Ansiktsbehandling i Stockholm

31 rekommenderade ansiktsbehandlare i Stockholm

Östermalm, Kungsholmen, Södermalm eller Norrmalm? I Stockholms innerstad finns det många olika kliniker som erbjuder ansiktsbehandlingar. På Reco.se listar vi de bäst rekommenderade och mest aktuella klinikerna för ansiktsbehandling just nu. Du kan dessutom läsa om tidigare kunders unika erfarenheter samt ta del av olika klinikers helhetsomdömen. Vi hoppas att du ska få en ansiktsbehandling du blir nöjd med. Lycka till!

Innan du ska genomföra en ansiktsbehandling finns det några saker du ska tänka på, här ska vi försöka guida dig till det viktigaste att tänka på inför en ansiktsbehandling.

Läs mer »

Grooming.se

1,118 recos
    Ranhammarsvägen 20A, Bromma
    Hudvård, hår och skönhet för män!
    sarah h
    sarah h: Väldigt nöjd! Snabb leverans direkt hen till dörren. Kan inte bli bättre!

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Varmt välkomna till Face Up Hudvård på Arsenalgatan!
    Martina Ö
    Martina Ö: Trevligt bemötande, bra massage, centralt läge!

Beauty & Medical Team

Kungsgatan 79, Stockholm
    Vi skräddarsyr behandlingen för att ge dig bästa möjliga förutsättningar. Tillsammans tar vi fram din skönhet! Kom gärna förbi oss på vår centrala adress: Kungsgatan 79!
    Eva S
    Eva S: mycket trevligt bemötande. köpte en del ansiktsprodukter

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm
    Boka gärna en tid!
    Lena A
    Lena A: Alltid väldigt nöjd. Proffsiga

Skin Agency

Riddargatan 20, Stockholm
    Välkomna till oss på Skin Agency, vi erbjuder allt från avancerad hudvård till estetiska behandlingar i form av exempelvis injektionsbehandlingar eller permanent fransförlängning.
    Alexandra V
    Alexandra V: Supertrevlig personal, väldigt proffesionellt! Nöjd med mitt besök på alla sätt.

Irradia Kliniken

Porjusvägen 19-21, Stockholm
    Välkomna till Irradia Kliniken!
    Anette T
    Anette T: Proffesionellt bemötande och utförd laserbehandling i fräscha lokaler.

Ung för Evigt

Flemmingatan 99, Stockholm
    För oss är det av yttersta vikt att få arbeta med de absoluta bästa produkterna på marknaden. Välkomna!
    Sibylla G
    Sibylla G: Botox i pannan. Fick utan kostnad påfyllning vi återbesöket, eftersom full effekt inte nåtts.

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Varmt välkomna!
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Karin L
    Karin L: Trevlig, generös, gott bemötande!

Perfect Skin Care

Wargentinsgatan 7, Stockholm
    Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen!
    Caroline B
    Caroline B: Jättebra! Professionella! Bra terapeuter som är kunniga och gav bra rådgivning kring ens hud. Jag var på ansiktsbehandli...

Studio Paus

GREVGATAN 47, Stockholm
    Kom in till Studio Paus och unna dig en lyxig behandling!
    Carola A
    Carola A: Hej, har varit några gånger och vaxat benen och det är alltid trevligt och mysigt bemätande.

Renew Skin Clinic

Östermalmsgatan 82, Stockholm
    Vi har lång erfarenhet inom medicinsk och estetisk hudvård.
    Mikaela S
    Mikaela S: Trevlig personal med stor kunskap inom området. Var jätte nöjd när jag gick därifrån efter att ha fixat mina läppar. Try...

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar för både kropp och själ
    Sanna C
    Sanna C: Superbra ställe där man känner dig riktigt omhändertagen.

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Regelbunden massage på arbetsplatsen ger mer välmående och effektivare personal. Att anlita Hälsofrid innebär att en massageterapeut regelbundet kommer till er arbetsplats. Behandlingarna kan variera ...
    Angelica A
    Angelica A: Frida Heilert var toppen, bästa!

Salong Natticole

Scheelegatan 18, Stockholm
    Alexandra Ö
    Alexandra Ö: Här blir man alltid väl ompysslad. Bästa salongen :)

Sthlms Hud & Spasalong

Pipersgatan 7, Stockholm
    Kom in och ta en paus från vardagen.
    Monica G
    Monica G: Bemötande: Mycket bra Tjänster: Alcaline wash och diatermi Förväntansuppfyllnad: Över förväntan

Salong Stockholm SPA & Skönhetsvård

Kungsholmstorg 6, Stockholm
    Lizbeth L
    Lizbeth L: Har gått hos dem sedan flera år och alltid varit lika nöjd både med bemötande, infriande av förväntningar samt deras pro...

En Härlig Salong i Stockholm

Fleminggatan 58, Stockholm
    Ingrid J
    Ingrid J: Trevlig salong, duktig personal och bra läge.

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    R L
    R L: Elsa är toppen både som hudterapeut och person. Det är ett nöje att gå till henne.

Klinik Divage

Torsgatan 43, Stockholm
    Marie B
    Marie B: Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund ho...

FiveBeauty

Magnus Ladulåsgatan 33, Stockholm
    Sara N
    Sara N: Jätte duktig fransstylist som lyssnar på dig och utför ett profesionellt och välskött jobb till rimliga priser och med t...

Miss Niss

Hornsgatan 158, Stockholm
    Annika F
    Annika F: Jag är oerhört nöjd med Shala på Miss Niss. Hon som person är så varm och go och får en att känna sig väldigt avslappn...

Madame Beauté

Renstiernas Gata 14, Stockholm
    Heli T
    Heli T: Toppenfin salong och hög klass på behandlingarna. Rekommenderas varmt

Alessandro & Co

Lugnets Allé 69, Stockholm
    Eva L
    Eva L: Allt är väldigt proffsigt. Snygg och hygienisk lokal, väldigt bra bemötande, bra produkter och till sist proffesionell b...
Sida:   1 2   Nästa ›
Områden i Stockholm
Kungsholmen  (9 st)
Norrmalm  (7 st)
Södermalm  (7 st)
Östermalm  (6 st)
Bromma  (1 st)

Ansiktsbehandling i Stockholm

Det första som kan vara bra att tänka på inför en ansiktsbehandling är vilket resultat du strävar efter. Därefter kan du tillsammans med din rådgivare på kliniken bestämma vilken behandling som passar dina behov. Kom ihåg att allergier eller medicinering kan påverka dina valmöjligheter för behandlingsmetod.

Ett viktigt beslut att ta ställning till om du ska göra ett kosmetiskt ingrepp är ditt val av klinik. Här på Reco.se listar vi de bäst rekommenderade klinikerna just nu, du kan även ta del av andra kunders tidigare erfarenheter från olika kliniker.

Var noga med att ingreppet utförs av en legitimerad läkare eller sjuksköterska. Ta heller inga onödiga risker genom att låta priset avgöra om du ska ta behandlingen eller inte.

Kom ihåg att ha en öppen och ärlig dialog med din läkare då de vanligaste orsakerna till missnöje bottnar i att behandlaren och patienten inte har förstått varandra helt innan ingreppet utförs.

Vi hoppas att den här texten hjälp dig och att du blir nöjd med din ansiktsbehandling. Lycka till önskar Reco.se!