Läs vad 218 kunder tycker om Anna SkinCare & Beauty 2

• 2020-11-27
    Fotvård friska fötter
    Visir o munskydd toppen
    Saknade dock fotmassage -blev mer bara smörja in.
  • 2020-11-27
    massage och IR bastu
    Allt var jättebra
  • 2020-11-23
    Massage - professionellt, trevligt och gav effekt. Rekommenderar!
  • 2020-11-23
    Supertrevlig och kunnig personal.
  • 2020-11-23
    Proffsig o mysig! Kommer def komma tillbaks igen
  • 2020-11-20
    Efter att länge gått och varit nyfiken på LPG så testade jag en omgång hos Anna SkinCare & Beauty.

Trevliga, fräscha lokaler, massor av bra information. Väldigt trevlig personal som gör det kul att testa på något nytt och annorlunda. Jag kommer komma tillbaka både för att köra ett paket med LPGbehandlingar och testa UCW.
  • 2020-10-13
    Ilina har förvandlat mina hopplösa ögonbryn till väldigt fina. Hon har också rekommenderat mig hudvård som har fått fantastiskt resultat. Proffsigt ödmjukt bemötande. Rekommenderar starkt
    Karin Monika H
  • 2020-07-18
    Min dotter gjorde sina första hål i öronen hos Ilina.
    Ilina gick lugnt och pedagogiskt igenom steg för steg och "provsköt" "håltagningsapparaten" flera gånger för att min dotter skulle vänja sig med ljudet innan hon lämnade över apparaten till min dotter för att hon också skulle få möjlighet att prova och se att det inte var så farligt.
    Jag kan varmt rekommendera att ta hål i öronen hos Ilina.
  • 2020-07-15
    Proffesionellt, omhändertagande, ödmjukt, kunnigt, fräscht, genuint.

Sällsynt nöjd.
  • 2020-07-13
    Ilina löste på kort tid mina problem med liktorn och fotvårta som jag dragits med i många år och utan framgång sökt hjälp för på annat håll.
  • 2020-07-13
    Vänligt bemötande. Bor på en ö och personalen försöker alltid se till att jag får en tid som passar mina båttider. Efter fotbehandling känns det extremt bra. Har äntligen funnit någon som kan ta hand om mina svåra tånaglar som växer fel. Likaså Trivs jag mycket bra med LPD behandlingen. Dessutom känns det som om att personalen trivs med vandra, för stämningen är mycket trivsam mellan dem och då blir man positiv själv. Bibi Walden
  • 2020-07-13
    Jättebra! Fräscht och rent!
    Duktig personal på alla sätt!
  • 2020-07-13
    Mycket trevlig personal, väldigt bra service och prisvärda behandlingar. Lätt att hitta dit och fanns parkering precis utanför. Helnöjd, kommer tillbaka.
  • 2020-07-06
    Så trevligt bemötande av personalen och väldigt bra behandling.
  • 2020-04-23
    Bra, tryggt och proffsigt.

De utför behandlingar med finess och ser alltid till kundens bästa. Alla behandlare är välutbildade och kan sin sak.
  • 2020-04-23
    Var och fick djupgående massage, kändes oerhört professionellt och mina besvär avtog efter 3 behandlingar. Kan verkligen rekommendera!
  • 2020-04-21
    Ville prova infraröd bastu så jag bokade tid för två till ett bra pris. Det gav mersmak! Har dock inte gått tillbaka än eller provat någon av alla deras behandlingar men avdelningen vi fick till förfogande var fin och tjejerna verkade trevliga.
  • 2020-04-21
    Varmt välkomnande och proffsig behandling med ett synligt resultat.
  • 2020-02-05
    Jag och min sambo var på
    Duo-massage 45 min. Rekommenderas varmt. Proffsig och vänlig personal. Superskön massage!
    Emilie W
  • 2020-02-03
    Tyckte de verkade kompetenta inom det område jag ville ha behandling och har blivit bemött mkt proffesionellt!
  • 2020-02-01
    Jag var på en behandling som skulle ta 40 min. Hon var klar efter 20 min. Då den korta tiden borde påverka priset eller hon borde erbjuda en annan tid (20 min).
    skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Hej! Hör gärna av er till oss så kan vi kolla på vad som blev tokigt. Vänliga hälsningar AnnaSkinCare & Beauty

• 2020-01-30
    Har varit och gjort Botox två gånger , både gångerna av Johan. Super nöjd och har blivit bemött väldigt bra och personligt. Tycker även priset är överkomligt. Fick utan problem och kostnadsfritt komma tillbaka på återbesök efter någon vecka då jag ville fylla på lite.

Har dock en fråga till er. Utför ni microneedeling? Skulle behöva en konsultation och gå igenom vad jag skulle behöva och vad man kan göra för att få bort små ärr/gropar på pannan som jag gärna vill bli av med. Tänker att jag vänder mig till er först och se vad ni har då jag är väldigt nöjd än tidigare.

Tack snälla
    Gabriella
    Gabriella F
    skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Hej, Vi utför dermapen4 , kontakta oss för en konsultation Vänliga hälsningar AnnaSkinCare & Beauty

• 2020-01-30
    Jag var i IR bastun blev väl bemött både innan och efter bastustunden. Bra informerad och bättre än vad jag trodde det skulle vara
    Jag är jättenöjd
    Personalen jätterävlig och duktig.
    Jag kommet boka tid igen.
    Supermysigt!
    Rekommenderas verkligen
  • 2020-01-29
    Har tagit UCW o LPG. Personligt o varmt bemötande. Snyggt o fräscht. Ingen stress!
  • 2020-01-28
    Massage och ansiktsbehandling. Väldigt nöjd!
  • 2020-01-28
    Trevlig och kunnig personal. Gjorde LPG på kroppen. Fick jätte bra information om behandlingen. Kommer fortsätta gå dit. Rekommenderas verkligen.
  • 2020-01-28
    Jag bokade ”höstlyx” och fick kortare massage än vad som skulle ingå, terapeuten tog inte hand om mina problemområden i ansiktsbehandlingen och hon försvann i 15 minuter mitt i behandlingen utan att kompensera för detta genom att dra över tiden.

Väldigt missnöjd och kommer inte tillbaka.
  • 2020-01-27
    Fantastisk service och riktigt proffsigt personal. Rekommenderar starkt!
  • 2020-01-27
    fotvård, klassisk massage, infraröd bastu
    All personal var väldig trevlig och kunnig.
    Jag var där vid två tillfällen och både gångerna var det bra. Rent och fint. Otroligt skönt.
  • 2020-01-27
    Jättebra och kunnig! Jag hade gärna bokat in mig på fler LPG-behandlingar om det hade kunnat hjälpa mig. Jag har dock förmodligen myxödem, vilket endast kan fixas med rätt sköldkörtel-medicinering.
  • 2020-01-24
    Massage samt fotvård/ fula tånaglar som visade sig vara nagelsvamp
    Väl bemött, kunnigt bemötande
    Resultatet över förväntan

Jag kan starkt rekommendera Skin Care!
    Proffsiga!
  • 2020-01-24
    Var på gravidmassage. Väldigt nöjd med massage och bemötande..
  • 2020-01-24
    Hade bokat fotvård via Actiway.
    Bra & smidigt med betalar ingen, skön fotvård med kunnig behandlare. Mysig salong.
  • 2019-09-04
    LPG behandlingar hos Gabriella efter operation, har fått väldigt bra information från början om vad som just behövs för min kropp.
    Hennes personlighet är underbar och kan inte tänka mig att gå till någon annan än henne!
  • 2019-09-02
    Jag har varit på både fotvårds- samt LPG-behandlingar och är mycket nöjd. Personalen är kunnig inom sitt område och bemötandet är professionellt. Uppskattar även att allt inom skönhetsvård finns ”under samma tak”.
  • 2019-08-31
    Alltid personligt och trevligt bemötande! Väldigt flexibla oh hjälpsamma.
  • 2019-08-31
    Jag är alltid nöjd när jag lämnar kliniken!
  • 2019-08-29
    Ett toppen gäng, både utmärkt utförande och bemötande!
    Ett ställe jag varmt rekommenderar ❤
  • 2019-08-28
    Jag köpte klippkort på IR bastu. Den första gången var jag väl bemött men nästan alla andra gånger efter det var det stressiga och snudd på otrevliga bemötanden. Skyllde alltid på för lite personal, men det spelar ingen roll man ska ändå ha ett trevligt bemötande. Så jag kommer inte boka fler behandlingar där.
    skrev om Anna SkinCare & Beauty
    Vi beklagar att du upplevt det så, absolut inte meningen! Vi ska absolut tänka på det!

• 2019-08-26
    Bra och trevlig. Har varit på flera olika behandlingar. Kommer att gå dit igen.
  • 2019-08-24
    I’ve met professional staff with perfect customer approach. I was led through the whole treatman and reccommended what to use at home with no pressure of buying. Where happy that I foumd this place.
    Spraytan

Tillmötesgående när jag skulle boka. Ordnade så att jag kunde komma trots att det såg fullt ut i bokningskalendern på nätet. Trevligt bemötande när jag kom dit och fint resultat.
    * Plocka ögonbryn och fotvård
    * Jag blev bemött med leenden och "Hur mår du?"/"Hur har du haft det?".
    * Förväntningarna var att det skulle gå fort och jag skulle tycka om resultatet. Vilket jag gjorde. Kommer alltid på återbesök.
  • 2019-08-22
    Jag var jättenöjd med min fotvårdsbehandling, den kändes noga utförd och jag fick tips hur ja skulle underhålla hemma. Jag skulle gett en 5a om man satt lite mer avskiljt och inte hade väntrummet som publik :D
  • 2019-08-22
    Gjorde ögonfransböjning och blev jättenöjd med både resultatet och hållbarheten.
  • 2019-08-20
    Bra massage. IR-bastun är prisvärd och bra.
  • 2019-08-17
    Trevlig och kunnig personal, enkelt att boka online.
  • 2019-08-15
    My therapist was friendly, knowledgeable, and very sweet, and my LPG body treatment was really great.
    skrev om Anna SkinCare & Beauty

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte