Nown Kungsholmen

Välkommen till oss på NOWN!

NOWN på Kungsholmen är vår andra salong som öppnades vintern -20. På Kungsholmen har vi ett noga utvalt sortiment av hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Vi strävar efter att alltid kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar, med ett personligt och proffsigt bemötande. Utöver ordinarie tjänster erbjuder vi även hårförlängning och Olaplexbehandling. Välkomna att boka tid, eller kom förbi salongen för en personlig konsultation på hur vi kan hjälpa ditt hår på bästa sätt!

Besök gärna vår Instagram där vi bjuder på daglig inspiration: nownsthlm

Läs vad 208 kunder tycker om Nown Kungsholmen 2

2022-09-25 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött väldigt bra av en jätte vänlig frisör samt erbjuden kaffe och vatten. Kände mig väldigt välkomnad hos dem direkt!
    Jag hade hört från en kompis att det var en väldigt bra salong när det kommer till klippningenoch det var det absolut, servicen va över min förväntan och den var redan hög. Jag färgade, slingade och klippte mitt hår, resultatet blev så fint.
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Första gången jag klippte mig på denna salong.
    Blev jättenöjd han som klippte mig var mycket duktig och trevlig kan verkligen rekommendera honom.
    2022-06-22 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig och kunniga frisörer!
    Tack så jätte mycket Johanna! Nown Kungsholmen
    2022-05-13 Insamlad av företaget
    Fantastisk frisör som både lyssnade och hjälpte med egna förslag!
    Åh vi blir super glada vilket fint omdöme Cecilia tack! Nown Kungsholmen
    2022-05-12 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med min nya frisyr! Och mycket trevlig personal. Kommer absolut att komma tillbaka.
    Tack Lydia vi blir otroligt glada att du är nöjd ,du är varmt välkommen tillbaka till oss! Nown Kungsholmen
    2022-05-11 Insamlad av företaget
    Alla var väldigt trevliga och jag blev bemött på ett jättebra sätt. Det var även fint där inne och jag blev väldigt nöjd med mitt resultat!
    Hej Juno, så kul att du är nöjd med ditt besök hos oss och vilket fint omdöme tack så jätte mycket! Nown Kungsholmen
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Fräscht och fin salong. Tyvärr förstördes upplevelsen av att jag fick vänta 40 minuter på min tid och det kändes lite stressat när det väl var min tur. Kompenserades inte för det
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Bästa frisören Sanaz ever! Trevlig lokal och sköna stolar för hårtvätt!
    Hej Minette, visst är hon bäst! Nown Kungsholmen
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Vacker och avkopplande miljö, trevlig personal.
    Tack Susanne för ditt fina omdöme och varmt välkommen tillbaka! Nown Kungsholmen
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    En fantastisk salong där du som kund får ett fint bemötande av proffsiga frisörer!
    Hej Johanna, Vad kul att höra stort tack! Nown Kungsholmen
    2022-03-25 Insamlad av företaget
    Herrklippning inkl trimma skägg hos superduktiga himla trevliga Sanaz! Rekommenderas varmt.
    Hej Roland! Så kul att du är nöjd hos Sanaz, vi är så glada att hon har börjat hos oss. Nown Kungsholmen
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Trevlig och fräsch lokal och supertrevlig personal!
    Tack så otroligt mycket Frida! Nown Kungsholmen
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    proffsigt och kunnigt bemötande och mycket nöjd med resultatet.
    Hej Gun, så kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas att vi ses snart igen! Nown Kungsholmen
    2022-02-24 Insamlad av företaget
    Jag upplevde att hon som gjorde mitt hår var irriterad på mig, hon sa åt mig att jag hade bokat fel behandlig men att det händer andra också. Men vi kom överens om att hon ändå skulle utföra det jag önskade för dyrare pris men att hon inte skulle hinna gå genom hela håret. Jag gick med på det eftersom jag var sen. Men spontant tänkte jag att de borde ändra på sin hemsida om det är fler än bara mig som bokar fel. Upplevde dålig kommunikation mellan oss och efter besöket har jag tappat mycket hår. Det enda som var bra att färgningen blev naturlig men jag anser att besöket inte var värt priset.
    Hej Diana,
    Väldigt tråkigt att läsa om din upplevelse hos oss. Vi är väldigt måna om att alla kunder ska känna sig sedda, hörda och bli bemötta med vänlighet och respekt. Vi tar verkligen till oss av alla delar i din recension och vi är tacksamma för feedbacken. Vi hoppas att du vill ge oss en ny chans framöver där vi får möjlighet att visa oss från en bättre sida. Varma hälsningar, NOWN
    2022-02-22 Insamlad av företaget
    Längesen jag gick från frisören så nöjd! Lugn och skön stämning, härliga massagestolar och väldigt härlig upplevelse utöver ett fint hår! Rekommenderar!!
    Hej Lisa,
    Åh viken härlig stund du verkar ha haft, precis så som det ska vara. Vad glada vi blir. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och varmt välkommen tillbaka till oss!
  • Guylene Z
    skrev om Nown Kungsholmen
    2022-02-04 Insamlad av företaget
    Mycket trevlig och duktig frisörska. Jag kände mig mycket välkommen i en fin salong. Jag fick också bra råd gällande produkter utan att känna mig tvungen att köpa något. Självklart ska jag boka en tid med Jenny nästa gång.
    Hej Guylene, Vad glada vi blir att du är nöjd med ditt besök hos oss du är varmt välkommen tillbaka! Nown Kungsholmen
    2022-02-02 Insamlad av företaget
    Toppen på alla sätt! Och så nöjd med både färg och klippning.
    Hej Linnea, Tack för dina fina kommentar och så kul att du är nöjd! Nown Kungsholmen
    2022-01-24 Insamlad av företaget
    Superbra service o fint resultat!
    Hej Sophie,
    Så roligt att du är nöjd med ditt besök hos oss, välkommen åter!
    2022-01-24 Insamlad av företaget
    Ett riktigt bra och trevlig salong
    Hej Carina , tack så otroligt mycket! Nown Kungsholmen
    2022-01-21 Insamlad av företaget
    Trevligt, mysigt när dörren öppnades till Nown. Kände mig välkommen direkt.
    Jag är mycket nöjd med "Tuch up and color and cut" och speciellt med den frisör som fixade till mitt hår!
    Visst är det mysigt!
    Va kul att du är nöjd med ditt resultat, du är varmt välkommen tillbaka.
    2022-01-21 Insamlad av företaget
    Jag är jättenöjd med mitt frisörbesök. Fick ett trevligt bemötande, en lyhörd frisör som lyssnade in mig och kom med väldigt bra förslag som passade mina förväntningar och hårets förutsättningar. Fin salong med duktiga frisörer.
    Hej Susanne, tack för ditt fina omdöme vi blir så glada.
    Hoppas att vi ses snart igen!
    2022-01-21 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Mysiga lokaler och väl utförd behandling. Går gärna tillbaka.
    Hej Anna vad kul att höra, tack så mycket! Nown Kungsholmen
    2021-12-01 Insamlad av företaget
    Bra service. Mysig salong. Gjorde en blow dry men kommer definitivt boka klipptid och testa.
    Hej Anna, Vad glada vi blir att du är nöjd.
    Du är varmt välkommen tillbaka!
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Bemöttes väldigt fint. Och kände att frisörerna lysande till vad jag önskade
    Hej Alva!
    Åh vad roligt att höra, varmt välkommen åter.
    2021-11-18 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bra! Jag gjorde slingor och klippning.
    Hej Eva!
    Vad härligt att du är nöjd med ditt besök hos oss, varmt välkommen åter.
    2021-11-16 Insamlad av företaget
    Trainee klippning. Superbra på alla sätt och vis!
    Hej Elsa! Vad glada vi blir, välkommen tillbaka till oss när det är dags igen. Nown Kungsholmen
    2021-11-16 Insamlad av företaget
    Klippning och färg. Blev vänligt och professionellt bemött.
    Blev mkt nöjd.
    Hej Margareta! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen. Nown Kungsholmen
    2021-10-30 Insamlad av företaget
    Jag hade bokat tid för blonda slingor. Efter första besöket var jag inte riktigt nöjd, det var lite ojämnt på ena sidan. En slinga som stack ut ganska mycket, som en skarp rand. Jag ringde och påpekade detta och fick en ny tid för korrigering. Jag fick några nya slingor och en toning, så nu är allt super jämnt och fint :) Överlag trevlig personal och fin lokal.
    Hej Ida! Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd med din första behandling hos oss, dock skönt att höra att du är nöjd efter korrigeringen. Du är varmt välkommen tillbaka! Nown Kungsholmen
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Lovely salon and very knowledgeable staff. I’m super satisfied with Melanie and the work she did on my hair (cut+color) , I will definitely go back!
    Hi Jessica!
    We're so happy to her that, thank you so much. Hope to see you again soon!
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Jättebra service och rådgivning, kommer garanterat gå tillbaka till Victoria 🙂
    Hej Josephine! Åh vad glada vi blir, visst är Victoria duktig?! Varmt välkommen tillbaka. Nown Kungsholmen
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Varm och skön känsla komma in i lokalen. Blev väldigt vänligt bemött, bara positivt att säga.
    Hej Katrin. Åh, det glädjer oss verkligen att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas vi ses snart igen! Nown Kungsholmen
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd överlag men färgen var inte vad jag önskade. Jag bad om kallt blont men det är mer åt det varma gula hållet. Klippningen och upplevelsen var väldigt bra. Super bra och trevlig frisör. Dock för 3200 hade ja önskat att färgen var mer vad jag önskade

Kram elin Pettersson
    Hej Elin! Det var tråkigt att höra att färgen inte var vad du förväntade dig. Bra att veta är att kalla nyanser endast går att få fram om underlaget är tillräckligt ljust. Ju mer pigment i ditt hår, desto varmare färg. Vi vill dock självklart hjälpa dig att korrigera färgen om du inte är nöjd, om du inte redan haft kontakt med oss angående detta? Annars får du gärna kontakta oss på 086629940 så hjälper vi dig vidare. Tack för din kommentar! Nown Kungsholmen
    2021-10-27 Insamlad av företaget
    Jättebra! Jag är supernöjd med bemötande och resultat
    Hej Ingrid. Åh vad glada vi blir, vilken fin kommentar. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Jättebra på alla sätt! Angelica var trevlig och frisyren blev fin
    Hej Ludwig! Vad roligt att du är nöjd med ditt besök, hoppas vi ses snart igen! Nown Kungsholmen
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Kunnig, tillmötesgående och trevlig frisör! Rekommenderas varmt!
    Hej Linda! Åh, tack för din fina kommentar. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-10-02 Insamlad av företaget
    Supertrevligt bemötande och kunnig personal! ☺️
    Hej Amanda! Tack för din fina kommentar, hoppas vi ses snart igen! Nown Kungsholmen
    2021-10-01 Insamlad av företaget
    Är väldigt nöjd med min klippning. Gott kaffe och god chokladbit. Fina lokaler. Enda som kunde ha varit bättre är att hårtvätten kunde varit mjukare, inte så intensiv.
    Hej Linda! Vad glada vi blir att du är nöjd med din upplevelse hos oss. Den intensiva hårtvätten ska vi ta med oss och tänka på till nästa gång. Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Jättenöjd och trevlig personal!
    Hej Amanda! Stort tack, varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Superbra på all vis; klippning, mysig salong och så vänlig personal. Victoria är den bästa frisören :)
    Hej Leila! Åh vad glada vi blir, visst är Victoria super?! Varmt välkommen tillbaka. Nown Kungsholmen
    2021-09-24 Insamlad av företaget
    Otroligt bra service och super nöjd med klippningen av Melanie
    Hej Adam! Så roligt att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-09-11 Insamlad av företaget
    Jätte fint bemötande av en kunnig och trevlig frisör!
    Hej Tijana! Vad härligt att höra, varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-08-31 Insamlad av företaget
    Blev väl omhändertagen. Kreativt och bra upplevelse! Ser fram emot en hårförlängning nästa vecka!
    Hej Jenny! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen snart igen! Nown Kungsholmen
    2021-08-31 Insamlad av företaget
    I'm so happy with the styling results!
    Melanie did an amazing job!
    That makes us so happy to hear! Thank you for your comment! Nown Kungsholmen
    2021-08-19 Insamlad av företaget
    Underbar personal och super nöjd med både pris och resultat
    Hej Tuva! Vad glada vi blir, vilken fin kommentar! Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-08-19 Insamlad av företaget
    Avslappnade men proffsiga. Rekommenderar ett besök!
    Hej Lova! Så härligt, varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-08-17 Insamlad av företaget
    Trevlig personal, fina lokaler och superduktiga på det de gör. Dessutom inte hutlösa priser som hos många andra frisörer. 10/10!
    Hej Caroline! Åh vad roligt att höra, vad glada vi blir. Hoppas vi ses snart igen! Nown Kungsholmen
    2021-08-06 Insamlad av företaget
    Jag klippte mig hos Jessica på Kungsholmen. Väldigt professionellt bemötande och jag kände förtroende för henne direkt. Supernöjd med resultatet.
    Hej Emma! Vad roligt att du fick en bra upplevelse när du besökte oss. Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-07-29 Insamlad av företaget
    Great experience with Victoria at Nown! Very professional process, super friendly, and happy with the result
    Hej Marya! It makes us so happy that you enjoyed your experience with us. Hope to see you again soon! Nown Kungsholmen
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Proffsigt, noggrant och jag blev väldigt nöjd med min nya frisyr!
    Hej Ingeborg! Så roligt att höra, vad glada vi blir. Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Klippte mitt mycket långa hår hos elev Johanna. Är mycket nöjd! Hon var väldigt trevlig, tillmötesgående, kunnig, skicklig, noggrann.

Dessutom är Nown en väldigt behaglig och fin salong. Kan verkligen rekommendera salongen och Johanna! :-))
    Hej Sanna! Åh vad roligt att du blev så nöjd med ditt besök hos oss. Tack för din fina kommentar, så ses vi snar igen! :) Nown Kungsholmen