Ansiktsbehandling i Stockholm

54 rekommenderade ansiktsbehandlare i Stockholm kommun

Östermalm, Kungsholmen, Södermalm eller Norrmalm? I Stockholms innerstad finns det många olika kliniker som erbjuder ansiktsbehandlingar. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella klinikerna för ansiktsbehandling just nu. Du kan dessutom läsa om tidigare kunders unika erfarenheter samt ta del av olika klinikers helhetsomdömen. Vi hoppas att du ska få en ansiktsbehandling du blir nöjd med. Lycka till!

Innan du ska genomföra en ansiktsbehandling finns det några saker du ska tänka på, här ska vi försöka guida dig till det viktigaste att tänka på inför en ansiktsbehandling.

Läs mer »
  • Grooming.se

1,576 omdömen
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Tom K
    Tom K: Sjukt snabb leverans Snabbt återkoppling på mail Bra och prisvärt startat
  • Ah Clinic

Dr. Nybacka är specialiserad kirurg inom estetik och erbjuder en rad skönhetsbehandlingar här på Ah Clinic i Sollentuna. Välkommen!
    Elin K
    Elin K: Jag gick dit för att fylla mina läppar med stylage, vilket jag aldrig gjort förut så jag var ganska nervös. När jag klev...
  • Entouch

Välkommen till vår lugna och privata klinik! Vi erbjuder effektiv hudvård som ger dig ett piggare och mjukare utseende.
    Susanna S
    Susanna S: Mycket duktiga men något dyra jämfört med andra på marknaden.
  • Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Josefine W
    Josefine W: Fantastiskt! Har gått dit flertal gånger för olika typer av behandlingar (t.ex idag) och det är så bra service, från ALL...
  • Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Elin N
    Elin N: Mycket kompetent gäng och härlig stämning, man vill komma tillbaka. Har fått rådgivning om allt från hudkrämer till smin...
  • Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Zorica L
    Zorica L: Jättetrevligt bemötande på Salong Tigerfeldt med bra och nyttig information. Dessutom den bästa spraytan jag någonsin ...
  • Hudsalongen

Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Emily H
    Emily H: Tyckte bemötandet var kanon. Och plus i kanten att det fanns lediga tider utanför jobbtider. Jag gjorde en ansiktsbehand...
  • Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Anna M
    Anna M: Blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt.
  • Varmt välkommen till hudvård anpassad efter dina önskemål och din huds behov. Resultatinriktade behandlingar med lyxig spakänsla.
    Ida B
    Ida B: Jag gjorde en avslappnande ansiktsbehandling med massage och det var helt underbart!
  • Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Emma S
    Emma S: Fantastiskt bra på alla sätt och vis! Maria är väldigt kunnig och duktig på det hon gör så man ser verkligen resultat av...
  • För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Christina H
    Christina H: Trevlig personal, flexibla och jag redan från första besöket kunde känna mig i trygga händer.
  • Välkomna till min salong!
    Kicki
    Kicki: Mycket proffsig och dessutom supertrevlig!
  • Välkommen till en salong med Hud i Fokus! Här får du bara det bästa för just din hud.
    Annika D
    Annika D: Mycket bra! Lite högt pris jämfört med andra, men klart bättre än genomsnittet, Jag går härna dit igen.
  • Välkommen till Ellies hudvårdssalong för en professionell och omsorgsfull hudvård!
    Isabelle E
    Isabelle E: Bästa salongen enligt mig och skulle inte välja nått annat
  • Sanne W
    Sanne W: Superduktig tjej som verkligen kan sin grej! ❤️
  • Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa.
    Martina W
    Martina W: Väldigt gullig och bra service
  • Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Karolina
    Karolina: Jättebra bemötande och supernöjd med resultatet, kommer absolut att få tillbaka! :)
  • Trixie L
    Trixie L: Bästa salongen, bästa teamet. Fantastiska behandlingar i så fin miljö. Att gå till Skin Agency är som att vara på semest...
  • Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan
  • Alexandra C
    Alexandra C: Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättr...
  • Klinik Divage

Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Marie B
    Marie B: Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund ho...
  • Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.
  • Lotta V
    Lotta V: Suverän service!!! Går alltid därifrån med en upprymd känsla av vardagslyx och välmående kropp och sinne👍🏻
  • Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...
  • Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.
Visa sida:
Rinkeby-Kista  (1 st)
Skärholmen  (1 st)
Bromma  (1 st)

Ansiktsbehandling i Stockholm

Det första som kan vara bra att tänka på inför en ansiktsbehandling är vilket resultat du strävar efter. Därefter kan du tillsammans med din rådgivare på kliniken bestämma vilken behandling som passar dina behov. Kom ihåg att allergier eller medicinering kan påverka dina valmöjligheter för behandlingsmetod.

Ett viktigt beslut att ta ställning till om du ska göra ett kosmetiskt ingrepp är ditt val av klinik. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade klinikerna just nu, du kan även ta del av andra kunders tidigare erfarenheter från olika kliniker.

Var noga med att ingreppet utförs av en legitimerad läkare eller sjuksköterska. Ta heller inga onödiga risker genom att låta priset avgöra om du ska ta behandlingen eller inte.

Kom ihåg att ha en öppen och ärlig dialog med din läkare då de vanligaste orsakerna till missnöje bottnar i att behandlaren och patienten inte har förstått varandra helt innan ingreppet utförs.

Vi hoppas att den här texten hjälp dig och att du blir nöjd med din ansiktsbehandling. Lycka till önskar Reco.se!