Operakliniken

Operakliniken

Välkommen till Operakliniken!

Vi är din klinik inom skönhetsbehandlingar i Stockholm och erbjuder rengörande och högkvalitativa ansiktsbehandlingar, hårborttagning, medicinsk hudvård, injektionsbehandlingar och kroppsbehandlingar. Vi tycker det är viktigt att du som kund känner dig trygg, därför får du hos oss ett bra skydd. Genom vår patientförsäkring är du helt utan kostnad försäkrad via oss när du utför en behandling.

Välkommen in för att boka en kostnadsfri konsultation eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 40 kunder tycker om Operakliniken 2

• 2021-02-20
    Proffsigt, effektivt och prisvärt.
    2021-02-20
    Jättenöjd! Gjorde dermapen, proffsig och bra behandling!
    2021-02-20
    Varning för denna klinik.
    De gjorde reklam för dermapen på sin hemsida, men tog betalt 500 kr mer än vad som stod på hemsidan när jag väl hade gjort min behandling.
    När jag påtalade detta för kliniken fick jag höra "Nu ska jag vara lite ful mot dig och ta bort kampanjpriset på hemsidan så att det inte står kvar". Som tur är har jag en screenshot. Jag blev erbjuden 500 kr avdrag på nästa behandling, men jag kommer självklart aldrig gå tillbaka till en sån klinik. Det enda de var ärliga med var att vara lite fula mot mig, med andra ord har de nu ändrat på hemsidan. Mycket märkligt, oärligt och oproffessionellt beteende. Rekommenderar inte. Blev även kallad för att inte vara en rättvis person, bara för att jag påtalade att jag betalade för mycket. It's not the money, it's the principle...
    Våra rutiner på kliniken är att vi alltid går igenom prisförslag med kunden inför nya behandlingar. Detta har även skett med ovanstående kund. Priset som var överenskommet var 1995 kr vilket också godkändes av kunden när vi konsulterade med henne på kliniken. I efterhand påpekade kunden mycket riktigt att ett kampanjpris som vi tidigare hade låg kvar på ett ställe på hemsidan (1495kr) Jag kan bara be om ursäkt för att sidan inte har uppdaterats. När jag erbjöd kunden 500kr avdrag på nästkommande behandling som redan var inbokad blev jag beskylld för att använda mig av oärliga lockmetoder och även att ta bort "bevis " då jag nu har uppdaterat hemsidan. Vi på Operakliniken känner ansvar för våra kunder, och skulle aldrig medvetet försöka att lura någon, därför känns det som att kritiken vi har fått på Reco är hård och orättvis. Mvh Christian Operakliniken Operakliniken
    2020-11-28
    Tack för en bra behandling med dermapen, jag är nöjd :)
    2020-10-29
    Påbörjat en kur med 14 st LPG cellulitbehandling kropp. Har inte ens kommit halvvägs men märker redan resultat! Christian är ett proffs på detta, otroligt kunnig! Kommer aldrig sluta!☺️ Kan varmt rekommendera!
  • 2020-10-03
    Bästa kliniken, med professionell och vänlig personal 🙏❤️
    2020-10-02
    Bästa kliniken i stan! Alltid trevliga och bäst på det dem gör. Rekommenderas starkt!!! 🤩✨🌟
  • 2020-10-02
    Jättebra service. Kan sin grej och går all in. Rekommenderar starkt.
  • 2020-10-01
    Alltid grymt! Bra bemötande, bra service, bra produkter! Grym klinik!
    2020-09-30
    Så trevligt och proffsigt bemötande! Nöjd kund.
  • 2020-09-29
    Kunniga o trevliga människor som är proffs inom Kroppens estetik. Professionella inom yrket på alla sätt .
    Kan starkt rekommendera Christian då han är ärlig, lyhörd , seriös och driven företagare. Man märker tydligt att han har hjärta o brinner för att skapa fina relationer för att kunna ha en plan vad som behövs för just dig som person.
    Tack för fantastiskt bemötande
    Ni är kunniga och erfarna o samtligt får ni än o känna sig bekväm i sin kropp. Jag kände mig så trygg hos er o jag är väldigt nöjd med resultatet. Varmt o gott bemötande av personalen. Stor eloge till er
    2020-09-29
    Proffsigt och seriöst. De lovar aldrig mer än de håller och har lång och gedigen erfarenhet. Kliniskt rent och mycket vänligt och proffsigt bemötande. Skulle aldrig anlita någon annan klinik för LPG behandling. Ser redan mycket goda resultat.
  • 2020-09-29
    Fantastisk klinik. Professionella och väldigt, väldigt duktiga!! Rekommenderas starkt.
    2020-08-19
    Bemött på världens bästa sätt av världens bästa personal!!! Rekommenderar starkt då denna klink har ALLT man söker efter och levererar till 100%
  • 2020-05-30
    Otroligt fint bemötande av kunnig personal som tog tid på sig
    att göra det rätt. När jag jämför med tidigare erfarenheter från Stureplans Kliniken så är detta bättre.
    2020-01-27
    Gjorde Dermapen hos Christian, super nöjd med resultatet. Min hy har fått världens glow. Rekommenderar starkt
  • 2020-01-13
    Har gjort en ansiktsbehandling, var supernöjd.

Trevligt bemötande
    2020-01-11
    Lätt att boka och utmärkt mottagande!
  • 2019-09-11
    Härligt gäng som vet vad dem gör, sjukt nöjd med produkt rekommendationerna jag fått och behandlingarna jag gått på hos Christian.
  • Sofia L
    skrev om Operakliniken
    2019-04-24
    Gått till Christian i över fyra år och är så nöjd. Blir alltid tillfrågad på fester och dylikt vad jag använder för produkter, då min hy är väldigt fin efter alla roliga saker vi provar. Vi kör AHA, DERMAPEN & Retinol. Toppenbetyg till Opera kliniken. 👍
  • 2019-04-21
    Jag har gjort dermapen behandlingar på andra kliniker tidigare men har aldrig varit så nöjd som med Christian på Operakliniken. Han är extremt kunnig när det gäller analysering av olika hudtyper och kan rekommendera superbra produkter som passar just min hud, och under själva dermapen behandlingen så visste han precis vart i ansiktet han skulle jobba mer på djupet eller mer ytligt. Jag var där i slutet av Mars och ska tillbaka på en till dermapen behandling om några dagar. Christian är service-minded, lyhörd och kompetent och jag rekommenderar starkt honom och Operakliniken vidare!
  • 2019-04-16
    Toppen klinik!
    Christian är grym på det han gör. Tack var det honom har mitt ansikte blivit så fin och fräsch.
    Rekommenderar starkt Operakliniken till alla!
  • 2019-03-12
    Jag uppskattar verkligen Operaklinikens personliga lättsamma och samtidigt professionella bemötande. Man känner sig omhändertagen och sedd på ett generöst och kravlös sätt som är sällsynt idag, oavsett vilken behandling man själv väljer eller blir rekommenderad att välja.

Avsändare: Carina
    2019-03-07
    Jag har gjort Derampen hos Christian och är alltid väldigt nöjd. Han är mån om kunden, väldigt kunnig! Han stressar aldrig utan tar tid för kunden och behandlingen. Jag kan varmt rekommendera honom och Operaklinken.
    2019-02-25
    Gjorde en dermapen behandling hos operakliniken bästa servicen jag varit med om helt klart 👍🏻 det märktes att personalen tog sin tid och var väldigt noggrann och förklarade allt så jag fick lära mig massa bra information. Varit på andra kliniker innan och har inte fått lika bra bemötande och service som jag fick här. Rekommenderar alla jag känner och inte känner denna klinik personalen är väl utbildade och det märks att de älskar att jobba med det dom gör 👍🏻
    2019-01-26
    Utfört dermapen och skulle absolut aldrig kunna tänka mig gå till nån annan! Mycket prisvärt och trevlig/ kunnig personal! Resultat efter första behandlingen 😍
    Lina
  • 2019-01-25
    På Operakliniken har jag gått på Dermapen behandlingar och tagit retinol peeling. Jag känner att min hud har fått liv och lyster. Innan var den torr och rynkig. Nu känner jag mig vacker och mer medveten om min hud.

Deras NeoStrata produkter är helt fantastiska.

Jag upplever personalen på Operakliniken mycket kunnig och personlig. En klinik som tänker på patientens bästa. Har man någon fråga får man svar snabbt. Jag känner mig trygg och viktig. Jag är glad att jag har hittat dem.

Mvh, Dragana
  • 2019-01-22
    Proffesionell och kunnig personal som verkligen lyssnar och uppfyller dina önskemål! Jätte trevliga och bemöter alltid kunder på bästa sätt. Rekommenderar verkligen Opera kliniken till alla då jag vart så nöjd efter all hjälp jag fått med min problematiska hy och fula operations ärr.. Starka rekommendationer till alla som söker efter det allra bästa!
  • 2018-12-18
    Jag har går till Operakliniken & får behandling för mina akneärr jag har i ansiktet. Jag får alltid ett fantastiskt och proffesionellt bemötande! Kliniken är ärlig och har ett genuint intresse för att hjälpa mig bli av med mina ärr.

Operakliniken ligger beläget mitt i city, är super prisvärt och jag har idag gjort 6 behandlingar av microneedling + kemisk peeling, och man ser verkligen RESULTAT!

Jag har fått tillbaka mitt självförtroende och känner att jag äntligen kan gå ut utan smink för första gången på flera år utan att skämmas. Rekommenderas starkt!!
    2018-11-13
    Har gått kontinuerligt på Dermapen-behandlingar under året som gått och är extremt nöjd med service och resultat.
  • 2018-11-10
    Trevliga & väldigt kompetenta! Gör alltid det lilla extra! Ni har räddad min hy ☺️
  • 2018-11-08
    Jag var och gjorde en härlig ansiktsbehandling som alltid!

Väldigt kunniga, otroligt bra bemötande! Alltid glada och trevliga :) så himla hjälpsamma! Bättre kan man inte hitta.

Stammis föralltid.

Rekommenderar starkt!
    2018-11-07
    Jag har varit hos Christian många ggr med dermapen och Retinolsyra bland annat. Han och Sandra (kollega) är fantastiska. Otroligt vänliga, lyhörda och generösa, och såklart kunninga och proffesionella.
    Rekommenderar starkt!
  • 2018-11-01
    Jag har gjort ansiktsbehandlingar i många år på många olika kliniker, men aldrig träffat på så otroligt professionella och duktiga hudterapeuter som Sandra och Christian på Operkliniken. De har alltid mycket bra bemötande och fokus på att kunden ska få ett så bra resultat som möjligt vilket jag tycker är mycket positivt, de genomför vidare behandlingarna med hög precision och kvalitet vilket ger fantastiska resultat. Jag kan idag inte tänka mig att byta utan kommer att fortsätta vara kund hos dem. Det jag speciellt vill lyfta fram är deras kombinationsbehandlingar av Derma pen och Exuviances Retinol peel, så otroligt fina o c h hållbara resultat. Kliniken ligger också tycker jag i framkant med nya metoder och tekniker s a m t att de inte försöker sälja på mig som kund en behandling eller produkt om de inte tror att den skulle hjälpa mig specifikt vilket jag tycker är både ärligt och trovärdigt.
  • 2018-10-31
    Superbra, proffsiga behandlingar av kunniga och trevliga terapeuter
  • 2018-10-30
    Jätte nöjd med allt. Gjorde Dermapenn och ser redan resultat dagen efter. Hon som gjorde min behandling förklarade varje steg och det kändes tryggt. Kan inte annat än att rekomendera :)
  • 2018-10-29
    Fantastisk service med super personal. Jätte nöjd med mina behandlingar och kommer definitivt komma tillbaka
    2018-10-29
    Det finns inga ord att beskriva hur nöjd jag har varit vid mina två besök på Operakliniken... och måmga fler följer! Fina lokaler i centrala Stockholm och Christian... one of the kind! Extremt kunnig inom kemiskt peeling och laserbehandling. Min hud har ALDRIG varit så fin! Ta er tiden besök Operakliniken.
    Stort tack till dig Christian!
  • 2018-10-29
    Väldigt nöjd, trevlig och noga personal 👌🏻 Har varit kund hos dem i snart ett år nu
  • 2018-10-21
    Very professional and knowledgeable within all of the beauty genres. I have tried a lot of different beauty salons both in Sweden and abroad, and the Operakliniken is the best one by far.

Very very happy customer indeed!
    Hej Susanne Väldigt roligt att höra att du är nöjd med vår service. Vi gör alltid vårt bästa för att kunderna ska bli nöjda. Vi tackar dig för din fina recension. Mvh Sandra/Christian Operakliniken Operakliniken