TIFONY

TIFONY

www.tifony.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Tifony! Tifony drivs av Tifony Svanberg fd. Goodman-Trachez och hon har de senaste 12 åren valt att spendera allt mer tid i Sverige efter att ha bott i både Frankrike och USA. Utbildning/Certifiering - Hud-Spaterapeut vid Gildaskolan i Stockholm - Cidesco-certifierad, Gesäll brev och SHR-auktoriserad Behandlingar:...

93 omdömen om TIFONY

Sedan starten hos Reco 2020

Maria P
Skrev om TIFONY

Gjorde ögonbryn och fransar hos Tifony och fick en fantastisk behandling, noggrann och mjuk på handen, resultatet blev perfekt. Dessutom är Tifony en supertrevlig tjej. Rekommenderas

Amanda N
Skrev om TIFONY

Färgar ögonbrynen och fransarna. Otroligt nöjd kund! Jättebra, jag känner mig så ompysslad och får jättebra tips!

Agneta E
Skrev om TIFONY

Tack, Tifony! Färgade bryn och fransar, bad om inte för mörkt! Du lyssnade och det blev kanonbra! 💗dessutom lyxade du till det med lite skalpmassage under väntetiden! Underbart! 💗

Mikael L
Skrev om TIFONY

Mycket fin lokal. Mycket professionellt utförande och trevligt bemötande!

Christina S

Härlig lokal. Ytterst kompetent och vänligt bemötande

Gloria V
Skrev om TIFONY

Väldigt bra. Fick en milk peel.

Amelie L
Skrev om TIFONY

Servicenummer, lyhörd, vänlig, professionell, jättebra resultat!

Anne B
Skrev om TIFONY

Trevlig. Kände mig härligt omhändertagen. Lashlift som blev toppen.

Rosie G

Mycket proffsig och trevlig

Anne O
Skrev om TIFONY

Är supernöjd med besöket hos TIFONY. Färgade fransar och bryn. Arbetet utfördes proffsigt och bemötandet var väldigt vänligt. Varma rekommendationer.

Ulrika M
Skrev om TIFONY

Professionell, snabb, noggrann och supertrevlig! Jag har provat sugaring hos andra med mer smärta och sämre resultat, gå hit istället!

Isabella S

Super professionellt och snabbt!! Rekommenderar verkligen

Antonella I

Oklanderlig service och vänlig, artig personal. Jag rekomenderar.

Sri S
Skrev om TIFONY

Mycket duktig och trevlig kvinna.

Carolline P

Tack jätte bra omhändertagande och proffsig upplevelse. Men tyvärr var jag röd i ena ögat 3 dagar efteråt fransfärgning.

Saba A
Skrev om TIFONY

Det var första gången jag var hos tifony, hon har en professionell bemötande. Hon är väldigt duktig på det hon gör. Har gjort brasiliansk socker vaxning hos henne, kändes väldigt tryggt. Jag som skäms mycket kändes som jag kunde slappna av och lita på henne. Hon har möter kunderna med respekt och ger ett ärligt omdöme. Tack Tifony!

Hakima K
Skrev om TIFONY

Super bra bemötande och proffsigt uttförande, Tifony är en väldigt duktig och rar tjej, vet vad hon gör och är mycket säker på sitt område. Jag kännde väldigt avslappnad och bekväm, kan definitivt rekommendera Tifony till alla🌺

Josefina W

Alltid lika bra ansiktsbehandlingar, massage, fransböjning och tifony är även jättebra på att vaxa. Man känner sig alltid så väl omhändertagen!

Linn O
Skrev om TIFONY

Tifony var väldigt professionell och gav ett jättefint bemötande och behandling i fräscha lokaler. Hon var kunnig och skicklig! Kommer absolut tillbaka

Helena L
Skrev om TIFONY

Tack för ett mycket vänligt bemötande. Detta var mitt första besök och jag kommer definitivt tillbaka! Massagen var en fantastisk avkopplande upplevelse - rekommenderas varmt!

Elvira D
Skrev om TIFONY

Jag gjorde kemisk peeling hos Tifony och fick som vanligt en fantastisk behandling och en massa tips. Rekommenderar Tifony starkt för allt från ansiktsbehandlingar till fina fransar ❤️

Arsia M
Skrev om TIFONY

Så fort jag klev in på Novum Klinik så fick jag ett varmt välkomnade av Tifony , för er som inte har testat Green Peel så rekommenderar jag den starkt, man får inte bara ett jättefint glow, huden blev mjuk och len och se såå fräsch ut. Tifony är en proffsig hudterapeut men en utmärkt service hon gick igenom om vad Green peel är för något och vad deras produkter hjälper huden med jag fick bra rekommendationer om vilka produkter jag ska använda till min hud efter behandlingen det fick mig att känna mig trygg dessutom fick...

Eveline D

Alltid lika fantastiskt bemött hos Tifony. Bästa behandlingen!

Tove S
Skrev om TIFONY

Mycket nöjd med färg och form på fransar och bryn. Ett trevligt besök!

Camilla D

Supernöjd med min eyelash, Frans- och brynfärg med plock. Tifony är så proffsig, trevlig och man känner sig väl omhändertagen

Mariana Andrée Dagmar S

En dedikerad och mycket kunnig professionell med en vänlig och trevlig attityd som ger det där lilla extra till upplevelsen. Lokalen är jätte fin dessutom, och produkterna av utmärkt kvalitet. Tifony rekommenderas varmt!

Edyta K
Skrev om TIFONY

Jätteduktig och trevlig kvinna. Hon vet vad som behövs beroende på vilken hudtyp man har. Min son fick hjälp med sin acne som han har haft problem med och nu är han väldigt glad då hon fick bort problemet. Mycket professionell rekommenderar stort! 🥰

Kristina J

Alltid lika härligt att få komma till proffsiga Tifony!

Elvira D
Skrev om TIFONY

Jag gjorde ögonfransförlängning hos Tifony. Hon är otroligt duktig och trevlig! Rekommenderar!!

Magdalena P

Absolut briljant både i sin service och som person. Att hon även utövar någon form av magi på en problemhud är så imponerande. Ser verkligen fram emot att bli en lycklig stammis med fantastisk hy.

Ljubinka J

Tifony är det bästa som har hänt mig .Jag är mycket nöjd och glad med eran service. Bästa betyg för utfört behandling, hjälp med min rollator, m.m. Jag är nöjd med allt service och vill rekommendera er till mina vänner. Tackar för mycket trevlig personal.

Louise Madeleine B

Hos Tifony får man känna sig som en prinsessa! Hon tänker på alla detaljer och kundbemötande är absolut toppen! Min hud mår alltid prima efter en behandling här! Har provat Green peel och den är helt magisk för mig som har sååå torr och känslig hud! Rekommenderas varmt!!

Emelie I

Tifony är en riktig eldsjäl, en otroligt service minded, varm och härlig person som dessutom är mycket duktig på det hon gör. Rekommenderar starkt ett besök hos Tifony!

Wilma H

Det är riktigt lyxigt att gå till Tifony. Hon bemöter en alltid med ett leende på läpparna och får hela upplevelsen att kännas härlig, trevlig, bekväm, skön och lyxig. Bra produkter som ger resultat. Tifony är väl insatt inom ämnet och brinner för att hjälpa sina kunder hitta rätt produkter.

Helena E

Mitt första besök av sockervaxning av bikinilinjen. Mycket mjuk och trevlig person, professionell och mycket kunnig. Kände mig bekväm trots en utlämnad position. Jag kan verkligen rekommendera Tifony. Tack Tifony! Jag återkommer! / Helena

Fann L

Väldigt trevligt mottagande, lätt att prata med, väldigt pedagogiskt och tillmötesgående. Också väldigt professionell! Har redan bokat nästa tid!

Rebecka N

Det var superbra. Jag är nöjd och kommer tillbaka. 5/5!

Karolina S

Tifony var superduktig och fick mig att känna mig helt bekväm trots att det var min första vaxning. Kan varmt rekommendera! 💕

Jutta H

Första besöket men absolut inte det sista! Fick ett väldigt varmt och härligt välkomnande av Tifony, kände mig trygg i hennes händer. Njöt genom hela behandlingen (massage av överkropp, ansikte och huvud). Funderar du boka, gör det! Kan varmt rekommendera och kommer göra det till familj&vänner.

Deborah M

Min första gång med ansiktsbehandling/egen tid och det var helt klart en upplevelse utöver det vanliga - allt ifrån trevligt bemötande, själva behandlingen till råd och tips var jättebra och uppskattat!

Zografia T

Incredibly quick and thorough. Tifony is a wonderful and experienced professional. You’re in good hands.

Anastasia M

Noggrann, proffsig, härlig energi!

Josefine T

Gjorde sugaring vaxning och Tifony var så otroligt duktig och professionell! Rekommenderar starkt henne.

Ing Marie I

En professionellt utförd behandling i trevlig och avslappnande miljö och jag blev supernöjd med resultatet Jag vill verkligen rekommendera Tifony! Ing-Marie B

Josefin H

Jätte trevlig kundservice, fick med mej testers som jag hade användning av och fick lust att gå tillbaka då jag har chans.

Maria M
Skrev om TIFONY

väl mottagen och kände mig ordentligt ompysslad trots att det bara var en liten enkel behandling.

Emma W

Så proffsig! Bästa stället jag varit på!

Ebba J

Tifony var otroligt trevlig och professionell, jag tog hål i öronen hos henne vilket gick super!

Sabina L

Så snabb, trevlig och duktig🌟

Faouzi B

Mycket bra service. Bra tips och information.