Anna SkinCare & Beauty

Huvudstagatan 6, 171 58 Solna — Visa karta

Välkommen AnnaSkinCare & Beauty för en lugn stunds egentid!
Hos oss hittar du allt du behöver för inre och yttre skönhet! Mår insidan bra syns det även utåt!

Njut av en härlig ansiktsbehandling, ett uppfriskande fotbad med massage eller skapa mer tid på morgonen genom att färga ögonfransar eller –bryn eller göra en Lash Lift.

Låt dig själv slappna av med en klassisk massage eller unn adig en vaxning för att slippa raka benen på semestern.
Vi som jobbar på salongen är legitimerade, certifierade och diplomerade inom våra områden.

Hudterapeuterna är medlemmar i SHR och vi har en behandlingskadeförsäkringsom gäller alla våra kunder.
Vi är också utbildade inom LPG Endermologie och har den senaste modellen; Alliance Medical.

Alla våra behandlingar anpassas efter kundens behov och önskemål.

Läs vad 183 kunder tycker om Anna SkinCare & Beauty

• 2019-09-04

Michelle O skrev om Anna SkinCare & Beauty
    LPG behandlingar hos Gabriella efter operation, har fått väldigt bra information från början om vad som just behövs för min kropp.
    Hennes personlighet är underbar och kan inte tänka mig att gå till någon annan än henne! Läs mer
  • 2019-09-02

Carina B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag har varit på både fotvårds- samt LPG-behandlingar och är mycket nöjd. Personalen är kunnig inom sitt område och bemötandet är professionellt. Uppskattar även att allt inom skönhetsvård finns ”under samma tak”. Läs mer
  • 2019-08-31

Jenny E skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Alltid personligt och trevligt bemötande! Väldigt flexibla oh hjälpsamma. Läs mer
  • 2019-08-31

Sindy C skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag är alltid nöjd när jag lämnar kliniken! Läs mer
  • 2019-08-29

Carina A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Ett toppen gäng, både utmärkt utförande och bemötande!
    Ett ställe jag varmt rekommenderar ❤ Läs mer
  • 2019-08-28

Madelene W skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag köpte klippkort på IR bastu. Den första gången var jag väl bemött men nästan alla andra gånger efter det var det stressiga och snudd på otrevliga bemötanden. Skyllde alltid på för lite personal, men det spelar ingen roll man ska ändå ha ett trevligt bemötande. Så jag kommer inte boka fler behandlingar där. Läs mer
    2019-09-03 Anna-Maria N svarar Madelene W
    Vi beklagar att du upplevt det så, absolut inte meningen!
    Vi ska absolut tänka på det!
  • 2019-08-26

Annica B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Bra och trevlig. Har varit på flera olika behandlingar. Kommer att gå dit igen. Läs mer
  • 2019-08-24

Ivana V skrev om Anna SkinCare & Beauty
    I’ve met professional staff with perfect customer approach. I was led through the whole treatman and reccommended what to use at home with no pressure of buying. Where happy that I foumd this place. Läs mer

Linnea E skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Spraytan

Tillmötesgående när jag skulle boka. Ordnade så att jag kunde komma trots att det såg fullt ut i bokningskalendern på nätet. Trevligt bemötande när jag kom dit och fint resultat. Läs mer

Rita Z skrev om Anna SkinCare & Beauty
    * Plocka ögonbryn och fotvård
    * Jag blev bemött med leenden och "Hur mår du?"/"Hur har du haft det?".
    * Förväntningarna var att det skulle gå fort och jag skulle tycka om resultatet. Vilket jag gjorde. Kommer alltid på återbesök. Läs mer

Frida J skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag var jättenöjd med min fotvårdsbehandling, den kändes noga utförd och jag fick tips hur ja skulle underhålla hemma. Jag skulle gett en 5a om man satt lite mer avskiljt och inte hade väntrummet som publik :D Läs mer

Annelie S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Gjorde ögonfransböjning och blev jättenöjd med både resultatet och hållbarheten. Läs mer
  • 2019-08-20

Mirjam L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Bra massage. IR-bastun är prisvärd och bra. Läs mer
  • 2019-08-17

Helena P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevlig och kunnig personal, enkelt att boka online. Läs mer
  • 2019-08-15

Ashley M skrev om Anna SkinCare & Beauty
    My therapist was friendly, knowledgeable, and very sweet, and my LPG body treatment was really great. Läs mer
  • 2019-08-15

Mats L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag har velat och har fått information och prov på behandling. Gabriella som tog emot mig var professionell, serviceminded, absolut positivt mottagande. Jag hade dessa förväntningar och miljön och även de övriga personalen har levt upp till mina förväntningar.
    Jag ville fortsätta behandlingen gärna, men en incident (jag blev anklagad av att ha slagit min bildörr mot en annan parkerade jättebils dörr) vid parkeringen gjorde, inte minst - som jag upplevde-den i en ganska hotande miljö - att jag valde att inte åka tillbaka till Huvudsta. Synd, jag har sett fram emot behandlingarna! Läs mer
  • Stoja D

2019-04-14

Stoja D skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag har köpt shellac, Utmärkt bemötande, även bokning och avbokning/ombokning. Utomordentlig nöjd! Läs mer
  • 2019-04-11

Ylva W skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevligt bemötande och bra behandlingar. Läs mer
  • 2019-04-10

Keleta B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Det var fantastik bemötande .det är jätte bra upplevelse . Läs mer
  • 2019-04-07

Mette K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Sammantaget en professionell och trevlig atmosfär. Bra utbud av behandlingar och produkter. Läs mer
  • 2019-04-04

Anna L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag blev mycket bra bemött av personalen. Det är fräscha lokaler och lugn spa-stämmning. Läs mer

Catharina H skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Underbar infrabastu med fräsch dusch och avslappnade musik och färgterapi. Läs mer

Mozhan K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    har varit på ultrabastu och det var jätte bra Läs mer

Carina J skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Köpte en hotstonemassage. Blev bra bemött, jag hade inga direkta förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-01

Angelica S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Ögonbrynsfärgning och plock- hon färgade utanför mina bryn så att jag var svart på vissa ställen i ansiktet. Torkar man inte bort det innan avslutad behandling? Hon sa också att hon inte kom åt att plocka alla ljusa strån? Nä men alltså varför tror du att jag går till en salong? Kändes som att kasta pengar i sjön. Läs mer
  • 2019-04-01

Lisa F skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Super trevlig personal och professionella! Läs mer
  • 2019-02-06

Rickard J skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Alltid mycket trevligt bemötande av samtliga. Väldigt fräscha och fina lokaler. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-02-06

KERSTIN INGER MARGARETA G skrev om Anna SkinCare & Beauty
    På Annas skincare får du behandlingar som är fulländade.
    Du möts av respekt och blir rekommenderad behandlingar som kan vara bra för dig.
    Jag är en mycket nöjd kund hos Annas skincare. Läs mer
  • 2019-02-04

Jill L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Duktiga och trevliga! Bra lokaler, smidig bokning. Läs mer

Alicia M skrev om Anna SkinCare & Beauty
    djupgående massage
    Bra bemötande
    levde upptill mina förväntningar
    Skön avslappnande, lite hård ibland men det var ju djupgående och då ska det kännas. Läs mer

Malin L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Professionell personal och trevligt ställe! Läs mer

Mia M skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Otroligt nöjd med mina triggerpunktsbehandlingar hos Gabriella. Hon är väldigt proffsig och kunnig. Läs mer
  • 2019-02-01

Ulrika J skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fint bemötande, proffsig personal, fina rena lokaler. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-01

Charlotte A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Anna-Maria är duktig, noggrann, proffisionell och gav mig en mycket fin behandling. Kände resultat direkt från LPG-behandlingen och IR bastu. Ser framemot fler behandlingar hos henne. Läs mer
  • Sarah N

2019-01-31

Sarah N skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastiskt bemötande och personal, har gjort IR bastu och triggerpunktsbehandling. Läs mer
  • 2019-01-30

Kevin B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Infraröd bastu var superskönt. Rummet var smakfullt inrett och väldigt privat och tyst. Bastun var toppmodern och fräsch. Personalen var trevlig. Läs mer
  • Latifa A

2019-01-30

Latifa A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Det var så dåligt att sitta med både foten i varmt vatten i väntan på behandling. Den personen sprang till kassan för att bemöta nya kunder och svara på telefonen som kom från kunder. Jag fick 10 minuter behandling men inte på samma gång men avbrott i mellan föratt möta o svara kunder. Och där man sitter dvs platsen för fotbehandling är fel plaserat. Skulle vara lite i privat ställe. Jag önska mig att få tillbaka mina pengar för dålig behandling. Och inte rekommenderar någon att boka hos er
    Med vänliga hälsningar Läs mer
  • 2019-01-30

Nadja H skrev om Anna SkinCare & Beauty
    LPG. Väldigt trevlig personal, lyssnar på önskemål och gör vad de kan för att man ska bli nöjd. Känns personligt och tryggt. Läs mer
  • 2018-12-17

Maria R skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fotvårdsbehandling, utmärkt bemött och underbra behandling. Läs mer
  • 2018-12-13

Mikael S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jättenöjd med massagen jag fick av Emilia. 5 av 5 solar :) Läs mer
  • Elisabeth B

2018-12-13

Elisabeth B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Massage
    Ett mycket trevligt bemötande!
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2018-12-12

Don C skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevligt bemötande och massagen var verkligen avslappnande. Jag kommer definitivt återkomma. Läs mer
  • 2018-12-12

Natali A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag köpte ett Lpg paket 14 st. Där det också ingick 2 gånger att sitta i bastun. Köpte en UCW helkropp och en UCW som var på bestämd del av kroppen.

Blev väldigt bra mött av alla som jobbar där. Underbara brudar som från dag 1 alltid är glada och positiva. Vänliga och super trevliga på alla sätt.

Trevliga lokaler och nära till kommunaltrafik vilket var viktigt för mig då jag bor på andra sidan av stan men även bra parkering som var precis utanför där man alltid kunde hitta plats.

Ett toppen ställe där jag helt klart Kommer besöka i samband med att jag unnar mig massage och annat. Detta är verkligen ett ställe som har nästan allt en tjej behöver för kropp och själ!!!

Får 10 av 10 från mig! Läs mer
  • 2018-12-10

Amira S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Köpte triggerpunktsmassage. Blev jättebra bemött av personalen och dem lyssnade på mig och mina önskemål. Läs mer
  • 2018-10-12

Susanne N skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Behaglig och vänlig atmosfär möter en alltid när man kommer in. Fötterna blev babymjuka och jag ser fram emot nästa behandling.
    Tack! Läs mer
  • 2018-10-10

Lena H skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag har gått på ett 60-tal LPG-behandlingar. Personalen är kunnig, tillmötesgående och behandlingarna har hjälpt mig enormt med mitt lipödem. Enda nackdelen är att det är så fruktansvärt dyrt med ett stort antal behandlingar. Tycker man borde få nån slags stamkundsrabatt. Läs mer
  • 2018-10-10

Hanna A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Kan varmt rekommendera Gabriella! Hon är så duktig och man känner sig väl omhändertagen. Läs mer

Åsa H skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Varit där tre gånger. Ingen av gångerna har jag fått komma in på min utsatta tid. Man stressar och går tidigare från jobbet för att få ditta i väntrummet upp mot 50 minuter. Inte ok. Jag har gjort mitt sista beslk his Anna. Läs mer

Marjatta S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vänlig, rådgivande o korrigerande personal. Jobbade med mina ögonfransar, plockning o färgning av ögonbryn tills jag var nöjd med tålamod och vänlighet. Dock krävdes tre försök för ögonbrynen vilket drar ner betyget en boll. Läs mer

Ulrika B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag tog kontakt med Annas för att de hade bindvävsmassage som min sjukgymnast sa att jag skulle testa. Jag gjorde det två ggr men fick ingen effekt. De tyckte jag skulle gå en gång i veckan a 800 kr vilket jag tyckte var mycket pengar för det hade jag inte råd med. De var väldigt vänliga i sitt bemötande men salongen kändes märklig och ödslig. Läs mer

Huvudstagatan 6, 171 58 Solna