Läs vad 109 kunder tycker om Colours By Jenny Hansson 2

• 2021-01-08
    Så otroligt nöjd med mitt hår efter mitt senaste besök på Colours.
    Väldigt varmt bemötande och en otrolig yrkesskicklighet.
    Måste vara stans bästa salong!
  • 2020-12-27
    Efter år av blond färgning som aldrig blev särskilt bra sökte jag upp Jenny. Hon fattade omedelbart galoppen, fixade till en harmonisk nyans som stämmer med mina övriga färger. Trodde knappt att det var möjligt. Hade glömt känslan.
    Lyhörd för mitt skadade hår känner jag mig helt trygg med processen.
    Som helhet; en upplevelse av genuin professionalitet och mycket fint bemötande.
    Charlotte.
  • 2020-12-17
    Jag kom till Jenny med förstört hår och med slingor som var oranga och låg som en hätta på mitt hår. Fick omedelbart förtroende för Jenny som kom med professionella förslag. Hon tog sig betydligt mer tid än planerat och var mycket noggrann. Det här är en professionell frisör som är stolt över sitt hantverk! Det märks. Hon bjöd på ett glas vin och det var riktigt mysigt att bli så väl omhändertagen. Man känner sig som en speciell kund.
    Och resultatet blev helt fantastiskt. Kan verkligen rekommendera Jenny och hennes fina kollega. Är otroligt tacksam för resultatet och fick en utomordentlig fin dag. Viken frisör!
    Carol L
  • 2020-12-17
    Jag klippte och färgade håret plus att jag köpte hårprodukter, förväntningen var att jag skulle få ordning på mitt slitna hår och det levde dem upp till fullo med. Mycket trevligt bemötande. Sammanfattningvis fick jag en SPA upplevelse under besöket.
  • 2020-12-15
    Stamkund som alltid är nöjd med toning slingor samt klippning.
    Fint bemötande av frisör som är lyhörd och idérik.
  • 2020-12-15
    Otroligt professionella frisörer som är mycket måna om resultatet.
    Fantastiskt fint bemötande. Har aldrig varit så nöjd med en frisör tidigare.
    Trodde inte sådana existerade!
    Therese K
  • 2020-12-15
    Färgade och klippte i samråd med Nathalie. Blev, som alltid, väl bemött av. En härlig, avkopplande upplevelse.
  • 2020-12-15
    Så nöjd med både klippning och färgning
  • 2020-12-15
    Jag kommer alltid därifrån supernöjd. Nathalie kan verkligen färg och hittar alltid rätt nyanser så att håret får liv och att det ser naturligt ut, anpassat efter årstid. Lugn lokal med lyhörd och väldigt trevlig personal.

Rekommenderas verkligen!
  • 2020-06-27
    Nathalie är en skicklig frisör och jag gå alltid nöjd därifrån. Vänlig atmosfär.
  • 2020-06-26
    Frisörer som är mycket skicklig på färgning! Trevlig och trivsam salong!
  • 2020-06-26
    Jag kom till colours för en herrklippning efter alldeles för många månader utan en sådan. Bemötandet från personalen var mycket bra. Trevliga från sekund ett med utmärkt service under hela besöket. Jag är väldigt nöjd med min klippning och besöket i sin helhet.// mvh en nöjd kund
  • 2020-06-25
    Kom till Colours by Jenny med skadat, riktigt dåligt färgat hår och litet hopp. Gick därifrån snyggare än någonsin, med glansigt vackert hår i en nyans som passade min hudton. Kommer aldrig gå till en annan frisör. De är uppriktiga, professionella och dessutom fantastiskt trevliga. Bästa betyg!
  • 2020-06-25
    Klippa håret och färga eller ibland slingor.Noppa ögonbryn plus färgning av dem. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.De levde upp till minna förväntningar och mer dom pysslar verkligen om sina kunder.Som en minisemester att få koppla av några timmar.
  • 2020-06-25
    Klippning och avkoppling på samma gång i ett lugn , trevligt och modernt lokal. Kunnig personal som vet vad som krävs för en lyckade klippning. Rekommenderas starkt.
    ROBERTO A
    Klippning och färgning
    Här får de en att känna sig speciell tar väl hand om ditt hår med mycket professionalism
    Miljön är unik och ger en avslappnade känsla
  • 2020-02-09
    Att besöka Colours by Jenny Hansson är som att kliva in i en oas. Från vardagsstressen kommer jag in i en lugn atmosfär där jag får ett otroligt professionellt bemötande. Det Jenny och hennes team inte kan om hår och färg är inte värt att kunna. Jag känner mig sedd och får mina önskemål om färg och klippning bekräftade, samtidigt som jag får professionell rådgivning som gör slutresultatet ännu bättre. Medan behandlingen sitter i håret får jag njuta av en latte, massage, frans- och brynfärgning. Och ibland t.o.m ett glas bubbel. Det färdiga resultatet är alltid över förväntan! Jag lämnar mina varmaste rekommendationer!
  • 2020-02-08
    Fick håret klippt och färgat samt slingat av Jenny och resultatet blev över förväntan. Perfekta röda toner för mig, så nöjd! Bästa frisörupplevelsen jag haft!
  • 2020-01-23
    Otroligt nöjd även efter andra färgningen och klippningen hos Colors of Jenny.

De kan verkligen färg.
  • 2020-01-20
    En klippning som utfördes med engagemang och precision i en lugn och elegant miljö. Instämmer med min tonårsson som sa efter att även han klippte sig på Colours BJH: ”Nu har jag hittat min frisör!”. Vi har redan bokat in nästa klippning. Rekommenderas varmt för både kvinnor, män och unga! /Peter
  • 2019-09-09
    Klippning och rakning.
    Vart väl bemött
    Sammanfattningsvis så var mitt besök toppen
  • 2019-09-04
    Ett proffsigt, vänligt bemötande och utförande i exklusiv miljö. Både frisörer och nagelteknolog utför ett arbete långt över förväntan. Kan varmt rekommendera Colours by Jenny.
  • 2019-09-04
    Lever alltid upp till mina höga förväntningar.
  • 2019-09-04
    Hög kompetens och proffsigt omhändertagande!
  • 2019-09-04
    Jenny är både varm som person och mycket duktig på både färg och form. Hon har en tydlig vision och gör sitt yttersta för att just ditt hår ska komma till sin rätt. Hon är också mycket serviceinriktad och ser alltid till att ett besök hos henne blir en trevlig paus från vardag och stress.
  • 2019-09-03
    Alltid bra service och superkvalitet på färg och klippning.
  • 2019-09-03
    Klippning och färgning av utväxter. Har fått ett professionellt och vänligt bemötande varje gång jag har besökt salongen. Blir alltid nöjd. Min dotter har klippt sig en gång på min rekommendation. Hon var jättenöjd. Jag hade väldigt höga förväntningar eftersom jag redan var väldigt nöjd med min tidigare frisör som slutade som frisör.
    Jätte glad att jag hittade Natalie och Colours.
  • 2019-09-03
    Jag var frisörelev som hittade bilder på Jennys färgningar och hittade salongen på det viset. Jag har färgat och klippt mig och fått gå på praktik hos Jenny. Nathalie har hjälpt mig hitta en kort frisyr som passar mig. Jag ser alltid fram emot att få gå på Colours som är så genomtänkt o fint gjort, trevligt och proffsigt på alla sätt. Jag avslöjar att jag är lite avis på henne, som har en pappa till snickare ;)! Det är även kul att få prata lite italienska med Nathalie!
    Julie D
  • 2019-09-02
    Jag letade efter ny frisör och sökte på nätet och kom till Jenny. Läste också andras recensioner.
    Jag har klippt och färgat och även köpt produkter och hunnit gå ett flertal gånger sen jag hittade hit
    De har ett fint och lyhört arbetssätt och sätter verkligen kunden i centrum med en skön och avslappnande behandling. Man känner sig som en ny människa när man går därifrån. Jag är så nöjd!
  • 2019-09-02
    Klipp, färg och kur! Supernöjd! Proffsigt och familjärt bemötande. Ingen stress alls. Väldigt hållbart resultat.
    Enda minuset är att salongen inte tar emot American Express som betaldel.
  • 2019-09-02
    Kände mig välkommen och de hade verkligen kunden i fokus. Supernöjd med både mitt hår och mina naglar. Fick bra rekommendation av produkter som jag köpte.
  • 2019-09-02
    Mysigt och hemtrevligt att bli klippt och få håret färgat!
  • 2019-05-12
    Otroligt trevligt bemötande och trevlig atmosfär. Jätte bra klippning dock var färgningen en besviklse något jag bokade tide för , inte så lyhörd över om min egen hårkännedom, vilket resulterade i en för mörk matt färg till ett lite för dyrt pris med tanke på utgången.
    Rejhana B
    skrev om Colours By Jenny Hansson
    Vad tråkigt att du trots allt inte gillade färgen...jag tyckte att du blev jättefin... https://www.instagram.com/colorista.nu/p/BwpVedZhxsJ/?igshid=qz0o2e3rvsy6
    Colours By Jenny Hansson

Colours By Jenny Hansson

Hej , det blev absolut inte dåligt men inte riktigt vad jag hade tänkt. Färgen är betydligt fräschare och mer enhetlig jämfört med innan.

Rejhana B

Läs mer genom att expandera tråden +
    Visa svar
  • 2019-02-03
    En frisör som ser kunden, lyssnar och jobbar långsiktigt.
  • 2019-02-01
    Förstklassigt jobb och super trevligt bemötande, Jenny brinner för sitt jobb, det mörks i hennes noggrannhet och hur hos ser detaljer - även i hur hon skapar fantastiska slut resultat.
    Sofia S
  • 2018-10-05
    Jenny och hennes team är fantastiskt duktiga frisörer! Färg och form är deras specialitet och atmosfären är alltid lika varm och välkomnande. Femstjärnigt helt enkelt.
  • 2018-10-03
    Jag är alltid extremt nöjd när jag går från Colours! Jenny och Nathalie har alltid fokus på mig som kund, de är lyhörda för mina önskemål, men säger även till om det finns risk att mina idéer inte ger det resultat jag tror. Jag litar verkligen på deras expertis.
    Samtalen under behandling känn naturliga (inte för ytligt/pratigt) och jag känner mig som en del av en familj. Jag har svårt att tänka mig att jag någonsin kommer gå till annan frisör.
    Sara Camilla S
  • 2018-09-20
    Superbra klippt, bra bemötande.
  • 2018-09-20
    Mitt namn stavas Dorothea. Vv korrigera! Tack
  • 2018-09-18
    Gör mina naglar hos Riikka, super nöjd!!!
  • 2018-06-11
    Helt sanslöst fantastiskt duktiga frisörer - på både färger och klippning. Nathalie är extremt noggrann, lyhörd, tekniskt kunnig och dessutom trevlig. Enda gångerna jag är helt nöjd med resultatet efter att ha varit hos frisör. Jättegott kaffe och trevlig lokal gör inte saken sämre heller.
  • 2018-06-05
    Proffsigt, trevligt och superfint resultat - vill varmt rekommendera
    helena m
  • 2018-06-05
    Mycket trevligt bemötande och Jenny är grym på färg
  • 2018-06-05
    Fantastiskt personal, härligt bemötande, en riktig espresso och en fin klippning. Vad är det mer att säga, gå dit och få en upplevelse utöver det vanliga.
    Lars 56🤠
  • 2018-06-04
    De ger den service som jag begär och de möter alltid kunden bra lite
  • 2018-02-04
    Jag kan bara säga TACK för att du räddade mitt hår! Helt magiskt vad du kunde göra :D Så glad och nöjd när jag gick därifrån :)

För före och efterbilder, se länken nedan

• 2018-01-31
    Proffsig salong i både behandling och bemötande!
    Nathalie och Jenny tog sig an mitt hår efter misslyckad färgning hos en annan frisör med både lyhördhet och stort engagemang. Fin & fräsch salong med lyxiga schamponeringsstolar som har inbyggd massagefunktion.
    Rekommenderas starkt!
  • 2017-12-27
    Bästa stället i stan, utan tvekan! Som egenföretagare & mamma till 2 busiga småkillar är det verkligen lyx att få en stund hos Jenny & hennes härliga kollegor ❤️
    Man känner sig välkommen, omhändertagen & trygg att bli snygg 😍
    Både Jenny & Nathalie är fantastiskt proffsiga & som t.o.m minns vad mina barn heter 💕 man känner sig inte som en kund utan som en vän hos dem ❤️
    Marlene B
  • 2017-12-21
    Att få ett avbrott i den stressiga vardagen och bli ompysslad på Colours By Jenny Hansson är verkligen en lyxig upplevelse. Härlig atmosfär och glädjespridare o välkomnande frisörer. De har bra produkter o tar sig tid att lyssna på vad mina önskemål är och är mycket noga med att jag ska lämna salongen nöjd med resultatet. Kan verkligen rekommendera ett besök då jag alltid blivit nöjd både i knopp och själ.
  • 2017-12-21
    Fantastiskt duktiga frisörer med känsla för hur kunder ska tas omhand. Har gått hos dessa frisörer i flera år och alltid varit supernöjd. Ger de allra bästa rekommendationerna.