Alla kategorier Skönhetssalong Naglar Stockholms län

Naglar i Stockholms län

Välvårdade händer och naglar är något som direkt märks redan vid ett simpelt handslag. Många av oss jobbar dessutom vid datorer där händerna hela tiden ligger framme vid tangentborden och visar upp sig. I Stockholms län finns salonger lite här och var där dina händer kan få skämmas bort och naglarna får nytt liv!

Oavsett om du vill ha längre naglar med coola mönster och strass eller vill skämma bort händerna med en enkel handmassage och manikyr finns det någon som kan fixa dina naglar i Stockholms län precis som du vill ha dem.

När det kommer till manikyr och nagelförlängning finns det en hel uppsjö av olika tekniker som används. Allt från vanliga nagellack, via gellack till byggda naglar i akryl eller géle finns att tillgå.

Det kan vara bra att läsa på lite om de olika metoderna innan du bestämmer dig. Prissättningen kan skilja sig lite beroende på material, teknik och vilken utbildning och erfarenhet nagelterapeuten har i ryggen.

Läs mer »
Järfälla  (1 st)

Topp 25 nagelsalonger i Stockholms län

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Gabriella J
    Gabriella J: Trevligt bemötande och toppen service!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Michelle J
    Michelle J: Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var ...

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Sandra D
    Sandra D: Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt .

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Mattias O
    Mattias O: Toppservice! Jättetrevligt bemötande!

Sköna Helenas Klinik

Kungsvägen 26, Sollentuna
    Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Massage, manikyr, ansiktsbehandling, vaxning...och mycket mer!
    Carolina K
    Carolina K: Jag blev supernöjd med ögonbrynen. Hon gjorde verkligen sitt yttersta för tillmötesgå mig som kund.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm! Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Hans V
    Hans V: Kunnig, inkännande och skicklig. Personligt och mycket trevligt omhändertagande. Mina allra varmaste rekommendationer!...

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Alexandra C
    Alexandra C: Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättr...

Vasastans Nagelcenter AB

Frejgatan 19, Stockholm
    Anette H
    Anette H: Veronica gör alltid ett bra jobb. Hon är proffsig och tillmötesgående. Rekommenderar varmt hennes tjänster.

Bonnie's Nails n' Art

DROTTNINGVÄGEN 18, Tumba
    Bonnie's Nails n' Art är experter på allt som har med naglar att göra.
    Jenny W
    Jenny W: Trevligt bemötande och kvalitetsarbete!

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Nathalie E
    Nathalie E: Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Wärns Salonger

Drottning Kristinas Esplanad 55, Solna
    Wera W
    Wera W: Resultat: super snygga, naturligt utseende naglar Bemötande: trevligt Rekommenderas: absolut, längtar till nästa gång

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Alessandro & Co

Lugnets Allé 69, Stockholm
    Eva L
    Eva L: Allt är väldigt proffsigt. Snygg och hygienisk lokal, väldigt bra bemötande, bra produkter och till sist proffesionell b...

Beautybox

Hornsgatan 70, Stockholm
    Hanna S
    Hanna S: Söders, Stockholms - Sveriges bästa nagelsalong!

Salong Creatif

Rörstrandsgatan 25, Stockholm
    Emelie L
    Emelie L: Känner mig så välkommen och omhändertagen varje gång jag går till Linn. Jag har varit kund hos Linn i över 6 år, det säg...

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    Josefin G
    Josefin G: Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...
Sida:   1 2   Nästa