Alla kategorier Ansiktsbehandling Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Odenplans Skönhetscenter

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, 113 28 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Odenplans Skönhetscenter!

Här i salongens lugna och harmoniska miljö strävar vi alltid efter att ge dig förstklassiga skönhetsbehandlingar. Hos oss jobbar vi med naglar, makeup, smink, hårborttagning, sminkkurser, hudvård, IPL-behandling, tatueringsborttagning, fransförlängning och yumilashes.

Vi är diplomerade inom våra respektive områden och arbetar alltid med toppklassiga produkter, allt för våra kunders bästa. Kolla gärna på vår hemsida för att läsa mer om oss och vårt utbud.

Läs vad 150 kunder tycker om Odenplans Skönhetscenter

• Anette H skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Fixade naglarna med gellack hos Elin.
    Elin är professionell snabb och trevlig! Enkelt att boka tid och mysig fin lokal.
    Kan verkligen rekommendera Elin! Läs mer
  • Maria G skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Snabb och bra tillvägagångssätt för nytt set av gelnaglar. Tog en timme ink. bortslipning av gammalt gel. Läs mer
  • Lena A skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Nagelförlängning.
    Positivt överraskad. Kändes helt seriöst och Elin mycket proffsig och kunnig. Naglarna är lika fina efter två veckor! Jag har bokat ett återbesök för jag blev så nöjd med allt. Läs mer
  • Mari L
    Mari L skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Bra bemötande, trevlig miljö och vackert målade naglar. Läs mer
  • Penny M skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Väldigt nöjd med naglarna och besöket. Kommer tillbaka!🌟 Läs mer
  • Marianne W skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Superproffs på Shellack. Mina naglar var snygga i en evighet. Kommer bli stammis 👍 Läs mer
  • Eva F skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Nagelförlängning! Supersnygga naglar! Otroligt trevligt bemötande! Bästa salongen i storstan!! Tjejerna som jobbar där är superproffsiga! Läs mer
  • Yvonne B skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Har gått på en annan salong i flera år och fått naglar gjorda, men var tvungen att hitta någon annan då den upphörde. Jag blev jättenöjd med Elins bemötande och utförande. Hon var jättenoga! Visste ingenting om henne så det var en chansning. Jag kommer att fortsätta göra mina naglar hos Elin. Läs mer
  • Anna N skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • Debora H skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Proffsig trevlig och snabbt!
    Rekommanderas! Läs mer
  • Ida S skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Riktigt usel service. Hade en tid bokad kl 11 som Gabriella försov sig till. Jag hade åkt långt för att jag hade höga förväntningar. Tyvärr så fick jag åka hem utan fransar och ingen kompensation eller erbjudande om att lösa en ny tid. Stor besvikelse och ett riktigt dåligt bemötande av Gabriella! Läs mer
    2018-06-18 Elin N svarar Ida S
    Hej,
    Återigen är vi verkligen hemskt ledsna för att Gabriella inte var här till din tid, vi förstår din besvikelse över det. Eftersom vi från salongen inte fick tag på henne förrän du lämnat salongen hade vi ingen tid att erbjuda, då vi inte visste anledningen till hennes frånvaro. Självklart kommer du få en kompensation för detta som du blev lovad. Vi kommer göra allt för att lösa det under dagen med Gabriella så hör vi av oss till dig senast imorgon.
    Elin
    Odenplans Skönhetscenter
  • Kamilla R
    Kamilla R skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Inte alls så bra som jag trodde nagelterapeuten skulle vara. Kunde inte tippa naglar utan enbart bygga med mallar. Gjorda i fredags nageln rök av i söndags. Ojämna i formen från sidan.

Fina naglar på bilder men inte av den kvaliteten i verkligheten. Mycket trevliga och fint ställe. Läs mer
    2018-05-30 Elin N svarar Kamilla R
    Vad tråkigt att du blev missnöjd med mitt jobb. Jag kan självklart förlänga med tippar men har som så många andra valt bort den metoden eftersom mallar i regel och efter egen erfarenhet sitter bättre (det står även när man bokar förlängning hos mig). Sen kan man såklart aldrig garantera något när man gör så pass långa naglar som du har då det är utanför rekommendationen för vad som ska hålla bäst. Om formen var dålig på dem är jag jätteledsen för det! Försöker vara noga med att både jag och kunden ska få godkänna formen och längden innan jag gör dem sista stegen i behandlingen, men det är jag verkligen ledsen för om jag isåfall missade under din behandling.
  • Anna M skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt. Läs mer
  • Josefine B skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag besökte Elin för att göra gelenaglar och jag blev välkomnad och väl bemött. Under hela besöket var hon väldigt trevlig och professionell.

Jag upplevde bra service och hög kvalitet på jobbet som utfärdades. Mina förväntningar var att få ett fint set naglar med lång hållbarhet och det fick jag verkligen.

Salongen kommer att rekommenderas till mina vänner och bekanta och jag kommer absolut komma tillbaka på fler behandlingar.

Stort tack för ett fantastiskt bra jobb!
    5/5 guldstjärnor Läs mer
  • Elise S skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevlig, duktig, noggrann, kom med bra tips. Jag gjorde akrylnaglar. Läs mer
    2018-05-24 Elin N svarar Elise S
    Tack snälla :D men de va gelnaglar du gjorde :)
  • Tinnie E
    Tinnie E skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jätteduktig proffsig o trevlig tjej!! Läs mer
  • Anne G
    Anne G skrev om Odenplans Skönhetscenter
    Ögonfransförlängning med Gabriella.

- Bemötande: Trevlig tjej men började snabbt att tejpa utan att först bestämma vad som skulle göras. Det kunde bestämmas under tiden. Kändes stressigt och osäkert.

- Utförande: Tejpen kändes som rakblad när den låg mot ögonvitan, blev bättre efter att jag bad om att få den om-tejpad. Hela processen sved och gjorde fruktansvärt ont, tårarna bara rann. När jag påpekade hur ont det gjorde fick jag svaret att det var 'ingen fara, det är bara lim-ångan'.
    När det var klart och jag fick se mig själv i spegeln utbrast jag "Men herregud, vad har du gjort". Jag var helt röd i ögonen vilken var 'normalt, det kommer lägga sig'. Jag har gjort fransförlängning tidigare men detta var första gången jag undrade om jag skulle bli blind. Ingen tid att tänka på resultatet då det snabbt skulle betalas och låsas Hej då!

- Resultat: Dagen efter var jag fortfarande lika röd i ögonen. Gick till läkaren, ska tillbaka om några dagar för uppföljning. Svider fortfarande något enormt.
    Det röda och ömma gör det väldigt svårt att vara opartiskt med resultatet men om vi bara ser till fransarna:
    Bokade tid för singel/flatlashed men gick därifrån med russian volume med längre i kanterna. Dessa är pålimmade i stora klumpar flera åt gången. När jag gjort det på andra ställen har de limmat på fransarna en och en vilket jag antog var standard. Fransarna härifrån ser stora och tunga ut.

- Prisvärdhet: Gav 995:- för det hela men med återkommande läkarbesök blir det dyrare än andra ställen.

- Känsla: Resultatet känns billigt och oproffsigt, mina ögon ser otroligt små ut (och väldigt röda). Har gått med solglasögon sedan jag lämnade salongen. Jag riktigt skäms över mitt utseende vilket var synd för jag gjorde det för att jag ville känna mig fin. Läs mer
    2018-05-23 Elin N svarar Anne G
    Hej Anne

Vi beklagar att du upplevde din behandling som mindre bra. Eftersom vi inte tidigare har fått några klagomål så är vi väldigt måna om att komma i kontakt med dig så att vi kan ge en kompensation. Vi har försökt nå dig utan resultat. Vår terapeut Gabriella upplevde situationen med dig lite annorlunda än vad du förklarar, så kontakta gärna oss så fort du får möjlighet.
    2018-05-24 Anne G svarar Elin N
    Hej Elin,

Jag har försökt nå Er via kontaktformuläret på hemsidan och lämnat min mailadress till Elsa. Vänligen återkom via mail eller sms med vilken typ av kompensation ni erbjuder samt vilka ämnen/produkter som använts vid fransförlängningen.
    2018-05-24 Elin N svarar Anne G
    Hej igen,
    Ring detta nummer när det passar dig bäst 0735799312, så löser vi det! :)

Mvh Elin
    2018-05-24 Anne G svarar Elin N
    Hej,
    Jag har ringt två gånger och lämnat min mailadress även till det numret.
    Ni verkar ta väldigt lättsamt på att jag fått en reaktion från era kemikalier som jag i nuläget utreder hos läkare.
    Att ni inte vill skicka mig denna informationen i skrift känns fett shady
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Susanne E skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Proffesionell och trevlig, väldigt prisvärt. Läs mer
  • Cornelia H skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Gjorde yumi lashes behandling för första gången hos Veronica. Supernöjd med resultatet och det har hållt jättebra! Läs mer
  • Sengul E skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Hej jag blev jätte nöjd med min Fransböjning första gången men andra gången blev det inte lika bra . Läs mer
    2018-05-04 Veronica S svarar Sengul E
    Hej Sengul! Vad tråkigt att det inte blev lika bra andra gången, på vilket sätt blev det skillnad? Du får gärna ringa mig på 0763-100076!
    Mvh Veronica
  • Anette G skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Utmärkt behandling o kompetent personal Läs mer
  • Kawthar S skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Underbart bemötande av arbetande. Tycker att resultat visas av behandlingen och rekommenderar verkligen Veronica till andra som är intresserade av IPL då hon är lugn, trevlig och professionell. Läs mer
  • Anne L skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin är proffsig och snabb.
    Bra bokninssystem på hemsidan. Läs mer
  • Anna L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag är supernöjd och rekommenderar varmt Veronica!
    Jag har fått hjälp med fransförlängning samt borttagning av min tatuering,
    Tack Veronica! Läs mer
  • Ellinor B skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Mycket bra. Informerande och kunnig. Läs mer
  • Karin B skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Hos Veronica är du som kund i goda händer. Hon är kunnig, lyhörd och har ett öga för det perfekta naturliga resultatet. Jag har gjort många olika behandlingar hos Veronica och jag har alltid varit nöjd. Läs mer
  • Cissi S skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Otroligt proffsig bemötande. Så nöjd även med resultatet av behandlingen! Läs mer
  • Malin S skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Väldigt proffsigt och fint bemötande. Alltid supernöjd med resultatet, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Åsa L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Hon är oerhört lyhörd på hur du som kund vill ha det. Noggrann och mycket proffsig! Läs mer
  • Antoinette Y skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag rekomendera Elin Nordgvist på Odenplans skönhetscentrt. Bra bemötande, utmärkt jobb,dotar så gott och avslapning. Tack Elin. Mycket njöd Läs mer
  • Sandra D skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Super nöjd ! Jättefina naglar &hållbara 👍👍trevligt bemötande . Rekommenderar varmt . Läs mer
  • Mia P skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Varmt bemötande. Proffsigt omhändertagande och kände mig i centrum . Det blev fint resultat - mycketnöjd!. Jag kommer snart tillbaka ☺️ Läs mer
  • Cecilia H skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevligt och effektivt. Flexibel service. Tog hänsyn till kunden. Läs mer
  • Jessica G skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Riktigt bra bemötande och bra resultat av min keratinlashlift! Läs mer
  • Malin V skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Ganska trist lokal men trivsam stämning och bra personal. Läs mer
  • Catrine H skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevligt bemötande och proffsig behandling! Jag är supernöjd! Läs mer
  • Antonia L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Alltid glad och service minded
    Professionell Läs mer
  • Annie L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Veronica är otroligt kompetent, nogrann och trevlig. Jag som kund blir alltid bemött på ett professionellt och varmt sätt. Hon är fantastiskt duktig på att göra fransar och bryn. Jag har tipsat om Veronica till en mängd vänner då jag är så nöjd. Läs mer
  • Jeanette P skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Har alltid fått ett mycket bra bemötande av Veronica och alltid varit nöjd med mina fransar, trevlig och professionell :) Läs mer
  • Sara F skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Mycket trevlig och professionell. Stor kunskap om sin behandling och produkter. Läs mer
  • Caroline H skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Trevligt kompetent bemötande av Veronica, kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Hanna L skrev om Veronica Stengård en del av Odenplans Skönhetscenter
    Gjort flera olika sorters behandlingar hos Veronica och har alltid blivit nöjd med resultatet och bemötandet. Otroligt serviceminded och tar alltid sin tid att lyssna på vad jag önskar för resultat! Kan varmt rekommendera andra att vända sig hit. Läs mer
  • Anette E skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Jag rekommenderar Elin , alltid nöjd med mina naglar. Läs mer
  • Camilla M skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Vänligt och välkomnande bemötande. Jag uppfattar Elin som en duktig och erfaren nagelteknolog. Hon är mån om att jag är nöjd som kund och att mötet känns personligt. Det har från dag 1 alltid känts avslappnat/bekvämt att vara kund hos Elin, hon är mycket lätt att prata med men det även lätt att bara vara tyst, något som jag uppskattar. Slutresultatet blir jättefint och jag upplever att hon arbetar snabbt och effektivt.
    Hade höga förväntningar då jag innan varit kund hos en tidigare elev till Elin och känner att Elin lever upp till förväntningarna.

Sammanfattningsvis är jag en mycket nöjd kund som ser fram emot mina besök hos Elin. Läs mer
  • Lena Z skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin är fantastisk! Man känner sig mycket väl omhändertagen. Professionell! Läs mer
  • Haidi L skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Alltid lika trevligt bemötande. Noggrann och proffsig i sitt arbete i skapandet av nya fina naglar. Väldigt nöjd med mina många besök hos Elin på Odenplans Skönhetscenter. Kan varmt rekommendera det. Haidi 🌸 Läs mer
  • Josefina M skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Ett väldigt gott bemötande och väldigt god service. Alltid perfekta naglar som har mycket gos kvalité! Läs mer
  • Berit J skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Fick direkt en jättebra kontakt med Elin. Kände mig varmt välkommen. Läs mer
  • Anna N skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Proffsig, vänlig och hjälpsam.
    Mycket nöjd.👍 Läs mer
  • Suzanne P skrev om Elin Nordqvist en del av Odenplans Skönhetscenter
    Elin Nordqvist tar hand om sina kunder på ett fantastiskt sätt. Jag vill alltid vara kund hos henne!!! Läs mer
Elin Nordqvist
Veronica Stengård