Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Läs vad 39 Läs vad Tifony Goodman-Svanberg

2020-10-22
    Gjorde påfyllning av min ögonfransförlängning som jag gjort hos Tifony. Lika nöjd den här gången, kommer aldrig vilja göra fransarna hos någon annan igen! Man känner sig så välkommen hos Tifony som är helt underbar! :)
    2020-09-25
    Jag gjorde en färgtonbehandling av mina ögonbryn, vilket jag i ärlighetens namn var något tveksam inför. Men jag kommer aldrig att vara osäker igen, åtminstone inte när det kommer till att göra behandlingen hos Tifony. En sådan utomordentlig service och varm professionalism tror jag inte att man möts av hos många (om än någon) andra hudterapeuter - från dess att man sätter sin fot i hennes trivsamma salong tills att man kliver ut på gatan igen efteråt, upplyft både i själ och till det yttre.
    2020-09-17
    Supertrevlig och proffsig!
    Hon är snabb, effektiv och kunnig vilket är allt man vill ha vid sugaring.
    2020-09-08
    Tifony är otroligt duktig och noggrann. Väldigt fräsch och trevlig salong och som kund känner man sig väldigt välkommen. Tifony är väldigt kunnig, ger ett lugnt intryck och är dessutom fantastisk trevlig!!
  • Maria G
    skrev om Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY
    2020-09-03
    A mindreader! SÅ bra var Tifony på att tolka min önskan om naturliga fransar. Med lätta händer och en ängels tålamod, gav hon mig ett nytt set fransar. Plötsligt blev min blick mer öppen - och det ser fullständigt naturligt ut. Det här är den bästa fransförlängningen jag gjort! Jag längtar redan till nästa gång!
    2020-09-02
    Tifony är mycket professionell och kunnig. Dessutom är hon väldigt glad och trevlig. Jag hade en väldigt positiv upplevelse hos henne när jag skulle ta hål i örat. Jag kommer definitivt att besöka henne igen för andra behandlingar. Rekommenderar henne varmt!
    2020-07-16
    Braziliansk / Hollywood

Tifony är hur proffsig som helst! Riktigt bra bemötande, snabb men nogrann och man märker verkligen att hon är kunnig på vad hon gör.

Själva vaxningen var i princip smärtfri (framför allt i jämnförelser med hur det har kännts på andra salonger tidigare!!)

Bor du i Stockholm är detta stället att gå och vaxa dig på! Riktigt nöjd!
    2020-06-24
    Man känner sig så bekväm hos Tifony! Man blir varmt mottagen och det märks att hon har lång erfarenhet. Kan verkligen rekommendera :)
    2020-06-23
    Är toppennöjd med resultatet av lashlift och frans/bryn färgning utförd av proffsiga Tifony! Rekommenderas!
    Tack så mycket! Happy client = Happy Tifony 💛🧡

2020-05-28
    Tifony är den bästa vaxaren jag haft! Gjorde halva benen med vanligt vax och axillerna med sockervax. Gick supersnabbt och bra. Hon är jättegullig också. Tack! Jag kommer tillbaka, vill också testa massage hos henne, verkade super!
    Oh tack så mycket! Welcome back/ bienvenue :-D