Alla kategorier Hälsa Massage Stockholms län

Massage i Stockholms län

Känner du dig trött, har du ont i musklerna eller har du kanske gjort något du är stolt över som behöver firas? Massage kan vara svaret på alla tre! Det erbjuds flera typer av massage i Stockholms län och det finns garanterat något för dig.

Slappna av med en massage med härliga oljor och lugn musik. Flera span och salonger i Stockholms län har duktiga massageterapeuter som gör sitt allra bästa för att du ska släppa vardagens stress och ta en paus.

Kanske behöver du en djupare massage för att du tränat mycket eller har annan värk i en muskel. Naprapater och sjukgymnaster är exempel på yrkesutbildade som ofta är duktiga på idrottsrelaterad massage. Även personliga tränare och specialtränade massageterapeuter kan utföra mer djupgående och resultatinriktad massage.

Sedan finns det en hel uppsjö av olika varianter på massage i Stockholms län: yogamassage, klangmassage, energimassage...listan kan göras lång. Här på Reco.se kan du läsa om vad olika salonger, span och kliniker har att erbjuda och du kan se vad tidigare kunder sagt om sina upplevelser. Lycka till med massagen!

Orter i Stockholms län
Huddinge  (1 st)
Järfälla  (1 st)
Värmdö  (1 st)

Topp 25 massörer i Stockholms län

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Marie G
    Marie G: Har endast besökt kroppskliniken 1 gång på en yoga och gongavslappning. Bra bemötande bra avslappning,

Agilokliniken - Söder

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Kerstin V
    Kerstin V: Höftbesvär, stötvågsbehandling i två omgångar. Hoppades på hjälp med smärta o fortsatt träning. Kjell var väldigt hjälps...

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Nina H
    Nina H: Jättebra och proffsigt bemötande!

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Ylva N
    Ylva N: Bra bemötande! Kunnig och förtroendeingivande personal.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Ann Elisabeth H
    Ann Elisabeth H: Hej! Jag ringde på fm, fick tid nästan direkt. Besvär med.huvudvärk, knaster i nacken. Efter tre besök mår jag mycket b...

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Maria Å
    Maria Å: Jag kan varmt rekommendera Maria som är både professionell och trevlig.

Balance Of Nea

Lindvägen 6, Upplands väsby
    Unna dig själv en stunds lugn och avslappnande massage hos oss på Balance Of Nea!
    Lena S
    Lena S: Mycket bra bemötande. Fick klassisk massage och det var mycket bra. Kan varmt rekommendera att gå dit.

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Erika N
    Erika N: Mycket nöjd med bemötande och behandling

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Pinocchio Massage & Friskvård

Klasrovägen 23A, Sollentuna
    Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna!
    Janice B
    Janice B: Massage, 25 minuter. Trevligt bemötande, fräsch mottagning och professionell behandling.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Agnes T
    Agnes T: Väldigt trevligt bemötande och väldigt kompetent personal. Känns väldigt tryggt att det finns en riktig läkare som även ...

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Sofia L
    Sofia L: Bra upplevelse. Fräscha lokaler.

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Den som trivs mår bra och stannar. Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år. Därför har vi ansträngt oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Välkommen att trivas...
    Niklas N
    Niklas N: Jag saknar hantalar över 40kg, 42,5 45, 47,5 50kg Tack

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Petra W
    Petra W: Jättetrevlig personal som ger ett proffsigt bemötande

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Ninas Massage & Fotvård

Bergsunds Strand 47, Stockholm
    Lena B
    Lena B: Väldigt bra! God service och trevligt!

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid!
    Kristine P
    Kristine P: Allt var jätte bra, har gått gravid pilates och gravid yoga.

Salong Tid

Linnégatan 61, Stockholm
    Salong Tid ligger på Östermalm i en fräsch, modern lokal och erbjuder hårvård, hudvård, massage, LPG och fransförlängning.
    Anna M
    Anna M: Det är alltid en härlig upplevelse att ha ett frisörbesök på SalongTid. Bra service och så otroligt duktiga och lyhörda ...

Wellnessgruppen

NÄVERÄNGSVÄGEN 13 B, Värmdö
    Katrin E
    Katrin E: Boot Camp träning och det är träning när det är som bäst. Pepp och stöttning hela passen igenom. Proffsiga och väldigt g...

Rosa Maria's Massage & Friskvård

Linnégatan 50-52, Stockholm
    Calle D
    Calle D: Suberbra och proffsig massage!

Njuta Spa

Fabrikörvägen 16, Nacka strand
    Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka.
    Malin G
    Malin G: Mycket behaglig behandling 🌟Lugn och trevlig stämning i en avslappnad miljö

Göran Jakobsson kinesisk medicin & medicinsk Qi Gong

Johan Enbergsväg 20, Solna
    Göran Jakobsson är utbildad inom QiGong och kinesisk medicin i Sverige, USA och Kina. Välkommen!
    Christina R
    Christina R: Göran är en jätteduktig akupunktör. Och har ett fantastiskt bemötande. Han ger också goda råd, som jag har tagit till mi...

Fia Arvidsson

Studievägen 10, Sollentuna
    Linda M
    Linda M: Sökte efter en massör för första gången och fann den bästa, Fia 😀

Kroppslyftet

Malmövägen 48, Johanneshov
    Annika I
    Annika I: Har fått massage och träning. Sofia är bäst; på alla plan!
Sida:   1 2   Nästa