Bangerhead Studio

bangerheadstudio.se
  • BadgeSixYears
1 050
Boka tid Ring 08-122 250 85 Dela

Bangerhead Studio är en populär frisörsalong belägen i centrala Stockholm i fräscha, moderna lokaler. Här erbjuds du ett helhetskoncept inom skönhet, och du kan få behandlingar från topp till tå av vårt sammansvetsade team av frisörer och hudvårdsterapeuter. Våra professionella frisörer utför förstklassiga behandlingar såsom...

1050 omdömen om Bangerhead Studio

Sedan starten hos Reco 2015

Kristjan S
Skrev om Lauren Norstedt en del av Bangerhead Studio

Så fint bemötande och så himla nöjd. 😍

Bo H
Skrev om Michaela Berg en del av Bangerhead Studio

Proffsig och kompetent . Inlyssnande och mycket bra bemötande.

Amanda J
Skrev om Lauren Norstedt en del av Bangerhead Studio

Så tillmötesgående, noga, och duktig! Jag är supernöjd med behandling och klippning.

Hanna G
Skrev om Lauren Norstedt en del av Bangerhead Studio

Trevlig, kunnig och noggrann. Rekommenderas!

Caroline F
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Extremt snett klippt, fick klippa om själv hemma. Trodde det var stylingen som gjorde att jag såg alldeles tokig ut men så var inte fallet. Gick tillbaka och bad om att få pengar tillbaka men det var emot Bangerheads policy. Trevligt tjej, men det blev inte bra.

Anders Ö
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Duktig och trevlig frisör........

Sofia M
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Emelie är proffsig och trevlig. Blev jättenöjd med min klippning.

Alice H
Skrev om Lauren Norstedt en del av Bangerhead Studio

Håret blev helt okej men inte riktigt så som jag ville ha det. Visade en gammal bild på mitt egna hår för att visa hur jag ville att det skulle se ut men blev inte riktigt så ljust som jag ville och nyansen blev inte heller rätt. Allt som allt är jag varken nöjd eller missnöjd.

Sandra A
Skrev om Lauren Norstedt en del av Bangerhead Studio

Ödmjuk tjej som ville hjälpa och fixa mitt hår fint

Angelica U
Skrev om Lauren Norstedt en del av Bangerhead Studio

Så duktig och låter kunden vara i centrum . Lyhörd och gör ALLTID ett grymt jobb

Isak S
Skrev om Lauren Norstedt en del av Bangerhead Studio

Supertrevligt och professionellt bemötande av Lauren, jag kommer utan tvekan bli en återkommande besökare!

Carola F
Skrev om Sandra Hermansson en del av Bangerhead Studio

Sandra har ett fantastiskt vänligt och välkomnande bemötande . Jag känner mig alltid välkommen och ihågkommen . De ansiktsbehandlingar som jag gjort har varit till stor belåtenhet . Jag har fått tips om produkter som passat mig .

Amanda N
Skrev om Lauren Norstedt en del av Bangerhead Studio

Väldigt kunnig, noggrann och mån om att resultatet ska bli så bra som möjligt och att jag ska bli nöjd!

Anna M
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Went to Emelie to get my fringe/bangs fixed. I had heard good reviews from friends about Bangerhead so I was convinced I would have a good experience and leave happy. Emelie was polite but didn’t give me any confidence in what she was doing. She was very slow and “careful” but somehow I ended up with worse then when I arrived. I now have super short bang length hair on the side of my head way lower then where a fringe should be that can’t be tied up. It looks like I am growing an under-shave on the side of my head. She didn’t...

Tomas J
Skrev om Emma Gouteva en del av Bangerhead Studio

Mycket bra som alltid. Emma levde upp till min förväntningar som alltid här också. Jätte bra upplevelse och mycket nöjd med klippningen.

Daniela B
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Jag var jättenöjd med Emelie! Hon var extremt professionell och lyhörd. Resultatet blev över förväntan och Emelie gav mycket högt förtroende, rekommenderar starkt Emelie!

Anna-Lena E
Skrev om Emma Gouteva en del av Bangerhead Studio

Emma är fantastiskt duktig, jag är alltid supernöjd! Ett proffs 🌸

Fanny W
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Slingat mitt hår ett par gånger, bra bemötande och jättenöjd efteråt.

Ingrid B
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Så trevlig, lyhörd och duktig!

Ulrika D
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Superbra och jag är mycket nöjd med resultatet

Emma H
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Emelie är helt underbar! Blir alltid lika nöjd!

Maryam A
Skrev om Emma Gouteva en del av Bangerhead Studio

Så himla besviken och så dåligt mottaget. Blev tipsad om Bangerhead Studio och Emma, så jag bokade en tid ca en månad i förväg. En timme innan min tid får jag ett samtal att Emma tar inte nya kunder och att de inte heller har någon som kan ta emot mig. Superkul eftersom jag skulle på ett event den helgen och ville ha håret fint och fräscht.

Dennis P
Skrev om Emma Gouteva en del av Bangerhead Studio

Otroligt bra! Bra teknik och väldigt vänlig ofta inte nöjd men var väldigt nöjd efter den klippningen

Nathalie F
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Tyckte att Emelie gjorde ett super bra jobb! Jag blev så nöjd med min klippning och har fått många komplimanger. Hon gav ett väldigt professionellt intryck och förstod vad jag ville ha och lyssnade på mina önskemål. Rekommenderade Emelie till en kompis här om dagen bara, och kommer att rekommendera henne till andra.

Veronica B
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Fantastiskt bemötande och blev jättenöjd med resultatet! Kommer absolut fortsätta gå hos Amina.

Gabriella S

Emma är en superstjärna! 10/10

Felicia W
Skrev om Elin Johansson en del av Bangerhead Studio

Professionell, jätteduktig och så trevlig att prata med!

Kristina L
Skrev om Sarah Grant en del av Bangerhead Studio

Proffsig och trevligt bemötande.

Vilma N
Skrev om Sarah Grant en del av Bangerhead Studio

Sarah is the really the best with color!

Pauli M

Brabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabrabra

Lauren N
Skrev om Sandra Hermansson en del av Bangerhead Studio

Sandra är så varm och fin människa. Lätt att prata med och hon ger massor av tips hur man kan ta hand om sin hud. Gjorde en kemisk peeling och djuprengöring hos henne och min hud har blivit så mycket bättre efter det. Avkoppling deluxe när man besöker henne. 🩷

Emma T
Skrev om Emelie Hammenfors en del av Bangerhead Studio

Superduktig! Fick precis som jag ville ha.

Sandra S
Skrev om Sandra Hermansson en del av Bangerhead Studio

Proffsigt men lättsamt, underbar och trygg!

Linn E
Skrev om Sandra Hermansson en del av Bangerhead Studio

- Sandra är ett proffs ut i fingerspetsarna. Otroligt kompetent och kunnig, med kunden och upplevelsen i främsta fokus - Sandra överträffar ständigt mina förväntningar, jag kan inte nog rekommendera ett besök hos henne. - Går ofta på ansiktsbehandling hos Sandra. Det är alltid otrolig upplevelse med fantastiskt resultat. Trevligt bemötande och genomtänkt in i minsta detalj för bästa kundservice, kan inte rekommendera henne varmt nog.

Pauline K
Skrev om Emma Gouteva en del av Bangerhead Studio

Emma är superproffsig och superduktig (och supertrevlig)! Enda personen jag har vågat låta färga mitt hår. Skulle rekommendera henne till vem som helst

Maria G
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Utan tvekan den bästa frisören jag varit hos i Stockholm! Trevlig, rolig och tar så väl hand om mig varje gång. Blir alltid nöjd med resultatet och lämnar salongen med ett leende på läpparna varje gång!

Alicia P

Väldigt trevlig och super duktig på sitt jobb, jag blev väldigt nöjd med min klippning!

María B
Skrev om Sarah Grant en del av Bangerhead Studio

I have had my hair cut by Sarah a few times and am always very happy with the result. She is very friendly and professional and makes my hair look great.

Camilla N
Skrev om Sandra Hermansson en del av Bangerhead Studio

Sandra är toppklass! Perfekt service och resultat! Kan varmt rekommendera Sandra!

Johanna L
Skrev om Sarah Grant en del av Bangerhead Studio

Sarah överträffar alltid mina förväntningar både när det gäller klippning och färgning. Hon lyssnar på mina önskemål men kommer samtidigt med bra råd och idéer.

Marie-Sofie P
Skrev om Michaela Berg en del av Bangerhead Studio

Jag skulle rekommendera Michaela till alla! Hon är noggrann och ger alltid bästa råden utefter mitt hårs kvalitet, jag tycker Michaela är toppklass!

Ellinor E
Skrev om Emelie Åström en del av Bangerhead Studio

Mycket omsorgsfullt. Gav det lilla extra och hade härlig energi. Superfint resultat!

Ellen T

Nöjd! Izabelle är supertrevlig och duktig!

Magnus W
Skrev om Sarah Grant en del av Bangerhead Studio

Sarah är en riktig konstnär. Aldrig varit så fin i mitt hår som nu. Rekommenderar varmt.

Filippa B
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Super duktig och professionell, alltid lika nöjd när jag gått till henne. Hon är inlyssnande och har väldigt hög kompetens hur man kan få håret finare än aldrig förr men samtidigt behålla kvaliteten i håret!

Linda R
Skrev om Emelie Åström en del av Bangerhead Studio

Emelie är superduktig och lyckas alltid skapa magi med mitt hår! Kan varmt rekommendera henne!

Annika H
Skrev om Michaela Berg en del av Bangerhead Studio

Bara haft bra erfarenhet, väldigt duktig och trevlig!

Emma L
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Jag fick ett varmt och proffesionellt bemötande och en utmärkt konsultation. Jag klippte och färgade håret och hela besöket var väldigt behagligt och tryggt!

Victoria L
Skrev om Emelie Åström en del av Bangerhead Studio

Emelie är verkligen den bästa frisören jag haft. Ett riktigt proffs.

Erica N
Skrev om Amina Madueno en del av Bangerhead Studio

Har bara gott att säga om Amina, är trogen kund sedan ett par år och planerar att fortsätta så. Proffsig, trevlig och man känner sig alltid fin efter ett besök!