TIFONY

Kungsholmsgatan 40, 112 27 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Tifony!

Tifony drivs av Tifony Svanberg fd. Goodman-Trachez och hon har de senaste 12 åren valt att spendera allt mer tid i Sverige efter att ha bott i både Frankrike och USA.

Utbildning/Certifiering
- Hud-Spaterapeut vid Gildaskolan i Stockholm
- Cidesco-certifierad och SHR-auktoriserad

Behandlingar: Ansiktsbehandling, vaxning, BODY SUGARING, öronhåltagning, micropigmentering/kosmetisk tatuering, kemisk peeling, fransförlängning, lash lift, frans och bryn färg och formning, massage.

Märken vi jobbar med: Blomdahl medical, Perfect silk lash, Reflectocil, Dermaceutic, Eneomey och många andra.

Efter att ha jobbat på både hudvårdssalong, spa och hudvårdsklinik bestämde hon sig för att öppna eget. Allt för att kunna kombinera det bästa av två världar. Varmt välkommen in till Tifony!

Läs vad 29 kunder tycker om TIFONY

• 2020-02-04

Emelie J skrev om TIFONY
    Jag var på en brasiliansk vaxning och blev bemött på bästa sätt! Tifony är ett riktigt proffs, kunnig och snabb!
    Jag är jättenöjd och kommer snart tillbaka 😊 Läs mer
  • 2020-02-03

Emelie R skrev om TIFONY
    Fantastiskt bemötande varje gång! Läs mer
  • 2020-01-30

Therese H skrev om TIFONY
    Proffsig och väldigt duktig! Rekommenderar varmt! Läs mer

Angelica M skrev om TIFONY
    Jag har gått till Tifony efter en rekommendation av en vän. De flesta gånger har jag beställt vaxning, alltid brasiliansk men även under armar och ben, vid ett tillfälle även gjort en Frans- och brynfärgning.
    Tifony är väldigt välkomnade och trygg i en utsatt situation. Är mycket nöjd och har flertal ggr rekommenderat fler att det är värt ett besök. Läs mer

Gisela A skrev om TIFONY
    10/10. Precis så snabbt, noggrant och proffesionellt man kan önska sig. + ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer

Therese A skrev om TIFONY
    Tifony är både duktig och proffsig och man får alltid ett superbra bemötande! Läs mer
  • 2020-01-27

anna b skrev om TIFONY
    Tifony är superduktig, engagerad, noggrann och professionell. Dessutom är hon glad, varm och lyhörd och jag känner mig alltid så väl omhändertagen hos henne. Kan varmt rekommendera Tifony! Läs mer
  • 2020-01-27

Ida O skrev om TIFONY
    Tifony är omtänksam, energifylld och otroligt skicklig. Hon får en att känna sig bekväm och omhändertagen. Läs mer
    Tifony, Tifony gillar detta
  • 2020-01-26

Kamilla W skrev om TIFONY
    Skön ansiktsbehandling där jag efteråt inte kände mig söndermosad i ansiktet. Inga "klämskador" uppstod. Underbar massage och goda tips för att återfukta en medelålders hud. Läs mer
  • Moa J

2020-01-26

Moa J skrev om TIFONY
    Hur härligt som helst! Tifony är väldigt proffessionell och samtidigt personlig. Man känner sig verkligen ompysslad! Jag vaxade ben och bikini. Hon pratar glatt och vips är vaxningen avklarad! Vaxning är ju inte så värst behagligt annars, men hos Tifony så gick det så snabbt och lätt att jag knappt märkte någon smärta!
    Avslutade med färgning av fransar och bryn, och fick en härlig nackmassage på köpet medan färgen låg på! Självklart kommer jag fortsätta gå hos Tifony! Läs mer
  • 2020-01-26

Helena J skrev om TIFONY
    Tifony är fantastiskt duktig och tar under tiden för behandling så väl hand om en! Rekommenderar henne starkt! Läs mer
    2020-02-25 Tifony svarar Helena J
    Tack så mycket! Always my pleasure !
  • 2020-01-25

Natali K skrev om TIFONY
    Hon är så gullig, snäll och riktigt duktig på det hon gör! Läs mer

Emma A skrev om TIFONY
    Har fått fransförlängning hos Tifony.
    Blev otroligt bra bemött!
    Överträffade mina förväntningar.
    Tifony är otroligt duktig, noggrann & trevlig! Läs mer

Bookaterat B skrev om TIFONY
    Tiffany möter en alltid med ett leende på läpparna och är väldigt duktig och kunnig! Alltid varit nöjd med mina besök hos henne. Läs mer

Jennifer R skrev om TIFONY
    Personligt, proffesionellt och avslappning på HÖG nivå! Läs mer
  • Malin H

2020-01-23

Malin H skrev om TIFONY
    Går till Tifony regelbundet för brasiliansk sockervaxning. Varit på många andra ställen innan och inte en kotte är lika bra. Hon är snabb och effektivt och det känns inte minsta obekvämt i den lite konstiga situationen som brasilianskt ändå innebär. Läs mer

Elin J skrev om TIFONY
    Att besöka Tifony är som att komma in till ett öppet och varmt hem. Tifony är en otroligt kompetent hudterapeut som visar stor expertis inom sitt område. Hon gör alltid sitt yttersta, både när det gäller behandlingar, service och bra råd för vård hemma. Jag känner mig alltid i fokus och lämnar salongen nöjd och harmonisk. Rekommenderar Tifony varmt till alla jag känner! Läs mer

Alicja S skrev om TIFONY
    Jag tycker att Tifony, hon göra en fantastiskt jobb Läs mer

Margaret B skrev om TIFONY
    Tifony är helt fantastisk! Hon gör bästa växningar, ansisktsbehandlingar och frans- och brynbehandlingar. Hon är alltid superproffsig och extremt bra på det hon gör. Jag känner mig så välkommen varje gång jag kommer in för en behandling! Jag kan inte rekommendera Tifony nog. Jag har varit kund hos henne för flera år nu och tänker fortsätta gå till henne för alla mina skönhetsbehov. :) Läs mer
  • Teresa D

2020-01-23

Teresa D skrev om TIFONY
    Jag har varit kund hos Tifony för dem senaste 4 år för brasiliansk vax. Hon använder en ny teknik som kallas för ”body sugaring” som är perfekt till min känslig huden. Efter varje besök är jag alltid nöjd med service och resultat, hon är verkligen professionell. Jag rekommenderar henne! Läs mer

Eveline D skrev om TIFONY
    Tifony är otroligt duktig och man känner sig alltid bekväm. Läs mer

Charlotte L skrev om TIFONY
    Brasiliansk vaxning.
    Alltid 100%.
    Hon är bäst Läs mer

Maria M skrev om TIFONY
    Superprofessionell och topnotch bemötande!!
    Tack Tifony!! Läs mer

Mariana S skrev om TIFONY
    Jag har varit stammis hos Tifony i snart 6 år och är alltid supernöjd! Detta på grund av att Tifony är en riktig professionell som brinner för sitt jobb och ger enastående service. Dessutom är Tifony glad och härlig, lyhörd och noggrann. Man får bästa service på bästa sätt :-) Läs mer

Hampus S skrev om TIFONY
    Tifony är alltid glad, trevlig och gör ett snabbt snyggt jobb när det är dags att rycka bort oönskat hår. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Elina S

2020-01-21

Elina S skrev om TIFONY
    Superprofessionell och noggrann! Alltid service-minded och får dig att känna dig avslappnad och bekväm i hennes händer. Har gått till Tifony i många år nu och skulle inte komma på tanken att byta. Hon håller sig uppdaterad med fortbildningar och nya produkter och tekniker hela tiden så jag är aldrig orolig att ”missa något nytt” för att jag går till samma terapeut utan tvärtom, hon är påläst och kunnig och hon kan guida mig på bästa sätt i nya rön och produkter då hon känner min hud och livsstil bättre än någon. Rekommenderar starkt! Läs mer

Sanna M skrev om TIFONY
    Jag älskar denna salong !!
    Jag har varit hos Tifony vid upprepade tillfällen och gjort fransböjning , fransförlängning och ansiktbehandling och är alltid nöjd med resultat efteråt.
    Tifony är proffsig , noggran och har ett lugn som smittar av sig .
    Rekommenderar henne varmt ! Läs mer

Danielle S skrev om TIFONY
    Jag har varit hos Tifony för ansiktsbehandling, kemisk peeling, brynplock, färgning av bryn och fransar samt lash lift. Jag är nog återkommande cirka en gång i månaden. Hon är otroligt professionellt och bra på att läsa personers energier. Hon är kunnig som man kan förvänta sig inom sitt yrke, hon delar gärna med sig av informationen och är pedagogisk och uppmuntrande. Jag går alltid därifrån som en bättre version av mig själv, båda utseendemässigt och attitydmässigt. Har rekommenderat henne till andra och dessa personer har upplevt henne på samma sätt. En fantastisk fin människa som är verkligen bra på det hon gör. Läs mer

Camilla S skrev om TIFONY
    Snabb & noggrann plus otroligt trevlig. Är glad jag blev tipsad om Tifony:) Läs mer

Kungsholmsgatan 40, 112 27 Stockholm