Nown Kungsholmen

Välkommen till oss på NOWN!

NOWN på Kungsholmen är vår andra salong som öppnades vintern -20. På Kungsholmen har vi ett noga utvalt sortiment av hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Vi strävar efter att alltid kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar, med ett personligt och proffsigt bemötande. Utöver ordinarie tjänster erbjuder vi även hårförlängning och Olaplexbehandling. Välkomna att boka tid, eller kom förbi salongen för en personlig konsultation på hur vi kan hjälpa ditt hår på bästa sätt!

Besök gärna vår Instagram där vi bjuder på daglig inspiration: nownsthlm

Läs vad 168 kunder tycker om Nown Kungsholmen 2

2021-09-11
    Jätte fint bemötande av en kunnig och trevlig frisör!
    Hej Tijana! Vad härligt att höra, varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-08-31
    Blev väl omhändertagen. Kreativt och bra upplevelse! Ser fram emot en hårförlängning nästa vecka!
    Hej Jenny! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök. Varmt välkommen snart igen! Nown Kungsholmen
    2021-08-31
    I'm so happy with the styling results!
    Melanie did an amazing job!
    That makes us so happy to hear! Thank you for your comment! Nown Kungsholmen
    2021-08-19
    Underbar personal och super nöjd med både pris och resultat
    Hej Tuva! Vad glada vi blir, vilken fin kommentar! Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-08-19
    Avslappnade men proffsiga. Rekommenderar ett besök!
    Hej Lova! Så härligt, varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-08-17
    Trevlig personal, fina lokaler och superduktiga på det de gör. Dessutom inte hutlösa priser som hos många andra frisörer. 10/10!
    Hej Caroline! Åh vad roligt att höra, vad glada vi blir. Hoppas vi ses snart igen! Nown Kungsholmen
    2021-08-06
    Jag klippte mig hos Jessica på Kungsholmen. Väldigt professionellt bemötande och jag kände förtroende för henne direkt. Supernöjd med resultatet.
    Hej Emma! Vad roligt att du fick en bra upplevelse när du besökte oss. Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-07-29
    Great experience with Victoria at Nown! Very professional process, super friendly, and happy with the result
    Hej Marya! It makes us so happy that you enjoyed your experience with us. Hope to see you again soon! Nown Kungsholmen
    2021-06-29
    Proffsigt, noggrant och jag blev väldigt nöjd med min nya frisyr!
    Hej Ingeborg! Så roligt att höra, vad glada vi blir. Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-06-29
    Klippte mitt mycket långa hår hos elev Johanna. Är mycket nöjd! Hon var väldigt trevlig, tillmötesgående, kunnig, skicklig, noggrann.

Dessutom är Nown en väldigt behaglig och fin salong. Kan verkligen rekommendera salongen och Johanna! :-))
    Hej Sanna! Åh vad roligt att du blev så nöjd med ditt besök hos oss. Tack för din fina kommentar, så ses vi snar igen! :) Nown Kungsholmen
    2021-06-29
    Riktigt bra! Kom in dåligt klippt, visade några bilder och fick precis det jag var ute efter. Också jättefin och trevlig service under klippningen. Rekommenderas!
    Hej Adam! Vad skönt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-06-24
    Jag har ett väldigt lockigt och torrt hår och det är svårt att hitta frisörer som är intresserade av hur mycket lockiga hår reagerar. Jag har alltid gått till erkända frisörer och använder bra och vårdande hårvårdsprodukter men har ändå vant mig vid att mitt hår mest är någon slags kompromiss.

Jag gick till Nown för första gången mest av en slump och det är jag så tacksam för! Jag klev in genom dörren med sönderblekta längder efter får mycket slingor för dölja mina grå hårstrån och klev ut genom dörren med glansigt hår i perfekt guldbeige nyans. De fattade direkt vad jag var ute efter och mitt hår har väckts till liv. Jag ser fram emot att fortsätta gå dit. Kompetenta och trevliga! Och ett extra tack till Johanna!
    Hej Sara! Men vad glada vi blir att du har en positiv upplevelse efter ditt besök hos oss! Lockiga hår kan vara ganska komplicerade, så vi förstår att du får brottas med det lite extra mycket ibland... Varmt välkommen tillbaka till oss när det är dags igen och stort tack för din fina kommentar! Nown Kungsholmen
    2021-06-03
    Fin lokal, utmärkt service och jättegulliga och duktiga frisörer!
    Hej Maja! Åh vad härligt att höra, varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-04-12
    Duktig och inkännande frisör - mycket nöjd
    Hej Anna-lena! Vad kul att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas vi ses igen snart! Nown Kungsholmen
    2021-03-31
    Supernöjd med klipp och behandling. Kommer definitivt komma tillbaka igen :)
    Hej Elin! Vad roligt att höra, då ses vi när det är dags igen! :) Nown Kungsholmen
    2021-03-31
    Toppen personal och toppen att deras produkter inte är testade på djur!
    Hej Sayeh! Vad härligt att höra att du är nöjd med ditt besök samt vår hållbarhetspolicy. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-03-29
    Färgade mitt hår med utmärkt resultat. Fräsh lokal - härlig, lugn atmosfär. Coronasäkrat med avstånd och få antal personer samtidigt. Mycket trevligt bemötande.
    Hej Monica! Vilken fin kommentar, vad glada vi blir. Just nu gör vi allt vi kan för att du som kund ska känna dig säger när du besöker oss, så det gör oss väldigt glada att veta att vi har lyckats med det. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-03-29
    Trevlig personal, mysigt ställe med lyxig och proffsig känsla!
    Hej Anna! Vad härligt att höra att du är nöjd med ditt besök. Välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-03-29
    Klipp och slingor. En trainee gjorde allt i samråd med mentor/handledare. Resultatet blev mycket snyggt och jag mycket nöjd! Tusen tack!
    Hej Maria, låter ju jättebra. Vad roligt att du är så nöjd! Varmt välkommen åter. Nown Kungsholmen
    2021-03-29
    Fantastiskt! Älskar Nown. Tryggt, vänligt och proffsigt - och fint resultat!
    Hej Lina! Vilken fin kommentar, vad glada vi blir. Varmt välkommen tillbaka! Nown Kungsholmen
    2021-03-29
    Slingade, nyanserade och klippte håret. Trainee Vilma var väldigt duktig och jag gillade miljön och känslan på salongen.
    Hej Ebba! Åh vad roligt att höra, du är varmt välkommen tillbaka! Nown Kungsholmen
    2021-03-27
    Klipp och slingor hos Victoria. Super nöjd 😄
    Hej Sara! Vad roligt att höra, visst är hon duktig?! Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-03-25
    Klippte håret, till en ny frisyr. Väldigt professionellt och personligt bemötande. Inlyssnande om hur jag ville ha det och väldigt noggrann. Fick styling som avslut. Väldigt nöjd!
    Hej Sofie! Åh vad glada vi blir, vad roligt att du är så nöjd med ditt besök. Varmt välkommen tillbaka! Nown Kungsholmen
    2021-03-17
    Klippning och slingor. Noggrant utfört , enligt önskemål. Trevligt bemötande, naturligt och kund vänligt. Kan varmt rekommendera.
    Hej Hannele! Så fin kommentar, vad glada vi blir. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-03-15
    Klippning för 770 kr, vilket är ett högre pris än jag normalt brukar betala. Trevligt bemötande och skön hårtvätt i massagestol var klart plus.
    Hej Annika! Så härligt, hoppas vi ses snart igen. Välkommen tillbaka! Nown Kungsholmen
    2021-03-15
    Jag slingade och klippte håret. Gick till Nown på en väns rekommendation. Jättetrevligt bemötande och frisören upplevdes engagerad och mån om att vara noggrann. Blev jättenöjd!
    Hej Jenny! Vad roligt att höra att vi levde upp till dina förväntningar, varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-03-03
    Daniela gjorde ett så superproffsig jobb ! Fantastiskt nöjda med både klippning och färgning .Så snyggt! ⭐️⭐️⭐️
    Johanna
    Hej Johanna!
    Detta låter ju helt fantastiskt, vad glada vi blir att du är nöjd med ditt besök hos Daniela. Varmt välkommen åter!
    2021-03-03
    Klippte mig och fick toppen hjälp
    Hej Lovisa! Låter ju super, hoppas vi ses snart igen! Nown Kungsholmen
  • Clara W
    2021-03-01
    Klippning och färg hos frisör för första gången på 8 år och jag kunde inte ha blivit mer nöjd!! Världens bästa Victoria gjorde underverk, rekommenderar alla att gå till henne! Så fin och trevlig salong där alla var så varma och välkomnande. Längtar tills det dags för nästa besök!
    Hej Clara! Vilken fantastisk kommentar, vad glada vi blir! Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-03-01
    Trevligt och bra klippning. Ofräscht med mycket gammalt hår på golvet
    Kul att du känner dig nöjd med klippningen Camilla och tack för din ärliga feedback. Vi har strikta städrutiner som vi alla ska följa under dagen så det känns tråkigt att läsa om din upplevelse och att något missats, det är verkligen något vi tar till oss av för att bli extra noggranna framöver. Hoppas att du vill ge oss en andra chans när det är dags igen. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-02-24
    Nöjd med både färg och klippning
    Hej Isabelle!
    Så roligt att höra, hoppas vi ses snart igen!
    2021-02-22
    Supernöjd med min upplevelse.
    Hej Johanna!
    Låter fantastiskt, varmt välkommen åter!
  • Pete S
    2021-02-22
    Angelica is the greatest ever! Professional, kind and skilled. I’m from the USA and have only gone to her since arriving this time last year. My wife also only trusts her. Please keep her busy. She’s a remarkable young woman.
    Hi Pete! This makes us so happy, and we could't agree more that Angelica is very talented. Hope to se you again soon! Nown Kungsholmen
    2021-02-22
    Gick till superduktiga trainee Vilma, som inte bara är jättetrevlig men också proffsig i sin konsultation och tips på produkter. Gick därifrån oerhört nöjd och med en ny tid bokad
    Hej Matilda! Så roligt att du är nöjd med ditt besök hos Vilma, visst är hon duktig! Varmt välkommen åter. Nown Kungsholmen
    2021-02-22
    Önskade färga håret en aning silvrigt och klippa mig.
    Bemötandet var varmt. Tjejen som gjorde hela processen var trevlig och kom med idéer.
    Hej Cristina! Så härligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-02-17
    Duktig och trevlig frisör. Nöjd med besöket!
    Hej Elin! Så roligt att höra, välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-02-17
    Trevlig personal men är inte så nöjd med klippningen.
    Hej Jakob! Det var tråkigt att höra, du får gärna kontakta oss på 086629940 så kan vi boka en tid för korrigering av din klippning? Det är väldigt viktigt att du är nöjd med ditt besök hos oss, om du inte är nöjd vill vi gärna korrigera detta så det känns bättre för dig. Som sagt, återkom gärna till oss! Nown Kungsholmen
    2021-02-15
    Tack för besöket i torsdags! Jag är jättenöjd med klippningen!
    Hej Emma! Stort tack själv, vad roligt att höra. Välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-02-12
    Jag slingade och klippte håret. Allt var jättebra förutom priset som var lite högt.
    Hej Anna! Vad roligt att du är nöjd med din behandling, varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-02-11
    Jättebra upplevelse, fint resultat och trevligt bemötande!
    Hej Lisa! Låter riktigt härligt, vad glada vi blir. Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-02-09
    Klipp och slingor av Daniela, väldigt nöjd med både färg och klippning, blev riktigt snyggt!
    Hej Johanna! Åh vad underbart, visst är Daniela duktig?! Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-02-09
    Lyhörda och professionella! Trevligt bemötande och fin salong!
    Hej Adam!
    Så roligt att höra, varmt välkommen när det är dags igen!
    2021-01-25
    Hela frisörupplevelsen får högsta betyg
    Hej Sara! Åh vad roligt att höra. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-01-18
    Gjorde slingor, olaplex, nyansering och klippning hos trainee Vilma. Otroligt kunnig, noggrann och proffsig. Vilma är en riktig stjärna och jag ger henne och salongen mina varmaste rekommendationer!

Vänligen,

Elin Gustafsson
    Hej Elin! Vilken fantastisk feedback, vad glada vi blir. Varmt välkommen när det är dags igen! Nown Kungsholmen
    2021-01-11
    Vanlig klippning. Trevligt och professionellt bemötande. Seriösa och genomtänkta åtgärder för att minska risk för smitta. Trevlig miljö. Bra genomfört arbete.
    Hej Anders! Vad härligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-01-09
    Jag har klippt mig och färgat håret och gjort slingor. Jag hade en mycket trevlig och duktig frisör som hjälpte mig. Jag är väldigt nöjd, både med bemötande och resultat.
    Mvh Karin Axell
    Hej Karin! Så roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas vi ses snart igen! Nown Kungsholmen
    2021-01-09
    Härligt bemötande, otroligt fin salong och fantastisk frisör
    Hej Helene! Åh vad härligt, vad roligt att du är så nöjd med din upplevelse hos oss. Varmt välkommen åter! Nown Kungsholmen
    2021-01-09
    Klippte topparna. Trevlig frisör, bra omhändertagande och fin salong. Tycker det iofs är lite dyrt om man bara ska klippa topparna på 30 min och inte vill ha tvätt eller produkter men annars bra.
    Hej Helena!
    Eftersom vi helst vill tvätta igenom ditt hår innan en klippning så ligger priset på den nivån, då en grundlig klippning alltid genomförs i både blött och torrt hår. Vad roligt att du ändå är nöjd med ditt besök hos oss, varmt välkommen åter!
    2021-01-07
    Victoria är en stjärna! Så nöjd
    Hej Lowe! Visst är hon! Varmt välkommen åter. Nown Kungsholmen
  • Alexa E
    2020-12-09
    Great haircut and service and it was so helpful that Daniela gave me her input and opinion to help me go for a haircut I’ve been wanting to get for a while :) it turned out way better than I could have imagined! Looking forward to go back this Spring and color my hair as well.