Naglar i Vasastan

6 rekommenderade nagelsalonger i Vasastan, Stockholm

Salong Tigerfeldt

Vidargatan 1, Stockholm
    Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper dig med det mesta inom skönhet, från fillers och permanent hårborttagning till manikyr och massage.
    Anna Maria  L
    Anna Maria  L: Positivt. Intresserade och pålästa. Lyhörda och inte insäljande. Förtroende ingivande

Odenplans Skönhetscenter

Upplandsgatan 71, Stockholm
    Vi strävar alltid efter att ge er förstklassiga behandlingar inom skönhet. I salongens lugna och harmoniska miljö får du en toppklassig service. Välkommen!
    Caroline H
    Caroline H: Trevligt kompetent bemötande av Veronica, kan varmt rekommenderas!

Vasastans Nagelcenter AB

Frejgatan 19, Stockholm
    Jennifer G
    Jennifer G: Spraytan. Blev jämt och fint men hon kunde påpekat att färgen blev vääääldigt ljus. Knappt någon skillnad.

AGE Balance Skincare

Upplandsgatan 33, Stockholm
    Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skincare! Här kan du får massage, manikyr och pedikyr, ansiktsbehandlingar och mycket mer. Välkommen in för en konsultation e...
    Carina K
    Carina K: Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

In o bli fin

Sveavägen 140, Stokholm
    Klipp och färg, massage, skönhetsbehandlingar och manikyr. Kom in till salongen och skäm bort dig själv!
    Katarina R
    Katarina R: Svårt att få info vad som ingick i nej.Ansiktsbeh utan porrengöring!?Fick själv påminna om brynfärg.

Salong Creatif

Rörstrandsgatan 25, Stockholm
    Emelie L
    Emelie L: Känner mig så välkommen och omhändertagen varje gång jag går till Linn. Jag har varit kund hos Linn i över 6 år, det säg...
Sida:   1