Ansiktsbehandling i Stockholm

46 rekommenderade ansiktsbehandlare i Stockholm

Östermalm, Kungsholmen, Södermalm eller Norrmalm? I Stockholms innerstad finns det många olika kliniker som erbjuder ansiktsbehandlingar. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella klinikerna för ansiktsbehandling just nu. Du kan dessutom läsa om tidigare kunders unika erfarenheter samt ta del av olika klinikers helhetsomdömen. Vi hoppas att du ska få en ansiktsbehandling du blir nöjd med. Lycka till!

Innan du ska genomföra en ansiktsbehandling finns det några saker du ska tänka på, här ska vi försöka guida dig till det viktigaste att tänka på inför en ansiktsbehandling.

Läs mer »

Grooming.se

1,369 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Joakim L
    Joakim L: Snabb leverans, allt fungerade som förväntat

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Anette R
    Anette R: Proffesionellt bemötande Kunnighet och skicklighet Toppen resultat

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Märta R
    Märta R: Mkt bra trevlig och kunnig personal samt fantastiskt bra och effektiva produkter!!

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Annica A
    Annica A: Jättebra salong! Rent, proffsigt och trevligt!

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Katarzyna G
    Katarzyna G: Jätte trevliga tjejen som jobba dar. Jätte misikt och lugn. Jag skulle få rekommendera till alla,bra pris redan från ...

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Sara P
    Sara P: Trevligt bemötande, tar sig tid för sina kunder.

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Erdal
    Erdal: Mycket vänlig personal och jag blev mycket nöjd över behandlingen jag valde.

Entouch

Birger Jarlsgatan 39, Stockholm
    Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Anne-charlotte K
    Anne-charlotte K: Alltid lika professionella. Fantastiskt trevliga i en lugn och härlig miljö!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Mejsa J
    Mejsa J: Väldigt professionell och trevlig, ger bra o h värdefull information. Fick jätte fin resultat och ska snart boka en.ny t...

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Anders E
    Anders E: Fick hjälp för mina gamla acneärr av Sheri, som är väldigt pedagogisk och erfaren. Är väldigt nöjd och rekommenderar and...

Emelie hudterapeut

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
    Välkommen till Emelie hudterapeut!
    Caroline E
    Caroline E: Min upplevelse av Emelie är att hon är flexibel och extremt tillmötesgående. Sätter kunden i fokus, är kunnig och tydlig...

Ah Clinic

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Jennifer E
    Jennifer E: Fin lokal och trevligt bemötande, samt kunnig personal.

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa.
    Sara P
    Sara P: Välkomnande och professionellt bemötande. Bra produkter.

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Jelena L
    Jelena L: Jag är SÅ nöjd, Daniella är supertrevlig & hjälpsam men framför allt DUKTIG! Kommer definitivt att komma tillbaka, rekom...

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Tina A
    Tina A: Jag har gått hos många massageterapeuter men Liza Grapes händer, behandling slår allt. Hon hittar alla mina knutor i ryg...

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Raija Z
    Raija Z: Bra kundvård. God service . Stor variation av behandlingar

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Maddalena M
    Maddalena M: It was fine but these annoying and too frequent questionnaires with rules on how much I should write or not write are EX...

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Plamenka B
    Plamenka B: Hade många och stubbiga hårstrån på överläppen och visste inte hur jag kan bli av med det. En vännina rekommenderade Div...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Andreas B
    Andreas B: Bra och trevlig personal. Snabba och utför det man beställt.!!!!!!!!!!

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    R L
    R L: Elsa är toppen både som hudterapeut och person. Det är ett nöje att gå till henne.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Salong Natticole

Scheelegatan 18, Stockholm
    Alexandra Ö
    Alexandra Ö: Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :)
Sida:   1 2   Nästa ›
Rinkeby-Kista  (1 st)
Bromma  (1 st)
Skärholmen  (1 st)

Ansiktsbehandling i Stockholm

Det första som kan vara bra att tänka på inför en ansiktsbehandling är vilket resultat du strävar efter. Därefter kan du tillsammans med din rådgivare på kliniken bestämma vilken behandling som passar dina behov. Kom ihåg att allergier eller medicinering kan påverka dina valmöjligheter för behandlingsmetod.

Ett viktigt beslut att ta ställning till om du ska göra ett kosmetiskt ingrepp är ditt val av klinik. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade klinikerna just nu, du kan även ta del av andra kunders tidigare erfarenheter från olika kliniker.

Var noga med att ingreppet utförs av en legitimerad läkare eller sjuksköterska. Ta heller inga onödiga risker genom att låta priset avgöra om du ska ta behandlingen eller inte.

Kom ihåg att ha en öppen och ärlig dialog med din läkare då de vanligaste orsakerna till missnöje bottnar i att behandlaren och patienten inte har förstått varandra helt innan ingreppet utförs.

Vi hoppas att den här texten hjälp dig och att du blir nöjd med din ansiktsbehandling. Lycka till önskar Reco.se!