Alla kategorier Massage Stockholms län Värmdö Wellnessgruppen

Wellnessgruppen

NÄVERÄNGSVÄGEN 13 B, 139 35 Värmdö — Visa karta

WellnessGruppen AB startades Oktober 2012, vi utökade med Beauty Centret September 2013. Visionen med WellnessGruppen är att vara ett företag dit både privatpersoner och företag vänder sig för att få det bästa inom friskvård, hälsa och skönhet = Wellness. Hos WellnessGruppen får hela individen plats inifrån och ut.

Vad kan vi göra för er?
Drottninggatan 114, 11360, STOCKHOLM
Adolf Fredriks Fysiocenter
Regina A:
Har fått otroligt bra hjälp och det är extremt trevlig personal som lyssnar och hjälper

Läs vad 37 kunder tycker om Wellnessgruppen

• Katrin E
    Katrin E skrev om Wellnessgruppen
    Boot Camp träning och det är träning när det är som bäst. Pepp och stöttning hela passen igenom. Proffsiga och väldigt genomtänkta pass.
  • Karin D
    Karin D skrev om Wellnessgruppen
    Jag har köpt tjänsterna PT och massage. Jag är en kund sedan länge. Jag är mycket nöjd med allt. Professionalism, seriositet och en oerhörd kunskap gör att det är lätt att välja att komma tillbaka.
    Carlotta är verkligen peppande och lägger utmaningarna i precis rätt nivå för mig som kund och även vid varje enskilt tillfälle. Det är en stor variation på PT-övningarna vilket gör att det aldrig blir enformigt. Carlotta är väldigt social och personlig vilket gör henne lätt att tycka om.

Jag kan varmt rekommendera Carlotta till andra som behöver stöd eller peppning vad det gäller personlig träning eller komma till rätta med spända muskler och avslappning när det gäller massage.
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Wellnessgruppen
    bra servis och kunnig personal
    2015-06-17 Carlotta Ö svarar Jonas N
    Tack Jonas!
    hoppas vi ses snart!
  • Josefina B
    Josefina B skrev om Wellnessgruppen
    Här behandlas man kungligt omhändertagande med stor omsorg omtänksamhet och 100% proffsighet och kunskap, precis som det skall vara men över förväntan. Jag har fått: bindvävsmassage/massage med omorphia/ laserbehandling hår/blodkärl/PT-rehabliteringsträning.
    2015-06-17 Carlotta Ö svarar Josefina B
    Tack gulliga! Jobba vidare med din rehab, så kommer resultaten smygande!
  • Karin M
    Karin M skrev om Wellnessgruppen
    Alltid peppande och stöttande! Får proffsig hjälp i alla lägen!
  • Eva B
    Eva B skrev om Wellnessgruppen
    Wellnessgruppen är fantastisk! Hög service och kunskap, alltid ett underbart bemötande!
    2015-06-17 Carlotta Ö svarar Eva B
    Tack snälla! ha det bäst, så ses vi säkert snart!
  • Alexander A
    Alexander A skrev om Wellnessgruppen
    Jag blev otroligt bra bemöt och fick väldigt bra information om vad mer för produkter och tjänster de har. Jag tränade på bootcamp och det är den bästa träningen jag har fått.
  • Jessica L
    Jessica L skrev om Wellnessgruppen
    Som kund får du ett proffsigt och mycket välkomnande bemötande oavsett vilken av deras tjänster som du väljer och det sätter jag stort värde på.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Wellnessgruppen
    Bland det roligaste jag har gjort!
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Wellnessgruppen
    Inspirerande personal som får en att prestera mer och tro på en själv. Carlotta är otroligt kunnig och bra på att dela med sig och lära ut båda vad gäller träning, kost, kropp och hälsa!
  • Johan B
    Johan B skrev om Wellnessgruppen
    Jag är mycket nöjd med Wellnessgruppen, jag tränar med PT.
  • Pia S
    Pia S skrev om Wellnessgruppen
    Proffessionella, trevliga och bäst inom hälsa!
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Wellnessgruppen
    Fantastiskt bemötande och otroligt bra kunskap
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Wellnessgruppen
    Världens bästa personal så trevliga. Bästa stället att få en massage elr en PT timme. ??????
  • Isabel G
    Isabel G skrev om Wellnessgruppen
    Man blir alltid peppad, motiverad och hjälpt när man kommer hit, oavsett om det är massage eller ett köttigt träningspass. Kul att träna utomhus också!
  • Jenny N
    Jenny N skrev om Wellnessgruppen
    Wellnesgruppen är fantastiska på alla sätt. Grym service och ett stort utbud av behandlingar och träningsformer
  • Helge K
    Helge K skrev om Wellnessgruppen
    Mycket skratt, proffsiga tränare, alla tummar upp
  • Henric S
    Henric S skrev om Wellnessgruppen
    De är bäst! Så engagerad som Carlotta är i alla sina kunder , hon är sååå duktig!!
  • Elvy L
    Elvy L skrev om Wellnessgruppen
    Wellnessgruppen är fantastiska! De är min och mitt företags huvudleverantör av friskvård. De överträffar alltid mina högt ställda förväntningar. Och jag rekommenderar de till alla jag känner.
  • Anna R
    Anna R skrev om Wellnessgruppen
    Professionellt bemötande, hög kompetens och förstklassig service på alla områden. Dessutom trevlig och rolig personal! Kan varm trekommenderas för både träning, hudvård och skönhetsbehandlingar!
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Wellnessgruppen
    Bra bemötande och stor kompetens. Jag är mycket nöjd, återkommer hela tiden och rekommenderar vänner till Wellnessgruppen.
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Wellnessgruppen
    Har under en lång period satt fransar hos Carlotta, det är otroligt hög kvalitet både på produkterna och på hantverket! Får heller inte glömma bort att nämna hur trevligt det är, rekommenderas starkt!
  • Anna S
    Anna S skrev om Wellnessgruppen
    Mycket nöjd med behandlingar och bemötande. Rekommenderas
  • Annelie T
    Annelie T skrev om Wellnessgruppen
    Mysig lokal i hemmiljö. Har varit hos Charlotta som är en varm och härlig personlighet, på både massage och skönhetsbehandlibgar. Ser fram emot nästa besök!
  • Åsa J
    Åsa J skrev om Wellnessgruppen
    Trevligt bemötande av Bootcamp. Kändes att det fanns en gemenskap mellan dem som hållit på länge. Ingen nybörjarträning pga skaderisken. Kul tuff och varierad träning. Behöver tänka mer på säkerheten.
  • Diana R
    Diana R skrev om Wellnessgruppen
    Superduktig och engagerad personal, mysiga lokaler. Kan varmt rekommendera wellnessgruppen!
  • Charlotte H
    Charlotte H skrev om Wellnessgruppen
    Fantastiskt välordnat, rent o fräscht. Allt blir perfekt skräddarsytt för den enskilda individen, alla är vi ju olika. Kost, mat, träning, styrkor o svagheter. Otroligt trevlig o engagerad personal inom de olika områdena. Allt finns! Detta är framtiden??
  • Anna H
    Anna H skrev om Wellnessgruppen
    Jag har varit på massage med koppning några gånger, och har alltid blivit fantastiskt bra bemött. Carlotta, som jag hade är enormt kunnig och proffsig!
  • Ann E
    Ann E skrev om Wellnessgruppen
    Mycket bra och proffessionellt bemötande
    massage, Bootcampträning, hudterapeut
    Hade mycket höga förväntningar som infriat varje gang
    mycket proffessionell och kunnig personal som ser till kundens behov
  • Annie Å
    Annie Å skrev om Wellnessgruppen
    Väldigt kunnig och professionell personal
  • Anders W
    Anders W skrev om Wellnessgruppen
    Personlig träning. Strålande bemötande! Engagemang och kvalitet över förväntan.
  • Charlotta N
    Charlotta N skrev om Wellnessgruppen
    Jag har köpt massagetjänster i flera år, även innan det fanns i Wellnessgruppens regi. Mycket proffsigt och trevlig miljö.

Jag har också varit tränat och upplever även det som proffsigt.

Anledningen till att jag inte använder mig av Wellnessgruppens tjänster för tillfället är det geografiska läget. Sedan jag gjorde mig av med bilen har jag svårare att ta mig dit.
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Wellnessgruppen
    Månsidigt, kompetent, vänligt, bra koncept. Gör gott utifrån och in, inifrån och ut!
  • Helene D
    Helene D skrev om Wellnessgruppen
    Går på Bootcamp två gånger i veckan och är nu inne på min andra termin. Och Wellnessgruppens Bootcamp överträffar alla mina förväntningar - rolig, härlig, varierande träning som verkligen ger resultat. Jag mår bättre och känner mig stark som en björn! Och fantastiskt att kunna träna utomhus och få stöd av så duktiga och proffesionella tränare.
    2015-01-23 Carlotta Ö svarar Helene D
    Tack! Du kämpar sååå bra! ses på tisdag igen!
  • Hanna Ä
    Hanna Ä skrev om Wellnessgruppen
    Man får alltid ett fantastiskt bemötande och en otroligt bra service.
    Sista besöket var en ögonfransförlängning som blev mkt proffsigt gjord. Tidigare har jag fått personlig träning och kostrådgivning och även där mkt proffsigt.
  • Brittmarie Y
    Brittmarie Y skrev om Wellnessgruppen
    Supertrevligt, professionellt bemötande och omhändertagande.
  • Christina D
    Christina D skrev om Wellnessgruppen
    Underbart bemötande och fantastisk sörvis...dessutom finns allt du vill ha inom hälsa och friskvård under samma tak!
    2015-01-21 Carlotta Ö svarar Christina D
    Tack snälla för din rekomendation!
    Hoppas vi ses snart igen!
    //Carlotta

NÄVERÄNGSVÄGEN 13 B, 139 35 Värmdö