Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Odenplans Skönhetscenter

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Odenplans Skönhetscenter!

Här i salongens lugna och harmoniska miljö strävar vi alltid efter att ge dig förstklassiga skönhetsbehandlingar. Hos oss jobbar vi med naglar, makeup, smink, hårborttagning, sminkkurser, hudvård, IPL-behandling, tatueringsborttagning, fransförlängning och yumilashes.

Vi är diplomerade inom våra respektive områden och arbetar alltid med toppklassiga produkter, allt för våra kunders bästa. Kolla gärna på vår hemsida för att läsa mer om oss och vårt utbud.

Läs vad 137 kunder tycker om Odenplans Skönhetscenter

• Josefine B
    Josefine B skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag besökte Elin för att göra gelenaglar och jag blev välkomnad och väl bemött. Under hela besöket var hon väldigt trevlig och professionell.

Jag upplevde bra service och hög kvalitet på jobbet som utfärdades. Mina förväntningar var att få ett fint set naglar med lång hållbarhet och det fick jag verkligen.

Salongen kommer att rekommenderas till mina vänner och bekanta och jag kommer absolut komma tillbaka på fler behandlingar.

Stort tack för ett fantastiskt bra jobb!
    5/5 guldstjärnor Läs mer
  • Elise S
    Elise S skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevlig, duktig, noggrann, kom med bra tips. Jag gjorde akrylnaglar. Läs mer
    2018-05-24 Elin N svarar Elise S
    Tack snälla :D men de va gelnaglar du gjorde :)
  • Tinnie E
    Tinnie E skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jätteduktig proffsig o trevlig tjej!! Läs mer
  • Anne G
    Anne G skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Ögonfransförlängning med Gabriella.

- Bemötande: Trevlig tjej men började snabbt att tejpa utan att först bestämma vad som skulle göras. Det kunde bestämmas under tiden. Kändes stressigt och osäkert.

- Utförande: Tejpen kändes som rakblad när den låg mot ögonvitan, blev bättre efter att jag bad om att få den om-tejpad. Hela processen sved och gjorde fruktansvärt ont, tårarna bara rann. När jag påpekade hur ont det gjorde fick jag svaret att det var 'ingen fara, det är bara lim-ångan'.
    När det var klart och jag fick se mig själv i spegeln utbrast jag "Men herregud, vad har du gjort". Jag var helt röd i ögonen vilken var 'normalt, det kommer lägga sig'. Jag har gjort fransförlängning tidigare men detta var första gången jag undrade om jag skulle bli blind. Ingen tid att tänka på resultatet då det snabbt skulle betalas och låsas Hej då!

- Resultat: Dagen efter var jag fortfarande lika röd i ögonen. Gick till läkaren, ska tillbaka om några dagar för uppföljning. Svider fortfarande något enormt.
    Det röda och ömma gör det väldigt svårt att vara opartiskt med resultatet men om vi bara ser till fransarna:
    Bokade tid för singel/flatlashed men gick därifrån med russian volume med längre i kanterna. Dessa är pålimmade i stora klumpar flera åt gången. När jag gjort det på andra ställen har de limmat på fransarna en och en vilket jag antog var standard. Fransarna härifrån ser stora och tunga ut.

- Prisvärdhet: Gav 995:- för det hela men med återkommande läkarbesök blir det dyrare än andra ställen.

- Känsla: Resultatet känns billigt och oproffsigt, mina ögon ser otroligt små ut (och väldigt röda). Har gått med solglasögon sedan jag lämnade salongen. Jag riktigt skäms över mitt utseende vilket var synd för jag gjorde det för att jag ville känna mig fin. Läs mer
    2018-05-23 Elin N svarar Anne G
    Hej Anne

Vi beklagar att du upplevde din behandling som mindre bra. Eftersom vi inte tidigare har fått några klagomål så är vi väldigt måna om att komma i kontakt med dig så att vi kan ge en kompensation. Vi har försökt nå dig utan resultat. Vår terapeut Gabriella upplevde situationen med dig lite annorlunda än vad du förklarar, så kontakta gärna oss så fort du får möjlighet.
    2018-05-24 Anne G svarar Elin N
    Hej Elin,

Jag har försökt nå Er via kontaktformuläret på hemsidan och lämnat min mailadress till Elsa. Vänligen återkom via mail eller sms med vilken typ av kompensation ni erbjuder samt vilka ämnen/produkter som använts vid fransförlängningen.
    2018-05-24 Elin N svarar Anne G
    Hej igen,
    Ring detta nummer när det passar dig bäst 0735799312, så löser vi det! :)

Mvh Elin
    2018-05-24 Anne G svarar Elin N
    Hej,
    Jag har ringt två gånger och lämnat min mailadress även till det numret.
    Ni verkar ta väldigt lättsamt på att jag fått en reaktion från era kemikalier som jag i nuläget utreder hos läkare.
    Att ni inte vill skicka mig denna informationen i skrift känns fett shady
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Susanne E
    Susanne E skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Proffesionell och trevlig, väldigt prisvärt. Läs mer
  • Cornelia H
    Cornelia H skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Gjorde yumi lashes behandling för första gången hos Veronica. Supernöjd med resultatet och det har hållt jättebra! Läs mer
  • Sengul E
    Sengul E skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Hej jag blev jätte nöjd med min Fransböjning första gången men andra gången blev det inte lika bra . Läs mer
    2018-05-04 Veronica S svarar Sengul E
    Hej Sengul! Vad tråkigt att det inte blev lika bra andra gången, på vilket sätt blev det skillnad? Du får gärna ringa mig på 0763-100076!
    Mvh Veronica
  • Anette G
    Anette G skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Utmärkt behandling o kompetent personal Läs mer
  • Kawthar S
    Kawthar S skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Underbart bemötande av arbetande. Tycker att resultat visas av behandlingen och rekommenderar verkligen Veronica till andra som är intresserade av IPL då hon är lugn, trevlig och professionell. Läs mer
  • Anne L
    Anne L skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin är proffsig och snabb.
    Bra bokninssystem på hemsidan. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag är supernöjd och rekommenderar varmt Veronica!
    Jag har fått hjälp med fransförlängning samt borttagning av min tatuering,
    Tack Veronica! Läs mer
  • Ellinor B
    Ellinor B skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Mycket bra. Informerande och kunnig. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Hos Veronica är du som kund i goda händer. Hon är kunnig, lyhörd och har ett öga för det perfekta naturliga resultatet. Jag har gjort många olika behandlingar hos Veronica och jag har alltid varit nöjd. Läs mer
  • Cissi S
    Cissi S skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Otroligt proffsig bemötande. Så nöjd även med resultatet av behandlingen! Läs mer
  • Malin S
    Malin S skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Väldigt proffsigt och fint bemötande. Alltid supernöjd med resultatet, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Hon är oerhört lyhörd på hur du som kund vill ha det. Noggrann och mycket proffsig! Läs mer
  • Antoinette Y
    Antoinette Y skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag rekomendera Elin Nordgvist på Odenplans skönhetscentrt. Bra bemötande, utmärkt jobb,dotar så gott och avslapning. Tack Elin. Mycket njöd Läs mer
  • Sandra D
    Sandra D skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt . Läs mer
  • Mia P
    Mia P skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Varmt bemötande. Proffsigt omhändertagande och kände mig i centrum . Det blev fint resultat - mycketnöjd!. Jag kommer snart tillbaka ☺️ Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevligt och effektivt. Flexibel service. Tog hänsyn till kunden. Läs mer
  • Jessica G
    Jessica G skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Riktigt bra bemötande och bra resultat av min keratinlashlift! Läs mer
  • Malin V
    Malin V skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Ganska trist lokal men trivsam stämning och bra personal. Läs mer
  • Catrine H
    Catrine H skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevligt bemötande och proffsig behandling! Jag är supernöjd! Läs mer
  • Antonia L
    Antonia L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Alltid glad och service minded
    Professionell Läs mer
  • Annie L
    Annie L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Veronica är otroligt kompetent, nogrann och trevlig. Jag som kund blir alltid bemött på ett professionellt och varmt sätt. Hon är fantastiskt duktig på att göra fransar och bryn. Jag har tipsat om Veronica till en mängd vänner då jag är så nöjd. Läs mer
  • Jeanette P
    Jeanette P skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Har alltid fått ett mycket bra bemötande av Veronica och alltid varit nöjd med mina fransar, trevlig och professionell :) Läs mer
  • Sara F
    Sara F skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Mycket trevlig och professionell. Stor kunskap om sin behandling och produkter. Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevligt kompetent bemötande av Veronica, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Gjort flera olika sorters behandlingar hos Veronica och har alltid blivit nöjd med resultatet och bemötandet. Otroligt serviceminded och tar alltid sin tid att lyssna på vad jag önskar för resultat! Kan varmt rekommendera andra att vända sig hit. Läs mer
  • Anette E
    Anette E skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag rekommenderar Elin , alltid nöjd med mina naglar. Läs mer
  • Camilla M
    Camilla M skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Vänligt och välkomnande bemötande. Jag uppfattar Elin som en duktig och erfaren nagelteknolog. Hon är mån om att jag är nöjd som kund och att mötet känns personligt. Det har från dag 1 alltid känts avslappnat/bekvämt att vara kund hos Elin, hon är mycket lätt att prata med men det även lätt att bara vara tyst, något som jag uppskattar. Slutresultatet blir jättefint och jag upplever att hon arbetar snabbt och effektivt.
    Hade höga förväntningar då jag innan varit kund hos en tidigare elev till Elin och känner att Elin lever upp till förväntningarna.

Sammanfattningsvis är jag en mycket nöjd kund som ser fram emot mina besök hos Elin. Läs mer
  • Lena Z
    Lena Z skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin är fantastisk! Man känner sig mycket väl omhändertagen. Professionell! Läs mer
  • Haidi L
    Haidi L skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Alltid lika trevligt bemötande. Noggrann och proffsig i sitt arbete i skapandet av nya fina naglar. Väldigt nöjd med mina många besök hos Elin på Odenplans Skönhetscenter. Kan varmt rekommendera det. Haidi 🌸 Läs mer
  • Josefina M
    Josefina M skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Ett väldigt gott bemötande och väldigt god service. Alltid perfekta naglar som har mycket gos kvalité! Läs mer
  • Berit J
    Berit J skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Fick direkt en jättebra kontakt med Elin. Kände mig varmt välkommen. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Proffsig, vänlig och hjälpsam.
    Mycket nöjd.👍 Läs mer
  • Suzanne P
    Suzanne P skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin Nordqvist tar hand om sina kunder på ett fantastiskt sätt. Jag vill alltid vara kund hos henne!!! Läs mer
  • Anna Karin S
    Anna Karin S skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Alltid ett nöje att gå till Elin och få fina välgjorda naglar. Läs mer
  • Tina B
    Tina B skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin är fantastisk! Förutom att hon alltid gör ett toppenjobb så är hon trevlig, flexibel och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera denna salong och Elin. Läs mer
  • carin s
    carin s skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin är en noggrann och kreativ nagelskulptör med stor lyhördhet för kundens önskningar Läs mer
  • Hanna B
    Hanna B skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin är duktig, serviceinriktad och jag blir alltid väldigt nöjd! Läs mer
  • Malin Å
    Malin Å skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevlig tjej! Jättebra naglar som håller i fyra veckor. Läs mer
  • Anna N
    Anna N skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Kände mig väl omhändertagen och hon var mycket duktig på det hon gjorde.
    Lätt på handen , noggrann och vänlig. Läs mer
  • Mimmi d
    Mimmi d skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag har provat två olika behandlingar hos Veronica. Dels cryopen för att ta bort missprydande hudflikar och Yumi lashes för att stärks mina ögonfransar efter två års användande av fransförlägning. Efter båda behandlingarna har jag varit jättenöjd. Veronica är kunnig och mycket proffsig. Hon svarar på alla frågor man kan tänkas ha och får sina kunder att känna sig trygga och väl omhändertagna. Jag kan varmt rekommendera Veronica och Odenplans skönhetscenter. Läs mer
  • R L
    R L skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Elsa är toppen både som hudterapeut och person. Det är ett nöje att gå till henne. Läs mer
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin är toppen när det gäller naglar ! Om något oförutsett händer som t.ex att lille vovven blir sjuk o bajsar blod mitt i natten så finns det ingen flexibilitet när det gäller "24-timmars-regeln" Fakturan kommer som ett brev på posten istället för att få en ny tid. För mig som är arbetslös är det surt då veterinär-räkningen gick på 1800:- och Elins faktura var på 600:- Så trist då jag verkligen gillade Elin. . .
    det får bli en 5 för utförande o en - 1 för flexibilitet Läs mer
    2017-11-02 Elin N svarar Victoria H
    Hej, jättetråkigt att du kände så, jag fick aldrig bekräftat om du kunde eller inte kunde komma på din bokade tid och därför blev du tyvärr debiterad eftersom jag satt med en obetald lucka jag inte fick någon möjlighet att boka in någon annan kund på. jätteledsen att du blev besviken på det. MVH Elin
  • Malin E
    Malin E skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Super bra! Kunnig och jätte trevlig personal.
    Har gjort naglarna där i flera år nu, alltid lika nöjd med resultatet. Läs mer
  • Isabella S
    Isabella S skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Bra bemötande, mysig lokal. Väldigt serviceminded personal samt väldigt bra arbete och resultat! Läs mer
  • Anna Karin S
    Anna Karin S skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Proffsigt och prisvärt, jag är supernöjd. Läs mer
  • Teodora T
    Teodora T skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Så himla duktig, trevlig och nogrann. Jag kan absolut rekommendera alla att gå till Elin. Nu har det gått snart 4 v. och mina naglar håller än :) Läs mer
Elin Nordqvist
Veronica Stengård