Alla kategorier Botox Stockholms län Solna Lasercenter
Rekommenderat företag 2016 - Lasercenter
Rekommenderat företag 2015 - Lasercenter

Lasercenter

Solna Torg 19, 171 45 Solna — Visa karta

Lasercenter grundades av Dr. Jean Hadad 2004 och tillhörde då en koncern med verksamhet inom sjukvård, hälsokost och estetisk. Sedan 2009 bedrivs kliniken som en egen frikopplad verksamhet i ett eget aktiebolag. LaserCenter är idag ledande i Sverige på laserbehandlingar inom hårborttagning, hårlaser och IPL samt injektionsbehandlingar såsom Botox och Fillers (Restylane, Esthelis).
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 74 kunder tycker om Lasercenter

• Anton L
    Anton L skrev om Lasercenter
    Laserhårborttagning. Proffesionella, duktiga och noggranna. Behöver göra upp till 10 behandlingar, har gjort 4 nu, och ser en stor skillnad. Jag gör ju behandlingen av ansiktet, så då är det väldigt tuff hårväxt, därför det tar tid där. Kan verkligen rekommendera Lasercenter.
  • Marielle W
    Marielle W skrev om Lasercenter
    Haddad är otroligt duktig och trevlig!! Jag litar verkligen på honom.
  • Iwona K
    Iwona K skrev om Lasercenter
    Mycket vänligt bemötande,professionellt omhändertagande,snabb återkoppling efter ingreppet.Utpräglad estetisk syn under hela processen, stort ansvar tas för att åtgärda postoperativa problem.Prismässigt ligger Lasercenter i Solna något lägre än de stora plastikkirurgiska klinikerna och detta i kombination med mycket bra ,professionellt utförda ingrepp gör att jag starkt rekommenderar Solna Lasercenter.
    Har gjort fetttransplantation till bröst i flera etapper.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Lasercenter
    Trevliga, proffsiga!
    Mycket nöjd!
  • Lotta F
    Lotta F skrev om Lasercenter
    Jean har en blick för estetik och man känner sig trygg i hans händer
    Något för långa väntetider trots att man har en bokad tid
  • Ida W
    Ida W skrev om Lasercenter
    Bra service och nöjd med resultatet.
  • Carina K
    Carina K skrev om Lasercenter
    Ett varmt och omtänksamt bemötande. En läkare som tar sig tid att lyssna och som förstår just mina behov. Man känner ett stort förtroende och rekommenderar varmt Lasercenter. Resultatet blev ett naturligt och fräscht utseende. Stort tack från en patient som från början var både skeptiskt och riktigt skraj.
  • Joel G
    Joel G skrev om Lasercenter
    Alltid lika proffsigt! Alltid lika trevligt! Alltid lika nöjd!
  • Melanie K
    Melanie K skrev om Lasercenter
    Mycket professionellt och trevligt bemötande redan i receptionen. Fantastisk läkare med fantastiskt resultat. Rekommenderar varmt!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Lasercenter
    Bemötandet jag fick vid mitt första besök var mycket bra och har varit så hela tiden. Jag har fått fillerbehandling och vart supernöjd.
  • Shohre N
    Shohre N skrev om Lasercenter
    Hej
    Jag är väldigt njöd med min behandling,är väldigt tacksam
  • Ann-sophie E
    Ann-sophie E skrev om Lasercenter
    Hitills är jag mycket nöjd. Kan ej finna något negativt faktiskt. Bra bemötande och ett snittsigt jobb. Går fort, blir jättesnyggt resultat.
  • Lotta N
    Lotta N skrev om Lasercenter
    Trevlig och mycket kompetent personal. IPL bättre än någonsin tidigare.
  • Busra H
    Busra H skrev om Lasercenter
    Jätte fint och härligt upplevelse att vara hos er jag är helt nöjd
  • Lucia U
    Lucia U skrev om Lasercenter
    Har fått fillers i läpparna hos dr. Jean på Lasercenter och är så otroligt nöjd!
    Han har uppfyllt alla mina önskemål om form och storlek. Rekomenderar strakt om du för första gången ska göra dina läppar och vill ha någon som på ett bra sätt förklarar vad som funkar bäst för dig!
  • Olga F
    Olga F skrev om Lasercenter
    Trevlig kundbemötande, professionell behandling, bra resultat.
  • Anna D
    Anna D skrev om Lasercenter
    Proffsiga och väldigt trevliga! Man känner sig trygg och det är trevlig atmosfär!
  • Sylvia H
    Sylvia H skrev om Lasercenter
    Bästa service, kunnig personal, mysigt och RIKTIGT, genuint intresse i kundens välmående och lyckat resultat.
  • Sarah L
    Sarah L skrev om Lasercenter
    Bra service och bemötande. Professionellt.
  • Nikos S
    Nikos S skrev om Lasercenter
    Bra bemötande i receptionen. Bra mottagande i behandlingsrummet.
    Mindre bra att de inte fixat dörrhandtaget som varit sönder några månade.
  • Anna N
    Anna N skrev om Lasercenter
    Besökt Lasercenter några ggr nu och är så nöjd med resultatet, bemötande, tillgänglighet och pris. Jag känner mig alltid helt trygg med behandling och resultat. Fått hjälp med både botox och filler och ser äntligen ut som jag känner mig och slipper kommentarer om att jag ser trött och hängig ut. Jag rekommenderar verkligen Lasercenter.
  • Patricia A
    Patricia A skrev om Lasercenter
    Super nöjd! Bra service och kompetent personal!
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Lasercenter
    Vänligt bemötande och proffsigt utfört! Är super nöjd med resultatet.
  • Malin O
    Malin O skrev om Lasercenter
    Jag har bara varit där en gång, men då var jag mycket nöjd. De var väldigt trevliga.
  • Catharina S
    Catharina S skrev om Lasercenter
    Proffsigt bemötande med personlig hjälp för både mig och min dotter. Informativt och bra vägledning för de många olika alternativ som erbjuds. Vi har fått hjälp med acnebehandling och ansiktsbehandling med kemiskpeeling. Mycket positiv upplevelse och även av de produkter de rekommenderar.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Lasercenter
    Alltid nöjd med behandlingarna. Vänligt och proffsigt bemötande!
  • Liv E
    Liv E skrev om Lasercenter
    Laser center rekommenderas starkt! Trevlig dedikerad o kunnig personal samt mycket bra priser!!! +++++
  • Christina
    Christina skrev om Lasercenter
    Mycket trevligt och professionellt bemötande både av reception och läkare. Kan inte vara mer nöjd med de botox- och fillersbehandlingar jag gjort.

Har besökt Solna Lasercenter i ca. 6 år och fått väldigt bra konsultation och resultat vilket gjort att jag vågat göra de fillers jag till en början inte var säker på skulle bli som jag tänkt.

Högsta betyg till Jean som är mycket kunnig på sitt område!
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Lasercenter
    Rekommenderas! Dr Jean är fantastisk & väldigt inkännande.
  • Sandra M
    Sandra M skrev om Lasercenter
    Jag har fått ett mycket trevlig bemötande av kunnig och hjälpsam personal. Min upplevelse som kund är över förväntan. De behandlingar jag genomfört är reducering av kråksparkar vid ögon och reducering av kärlekshandtag. Jag rekommenderar absolut denna klinik.
  • Marianne H
    Marianne H skrev om Lasercenter
    En av få läkare i Stockholm som jobbar med injektioner som vet vad han gör. Trovärdig bedömning. Bra resultat.
  • Patricia C
    Patricia C skrev om Lasercenter
    Som första behandling av botox så var jag väldigt rädd. Men med bra bemötande av doktor Jean Hadad som tog det lugnt och erbjöd mig bara det som behövdes för mig, inte försökte sälja på mig andra saker så gick allt jätte bra och jag vart super nöjd :).
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Lasercenter
    Behandlingarna utförs extremt professionellt av Dr Jean, som har en fantastisk förmåga att se små detaljer för att få det bästa resultatet. Bemötandet och kunskapen ligger på fullkomlig toppnivå!
    Han har lyckats få bort mitt åldrade ansikte och gett mig tillbaka mitt ungdomliga utseende. Jag är lyrisk över hans magiska skicklighet och rekommenderar er att kontakta Lasercenter.
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Lasercenter
    Jag gjorde en AHA kur behandling hos Birgitta och är super-nöjd. Min hy strålar och många frågar vad jag använder för produkter. jag kan varmt rekommendera ett besök på Lasercenter, de är mkt professionella och mycket trevliga.
  • Irini M
    Irini M skrev om Lasercenter
    Kan varmt rekommendera Lasercenter! Proffs som utför behandlingarna, fantastisk service redan i receptionen där man känner sig trygg - här finns kunskap och lyhördhet för kundens välbefinnande och funderingar. Riktigt nöjd!!! :)
  • Madelaine A
    Madelaine A skrev om Lasercenter
    Jag har gått i väldigt många år på Lasercenter och alltid varit extremt nöjd med alla mina olika behandlingar. Jag har under många år gjort alla mina botox (panna, kråksparkar) och fillers (läppar, kindben samt tinningarna) på Lasercenter med ett fantastiskt resultat!
    Alla behandlingar utförs extremt professionellt av Jean med öga för alla små detaljer för att få det bästa resultatet som passar just dig. Bemötandet och kunskapen hos all personal ligger på absolut toppnivå!
    Innan jag hittade till Lasercenter har jag varit på många välrekommenderade kliniker, men nu när jag hittat hit för många år sen kommer jag aldrig byta!
    Jag har rekommenderat många till Lasercenter genom åren och alla har blivit lika nöjda som jag är!
    Jag kan verkligen varmt rekommendera Lasercenter! Det är outstanding den bästa kliniken jag varit på!
    Med vänlig hälsning Madelaine Age
  • Minna S
    Minna S skrev om Lasercenter
    Jag har varit kund till lasercenter i ca 5 år och här hittar man alltid de senaste behandlingarna inom modern skönhetsvård. Alltid lika trevligt bemötande samt proffsig och välutbildad personal i fräscha ljusa lokaler mitt i Solna Centrum.
    Jag rekommenderar denna klinik varmt till mina vänner och bekanta och alla som läser detta !
  • Tina T
    Tina T skrev om Lasercenter
    Jag har gått hos Lasercenter sedan 2009 för botox 3 områden samt filler i läppar. Resultatet blir fantastiskt, naturligt och med bra hållbarhet! Jag har fullt förtroende för dem och är alltid supernöjd! Alla på kliniken är mycket professionella och lyhörda för mina önskemål och jag kan varmt rekommendera dem!!! // Tina
  • Naima M
    Naima M skrev om Lasercenter
    Jag är mycket nöjd med de behandlingar jag har gjort på denna klinik. Dr Jean har verkligen ett öga för detaljer och är väldigt mån om att kunden är 100% nöjd. Det bästa är att de erbjuder gratis påfyllning om resultatet inte skulle vara som man förväntat sig de första 2 månaderna. Tjejerna som jobbar där är dessutom urgulliga och man känner sig alltid välkommen när man är där :) 5/5
  • Selda R
    Selda R skrev om Lasercenter
    kom i kontakt med Ladercenter maj 2014. Hade utfört en botox behandling på en annan klinik innsn som var urusla och oseriösa.behandlingen resulterade i att mina båda ögonbryn rasat ner. Dr Jean korrigerade och fixade till och förklarade noggrant vad som hänt och vad han trodde han kunde hjälpa mig med. Resultatet blev precis som jag önskat :)))
    Är super nöjd med Ladercenter kommer aldrig att gå till någon annan klinik och personalen är super trevliga och Dr Jean otroligt grym i sitt arbete! Rekommenderar Ladercenter till alla som vill få bra behandlingar hos en bra klinik.
  • Sanna M
    Sanna M skrev om Lasercenter
    Jag har väldigt goda erfarenheter av kliniken, avseende både bemötande och behandling. Jag anser dessutom att ett av det viktigaste I denna typ av behandling är informationen om förväntat resultat vilket jag tycker jag fått under möte med behandlare. jag är även mycket nöjd med behandlingarna, har gjort hårborttagning, fillers, Botox samt behandling mot kärl på benen. Det känns även tryggt att personal och behandlare tar sitt ansvar i att besvara frågor och funderingar.
  • Karolina R
    Karolina R skrev om Lasercenter
    Kan varmt rekomendera Lasercenter och speciellt deras behandling trådlyft. Jag ville inte lägga mig under kniven och hade hört talas om trådlyft som ett alternativ. Jag är så himla nöjd då jag fått ett snyggt lyft och blivit av med min linjer runt munnen. gjorde trådar i september runt mun och kommer nu göra halsen nu i juni... Längtar!
  • Clara N
    Clara N skrev om Lasercenter
    Supernöjd efter att ha gjort en botoxbehandling i pannan. Ser naturligt ut. Läkaren som utförde behandlingen var proffsig och det gjorde inte alls ont. Kommer lätt gå tillbaka till Lasercenter när det är dags igen :)
  • Linda L
    Linda L skrev om Lasercenter
    Jag kan varmt rekommendera Lasercenter. Har varit kund i många år nu ( fillers och botox) och alltid varit väldigt nöjd
  • Ann-charlotte M
    Ann-charlotte M skrev om Lasercenter
    Jag är numera en trogen kund hos Lasercenter. Jag har haft problem med påsar under ögonen och Jean, som är läkare på Lasercenter, har behandlat mig med fillers. Resultatet är slående. Påsarna är borta!
  • Christel K
    Christel K skrev om Lasercenter
    Så fantastiskt glad - tacksam- nöjd!!! Jag känner mig vacker - mina tidigare ledsna kinder är borta - mindre rynkor - och ansiktet ler igen.
    Resultatet är över förväntan.
    Rekommenderar varmt ett besök på Lasercenter/ Christel
  • Jessica A
    Jessica A skrev om Lasercenter
    Proffsigt bemötande, det märks att kliniken har funnits ett bra tag och sätter kunden i centrum. Genomgick trådlyft av kinder + hals ( dr Jean Hadad) och känner mig väldigt nöjd med resultatet. Känner mig fräschare och fastare i huden. Fick Lite blåmärken i början efter alla trådar som stuckits in och hade också en del ojämnheter på grund av det i cirka 10 dagar innan de försvann. Men sedan blev det bara bättre och bättre. Sedan ingreppet för drygt 3 månader så har jag fått riktigt många positiva kommentarer från alla härliga människor runt omkring mig. Jag är drygt 55 år men känner mig fräschare än på länge. Riktigt bra gjort Dr. Hadad.
  • Solveig
    Solveig skrev om Lasercenter
    nu 3 veckor senare ser det ännu bättre ut. Fillersbehandlingen har liksom mognat och mjuknat. Känner mig väldigt fräsch och ansiktet har liksom gjort en resa bak i tiden. det bästa av allt är att det hela ser väldigt naturligt ut. Tack ännu en gång laser center och dr Hadad
  • Solveig
    Solveig skrev om Lasercenter
    Noggrann och ärlig. Dr Jean är också genuint intresserad och proffsig i allt han gör. Tar sig tid och lyssnar. När han sedan genomför en behandling så går det inte att missa hans enorma engagemang, noggrannhet och entusiasm. Att se sig själv vandra bakåt i tiden är obeskrivligt. Flera år av åldrande trollas bort på mindre än 30 min och jag gick därifrån med ett brett leende på läpparna. Fantastiskt.
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Lasercenter
    Proffsigt bemötande från början till slut. Känner mig väldigt nöjd med resultatet. Det blev bättre än vad jag hade hoppats på. Äntligen blev jag av med mina trötta , mörka ringar under ögonen och de hängiga mungiporna. Dr Jean var väldigt noggrann och kunnig. Han insåg ganska snabbt vad som besvärade mig och rättade till mitt ansikte på ett sätt överträffade mina förväntningar. Vilka magiska fingrar han har. Rekommenderas varmt.

Solna Torg 19, 171 45 Solna