Emelie hudterapeut

Emelie hudterapeut

En gemytlig salong på Kungsholmen.

SHR-auktoriserad hudterapeut
Cidesco-examen

Har tidigare arbetat på både hudvårdsklinik och SPA. Att som egen få kombinera dessa två sätt att jobba är fantastiskt! Så hos mig väntar både avkoppling och resultat.

Jag har valt att jobba med exklusiva hudvårdsprodukter som kombinerar naturliga ingredienser med den främsta teknologin.
Inför varje behandling görs en hudanalys för att kunna skräddarsy behandlingen efter vad just du och din hud behöver.

Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar.

Välkommen till Emelie hudterapeut!

Läs vad 99 kunder tycker om Emelie hudterapeut

• 2020-12-04

Johan R skrev om Emelie hudterapeut
    De senaste 4 åren har jag fått ansiktsbehandlingar hos Emelie och är otroligt nöjd!
    Under mitt första år så frågade min chef en dag, ”Johan, du har alltid så fin hud. Vad är din hemlighet?”. Då kunde jag gladeligen tipsa om Emelie hudterapeut :)

Avslutningsvis, tack Emelie för fantastiska råd, service och avkopplande behandlingar 🙏 Läs mer
  • 2020-11-17

Majken T skrev om Emelie hudterapeut
    Gjorde en ansiktsbehandling relax. Emelie är otroligt proffsig, varm och kunnig - gick därifrån supersnygg i huden och väldigt avslappnad. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • MAKDA MIRIYAM T

2020-11-03

MAKDA MIRIYAM T skrev om Emelie hudterapeut
    Bästa Emelie! Alltid lika nöjd. Så himla trevligt bemötande dessutom :) Läs mer
  • 2020-10-28

Lotta S skrev om Emelie hudterapeut
    Fick exemplarisk service och en underbar behandling av Emelie! Det märks verkligen hur mycket hon brinner för hudvård. Väldigt kunnig. Jag kommer gärna tillbaka! Läs mer
  • 2020-10-22

Malin E skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie var supertrevlig och väldigt kunnig! Jag tog en klassisk ansiktsbehandling, vilket kändes både härligt avslappnande och som att den gjorde nytta för min hy. Jag har redan bokat in mitt nästa besök! Läs mer
  • 2020-08-01

Malin L skrev om Emelie hudterapeut
    Fantastiskt trevlig och kunnig! Kommer garanterat tillbaka! Läs mer
  • 2020-07-09

Susanna I skrev om Emelie hudterapeut
    Unnade mig en klassisk ansiktsbehandling hos Emelie, som jag varmt kan rekommendera!
    Trevligt bemötande och behaglig behandling!
    Mycket duktig och engagerad hudterapeut. Läs mer
  • 2020-06-15

Elsa R skrev om Emelie hudterapeut
    Väldigt trevligt ställe och personal! Väldigt nöjd och kommer verkligen tillbaka!! Läs mer
  • 2020-01-12

Birgitta C skrev om Emelie hudterapeut
    Avslappning och fin i huden på samma gång. Win-win! Läs mer
  • 2019-12-15

Karin H skrev om Emelie hudterapeut
    Jättenöjd med mitt besök hos Emelie! Hon är supertrevlig och otroligt kunnig. Jag rekommenderar alla att besöka henne - och jag kommer själv att komma tillbaka.😊 Läs mer
  • 2019-12-10

Sofia G skrev om Emelie hudterapeut
    hela upplevelsen var väldigt lugnande och meditativ. hon fick mig känna mig bekväm och omhändertagen. min hud förbättrade genast efter djuprengöringen och jag ska tillbaka om två månader på vanlig ansiktsbehandling. rekommenderar!! Läs mer
  • 2019-09-16

Emma R skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie är den duktigaste hudterapeuten jag varit hos. Hon är professionell och väldigt duktig på det hon gör. Läs mer
  • 2019-09-11

Jan K skrev om Emelie hudterapeut
    Vänligt bemötande. Trevlig , duktig och omtänksam. Läs mer
  • 2019-08-24

Marie-Madeleine W skrev om Emelie hudterapeut
    Jag bokade en djuprengörande ansiktsbehandling. Professionell hudvård och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-07-30

Nikola A skrev om Emelie hudterapeut
    Super bra bemötande. Jag hade kommit försent men det löste Emelie ändå och jag fick min fulla behandling.

Väldigt nöjd med resultatet och ett väldigt proffsigt bemötande. Läs mer
  • kristina s

2019-04-28

kristina s skrev om Emelie hudterapeut
    Hade bokat en probiotic ageless-behandling med Esseprodukter och den var alldeles underbar! Emelie är oerhört duktig och lyhörd så det kändes tryggt att lämna över ansvaret för ansiktet till henne! ☺️
    Bokade på plats in mitt nästa besök i juli inför semestern!
    She’s a keeper! ☺️☺️☺️ Läs mer
  • 2019-04-27

Liselott S skrev om Emelie hudterapeut
    Alltigenom utmärkt. Mycket behaglig upplevelse helt enligt förväntningarna. Bästa ansiktsbehandlingen nånsin’. Läs mer
  • 2019-04-25

Rosalin K skrev om Emelie hudterapeut
    Proffsig och noggrann! Super nöjd kommer besöka fler gånger Läs mer
  • 2019-04-06

Jacob G skrev om Emelie hudterapeut
    Hudanalysen var proffisionell och lärorik. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-04-04

Sia A skrev om Emelie hudterapeut
    Det var underbart med den klassiska ansiktsrengöringen. Mycket bra produkter och behandlingen var bara mmmmm.
    Ryggrengöring var första gången för mig. Mycket skönt och fick också bra tips. 😉 Läs mer
  • 2019-03-23

Sandra M skrev om Emelie hudterapeut
    Jag bokade hudanalys hos Emelie och fick massa goda råd. Besöket kändes väldigt tryggt. Läs mer
  • 2019-03-22

Jessica M skrev om Emelie hudterapeut
    Var på en klassisk ansiktsbehandling och blev väldigt proffsigt bemött i en lugn och avslappnande miljö. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-03-08

Michael C skrev om Emelie hudterapeut
    Jag prövade en ansiktsmask för män.
    Super bra service och exemplarisk kunskap.
    Jag njöt från början till slut👌
    Tog även bort ytliga blodkärl i ansiktet, allt försvann ocu jag är super nöjd!
    Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-03-04

Melina C skrev om Emelie hudterapeut
    Jätterar tjej som gav mig en informativ hudanalys. Läs mer
  • 2018-12-18

Alexandra R skrev om Emelie hudterapeut
    Jag har gjort ansiktsbehandling och lashlift hos Emelie. Supertrevlig och jättemysig salong! Läs mer
  • Patrik E

2018-12-13

Patrik E skrev om Emelie hudterapeut
    Gjorde en djuprengöring! Det jag uppskattade mest var att hon frågade vad jag ville ha ut av behandlingen. Hon lade sedan upp en plan jag kan hålla mig till efteråt. Kan verkligen rekommendera Emelie & hennes hudvård! Läs mer
  • 2018-12-03

Alma R skrev om Emelie hudterapeut
    Gick på en djuprengörande ansiktsbehandling och det var 1,5 h av proffsig och härlig hudvård. Emelie är kunnig och varm! Läs mer
  • 2018-10-09

Jennifer d skrev om Emelie hudterapeut
    Så proffsigt, härligt och med finfint resultat. Hit går jag igen! Läs mer
  • 2018-10-03

Axel S skrev om Emelie hudterapeut
    Jättebra bemötande. Svarar blixtsnabbt på mail om man har frågor efteråt. Genuin, ärligt och proffsigt bemötande. Mycket nöjd! Läs mer
  • Ida B

2018-08-14

Ida B skrev om Emelie hudterapeut
    Jag gjorde en avslappnande ansiktsbehandling med massage och det var helt underbart! Läs mer
  • Daniel R

2018-08-08

Daniel R skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie är duktig och kunnig och hit kommer jag att återkomma. Här blir du trevligt bemött vid dörren. Hon börjar med att fråga vad du har för förväntningar på behandlingen. Sedan berättar hon om vad hon gör och varför. Du blir verkligen omhändertagen på ett mycket professionellt sätt. Behandlingen utformas efter just dina behov och vad du behöver. Avslutningsvis visar hon vilka produkter hon använt och hon berättar vilka produkter som skulle passa just dig, UTAN att du känner att du är tvungen att handla. Läs mer
  • Michelle H

2018-08-08

Michelle H skrev om Emelie hudterapeut
    Superproffsigt och personligt. Kul att hon sparar ens uppgifter för vidare återbesök/behandling! Läs mer
  • 2018-07-04

Kristina L skrev om Emelie hudterapeut
    Ansiktsbehandling

Köpte rengöring för ansikte

Fantastiskt fint bemötande

Hit kommer jag att gå igen! Läs mer
  • Jessica H

2018-05-14

Jessica H skrev om Emelie hudterapeut
    Ansiktsbehandling och produkter. Väldigt bra bemötande och intresserad av dig som kund. Trevligt omhändertagande rakt igenom. Läs mer
  • 2018-05-14

Julia J skrev om Emelie hudterapeut
    Avslappnande ansiktsbehandling av trevlig hudterapeut. Läs mer
  • 2018-05-14

Liv W skrev om Emelie hudterapeut
    Tyckte hon kändes proffsig. Inget att anmärka på! Läs mer
  • Gunvor M

2018-04-25

Gunvor M skrev om Emelie hudterapeut
    Har testat nya produkter från Esse, rekommenderas varmt! Emelie har alltid goda råd och tips. Mycket kunnig och alltid trevligt bemötande! Läs mer
  • Moa J

2018-04-24

Moa J skrev om Emelie hudterapeut
    Jag har varit på flera olika behandlingar hos Emelie. Hon har alltid ett mycket trevligt och personligt bemötande. Ansiktbehandlingen är helt ljuvlig. Bryn och fransfärgningen snabb och perfekt matchning av färgen. Formen på brynen blev precis som jag önskade. Vaxningen av ben, armhålor och bikinilinje var mycket mer skonsam än jag varit med om tidigare. Emelie är extremt påläst och kunnig. Kan inte tänka mig någon bättre! Läs mer
  • 2018-04-19

Sandra K skrev om Emelie hudterapeut
    Trevligt bemötande, kunnig på sitt område, professionell. Läs mer
  • Ewelina P

2018-04-06

Ewelina P skrev om Emelie hudterapeut
    Jättetrevligt bemötande! Varmt rekommenderar:-)) Läs mer
  • 2018-03-20

Ida E skrev om Emelie hudterapeut
    Otroligt duktig, ger svar på tal om allt som rör hudvård!! Hos Emelie kände jag mig välkommen och väl omhändertagen :) mysig atmosfär också! Läs mer
  • 2018-03-19

Linda S skrev om Emelie hudterapeut
    Duktig på sitt yrke! Lugn o behaglig tjej! Läs mer
  • 2018-02-14

Sophie L skrev om Emelie hudterapeut
    Jag hade en jättebra upplevelse hos Emelie, hon var proffsig och duktig. Läs mer
  • 2018-01-24

Johan R skrev om Emelie hudterapeut
    Helhetsupplevelsen av att gå hos Emelie är helt fantastisk. Hon ser en, uppskattar på riktigt att man är där och leverar på topp varje gång.
    Det är en upplevelse som känns väldigt lyxig, och varje gång har jag gått därifrån med ett leende på läpparna.
    Hon är professionell och samtidigt personlig vilket gör att man trivs att vara där.
    Något som jag uppskattar otroligt mycket är också hur påläst hon är. Utifrån resultaten och hur hon besvarar mina frågor så förstår jag att hon kan sin sak.
    Jag rekommenderar henne starkt till alla som vill ha en vacker och välskött hy. Läs mer
  • 2018-01-23

Madeleine skrev om Emelie hudterapeut
    Jättenöjd! Väldigt bra behandling, bra tips och supertrevlig. Jag kommer gärna igen. Läs mer
  • 2017-12-14

Emilie H skrev om Emelie hudterapeut
    Första gången hos en hudterapeut och jag är nöjd med hur besöket var. Hon tog verkligen hand om en och verkade väldigt seriös med det hon gjorde samt service och eventuella frågor. Läs mer
  • 2017-12-14

Pernilla B skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket trevligt och personligt bemötande! Jag gjorde en Rejuiving/ med peeling på ansiktet med bra resultat! Emelie är en mycket kunnig och professionel hudterapeut som med lätthet kan bemöta kundens önskemål av rätt behandling. Rent och frächt i lokalerna. Bokat redan tid för nästa behandling på hennes salong! 😊 Läs mer
  • Lena J

2017-12-12

Lena J skrev om Emelie hudterapeut
    Mjukt och fint trevlig person avslappnad miljö. Tycker om att inte bli påprackad varor. Kommer gärna tillbaka Läs mer
  • 2017-12-12

Ann Ö skrev om Emelie hudterapeut
    Emilie gav mig djuprenröring av ryggen. Hon är proffesionell på alla vis, kunnig, respektfull och miljön motsvarar också detta. Jag går gärna dit igen. Läs mer
  • 2017-11-23

Julia G skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie var väldigt duktig, lugn och informativ under behandlingen och jag var supernöjd när jag gick därifrån.

På tidigare ansiktsbehandlingar har jag upplevt att behandlaren försökt sälja på mig massor av produkter som sedan visat sig inte ens passat min hudtyp.
    Detta upplevde jag inte alls med Emelie, utan hon gav istället generella tips för att förbättra min hud och tipsade om en hudkräm som jag även fick testa under behandlingen.

Huden är helt fantastisk efter mitt besök hos Emelie och efter användning av krämen jag blev rekommenderad. Såhär fin har den inte varit på säkert 10 år! Läs mer
    Emelie J gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte