Beautyculture by Janine

Beautyculture by Janine

beautyculture.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 018-843 36 43 Dela

Välkommen till Beautyculture by Janine, din skönhetsoas i hjärtat av Uppsala. Vårt mål är att du ska hitta ditt bästa jag när du besöker oss. Vi erbjuder medicinska behandlingar såväl som estetiska behandlingar. Det handlar om att känna sig självsäker, bekväm och lycklig i sin egen hud. Våra behandlingar: Botox, injektioner,...

129 omdömen om Beautyculture by Janine

Arinå A
Skrev om Beautyculture by Janine

Hej allihopa! Jag har träffat Janine på första gången och jag är jätte glad att jag hittade henne och jag är jätte nöjd med hennes behandling och hon var jätte duktig och resultatet visade jättebra 👏 jag rekommenderar andra också att böra prova hennes behandlingen eftersom ni ångrar inte det. Allt gott !

Elisabeth H
Skrev om Beautyculture by Janine

Kände mig trygg och omhändertagen.

Christina J
Skrev om Beautyculture by Janine

Utmärkt bemötande, skön behandling av proffsiga Linnea..

Elisabet S
Skrev om Beautyculture by Janine

Vänligt bemötande. Klassisk ansiktsbehandling. Fin lyster i ansiktet efter behandling. Rekommenderas varmt.

Louise B
Skrev om Beautyculture by Janine

Jag var på ansiktsbeh de luxe hos Linnéa 90 min. Helt fantastisk beh och Linnéa är världens bästa. Jag behövde detta så mkt efter en jobbig tid och hos Beautyculture by Janine och Linnéa blir man aldrig besviken. Kunde jag ge mer än 5 i betyg skulle jag det.❤️☺️

Nina E
Skrev om Beautyculture by Janine

Janine lyssnade och tog in vilka funderingar jag hade. Var mycket lyhörd och gav bra och tydlig information. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Beautyculture by Janine

Tack Nina för din fina recension! Den värmde ordentligt och gjorde min fredag extrafin!

Cecilia D
Skrev om Beautyculture by Janine

Härlig, proffsig upplevelse! Känner att Janine verkligen vill att jag skall bli nöjd

Svar från Beautyculture by Janine

Tack Cecilia! Du har helt rätt, det är väldigt viktigt för mig att mina kunder är nöjda och välinformerade.

TONJA P
Skrev om Beautyculture by Janine

Linnéa är en pärla! Så snäll och förstående. Jag har tidigare upplevt ansiktsbehandlingar som smärtsamma men det gjorde aldrig ont. Var bra skönt och välgörande för huden. Hit kommer jag gå igen. Hon hade djup kunskap som verkligen märktes och lärde mig mycket om min hud.

Maria E
Skrev om Beautyculture by Janine

Mycket bra behandling av proffsig hudvårdsterapeut!

Antonio G
Skrev om Beautyculture by Janine

Great experience and service. Highly recommended

Karin N

Jättefint bemötande Bra resultat Tack Frans o brynfärgning

Johanna F
Skrev om Beautyculture by Janine

Linnea har ett trevligt och professionellt bemötande. Nöjd med behandlingen. Rekommenderas starkt

Charlotte A
Skrev om Beautyculture by Janine

Helt fantastiskt! En avkopplade stund.

Mimmi M
Skrev om Beautyculture by Janine

Trevlig och tillmötesgående. Hjälpte mig med det jag ville ha hjälp med. Frågade flera gånger om det gick bra.

Katarina V
Skrev om Beautyculture by Janine

Proffsigt och väldigt engagerar och trevligt bemötande. Dag 3 efter 1:a Prophilo-injektionerna och tycker redan att jag upplever lite lyft i ansiktet. Kan inte bärga mig inför mitt nästa besök om tre veckor.

Svar från Beautyculture by Janine

Vad härligt att höra! Jag ser fram emot att få träffa dig!

Pirjo L
Skrev om Beautyculture by Janine

Bra bemötande, professionell behandlare.

Svar från Beautyculture by Janine

Tack Pirjo! Vi vill att alla ska känna sig trygga och välbemöta.

Nettan L
Skrev om Beautyculture by Janine

Trevliga kvinnor som tog emot och Gjorde en ansiktsbehandling som va helt fantastiskt.

Maria F
Skrev om Beautyculture by Janine

Fint bemötande av personal. Jag köpte en bas ansiktsbehandling som min upplevelse av var väldigt bra. Huden känns trevligare nu efter behandlingen, även om jag inte har en problemhy. Dock känslig hy. Lyx i vardagen.

Eliasbet H
Skrev om Beautyculture by Janine

Jättebra och trevligt bemötande... det kändes tryggt. Det jag gjorde var injektion Jalupro.... ansikte och hals..⭐️Mvh Elisabet...

Svar från Beautyculture by Janine

Tack Elisabet för din recension, den värmer!

Eva E
Skrev om Beautyculture by Janine

Jag är väldigt nöjd med mitt första besök och kommer att bli en återkommande kund. Läcker och centralt belägen lokal med kunniga och välutbildade hudterapeuter.

Svar från Beautyculture by Janine

Härligt att du är nöjd med oss! Tack!

Sigrid S
Skrev om Beautyculture by Janine

Besökt BbJ ett flertal gånger. Alltid mkt proffsigt bemött! Med det menar jag att J alltid lyssnar på mina önskemål och sedan kommer vi gemensamt fram t ngt som passar just mig just då.. Går alltid därifrån nöjd o glad.

Svar från Beautyculture by Janine

Tack Sigrid! Det är underbart trevligt att få behandla dig.

Amanda N
Skrev om Beautyculture by Janine

Jag köpte en standard ansiktsbehandling och fick veta mer om min hud. Jag kände mig otroligt ren, som en helt ny människa efteråt.

Hanna W

Professionellt och personligt bemötande

Svar från Beautyculture by Janine

Tack Hanna! Dina ord gläder oss!

Sofie S
Skrev om Beautyculture by Janine

Bemötandet är alltid fanatiskt. Inkännande, varmt och ärligt Jag känner mig trygg i Janines händer och hon får mig att känna mig fin och värdefull precis som jag är.

Svar från Beautyculture by Janine

Men så fint Sofie! Du anar inte hur glad jag blir! Det är precis så jag vill att alla ska känna sig. TACK!

Helena H
Skrev om Beautyculture by Janine

Jag blev väl omhändertagen och kommer gärna tillbaka.

Soraja N
Skrev om Beautyculture by Janine

Fantastiskt upplevelse. Hon gör sitt arbete med känslor det vill säja med helhjärtat 🌺🌺

Angelica L
Skrev om Beautyculture by Janine

Kunnig och professionell personal, bra bemötande.

Linda G
Skrev om Beautyculture by Janine

Hos Janine känner man sig trygg, omhändertagen. Hon är erfaren och väldigt duktig. Tacksam kund

Tusen tack Linda! Dina ord värmer gott i hjärtat♥️

Lina K
Skrev om Beautyculture by Janine

Mycket trevligt bemötande och professionell behandling

Tusen tack bästa Lina! Dina ord värmer 🫶🏽

Anna-Karin S
Skrev om Beautyculture by Janine

Mycket bra behandling och bemötande.

Svar från Beautyculture by Janine

Tack så mycket Anna-Karin för din recension. Du är välkommen åter och ser fram emot att ses snart igen 🌸

Sandra E
Skrev om Beautyculture by Janine

Min första gång för filler och jaulopro. Har gjort lättare behandlingar förr. Jag va väldigt nervös men blev otroligt bra bemött av Janine. Kunnig och pedagogisk! Vi gick igenom vad som skulle kunna hjälpa mig och lite olika alternativ. La därefter upp en bra plan! Kändes genuin och proffsig! Blev lika bra bemött hos Linnea vid min konsultation hos henne! Rekommenderar de båda varmt! Gick därifrån väldigt nöjd.

Svar från Beautyculture by Janine

Vad din recension gläder oss fina Sandra! Tusen tack! Det är viktigt för oss att ni, våra kära kunder, känner er trygga och välinformerade.

Evalena R
Skrev om Beautyculture by Janine

Alltid lika nöjd när jag har gjort behandling hos er!

Svar från Beautyculture by Janine

Tack bästa Evalena! Vi älskar att ha dig här hos oss!

Heba S
Skrev om Beautyculture by Janine

Mycket bra jobb av Linnea! Mycket noggrann och utförde jobbet med hela sitt hjärta. Bokade ny tid direkt efter första träffen. Rekommenderas starkt!

Svar från Beautyculture by Janine

Tack bästa Heba! Det betyder mycket för oss att du är nöjd med våra behandlingar. Vi blir så glada ❤️

Rebecca K
Skrev om Beautyculture by Janine

Ett varmt och professionellt bemötande. Hos Janine känner jag mig trygg, hon vet precis vad jag menar när jag förklarar hur jag vill ha det.

Svar från Beautyculture by Janine

Tusen tack Rebecca! Det känns väldigt bra att du är trygg hos oss. Vi är väldigt noggranna med att vi vill förstå våra kunders önskemål.

Anne-Lie J
Skrev om Beautyculture by Janine

Linnea var fantastiskt duktig och över förväntan. Jag kommer att gå till henne igen

Svar från Beautyculture by Janine

Vad kul att vi kunde överträffa dina förväntningar! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Du är varmt välkommen åter Anne-Lie 🌸

Anna B
Skrev om Beautyculture by Janine

Janine är sympatisk och mycket duktig! Hon har förmågan att se kundens behov och önskemål. Alltid proffsig och kompetent!

Svar från Beautyculture by Janine

Tack fina Anna för din recension! Den värmer!

Lotta S
Skrev om Beautyculture by Janine

Alltid trygg i Janines skickliga händer!

Svar från Beautyculture by Janine

Tack bästa Lotta! Det är alltid trevligt att ses och att få behandla dig!

Fatma Ö
Skrev om Beautyculture by Janine

Fantastisk upplevelse och resultat varje gång! Går regelbundet hos Janine för olika behandlingar, vi börjar alltid med att vi går igenom mina behov och jag går alltid därifrån med otroligt fina resultat. Känner mig alltid trygg och säker på att behandlingarna går rätt till och att Janine tar hänsyn till övrig hälsa innan beslut av behandling sker. 10/10 alla gånger.

Svar från Beautyculture by Janine

Tusen tack bästa Fatma för din recension! Tack också för äran att få behandla dig! ♥️

Malin O
Skrev om Beautyculture by Janine

Härlig behandling med en proffsig terapeut som beskrev varje steg i behandlingen.

Tack Malin! Det betyder mycket för oss att du är nöjd med våran behandling. 🌸

Lena J
Skrev om Beautyculture by Janine

En positiv och trevlig upplevelse! Mycket nöjd😊

Svar från Beautyculture by Janine

Tack Lena för din fina recension! Det är viktigt för oss att du är nöjd! Hoppas att se dig snart igen! 🌸

Eva W
Skrev om Beautyculture by Janine

Bästa hudvården och helhetsupplevelsen i Uppsala.

Svar från Beautyculture by Janine

Vad glada vi blir av att höra att du är nöjd hos oss! Tack Eva! ❤️

Christina G

Jättefint bemötande och professionell

Tack så mycket Christina för din recension! 🥰

Emelie Margareta Lily S
Skrev om Beautyculture by Janine

Träffade hudterapeuten Linnea som var helt fantastisk! Hon beskrev ingående olika behandlingar, hur de fungerade, visade tydligt osv. Under en av behandlingarna var jag lite smärtkänslig och Linnea hjälpte mig att hantera det med bravur, hon såg till att hålla koll på andningen och även masserade mig lugnande. Jag kommer hädanefter ALLTID gå till Linnea.

Svar från Beautyculture by Janine

Vad glada vi blir över att få höra om din upplevelse. Det betyder mycket för oss att du känner dig trygg och omhändertagen. Tack Emelie, ser fram emot att ses igen!

Emelie S
Skrev om Beautyculture by Janine

Fick en riktigt härlig massage - proffsig och trevlig upplevelse. Supernöjd!

Svar från Beautyculture by Janine

Vad roligt att få höra om din upplevelse hos oss! Tack Emelie! Du är varmt välkommen åter 🌸

Helena L
Skrev om Beautyculture by Janine

Bra möte, lugnt, tryggt. Kommer gärna tillbaka.

Du är så varmt välkommen tillbaka Helena! Tack för recensionen! 🌸

Jarmilla H
Skrev om Beautyculture by Janine

Besöket hos Janine var trevligt, roligt, och fullt av optimism att nästan allllt är möjligt. Janine själv är exempel på det !

Svar från Beautyculture by Janine

Tack fina Jarmilla! Vi har alltid så trevligt och skrattar gott när vi ses. Underbart! 🤩Tack för dina fina ord!

Marja S
Skrev om Beautyculture by Janine

Kunnig, noggrann och trevlig personal. Fick råd som kändes genomtänkta utifrån mina behov. Ett mycket bra första intryck. Rekommenderas!

Svar från Beautyculture by Janine

Vad glada vi blir över att höra att du fick ett bra första intryck! Du är varmt välkommen tillbaka Marja! 🌸

Anette S
Skrev om Beautyculture by Janine

Lugnt och förtroendeingivandebemötande. Noga med information och att man får fråga hur mycket som helst före, under och efter behandling.

Svar från Beautyculture by Janine

Tack Anette! Det är viktigt för oss att man känner sig trygg. Ser fram emot att ses snart igen! 🌸

Lizette P
Skrev om Beautyculture by Janine

Så nöjd! Janine är så professionell och kunnig. Hon förklarar allt, ser dina behov och lyssnar till dina önskningar. Rekommenderas!

Tack för din fina recension Lizette! Vi blir så glada ♥️

Helena K
Skrev om Beautyculture by Janine

Professionellt och trevligt bemötande som alltid när man besöker Janine!

Vilken fin recension av dig Helena, det värmer! Tack! ♥️