Alla kategorier Naglar Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Vasastans Nagelcenter AB
Rekommenderat företag 2016 - Vasastans Nagelcenter AB
Rekommenderat företag 2015 - Vasastans Nagelcenter AB

Vasastans Nagelcenter AB

Frejgatan 19, 113 49 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Vasastans Nagelcenter AB! Vi vill ge dig ett välmående som stannar kvar i sinnet.

Vi erbjuder: Spraytan, Kosmetisk tatuering - TAFFY, CND Shellac, Nagelvård - förlängning, Pedikyr, Färgning av ögonfransar och ögonbryn, Plockning/formning av ögonbrynen.

Vi har även kurser inom nagelvård och spraytan

Vi är här för dig!

När du kommer in till oss på salongen och vill fråga om något, så hjälper vi gärna till. Genom att dela med oss av vår kunskap, så kan vi skräddarsy en behandling just till dig.

Varmt välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 64 kunder tycker om Vasastans Nagelcenter AB

• Catharina R
    Catharina R skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bra men jag skulle snygga till lite
  • Ami H
    Ami H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica får utmärkta referenser från mig. Jag besökte Vasastans Nagelcenter mycket för ett par år sen och kan bara ge mitt bästa betyg till Veronica (har inte varit hos någon annan efteråt). Serviceminded, trevligt bemötande, proffsig, lyhörd och god rådgivare.
  • Vicki D
    Vicki D skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jag tycker att Vasastaden nagelcenter AB är väldigt bra och har en mycket god service!
  • Helene H
    Helene H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica är professionell och jag har alltid varit nöjd med resultatet!
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Trevlig lokal och proffsig personal!
  • Sara B
    Sara B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bara varit kund vid ett tillfälle men är nöjd med mitt besök, trevligt & proffsigt bemötande då jag fick min spraytan. Skulle återkomma fler gånger om jag bodde i Stockholm. Skulle rekommendera till vänner.
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Sara B
    Naaaw, tack för de fina orden Sara <3. Välkommen tillbaka om och när du besöker Stockholm igen!
  • Anita H
    Anita H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jag avbokade tiden så jag har ingen erfarenhet!
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Anita H
    Oj, måste ha blivit en miss i kundregistret. Men du ska ha ett varmt TACK för ditt bidrag till Barncancerfonden genom din rekommendation <3 <3
  • Pia N
    Pia N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Servicen fungerade bra. Jag blev väl omhändertagen och kan klart rekommendera Veronicas salong till andra personer
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Pia N
    Tack Pia, det är så härligt att få läsa din fina rekommendation när man öppnar mailen <3 <3
  • Therese B
    Therese B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Trevlig personal och fantastisk service!
    Alltid hjälpsamma.
    Bara ++++från mig!
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Therese B
    Jag blir ju alldeles varm i hjärtat när jag läser din fina rekommendation! Tack <3
  • Kicki N
    Kicki N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Fantastiskt proffsigt omhändertagande 👍
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Kicki N
    Tack Kicki! Sån fin rekommendation jag får <3 <3
  • Ann Margret N
    Ann Margret N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Alltid god, personlig o trevlig service. Proffesionellt arbete o bra information. Jag rekommenderar mycket Vasastans Nagelcenter o Veronica Hördell. Stort lycka till!
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Ann Margret N
    Åååå, tack Ann Margret för de fina orden! Jag blir alldeles rörd <3 <3!
  • Anna A
    Anna A skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bäst! Personligt, professionella och duktiga.
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Anna A
    Underbara Anna! Tack så mycket för dina fina rekommendationer! <3 <3
  • Emma B
    Emma B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Fantastiskt trevlig och professionell personal! Man får snabbt ett välkomnande intryck och känner sig bekväm inför behandlingen.
    Rekommenderar ALLA att gå hit!
    2016-11-17 Vasastans Nagelcenter svarar Emma B
    Ååååå, vad glad jag blir av dina fina ord! Det är precis det här som jag verkligen vill att alla ska känna sig efter ett besök hos mig <3 <3
  • Christina N
    Christina N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket bra och seriös nagelsalong
  • Elin H
    Elin H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica, är skicklig och mycket trevlig. Hon tar sig tid att lyssna på vad kunden vill ha. Noggrann och kunnig.
    2016-09-09 Vasastans Nagelcenter svarar Elin H
    Tack Elin, för de fina orden. Det värmer i hjärtat <3
  • Joella M
    Joella M skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket trevligt bemötande och mycket duktig. Mina naglar blev jättefina.
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Hon verkade stressad, höll inte tiden, gjorde ett dåligt jobb jag fick fila om mina tånaglar själv hemma, och lokalen var inte anpassad för jobbet, fransfätg och pedikyr.
    2016-09-22 Vasastans Nagelcenter svarar Annelie N
    Hej Annelie,
    Vad tråkigt att du upplevde behandlingen som sådan. Hör gärna av dig till oss på 0736-212669, så vi kan få en möjlighet att ge dig en annan upplevelse i dessa behandlingar.
  • Frida B
    Frida B skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mina ögonbryn och fransar blev jätte mörka och fina:) precis som ville ha det!
  • Daria B
    Daria B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jättetrevlig och otroligt duktig tjej! Hade lite panik då jag behövde akut hjälp när min nageltjej inte hade tid. Veronica tog emot mig och jag är så nöjd med mina naglar :)
    Härlig stämning i salongen, så kommer säkert att prova även andra tjänster de har!!
    Rekommenderar varmt och kommer definitivt tillbaka, Veronica blir nu min reserv-nageltjej :)
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jag blev nöjd och kan rekommendera Veronica.
  • Jessica P
    Jessica P skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Väldigt kunnig och noggrann! Lyssnar till kundens önskemål. Jag är supernöjd med mitt besök och kommer definitivt gå tillbaka :).
  • Lisa V
    Lisa V skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Väldigt trevlig och lyssnade på mina förslag. Jag är nöjd!
  • Sofie H
    Sofie H skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jag gjorde en spray tan som faktiskt intensiv bra alls, syntes ingenting tyvärr
    2016-08-31 Vasastans Nagelcenter svarar Sofie H
    Hej Sofie,
    Vad tråkigt att du blev missnöjd med din spraytanbehandling. Vi vill gärna komma i kontakt med dig, så vi kan visa dig ett mycket bättre slutresultat och att du blir nöjd med din behandling. Hör av dig till oss på: 0736-212669 <3
  • Rebecca H
    Rebecca H skrev om Vasastans Nagelcenter AB
    De är trevliga, Det är väldigt fint där i deras lokal så man blir mer välkommen. De gör fina naglar, jag blev väldigt nöjd
  • Mimmi N
    Mimmi N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Supertrevlig och väldigt välkomnande. Kommer absolut komma dit nästa gång jag behöver spraytan! 👌👍
  • Anna F
    Anna F skrev om Academy & Shop Stockholm en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Trevlig atmosfär och duktig personal.
  • Chatarina D
    Chatarina D skrev om Academy & Shop Stockholm en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Har varit på utbildning och kurs hos företaget, trevligt och bra service. Nöjd med allt.
  • Liza L
    Liza L skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Duktiga tjejer på salongen! Regina är super härlig, fick tår och naglar fixade inför semestern och det har hållit så grymt bra!!
  • Johanna J
    Johanna J skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Besöket hos Vasastans Nagelcenter var som taget ur Dolda kameran. Fullständigt parodiskt. Det började med att jag fick gå in på en liten toalett och tvätta av mitt ögonsmink med en billig handtvål som sved något fruktansvärt. Med svidande, röda ögon skulle jag sen lägga mig på britsen - varpå den brakade ihop (kan tillägga att jag väger 50 kg så det borde inte bero på min tyngd :)). Nåväl, jag fick sätta mig i en stol istället. Ögonbrynen plockades slarvigt och slumpmässigt. Ögonfransfärgen fick jag sedan intryckt i ögonen. Jag har färgat fransarna i många år och aldrig varit med om något liknande. Resultatet då: ena ögonbrynet mörkt, det andra knappt färgat alls. På fransarna syntes ingen skillnad, kanske beroende på att all färg hamnat inne i ögonen. Jag såg fullständigt vansinnig ut och fick boka en akuttid på en annan salong för att försöka rädda situationen.
    De är kanske bättre på naglar...?
    2016-06-23 Vasastans Nagelcenter svarar Johanna J
    Hej Johanna,
    Vad tråkigt att du hade en sådan upplevelse. Hör gärna av dig till oss på 0736-212669, så vi kan få en chans att ge dig en bättre upplevelse <3.
  • Anna A
    Anna A skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Oengerad personal.. Inte speciellt nöjd med resultat heller.
    2016-06-23 Vasastans Nagelcenter svarar Anna A
    Hej Anna,
    Synd att du har upplevt oengagemang hos oss och blev missnöjd med resultatet. Vi vill gärna komma i kontakt med dig, så vi kan visa dig personal med engagemang och att du blir nöjd med din behandling. Hör av dig till oss på: 0736-212669 <3
  • Hannah L
    Hannah L skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket trevlig och proffsig tjej!
  • Karin G
    Karin G skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Alltid noggrann och proffsig, mån om ett gott resultat samt att alltid ha kundens bästa i centrum. Dessutom är hon trevlig' 😀
  • Ewelyn L
    Ewelyn L skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Hon är trevlig o kunnig..Salongen ligger bra till
  • Annika P
    Annika P skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mkt bra och proffsigt bemötande! Vi är oerhört nöjda.
  • Emma E
    Emma E skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Inget bra bemötande alls då jag tappat mitt kort och ville ha betalningen på faktura.
    2016-06-23 Vasastans Nagelcenter svarar Emma E
    Hej Emma,
    Vi har valt att ta bort den tjänsten (att vi fakturerar kunden efter utförd behandling), då vi tråkigt nog har varit med om att personer luras... och tyvärr aldrig betalar sin faktura...
    Däremot har vi numera skaffat Swish. Vilket gör det möjligt för våra kunder som har tappat bort sitt kort, kan betala sin behandling på plats.
  • Anna W
    Anna W skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    De är bäst. BÄST. Älskar Veronica!
  • Evy J
    Evy J skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket bra. De jag har träffat är tjänstvilliga och ger utmärkt service. Flexibla. Vänliga. Glatt humör.
  • Josephine R
    Josephine R skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Noggrann och supertrevlig tjej! Rekommenderas varmt!
  • Laura V
    Laura V skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Jag blev väl bemötad av Veronica. Har fått bra och proffsiga råd av henne beträffande acryl/gelnaglar och nagelvård. Veronica är en trevlig och sympatisk person.
  • Mia B
    Mia B skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica får mig alltid att känna mig välkommen, jag känner mig trygg och väl omhändertagen. Det i samband med att resultatet alltid blir riktigt bra, så är Veronica och hennes salong ett självklart val. Ger Veronica mina högsta rekommendationer.
  • Anna L
    Anna L skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    fantastiskt trevlig, lugn och och härlig tjej. jag har tatuerat ögonbrynen och konsultationen var bra, proffesionellt att ha uppdelad konsultation och tatueringstillfälle
  • Malin E
    Malin E skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Mycket trevlig och jag är alltid nöjd när jag går från salongen.
  • Susanne N
    Susanne N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Veronica har räddat mina naglar flera gånger när dom gått av eller blivit fula på grund av trädgårdsjobb, flyttstädning eller när jag klättrat i berg. Hon bygger upp snygga mallar och man väljer ju själv form och längd. Nu senast blev det en spetsigare variant. Trevlig miljö på salongen.
  • Annelie E
    Annelie E skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Fick ett fint och trevligt bemötande, en professionell och noggrann spraytanning-behanding. Mycket nöjd!
  • Sara B
    Sara B skrev om Regina Borman en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Regina är en av de nagelterapeuter som fixar med mina gelenaglar på Vasastans nagel center. Regina är alltid glad, har nya fräscha idéer och tekniker vilka hon behärskar mycket, mycket bra. Man går alltid vacker och glad från Regina hos #Vasastansnagelcenter.
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Testade spraytan för första gången tillsammans med min sambo och var väldigt nöjda med såväl bemötandet som resultatet. Vi kommer tillbaka!
  • Barbro J
    Barbro J skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Goda och glada med bra service och utbud
  • Eva D
    Eva D skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bästa nagelstället i innerstan. Med hjärta, enorm erfarenhet och proffsigt bemötande så känner jag mig välkommen när jag kliver in genom dörrarna & ut med supersnygga naglar
  • Kicki N
    Kicki N skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Alltid lika trevligt,proffsigt men framförallt seriöst! Toppen 👍👍
  • Filippa M
    Filippa M skrev om Veronica Hördell en del av Vasastans Nagelcenter AB
    Bra service men mycket dålig kvalitet. Naglar fick jag göra om och spraytan likaså.
    2016-06-23 Vasastans Nagelcenter svarar Filippa M
    Hej Filippa,
    Vi har numera ändrat i vårt produktsortiment. Det vore trevligt om vi fick göra dessa behandlingar på dig, med bättre slutresultat. Hör av dig till oss på: 0736-212669 <3

Frejgatan 19, 113 49 Stockholm