Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Dorian Beauty

Olof O:

Läs vad 80 kunder tycker om Dorian Beauty

• Hi D
    Hi D skrev om Dorian Beauty
    Har testat många behandlare, och visst har jag varit nöjd hos vissa och andra inte, men aldrig något wow vad det gäller resultat och hållbarhet. Nu när jag har varit hos Tom regelbundet så är jag mer än nöjd! Han lämnar efter sig ett wow resultat och är otroligt noggran och kunnig. Kommer aldrig byta behandlare!
  • Madde E
    Madde E skrev om Dorian Beauty
    Supernöjd igen med filler hos Tom på Dorian Beauty
    :-D
  • Elsa  Ö
    Elsa Ö skrev om Dorian Beauty
    Jätte duktig! Var jätte nervös då det var min första gång hos Tom, han fick mig att känna mig helt lugn och resultatet var bättre än förväntat!
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Dorian Beauty
    Jag har varit stamkund hos Tom på Dorian Beuty i flera år och kommer aldrig gå till någon annan. Jag gör både botox och fillers.
    Han är otroligt professionell och kompetent, och man får alltid det resultat man önskar.
    Många av mina vänner har även börjat gå till Tom då de har sett de fantastiska resultaten på mig. Jag är snart 40 år men tack vare Tom ser jag minst 10 år yngre ut.
    Jag ger Tom och Dorian Beuty de högsta rekommendationer, jag kan garantera att den som går dit kommer att bli nöjd!
    Caroline
  • Tz S
    Tz S skrev om Dorian Beauty
    Idag var jag på Dorian och det var min tredje gång för olika behandlingar och jag har träffat både Tina och Tom,och inte nog med att dom är väldigt professionella så är bemötandet så genuint på alla sätt!!

Å varje gång jag gått därifrån har det varit med ett stort leénde.

Rekommenderas Varmt !!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Dorian Beauty
    VARNING! Otroligt otrevliga och oprofessionella. Köpte två deal och ville boka en och samma tid. Fick en otrevlig mail med utskällning. Efter massa tjafs så fick jag boka en tid och behövde inte boka två olika. Redan då kände jag mig illa behandlad.

Nu har jag utnyttjat igen deras erbjudande och har av misstag bokat en tid som gällde inte enligt erbjudandet. Jag missade informationen om det. Men det ger inte anledning att vara otrevlig mot mig. Fick mail med texten ” Du har bokat tid hos oss när din bokning inte är giltig. Den är nu avbokad och du får boka en ny tid. Läs vad det står innan så vet du när du inte kan boka”.

Har tänkt på hur de utrycker sig mot sina kunder. När jag har reagerat och skrev tillbaka att jag kände mig förolämpad och att det inte känns bra att vara läxat upp av dem. Fick svar att jag inte var välkommen hos dem.

Har aldrig varit om något sådant. De vill inte ha kunder helt enkelt.

Har sett att de säljer sina tjänster genom lets deal väldigt ofta och det för att de inte ha tillräckligt med kunder och det är inte så konstigt eftersom de inte bry sig om kundvård. Och de är inte så duktiga som de påstår. Jag har gjort många fillers och kan bara konstatera att de är under medel. Det finns bättre och trevligare ställen.
  • Tara K
    Tara K skrev om Dorian Beauty
    Idag åkte jag till Dorian Beauty och möttes av Tom, supertrevlig kille! Kom dit cirka 45 min innan min bokade tid men det var inga problem! Tom kunde ta emot mig ganska så direkt! Jag blev omhändertagen och bemött på bästa sätt och är otroligt nöjd med resultatet! Tom är duktig på det han gör och utöver det så bryr han sig om sina kunder! Allt var felfritt och jag kommer definitivt komma tillbaka! Rekommenderas starkt!
    Tz S, Dorian B gillar detta
  • Miriam M
    Miriam M skrev om Dorian Beauty
    Gjorde läpparna hos bästa Tom! Han gjorde det inte svårt att lita på honom då han lyssnade, och försökta atbeta utefter mina förutsättningar och önskemål.
    Jag köpte min behandling på let's deal, men jag hade verkligen tur. Tyvärr är det inte alla som får sina behandlingar av en såpass påläst och erfaren skönhetsspecialist.
    Nästa gång betalar jag fullpris då jag inte vågar gå till någon annan. Dessutom är Tom underhållande, vilket gjorde den (inte så) stickande behanlingen minde stressfylld. Rekomenderar starkt!
  • Linda T
    Linda T skrev om Dorian Beauty
    Super Nöjd med min Behandling på Dorian Beauty.

Jag brukar gå till Stureplanskliniken och få Emervel men så fick jag en rekommendation av min vän att gå till Dorian Beauty för att prova på preparatet Revanesse som dom arbetar med.
    Jag betala endast 2650:- för 1 ml Revanesse och på stureplanskliniken betala jag 4000:- för samma mängd.
    Jag testa Revanesse och jag måste säga att det är den bästa produkten jag fått. Mina läppar känns så fluffiga och mjuka, inga klumpar eller hårdheter.
    Jag e så nöjd med Tom som behandla mig och vilka bra hudvårdsprodukter dom har från Teoxane.
    Mitt andra besök blev jag behandlad av Kilian toppen han med.
    Helt klar min rekommendation.
    Linda Teinmark
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Dorian Beauty
    Dåligt bemötande efter behandlingen, då jag hade fått en knöl och ville prata med dom via telefon. Det vägrade han och hänvisade mig till mail. Var min första fillersbehandling, och läpparna hade dessutom svullnat upp jättemycket, vilket är normalt dom första dagarna. Men jag ville ändå fråga hur mycket dom kunde svullna upp då dom var gigantiska med blåmärken både på och runt om munnen så jag fick sjukskriva mig. Dum som jag var glömde jag bort och fråga innan behandlingen vilken fillersbehandling dom använde. Han vägrade svara på det och svarade snorkigt och otrevligt att jag var tjatig. Väldigt dåligt bemötande efteråt, och skumt att man inte kan uppge vad fillersen hette.
  • Aina A
    Aina A skrev om Dorian Beauty
    Hej.
    Ville bara tacka Tina som gjorde halv spruta Revanesse i mina läppar inför mitt deltagande i Miss universum på Cafe opera.
    Super fint och naturligt.
  • ullis H
    ullis H skrev om Dorian Beauty
    Supertrevligt bemötande, trygg känsla under behandlingen. Tom gav mig vitamincocktail som inneburit att min hy har blivit klarare och ser friskare ut med alla vitaminer o fukt som behandlingen innehållt. Tom är jättetrevlig, ärlig och man känner sig trygg. Stort tack och trevlig sommar, vi kommer att ses igen ??
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Dorian Beauty
    I fredags va jag på Dorian Beauty och gjorde en fillerbehandling med Fillers och Teosyal.
    Jag e super nöjd.
    Lite svullnad några små blåmärken vilket jag förvänta mig.
  • Lisa C
    Lisa C skrev om Dorian Beauty
    Jag fick ett jättefint bemötamde av superduktiga Tom! Otroligt trevlig och dessutom jättefint resultat. 5/5

/ Lisa
  • Jeanette G
    Jeanette G skrev om Dorian Beauty
    Gjorde läppfiller 1 ml Teosyal Kiss för första gången hos Tom 1/4. Blev så varmt emottagen och proffsigt behandlad. Mina läppar blev precis så fina som jag hoppats, och jag är jättenöjd! Tom har definitivt fått en ny stamkund, och jag kan verkligen rekommendera honom till alla! Jeanette E G
  • Cecilia
    Cecilia skrev om Dorian Beauty
    Helt underbart bemötande!! Ingen stress när han jobbade på mig! Gjorde fillers i nasolabialvecken som blev super bra!! Hade min syster med mig som moraliskt stöd då jag är extremt stickrädd men kan säga att jag hade klarat det utan henne med det fina bemötande jag fick på Dorian Beauty!! Ingen stress med att allt skulle gå så fort som möjligt vilket jag upplevt på flera andra kliniker! Där har det varit att hinna med så många patienter på så kort tid som möjligt! Men så funkar det inte på Dorian B. Bästa stället jag varit på hittills!!! Kommer verkligen gå dit fler ggr!!!!
  • Cassandra
    Cassandra skrev om Dorian Beauty
    Otroligt bra! Så sjukt nöjd med mina läppar som Tom fixade, inga blåmärken, svullnader eller ojämnheter. Ska helt klart gå tillbaka, Tom är grym! :)
  • Anna
    Anna skrev om Dorian Beauty
    Jag har tagit botox och fillers i snart 10 års tid och aldrig träffat någon som är så duktig som Tom på Dorian Beauty. Han är noggrann och estetisk, resultatet blir därefter alltid lyckat. Normalt får jag blåmärken och svullnad direkt efter ingrepp men aldrig när Tom gör det. Dessutom är han oerhört sympatisk och släpper inte sina kunder innan de är nöjda. Stort tack!
  • Emma
    Emma skrev om Dorian Beauty
    Gick till Tom på Dorian Beauty då jag inte hade några läppar nu sitter jag här 2ml senare med världens finaste läppar, trodde inte de skulle gå fixa dem då jag tyckte dem va ojämna och väldigt fula men tack vare Toms bra öga för läppar så är dem jämna och fina och alldeles lagom för mitt ansikte. Rekommenderar Dorian Beauty strakt!
  • Linn
    Linn skrev om Dorian Beauty
    Fick ett mycket seriöst och professionellt bemötande när jag träffade Tom på Dorian Beauty. Jag var väldigt nervös första gången då jag ville göra Botox injektion kring ögonen (kråksparkarna). Men det gick jättebra, fick bra svar på mina frågor och jag kände att Tom var ärlig när han berättade om risker osv. Tom brinner för det han gör och är en riktigt härlig person. Är supernöjd med resultatet, tack!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Dorian Beauty
    Här har ni en Super Nöjd kund som har varit hos Dorian Beauty!
    Dorian Beauty lyssnar på vad man vill ha och är noga med att det ska bli fint och att kunden ska känna sig nöjd när man går därifrån!
    Otroligt fint och härligt bemötande och varmt omhändertagen!
    Man kan inte annat än att bli nöjd! Proffsigt ställe :)
    HÖGT BETYG I FRÅN MIG!
  • Louise
    Louise skrev om Dorian Beauty
    Jag vill ge mina varmaste rekommendationer till Dorian Beauty.
    För ett varmt och personligt bemötande och fantastiskt seriös och nogrann fillerbehandling. Jag värdesätter högt att få känna mig helt trygg med kontakten, resultatet och uppföljning av behandling.
  • Isadora
    Isadora skrev om Dorian Beauty
    Det har nu gått 3 dagar sedan mitt besök hos Tom på Dorian Beauty och jag är fantastiskt nöjd med mina läppar! Tom var väldigt duktiga på att informera och även lyssna på mina förväntningar. Har tidigare gått hos Eva Palmer (även kallad Läpp-Eva) så var lite nervös över hur det skulle gå men kommer absolut fortsätta gå hos Tom!
  • Fanny
    Fanny skrev om Dorian Beauty
    Fantastisk klinik! Bra personal och bemötande.
    Alltid lika nöjd när jag går därifrån.
  • Carim K
    Carim K skrev om Dorian Beauty
    Jag besökte Dorian Beauty för jag ville få bort lite av mina Nasolabialveck. Rekommendationen jag fick va att göra lite kinder, då dom börjar hänga och skapar Nasolabialvecken. Jag köpte en Teosyal spruta som vi la i kinderna och sen i Nasolabialvecken satte vi Revanesse. Jag blev så nöjd att jag blev sugen på att göra något mer.
    Valde att komma tillbaka 3 veckor senare för att skapa lite volym i läpparna som jag förlorat pga av min ålder.
    Jag ville ha Restylane men dom hade valt att inte jobba med den fillern däremot så hade dom Emervel som är Restylanes nyaste produktlinje av den nya generationens filler. Lite förlorad volym blev återställd och mungipa höjdes med.
    Varit hos en galen kvinna innan men jag är så glad att jag gick till Dorian Beauty därav att jag kom tillbaka 3 veckor senare.
    Super nöjd med Revanesse, Teosyal och Emervel 8350:- betala jag totalt vilket är ett väldigt bra pris för fantastiska produkter som är etablerade på marknade.
    Tummen upp för min professionella behandlare och vilket mysigt ställe. Jag är tillbaka om någon månad. Jag har hittat rätt. Tack för att ni förgyller min vardag i livet.
    Carim
  • J
    J skrev om Dorian Beauty
    Fick ett suuper trevligt bemötande, han va inte bara professionell utan mycket lugn och harmonisk.
    Jag är suuuper nöjd o kommer gärna tillbaka!
    REKOMMENDERAR STARKT!!!
    Tack för snygga läppar:)
  • Sarah S
    Sarah S skrev om Dorian Beauty
    Väldigt nöjd med min behandling.

Fick Revanesse och den va väldigt behaglig att få injicerad eftersom den innehöll bedövning.
    Väldigt trevligt bemötande och bra genomgång.

Kan Varmt rekommendera
    Sarah
  • Sara B
    Sara B skrev om Dorian Beauty
    Jätte trevligt bemötande, fin service samt bra resultat! Rekommenderar:)
  • Ana M
    Ana M skrev om Dorian Beauty
    Är blev väldig nöjd! Tom är duktig och har service mind! Jag kommer gärna tillbaka.
  • Ina A
    Ina A skrev om Dorian Beauty
    Fyllde mina läppar med Teosyal Kiss hos Tim
    På Dorian Beauty :) tacka Gud att jag hittade er! Fick testa ny teknik och heart shape formade läppar och jag älskar mina läppar nu! Och underbara professionella är dom alltså perfekt och oslagbart GÅÅÅÅ DIT !!! Många kliniker kan slänga sig i vägen vi ses snart igen <3
  • moa
    moa skrev om Dorian Beauty
    Jag var hos Dorians beauty i somras och träffade Tom. Jätte trevlig och engagerad kille.
    Eftersom jag gått till en och samma klinik i många år så var jag lite nervös över att gå till någon ny.
    Men Tom var mycket lugn och gav mig mer information än någon tidigare gjort, så jag kände att jag var i väldigt trygga händer.
    Jag gjorde läpparna och räta ut min näsa lite grann, och Tom tog god tid på dig och hade hela tiden en dialog med mig om hur jag ville ha det.
    Resultatet blev toppen och jag kan varmt rekommendera er andra att gå till Tom.
    Han är verkligen jätte duktig på sitt arbete och en väldigt trevlig person.
  • Mathilda F
    Mathilda F skrev om Dorian Beauty
    Supertrevliga killar. Man kände sig verkligen omhändetagen.
  • Martina M
    Martina M skrev om Dorian Beauty
    Det var första gången jag gjort filler i läpparna och var väldigt nervös innan som den spruträdda jag är. Däremot försvann det helt när jag fick ett gott bemötande, information och en bekväm och professionell behandling. Jag kommer absolut välja att gå tillbaka till Tom i framtiden!
  • Amanda T
    Amanda T skrev om Dorian Beauty
    Kilian är ju trevligast och stadig på hand och lugn o snäll liksom! =)
    Var bara tur att jag fick träffa honom! =)
    Däremot borde ni köpa in bärbara minispeglar så man kan spegla ansiktet istället för att behöva gå ut i hallen från rummet och spegla sig liksom. och (det billiga? gamla? icke dammade, alltså förstod inte om det skulle vara som någon konstnärlig installation liksom?) sminket som låg i hallen såg lite äckligt ut.. om jag ska vara helt ärlig så det borde ni byta ut, eller åtminstone minst slänga ha ha =) annars tänkte jag inte så mycket, såg väldigt öppet ljust och fräscht ut i övrigt! =)
    Tack för allt, återkommer gärna o gör mina läppar igen, fast denna gång vill jag ha Restylan och inte bara Revanesse Kiss, ja Restylane är det bästa, håller längst och klumpar inte lika mycket =) MVH
    2014-09-04 Dorian B svarar Amanda T
    Hej Amanda.
    Tack för ditt fina betyg och du är nöjd med din behandling hos oss.
    Jag förstår absolut vad du menar. Dock är det ju tyvärr inte mitt ställe utan mitt behandlingsrum består av 1 stor spegel som är 165 cm hög och även en handspegel. Jag skall framföra detta till ägaren så får dom piffa upp det där lite :-)
    På dealen som du köpt använder vi oss just av Revanesse.
    Skulle du önska restylane så är det bara att höra av sig så löser vi restylane åt dig.
    Ha en trevlig vecka och tack för att du valde oss och gav oss feedback
  • Zinaida B
    Zinaida B skrev om Dorian Beauty
    Högst professionel behandling av en utbildad sjuksköteska som kombinerades med en vänligt bemötande. Inga stress eller brådska, jag fick duktiga råd och kommer att besöka Tom igen. Varmt rekommenderas!
  • Lena R
    Lena R skrev om Dorian Beauty
    Proffesionellt bemötande, och väldigt serviceminded. Rekommenderas varmt
  • Filippa H
    Filippa H skrev om Dorian Beauty
    Jag förstorade mina läppar för första gången hos Dorian Beauty. Jag fick ett superbra bemötande. Personalen var kompetent och professionell. Jag var supernervös innan, men Kilian lyckades lugna ner mig enormt mycket!
    Jag är supernöjd med mina läppar!
  • Mimmi F
    Mimmi F skrev om Dorian Beauty
    Tom är fantastiskt! Han är trygg och säker, otroligt trevlig och helt enkelt jävligt bra på sitt yrke. Jag valde en läppinjektion och var väldigt tydlig med vilket resultat jag var ute efter - det blev bättre än förväntat! Jag är så nöjd och kommer fortsätta gå till honom :)
  • Sia A
    Sia A skrev om Dorian Beauty
    Har varit på två andra kliniker tidigare så har varit lite avskräckt från att förstora läpparna pga att den ena var väldigt oproffesionell och gjorde det hetsigt vilket resulterade i att det gjorde fruktansvärt ont och jag blev svimfärdig. Den andra var profsig men smärtan gjorde det nästan inte värt det.
    Hos Tom var jag full av nervositet som snabbt släpptes då jag nötter av stor proffessionalitet och en avslappnad personlighet och atmosfär, vilket gjorde att jag kände mig i väldigt trygga händer. Bedövningen som las både på läppar och som fanns i sprutan gjorde att jag kunde luta mig tillbaka i lugn och ro. Tom berättade vad han gjorde och förklarade innan för att jag skulle bli så nöjd som möjligt - vilket jag också blev! Köpte fillers på lets deal men kommer att bli en återkommande kund. 10/10 poäng, är såååå nöjd!!
    2014-08-30 Dorian B svarar Sia A
    Tack snälla.
    Alltid kul med nöjda Patienter
  • Annika F
    Annika F skrev om Dorian Beauty
    Suveränt bemötande,kanonjobb av Tom!
    Härlig person,sätter verkligen kunden i fokus.
    Filler runt munnen/läppen.
    Kommer att komma tbx!
  • Jenny  F
    Jenny F skrev om Dorian Beauty
    Super duktig och noggrann. Väldigt nöjd med resultatet och rekommenderar verkligen Tom om man vill ha en seriöst och duktig utövare av bitox och fillers.
  • Lena J
    Lena J skrev om Dorian Beauty
    Rent och fräscht och mycket kompetent personal. Man känner sig omhändertagen på bästa sätt. En riktig "ungdomens källa".
  • Anna U
    Anna U skrev om Dorian Beauty
    Jag var i lördags och gjorde fillers (1 ml revenesse kiss) i läpparna hos Tom på Dorian Beauty. Fick ett extremt bra första intryck av både kliniken och Tom.

Han är extremt kunnig och trevlig. Besvarade alla mina frågor och var väldigt noggrann med att informera om produkten. Han tog sig tid att lyssna på vilket resultat jag förväntade mig/ville ha, men kom även med egna förslag. (som jag är glad att jag lyssnade på) Han kan sin sak!

Har gjort läppar ett flertal gånger tidigare men ALDRIG upplevt så här bra resultat. Är väldigt nöjd och kommer definitivt gå tillbaka.
  • Amanda F
    Amanda F skrev om Dorian Beauty
    Gjorde 1 ml Teosyal Kiss i läpparna hos Tom på Dorian Beauty. För det första är Tom super trevlig, tar sig verkligen tid och känns väldigt kunnig. Han ger ett proffsigt intryck, svarar på frågor, berättar och informerar - toppen! Naturligtvis blev resultatet helt fantastiskt! Väldigt jämt och perfekt fördelning av preparatet i under- och överläpp. Har tidigare gjort Restylane på en annan klinik men kände mig mycket mer trygg och avslappnad hos Tom. Rekommenderas varmt.
  • Jenia D
    Jenia D skrev om Dorian Beauty
    Vart ska jag börja?! Tom har verkligen räddat mina läppar, från att ha massa klumpar och hårda läppar har jag fått klupmfria mjuka plutiga läppar, det unika med Tom är att han ser vad som behövs göras utöver att bara injicera volym, han kan forma läppkonturer, breda munnen, lyfta osv.
    Efter år av sökande efter den ultimata läppskulptören är jag äntligen nöjd och kommer stanna hos Tom på Dorian Beauty
    Tack Tom och vi ses snart igen ;)
  • T
    T skrev om Dorian Beauty
    Har varit på många kliniker, men genomgången och beskrivning av produkt är den bästa jag någonsin har fått.
    Jag är så otroligt nöjd med min behandling som jag fick av Angelica.
    Kan varmt rekommendera Dorian Beauty
  • Louise S
    Louise S skrev om Dorian Beauty
    Var och fyllde på mina läppar med 1 ml Revanesse lips idag på Dorian Beauty, och redan efter en timme ser jag att slutresultatet kommer bli toppen. Tom är otroligt trevlig och gav ett väldigt professionellt intryck. Han spräckte en klump från en tidigare felinjicerad filler utan att det kändes, och hela behandlingen var helt och hållet smärtfri. Jag har definitivt hittat min nya favoritklinik!
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Dorian Beauty
    Rekommenderar verkligen alla att gå till Dorian Beauty och Tom. Jag har gjort botox hos honom i tre omgångar och har blivit lika nöjd varje gång. Trevligt, professionellt bemötande, fräscha lokaler och renlighet som är så viktigt när man hanterar sprutor. Tom har dessutom ett riktigt estetiskt öga, och ser precis vad man är ute efter i en behandling. Helt enkelt bäst i Stockholm för estetiska behandlingar!
  • Malin W
    Malin W skrev om Dorian Beauty
    Jag kan varmt rekommendera Dorian Beauty. Jag var hos Tom och fick Revanesse Conture och Revanesse Ultra för att fylla upp kindbenen och jag blev supernöjd! Jag var lite nervös innan men Toms professionella och trevliga bemötande gjorde hur lung och trygg som helst. Nu blir jag glad varje gång jag ser mig i spegeln och jag kommer absolut att gå tillbaka.
  • Kristina
    Kristina skrev om Dorian Beauty
    Jag va på Dorian Beauty idag och fick Teosyal Kiss i läpparna.
    Är ganska svullen nu men fick den informationen på plats att jag skulle bli.
    Fick den bästa genomgången någonsin om de olika biverkningar som skulle kunna ske, som jag aldrig har fått någon annanstans.
    Många andra kliniker kan slänga sig i väggen vad det gäller Professionalitet och upplysning man får här.
    Rekommenderar varmt Dorian Beauty.

Birkagatan 27, 113 39 Stockholm