Alla kategorier Naglar Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Vasastans Nagelcenter AB

Vasastans Nagelcenter AB

Frejgatan 19, 113 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Vasastans Nagelcenter AB! Vi vill ge dig ett välmående som stannar kvar i sinnet.

Vi erbjuder: Spraytan, Kosmetisk tatuering - TAFFY, CND Shellac, Nagelvård - förlängning, Pedikyr, Färgning av ögonfransar och ögonbryn, Plockning/formning av ögonbrynen.

Vi har även kurser inom nagelvård och spraytan

Vi är här för dig!

När du kommer in till oss på salongen och vill fråga om något, så hjälper vi gärna till. Genom att dela med oss av vår kunskap, så kan vi skräddarsy en behandling just till dig.

Varmt välkommen!

• Nina G
    Nina G skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Hej,
    bemötandet car bra :)
    Men, naglarna blev inte så bra tyvärr. Dessutom lyssnade hon inte på mina önskemål utan satte några tippar och gjorde (godtyckligen) resten med mallar. Mallarna blev riktigt dåliga kvalitetsmässigt.
    Ledsen, men det blev inte bra och höll inte mer än en vecka.
    2017-06-26 Vasastans Nagelcenter svarar Nina G
    Hej Nina,
    Vad tråkigt att du hade en mindre bra upplevelse om hållbarheten och lyssnandet på din nagelbehandling. Hör av dig till mig så kan vi prata igenom vad som har hänt, och att jag får en ny möjlighet att göra om naglarna så du får en bättre upplevelse.
    Vänliga hälsningar Veronica
  • Anette H
    Anette H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica gör alltid ett bra jobb.
    Hon är proffsig och tillmötesgående.
    Rekommenderar varmt hennes tjänster.
    2017-06-26 Vasastans Nagelcenter svarar Anette H
    Åååå tack Anette, vad glad jag blir av dina fina ord <3 <3
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Spraytan. Blev jämt och fint men hon kunde påpekat att färgen blev vääääldigt ljus. Knappt någon skillnad.
    2017-06-26 Vasastans Nagelcenter svarar Jennifer G
    Hej Jennifer, Nu kommer jag inte ihåg vilken nyans du blev sprayad med om det var Medium som ger en solkysst nyans eller Dark som er en mörkare nyans 1 vecka utomlands.
    Oavsett så är du varmt välkommen tillbaka för en mörkare nyans om du önskar det <3
  • Susanne Å
    Susanne Å skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Alltid lika proffsig på mina behandlingar! Kan varmt rekommendera ett besök.
    Susanne
    2017-06-26 Vasastans Nagelcenter svarar Susanne Å
    Tack fina Susanne, vad glad jag blir <3
  • Magdalena K
    Magdalena K skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Det är fantastiskt att komma till Veronica. Efter varje Spray Tan jag gjort där så blir jag jätte nöjd! Lagom mycket och det ser mycket naturligt ut! Trevlig är hon också :)
  • Celine R
    Celine R skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Hej
    Jättefin brun och allt gick mycket smidigt och fort//Louise
  • Ottilia M
    Ottilia M skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Super bra. Tummen upp för Vasastans nagelcenter och Regina
  • Ninni K
    Ninni K skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket nöjd, rekomenderas. Skulle dock ha valt den lite mörkare nyansen då den ljusa inte syntes så mycket
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica är professionell och kunnig inom branschen. Dessutom förklarar hon för kunden vad hon gör under tiden hon arbetar. Naglarna blev noggrant filade och lacket snyggt målat. Som kund känns bra att hitta rätt när man letar kvalitet.
  • Maria F
    Maria F skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Helt ok pedikyr. Bra pris. Trevlig terapeut. Dock obekväm stol att sitta i och shellac-lacket satt bara kvar två veckor på tånaglarna.
  • Ida G
    Ida G skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Trevlig, glad, proffsig, snyggt
  • Agneta H
    Agneta H skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Regina är jättetrevlig och positiv, lyssnar på vad man är ute efter och kommer med förslag.
  • Marie J
    Marie J skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Kul och inspirerande !
    Trevlig dag tillsammans
  • Ann H
    Ann H skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket goda erfrenheter. Stor servicegrad, trevligt bemötande. God hygien och fina vackra naglar som resultat. Regina är professionell och en mycket duktig och kreativ nagelterapeut som bidrar till att det är trevligt att besöka salongen.
  • Annika I
    Annika I skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Nonchalant och ointresserad.
    xxxxxxxxxxx
  • Eva R
    Eva R skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Toppenkvalitet nagelbehandlingarna håller mycket bra
  • Viveca W
    Viveca W skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Superduktig på att göra snygga och hållbara naglar.
  • Evelina A
    Evelina A skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Hon var så stressad och hälsade inte när jag kom, när hon pratade med mig så gick det i full fart och lyssnade aldrig klart på mina meningar utan fortsätte med något annat. Frågade aldrig om jag gjort en liknande behandling innan och gav mig inga instruktioner utan placerade mig i ett litet rum ensam några minuter. Stressade igenom behandlingen och sen när vi var klara sprang hon iväg. En kollega tog betalt och var mycket mer lugn och trevlig. Är egentligen inte missnöjd med själva behandlingen- den är väl utförd och billig men fick verkligen ingen service eller ett trevligt bemötande.
  • Tilda N
    Tilda N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Fick ett jättetrevligt bemötande av Veronica Hördell. Jag upplevde att Veronica var kunnig och professionell. Jag hade en mycket bra upplevelse.
  • Daria F
    Daria F skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bästa bemötandet, grymma naglar, mer än nöjd!
  • Paula S
    Paula S skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Väldigt proffsigt och trevligt bemötande.
    Mycket nöjd med resultatet och kan både rekommendera och tänker själv återvända :)
  • Josefin B
    Josefin B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jag är en väldigt nöjd kund till Veronica som alltid gör mina naglar vackra! Hon vet hur man skapar fram en snygg form och har nästan lite för många färger att välja på :) // nöjd och glad tjej med snygga naglar!
  • Nina B
    Nina B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica Hördell har gjort både mina ögonbryn och mina naglar. Hon lyssnar till det kunden vill och ger sina kunder 100 % service. Kan absolut rekommendera Veronica och vasastans nagelcenter till mina vänner
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Nja! Inte speciellt bra kvalité. Dyrt och de tig lång tid.
    Bara varit där en gång.
    2017-01-12 Vasastans Nagelcenter svarar Victoria L
    Hej Viktoria,
    Jag ser att det var några år sedan som du besökte oss. Jag kan glädja dig med att behandlingarna går snabbare idag och att vi även har bytt ut vårt produktsortiment sedan du besökte oss sist. Du är varmt välkommen att besöka oss igen och vi tackar dig för din rekommendation/feedback som även resulterar i ett bidrag till barncancerfonden.
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    bästa bästa 😊 blev sockrad på ryggen och det blev jättebra!
  • Anette H
    Anette H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica är väldigt yrkesskicklig, hjälpsam och duktig.
    Hon gör alltid ett bra jobb och man är i trygga händer.
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Inte bra!! Skulle tatuera eyeliner och människan hade inte ens nån bild så man kunde dikutera vilken modell det skulle bli! Hon bad inte ens om ursäkt!! Åkte därifrån utan att fått något gjort!
    2017-01-12 Vasastans Nagelcenter svarar Yvonne P
    Hej Yvonne, jag har ändrat mina rutiner kring fotoalbum sedan ditt besök hos mig.
    Tack för att du gjorde mig uppmärksam på det. (Alla har inte Facebook och jag kom även på mig själv, med att inte längre förlita på att dator/mobil och teknik alltid ska fungera), då jag ville visa digitala foton för dig. Att kunna bläddra i ett fotoalbum på före och efterkort är önskvärt för vissa kunder. Jag har numera alltid konsultation vid ett separat besök. Jag erbjuder inte så många olika modeller (och har aldrig gjort) på eyeliner förutom tjocklek, då det är mer en fråga om man som kund önskar en diskret eller mer fyllig eyeliner längs med fransraden.
    Tack för din rekommendation/feedback, jag hoppas att du fick en bättre upplevelse hos den terapeut som jag rekommenderade dig att gå till istället.
  • Dajana P
    Dajana P skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Hade dåligt med färger vilket blir rätt snopet, shellacken blev för tjock, stressat intryck.
    2017-01-12 Vasastans Nagelcenter svarar Dajana P
    Hej Dajana,
    Vid tillfället du besökte oss (2014), hade vi runt 50 olika färger. Numera har vi över 120 olika färger, Vi har även bytt ut vårt produktsortiment, som ger ett tunnare slutresultat än shellac. Du är varmt välkommen att komma tillbaka och se vårt större färgutbud och känna skillnaden mellan i tjocklek på slutresultatet. Självklart utan stressat intryck.
  • Jeanette A
    Jeanette A skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Boka inte på denna salong! En enda bokning och man jagas med mail och sms om att utvärdera och ta emot reklam, även två år senare, fast man har bett att inte få mail eller sms. Under all kritik! Tar mig därför tid att skriva omdömet nu. Därför kommer jag aldrig mer besöka just denna salong utan väljer andra mer professionella som respekterar kunden.
    2017-01-12 Vasastans Nagelcenter svarar Jeanette A
    Hej Jeanette, vi ber om ursäkt om du känner att du har blivit "jagad". Det är absolut inte syftet med rekommendationer...Det har blivit någon teknisk miss nånstans... Hör gärna av dig till oss på: 0736-212669 eller maila: order@vasastansnagelcenter.se så kan i reda upp detta, så det inte händer någon annan.
    Tack för ditt bidrag till barncancerfonden genom din rekommendation/feedback.
  • Louise G
    Louise G skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Regina är en fantastisk människa som person o kundmottagare glad framåt professionell och social.
    Som nagelteknolog e hon otroligt duktig i både önskemål från kund och har en otroligt kreativ skapar sida och gör roliga vackra o fräscha naglar handgjort eller med tryck eller vad som så gör hon ett fantastiskt arbete .... 💕
    Kram nöjd kund Lollo
  • Hayat H
    Hayat H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Great service! real quality! recommend it highly
  • Marianne J
    Marianne J skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Underbar personal!
    Omtänksamma och väldigt serviceinriktade!!
  • Catharina R
    Catharina R skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bra men jag skulle snygga till lite
    2017-01-12 Vasastans Nagelcenter svarar Catharina R
    Hej
    Tack för din feedback, vill vi gärna höra mer om vad det är du tycker att vi ska snygga till lite? Kontakta oss gärna på: 0736-212669 eller via mail: order@vasastansnagelcenter.se
  • Ami H
    Ami H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica får utmärkta referenser från mig. Jag besökte Vasastans Nagelcenter mycket för ett par år sen och kan bara ge mitt bästa betyg till Veronica (har inte varit hos någon annan efteråt). Serviceminded, trevligt bemötande, proffsig, lyhörd och god rådgivare.
  • Vicki D
    Vicki D skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jag tycker att Vasastaden nagelcenter AB är väldigt bra och har en mycket god service!
  • Helene H
    Helene H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica är professionell och jag har alltid varit nöjd med resultatet!
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Trevlig lokal och proffsig personal!
  • Sara B
    Sara B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bara varit kund vid ett tillfälle men är nöjd med mitt besök, trevligt & proffsigt bemötande då jag fick min spraytan. Skulle återkomma fler gånger om jag bodde i Stockholm. Skulle rekommendera till vänner.
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Sara B
    Naaaw, tack för de fina orden Sara <3. Välkommen tillbaka om och när du besöker Stockholm igen!
  • Anita H
    Anita H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jag avbokade tiden så jag har ingen erfarenhet!
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Anita H
    Oj, måste ha blivit en miss i kundregistret. Men du ska ha ett varmt TACK för ditt bidrag till Barncancerfonden genom din rekommendation <3 <3
  • Pia N
    Pia N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Servicen fungerade bra. Jag blev väl omhändertagen och kan klart rekommendera Veronicas salong till andra personer
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Pia N
    Tack Pia, det är så härligt att få läsa din fina rekommendation när man öppnar mailen <3 <3
  • Therese B
    Therese B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Trevlig personal och fantastisk service!
    Alltid hjälpsamma.
    Bara ++++från mig!
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Therese B
    Jag blir ju alldeles varm i hjärtat när jag läser din fina rekommendation! Tack <3
  • Kicki N
    Kicki N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Fantastiskt proffsigt omhändertagande 👍
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Kicki N
    Tack Kicki! Sån fin rekommendation jag får <3 <3
  • Ann Margret N
    Ann Margret N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Alltid god, personlig o trevlig service. Proffesionellt arbete o bra information. Jag rekommenderar mycket Vasastans Nagelcenter o Veronica Hördell. Stort lycka till!
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Ann Margret N
    Åååå, tack Ann Margret för de fina orden! Jag blir alldeles rörd <3 <3!
  • Anna A
    Anna A skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bäst! Personligt, professionella och duktiga.
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Anna A
    Underbara Anna! Tack så mycket för dina fina rekommendationer! <3 <3
  • Emma B
    Emma B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Fantastiskt trevlig och professionell personal! Man får snabbt ett välkomnande intryck och känner sig bekväm inför behandlingen.
    Rekommenderar ALLA att gå hit!
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Emma B
    Ååååå, vad glad jag blir av dina fina ord! Det är precis det här som jag verkligen vill att alla ska känna sig efter ett besök hos mig <3 <3
  • Christina N
    Christina N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket bra och seriös nagelsalong
  • Elin H
    Elin H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica, är skicklig och mycket trevlig. Hon tar sig tid att lyssna på vad kunden vill ha. Noggrann och kunnig.
    2016-09-09 Vasastans Nagelcenter svarar Elin H
    Tack Elin, för de fina orden. Det värmer i hjärtat <3
  • Joella M
    Joella M skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket trevligt bemötande och mycket duktig. Mina naglar blev jättefina.
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Hon verkade stressad, höll inte tiden, gjorde ett dåligt jobb jag fick fila om mina tånaglar själv hemma, och lokalen var inte anpassad för jobbet, fransfätg och pedikyr.
    2016-09-22 Vasastans Nagelcenter svarar Annelie N
    Hej Annelie,
    Vad tråkigt att du upplevde behandlingen som sådan. Hör gärna av dig till oss på 0736-212669, så vi kan få en möjlighet att ge dig en annan upplevelse i dessa behandlingar.
  • Frida B
    Frida B skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mina ögonbryn och fransar blev jätte mörka och fina:) precis som ville ha det!
Veronica Hördell
Regina Borman