Alla kategorier Frisör Stockholms län Stockholm Östermalm Colours By Jenny Hansson
Rekommenderat företag 2016 - Colours By Jenny Hansson

Colours By Jenny Hansson

Nybrogatan 83, 114 41 Stockholm — Visa karta

Du hittar Colours By Jenny Hansson på Nybrogatan 83 i centrala Stockholm. Salongen ligger centralt men på behagligt avstånd från storstadsstressen.
Vår kompetens och passion finns inom hår, hårfärg och styling. Vi gör vårt bästa för att du ska få komma hit och koppla av och få en stund av njutning.
Vi arbetar miljömedvetet i allt från produkterna vi använder i våra behandlingar till det vi serverar våra kunder i salongen.
Jenny är europaansvarig för utbildningen av Masteys hårfärg vilket ger henne en spetskompetens som sticker ut. Vill du veta mer om Jenny driver hon även bloggen Colorista.nu.
Välkommen förbi, njut av en kopp te samtidigt som du låter axlarna sjunka ner. Den här stunden är bara din.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 36 kunder tycker om Colours By Jenny Hansson

• Johanna D
    Johanna D skrev om Colours By Jenny Hansson
    Känner mig alltid lika snygg i håret efter att ha varit hos Jenny. Riktigt proffs på både färgning och klippning. Lyxig salong med trevliga frisörer!
  • Katrin L
    Katrin L skrev om Colours By Jenny Hansson
    En proffsigare frisör går inte att hitta! Jenny är superduktig på att få fram det där lilla extra som jag inte upplevt att andra frisörer får till. Expert på färg och grym på att klippa. Även Nathalie är en pärla på salongen! Kan varmt rekommendera båda!
  • Evelina W
    Evelina W skrev om Colours By Jenny Hansson
    Fantastiskt trevlig lokal, färgningen blev suverän, rekommenderar alla ett besök hit!
  • Fredrica K
    Fredrica K skrev om Colours By Jenny Hansson
    Grymt trevligt ställe med mycket profisionellt bemötande och resultatet var jag riktigt nöjd med !! Kan verkligen rekommendera att gå dit så värt !
  • Filippa F
    Filippa F skrev om Colours By Jenny Hansson
    Så otroligt nöjd med min nya frisyr, alltid lika trevligt hos er och utan tvekan grymt proffsigt resultat ;)
  • Bella S
    Bella S skrev om Colours By Jenny Hansson
    Grymt lyxig salong med bästa frisörerna, sjukt nöjd!
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Colours By Jenny Hansson
    Fantastiskt duktiga både på färg och klippning. Personlig service och man känner sig omhändertagen. De är mycket proffsiga och ser vad som passar och blir bra för mig. Otroligt bra produkter.
  • Ann L
    Ann L skrev om Colours By Jenny Hansson
    Proffsigt och trevligt bemötande från första början. Klipper och färgar håret och känner att Jenny försöker uppnå mina önskemål på bästa sätt. Man känner sig alltid väl omhändertagen och att man får det där lilla extra så att det känns som att man unnar sig lite vardagslyx och inte bara en klippning!
  • Anna K
    Anna K skrev om Colours By Jenny Hansson
    Supernöjd! Söker du det där lilla extra när du ska gå till frisören så är detta rätta stället. Tex får du ryggmassage samt skalpmassage när du är i schamponeringen. Säger bara känns väldigt lyxigt.
  • Anna B
    Anna B skrev om Colours By Jenny Hansson
    Otroligt proffsigt bemötande från första sekund. Bokade till och med tid via Facebook.
  • Lena H
    Lena H skrev om Colours By Jenny Hansson
    En underbar salong med en lugn harmonisk känsla! Sen att ägaren Jenny är extremt kunnig som frisör gör inte saken sämre! Rekommenderas varmt för den som vill ha det lilla extra!
  • Lotta O
    Lotta O skrev om Colours By Jenny Hansson
    Bästa frisören och fantastiskt duktig på färg.
  • Niclas L
    Niclas L skrev om Colours By Jenny Hansson
    Otrolig service och kompetens. Världens bästa salong!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Colours By Jenny Hansson
    Trevlig stämning och bra bemötande blandat med grundlig och uppdaterad kunskap - det klart att det blir ett bra resultat! Jag har besökt Colours By Jenny Hansson ett antal gånger och alltid varit supernöjd. Äntligen en frisör som är lyhörd och förstår vad man är ute efter och som dessutom jobbar med magisk produkter. Jag kan varmt rekommendera ett besök - ni kommer inte bli besvikna!
  • Lisa R
    Lisa R skrev om Colours By Jenny Hansson
    Jag är jätte nöjd med mitt resultat och allting var jätte bra. Det ända jag reagerade på var priset kanske lite dyrt men det är det kanske värt med detta resultat :)
  • Sara P
    Sara P skrev om Colours By Jenny Hansson
    Jag har ingen aning om vad detta är. Har inte använt mig av någon tjänst på detta företag utan bara fått ett mail. Säkert jättebra, vad det än är!
  • Karin T
    Karin T skrev om Colours By Jenny Hansson
    Man känner sig alltid välkommen. Det käns fräscht och lyxigt.
    Oribe produkterna är jättebra, men dyra:)
  • Lotta Ö
    Lotta Ö skrev om Colours By Jenny Hansson
    Har fått nagelvård. Trevligt intryck vid bokningen. Trevlig och avkopplande salong. Trevligt med det lilla extra såsom en kopp te och lite nötter. Första intrycket när man kommer in i salongen är känslan av lite lyx och med bemötandet så förstärks det. Man känner sig omhändertagen utan stress.
  • Helena L
    Helena L skrev om Colours By Jenny Hansson
    Jag tycker att allt är mycket bra . Service, professionellt, kunnighet. Det är trevlig stämning och jag blir väl omhändertagen. tycker att det är lite för dyrt men vet att priserna ligger däromkring i innerstaden.
  • Lotta J
    Lotta J skrev om Colours By Jenny Hansson
    Mycket professionella frisörer med stor och bred kunskap. Framförallt inom färgning och hantering av skadat hår.
  • Teresia P
    Teresia P skrev om Colours By Jenny Hansson
    Hej, har klippt och färgat mitt hår hos Nathalie i flera år. Hon är super duktig och trevlig! Och det är roligt att jag fick följa med till hennes nya salong.
    Colours by Jenny tycker jag är en bra salong med bra produkter och service.
  • elisabeth å
    elisabeth å skrev om Colours By Jenny Hansson
    Jag känner mig alltid som huvudpersonen när jag kommer.Blir alltid väl omhändertagen.
  • Annika Ö
    Annika Ö skrev om Colours By Jenny Hansson
    Alltid proffsigt bemötande och fantastiskt resultat!
  • Lotta W
    Lotta W skrev om Colours By Jenny Hansson
    När jag besöker Colours är jag alltid säker på att jag blir lyssnad på och förstådd. Det är en blandning av hantverk, kreativitet, yrkesskicklighet och ödmjukhet som man som kund möts av. Det är också en upplevelse som känns lyxig i en mycket smakfull miljö.
  • Louise E
    Louise E skrev om Colours By Jenny Hansson
    Hit går jag för att jag alltid blir nöjd med mitt hår, färgen/slingorna blir så snygga och håret är alltid silkeslent efteråt.Bemötandet är mycket vänligt, salongen är ursfräsch och stilren och Jenny driver salongen med sånt engagemang och glädje. Jag har hittat Stockholms bästa frisör/salong och här kommer jag fortsättta gå.
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Colours By Jenny Hansson
    Jenny har byggt en fantastisk salong. Kunnig personal, personligt bemötande och vackra lokaler. Håret är i topptrim och själen i vila efter några timmar på Colours.
  • ernesto g
    ernesto g skrev om Colours By Jenny Hansson
    Mycket proffsigt bemötande. Min nya frisyr passar mig perfekt. Jag kommer definitivt tillbaka.
  • Linda J
    Linda J skrev om Colours By Jenny Hansson
    Professionell frisör med färg som specialistområde. Med stort kundfokus och fingertoppskänsla levererar Jenny en helhetsupplevelse och inte minst ett vackert hår!
  • jessica b
    jessica b skrev om Colours By Jenny Hansson
    Ett väldigt omhändertagande av mig som kund.
    Det är mer som en upplevelse än att bara gå till Frisören.
    Kan varmt rekommendera
  • Sara A
    Sara A skrev om Colours By Jenny Hansson
    Perfekt läge
    Fantastisk lokal och härlig atmosfär
    Blev riktigt ompysslad
  • Ida G
    Ida G skrev om Colours By Jenny Hansson
    Jag har bara varit på colors en gång då jag fick nagel behandling av Camille. Jag blev bra bemött av Camille men fick lite onda aningar av de andra som jobbar där.
    2016-09-22 Colours By Jenny Hanssson svarar Ida G
    Hej Ida! Tråkigt att du kände så! Jag undrar vad det var som fick dig att känna så eftersom vi som jobbar här tar väl hand om våra kunder och tycker om varandra och salongen. Med vänlig hälsning, Jenny Hansson
  • Inger E
    Inger E skrev om Colours By Jenny Hansson
    Var inte nöjd med min frisyr. I synnerhet inte andra gången då nån annan än Jenny klippte mig.
    2016-09-22 Colours By Jenny Hanssson svarar Inger E
    Hej Inger! Vad tråkigt att höra att du inte blev nöjd sist! Titta gärna förbi så jag får titta på dig och se om jag kan göra något för att gottgöra dig!
    Med vänlig hälsning, Jenny Hansson
  • Hanna C
    Hanna C skrev om Colours By Jenny Hansson
    Jag har gått till Jenny i många år nu, hon är noggrann och duktig och man går alltid därifrån nöjd och snygg i håret. Nya salongen är superfin och allt är proffsigt och alla är trevliga. Varma rekommendationer!!
  • Annika H
    Annika H skrev om Colours By Jenny Hansson
    En avkopplande och skön upplevelse, och en proffesionell klippning och behandling av håret.
    Kan varmt rekommendera ett besök!
    ☀️☀️☀️☀️☀️
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Colours By Jenny Hansson
    Trevligt bemötande i ljus och harmonisk lokal, önskar man hade tid en gång i veckan.
  • Alison H
    Alison H skrev om Colours By Jenny Hansson
    Alltid lika nöjd! perfekt förg och klippning varje gång👌🏼😍

Nybrogatan 83, 114 41 Stockholm