Alla kategorier Skönhetssalong Naglar Stockholms län

Naglar i Stockholms län

Välvårdade händer och naglar är något som direkt märks redan vid ett simpelt handslag. Många av oss jobbar dessutom vid datorer där händerna hela tiden ligger framme vid tangentborden och visar upp sig. I Stockholms län finns salonger lite här och var där dina händer kan få skämmas bort och naglarna får nytt liv!

Oavsett om du vill ha längre naglar med coola mönster och strass eller vill skämma bort händerna med en enkel handmassage och manikyr finns det någon som kan fixa dina naglar i Stockholms län precis som du vill ha dem.

När det kommer till manikyr och nagelförlängning finns det en hel uppsjö av olika tekniker som används. Allt från vanliga nagellack, via gellack till byggda naglar i akryl eller géle finns att tillgå.

Det kan vara bra att läsa på lite om de olika metoderna innan du bestämmer dig. Prissättningen kan skilja sig lite beroende på material, teknik och vilken utbildning och erfarenhet nagelterapeuten har i ryggen.

Läs mer »
Järfälla  (1 st)

Topp 25 nagelsalonger i Stockholms län

Vasastans Nagelcenter AB

Frejgatan 19, Stockholm
    Vi har flexibla öppettider om så önskas och bokas i förväg.
    Anette H
    Anette H: Veronica gör alltid ett bra jobb. Hon är proffsig och tillmötesgående. Rekommenderar varmt hennes tjänster.

Hope by Lena

Hantverkargatan 34, Stockholm
    Centralt belägen på Kungsholmen finner du vår personliga och kreativa salong. Vi erbjuder ett brett utbud av hårvårdsbehandlingar och sätter dig och dina önskemål i fokus. Välkommen till Hope by Lena!
    Nicklas S
    Nicklas S: Jag tycker Ninni var väldigt trevlig och kunnig frisör

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Anna Pia R
    Anna Pia R: Fint bemötande, fräsch salong, kände mig mycket nöjd med behandlingen och bemötandet.

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Wärns Salonger

Drottning Kristinas Esplanad 55, Solna
    Oscar H
    Oscar H: Supertrevligt, varm och harmonisk stämning

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Olivia T
    Olivia T: Jag var här med min syster och testade trådning. Vi fick ett supertrevligt mottagande av Sheri och behandlingen gick sna...

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Emily S
    Emily S: Maria är jätteduktig på att göra ögonfransförlangning och forma ögonbryn. Hon är också mycket kunnig inom hudvård samt e...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Louise R
    Louise R: Jättebra!! Rekommenderas varmt!!

Monas Klippotek

Ulvsundavägen 10, Bromma
    Monas Klippotek i Bromma erbjuder helhetslösningar med allt från hårvård, styling och skönhet. Professionell personal med mångårig kunskap och hög service känsla.
    Micaela J
    Micaela J: Supernöjd med klippningen och alktid trevligt bemötande ☺

Fotvårdssalongen Fotavtrycket

Furusundsgatan 15, Stockholm
    Välkomna till Fotvårdssalongen Fotavtrycket på Gärdet i Stockholm. Dipl. medicinsk fotvårdsspecialist med både förebyggande behandlingar och hjälp när problem uppstått.
    Kerstin R
    Kerstin R: Proffsigt och vänligt bemötande.

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Tesss H
    Tesss H: Lisa är underbar, supertrevlig, tillmötesgående och extremt duktig! Rekommenderas varmt!

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Nordic Salon

Liljeholmstorget Galleria Nybohovsbacken 38, Stockholm
    Välkommen till Nordic Salon, vi erbjuder många avslappnande och härliga behandlingar, du hittar oss antingen vid Liljeholmsgallerian eller på Sjöviksvägen, välkommen!
    Jana N
    Jana N: Super! Jag rekommenderar proffs!

Salong K Style

Kungsgatan 23, Stockholm
    Josefin G
    Josefin G: Fin salong och trevlig personal! Alltid varit nöjd när jag gått därifrån.

Malikas Beauty Studio

Wargentinsgatan 7D, Stockholm
    Linnéa T
    Linnéa T: Så professionellt och riktigt bra kvalité på behandlingarna! Malika vet vad hon gör!

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

Bonnie's Nails n' Art

DROTTNINGVÄGEN 18, Tumba
    Bonnie's Nails n' Art är experter på allt som har med naglar att göra.
    Anette S
    Anette S: Blev mycket nöjd både med naglarna och hur jag blev bemött.

Sköna Helenas Kliniken

Kungsvägen 26, Sollentuna
    Vi erbjuder ett brett utbud av skönhetsbehandlingar. Massage, manikyr, ansiktsbehandling, vaxning...och mycket mer!
    Eva T
    Eva T: Fantastiska behandlingar och trevligt omhändertagande. Ja, allt perfekt!

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Underbara Händer Stockholm

Fredsgatan 17, Sundbyberg
    ida t
    ida t: Trevligt och proffsigt bemötande, alltid väl omhändertagen och framförallt gör Jeanette fantastiskt snygga naglar! Jag ä...

Beauty Art Studio / Permanent Makeup Academy

Storgatan 70A, Solna
    Marie E
    Marie E: Ögonfransförlängning. Så otroligt fina!

Linda Vista

Grev Turegatan 25, Stockholm
    Liza E
    Liza E: Bokade tid hos Magda för en påfyllning och är mer än supernöjd!! Kanonfina fransar!! Fin salong med perfekt läge för m...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...
Sida:   1 2   Nästa