Alla kategorier Hudvård Stockholms län Stockholm Kungsholmen Emelie hudterapeut

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, 112 27 Stockholm — Visa karta

En liten och gemytlig salong på Kungsholmen.

Jag är SHR-auktoriserad samt Cidesco-certifierad hudterapeut, som tidigare arbetat på både hudvårdsklinik och SPA. Att äntligen få kombinera dessa två sätt att jobba är fantastiskt! Så hos mig väntar både avkoppling och resultat.

Jag har valt att jobba med Kerstin Florians exklusiva hudvårdsprodukter som kombinerar naturliga ingredienser med den främsta teknologin. Inför varje behandling görs en hudanalys för att kunna anpassa behandlingen efter vad just du och din hud behöver.

Hör gärna av dig om du har frågor eller funderingar.

Välkommen till Emelie hudterapeut!
Öppet just nu
Sön: Stängt

Läs vad 47 kunder tycker om Emelie hudterapeut

• Caroline E
    Caroline E skrev om Emelie hudterapeut
    Min upplevelse av Emelie är att hon är flexibel och extremt tillmötesgående. Sätter kunden i fokus, är kunnig och tydlig med vad hon vill. Mysig rum dessutom!
  • Lovisa O
    Lovisa O skrev om Emelie hudterapeut
    Jag är jättenöjd med min upplevelse hos Emelie i torsdags! Under min djuprengörande ansiktsbehandling fick jag många användbara tips och förslag på produkter som ska hjälpa mig mot yttorrhet :) Planerar redan att gå tillbaka!
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Emelie hudterapeut
    Jag bokade en djuprengörande ansiktsbehandling här, den första någonsin. (Har dock erfarenhet av andra skönhetsbehandlingar av liknande karaktär)
    Jag blev mycket fint omhändertagen under de 90 minuter behandlingen varade. Hon gick noga igenom min hud och hjälpte mig med mina "problemonråden" samt gav goda råd om hur jag själv kan ta hand om min hud. Hon var uppmärksam, informativ och mycket kunnig. Bäst av allt var dock känslan av total avslappning efter ett lyxigt besök och idag känns huden helt otroligt fräsch!
    Hit kommer jag, utan tvekan, återvända.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om Emelie hudterapeut
    Tog bort mina "har blivit gammal fläckar på näsan". Helt nöjd med allt.
  • Francesca S
    Francesca S skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket trevligt bemötande. Bra behandling.
  • Ann H
    Ann H skrev om Emelie hudterapeut
    Väldigt trevligt bemötande när man kommer till behandlingen. Behandlingen utfördes på ett proffisionellt sätt, med bra förklaringar om vad som gjordes i dom olika stegen.
  • Sara W
    Sara W skrev om Emelie hudterapeut
    Trevlig, kunnig och bra service. Jag frågade en massa och fick bra svar på mina frågor och funderingar.
  • Sofia Z
    Sofia Z skrev om Emelie hudterapeut
    Ett vänligt, proffsigt och omvårdande bemötande. Jag blev instoppad under ett härligt varmt täcke och fick en ansiktsbehandling med portömning och mask i ett rogivande rum. Emelie var duktig, gav goda råd, försökte inte kränga på mig massa produkter men erbjöd rådgivning och tips kring vad som skulle passa just min hy. En avslappnade, lyxig och grundlig ansiktsbehandling. Jag kommer gärna tillbaka!
  • Arthur L
    Arthur L skrev om Emelie hudterapeut
    Hur bra som helst. Ser fram emot nästa gång.
  • Rebecca V
    Rebecca V skrev om Emelie hudterapeut
    Trevligt besök hos Emelie, fixade mina ögonbryn och blev riktigt nöjd både med färg och form!
  • Magda M
    Magda M skrev om Emelie hudterapeut
    Inte jättenöjd med brynfärg.. trevlig tjej med fin lokal!
    2017-07-26 Emelie J svarar Magda M
    Tråkigt att höra! Blir man inte helt nöjd färgar jag mer än gärna om,
    Mvh Emelie
  • Maria M
    Maria M skrev om Emelie hudterapeut
    Helt fantastiskt tjej som verkligen vet vad hon gör! Proffsig och jättetrevlig.
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Emelie hudterapeut
    Jättebra och kompetent. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Emelie hudterapeut
    Vänligt bemötande och en kunnigt genomförd behandling. Såg och kände en tydlig förbättring av min annars så torra hud.Kommer tillbaka!
  • Monica S
    Monica S skrev om Emelie hudterapeut
    Skön miljö och bra och avslappnande behandling. Det var första gången jag tog en ansiktsbehandling men definitivt inte den sista!.
  • Astrid T
    Astrid T skrev om Emelie hudterapeut
    Engagerat och bra, både bemötande och behandling.
  • Antonia J
    Antonia J skrev om Emelie hudterapeut
    Jättenöjd med både behandling och bemötande.
  • Per E
    Per E skrev om Emelie hudterapeut
    Behandlingen var mycket behaglig och en helt ny upplevelse för mig! Jag är mycket nöjd!
  • Lee W
    Lee W skrev om Emelie hudterapeut
    Professionell, kunnig och trevlig hudterapeut, jag är supernöjd :)
  • Suzanne O
    Suzanne O skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket fint bemötande och en förstklassig behandling! Kommer absolut tillbaka!
  • Tuija O
    Tuija O skrev om Emelie hudterapeut
    Jag fick Rejuvenating ansiktsbehsndling o det var helt underbar!!Direkt när jag kom till salongen kände jag mig välkommen o blev välbemöt fast jag kom 30 min för tidigt. Hon är kunnig i sit yrke, lugn o trevlig . Jag kommer att gå i behandlingar hos henne i fortsättning o rekommendera henne till mina bekanta . Jag har gått regelbundet i ansiktsbehandlingar ca 40 år!!!
  • Pia S
    Pia S skrev om Emelie hudterapeut
    Jättebra koppmassage. Jag kommer tillbaka.
  • Marcus B
    Marcus B skrev om Emelie hudterapeut
    Superbra service. Proffsig och noggrann.
  • Linda H
    Linda H skrev om Emelie hudterapeut
    Jag fick en snabb tid hos Emelie genom sistaminutentider.se. Superbra då jag har ett mycket flexibelt jobb. Jag är nöjd med behandlingen vaxning. Emelie var nogrann och trevlig. Dit går jag gärna fler gånger.
    / Linda
  • Åsa B
    Åsa B skrev om Emelie hudterapeut
    Jättefint bemötande, skön och bra behandling. Mycket nöjd rakt igenom!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Emelie hudterapeut
    Proffsig och trevlig ! Gav ett varmt välkomnande och hade ett trevligt samtal!
  • Petra G
    Petra G skrev om Emelie hudterapeut
    Vid mina besök hos Emelie Hudterapeut så har jag upplevt en proffsig attityd, kompetens och samtidigt ett väldigt behagligt sätt av Emelie att förhålla sig till mig som kund. Jag känner mig lugn, trygg och väl omhändertagen. Själva behandlingen känns "nydanande" och mycket välgörande. Jag kommer definitivt besöka henne igen och kan varmt rekommendera andra att göra detsamma.
  • Erika B
    Erika B skrev om Emelie hudterapeut
    Supernöjd! Behaglig, tillmötesgående och lyhörd.
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Emelie hudterapeut
    Trevlig och proffsig! Rekommenderas!
  • Christina V
    Christina V skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie är den bästa hudterapeut jag besökt! Rekommenderas varmt!
  • Lena C
    Lena C skrev om Emelie hudterapeut
    Härligt lyxigt o välgörande. 😋👍
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Emelie hudterapeut
    Färgade bryn o fransar och blev väldigt nöjd. Har bokat in en ansiktsbehandling på samma ställe!
  • Inger A
    Inger A skrev om Emelie hudterapeut
    Avslappnad miljö
    Gav konkreta tips på vad som passar ens hud
    Professionellt och tryggt
  • Pia S
    Pia S skrev om Emelie hudterapeut
    Personlig servicentrum i harmonisk miljö. Går gärna tillbaka.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Emelie hudterapeut
    Så trevligt och härligt omhändertagande och besök!
  • Emel A
    Emel A skrev om Emelie hudterapeut
    Noggrann. Trevligt bemötande. Lugn atmosfär. Jag var mycket nöjd med Emelies "Relax Ansiktsbehandling".
  • Eva B
    Eva B skrev om Emelie hudterapeut
    Proffsig, varm, trevlig. En härlig salong jag kände mig välkommen i
  • Eva E
    Eva E skrev om Emelie hudterapeut
    Hittills har jag bara varit på två behandlingar. Jag nappade på ett annonserbjudande om en 20-procentigt rabatterad Body Firming Detox-behandling. Jag kände mig så väl omhändertagen och nöjd att jag genast beställde en ansiktsbehandling några dagar senare. Nu har jag till nästa tillfälle beställt både en kropps- och en ansiktsbehandling. Emelie har varit väldigt bra på att dels förklara vad hon tänker göra och även att svara på alla mina frågor.
  • Elin A
    Elin A skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket noggrann snabb och trevlig! Gjorde frans- och brynfärgning
  • Yvonne H
    Yvonne H skrev om Emelie hudterapeut
    Mycket trevligt bemötande. Jag fixade mina ögonbryn och fransar och blev nöjd. Kommer att boka in en ansiktsbehandling inom en snar framtid.
  • Niklas F
    Niklas F skrev om Emelie hudterapeut
    Jag tog halvmassage som var mycket bra, kunnig gav mig en del bra tips mot min stelhet som hjälpte.
  • Anna J
    Anna J skrev om Emelie hudterapeut
    Jag är mycket nöjd efter mina besök hos Emelie. Hon finner sin väg till kunden och gör hennes arbete professionellt med respekt och omsorg.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Emelie hudterapeut
    Jättefint bemötande. Och väldigt nöjd med behandlingen.
  • Pamela L
    Pamela L skrev om Emelie hudterapeut
    Emelie är superduktig! Behandlingarna är toppen!
  • Rebecca S
    Rebecca S skrev om Emelie hudterapeut
    Väldigt medveten och trevlig hudterapeut! Anpassar behandlingen precis efter mig och jag är jättenöjd. 5 stjärnor ifrån en supernöjd kund!!
  • Sussie A
    Sussie A skrev om Emelie hudterapeut
    Trevligt bemötande. Rent o snyggt. Kände mig väl omhändertagen.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Emelie hudterapeut
    Enkel bokning via nätet, bra bemötande och mycket bra behandling.

Kungsholmsgatan 40, 112 27 Stockholm