Alla kategorier Hudvård Stockholms län Solna Anna SkinCare & Beauty

Anna SkinCare & Beauty

Huvudstagatan 6, 171 58 Solna — Visa karta

Välkommen in till AnnaSkinCare & Beauty för en stunds lugn egentid!

Njut av en härlig ansiktsbehandling, ett uppfriskande fotbad med massage eller skapa mer tid på morgonen genom att färga ögonfransar eller -bryn. Låt dig själv slappna av med en djup klassisk massage eller unna dig en vaxning för att slippa raka benen på semestern.

Jag är medlem i SHR och är legitimerad hud- och spaterapeut, självklart innehar jag också legitimation för LPG. Jag är också legitimerad för LPG Endermologie som kan användas för att reducera celluliter, mjuka upp spända muskler eller aktivera trött hud och återge den sin spänst.

Kontakta oss via telefon eller mejl för att boka en tid. Är vi i behandling när du ringer får du gärna lämna ett meddelande så ringer vi upp så fort vi kan!

Läs vad 60 kunder tycker om Anna SkinCare & Beauty

• Anna K
    Anna K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Otroligt nöjd med allt från bemötande till behandling. Kan varmt rekommendera Anna SkinCare & Beauty!
    2017-08-30 Anna-Maria N svarar Anna K
    Tack Anna! Det glädjer oss! Varmt välkommen tillbaka!
    Med vänliga hälsningar
    Vi på AnnaSkinCare & Beauty
  • Emma S
    Emma S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastiskt bemötande! Inte svårt att få en tid för behandling. En liten oas när det gäller behandlingar och välmående! Dessutom lätta att ta sig till med med bil då det finns parkeringsmöjligheter direkt utanför.
    Kan varmt rekomenderas!!!
  • Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vänligt och professionellt bemötande vid första provbehandling (Lpg). Förståelse och tillmötesgående attityd när jag behövde senarelägga behandlingsstart pga en skada.
  • Annica A
    Annica A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket trevlig salong, rar och kompetent personal, lugn atmosfär. Som kund känner jag mig mycket välkommen och väl omhändertagen!
  • Emile P
    Emile P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket bra mottagande och upplevelse. Kunskapen upplevdes som gedigen och kompetent.
  • Sandra L
    Sandra L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastisk hudvård med en personligt engagemang . Gabriella är jätte duktig och professional. Jag är jätte nöjd.
  • Amelie H
    Amelie H skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevlig och kunnig personal! Återkommer definitivt!
  • Ann-charlotte L
    Ann-charlotte L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Väl omhändertagen , blev klart o tydligt informerad om hur behandlingen fungerade.
  • Kvitter J
    Kvitter J skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag tog en provbehandling i LPG. Bemötandet var jättebra och jag fick en fin beskrivning av behandlingen och demonstration hur den skulle vara som ordinarie behandling. Jag fick en kortversion. Allt var verkligen bra och tanken är god. Men... kortversion av full behandling var inte vad jag tänkt mig. Det stod ingenstans var jag kunde se eller läsa och jag vill inte gå tidigt fr jobbet och åka till en lokal, betala parkering osv, för att få en kortvversion, även om det är reducerat pris. Det blir inte prisvärt utan snarare dyrt eftersom behandlingen inte gav så mycket. Resultatet blir att jag inte köper kuren som kanske är värt sitt pris men som ändå kostar mycket pengar.
    2016-12-13 Anna-Maria N svarar Kvitter J
    Hej Kvitter! Vad bra att du är nöjd med bemötandet och beskrivningen. Vår provbehandling är 35 minuter lång och under den tiden ska vi berätta, förklara och visa. Det blir en kortversion, därav heter den provbehandling (35 min) och har ett reducerat pris 350:- . Tycker man inte att det räcker, rekommenderar vi att boka en vanlig 50 minuters behandling för att sedan bestämma om man vill ha en kur eller ej. Tanken med konsultation är att få veta mer om LPG, få känna på maskinen och titta på kundens problemområden. Det vi kan ta med oss härifrån är att utveckla på hemsidan vad en provbehandling innebär, för att göra det mer tydligt. Ha en fin dag och välkommen tillbaka :)
    Med vänliga hälsningar
    AnnaSkinCare & Beauty
  • Dajana H
    Dajana H skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastisk service och bra behandlingar.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Toppenbemötande med stor kunskap om lipödem som verkligen hjälper till en bättre hälsa.
  • Ann #
    Ann # skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trevligt bemötande! Bra massage och fotvård! Baboor -produkterna är bra.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Bästa skönhets salong! Bra priser!
    Super trevlig personal med stor erfarenhet och kunskap!
  • Malin B
    Malin B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Massage, supertrevligt bemötande och en väldigt bra behandling!
  • Kerstin B
    Kerstin B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mkt vänligt mottagande och det känns proffsigt.
  • Annika E
    Annika E skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag har alltid haft svårt att hitta en frisör, terapeut eller annan slags person med ett terapeutiskt förhållningsätt som jag kan känna mig bekväm med på grund av olika anledningar. Men ända sedan jag hittade denhär salongen så har jag absolut inga problem med det längre. Helt enkelt en exceptionell salong som du känner dig trygg, avslappnad och omhändertagen i. Även trevlig personal som du verkligen får kontakt med. Rekommenderas starkt!
  • Marie F
    Marie F skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Trist när chefen klagar på sina medarbetare hos kunden. Har varit där två gånger varav den ena behandlingen gjordes mycket noggrant o fint av en medarbetare o den andra behandlingen av chefen som var ofokuserad, blev ok men inte mer.
  • Neda K
    Neda K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastisk bra och avkopplande.
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket trevligt bemötande. Fick LPG behandling.
  • Erik F
    Erik F skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fräsch salong i G:a Hufvudsta...
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag som arbetar har svårt att få kvällstider
  • Josefina P
    Josefina P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Varmt och ömtänksam salong med stor kunskap och ödmjukhet. Rekommenderar gärna AnnaMaria och hennes kollegor.
  • Petronella T
    Petronella T skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Skickliga och pålästa terapeuter som med stort engagemang har tagit sig an mina problem med Lipödem och som verkligen hjälpt mig både före och efter mina operationer. Jag kan verkligen rekommendera AnnaMaria och hennes team.
  • Margareta Ö
    Margareta Ö skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fin behandling, smidig service
  • Neda K
    Neda K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Fantastisk! Kunde inte vara mer nöjd , hjälp min rygg oerhört ☺️
  • Tamara S
    Tamara S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Perfekt atmosfer med mycket professionalism! Rekommenderar alltid!
  • Matilda L
    Matilda L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    En professionell & redig ansiktsbehandling med personliga hudvårdstips. Kan varmt rekommenderas!
  • Anita S
    Anita S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mkt professionellet bemötande, noggrann och lyssnar och bedömer kundens behov, mkt avslappnade atmosfär , klart nöjd med ansiktsbehandlingarna !
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vänligt och professionellt bemötande i en trevlig miljö.
  • Sabah P
    Sabah P skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vi fick be om hudanalys och vilket skulle vara ingår och jag tycker då som kund jag ska inte behöva fråga efter det, det var inget peoffsigt ställe vilket jag blev riktigt besviken .
  • Lena L
    Lena L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Arrogant, otrevlig. Ingen jag skulle rekommendera.
  • Tamara S
    Tamara S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Professionellt och vänligt! Toppen! Värmt rekommendation!
  • Helén E
    Helén E skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Gör regelbundet LPG-behandlingar och är mycket nöjd med både resultat och bemötande.
  • Sejla S
    Sejla S skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Har gjort LPG cellulit behandling hos AnnaSkinCare & Beauty i Solna. Helt fantastiskt resultat efter bara en kur. Visst känns det lite men det är ingenting man tänker på när man får så bra resultat. Tack så mycket. Rekommenderar varmt !!!
  • Magdalena J
    Magdalena J skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Jag är helt nöjd med behandlingen och bemötandet var mycket trevlig.
  • Ronald A
    Ronald A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket trevligt bemötande. Hjälp med fotvård.
  • Helena B
    Helena B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket bra massage. Smärtsam behandling men nödvändig och som gav resultat!
  • Maud E
    Maud E skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Har hos AnnaSkinCare & Beauty genomgått LPG-kur till mycket bättre resultat än förväntat. Efter varje behandling märktes att huden stramades till och måtten minskade. Har minskat 2-3 storlekar i kläder - och det säger man ju inte nej till. Nu är det roligt att köpa kläder igen.
    Bemötandet hos AnnaSkinCare & Beauty har alltid varit personligt, hjärtligt, proffesionellt och välkomnande. Rekommenderar varmt AnnaSkinCare & Beauty!
  • Siv B
    Siv B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Går hos Anna och gör en djuprenande ansiktsbehandling ung var 6 vecka. Min hy har blivit mycket finare så jag är jättenöjd. Har också inhandlat dag o nattcreme från babor som jag är nöjd med.
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Anna SkinCare & Beauty
    En professionell och kompetent massös
  • Susanna C
    Susanna C skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Anna-Maria är utan tvekan den bästa jag har hittat som utför LPG-behandlingar och jag har provat ett antal olika salonger. Hon är otroligt noggrann och proffsig och mån om att behandlingarna ger resultat. Dessutom bjuder hon på ett varmt och fint bemötande. Kan verkligen rekommendera henne.
  • Nathalie E
    Nathalie E skrev om Anna SkinCare & Beauty
    bemötandet var bra och jag var ordentligt omhändertagen!
  • Jenifer W
    Jenifer W skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Kunnig och mycket bra LPG, rekommenderas!
  • Anja K
    Anja K skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Utmärkt! Har varit både på pedikyr och ansiktsbehandling.
  • Leeann L
    Leeann L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Very cozy and comfortable place!!
    And also professional!
  • Kati A
    Kati A skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vänligt bemötande, kunnig personal.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vänligt och varmt bemötande. Proffesionell behandling.
  • Emeli B
    Emeli B skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Helt ok. Inget wow men trevligt och avslappnat.
  • Erica Ö
    Erica Ö skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Att det är värdig skön massage och du ger ett fint välkomnande till dina kunder. Sen att du behandlar dina kunder jättebra.
  • Fredrik W
    Fredrik W skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Mycket bra! Hjälpsam och kunnig.

Huvudstagatan 6, 171 58 Solna