Operakliniken

Operakliniken

www.operakliniken.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Operakliniken! Vi är din klinik inom skönhetsbehandlingar i Stockholm och erbjuder rengörande och högkvalitativa ansiktsbehandlingar, hårborttagning, medicinsk hudvård, injektionsbehandlingar och kroppsbehandlingar. Vi tycker det är viktigt att du som kund känner dig trygg, därför får du hos oss ett bra skydd....

72 omdömen om Operakliniken

Sedan starten hos Reco 2018

Adela D
Skrev om Operakliniken

Alltid nöjd med resultatet jag får efter mina besök hos Christian som är väldigt kunnig inom sitt yrke. Rekommenderar varmt!

Jenny P
Skrev om Operakliniken

Jättefint bemötande. Christian är engagerad och duktig på lpg, det är skillnad på lpg och lpg. Inte sista gången jag kommer att besöka operakliniken 😊

Jill W
Skrev om Operakliniken

Seriösa och kunniga. Personliga och trevliga. Vet vad de sysslar med.

Sofie E
Skrev om Operakliniken

Jag har besökt Merlene vid ett flertal tillfällen och har alltid blivit väldigt nöjd med både fantastiskt bemötande och resultat. Jag känner mig trygg i hennes händer vilket är anledningen till varför jag alltid går tillbaka hit!

Cecilia T
Skrev om Operakliniken

Helt magiskt mottagande och Lymfdrenage behandlingen var den bästa jag varit med om. Haft problem i många år men efter att ha testat så kändes det som jag gick på moln och mina ben var inte alls tunga.

Lovisa V
Skrev om Operakliniken

Fantastiskt bemötande från personalen som alltid är så trevlig och kunnig. Fick en jättebra behandling och är supernöjd på alla sätt!

Anna E
Skrev om Operakliniken

Great service and excellent treatment! If you want to feel good with yourself try it it’s great.

Nicklas L
Skrev om Operakliniken

Fantastiskt omhändertagande av Christian som är mycket kunnig inom sitt område. Testat på en kur Microneedling för att ta itu med djupa akneärr från ungdomen. Även senaste månaden testat på LPG behandling för att ta itu med stela axlar och smärta i nacken. Rekommenderar Operakliniken starkt.

Linda P
Skrev om Operakliniken

Jag är mycket nöjd med Operakliniken och Christian. Han tar sig alltid tid och är mån om att man har det bra , att det känns bra och att resultatet stämmer överens med förväntningarna . Jag rekommenderar Operakliniken alla dagar i veckan och vill rikta ett stort Tack till Christian för fint bemötande , för ditt stora engagemang och för att du bryr dig 🌸

Monika Z
Skrev om Operakliniken

Jag har bara positiva upplevelser av Christian och Operakliniken. Från första samtalet och fortsatt. Ett genuint intresse för patienten/kunden och den behandling han utför. Monica

Mona K
Skrev om Operakliniken

Superhärligt bemötande av Christian och bra behandling.

Julia B
Skrev om Operakliniken

Proffsiga, vänliga och erfarna. Snygga och fräscha lokaler. Terapeuten är både social och rolig, så man får sig även ett gott skratt på köpet!

Sandra Österholm Ö

Har gjort ett par lpg behandlingar hos Christian och har känt mig så väl omhändertagen vid varje besök. Han ger service på hög nivå. Kommer troligtvis att boka in många behandlingar framöver hos honom. Rekommenderar starkt!

Sofie J
Skrev om Operakliniken

Mycket proffsigt bemötande och fantastiska resultat. Jag blev rekommenderad Christian på Operakliniken av en vän. Kom dit med en problemhy som jag kände mig mycket obekväm med, och redan efter ett behandlingstillfälle fick jag resultat som gör att jag kan gå utan smink och känna mig fin i huden. Christian hittade rätt lösning för mina problem både gällande produkter och behandling, och nöjde sig inte förens resultatet blev som han önskade (och mycket bättre än vad jag hade vågat hoppas på). Uppskattar även tydligheten kring...

Valencia C
Skrev om Operakliniken

Har varit hos Christian på LPG. Jag är extremt nöjd med hans omhändertagande och professionella utförande. Christian är något otroligt kunnig. Helt klart bäst i hela stan. Han är alltid tillgänglig och har en god servicekänsla. Kan varmt rekommendera Christian Gorgisidis till samtliga. Ni kommer inte ångra er. En riktig stjärna!

Bella M
Skrev om Operakliniken

Går på LPG-behandlingar hos Christian och är otroligt nöjd! Det märks att han är kunnig inom det han gör och jag känner verkligen skillnad efter varje behandling. Har mindre problem med mina svullna ben och känner att kroppen både mår och fungerar bättre efter behandlingarna. Har vid ett par tillfällen testat LPG på andra kliniker då jag inte kunnat ta mig till Operakliniken, men kan med handen på hjärtat säga att inget slår behandlingarna hos Christian. Rekommenderar varmt!

Nicklas L och Christian G gillar detta
Jenny L
Skrev om Operakliniken

Super proffsigt bemötande och bästa LPG jag varit på! Blev även av med spänningshuvudvärk då jag fick prova koppning. Rekommenderar starkt!

Marianne L
Skrev om Operakliniken

Häpnadsväckande bra resultat med LPG-behandlingen hos proffsiga och trevliga Christian! Kommer fortsätta regelbundet. Har också varit hos strålande trevliga Marlene för botox och fillers. Med stor säkerhet ser hon exakt vad som behöver göras. Resultaten är de bästa jag någonsin har sett på mig. Rekommenderar Operakliniken starkt!

Anna W
Skrev om Operakliniken

Kunniga och proffsiga Christian Gorgisidis kör fantastiska LPG-behandlingar! Också alltid trevligt bemötande.

Lena L
Skrev om Operakliniken

Jag går på lpg behandling hos Christian på operakliniken och är mycket nöjd med behandling och omhändertagande. Christian är kunnig inom området, jag känner mig trygg som kund. Det är heller aldrig några problem om jag behöver ändra någon tid, vilket uppskattas.

Sofie S
Skrev om Operakliniken

Christian på Operakliniken är toppen! Gör väldigt bra behandlingar och är dedikerad för resultat. Rekommenderar verkligen!

Mojsen B
Skrev om Operakliniken

Mycket kunnig personal man känner sig trygg när man går till Christian. Han har sån lång erfarenhet av LPG behandling. Visste inte vad LPG var för slags behandling men fick grundligt information av Christian och super bra resultat efter min operation. /MB

Anna J
Skrev om Operakliniken

Superbra och med ett fantastiskt bemötande och service. Kan varmt rekommendera..

Kristina H
Skrev om Operakliniken

Mycket bra bemötande Christian är en omtänksam och duktig hudterapeut. man blir fin i hyn efteråt av Dermapen. Rekommenderas Varmt. Kristina Håll Boivie -46

Sandra L
Skrev om Operakliniken

Christian är otrolig! Alltid toppservice. Jättetrevlig och kompetent!

Niklas L
Skrev om Operakliniken

Jag har genomfört 3 st Micrineedling behandlingar. Min historia är som så att jag hade djupa akneärr från ungdomens dagar då jag läst och hittade information om att microneedling bygger upp huden på nytt. Efter konsultation med Christian på kliniken, blev jag införstådd och fick tydligt förklarat hur behandlingen går till och vad som händer med hjälp av behandlingen. Christinans mångårig erfarenhet går inte att ta miste på, samt många andra nöjda kunder att Operakliniken va en självklarhet. Efter första behandlingen såg...

Linn K
Skrev om Operakliniken

Tack Operakliniken för alla fantastiska behandlingar. Ni är bäst!!

Valencia C
Skrev om Operakliniken

Stockholms bästa Klinik! Är extremt nöjd och tacksam över att dem har räddad mitt ansikte och min hudvårdsrutin. Måste även påpeka den fantastiska servicen, extremt härligt bemötande som man bara blir fantastiskt glad av! Rekommenderar varmt!

Annelie G
Skrev om Operakliniken

Bokat hos Christian en microneedling och är supernöjd! Trevligt bemötande , bra resultat ! Ska göra ytterligare behandlingar ! Ser fram emot det

Johanna S
Skrev om Operakliniken

Christian är bäst ! Grym på LPG kan verkligen rekommenderas!

Iryna H
Skrev om Operakliniken

Så himla nöjd!! Proffsigt personal som gör ett utmärkt jobb. Starkt rekommenderas!

Ieva S
Skrev om Operakliniken

Jag gjorde microneedling + AHA-syra hos Christian och jag är otroligt nöjd med allting!!! Det var en avslappnad atmosfär på kliniken, man kände sig välkommen och resultatet var fantastiskt. Min hy såg mycket fräschare och friskare ut efteråt. Jag upplevde Christian som en väldigt snäll och pålitlig person, det märks att han är väldigt kunnig inom hudvård och vill kunden det bästa. Jag är så glad att jag valde Christian/Operakliniken och skulle absolut rekommendera det till alla :)

Sabrina Z
Skrev om Operakliniken

Proffsigt, effektivt och prisvärt.

Emma S
Skrev om Operakliniken

Jättenöjd! Gjorde dermapen, proffsig och bra behandling!

SARA L
Skrev om Operakliniken

Varning för denna klinik. De gjorde reklam för dermapen på sin hemsida, men tog betalt 500 kr mer än vad som stod på hemsidan när jag väl hade gjort min behandling. När jag påtalade detta för kliniken fick jag höra "Nu ska jag vara lite ful mot dig och ta bort kampanjpriset på hemsidan så att det inte står kvar". Som tur är har jag en screenshot. Jag blev erbjuden 500 kr avdrag på nästa behandling, men jag kommer självklart aldrig gå tillbaka till en sån klinik. Det enda de var ärliga med var att vara lite fula mot mig,...

Svar från Operakliniken

Våra rutiner på kliniken är att vi alltid går igenom prisförslag med kunden inför nya behandlingar. Detta har även skett med ovanstående kund. Priset som var överenskommet var 1995 kr vilket också godkändes av kunden när vi konsulterade med henne på kliniken. I efterhand påpekade kunden mycket riktigt att ett kampanjpris som vi tidigare hade låg kvar på ett ställe på hemsidan (1495kr) Jag kan bara be om ursäkt för att sidan inte har uppdaterats. När jag erbjöd kunden 500kr avdrag på nästkommande behandling som redan var...

Elin E
Skrev om Operakliniken

Tack för en bra behandling med dermapen, jag är nöjd :)

Jenny S
Skrev om Operakliniken

Påbörjat en kur med 14 st LPG cellulitbehandling kropp. Har inte ens kommit halvvägs men märker redan resultat! Christian är ett proffs på detta, otroligt kunnig! Kommer aldrig sluta!☺️ Kan varmt rekommendera!

Marlene M
Skrev om Operakliniken

Bästa kliniken, med professionell och vänlig personal 🙏❤️

Malin B
Skrev om Operakliniken

Bästa kliniken i stan! Alltid trevliga och bäst på det dem gör. Rekommenderas starkt!!! 🤩✨🌟

Caroline M
Skrev om Operakliniken

Jättebra service. Kan sin grej och går all in. Rekommenderar starkt.

Sandra B
Skrev om Operakliniken

Alltid grymt! Bra bemötande, bra service, bra produkter! Grym klinik!

Anna R
Skrev om Operakliniken

Så trevligt och proffsigt bemötande! Nöjd kund.

Stefani D
Skrev om Operakliniken

Kunniga o trevliga människor som är proffs inom Kroppens estetik. Professionella inom yrket på alla sätt . Kan starkt rekommendera Christian då han är ärlig, lyhörd , seriös och driven företagare. Man märker tydligt att han har hjärta o brinner för att skapa fina relationer för att kunna ha en plan vad som behövs för just dig som person. Tack för fantastiskt bemötande Ni är kunniga och erfarna o samtligt får ni än o känna sig bekväm i sin kropp. Jag kände mig så trygg hos er o jag är väldigt nöjd med resultatet. Varmt o gott bemötande av personalen. Stor eloge till er

Marie L
Skrev om Operakliniken

Proffsigt och seriöst. De lovar aldrig mer än de håller och har lång och gedigen erfarenhet. Kliniskt rent och mycket vänligt och proffsigt bemötande. Skulle aldrig anlita någon annan klinik för LPG behandling. Ser redan mycket goda resultat.

Josefine B
Skrev om Operakliniken

Fantastisk klinik. Professionella och väldigt, väldigt duktiga!! Rekommenderas starkt.

Sofia M
Skrev om Operakliniken

Bemött på världens bästa sätt av världens bästa personal!!! Rekommenderar starkt då denna klink har ALLT man söker efter och levererar till 100%

Filip Per Oscar J
Skrev om Operakliniken

Otroligt fint bemötande av kunnig personal som tog tid på sig att göra det rätt. När jag jämför med tidigare erfarenheter från Stureplans Kliniken så är detta bättre.

Tove A
Skrev om Operakliniken

Gjorde Dermapen hos Christian, super nöjd med resultatet. Min hy har fått världens glow. Rekommenderar starkt

Vivian H
Skrev om Operakliniken

Har gjort en ansiktsbehandling, var supernöjd. Trevligt bemötande

Aida B
Skrev om Operakliniken

Lätt att boka och utmärkt mottagande!