Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Emelie hudterapeut

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, 112 27 Stockholm — Visa karta

En liten och gemytlig salong på Kungsholmen.

Jag är SHR-auktoriserad samt Cidesco-certifierad hudterapeut, som tidigare arbetat på både hudvårdsklinik och SPA. Att äntligen få kombinera dessa två sätt att jobba är fantastiskt! Så hos mig väntar både avkoppling och resultat.

Jag har valt att jobba med Kerstin Florians exklusiva hudvårdsprodukter som kombinerar naturliga ingredienser med den främsta teknologin. Inför varje behandling görs en hudanalys för att kunna anpassa behandlingen efter vad just du och din hud behöver.

Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar.

Välkommen till Emelie hudterapeut!
Mån-Tis: 10:00-18:00
Ons: 12:00-20:00
Tor: 10:00-18:00
Fre-Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 54 kunder tycker om Emelie hudterapeut

• Emilie H
    Emilie H skrev om Emelie hudterapeut
    Första gången hos en hudterapeut och jag är nöjd med hur besöket var. Hon tog verkligen hand om en och verkade väldigt seriös med det hon gjorde samt service och eventuella frågor. Läs mer
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket trevligt och personligt bemötande! Jag gjorde en Rejuiving/ med peeling på ansiktet med bra resultat! Emelie är en mycket kunnig och professionel hudterapeut som med lätthet kan bemöta kundens önskemål av rätt behandling. Rent och frächt i lokalerna. Bokat redan tid för nästa behandling på hennes salong! 😊 Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Emelie hudterapeut
    Mjukt och fint trevlig person avslappnad miljö. Tycker om att inte bli påprackad varor. Kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Emelie hudterapeut
    Emilie gav mig djuprenröring av ryggen. Hon är proffesionell på alla vis, kunnig, respektfull och miljön motsvarar också detta. Jag går gärna dit igen. Läs mer
  • Julia G
    Julia G skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie var väldigt duktig, lugn och informativ under behandlingen och jag var supernöjd när jag gick därifrån.

På tidigare ansiktsbehandlingar har jag upplevt att behandlaren försökt sälja på mig massor av produkter som sedan visat sig inte ens passat min hudtyp.
    Detta upplevde jag inte alls med Emelie, utan hon gav istället generella tips för att förbättra min hud och tipsade om en hudkräm som jag även fick testa under behandlingen.

Huden är helt fantastisk efter mitt besök hos Emelie och efter användning av krämen jag blev rekommenderad. Såhär fin har den inte varit på säkert 10 år! Läs mer
  • Agnes J
    Agnes J skrev om Emelie hudterapeut
    Helt fantastisk! Jag gjorde en hudanalys hos Emelie och hon hjälpte mig verkligen. Förklarade tydligt och rekommenderade produkter som passar min hudtyp. Jag har även fått hjälp i efterhand via sms när jag haft frågor om någon kräm eller så, så himla bra service! Tack Emelie! Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Emelie hudterapeut
    Jag kan bara ge Emelie mina absolut varmaste rekommendationer! Hon är oerhört professionell och lyhörd. Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Emelie hudterapeut
    Min upplevelse av Emelie är att hon är flexibel och extremt tillmötesgående. Sätter kunden i fokus, är kunnig och tydlig med vad hon vill. Mysig rum dessutom! Läs mer
  • Lovisa O
    Lovisa O skrev om Emelie hudterapeut
    Jag är jättenöjd med min upplevelse hos Emelie i torsdags! Under min djuprengörande ansiktsbehandling fick jag många användbara tips och förslag på produkter som ska hjälpa mig mot yttorrhet :) Planerar redan att gå tillbaka! Läs mer
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Emelie hudterapeut
    Jag bokade en djuprengörande ansiktsbehandling här, den första någonsin. (Har dock erfarenhet av andra skönhetsbehandlingar av liknande karaktär)
    Jag blev mycket fint omhändertagen under de 90 minuter behandlingen varade. Hon gick noga igenom min hud och hjälpte mig med mina "problemonråden" samt gav goda råd om hur jag själv kan ta hand om min hud. Hon var uppmärksam, informativ och mycket kunnig. Bäst av allt var dock känslan av total avslappning efter ett lyxigt besök och idag känns huden helt otroligt fräsch!
    Hit kommer jag, utan tvekan, återvända. Läs mer
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Emelie hudterapeut
    Tog bort mina "har blivit gammal fläckar på näsan". Helt nöjd med allt. Läs mer
  • Francesca S
    Francesca S skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket trevligt bemötande. Bra behandling. Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Emelie hudterapeut
    Väldigt trevligt bemötande när man kommer till behandlingen. Behandlingen utfördes på ett proffisionellt sätt, med bra förklaringar om vad som gjordes i dom olika stegen. Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Emelie hudterapeut
    Trevlig, kunnig och bra service. Jag frågade en massa och fick bra svar på mina frågor och funderingar. Läs mer
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Emelie hudterapeut
    Ett vänligt, proffsigt och omvårdande bemötande. Jag blev instoppad under ett härligt varmt täcke och fick en ansiktsbehandling med portömning och mask i ett rogivande rum. Emelie var duktig, gav goda råd, försökte inte kränga på mig massa produkter men erbjöd rådgivning och tips kring vad som skulle passa just min hy. En avslappnade, lyxig och grundlig ansiktsbehandling. Jag kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Arthur L
    Arthur L skrev om Emelie hudterapeut
    Hur bra som helst. Ser fram emot nästa gång. Läs mer
  • Rebecca V
    Rebecca V skrev om Emelie hudterapeut
    Trevligt besök hos Emelie, fixade mina ögonbryn och blev riktigt nöjd både med färg och form! Läs mer
  • Magda M
    Magda M skrev om Emelie hudterapeut
    Inte jättenöjd med brynfärg.. trevlig tjej med fin lokal! Läs mer
    2017-07-26 Emelie J svarar Magda M
    Tråkigt att höra! Blir man inte helt nöjd färgar jag mer än gärna om,
    Mvh Emelie
  • Maria M
    Maria M skrev om Emelie hudterapeut
    Helt fantastiskt tjej som verkligen vet vad hon gör! Proffsig och jättetrevlig. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Emelie hudterapeut
    Jättebra och kompetent. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Emelie hudterapeut
    Vänligt bemötande och en kunnigt genomförd behandling. Såg och kände en tydlig förbättring av min annars så torra hud.Kommer tillbaka! Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Emelie hudterapeut
    Skön miljö och bra och avslappnande behandling. Det var första gången jag tog en ansiktsbehandling men definitivt inte den sista!. Läs mer
  • Astrid T
    Astrid T skrev om Emelie hudterapeut
    Engagerat och bra, både bemötande och behandling. Läs mer
  • Antonia J
    Antonia J skrev om Emelie hudterapeut
    Jättenöjd med både behandling och bemötande. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Emelie hudterapeut
    Behandlingen var mycket behaglig och en helt ny upplevelse för mig! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Lee W
    Lee W skrev om Emelie hudterapeut
    Professionell, kunnig och trevlig hudterapeut, jag är supernöjd :) Läs mer
  • Suzanne O
    Suzanne O skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket fint bemötande och en förstklassig behandling! Kommer absolut tillbaka! Läs mer
  • Tuija O
    Tuija O skrev om Emelie hudterapeut
    Jag fick Rejuvenating ansiktsbehsndling o det var helt underbar!!Direkt när jag kom till salongen kände jag mig välkommen o blev välbemöt fast jag kom 30 min för tidigt. Hon är kunnig i sit yrke, lugn o trevlig . Jag kommer att gå i behandlingar hos henne i fortsättning o rekommendera henne till mina bekanta . Jag har gått regelbundet i ansiktsbehandlingar ca 40 år!!! Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Emelie hudterapeut
    Jättebra koppmassage. Jag kommer tillbaka. Läs mer
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Emelie hudterapeut
    Superbra service. Proffsig och noggrann. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Emelie hudterapeut
    Jag fick en snabb tid hos Emelie genom sistaminutentider.se. Superbra då jag har ett mycket flexibelt jobb. Jag är nöjd med behandlingen vaxning. Emelie var nogrann och trevlig. Dit går jag gärna fler gånger.
    / Linda Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Emelie hudterapeut
    Jättefint bemötande, skön och bra behandling. Mycket nöjd rakt igenom! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Emelie hudterapeut
    Proffsig och trevlig ! Gav ett varmt välkomnande och hade ett trevligt samtal! Läs mer
  • Petra G
    Petra G skrev om Emelie hudterapeut
    Vid mina besök hos Emelie Hudterapeut så har jag upplevt en proffsig attityd, kompetens och samtidigt ett väldigt behagligt sätt av Emelie att förhålla sig till mig som kund. Jag känner mig lugn, trygg och väl omhändertagen. Själva behandlingen känns "nydanande" och mycket välgörande. Jag kommer definitivt besöka henne igen och kan varmt rekommendera andra att göra detsamma. Läs mer
  • Erika B
    Erika B skrev om Emelie hudterapeut
    Supernöjd! Behaglig, tillmötesgående och lyhörd. Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Emelie hudterapeut
    Trevlig och proffsig! Rekommenderas! Läs mer
  • Christina V
    Christina V skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie är den bästa hudterapeut jag besökt! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Emelie hudterapeut
    Härligt lyxigt o välgörande. 😋👍 Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Emelie hudterapeut
    Färgade bryn o fransar och blev väldigt nöjd. Har bokat in en ansiktsbehandling på samma ställe! Läs mer
  • Inger A
    Inger A skrev om Emelie hudterapeut
    Avslappnad miljö
    Gav konkreta tips på vad som passar ens hud
    Professionellt och tryggt Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Emelie hudterapeut
    Personlig servicentrum i harmonisk miljö. Går gärna tillbaka. Läs mer
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Emelie hudterapeut
    Så trevligt och härligt omhändertagande och besök! Läs mer
  • Emel A
    Emel A skrev om Emelie hudterapeut
    Noggrann. Trevligt bemötande. Lugn atmosfär. Jag var mycket nöjd med Emelies "Relax Ansiktsbehandling". Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Emelie hudterapeut
    Proffsig, varm, trevlig. En härlig salong jag kände mig välkommen i Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Emelie hudterapeut
    Hittills har jag bara varit på två behandlingar. Jag nappade på ett annonserbjudande om en 20-procentigt rabatterad Body Firming Detox-behandling. Jag kände mig så väl omhändertagen och nöjd att jag genast beställde en ansiktsbehandling några dagar senare. Nu har jag till nästa tillfälle beställt både en kropps- och en ansiktsbehandling. Emelie har varit väldigt bra på att dels förklara vad hon tänker göra och även att svara på alla mina frågor. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket noggrann snabb och trevlig! Gjorde frans- och brynfärgning Läs mer
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket trevligt bemötande. Jag fixade mina ögonbryn och fransar och blev nöjd. Kommer att boka in en ansiktsbehandling inom en snar framtid. Läs mer
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Emelie hudterapeut
    Jag tog halvmassage som var mycket bra, kunnig gav mig en del bra tips mot min stelhet som hjälpte. Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Emelie hudterapeut
    Jag är mycket nöjd efter mina besök hos Emelie. Hon finner sin väg till kunden och gör hennes arbete professionellt med respekt och omsorg. Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Emelie hudterapeut