Topp 25 massörer

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Tommy G
    Tommy G: Har sökt hjälp för diskbråck. Fått mycket bra bemötande både vid första kontakten i receptionen och även hos Kerstyn som...

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Iffat R
    Iffat R: Jag tycker att jag har fått ett bra bemötande. Sjukgymnasten har visat stort engagemang och försökt förstå orsaken till ...

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Anders N
    Anders N: Vänligt och proffsigt. Stötvågsbehandling med anpassat träningsprogram. Först behandlingen 2016 mycket lyckad. Pågående ...

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Robert J
    Robert J: Trevligt bemötande och kunnig personal. Har dock bara varit där två gånger i samband med ryggsmärtor och fick pröva aku...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Sinisa C
    Sinisa C: Naprapatbehandling för ryggsmärtor.

Företagsmassagen

Drottningholmsvägen 17, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Niclas N
    Niclas N: Fantastiskt bra medicinsk massage. Ett glatt och trevligt mottagande och proffsig personal. Jag kan varmt rekommendera F...

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Ulf K
    Ulf K: Mycket bra behandling och en omtanke om mig som prrson som jag aldrig upplevt.

Kroppskliniken Tyresö ( yoga-massage-skönhet-terapi)

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Christer T
    Christer T: mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling

Stockselius Praktik

Märstagatan 4, Uppsala
    Slappna av eller behandla värkande muskler med svensk klassisk massage och personlig träning hos oss på Stockselius Praktik!
    Berit U
    Berit U: En mycket duktig och trevlig massör.

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Mattias O
    Mattias O: Toppservice! Jättetrevligt bemötande!

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Ann-christin A
    Ann-christin A: En helt underbar behandling och bemötande.jag blev vacker och fin i hyn utfört av ett proffs Rekomenderas starkt

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Stavros L
    Stavros L: Toppen Välbemöt och mycket hjälpsamma

Balance Of Nea

Lindvägen 6, Upplands väsby
    Unna dig själv en stunds lugn och avslappnande massage hos oss på Balance Of Nea!
    Maria J
    Maria J: Mycket fin behandling och bra tips och råd till självbehandling!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    gunilla S
    gunilla S: Mycket trevligt bemötande Har länge haft problem med ryggen och får alltid bra behandling och hjälp med mina besvär.

Pinocchio Massage & Friskvård

Klasrovägen 23A, Sollentuna
    Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna!
    Sandra S
    Sandra S: Jättebra upplevelse. Kändes tryggt.

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

Njuta Spa

Fabrikörvägen 16, Nacka strand
    Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka.
    Justyna L
    Justyna L: Super bra och proffesionell service men front desk/bemötande inte så trevligt.

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Nathalie E
    Nathalie E: Fantastisk personal, och jätte skön bra massage, supernöjd

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Den som trivs mår bra och stannar. Vårt mål är att din träning ska vara en självklar del av livet, år efter år. Därför har vi ansträngt oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Välkommen att trivas...
    Niklas N
    Niklas N: Jag saknar hantalar över 40kg, 42,5 45, 47,5 50kg Tack

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid! Vi erbjuder gravidyoga, mammayoga och pilates på flera håll i Stockholm.
    Darinka M
    Darinka M: Givande kurs med varierande innehåll, kan verkligen rekommendera!

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Navid R
    Navid R: Bra service Fräsh lokal Mycket nöjd med behandlingen

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness i Göteborg! Här erbjuder vi ett brett utbud inom massage, ergonomi och friskvård.
    Rickard H
    Rickard H: Jag var på massage för min rygg e dålig & har knutor i vaderna av ett slitsamt jobb. Fick mycke bra behandlingar och kom...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Salong Beautybox

Magnus Ladulåsgatan 25, Stockholm