Alla kategorier Skönhet Hårborttagning Stockholms län

Hårborttagning i Stockholms län

Har du tröttnat på att behöva raka benen varje dag eller gett upp på halvdåligt hemmavax och letar efter någon som professionellt kan ta bort oönskad hårväxt? Här på Reco.se har vi listat de bäst rekommenderade och mest aktuella salongerna och klinikerna som erbjuder hårborttagning i Stockholms län.

Det finns flera olika sätt att ta bort hår under en längre period än med rakning som inte heller kräver att du vållar dig själv smärta genom till exempel vaxning eller epilering. Att gå på salong gör att du får ett perfekt resultat, varje gång, och du slipper tänka på hårborttagningen mer än precis den stund du är där.

Du kan självklart välja att få en snygg och ren vaxning på salong, men det finns andra möjligheter också. Fundera på en permanent lösning som t.ex. IPL behandling som vissa kliniker är duktiga på. Du kan läsa mer om vad varje salong och klinik erbjuder och är utbildade för på deras profiler direkt här på Reco.se!

Hårborttagning

Topp 25 företag inom hårborttagning i Stockholms län

Grooming.se

1,270 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    royne n
    royne n: Bra hemsida bra pris snabb frakt

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Alva B
    Alva B: Tog hål i öronen på båda mina döttrar - mycket trevlig och bra service!

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Angelica R
    Angelica R: Mycket trevligt bemötande, professionell behandling och smidig bokning med automatisk påminnelse. Här finns inget att kl...

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Helén L
    Helén L: Proffsigt o fräscht, bra bemötande. Negativt att inte ha specialerbjudanden o extrapriser på behandlingar mm

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Välkomna till Irradia Kliniken!
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Olivia T
    Olivia T: Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick sna...

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Helena H
    Helena H: Mycket vänligt bemötande och proffsig behandling.

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Sofia L
    Sofia L: Bra upplevelse. Fräscha lokaler.

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Lasercenter

Solna Torg 19, Solna
    Vi erbjuder exklusiva behandlingar med marknadens mest avancerade och dokumenterade utrustning till humana, rimliga priser. Våra mål har alltid varit säkra, effektiva och högkvalitativa behandlingar m...
    Kamilla K
    Kamilla K: Alltid trevlig personal och bra bemötande

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Lindberg Malmström L
    Lindberg Malmström L: Bra och proffsigt bemötande och en metod som kändes säker och effektiv.

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Lena Å
    Lena Å: Det var ljuvligt! Frida var proffsig och kunnig. Jag kände mig som en prinsessa.

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Marie B
    Marie B: Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund ho...

Nordiska Kliniken

Drottninggatan 33, Stockholm
    Här kan du känna dig trygg! Vår filosofi är ge ett personligt och professionellt omhändertagande och målet är självfallet nöjda patienter.
    Dennis O
    Dennis O: Professionellt bemötande och supertrevlig personal. Fick jättefint resultat av operationen.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Lifetime Clinic

Harpsundsvägen 76, Stockholm
    Ernada H
    Ernada H: Jag har alltid varit nöjd hos er.

Aktiv Hudvård

Mäster Samuelsgatan 49, Stockholm
    Vi erbjuder avslappnande och effektiv hudvård. Välkommen till Aktiv Hudvård!
    Eva Å
    Eva Å: Allt trevligt bemötande och bra service

Helfin Laser & Skönhet

ALLMOGEVÄGEN 16, Järfälla
    Sara D
    Sara D: Jätteduktig och trevlig kvinna. Hon kan verkligen sin grej.

Corinne & Friends

Sturegallerian 60, Stockholm
    Rikard L
    Rikard L: Mycket trevligt att komma till er och få gott kaffe

JKB 08 Bilservice

Sköldingevägen 18, Älvsjö
    Martin O
    Martin O: Bra bemötande och bra pris. Bra jobbat.

Sollentuna Lasercenter

Malmvägen 28, Sollentuna
    Christine H
    Christine H: Bra mottagande. Verkar kompetent och engagerad i sitt jobb.
Sida:   1 2   Nästa