Operakliniken

Vasagatan 48, 111 20 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Operakliniken!

Vi är din klinik inom skönhetsbehandlingar i Stockholm och erbjuder rengörande och högkvalitativa ansiktsbehandlingar, hårborttagning, medicinsk hudvård, injektionsbehandlingar och kroppsbehandlingar. Vi tycker det är viktigt att du som kund känner dig trygg, därför får du hos oss ett bra skydd. Genom vår patientförsäkring är du helt utan kostnad försäkrad via oss när du utför en behandling.

Välkommen in för att boka en kostnadsfri konsultation eller läs vad våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 11 kunder tycker om Operakliniken

• Sofia K skrev om Operakliniken
    Har gått kontinuerligt på Dermapen-behandlingar under året som gått och är extremt nöjd med service och resultat. Läs mer
  • Marielle S skrev om Operakliniken
    Trevliga & väldigt kompetenta! Gör alltid det lilla extra! Ni har räddad min hy ☺️ Läs mer
  • Milada M skrev om Operakliniken
    Jag var och gjorde en härlig ansiktsbehandling som alltid!

Väldigt kunniga, otroligt bra bemötande! Alltid glada och trevliga :) så himla hjälpsamma! Bättre kan man inte hitta.

Stammis föralltid.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Lena G skrev om Operakliniken
    Jag har varit hos Christian många ggr med dermapen och Retinolsyra bland annat. Han och Sandra (kollega) är fantastiska. Otroligt vänliga, lyhörda och generösa, och såklart kunninga och proffesionella.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Operakliniken
    Jag har gjort ansiktsbehandlingar i många år på många olika kliniker, men aldrig träffat på så otroligt professionella och duktiga hudterapeuter som Sandra och Christian på Operkliniken. De har alltid mycket bra bemötande och fokus på att kunden ska få ett så bra resultat som möjligt vilket jag tycker är mycket positivt, de genomför vidare behandlingarna med hög precision och kvalitet vilket ger fantastiska resultat. Jag kan idag inte tänka mig att byta utan kommer att fortsätta vara kund hos dem. Det jag speciellt vill lyfta fram är deras kombinationsbehandlingar av Derma pen och Exuviances Retinol peel, så otroligt fina o c h hållbara resultat. Kliniken ligger också tycker jag i framkant med nya metoder och tekniker s a m t att de inte försöker sälja på mig som kund en behandling eller produkt om de inte tror att den skulle hjälpa mig specifikt vilket jag tycker är både ärligt och trovärdigt. Läs mer
  • Annika H skrev om Operakliniken
    Superbra, proffsiga behandlingar av kunniga och trevliga terapeuter Läs mer
  • Carina H skrev om Operakliniken
    Jätte nöjd med allt. Gjorde Dermapenn och ser redan resultat dagen efter. Hon som gjorde min behandling förklarade varje steg och det kändes tryggt. Kan inte annat än att rekomendera :) Läs mer
  • Valencia A skrev om Operakliniken
    Fantastisk service med super personal. Jätte nöjd med mina behandlingar och kommer definitivt komma tillbaka Läs mer
  • Maria K skrev om Operakliniken
    Det finns inga ord att beskriva hur nöjd jag har varit vid mina två besök på Operakliniken... och måmga fler följer! Fina lokaler i centrala Stockholm och Christian... one of the kind! Extremt kunnig inom kemiskt peeling och laserbehandling. Min hud har ALDRIG varit så fin! Ta er tiden besök Operakliniken.
    Stort tack till dig Christian! Läs mer
  • Mattia L
    Mattia L skrev om Operakliniken
    Väldigt nöjd, trevlig och noga personal 👌🏻 Har varit kund hos dem i snart ett år nu Läs mer
  • Susanne Ö skrev om Operakliniken
    Very professional and knowledgeable within all of the beauty genres. I have tried a lot of different beauty salons both in Sweden and abroad, and the Operakliniken is the best one by far.

Very very happy customer indeed! Läs mer
    2018-11-10 Operakliniken svarar Susanne Ö
    Hej Susanne
    Väldigt roligt att höra att du är nöjd med vår service. Vi gör alltid vårt bästa för att kunderna ska bli nöjda.
    Vi tackar dig för din fina recension.

Mvh Sandra/Christian Operakliniken

Vasagatan 48, 111 20 Stockholm