Odenplans Skönhetscenter

Odenplans Skönhetscenter

Ring 08-31 59 09 www.odenplansskonhetscenter.se

Välkommen till oss på Odenplans Skönhetscenter! Här i salongens lugna och harmoniska miljö strävar vi alltid efter att ge dig förstklassiga skönhetsbehandlingar. Hos oss jobbar vi med naglar, makeup, smink, hårborttagning, sminkkurser, hudvård, IPL-behandling, tatueringsborttagning, fransförlängning och yumilashes. Vi är diplomerade...

161 omdömen om Odenplans Skönhetscenter

MARIA G
Skrev om Odenplans Skönhetscenter

Tack Hanna för en fantastisk behandling! Jag kommer aldrig byta hudterapeut igen! ❤️

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Robert Carl Bengt S
Skrev om Odenplans Skönhetscenter

Hanna var både proffsig och super trevlig. Fick verkligen en bra upplevelse och kan varmt rekommendera.

Sanna K
Skrev om Odenplans Skönhetscenter

Har fått mycket effektiv och behaglig djupvågsbehandling av bästa Mirell Hampusson.

Emelie hudterapeut
4.9/5 i betyg av 131 omdömen 4.9 av 131 omdömen

Hennes ansiktsmassage till ansiktsbehandlingen är helt magisk.

eva r
Skrev om Odenplans Skönhetscenter

Gel naglar Mycket bra bemötande och trevlig upplevelse. Elin är toppen. Enligt förväntan Trevligt att bli erbjuden kaffe

sabina w
Skrev om Odenplans Skönhetscenter

Har gjort gelnaglar flera gånger på denna salong. Mycket nöjd med naglar som sitter länge och är superfina!

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen

britt m
Skrev om Odenplans Skönhetscenter

Nagelförstärkning för mina svaga naglar efter cellgiftsbehandling - mycket bra bemötande och förståelse för att jag inte vill ha långa naglar utan vanliga korta ”kontorsnaglar”- dessutom har dom hållit över en vecka vilket inte har funkat hos andra studios förut, toppen med andra ord 👏

amanda t

Perfekta naglar! Alltid lika glad och trevlig

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
sara s

Elin är kunnig och mån om att det blir bra. Det finns ett brett utbud av färger och mina naglar har aldrig sett så fina ut!

ulrika f

Gellack naglar Helt perfekt bemötande - ”familjärt” Förväntningar stora - levdes upp :-) Tycker om det lilla ”stället” man känner att de som jobbar här gör det för att se vill - lugnt personligt på lagom nivå !

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

Anna B

Gjorde gelnaglar i faded frensh hos Elin och blev så nöjd! Elin var väldigt noggrann och naglarna blev tunnare och snyggare än några jag har haft tidigare!

maja m

Jag gjorde mina gelé-naglar hos Elin. Naglarna höll sig fina länge. Mycket trevligt bemötande, hon är professionell och noggrann.

Klinik Divage
4.8/5 i betyg av 64 omdömen 4.8 av 64 omdömen
Badge2016

Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d

carina m

Otroligt fina och hållbara naglar. Mycket bra bemötande, Elin är fantastiskt trevlig.

Anette H

Fixade naglarna med gellack hos Elin. Elin är professionell snabb och trevlig! Enkelt att boka tid och mysig fin lokal. Kan verkligen rekommendera Elin!

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Maria G

Snabb och bra tillvägagångssätt för nytt set av gelnaglar. Tog en timme ink. bortslipning av gammalt gel.

Lena A

Nagelförlängning. Positivt överraskad. Kändes helt seriöst och Elin mycket proffsig och kunnig. Naglarna är lika fina efter två veckor! Jag har bokat ett återbesök för jag blev så nöjd med allt.

Mari L

Bra bemötande, trevlig miljö och vackert målade naglar.

Penny M

Väldigt nöjd med naglarna och besöket. Kommer tillbaka!🌟

Marianne W

Superproffs på Shellack. Mina naglar var snygga i en evighet. Kommer bli stammis 👍

Eva F

Nagelförlängning! Supersnygga naglar! Otroligt trevligt bemötande! Bästa salongen i storstan!! Tjejerna som jobbar där är superproffsiga!

Yvonne B

Har gått på en annan salong i flera år och fått naglar gjorda, men var tvungen att hitta någon annan då den upphörde. Jag blev jättenöjd med Elins bemötande och utförande. Hon var jättenoga! Visste ingenting om henne så det var en chansning. Jag kommer att fortsätta göra mina naglar hos Elin.

Anna N

Trevligt och professionellt bemötande!

Debora H

Proffsig trevlig och snabbt! Rekommanderas!

Ida S
Skrev om Odenplans Skönhetscenter

Riktigt usel service. Hade en tid bokad kl 11 som Gabriella försov sig till. Jag hade åkt långt för att jag hade höga förväntningar. Tyvärr så fick jag åka hem utan fransar och ingen kompensation eller erbjudande om att lösa en ny tid. Stor besvikelse och ett riktigt dåligt bemötande av Gabriella!

Svar från Odenplans Skönhetscenter

Hej, Återigen är vi verkligen hemskt ledsna för att Gabriella inte var här till din tid, vi förstår din besvikelse över det. Eftersom vi från salongen inte fick tag på henne förrän du lämnat salongen hade vi ingen tid att erbjuda, då vi inte visste anledningen till hennes frånvaro. Självklart kommer du få en kompensation för detta som du blev lovad. Vi kommer göra allt för att lösa det under dagen med Gabriella så hör vi av oss till dig senast imorgon. Mvh Elin Odenplans Skönhetscenter

Kamilla R
Skrev om Odenplans Skönhetscenter

Inte alls så bra som jag trodde nagelterapeuten skulle vara. Kunde inte tippa naglar utan enbart bygga med mallar. Gjorda i fredags nageln rök av i söndags. Ojämna i formen från sidan. Fina naglar på bilder men inte av den kvaliteten i verkligheten. Mycket trevliga och fint ställe.

Svar från Odenplans Skönhetscenter

Vad tråkigt att du blev missnöjd med mitt jobb. Jag kan självklart förlänga med tippar men har som så många andra valt bort den metoden eftersom mallar i regel och efter egen erfarenhet sitter bättre (det står även när man bokar förlängning hos mig). Sen kan man såklart aldrig garantera något när man gör så pass långa naglar som du har då det är utanför rekommendationen för vad som ska hålla bäst. Om formen var dålig på dem är jag jätteledsen för det! Försöker vara noga med att både jag och kunden ska få godkänna formen...

Anna M

Blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt.

Josefine B

Jag besökte Elin för att göra gelenaglar och jag blev välkomnad och väl bemött. Under hela besöket var hon väldigt trevlig och professionell. Jag upplevde bra service och hög kvalitet på jobbet som utfärdades. Mina förväntningar var att få ett fint set naglar med lång hållbarhet och det fick jag verkligen. Salongen kommer att rekommenderas till mina vänner och bekanta och jag kommer absolut komma tillbaka på fler behandlingar. Stort tack för ett fantastiskt bra jobb! 5/5 guldstjärnor

Elise S

Trevlig, duktig, noggrann, kom med bra tips. Jag gjorde akrylnaglar.

Svar från Elin Nordqvist

Tack snälla :D men de va gelnaglar du gjorde :)

Tinnie E

Jätteduktig proffsig o trevlig tjej!!

Susanne E

Proffesionell och trevlig, väldigt prisvärt.

Cornelia H

Gjorde yumi lashes behandling för första gången hos Veronica. Supernöjd med resultatet och det har hållt jättebra!

Sengul E

Hej jag blev jätte nöjd med min Fransböjning första gången men andra gången blev det inte lika bra .

Svar från Veronica Stengård

Hej Sengul! Vad tråkigt att det inte blev lika bra andra gången, på vilket sätt blev det skillnad? Du får gärna ringa mig på 0763-100076! Mvh Veronica

Anette G

Utmärkt behandling o kompetent personal

Kawthar S

Underbart bemötande av arbetande. Tycker att resultat visas av behandlingen och rekommenderar verkligen Veronica till andra som är intresserade av IPL då hon är lugn, trevlig och professionell.

Anne L

Elin är proffsig och snabb. Bra bokninssystem på hemsidan.

Anna L

Jag är supernöjd och rekommenderar varmt Veronica! Jag har fått hjälp med fransförlängning samt borttagning av min tatuering, Tack Veronica!

Ellinor B

Mycket bra. Informerande och kunnig.

Karin B

Hos Veronica är du som kund i goda händer. Hon är kunnig, lyhörd och har ett öga för det perfekta naturliga resultatet. Jag har gjort många olika behandlingar hos Veronica och jag har alltid varit nöjd.

Cissi S

Otroligt proffsig bemötande. Så nöjd även med resultatet av behandlingen!

Malin S

Väldigt proffsigt och fint bemötande. Alltid supernöjd med resultatet, rekommenderas varmt!

Åsa L

Hon är oerhört lyhörd på hur du som kund vill ha det. Noggrann och mycket proffsig!

Antoinette Y

Jag rekomendera Elin Nordgvist på Odenplans skönhetscentrt. Bra bemötande, utmärkt jobb,dotar så gott och avslapning. Tack Elin. Mycket njöd

Sandra D

Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt .

Mia P

Varmt bemötande. Proffsigt omhändertagande och kände mig i centrum . Det blev fint resultat - mycketnöjd!. Jag kommer snart tillbaka ☺️

Cecilia H

Trevligt och effektivt. Flexibel service. Tog hänsyn till kunden.

Jessica G

Riktigt bra bemötande och bra resultat av min keratinlashlift!

Malin V

Ganska trist lokal men trivsam stämning och bra personal.

Catrine H

Trevligt bemötande och proffsig behandling! Jag är supernöjd!

Antonia L

Alltid glad och service minded Professionell

Annie L

Veronica är otroligt kompetent, nogrann och trevlig. Jag som kund blir alltid bemött på ett professionellt och varmt sätt. Hon är fantastiskt duktig på att göra fransar och bryn. Jag har tipsat om Veronica till en mängd vänner då jag är så nöjd.

Jeanette P

Har alltid fått ett mycket bra bemötande av Veronica och alltid varit nöjd med mina fransar, trevlig och professionell :)