal, skicklig läkare som man känner förtroende för , är väldigt försiktig och noggrann.
    Jag har själv varit nöjd med behandlingen
    Skulle varmt rekomendera Lasercenter.
    Med vänliga hälsningar:
    Lina Elkhoury🌹
  • Cecilia T
    Cecilia T skrev om Lasercenter
    Jag får bästa behandlingen när jag kommer till Solna Lasercenter, bättre bemötande kan man inte få!
  • Erika E
    Erika E skrev om Lasercenter
    Känner mig alltid trygg och nöjd efter att ha besökt lasercentrum. Utifrån mina önskemål får jag en proffisionell bedömning huruvida utförande och resultat kommer att bli. Jag rekommenderar lasercentrum varmt.
  • Bodil F
    Bodil F skrev om Lasercenter
    Trevligt bemötande, bra behandlingar och goda resultat.Rekommenderas!
  • Kamilla K
    Kamilla K skrev om Lasercenter
    Alltid trevlig personal och bra bemötande
  • Ella S
    Ella S skrev om Lasercenter
    Trevlig, dem var trevliga. Ibland fick man dock vänta en liten stund, men inget större problem.
  • suzana r
    suzana r skrev om Lasercenter
    Jean is fantastic and the staff is wonderful.
    suzana r gillar detta
  • Mariana N
    Mariana N skrev om Lasercenter
    Jag är väldig nöjd. Trevlig och kunnig personal. Läkaren tar sin tid att berätta detaljerat om behandlingen och har svarat på alla mina frågor som jag ställde till honom.
    Jag kommer tillbaka till flera behandlingar inom kort.
    Fräsch och ren ställe.
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Lasercenter
    Otroligt duktig estetiskt seende. Trevligt mottagande.
  • Siman S
    Siman S skrev om Lasercenter
    Jättebra service, man känner sig trygg i dr.jeans händer. Om man ej är nöjd eller vill fixa till nått gör de det åt dig utan några problem!
  • Tord S
    Tord S skrev om Lasercenter
    Bra bemötande och proffsigt utförd behandling.
  • Jinoos D
    Jinoos D skrev om Lasercenter
    Otroligt bra , trevligt o proffsigt bemötande hos Dr Jean Hadad , gjorde botox behandling hos honom han är otroligt duktig , många av mina bekanta gå till honom och alla är väldigt nöjda av resultatet ( fillers , botox fet sugning) och underbara personal jobba där , Absolut bästa kliniken i mina ögon
  • Maria S
    Maria S skrev om Lasercenter
    Tycker allihopa på kliniken är suveränt duktiga..så vill man ha ett toppen resultat,så bokar man en tid omgående.
  • Anton L
    Anton L skrev om Lasercenter
    Laserhårborttagning. Proffesionella, duktiga och noggranna. Behöver göra upp till 10 behandlingar, har gjort 4 nu, och ser en stor skillnad. Jag gör ju behandlingen av ansiktet, så då är det väldigt tuff hårväxt, därför det tar tid där. Kan verkligen rekommendera Lasercenter.
  • Marielle W
    Marielle W skrev om Lasercenter
    Haddad är otroligt duktig och trevlig!! Jag litar verkligen på honom.
  • Iwona K
    Iwona K skrev om Lasercenter
    Mycket vänligt bemötande,professionellt omhändertagande,snabb återkoppling efter ingreppet.Utpräglad estetisk syn under hela processen, stort ansvar tas för att åtgärda postoperativa problem.Prismässigt ligger Lasercenter i Solna något lägre än de stora plastikkirurgiska klinikerna och detta i kombination med mycket bra ,professionellt utförda ingrepp gör att jag starkt rekommenderar Solna Lasercenter.
    Har gjort fetttransplantation till bröst i flera etapper.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Lasercenter
    Trevliga, proffsiga!
    Mycket nöjd!
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Lasercenter
    Jean har en blick för estetik och man känner sig trygg i hans händer
    Något för långa väntetider trots att man har en bokad tid
  • Ida W
    Ida W skrev om Lasercenter
    Bra service och nöjd med resultatet.
  • Carina K
    Carina K skrev om Lasercenter
    Ett varmt och omtänksamt bemötande. En läkare som tar sig tid att lyssna och som förstår just mina behov. Man känner ett stort förtroende och rekommenderar varmt Lasercenter. Resultatet blev ett naturligt och fräscht utseende. Stort tack från en patient som från början var både skeptiskt och riktigt skraj.
  • Joel G
    Joel G skrev om Lasercenter
    Alltid lika proffsigt! Alltid lika trevligt! Alltid lika nöjd!
  • Melanie K
    Melanie K skrev om Lasercenter
    Mycket professionellt och trevligt bemötande redan i receptionen. Fantastisk läkare med fantastiskt resultat. Rekommenderar varmt!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Lasercenter
    Bemötandet jag fick vid mitt första besök var mycket bra och har varit så hela tiden. Jag har fått fillerbehandling och vart supernöjd.
  • Shohre N
    Shohre N skrev om Lasercenter
    Hej
    Jag är väldigt njöd med min behandling,är väldigt tacksam
  • Ann-sophie E
    Ann-sophie E skrev om Lasercenter
    Hitills är jag mycket nöjd. Kan ej finna något negativt faktiskt. Bra bemötande och ett snittsigt jobb. Går fort, blir jättesnyggt resultat.
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Lasercenter
    Trevlig och mycket kompetent personal. IPL bättre än någonsin tidigare.
  • Busra H
    Busra H skrev om Lasercenter
    Jätte fint och härligt upplevelse att vara hos er jag är helt nöjd
  • Lucia U
    Lucia U skrev om Lasercenter
    Har fått fillers i läpparna hos dr. Jean på Lasercenter och är så otroligt nöjd!
    Han har uppfyllt alla mina önskemål om form och storlek. Rekomenderar strakt om du för första gången ska göra dina läppar och vill ha någon som på ett bra sätt förklarar vad som funkar bäst för dig!
  • Olga F
    Olga F skrev om Lasercenter
    Trevlig kundbemötande, professionell behandling, bra resultat.
  • Anna D
    Anna D skrev om Lasercenter
    Proffsiga och väldigt trevliga! Man känner sig trygg och det är trevlig atmosfär!
  • Sylvia H
    Sylvia H skrev om Lasercenter
    Bästa service, kunnig personal, mysigt och RIKTIGT, genuint intresse i kundens välmående och lyckat resultat.
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Lasercenter
    Bra service och bemötande. Professionellt.
  • Nikos S
    Nikos S skrev om Lasercenter
    Bra bemötande i receptionen. Bra mottagande i behandlingsrummet.
    Mindre bra att de inte fixat dörrhandtaget som varit sönder några månader.
  • Anna N
    Anna N skrev om Lasercenter
    Besökt Lasercenter några ggr nu och är så nöjd med resultatet, bemötande, tillgänglighet och pris. Jag känner mig alltid helt trygg med behandling och resultat. Fått hjälp med både botox och filler och ser äntligen ut som jag känner mig och slipper kommentarer om att jag ser trött och hängig ut. Jag rekommenderar verkligen Lasercenter.
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Lasercenter
    Super nöjd! Bra service och kompetent personal!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Lasercenter
    Vänligt bemötande och proffsigt utfört! Är super nöjd med resultatet.
  • Malin O
    Malin O skrev om Lasercenter
    Jag har bara varit där en gång, men då var jag mycket nöjd. De var väldigt trevliga.
  • Catharina S
    Catharina S skrev om Lasercenter
    Proffsigt bemötande med personlig hjälp för både mig och min dotter. Informativt och bra vägledning för de många olika alternativ som erbjuds. Vi har fått hjälp med acnebehandling och ansiktsbehandling med kemiskpeeling. Mycket positiv upplevelse och även av de produkter de rekommenderar.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Lasercenter
    Alltid nöjd med behandlingarna. Vänligt och proffsigt bemötande!
  • Liv E
    Liv E skrev om Lasercenter
    Laser center rekommenderas starkt! Trevlig dedikerad o kunnig personal samt mycket bra priser!!! +++++
  • Christina
    Christina skrev om Lasercenter
    Mycket trevligt och professionellt bemötande både av reception och läkare. Kan inte vara mer nöjd med de botox- och fillersbehandlingar jag gjort.

Har besökt Solna Lasercenter i ca. 6 år och fått väldigt bra konsultation och resultat vilket gjort att jag vågat göra de fillers jag till en början inte var säker på skulle bli som jag tänkt.

Högsta betyg till Jean som är mycket kunnig på sitt område!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Lasercenter
    Rekommenderas! Dr Jean är fantastisk & väldigt inkännande.
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Lasercenter
    Jag har fått ett mycket trevlig bemötande av kunnig och hjälpsam personal. Min upplevelse som kund är över förväntan. De behandlingar jag genomfört är reducering av kråksparkar vid ögon och reducering av kärlekshandtag. Jag rekommenderar absolut denna klinik.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Lasercenter
    En av få läkare i Stockholm som jobbar med injektioner som vet vad han gör. Trovärdig bedömning. Bra resultat.
  • Patricia C
    Patricia C skrev om Lasercenter
    Som första behandling av botox så var jag väldigt rädd. Men med bra bemötande av doktor Jean Hadad som tog det lugnt och erbjöd mig bara det som behövdes för mig, inte försökte sälja på mig andra saker så gick allt jätte bra och jag vart super nöjd :).
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Lasercenter
    Behandlingarna utförs extremt professionellt av Dr Jean, som har en fantastisk förmåga att se små detaljer för att få det bästa resultatet. Bemötandet och kunskapen ligger på fullkomlig toppnivå!
    Han har lyckats få bort mitt åldrade ansikte och gett mig tillbaka mitt ungdomliga utseende. Jag är lyrisk över hans magiska skicklighet och rekommenderar er att kontakta Lasercenter.

Solna Torg 19, 171 45 Solna