Nown Kungsholmen

HANTVERKARGATAN 47, 112 21 Kungsholmen — Visa karta

Läs vad 32 kunder tycker om Nown Kungsholmen

• 2020-02-13

Anja S skrev om Nown Kungsholmen
    Great experience and very professional service. Great time while being in the salon. Great hair cut/colour. Love it. Läs mer

Moa S skrev om Nown Kungsholmen
    Blev jättenöjd med färgning och klippning hos malin Agardsson vilken pingla <3 Läs mer

Isabella T skrev om Nown Kungsholmen
    Malin var väldigt duktig och supertrevlig! Jag är väldigt nöjd. Läs mer

Therese K skrev om Nown Kungsholmen
    Mycket nöjd med både bemötande och klippning. Läs mer

Elina E skrev om Nown Kungsholmen
    Blekning, slingor och klippning. Alla var trevliga och omhändertagande. Det blev mycket likt det jag tänkt. En i stort sett mycket bra upplevelse. Salongen var fint inredd och mycket proffsig. Läs mer

Andrea M skrev om Nown Kungsholmen
    Sofia är den bästa frisören jag haft. Hon hittar och fixar alltid mitt hår så att jag blir helnöjd. Hon säger även om mina förslag inte kommer att bli bra och det gillar jag. Läs mer

Emely H skrev om Nown Kungsholmen
    Frisörer med fingertoppskänsla och kundfokus. Paketerat i en avslappnande och vacker miljö! Läs mer

Madelene S skrev om Nown Kungsholmen
    Härlig ljus lokal, trevlig personal! Bra kvalitet på produkter. Alltid nöjd Läs mer
  • 2020-02-06

Kirsten G skrev om Nown Kungsholmen
    Köp av frisörtjänst. Mycket bra allting. Läs mer
  • 2020-02-05

Hanna M skrev om Nown Kungsholmen
    Klippning, trevlig och lyhörd personal. Väldigt skön och lugnande stämning i lokalen. Läs mer
  • 2020-02-04

Therese S skrev om Nown Kungsholmen
    Superbra bemötande, trevlig salong och fick en jättefin färg och klippning. Hit kommer jag tillbaka! Läs mer
    2020-02-05 Nown svarar Therese S
    Hej Therese, Vad glada vi blir av att läsa att du var nöjd med ditt besök och kommer tillbaka till oss. Vi ser framemot att ses snart igen!
  • 2020-02-04

Markus B skrev om Nown Kungsholmen
    Mycket bra klippning är nöjd med både resultatet och bemötandet Läs mer
    2020-02-05 Nown svarar Markus B
    Hej Markus, Tack för din rekommendation och härligt att läsa att du blev nöjd. Välkommen åter!
  • 2020-02-03

Anna O skrev om Nown Kungsholmen
    Jag valde att slinga/konsultation av hairtalk. Väldigt mysig miljö med super gullig personal som såg till att man hade en bra upplevelse. Riktigt nöjd med resultat och jag kände att min frisör förstod vad jag var ute efter för resultat.
    Skulle rekomendera det till alla! Läs mer
    2020-02-03 Nown svarar Anna O
    Hej Anna, Vad glada vi blir av att läsa om din upplevelse hos oss och att du kan tänka dig att rekommendera oss vidare. Tack för det och varmt välkommen åter!
  • 2020-02-03

Malin V skrev om Nown Kungsholmen
    Proffsig och trevlig personal . Snygg lokal . Toppbetyg! Läs mer
    2020-02-03 Nown svarar Malin V
    Hej Malin, Tack så jättemycket för ett toppbetyg, det värmer verkligen. Hoppas vi ser snart igen!
  • 2020-01-29

Åsa L skrev om Nown Kungsholmen
    Jag gjorde slingor och klipp och jag var jättenöjd både med bemötandet och behandlingen. Malin var jätteduktig. Salongen var jättefin. Läs mer
    2020-02-03 Nown svarar Åsa L
    Hej Åsa, Vad kul att du känner dig nöjd med ditt besök och behandlingen hos Malin. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.
  • 2020-01-28

Caroline T skrev om Nown Kungsholmen
    Bra service och trevlig personal som lyssnar på behov. Läs mer
    2020-02-03 Nown svarar Caroline T
    Hej Caroline, Tack för din rekommendation och kul att du var nöjd med ditt besök.
    Varmt välkommen åter!
  • 2020-01-27

Xunborg skrev om Nown Kungsholmen
    Det var jättetrevligt! Här upplever man behandlingar i en modern salongsmiljö. Läs mer
    2020-01-27 Nown svarar Xunborg
    Hej Xunborg! Så trevligt att du är nöjd med ditt besök hos oss. Hoppas vi ses snart igen! :)
  • 2020-01-22

Helena T skrev om Nown Kungsholmen
    Jättenöjd med klippning och färg! Läs mer
    2020-01-27 Nown svarar Helena T
    Hej Helena! Vad roligt att höra, välkommen åter. :)
  • 2020-01-22

Eva S skrev om Nown Kungsholmen
    Klipp o färg hos Malin. Fin salong och bästa frisören Läs mer
    2020-01-27 Nown svarar Eva S
    Hej Eva! Så bra att du är nöjd med både salong och vår frisör Malin. Varmt välkommen tillbaka! :)
  • 2020-01-20

Anna F skrev om Nown Kungsholmen
    Mycket nöjd, Malin var lyhörd och förstod exakt vad jag var ute efter. Läs mer
    2020-01-20 Nown svarar Anna F
    Hej Anna! Vad härligt att höra att du blev nöjd med ditt besök hos Malin. Varmt välkommen åter!

Anki A skrev om Nown Kungsholmen
    Färgade utväxt och stylade håret
    Fick en chock av priset på 960 kr
    Jättenöjd med resultat och personal
    Tyvärr återkommer jag inte pga priset
    Mvh Annki Läs mer
    2020-01-20 Nown svarar Anki A
    Hej Anki! Det är jätte roligt att höra att du var nöjd med din behandling men såklart tråkigt att du inte vill besöka oss igen på grund av priset. Du är såklart varmt välkommen åter om du ändrar dig! :)

Carolina B skrev om Nown Kungsholmen
    New hairdresser place in Kungsholmen, very easy online booking, nice and clean house and the most important I really liked my haircut - the stylist was pretty good, had several insights about what would look good and knew how to do it, which is not always easy to find. Probably more expensive than average in the region, but it was worth it. Läs mer
    2020-01-20 Nown svarar Carolina B
    Hi Carolina! We´re so happy that you enjoyed your visit at our salon and most of all - your haircut. Hope to see you again soon! :)

Viktor C skrev om Nown Kungsholmen
    Körde en herrklippning av Malin, superbra på alla punkter som vanligt! Läs mer
    2020-01-15 Nown Kungsholmen svarar Viktor C
    Hej Viktor! Vad roligt att höra att du var nöjd med ditt besök hos Malin. Varmt välkommen åter!
    Nown Kungsholmen gillar detta

Frida E skrev om Nown Kungsholmen
    Kom dit och möttes av super trevlig tjej som välkomnade mig varmt. Vi diskuterade fram ett resultat båda två var nöjda med. Älskar när frisörer berätta för en vad dem tycker, det är ju trotsat dem som är erfarna och kunniga.

Därefter var det slingor och klippning som skulle göras vilket jag inte har något att klaga på!!

Allt som allt, super trevlig personal, underbar lokal med härlig musik och ett toppen resultat!!! Läs mer
    2020-01-20 Nown svarar Frida E
    Hej Frida! Men så roligt att du är nöjd med din helhetsupplevelse hos oss. Vi tycker verkligen om att konsultera med våra kunder om vilken färg som passar dem bäst osv, det är ju trots allt det vi finns här för (som du säger). Varmt välkommen tillbaka till oss! :)

Inga-lill A skrev om Nown Kungsholmen
    Hej!
    Blev utmärkt klippt! Trevligt bemött !
    Hade inte beställt tid .
    Fick vänta kanske 10 min . Fick en god kopp kaffe. Bra o fina frisörer som var glada o lättpratade!!!Nöjd kund , går gärna dit igen! Fina lokaler ! Frisyren är bra efter en tvätt, lättskött!!! Läs mer
    2020-01-13 Nown svarar Inga-lill A
    Hej Inga-lill! Det låter ju helt fantastiskt, vad glada vi blir! Du är varmt välkommen tillbaka till oss igen när det är dags! :)

Alexander P skrev om Nown Kungsholmen
    Jättetrevlig miljö och personal och bra klippning! Läs mer
    2020-01-13 Nown svarar Alexander P
    Hej Alexander! Så roligt att höra, hoppas vi ses snart igen! :)

Kristina V skrev om Nown Kungsholmen
    Klippa+ slinga. Nöjd med både klippning och färg, mycket trevlig frisör! Läs mer
    2020-01-13 Nown svarar Kristina V
    Hej Kristina! Vad härligt att du är nöjd med din behandling hos oss. Varmt välkommen igen! :)
  • 2020-01-09

Cecilia T skrev om Nown Kungsholmen
    Mycket nöjd med min klippning hos Malin, som alltid. Läs mer
    2020-01-13 Nown svarar Cecilia T
    Hej Cecilia! Det glädjer oss, du är så välkommen tillbaka.
  • 2020-01-09

Mirja M skrev om Nown Kungsholmen
    Så himla trevligt o mysig salong. Malin är suverän! Kommer tillbaka o härligt med ekologiska produkter. Läs mer
    2020-01-13 Nown svarar Mirja M
    Hej Mirja! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos oss. Varmt välkommen åter! :)

Ebba H skrev om Nown Kungsholmen
    Tack Malin, jag är supernöjd med konsultation, slingor, klippning och en trevlig eftermiddag. Karin Läs mer
    2020-01-07 Nown svarar Ebba H
    Hej Karin! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt besök hos Malin, varmt välkommen åter!

Helena R skrev om Nown Kungsholmen
    Trevligt bemötande, lugn fin salong och proffsig personal. Kaffet var ett extra plus, jättegott! Kommer fortsätta att fixa mitt hår på Nown! Läs mer
    2020-01-07 Nown svarar Helena R
    Hej Helena! Men vad härligt att höra, varmt välkommen åter!

Linda J skrev om Nown Kungsholmen
    Malin är superduktig, alltid nöjd! Läs mer
    2020-01-07 Nown svarar Linda J
    Hej Linda! Så bra, du är så välkommen tillbaka! :)

HANTVERKARGATAN 47, 112 21 Kungsholmen