Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Emelie hudterapeut

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, 112 27 Stockholm — Visa karta

En gemytlig salong på Kungsholmen.

SHR-auktoriserad hudterapeut
Cidesco-examen

Har tidigare arbetat på både hudvårdsklinik och SPA. Att som egen få kombinera dessa två sätt att jobba är fantastiskt! Så hos mig väntar både avkoppling och resultat.

Jag har valt att jobba med exklusiva hudvårdsprodukter som kombinerar naturliga ingredienser med den främsta teknologin.
Inför varje behandling görs en hudanalys för att kunna skräddarsy behandlingen efter vad just du och din hud behöver.

Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar.

Välkommen till Emelie hudterapeut!
Mån-Tor: 10:00-18:00
Fre: 10:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 70 kunder tycker om Emelie hudterapeut

• Ida B
    Ida B skrev om Emelie hudterapeut
    Jag gjorde en avslappnande ansiktsbehandling med massage och det var helt underbart! Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie är duktig och kunnig och hit kommer jag att återkomma. Här blir du trevligt bemött vid dörren. Hon börjar med att fråga vad du har för förväntningar på behandlingen. Sedan berättar hon om vad hon gör och varför. Du blir verkligen omhändertagen på ett mycket professionellt sätt. Behandlingen utformas efter just dina behov och vad du behöver. Avslutningsvis visar hon vilka produkter hon använt och hon berättar vilka produkter som skulle passa just dig, UTAN att du känner att du är tvungen att handla. Läs mer
  • Michelle H
    Michelle H skrev om Emelie hudterapeut
    Superproffsigt och personligt. Kul att hon sparar ens uppgifter för vidare återbesök/behandling! Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Emelie hudterapeut
    Ansiktsbehandling

Köpte rengöring för ansikte

Fantastiskt fint bemötande

Hit kommer jag att gå igen! Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Emelie hudterapeut
    Ansiktsbehandling och produkter. Väldigt bra bemötande och intresserad av dig som kund. Trevligt omhändertagande rakt igenom. Läs mer
  • Julia J
    Julia J skrev om Emelie hudterapeut
    Avslappnande ansiktsbehandling av trevlig hudterapeut. Läs mer
  • Liv W
    Liv W skrev om Emelie hudterapeut
    Tyckte hon kändes proffsig. Inget att anmärka på! Läs mer
  • Gunvor M
    Gunvor M skrev om Emelie hudterapeut
    Har testat nya produkter från Esse, rekommenderas varmt! Emelie har alltid goda råd och tips. Mycket kunnig och alltid trevligt bemötande! Läs mer
  • Moa J
    Moa J skrev om Emelie hudterapeut
    Jag har varit på flera olika behandlingar hos Emelie. Hon har alltid ett mycket trevligt och personligt bemötande. Ansiktbehandlingen är helt ljuvlig. Bryn och fransfärgningen snabb och perfekt matchning av färgen. Formen på brynen blev precis som jag önskade. Vaxningen av ben, armhålor och bikinilinje var mycket mer skonsam än jag varit med om tidigare. Emelie är extremt påläst och kunnig. Kan inte tänka mig någon bättre! Läs mer
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Emelie hudterapeut
    Trevligt bemötande, kunnig på sitt område, professionell. Läs mer
  • Ewelina P
    Ewelina P skrev om Emelie hudterapeut
    Jättetrevligt bemötande! Varmt rekommenderar:-)) Läs mer
  • Ida E
    Ida E skrev om Emelie hudterapeut
    Otroligt duktig, ger svar på tal om allt som rör hudvård!! Hos Emelie kände jag mig välkommen och väl omhändertagen :) mysig atmosfär också! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Emelie hudterapeut
    Duktig på sitt yrke! Lugn o behaglig tjej! Läs mer
  • Sophie L
    Sophie L skrev om Emelie hudterapeut
    Jag hade en jättebra upplevelse hos Emelie, hon var proffsig och duktig. Läs mer
  • Johan R
    Johan R skrev om Emelie hudterapeut
    Helhetsupplevelsen av att gå hos Emelie är helt fantastisk. Hon ser en, uppskattar på riktigt att man är där och leverar på topp varje gång.
    Det är en upplevelse som känns väldigt lyxig, och varje gång har jag gått därifrån med ett leende på läpparna.
    Hon är professionell och samtidigt personlig vilket gör att man trivs att vara där.
    Något som jag uppskattar otroligt mycket är också hur påläst hon är. Utifrån resultaten och hur hon besvarar mina frågor så förstår jag att hon kan sin sak.
    Jag rekommenderar henne starkt till alla som vill ha en vacker och välskött hy. Läs mer
  • Madeleine
    Madeleine skrev om Emelie hudterapeut
    Jättenöjd! Väldigt bra behandling, bra tips och supertrevlig. Jag kommer gärna igen. Läs mer
  • Emilie H
    Emilie H skrev om Emelie hudterapeut
    Första gången hos en hudterapeut och jag är nöjd med hur besöket var. Hon tog verkligen hand om en och verkade väldigt seriös med det hon gjorde samt service och eventuella frågor. Läs mer
  • Pernilla B
    Pernilla B skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket trevligt och personligt bemötande! Jag gjorde en Rejuiving/ med peeling på ansiktet med bra resultat! Emelie är en mycket kunnig och professionel hudterapeut som med lätthet kan bemöta kundens önskemål av rätt behandling. Rent och frächt i lokalerna. Bokat redan tid för nästa behandling på hennes salong! 😊 Läs mer
  • Lena J
    Lena J skrev om Emelie hudterapeut
    Mjukt och fint trevlig person avslappnad miljö. Tycker om att inte bli påprackad varor. Kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Emelie hudterapeut
    Emilie gav mig djuprenröring av ryggen. Hon är proffesionell på alla vis, kunnig, respektfull och miljön motsvarar också detta. Jag går gärna dit igen. Läs mer
  • Julia G
    Julia G skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie var väldigt duktig, lugn och informativ under behandlingen och jag var supernöjd när jag gick därifrån.

På tidigare ansiktsbehandlingar har jag upplevt att behandlaren försökt sälja på mig massor av produkter som sedan visat sig inte ens passat min hudtyp.
    Detta upplevde jag inte alls med Emelie, utan hon gav istället generella tips för att förbättra min hud och tipsade om en hudkräm som jag även fick testa under behandlingen.

Huden är helt fantastisk efter mitt besök hos Emelie och efter användning av krämen jag blev rekommenderad. Såhär fin har den inte varit på säkert 10 år! Läs mer
  • Agnes J
    Agnes J skrev om Emelie hudterapeut
    Helt fantastisk! Jag gjorde en hudanalys hos Emelie och hon hjälpte mig verkligen. Förklarade tydligt och rekommenderade produkter som passar min hudtyp. Jag har även fått hjälp i efterhand via sms när jag haft frågor om någon kräm eller så, så himla bra service! Tack Emelie! Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Emelie hudterapeut
    Jag kan bara ge Emelie mina absolut varmaste rekommendationer! Hon är oerhört professionell och lyhörd. Läs mer
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Emelie hudterapeut
    Min upplevelse av Emelie är att hon är flexibel och extremt tillmötesgående. Sätter kunden i fokus, är kunnig och tydlig med vad hon vill. Mysig rum dessutom! Läs mer
  • Lovisa O
    Lovisa O skrev om Emelie hudterapeut
    Jag är jättenöjd med min upplevelse hos Emelie i torsdags! Under min djuprengörande ansiktsbehandling fick jag många användbara tips och förslag på produkter som ska hjälpa mig mot yttorrhet :) Planerar redan att gå tillbaka! Läs mer
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Emelie hudterapeut
    Jag bokade en djuprengörande ansiktsbehandling här, den första någonsin. (Har dock erfarenhet av andra skönhetsbehandlingar av liknande karaktär)
    Jag blev mycket fint omhändertagen under de 90 minuter behandlingen varade. Hon gick noga igenom min hud och hjälpte mig med mina "problemonråden" samt gav goda råd om hur jag själv kan ta hand om min hud. Hon var uppmärksam, informativ och mycket kunnig. Bäst av allt var dock känslan av total avslappning efter ett lyxigt besök och idag känns huden helt otroligt fräsch!
    Hit kommer jag, utan tvekan, återvända. Läs mer
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Emelie hudterapeut
    Tog bort mina "har blivit gammal fläckar på näsan". Helt nöjd med allt. Läs mer
  • Francesca S
    Francesca S skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket trevligt bemötande. Bra behandling. Läs mer
  • Ann H
    Ann H skrev om Emelie hudterapeut
    Väldigt trevligt bemötande när man kommer till behandlingen. Behandlingen utfördes på ett proffisionellt sätt, med bra förklaringar om vad som gjordes i dom olika stegen. Läs mer
  • Sara W
    Sara W skrev om Emelie hudterapeut
    Trevlig, kunnig och bra service. Jag frågade en massa och fick bra svar på mina frågor och funderingar. Läs mer
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Emelie hudterapeut
    Ett vänligt, proffsigt och omvårdande bemötande. Jag blev instoppad under ett härligt varmt täcke och fick en ansiktsbehandling med portömning och mask i ett rogivande rum. Emelie var duktig, gav goda råd, försökte inte kränga på mig massa produkter men erbjöd rådgivning och tips kring vad som skulle passa just min hy. En avslappnade, lyxig och grundlig ansiktsbehandling. Jag kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • Arthur L
    Arthur L skrev om Emelie hudterapeut
    Hur bra som helst. Ser fram emot nästa gång. Läs mer
  • Rebecca V
    Rebecca V skrev om Emelie hudterapeut
    Trevligt besök hos Emelie, fixade mina ögonbryn och blev riktigt nöjd både med färg och form! Läs mer
  • Magda M
    Magda M skrev om Emelie hudterapeut
    Inte jättenöjd med brynfärg.. trevlig tjej med fin lokal! Läs mer
    2017-07-26 Emelie J svarar Magda M
    Tråkigt att höra! Blir man inte helt nöjd färgar jag mer än gärna om,
    Mvh Emelie
  • Maria M
    Maria M skrev om Emelie hudterapeut
    Helt fantastiskt tjej som verkligen vet vad hon gör! Proffsig och jättetrevlig. Läs mer
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Emelie hudterapeut
    Jättebra och kompetent. Jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Emelie hudterapeut
    Vänligt bemötande och en kunnigt genomförd behandling. Såg och kände en tydlig förbättring av min annars så torra hud.Kommer tillbaka! Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Emelie hudterapeut
    Skön miljö och bra och avslappnande behandling. Det var första gången jag tog en ansiktsbehandling men definitivt inte den sista!. Läs mer
  • Astrid T
    Astrid T skrev om Emelie hudterapeut
    Engagerat och bra, både bemötande och behandling. Läs mer
  • Antonia J
    Antonia J skrev om Emelie hudterapeut
    Jättenöjd med både behandling och bemötande. Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Emelie hudterapeut
    Behandlingen var mycket behaglig och en helt ny upplevelse för mig! Jag är mycket nöjd! Läs mer
  • Lee W
    Lee W skrev om Emelie hudterapeut
    Professionell, kunnig och trevlig hudterapeut, jag är supernöjd :) Läs mer
  • Suzanne O
    Suzanne O skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket fint bemötande och en förstklassig behandling! Kommer absolut tillbaka! Läs mer
  • Tuija O
    Tuija O skrev om Emelie hudterapeut
    Jag fick Rejuvenating ansiktsbehsndling o det var helt underbar!!Direkt när jag kom till salongen kände jag mig välkommen o blev välbemöt fast jag kom 30 min för tidigt. Hon är kunnig i sit yrke, lugn o trevlig . Jag kommer att gå i behandlingar hos henne i fortsättning o rekommendera henne till mina bekanta . Jag har gått regelbundet i ansiktsbehandlingar ca 40 år!!! Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Emelie hudterapeut
    Jättebra koppmassage. Jag kommer tillbaka. Läs mer
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Emelie hudterapeut
    Superbra service. Proffsig och noggrann. Läs mer
  • Linda H
    Linda H skrev om Emelie hudterapeut
    Jag fick en snabb tid hos Emelie genom sistaminutentider.se. Superbra då jag har ett mycket flexibelt jobb. Jag är nöjd med behandlingen vaxning. Emelie var nogrann och trevlig. Dit går jag gärna fler gånger.
    / Linda Läs mer
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Emelie hudterapeut
    Jättefint bemötande, skön och bra behandling. Mycket nöjd rakt igenom! Läs mer
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Emelie hudterapeut
    Proffsig och trevlig ! Gav ett varmt välkomnande och hade ett trevligt samtal! Läs mer
  • Petra G
    Petra G skrev om Emelie hudterapeut
    Vid mina besök hos Emelie Hudterapeut så har jag upplevt en proffsig attityd, kompetens och samtidigt ett väldigt behagligt sätt av Emelie att förhålla sig till mig som kund. Jag känner mig lugn, trygg och väl omhändertagen. Själva behandlingen känns "nydanande" och mycket välgörande. Jag kommer definitivt besöka henne igen och kan varmt rekommendera andra att göra detsamma. Läs mer

Kungsholmsgatan 40, 112 27 Stockholm