Tifony Goodman-Svanberg

Tifony Goodman-Svanberg en del av TIFONY

Läs vad 42 Läs vad Tifony Goodman-Svanberg

• Annica G
    2021-04-01
    Otroligt duktig o kompetent. Trevligt bemötande, väldigt bra behandlingar.
    2021-04-01
    Jag fick en aromamassage och ansiktsbehandling med färgning av fransar och bryn. Min dotter fick en hudanalys. Men känner sig så välkommen och man blir otroligt ompysslad. Tifony är vänligheten själv, hon utstrålar trygghet och professionalitet. Vi är båda så nöjda med vår eftermiddag hos Tifony. Jag rekommenderar henne varmt!
  • Carl Joel G
    2021-03-12
    Tifonys behandlingar är verkligen av toppklass och jag vet inte när jag känt mig så avslappnad som efter massage hos Tifony. Rekommenderar varmt till alla!
    2020-10-22
    Gjorde påfyllning av min ögonfransförlängning som jag gjort hos Tifony. Lika nöjd den här gången, kommer aldrig vilja göra fransarna hos någon annan igen! Man känner sig så välkommen hos Tifony som är helt underbar! :)
    2020-09-25
    Jag gjorde en färgtonbehandling av mina ögonbryn, vilket jag i ärlighetens namn var något tveksam inför. Men jag kommer aldrig att vara osäker igen, åtminstone inte när det kommer till att göra behandlingen hos Tifony. En sådan utomordentlig service och varm professionalism tror jag inte att man möts av hos många (om än någon) andra hudterapeuter - från dess att man sätter sin fot i hennes trivsamma salong tills att man kliver ut på gatan igen efteråt, upplyft både i själ och till det yttre.
    2020-09-17
    Supertrevlig och proffsig!
    Hon är snabb, effektiv och kunnig vilket är allt man vill ha vid sugaring.
    2020-09-08
    Tifony är otroligt duktig och noggrann. Väldigt fräsch och trevlig salong och som kund känner man sig väldigt välkommen. Tifony är väldigt kunnig, ger ett lugnt intryck och är dessutom fantastisk trevlig!!
  • Maria G
    2020-09-03
    A mindreader! SÅ bra var Tifony på att tolka min önskan om naturliga fransar. Med lätta händer och en ängels tålamod, gav hon mig ett nytt set fransar. Plötsligt blev min blick mer öppen - och det ser fullständigt naturligt ut. Det här är den bästa fransförlängningen jag gjort! Jag längtar redan till nästa gång!
    2020-09-02
    Tifony är mycket professionell och kunnig. Dessutom är hon väldigt glad och trevlig. Jag hade en väldigt positiv upplevelse hos henne när jag skulle ta hål i örat. Jag kommer definitivt att besöka henne igen för andra behandlingar. Rekommenderar henne varmt!
    2020-07-16
    Braziliansk / Hollywood

Tifony är hur proffsig som helst! Riktigt bra bemötande, snabb men nogrann och man märker verkligen att hon är kunnig på vad hon gör.

Själva vaxningen var i princip smärtfri (framför allt i jämnförelser med hur det har kännts på andra salonger tidigare!!)

Bor du i Stockholm är detta stället att gå och vaxa dig på! Riktigt nöjd!