Alla kategorier Hudvård Stockholms län Solna Anna SkinCare & Beauty

Anna SkinCare & Beauty

Huvudstagatan 6, 171 58 Solna — Visa karta

Välkommen in till AnnaSkinCare & Beauty för en stunds lugn egentid!

Njut av en härlig ansiktsbehandling, ett uppfriskande fotbad med massage eller skapa mer tid på morgonen genom att färga ögonfransar eller -bryn. Låt dig själv slappna av med en djup klassisk massage eller unna dig en vaxning för att slippa raka benen på semestern.

Jag är medlem i SHR och är legitimerad hud- och spaterapeut, självklart innehar jag också legitimation för LPG. Jag är också legitimerad för LPG Endermologie som kan användas för att reducera celluliter, mjuka upp spända muskler eller aktivera trött hud och återge den sin spänst.

Kontakta oss via telefon eller mejl för att boka en tid. Är vi i behandling när du ringer får du gärna lämna ett meddelande så ringer vi upp så fort vi kan!

Läs vad 77 kunder tycker om Anna SkinCare & Beauty

• Elisabet P
    Elisabet P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevligt bemötande. Utnyttjat olika tjänster som jag upplevt som professionellt utförda. Förstod vid senaste besöket att det finns pensionärsrabatter vilket jag inte vetat om tidigare. Bra om man informerar om detta.
    2017-10-27 Anna-Maria N svarar Elisabet P
    Hej Elisabet! Vad roligt att du känner så.
    Pensionärsrabatt har vi inskaffat nyligen och skrivit det så att det syns vid bokning. Självklart skall vi komma ihåg att även informera det på plats! Bra att du säger till :)

Välkommen!
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevligt bemötande av alla som jobbar där. Går på LPG-behandling för mitt lipödem och de är alla väldigt stöttande.
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Caroline J
    Tack Caroline, det är roligt att vi får vara med och hjälpa till!

Kram!
  • Katarina N
    Katarina N skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Anna SkinCare & Beauty är en proffsig salong med ett stort utbud av tjänster och produkter i välkomnande och stilfullt inredda lokaler, med en oerhört trevlig o kunnig personal, som alltid ger ett varmt och personlig bemötande.
    Jag har gjort flertalet Lpg behandlingar på salongen o mycket nöjd. Jag kan varmt rekommendera Anna SkinCare & Beauty.
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Katarina N
    Tack Katarina! Roligt att du trivs hos oss! :)

Kramar!
  • Mia U
    Mia U skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Hej! Jag är jättenöjd med de behandlingar som jag fått hos er. Jag har fått en ansiktsbehandling och en nack-och ryggbehandling som Josefine utfört och är helnöjd med båda behandlingarna. Jag tycker att Josefine är proffsig med att massera. Hon är lugn och går in för det hon gör, så jag kommer att beställa en tid av henne så småningom igen.
    Jag har också fått ett positivt bemötande av både ägarinna och övrig personal.
    Tack för att ni finns och lycka till med er verksamhet
    Med vänlig hälsning Mia Udahl och GLAD HÖST på er
  • Amanda S
    Amanda S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    LPG Massage.
    Första gången var det jätte bra bemötande, social terapeut höll tiden etc.
    Andra gången var det ägaren av salongen som skulle göra LPG massagen på mig, hade bokat 50 minuter och fick lite drygt 40 minuter, osocial, stressig och ganska otrevlig faktiskt.
    Har efter det inte bokat någon mer tid. Rekommenderar inte. Dåligt bemötande, finns både billigare och bättre salonger i närheten.
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Amanda S
    Hej Amanda! Var tråkigt att höra att du upplevde det så. Vi försöker alltid ha en positiv stämning och bemöta våra kunder på ett trevligt sätt. Vi ber om ursäkt om vi varit otydliga, våra LPG behandlingar är 50 min då på/avklädning av lpg strumpa samt ett kort samtal mellan kund och terapeut ingår i den tiden. Därav blir oftast den aktiva tiden med LPG ca 40 min. Så är det även på andra salonger.

Vi ska ta till oss det du sagt och hoppas att du inte upplever samma sak igen.

• Linda N
    Linda N skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Har genomfört LPG och Ansiksbehsndling samt besöker deras IR bastu. Är mycket nöjd, alla bemöter mig personligt och är väldigt engagerade. Det ger en familjär stämning och jag återkommer hela tiden!
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Linda N
    Tack för omdömet Linda! Vi blir lika glada varje gång du kommer :)

Kram!
  • Gruber B
    Gruber B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket nöjd med behandlingen och terapeutens bemötande. Jag vaxade 1/2 ben
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Gruber B
    Härligt! Välkommen åter :)

med vänliga hälsningar
  • Lotta M
    Lotta M skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag har plockat bryn och fått ansiktsbehandling två gånger. Jag är väldigt nöjd med bemötandet och behandlingarna.
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Lotta M
    Härligt att du är nöjd!

Välkommen tillbaka till oss!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Bra kundbemötande! God kunskap!
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Mikael S
    Tack Mikael!

Vi ses :D
  • Lise-lott M
    Lise-lott M skrev om Anna SkinCare & Beauty
    vänligt och trevligt bemötande.en skön behandling !
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Lise-lott M
    Tack så mycket Lise-lott!

Välkommen :)
  • Louise M
    Louise M skrev om Anna SkinCare & Beauty
    superbra. alltid trevlig personal och man känner sig väldigt välkommen.
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Louise M
    Tack så mycket, härligt! Du är alltid lika välkommen :)

• Nina G
    Nina G skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Supertrevlig och kunnig personal. Alltid bra service och stämning.
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Nina G
    Tack Nina! Det glädjer oss! :D
  • Elin A
    Elin A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Alltid bra upplevelse och kunnig personal. Trevligt bemötande i en mysig lokal. Går främst på LPG behandling som hjälpt mig mycket att få igång blodcirkulationen i benen. Alltid ett leende på läpparna när man går därifrån! :)
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Elin A
    Tack Elin! Vi är lika glada över att få ha dig här varje gång!

Välkommen tillbaka :)
  • Raimond  B
    Raimond B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag har blivit bemöt på ett väldigt proffsigt sätt och har haft duktiga massörer under mina besök
    Flesta av mina besök fick jag hjälp av Kristina som tog hand om min ömma rygg och det kändes jätte bra när jag åkte ifrån
    Jag rekommenderar att ni ska prova Masage behandlingar som jag har provat
    Jag kommer absolut söka mig ditt igen vid problem med min kropp
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Raimond B
    Tack Raimond, roligt att höra att behandlingarna hjälpt dig!

• Dick P
    Dick P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jätte bra! Nöjd med information och såg redan resultat efter första LPG behandlingen!
    2017-10-18 Anna-Maria N svarar Dick P
    Härligt och höra! LPG är verkligen en fantastisk maskin!
    Välkommen åter :)
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Min absolut bästa 'egen tid' är när jag kliver innanför dörren på salongen. Med sånt varmt bemötande och att efter en stressad dag bara få en skön LPG och sedan avsluta med infraröd bastu är min absoluta höjdpunkt!
    Rekommenderar varmt!
    2017-10-14 Anna-Maria N svarar Emilia S
    Tack Emilia!
    Du är alltid Välkommen hit ;)
    Kram Kristina AnnaSkinCare&Beauty
  • Karin W
    Karin W skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Känner mig alltid hjärtligt välkommen.Terapeuterna har kunskap om Lipödem, vilket gör att jag känner mig trygg i behandling med LPG. Benen har blivit mjukare och gör inte lika ont längre. Kopplat av med Ansiktsbehandling och njutit av värmen i IR bastun.
    Rekommenderar det varmt!
    2017-10-13 Anna-Maria N svarar Karin W
    Tack Karin! Det glädjer oss verkligen!
    Kramar från oss!
  • Anna K
    Anna K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Otroligt nöjd med allt från bemötande till behandling. Kan varmt rekommendera Anna SkinCare & Beauty!
    2017-08-30 Anna-Maria N svarar Anna K
    Tack Anna! Det glädjer oss! Varmt välkommen tillbaka!
    Vi på AnnaSkinCare & Beauty
  • Emma S
    Emma S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastiskt bemötande! Inte svårt att få en tid för behandling. En liten oas när det gäller behandlingar och välmående! Dessutom lätta att ta sig till med med bil då det finns parkeringsmöjligheter direkt utanför.
    Kan varmt rekomenderas!!!
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vänligt och professionellt bemötande vid första provbehandling (Lpg). Förståelse och tillmötesgående attityd när jag behövde senarelägga behandlingsstart pga en skada.
  • Annica A
    Annica A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket trevlig salong, rar och kompetent personal, lugn atmosfär. Som kund känner jag mig mycket välkommen och väl omhändertagen!
  • Emile P
    Emile P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket bra mottagande och upplevelse. Kunskapen upplevdes som gedigen och kompetent.
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastisk hudvård med en personligt engagemang . Gabriella är jätte duktig och professional. Jag är jätte nöjd.
  • Amelie H
    Amelie H skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevlig och kunnig personal! Återkommer definitivt!
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Väl omhändertagen , blev klart o tydligt informerad om hur behandlingen fungerade.
  • Kvitter J
    Kvitter J skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag tog en provbehandling i LPG. Bemötandet var jättebra och jag fick en fin beskrivning av behandlingen och demonstration hur den skulle vara som ordinarie behandling. Jag fick en kortversion. Allt var verkligen bra och tanken är god. Men... kortversion av full behandling var inte vad jag tänkt mig. Det stod ingenstans var jag kunde se eller läsa och jag vill inte gå tidigt fr jobbet och åka till en lokal, betala parkering osv, för att få en kortvversion, även om det är reducerat pris. Det blir inte prisvärt utan snarare dyrt eftersom behandlingen inte gav så mycket. Resultatet blir att jag inte köper kuren som kanske är värt sitt pris men som ändå kostar mycket pengar.
    2016-12-13 Anna-Maria N svarar Kvitter J
    Hej Kvitter! Vad bra att du är nöjd med bemötandet och beskrivningen. Vår provbehandling är 35 minuter lång och under den tiden ska vi berätta, förklara och visa. Det blir en kortversion, därav heter den provbehandling (35 min) och har ett reducerat pris 350:- . Tycker man inte att det räcker, rekommenderar vi att boka en vanlig 50 minuters behandling för att sedan bestämma om man vill ha en kur eller ej. Tanken med konsultation är att få veta mer om LPG, få känna på maskinen och titta på kundens problemområden. Det vi kan ta med oss härifrån är att utveckla på hemsidan vad en provbehandling innebär, för att göra det mer tydligt. Ha en fin dag och välkommen tillbaka :)
  • Dajana H
    Dajana H skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastisk service och bra behandlingar.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Toppenbemötande med stor kunskap om lipödem som verkligen hjälper till en bättre hälsa.
  • Ann #
    Ann # skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevligt bemötande! Bra massage och fotvård! Baboor -produkterna är bra.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Bästa skönhets salong! Bra priser!
    Super trevlig personal med stor erfarenhet och kunskap!
  • Malin B
    Malin B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Massage, supertrevligt bemötande och en väldigt bra behandling!
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mkt vänligt mottagande och det känns proffsigt.
  • Annika E
    Annika E skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag har alltid haft svårt att hitta en frisör, terapeut eller annan slags person med ett terapeutiskt förhållningsätt som jag kan känna mig bekväm med på grund av olika anledningar. Men ända sedan jag hittade denhär salongen så har jag absolut inga problem med det längre. Helt enkelt en exceptionell salong som du känner dig trygg, avslappnad och omhändertagen i. Även trevlig personal som du verkligen får kontakt med. Rekommenderas starkt!
  • Marie F
    Marie F skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trist när chefen klagar på sina medarbetare hos kunden. Har varit där två gånger varav den ena behandlingen gjordes mycket noggrant o fint av en medarbetare o den andra behandlingen av chefen som var ofokuserad, blev ok men inte mer.
  • Neda K
    Neda K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastisk bra och avkopplande.
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket trevligt bemötande. Fick LPG behandling.
  • Erik F
    Erik F skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fräsch salong i G:a Hufvudsta...
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag som arbetar har svårt att få kvällstider
  • Josefina P
    Josefina P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Varmt och ömtänksam salong med stor kunskap och ödmjukhet. Rekommenderar gärna AnnaMaria och hennes kollegor.
  • Petronella T
    Petronella T skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Skickliga och pålästa terapeuter som med stort engagemang har tagit sig an mina problem med Lipödem och som verkligen hjälpt mig både före och efter mina operationer. Jag kan verkligen rekommendera AnnaMaria och hennes team.
  • Margareta Ö
    Margareta Ö skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fin behandling, smidig service
  • Neda K
    Neda K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastisk! Kunde inte vara mer nöjd , hjälp min rygg oerhört ☺️
  • Tamara S
    Tamara S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Perfekt atmosfer med mycket professionalism! Rekommenderar alltid!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    En professionell & redig ansiktsbehandling med personliga hudvårdstips. Kan varmt rekommenderas!
  • Anita S
    Anita S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mkt professionellet bemötande, noggrann och lyssnar och bedömer kundens behov, mkt avslappnade atmosfär , klart nöjd med ansiktsbehandlingarna !
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vänligt och professionellt bemötande i en trevlig miljö.
  • Sabah P
    Sabah P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vi fick be om hudanalys och vilket skulle vara ingår och jag tycker då som kund jag ska inte behöva fråga efter det, det var inget peoffsigt ställe vilket jag blev riktigt besviken .
  • Lena L
    Lena L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Arrogant, otrevlig. Ingen jag skulle rekommendera.
  • Tamara S
    Tamara S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Professionellt och vänligt! Toppen! Värmt rekommendation!
  • Helén E
    Helén E skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Gör regelbundet LPG-behandlingar och är mycket nöjd med både resultat och bemötande.

Huvudstagatan 6, 171 58 Solna