Topp 25 massörer

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Sara H
    Sara H: Trevligt bemötande av alla när jag kom dit och tog kontakt per telefon. Lite knepigt att jag fick ett sms en lördag om ...

Företagsmassagen

Drottningholmsvägen 17, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Mikael M
    Mikael M: Bra massage och trevlig service

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Susanne G
    Susanne G: Jag blev mycket väl mottagen på PURE. Mycket kompetent personal, fina maskiner och fräscha lokaler med fina omklädningsr...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Michelle J
    Michelle J: Oerhört trevlig och kunnig terapeut. Jag fick en kombinationsbehandling med både deep skin och nbe 1000. Resultatet var ...

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Sara S
    Sara S: Fantastisk personal! Rekommenderar alla att gå dit, Maria är underbar!

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    Anita P
    Anita P: Sabbatsbergs ryggcentrum har alltid gett mig den vård jag behöver. Mina problem med nacke och rygg har blivit mycket bä...

Balance Of Nea

Lindvägen 6, Upplands väsby
    Unna dig själv en stunds lugn och avslappnande massage hos oss på Balance Of Nea!
    Emma H
    Emma H: Massage från himmelriket! Fantastisk miljö med en fantastisk massör som gjorde underverk på en stressad kropp.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Anna Z
    Anna Z: Professionella och trevliga, jättenöjd!!

Kroppskliniken

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Christer T
    Christer T: mycket bra kundmottagning och en väldigt bra behandling

Pinocchio Massage & Friskvård

Klasrovägen 23A, Sollentuna
    Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna!
    Sandra S
    Sandra S: Jättebra upplevelse. Kändes tryggt.

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på Södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Kristina L
    Kristina L: Hej! Var nöjd med massagen verkligen.

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Marika N
    Marika N: En mycket trevlig salong! Proffsiga och kunniga med varmt bemötande. Du känner att du är i goda händer. Rekommenderas!

Njuta Spa

Fabrikörvägen 16, Nacka strand
    Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka.
    Justyna L
    Justyna L: Super bra och proffesionell service men front desk/bemötande inte så trevligt.

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Välkommen till Balance City! Vi anstränger oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Här kommer du att trivas.
    Alessia S
    Alessia S: Haft SATS innan och sedan provtränade jag på Balance och blev frälst! Lagom befolkat, fräscht, sååå fina omklädningsrum ...

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid! Vi erbjuder gravidyoga, mammayoga och pilates på flera håll i Stockholm.
    Jessica C
    Jessica C: Jag går på gravidyoga och bemötandet har varit jättebra på alla plan. Jag kontaktade även Egentid gällande en procylaxku...

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness i Göteborg! Här erbjuder vi ett brett utbud inom massage, ergonomi och friskvård.
    Edward R
    Edward R: Bra, lyssnande och rådgivande utan att för den saken bemästrande. Mycket bra!

Face Up Hudvård

Arsenalsgatan 3, Stockholm
    Lilian L
    Lilian L: En helt perfekt medicinsk fotvårds behandling. Noggrannhet till 100%. Känner mig mycket nöjd. Kan varmt rekommenderas.

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan

Advanced Skin Care

Fjärde Långgatan 25, Göteborg
    Marita P
    Marita P: Har varit på massage hos Marco ett flertal gånger och har blivit mycket väl omhändertagen både i receptionen och av Marc...

Hälsofrid

Blekingegatan 67 A, Stockholm
    Owe W
    Owe W: Har haft så stora problem med min rygg att jag inte kommer upp ur sängen på morgonen, utan att jag får rulla ut från sän...