Beauty By Spanowsky

Beauty By Spanowsky

Ring 08-480 013 20 www.bokadirekt.se

Välkommen till Beauty By Spanowsky! I en stressfri och lugn miljö i det nya området Annedal ligger vår salong och har gjort sedan oktober 2018. Vi är en modern salong som har valt att sätta en personlig prägel på allt vi gör, där du som kund står i första rummet. Med stor omtanke och hög kvalitet kan vi på Beauty By Spanowsky...

31 omdömen om Beauty By Spanowsky

Theresia H
Skrev om Beauty By Spanowsky

Mycket trevligt, jag blir väl omhändertagen. Kan varmt rekommendera denna pärla.

Creative Headz Götgatan
4.7/5 i betyg av 302 omdömen 4.7 av 302 omdömen
BadgeTwoYears

Underbar! Genomförde min vision bättre än jag såg för mig🫶🏻 10/10 allt i hop!

Miranda A Miranda A
Towe W
Skrev om Beauty By Spanowsky

Klippt, färgat och ansiktsbehandling hos Sofie. Kommer alltid därifrån nöjd och avslappnad.

Ida P
Skrev om Beauty By Spanowsky

Sofie är en grym frisör och jag känner mig alltid fantastisk när jag lämnar salongen!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

Caroline A
Skrev om Beauty By Spanowsky

Har varit en gång i månaden hos beauty by Spanoesky sen juni 2019. Klipper, färgar och slingar håret och vaxar mig där. Skulle inte kunna vara mer nöjd. Sofie är så engagerad och duktig . Super grym på att gå ifrån mörkt till ljus hår utan att de blir gult eller orange.

Ida I
Skrev om Beauty By Spanowsky

Mysig och lugn salong. Extremt bra bemötande och underbar frisör!

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 301 omdömen 4.6 av 301 omdömen

Ayla Y
Skrev om Beauty By Spanowsky

Alltid lika nöjd! Här är man alltid i trygga händer :)

Hanna H
Skrev om Beauty By Spanowsky

Hela familjen går och klipper och färgar håret hos Sofie och vi är supernöjda! Hon är fantastiskt trevlig och proffsig, dessutom bra även när hon klipper småbarn som inte riktigt orkar sitta still. Vi kommer aldrig mer gå till någon annan!

WAU Jakobsbergsplatsen
4.8/5 i betyg av 1058 omdömen 4.8 av 1058 omdömen

Åsa Å
Skrev om Beauty By Spanowsky

Hon hade idéer om klippningen av mitt hår, och jag blev jättenöjd med resultatet. Hon är mycket trevlig och professionell . Jag kommer att vara en trogen kund.

Gunilla J
Skrev om Beauty By Spanowsky

Klippning. Ett vänligt bemötande samt yrkesmässigt kunnande!

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Anna K
Skrev om Beauty By Spanowsky

Klippte topparna, fick ett väldigt trevligt bemötande och blev otroligt nöjd med resultatet. Kan varmt rekommendera att klippa sig här.

Madelen A
Skrev om Beauty By Spanowsky

Alltid lika trevligt att komma till Beauty By Spanowsky. Blir alltid nöjd både när det gäller ansiktsvård och hårvård. Sofie kommer gärna med nya förslag och tips om jag vill förändra något tex frisyr, men hon är och så lyhörd för vad jag själv vill. Jag känner mig alltid väl omhändertagen när jag varit på salongen som jag varmt kan rekommendera.

Creative Headz Odengatan 75
4.6/5 i betyg av 595 omdömen 4.6 av 595 omdömen

Natalie W Natalie W
Anders H
Skrev om Beauty By Spanowsky

Superglatt bemötande och väldigt välkomnande! Otroligt duktig frisör som jag varmt kan rekommendera!

Angelica & Sebastian E
Skrev om Beauty By Spanowsky

Rekommenderar denna salong starkt! Jag har färgat bryn och fransar samt gjort lashlift hos Sofie flera gånger, alltid lika nöjd! Hon är professionell och ger ett väldigt bra bemötande. Kommer fortsätta gå hit även för andra behandlingar.

Monas Klippotek
4.8/5 i betyg av 176 omdömen 4.8 av 176 omdömen

Moa J
Skrev om Beauty By Spanowsky

Jag gjorde kemisk peeling hos Sofie. Hon är proffesionell även om vi känner varandra sedan innan. Hon förklarar vad hon gör vilket känns tryggt för mig som kund. Jag blev bemött precis som jag förväntat mig! Underbar salong!

Nina D
Skrev om Beauty By Spanowsky

Gått hos Sofie i nått år nu och rekommenderar verkligen henne och salongen. Här blir man alltid väl omhändertagen och trevligt bemött.

Creative Headz Sveavägen
4.8/5 i betyg av 274 omdömen 4.8 av 274 omdömen

Therese E
Skrev om Beauty By Spanowsky

Sofie är trevlig, kunnig och lyssnar verkligen på sina kunder. Går alltid från hennes salong nöjd och med ett leende på läpparna.

Rebecca E
Skrev om Beauty By Spanowsky

Gjorde ett lashlift hos Sofie på salongen och blev jätte nöjd! Extremt trevlig tjej och hela upplevelsen kändes professionell och bra! Gjort lashlift där 2 ggr nu och kommer absolut att komma tillbaks! :)

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 264 omdömen 4.8 av 264 omdömen

Git Ragnhild C Git Ragnhild C
Kim E
Skrev om Beauty By Spanowsky

Jag är mer än nöjd med mina klippningar. Hög yrkeskicklighet och fantastiskt positivt bemötande.

Ana B
Skrev om Beauty By Spanowsky

Supernöjd med klippningen! Riktigt mysig salong också.

Creative Headz Regeringsgatan
4.7/5 i betyg av 315 omdömen 4.7 av 315 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Carina S
Skrev om Beauty By Spanowsky

Jag har klippt mig hos Sofie i Annedal. Blev bemött på ett trevligt sätt. Kände mig trygg inför klippning efter att haft många olika otrygga frisörer innan jag träffade på denna fantastiska person Sofie. Hon gick igenom mitt hår med kunskap och har varit nöjd varje gång. Även min man har varit där och kommit hem nöjd. Kan varmt rekomendera Sofie i Annedal.

Joanna S
Skrev om Beauty By Spanowsky

Har gjort ansiktsbehandling, lashlift, klippt håret och färgat håret hos Sofie och jag är alltid lika nöjd :)

Creative Headz Drottninggatan
4.6/5 i betyg av 287 omdömen 4.6 av 287 omdömen
BadgeTwoYears

Både trevligt och väl utförd klippning! Hrälig atmosfär i salongen.

Hanna K
Skrev om Beauty By Spanowsky

Klippte mitt hår, hade egentligen inga förväntningar. Men resultatet blev jättebra och Sofie som klippte mig var jättetrevlig.

Maria M
Skrev om Beauty By Spanowsky

Mysig och lugn salong och Sofie är toppen! Har både klippt håret och gjort Lash Lift, är jättenöjd!

Creative Headz Sankt Eriksgatan
4.6/5 i betyg av 237 omdömen 4.6 av 237 omdömen
BadgeTwoYears

Jättebra! Supertrevlig, inkännande och professionell. Jättenöjd!

Johanna D Johanna D
Anna N
Skrev om Beauty By Spanowsky

Sofie är världsbäst på frans och brynfärgning

Pirjo Liisa P
Skrev om Beauty By Spanowsky

Trevligt bemötande och fantastisk resultat till vettigt pris!

Creative Headz Odengatan 32
4.8/5 i betyg av 496 omdömen 4.8 av 496 omdömen
BadgeTwoYears

Lyhörd och duktig! Blev jättenöjd:)

Linda N
Skrev om Beauty By Spanowsky

Frans och brynfärgning. Blir alltid väl omhändertagen. Professionellt utfört arbete. Kan rekommenderas starkt!

Marie C
Skrev om Beauty By Spanowsky

Var på en ansiktsbehandling med djuprengöring och färg av ögonbryn. Sofie som är ägare är mycket kunnig. hudterapeut och frisör som bjuder på högkvalitativt service och ser till mina behov utifrån min hudtyp mm. Jag är super nöjd och kommer att boka fler behandlingar hos dem.

Creative Headz Hornsgatan
4.8/5 i betyg av 389 omdömen 4.8 av 389 omdömen
BadgeTwoYears

Så gullig och duktig frisör! Var bra på att rådge, klippa och styla.

MARIA G
Skrev om Beauty By Spanowsky

Jag går regelbundet och plockar och färgat mina bryn och jag är så såååå nöjd!! Hon skriver även upp vilken färg vi haft så det blir samma varje gång. Mysig salong med toppen service!!

Linda M
Skrev om Beauty By Spanowsky

Klipp, toning: fantastiskt resultat! Ögonbryns- och fransfärg + noppning: jag har fått tillbaka mina bryn! Efter att ha noppat sönder brynen sen halva livet tillbaka har Sofie lyckats få tillbaka ett par riktigt fylliga fina bryn åt mig! Ägaren/Sofie: pedagogisk och rolig! Skapar trygghet under hela behandlingen och berättar vad hon ska göra härnäst. Önskar jag kunde göra alla slags skönhetsbehandlingar hos henne... Det är väl det enda negativa - att hon inte erbjuder ALLT! :) <3

WAU Notuddskajen
4.8/5 i betyg av 1051 omdömen 4.8 av 1051 omdömen

Jonas H

Toppen! Grym service och trevlig personal. Alltid lika nöjd

Karin D
Skrev om Beauty By Spanowsky

Otroligt trevligt bemötande, fin atmosfär på salongen. Jag är jättenöjd med resultatet av de behandlingar jag har gjort.