Operakliniken

Vasagatan 48, 111 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Operakliniken!

Vi är din klinik inom skönhetsbehandlingar i Stockholm och erbjuder rengörande och högkvalitativa ansiktsbehandlingar, hårborttagning, medicinsk hudvård, injektionsbehandlingar och kroppsbehandlingar. Vi tycker det är viktigt att du som kund känner dig trygg, därför får du hos oss ett bra skydd. Genom vår patientförsäkring är du helt utan kostnad försäkrad via oss när du utför en behandling.

Välkommen in för att boka en kostnadsfri konsultation eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 22 kunder tycker om Operakliniken

• Veronica Katrin F

2019-09-11

Veronica Katrin F skrev om Operakliniken
    Härligt gäng som vet vad dem gör, sjukt nöjd med produkt rekommendationerna jag fått och behandlingarna jag gått på hos Christian. Läs mer
  • Sofia L

2019-04-24

Sofia L skrev om Operakliniken
    Gått till Christian i över fyra år och är så nöjd. Blir alltid tillfrågad på fester och dylikt vad jag använder för produkter, då min hy är väldigt fin efter alla roliga saker vi provar. Vi kör AHA, DERMAPEN & Retinol. Toppenbetyg till Opera kliniken. 👍 Läs mer
  • Sophia A

2019-04-21

Sophia A skrev om Operakliniken
    Jag har gjort dermapen behandlingar på andra kliniker tidigare men har aldrig varit så nöjd som med Christian på Operakliniken. Han är extremt kunnig när det gäller analysering av olika hudtyper och kan rekommendera superbra produkter som passar just min hud, och under själva dermapen behandlingen så visste han precis vart i ansiktet han skulle jobba mer på djupet eller mer ytligt. Jag var där i slutet av Mars och ska tillbaka på en till dermapen behandling om några dagar. Christian är service-minded, lyhörd och kompetent och jag rekommenderar starkt honom och Operakliniken vidare! Läs mer
  • 2019-04-16

Sandra B skrev om Operakliniken
    Toppen klinik!
    Christian är grym på det han gör. Tack var det honom har mitt ansikte blivit så fin och fräsch.
    Rekommenderar starkt Operakliniken till alla! Läs mer
  • 2019-03-12

Carina R skrev om Operakliniken
    Jag uppskattar verkligen Operaklinikens personliga lättsamma och samtidigt professionella bemötande. Man känner sig omhändertagen och sedd på ett generöst och kravlös sätt som är sällsynt idag, oavsett vilken behandling man själv väljer eller blir rekommenderad att välja.

Avsändare: Carina Läs mer
  • 2019-03-07

Anna Q skrev om Operakliniken
    Jag har gjort Derampen hos Christian och är alltid väldigt nöjd. Han är mån om kunden, väldigt kunnig! Han stressar aldrig utan tar tid för kunden och behandlingen. Jag kan varmt rekommendera honom och Operaklinken. Läs mer
  • 2019-02-25

Elma H skrev om Operakliniken
    Gjorde en dermapen behandling hos operakliniken bästa servicen jag varit med om helt klart 👍🏻 det märktes att personalen tog sin tid och var väldigt noggrann och förklarade allt så jag fick lära mig massa bra information. Varit på andra kliniker innan och har inte fått lika bra bemötande och service som jag fick här. Rekommenderar alla jag känner och inte känner denna klinik personalen är väl utbildade och det märks att de älskar att jobba med det dom gör 👍🏻 Läs mer
  • 2019-01-26

Lina B skrev om Operakliniken
    Utfört dermapen och skulle absolut aldrig kunna tänka mig gå till nån annan! Mycket prisvärt och trevlig/ kunnig personal! Resultat efter första behandlingen 😍
    Lina Läs mer
  • Dragana T

2019-01-25

Dragana T skrev om Operakliniken
    På Operakliniken har jag gått på Dermapen behandlingar och tagit retinol peeling. Jag känner att min hud har fått liv och lyster. Innan var den torr och rynkig. Nu känner jag mig vacker och mer medveten om min hud.

Deras NeoStrata produkter är helt fantastiska.

Jag upplever personalen på Operakliniken mycket kunnig och personlig. En klinik som tänker på patientens bästa. Har man någon fråga får man svar snabbt. Jag känner mig trygg och viktig. Jag är glad att jag har hittat dem.

Mvh, Dragana Läs mer
  • Patricia A

2019-01-22

Patricia A skrev om Operakliniken
    Proffesionell och kunnig personal som verkligen lyssnar och uppfyller dina önskemål! Jätte trevliga och bemöter alltid kunder på bästa sätt. Rekommenderar verkligen Opera kliniken till alla då jag vart så nöjd efter all hjälp jag fått med min problematiska hy och fula operations ärr.. Starka rekommendationer till alla som söker efter det allra bästa! Läs mer
  • Janine L

2018-12-18

Janine L skrev om Operakliniken
    Jag har går till Operakliniken & får behandling för mina akneärr jag har i ansiktet. Jag får alltid ett fantastiskt och proffesionellt bemötande! Kliniken är ärlig och har ett genuint intresse för att hjälpa mig bli av med mina ärr.

Operakliniken ligger beläget mitt i city, är super prisvärt och jag har idag gjort 6 behandlingar av microneedling + kemisk peeling, och man ser verkligen RESULTAT!

Jag har fått tillbaka mitt självförtroende och känner att jag äntligen kan gå ut utan smink för första gången på flera år utan att skämmas. Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2018-11-13

Sofia K skrev om Operakliniken
    Har gått kontinuerligt på Dermapen-behandlingar under året som gått och är extremt nöjd med service och resultat. Läs mer
  • 2018-11-10

Marielle S skrev om Operakliniken
    Trevliga & väldigt kompetenta! Gör alltid det lilla extra! Ni har räddad min hy ☺️ Läs mer
  • 2018-11-08

Milada M skrev om Operakliniken
    Jag var och gjorde en härlig ansiktsbehandling som alltid!

Väldigt kunniga, otroligt bra bemötande! Alltid glada och trevliga :) så himla hjälpsamma! Bättre kan man inte hitta.

Stammis föralltid.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-11-07

Lena G skrev om Operakliniken
    Jag har varit hos Christian många ggr med dermapen och Retinolsyra bland annat. Han och Sandra (kollega) är fantastiska. Otroligt vänliga, lyhörda och generösa, och såklart kunninga och proffesionella.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-11-01

Mikael B skrev om Operakliniken
    Jag har gjort ansiktsbehandlingar i många år på många olika kliniker, men aldrig träffat på så otroligt professionella och duktiga hudterapeuter som Sandra och Christian på Operkliniken. De har alltid mycket bra bemötande och fokus på att kunden ska få ett så bra resultat som möjligt vilket jag tycker är mycket positivt, de genomför vidare behandlingarna med hög precision och kvalitet vilket ger fantastiska resultat. Jag kan idag inte tänka mig att byta utan kommer att fortsätta vara kund hos dem. Det jag speciellt vill lyfta fram är deras kombinationsbehandlingar av Derma pen och Exuviances Retinol peel, så otroligt fina o c h hållbara resultat. Kliniken ligger också tycker jag i framkant med nya metoder och tekniker s a m t att de inte försöker sälja på mig som kund en behandling eller produkt om de inte tror att den skulle hjälpa mig specifikt vilket jag tycker är både ärligt och trovärdigt. Läs mer
  • ANNIKA H

2018-10-31

ANNIKA H skrev om Operakliniken
    Superbra, proffsiga behandlingar av kunniga och trevliga terapeuter Läs mer
  • 2018-10-30

Carina H skrev om Operakliniken
    Jätte nöjd med allt. Gjorde Dermapenn och ser redan resultat dagen efter. Hon som gjorde min behandling förklarade varje steg och det kändes tryggt. Kan inte annat än att rekomendera :) Läs mer
  • 2018-10-29

Valencia A skrev om Operakliniken
    Fantastisk service med super personal. Jätte nöjd med mina behandlingar och kommer definitivt komma tillbaka Läs mer
  • 2018-10-29

Maria K skrev om Operakliniken
    Det finns inga ord att beskriva hur nöjd jag har varit vid mina två besök på Operakliniken... och måmga fler följer! Fina lokaler i centrala Stockholm och Christian... one of the kind! Extremt kunnig inom kemiskt peeling och laserbehandling. Min hud har ALDRIG varit så fin! Ta er tiden besök Operakliniken.
    Stort tack till dig Christian! Läs mer
  • Mattia L

2018-10-29

Mattia L skrev om Operakliniken
    Väldigt nöjd, trevlig och noga personal 👌🏻 Har varit kund hos dem i snart ett år nu Läs mer
  • 2018-10-21

Susanne Ö skrev om Operakliniken
    Very professional and knowledgeable within all of the beauty genres. I have tried a lot of different beauty salons both in Sweden and abroad, and the Operakliniken is the best one by far.

Very very happy customer indeed! Läs mer
    2018-11-10 Operakliniken svarar Susanne Ö
    Hej Susanne
    Väldigt roligt att höra att du är nöjd med vår service. Vi gör alltid vårt bästa för att kunderna ska bli nöjda.
    Vi tackar dig för din fina recension.

Mvh Sandra/Christian Operakliniken

Vasagatan 48, 111 20 Stockholm