Ansiktsbehandling i Stockholm

35 rekommenderade ansiktsbehandlare i Stockholm

Östermalm, Kungsholmen, Södermalm eller Norrmalm? I Stockholms innerstad finns det många olika kliniker som erbjuder ansiktsbehandlingar. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella klinikerna för ansiktsbehandling just nu. Du kan dessutom läsa om tidigare kunders unika erfarenheter samt ta del av olika klinikers helhetsomdömen. Vi hoppas att du ska få en ansiktsbehandling du blir nöjd med. Lycka till!

Innan du ska genomföra en ansiktsbehandling finns det några saker du ska tänka på, här ska vi försöka guida dig till det viktigaste att tänka på inför en ansiktsbehandling.

Läs mer »

Grooming.se

1,220 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    Anna H
    Anna H: Snabb leverans av present till min bror!

Total Hälsa

Strindbergsgatan 56, Stockholm
    Hudvård som ger resultat! Vi på Total Hälsa vill att du ska kunna känna dig precis så vacker som du är och vi kan hjälpa din hud på traven med en rad olika behandlingar. Skäm bort dig själv och boka e...
    Sara P
    Sara P: Trevligt ställe och bra bemötande

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Malin T
    Malin T: Professionella och personlig personal. Bra kampanjer liksom bra produkter. Jag har blivit en permanent kund!

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Välkomna till oss på Skin Agency, vi erbjuder allt från avancerad hudvård till estetiska behandlingar i form av exempelvis injektionsbehandlingar eller permanent fransförlängning.
    Hannah N
    Hannah N: Otrolig personal, smarta, vackra och inspirerande. Min hy är så mycket bättre tack vare Elita!!

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Anna-maria T
    Anna-maria T: Prisvärt och professionellt. Bra behandlingar av kunniga och trevliga elever.

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Välkomna till Irradia Kliniken!
    Annika K
    Annika K: Fint bemötande, fräscha lokaler. Proffsigt. Rekomenderas varmt!

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Josephine R
    Josephine R: Maria är jättrduktig och trevlig, alltid supernöjd!!

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Elisabeth A
    Elisabeth A: Fått utomordentlig service och intressant samtal med utövaren. Skulle vilja gå oftare men ekonomin tillåter ej det dess...

Renew Skin Clinic

Odengatan 23, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Samira S
    Samira S: Riktigt bra och jag är supernöjd med resultatet!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Karin L
    Karin L: Trevlig, generös, gott bemötande!

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar för både kropp och själ
    Rebecka W
    Rebecka W: Är jättenöjd med mitt besök och kommer helt klart komma tillbaka många gånger!!

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Hudsalongen

Regeringsgatan 80, Stockholm
    Hudvård och skönhetsbehandlingar på Regeringsgatan i Stockholm. Alla produkter vi använder finns också till försäljning! Välkommen!
    Lena J
    Lena J: Trevligt bemötande och kompetent personal

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling!
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Regelbunden massage på arbetsplatsen ger mer välmående och effektivare personal. Att anlita Hälsofrid innebär att en massageterapeut regelbundet kommer till er arbetsplats. Behandlingarna kan variera ...
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Kom in och ta en paus från vardagen.
    Lovisa L
    Lovisa L: Underbart ställe! Trevlig och varmt bemötande från personalen. Jag kommer rekommendera detta ställe till alla mina vän...

Salong Natticole

Scheelegatan 18, Stockholm
    Alexandra Ö
    Alexandra Ö: Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :)

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandlingar. Välkommen!
    Marie B
    Marie B: Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund ho...

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Ingrid J
    Ingrid J: Trevlig salong, duktig personal och bra läge.

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    R L
    R L: Elsa är toppen både som hudterapeut och person. Det är ett nöje att gå till henne.

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Fillersweden / 2perfect

Nybrogatan 72, Stockholm
    Låt en legitimerad sjuksköterska och certifierad hudterapeut hjälpa dig till ett vackrare du!
    Susanne H
    Susanne H: Så duktig och underbart resultat både på mina läppar och tear trough 🙏😘🌟
Sida:   1 2   Nästa ›
Områden i Stockholm
Norrmalm  (10 st)
Kungsholmen  (9 st)
Östermalm  (8 st)
Södermalm  (7 st)
Bromma  (1 st)

Ansiktsbehandling i Stockholm

Det första som kan vara bra att tänka på inför en ansiktsbehandling är vilket resultat du strävar efter. Därefter kan du tillsammans med din rådgivare på kliniken bestämma vilken behandling som passar dina behov. Kom ihåg att allergier eller medicinering kan påverka dina valmöjligheter för behandlingsmetod.

Ett viktigt beslut att ta ställning till om du ska göra ett kosmetiskt ingrepp är ditt val av klinik. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade klinikerna just nu, du kan även ta del av andra kunders tidigare erfarenheter från olika kliniker.

Var noga med att ingreppet utförs av en legitimerad läkare eller sjuksköterska. Ta heller inga onödiga risker genom att låta priset avgöra om du ska ta behandlingen eller inte.

Kom ihåg att ha en öppen och ärlig dialog med din läkare då de vanligaste orsakerna till missnöje bottnar i att behandlaren och patienten inte har förstått varandra helt innan ingreppet utförs.

Vi hoppas att den här texten hjälp dig och att du blir nöjd med din ansiktsbehandling. Lycka till önskar Reco.se!