Topp 25 massörer

Agilokliniken - Södermalm

Rosenlundsgatan 54, Stockholm
    Agilokliniken erbjuder fem naprapater med ca 20 års erfarenhet, och sex naprapater med mellan två till 10 års erfarenhet, gediget kunnande och patientbemötande av toppklass.
    Håkan I
    Håkan I: Bra bemötande och bra tider. De gör sitt yttersta för att hjälpa.

Agilokliniken - City

Västra järnvägsgatan 13, Stockholm
    Erfarna och välutbildade naprapater och sjukgymnaster som lyssnar till dina besvär och sedan ställer diagnos samt lägger en behandlingsplan.
    Sven H
    Sven H: Det funkar bra. Sjukgymnastik och massage.

Kroppskliniken - Framtidens Friskvård!

Trollbäckens Centrum, Tyresö
    Vi ser alltid långsiktigt på våra klienters behandlingar.
    Elisabeth F
    Elisabeth F: En härlig kvinna med hjärtat på rätt ställe.

Företagsmassagen

Norr Mälarstrand 18, Stockholm
    Förebygg sjukskrivningar och öka produktiviteten på arbetsplatsen. Låt dina anställda få slappna av med en regelbunden massage!
    Linda N
    Linda N: Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Adolf Fredriks Fysiocenter

Drottninggatan 114, Stockholm
    ADOLF FREDRIKS FYSIOCENTER erbjuder behandling, träning och företagshälsa. Här arbetar naprapater, sjukgymnaster, arbetsterapeut, dietist, massageterapeuter, och kiropraktor.
    Andra L
    Andra L: Blev tipsad av en kiropraktor att gå till en sjukgymnast på AFF med min dålig höft. Väldigt trevligt bemötande av all pe...

Agilokliniken - Arenastaden

Evenemangsgatan 29, Solna
    Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkledsbesvär. Även andra led- och muskelbesvär behandlas med moderna metoder. Välkommen!
    Mikael L
    Mikael L: Mycket mycket bra bemötande, toppbetyg.

Sabbatsbergs Ryggcentrum

Dalagatan 9B, Stockholm
    Sabbatsbergs ryggcentrum vid Odenplan hjälper dig med kiropraktik, sjukgymnastik och medicinsk massage. Våra experter har koll på det mesta!
    stefan f
    stefan f: Bra mottagande. Mahnaz är väldigt duktig sjukgymnast som hjälper mig att hålla mina nacksmärtor i schack.

Mandy Medical

Studievägen 10, Sollentuna
    Välkommen till en skönhetssalong där du blir ompysslad från topp till tå vid ett och samma tillfälle!
    Ulla L
    Ulla L: Trevlig o kunnig personal! -/nöjd kund

Agilokliniken - Tumba

Grödingevägen 13, Tumba
    Vi på Agilokliniken är utbildade sjukgymnaster och naprapater som gärna hjälper dig med alla dina rygg- och ledbesvär!
    Yngve Q
    Yngve Q: Det fungerar så bra som man kan förvänta sig så inget annat än toppbetyg.

Balance - City

Lästmakargatan 10, Stockholm
    Välkommen till Balance City! Vi anstränger oss för att ge dig lite mer i varje detalj. Här kommer du att trivas.
    Niklas B
    Niklas B: Bra! Lite dålig lukt i början av manliga omklädningsrum.

Pure

Landshövdingevägen 926252, Ängelholm
    PURE hjälper dig till ett friskare liv där det erbjuds tjänser såsom naprapati, fysioterapi, mental träning, massage, relfex terapi, lifestyle och diagnostics. Välkommen!
    Josefine C
    Josefine C: Mycket trevligt och professionellt bemötande

Östermalms House Of Beauty

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Varmt välkommen in till oss på Östermalms House of Beauty — vi har behandlingar för både kropp och själ!
    Tiina S
    Tiina S: Hej! Jag är mycket nöjd med servicen jag fick av hudterapeuten Linnea idag. Jag fick en så mysig C vitamin behandling. L...

Skin Care By Louise Labero

David Bagares Gata 20, Stockholm
    Välkomna till min salong!
    Monica P
    Monica P: Professionellt och trevligt bemötande i en trevlig miljö.

Cliniquette

Eskadervägen 4, Täby
    Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är specialutbildade inom de behandlingar vi erbjuder. Välkommen!
    Britta K
    Britta K: Vänligt bemötande Kunnig personal

MOMENT Signalfabriken

Sundbybergs Torg 3, Sundbyberg
    Hos oss på Moment Signalfabriken får du en hudvårdssalong, frisörsalong och butik i ett. Vår dröm är att ge dig en oförglömlig stund hos oss. Välkommen!
    Marie W
    Marie W: Massage bra mottagande och service

Uggla Massage & Wellness Stockholm

Magnus Ladulåsgatan 61, Stockholm
    Välkommen till oss på Uggla Massage & Wellness på Södermalm i Stockholm! Vi erbjuder allt inom massage, friskvård och ergonomi.
    Eva H
    Eva H: Kallt i rummet gav ingen skön känsla. Annars bra, duktig och trevlig personal.

Balance Of Nea

Lindvägen 6, Upplands väsby
    Unna dig själv en stunds lugn och avslappnande massage hos oss på Balance Of Nea!
    Emma H
    Emma H: Massage från himmelriket! Fantastisk miljö med en fantastisk massör som gjorde underverk på en stressad kropp.

MOMENT Äppelviken

Västerled 4, Bromma
    Välkommen till Moment Äppelviken! Vi driver en frisörsalong, skönhetssalong och butik i ett. Vårt mål är att du ska få en alldeles speciell stund hos oss.
    Ulrica S
    Ulrica S: Klippte mig hos Anna. Alltid trevligt bemött och omhändertagen. Önskar dock att det fanns en "lounge" som det finns på s...

Pinocchio Massage & Friskvård

Klasrovägen 23A, Sollentuna
    Elisabeth W
    Elisabeth W: Tycker det är väldigt fräscht o Lena är kunning o väldigt trevlig!

Uppsala spa & skönhetsvård

Marknadsgatan 1, Uppsala
    Välkommen till Uppsala Spa & Hudvård för en lugn och harmonisk stund! Vi erbjuder det mesta inom hudvård, spa och massage. Slipp ifrån vardagens stress!
    Sofie S
    Sofie S: Håltagning på 4åring gick jättebra, otroligt gullig tjej som gjorde det

Njuta Spa

Fabrikörvägen 16, Nacka strand
    Koppla av med en personlig spabehandling hos oss på Njuta Spa och Klinik i Nacka.
    Justyna L
    Justyna L: Super bra och proffesionell service men front desk/bemötande inte så trevligt.

Täby Beauty Center

Järnvägsallén 7, Täby
    Personligt bemötande och ett brett sortiment av skönhetsbehandlingar. Utbildade hudterapeuter och sjuksköterskor med olika specialistområden utför alla behandlingar.
    Carina S
    Carina S: Fantastiskt och bra, härligt bemötande och man känner sig verkligen omhändertagen, bra behandlingar med bra resultat, su...

Egen tid

Skolvägen 6, Stockholm
    Varmt välkommen till Egen Tid! Vi erbjuder gravidyoga, mammayoga och pilates på flera håll i Stockholm.
    Anna G
    Anna G: Mycket positiv upplevelse redan från start. Jag ville använda mitt friskvårdsbidrag till att gå på en gravid- och förlos...

Uggla Massage & Wellness Göteborg

Örnehufvudsgatan 3, Göteborg
    Maria J
    Maria J: Fantastiskt med varm, helande rygg- och nackmassage en kall dag i februari. Vänligt och professionellt bemötande. Hit vi...

SugarMe Esthetics

Armfeltsgatan 25, Stockholm
    Isabell H
    Isabell H: Jag är supernöjd med min sockring! Kommer absolut fortsätta komma till SugerMe Esthetics. Resultatet är över förväntan