Alla kategorier Hårförlängning Stockholms län Stockholm Bromma Mariehäll Beauty By Spanowsky

Beauty By Spanowsky

Bällstavägen 64, 168 72 Bromma — Visa karta

Välkommen till Beauty By Spanowsky!

I en stressfri och lugn miljö i det nya området Annedal ligger vår salong och har gjort sedan oktober 2018. Vi är en modern salong som har valt att sätta en personlig prägel på allt vi gör, där du som kund står i första rummet.

Med stor omtanke och hög kvalitet kan vi på Beauty By Spanowsky erbjuda ett stort utbud av skönhetsbehandlingar såsom hudvård, klippning, slingor, färg, hårförlängning, ansiktsbehandlingar, frans- och brynfärg, lashlift och mycket mer. För en mer detaljerad lista av alla våra behandlingar, klicka på knappen boka tid. Där hittar du alla våra tjänster vi erbjuder. Varmt välkommen att höra av dig till oss för en konsultation eller tidsbokning!

Ps. Just nu erbjuder vi även fransförlängning.
Mån-Ons: 10:00-18:00

Ayla Y skrev om Beauty By Spanowsky
    Alltid lika nöjd! Här är man alltid i trygga händer :) Läs mer
  • 2019-06-13

Hanna H skrev om Beauty By Spanowsky
    Hela familjen går och klipper och färgar håret hos Sofie och vi är supernöjda! Hon är fantastiskt trevlig och proffsig, dessutom bra även när hon klipper småbarn som inte riktigt orkar sitta still.
    Vi kommer aldrig mer gå till någon annan! Läs mer
  • Åsa Å

2019-06-12

Åsa Å skrev om Beauty By Spanowsky
    Hon hade idéer om klippningen av mitt hår, och jag blev jättenöjd med resultatet. Hon är mycket trevlig och professionell . Jag kommer att vara en trogen kund. Läs mer

Gunilla J skrev om Beauty By Spanowsky
    Klippning. Ett vänligt bemötande samt yrkesmässigt kunnande! Läs mer

Anna K skrev om Beauty By Spanowsky
    Klippte topparna, fick ett väldigt trevligt bemötande och blev otroligt nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera att klippa sig här. Läs mer

Madelen A skrev om Beauty By Spanowsky
    Alltid lika trevligt att komma till Beauty By Spanowsky. Blir alltid nöjd både när det gäller ansiktsvård och hårvård.
    Sofie kommer gärna med nya förslag och tips om jag vill förändra något tex frisyr, men hon är och så lyhörd för vad jag själv vill.
    Jag känner mig alltid väl omhändertagen när jag varit på salongen som jag varmt kan rekommendera. Läs mer

Anders H skrev om Beauty By Spanowsky
    Superglatt bemötande och väldigt välkomnande!
    Otroligt duktig frisör som jag varmt kan rekommendera! Läs mer
  • 2019-05-08

Angelica & Sebastian E skrev om Beauty By Spanowsky
    Rekommenderar denna salong starkt!
    Jag har färgat bryn och fransar samt gjort lashlift hos Sofie flera gånger, alltid lika nöjd! Hon är professionell och ger ett väldigt bra bemötande. Kommer fortsätta gå hit även för andra behandlingar. Läs mer
  • 2019-05-08

Moa J skrev om Beauty By Spanowsky
    Jag gjorde kemisk peeling hos Sofie.
    Hon är proffesionell även om vi känner varandra sedan innan. Hon förklarar vad hon gör vilket känns tryggt för mig som kund. Jag blev bemött precis som jag förväntat mig!
    Underbar salong! Läs mer
  • 2019-04-11

Nina D skrev om Beauty By Spanowsky
    Gått hos Sofie i nått år nu och rekommenderar verkligen henne och salongen. Här blir man alltid väl omhändertagen och trevligt bemött. Läs mer

Therese E skrev om Beauty By Spanowsky
    Sofie är trevlig, kunnig och lyssnar verkligen på sina kunder. Går alltid från hennes salong nöjd och med ett leende på läpparna. Läs mer

Rebecca E skrev om Beauty By Spanowsky
    Gjorde ett lashlift hos Sofie på salongen och blev jätte nöjd! Extremt trevlig tjej och hela upplevelsen kändes professionell och bra!
    Gjort lashlift där 2 ggr nu och kommer absolut att komma tillbaks! :) Läs mer

Kim E skrev om Beauty By Spanowsky
    Jag är mer än nöjd med mina klippningar. Hög yrkeskicklighet och fantastiskt positivt bemötande. Läs mer

Ana B skrev om Beauty By Spanowsky
    Supernöjd med klippningen! Riktigt mysig salong också. Läs mer
  • Carina S

2019-04-06

Carina S skrev om Beauty By Spanowsky
    Jag har klippt mig hos Sofie i Annedal. Blev bemött på ett trevligt sätt. Kände mig trygg inför klippning efter att haft många olika otrygga frisörer innan jag träffade på denna fantastiska person Sofie. Hon gick igenom mitt hår med kunskap och har varit nöjd varje gång. Även min man har varit där och kommit hem nöjd.
    Kan varmt rekomendera Sofie i Annedal. Läs mer

Joanna S skrev om Beauty By Spanowsky
    Har gjort ansiktsbehandling, lashlift, klippt håret och färgat håret hos Sofie och jag är alltid lika nöjd :) Läs mer

Hanna K skrev om Beauty By Spanowsky
    Klippte mitt hår, hade egentligen inga förväntningar. Men resultatet blev jättebra och Sofie som klippte mig var jättetrevlig. Läs mer

Maria M skrev om Beauty By Spanowsky
    Mysig och lugn salong och Sofie är toppen! Har både klippt håret och gjort Lash Lift, är jättenöjd! Läs mer

Anna N skrev om Beauty By Spanowsky
    Sofie är världsbäst på frans och brynfärgning Läs mer
  • 2019-04-05

Pirjo Liisa P skrev om Beauty By Spanowsky
    Trevligt bemötande och fantastisk resultat till vettigt pris! Läs mer
  • 2019-04-05

Linda N skrev om Beauty By Spanowsky
    Frans och brynfärgning. Blir alltid väl omhändertagen. Professionellt utfört arbete. Kan rekommenderas starkt! Läs mer

Marie C skrev om Beauty By Spanowsky
    Var på en ansiktsbehandling med djuprengöring och färg av ögonbryn. Sofie som är ägare är mycket kunnig. hudterapeut och frisör som bjuder på högkvalitativt service och ser till mina behov utifrån min hudtyp mm.

Jag är super nöjd och kommer att boka fler behandlingar hos dem. Läs mer
  • M. L

2019-04-04

M. L skrev om Beauty By Spanowsky
    Jag går regelbundet och plockar och färgat mina bryn och jag är så såååå nöjd!! Hon skriver även upp vilken färg vi haft så det blir samma varje gång. Mysig salong med toppen service!! Läs mer

Linda M skrev om Beauty By Spanowsky
    Klipp, toning: fantastiskt resultat!

Ögonbryns- och fransfärg + noppning: jag har fått tillbaka mina bryn! Efter att ha noppat sönder brynen sen halva livet tillbaka har Sofie lyckats få tillbaka ett par riktigt fylliga fina bryn åt mig!

Ägaren/Sofie: pedagogisk och rolig! Skapar trygghet under hela behandlingen och berättar vad hon ska göra härnäst. Önskar jag kunde göra alla slags skönhetsbehandlingar hos henne... Det är väl det enda negativa - att hon inte erbjuder ALLT! :) <3 Läs mer

Jonas H skrev om Beauty By Spanowsky
    Toppen! Grym service och trevlig personal. Alltid lika nöjd Läs mer

Karin D skrev om Beauty By Spanowsky
    Otroligt trevligt bemötande, fin atmosfär på salongen. Jag är jättenöjd med resultatet av de behandlingar jag har gjort. Läs mer

Bällstavägen 64, 168 72 Bromma