Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Odenplans Skönhetscenter

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, 113 28 Stockholm — Visa karta

Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en topklassig service. Vi erbjuder sminkkurser!
Strindbergsgatan 56, 11553, Stockholm
Total Hälsa
Gerd Å:
Fint bemötande och trevligt sätt.

Ansiktsbehandlare nära Odenplans Skönhetscenter:

Sveavägen 140, Stokholm
Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen ... Läs mer ›
Maria C:
Jättebra, trevlig personal och skön massage

Torsgatan 43, STOCKHOLM
Vi erbjuder permanent hårborttagning med diatermi, vaxning och ansiktsbehandling... Läs mer ›
Marie B:
Antonia, som driver salong Divage, arbetar både proffesionellt och personligt, och gör att jag numera blivit stamkund hos henne när det är d...

Wargentinsgatan 7, STOCKHOLM
Välkommen in till Perfect Skincare Kungsholmen! Läs mer ›
Alexandra C:
Rekommenderar perfect skin care till alla! Är stamkund där sedan flera år tillbaka och min hy blir bara bättre och bättre. Man möts av profe...

David Bagares Gata 20, STOCKHOLM
Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty- vi har behandlingar f... Läs mer ›
Corazon W:
Maria är underbar och super duktig tjej :-)

Läs vad 93 kunder tycker om Odenplans Skönhetscenter

• R L
    R L skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Elsa är toppen både som hudterapeut och person. Det är ett nöje att gå till henne.
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Elin är toppen när det gäller naglar ! Om något oförutsett händer som t.ex att lille vovven blir sjuk o bajsar blod mitt i natten så finns det ingen flexibilitet när det gäller "24-timmars-regeln" Fakturan kommer som ett brev på posten istället för att få en ny tid. För mig som är arbetslös är det surt då veterinär-räkningen gick på 1800:- och Elins faktura var på 600:- Så trist då jag verkligen gillade Elin. . .
    det får bli en 5 för utförande o en - 1 för flexibilitet
  • Malin E
    Malin E skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Super bra! Kunnig och jätte trevlig personal.
    Har gjort naglarna där i flera år nu, alltid lika nöjd med resultatet.
  • Isabella S
    Isabella S skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Bra bemötande, mysig lokal. Väldigt serviceminded personal samt väldigt bra arbete och resultat!
  • Anna Karin S
    Anna Karin S skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Proffsigt och prisvärt, jag är supernöjd.
  • Teodora T
    Teodora T skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Så himla duktig, trevlig och nogrann. Jag kan absolut rekommendera alla att gå till Elin. Nu har det gått snart 4 v. och mina naglar håller än :)
  • Hedvig M
    Hedvig M skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Duktiga, trevliga och snabba!
  • Towe G
    Towe G skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Trevliga och nöjd med resultatet ny tid bokad
  • Oksana P
    Oksana P skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Varmt rekommenderar Odenplans Skönhetscenter! Jätte mysig stämning, varm bemötande, hög kvalité och proffesionellt utförda behandlingar ! Bästa salong jag har varit hittills !
    Oksana Powers
  • Maria I
    Maria I skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Inte nog med att hon erbjuder bra priser, hon är skicklig och man märker synliga resultat inom kort tid! Hon hjälper mig få långsiktiga resultat med bra metoder och produkter. Jag har varit kund i flera år och jag rekommenderar varmt alla typer av behandlingar hos Elsa. Hon är dessutom väldigt trevlig och skapar en skön och avslappnad stämning. Rekommenderar varmt alla som vill få bukt på hudproblem eller bara vill fräscha upp och underhålla bra hy.
  • emelie b
    emelie b skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Har fixat mina naglar, hon är snabb och jag blir alltid nöjd! Kan varmt rekommendera detta ställe!
  • magdalena k
    magdalena k skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Jag var hos Elin på en sminkurs och är mycket nöjd.
  • eva-lena o
    eva-lena o skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Blev bra mottagen & hon förklarade tydligt varje steg av sminkningen vad hon gjorde & Varför!
  • jennie a
    jennie a skrev om Odenplans Skönhetscenter
    noggrannhet och bra kundservice.
  • carina j
    carina j skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Odenplans skönhetscenter är en mysig salong med professionell personal. Elin Nordqvist är jätteduktig och gör superfina naglar. Rekommenderas verkligen!
  • carin s
    carin s skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Seriös och professionell. :-)
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Odenplans Skönhetcenter kan jag varmt rekommendera! Elin Nordqvist salongsägaren är en mycket pålitlig, noggran, lyhörd och trevlig person. Jag har gjort mina naglar hos Elin (utbildad nagelteknolog) några år och har varit/är nöjd varje gång.

Med vänlig hälsning, Åsa.
  • Gunvor R
    Gunvor R skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Bra tips o bra produkter för att få fram det bästa av sminkningen.
  • Maria M
    Maria M skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Har nu kört 3 behandlingar IPL för acne ärr och min hy ser och känns mycket bättre redan! Har två behandlingar kvar så hoppas på ännu bättre resultat!
  • Vivianne R
    Vivianne R skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Jag vände mig till Veronica och Odenplans Skönhetscenter i hopp om att få bukt med min acne. Redan efter andra behandlingen ser jag skillnad! Jag rekommenderar starkt Odenplans Skönhetscenter för bra resultat och oerhört positivt bemötande av Veronica!
  • Hedvig L
    Hedvig L skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Fick tidigt en tid på en duktig och hjälpsam skönhetsalong. Har fått fina resultat. Väldigt tacksam.
  • Karen G
    Karen G skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Bra bemötande, trevlig personal!
  • Nicole N
    Nicole N skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Jag gjorde först fransförlängning hos Cecilia och blev jättenöjd. Efter att ha gått hos en annan förut, men tidigare varit missnöjd (tycker de såg för fejk ut) är det kanon att känna att man är nöjd. Rekommenderas! Noggrann och duktig.

Efter det gjorde jag mina naglar hos Elin! Supernöjd och har fått massor av fina kommentarer för mina nya naglar!

Kort och gott, så kände man sig lite mer kvinnlig efter ett besök hos er :) Och som grädde på moset har jag sluppit måla ögonen, vilket sparar tid över till annat =)

Keep up the good work!!
  • Ida A
    Ida A skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Gjorde mina naglar hos Elin och blev jätte nöjd.
    Hon är väldigt trevlig och engagerad i sitt arbete.
    Duktig på det lilla extra! Rekommenderas.
  • Mimmi d
    Mimmi d skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Elsa är väldigt kunnig inom hudvård och ger bra råd om hur man ska sköta sin hud mellan besöken på salongen.
    Något jag uppskattar är att hon säljer prov/reseförpackningar så man har möjlighet att prova nya produkter, finns inte just den intressanta produkten i liten storlek skickar hon gärna med ett litet prov.
    Elsa ger alltid kunden det lilla extra och efter varje besök känner jag mig alltid utvilad, fräsch och mycket nöjd.
    Jag rekommenderar varmt Elsas expertis till alla som vill ge sin hud lite extra ömhet och omvårdnad.
  • Petra B
    Petra B skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Rekommenderar Odenplans skönhetscenter starkt. Trevlig personal och mysiga lokaler! Och självklart väldigt bra skönhetsvård.
  • johanna n
    johanna n skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Kanonduktig, prisvärd och proffsig! Rekommenderar starkt! Alltid nöjd!
  • Sara W
    Sara W skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Elin som gjorde mina naglar är superduktig, glad och trevlig! Väldigt lyhörd och mina naglar blev precis som jag ville ha dem! Tack Elin, har nu stans finaste naglar! Kommer absolut gå tillbaka dit!
  • Desiré E
    Desiré E skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Jag är mycket nöjd med min fotvård och vaxning kan verkligen rekommendera Elsa på Odenplans Skönhetscenter. Med vänlig hälsning, Desire
  • Carina S
    Carina S skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Trevligt och professionellt bemötande av personalen. Produkter, behandling och rådgivning håller hög kvalité.
  • Teresa A
    Teresa A skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Fantastisk :)kan verkligen rekommendera er som vill ha ett proffsig behandling
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Elsa är en underbar hudvårdsterapeut som varmt kan rekommenderas. Hon är både professionellt skicklig och trevlig.
  • Frida M
    Frida M skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Kanon!
    Trevlig personal och miljö. Fantastiskt härliga produkter.
  • yvonne ö
    yvonne ö skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Det är ett lugnt vacker och en mysigt salong som har mycket att ärbjuda. Trevlig personal. Har gjort naglar där några gånger och ska dit igen och göra nya. Är helt nöjd med resultatet och jag kan verkligen rekommendera er andra att gå dit och fixa till naglar mm.
    /Yvonne
  • jessika w
    jessika w skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Rekommenderar Odenplans skönhetscenter! Superfin och mysig salong, perfekta resultat på bland annat nagelbehandlingarna! och såklart bästa personal!
  • janne n
    janne n skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Tack för trevligt bemötande generöst erbjudande och god service ??
  • frida s
    frida s skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Världens bästa nagelteknolog, rekommenderas starkt!
  • Evelina L
    Evelina L skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Varit på flera behandlingar hos Elsa och går alltid därifrån lika nöjd. Avkopplande behandling, proffesionellt bemötande och mycket kunnig!
  • Ulla_britt N
    Ulla_britt N skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Proffsigt, kunnigt och trevligt bemötande. Mycket nöjd med min behandling. Kommer att komma tillbaka.
    Ulla-Britt Nyberg
  • Helena H
    Helena H skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Mycket bra handlag och bra produkter . Aldrig haft finare ögonbryn
  • Ewa K
    Ewa K skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Trevlig lokal och man känner sig välkommen!
    Elsa som jag går hos är jätteduktig och kunnig.
    Har varit ett flertal gånger på ansiktsbehandling och även någon gång på fotvård och är supernöjd! Det kommer bli fler besök!
  • Petra K
    Petra K skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Fin salong, bra priser, duktig, intresserad personal!
  • Terese A
    Terese A skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Rekommenderas varmt!
    Bra produkter också:)
  • matilda t
    matilda t skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Elin gör helt fantastiska naglar. Jag kan inte tänka mig att fixa naglarna hos någon annan. Bra pris och mysig salong!
  • malin l
    malin l skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Supermysig salong med världens trevligaste personal! Jag har gjort mina naglar där sen de öppnade och har aldrig tidigare varit så nöjd med kvalité, utseende och service!! Kommer aldrig att byta till en annan salong! Kan varmt rekommendera odenplans skönhetscenter!
  • Annika L
    Annika L skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Kunnigt professionellt och trivsam miljö.
  • Linnea J
    Linnea J skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Elsa är väldigt duktig och trevlig. Jag rekommenderar henne varmt som hudterapeut! God service & fin lokal.
  • Susanne R
    Susanne R skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Mycket trevlig salong där kompetenta Elsa tar väl hand om dig i en trevlig miljö!
  • tessan j
    tessan j skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Helt klart den bästa salongen i stan :)
  • Therese M
    Therese M skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Har gått till ett gäng olika hudterapeuter och Elsa är verkligen en utav dom duktigaste.

Upplandsgatan 71, 113 28 Stockholm